Ik heb net me voeding, een Enermax 365W +adj fan, gemod zodat ie de pomp pakt van me waterkoeling. Ik had em geanalyseerd en gedacht dat ik de pomp in serie aan de schakelaar kon aansluiten. Dus daartussen een onderbreking en met een draad naar buiten met een power connector.
De pomp moet dus niet schakelen met de computer maar met het schakelaartje achterop de voeding.
Als ik de schakelaar omzet dan gaat de pomp aan maar de puter boot niet. Als ik de connector kortsluit dan wel
.

hopelijk zijn deze plaatjes duidelijk van de situatie in me voeding. Aan de power connector aan de buitenkant zit een printplaatje met een relais, een spoel en 2 aansluitingen. En die 2 aansluitingen lopen naar de grote printplaat door de schakelaar.
> Nou komt de vraag.. Waar moet ik die pomp op aansluiten nu?
De pomp moet dus niet schakelen met de computer maar met het schakelaartje achterop de voeding.
Als ik de schakelaar omzet dan gaat de pomp aan maar de puter boot niet. Als ik de connector kortsluit dan wel

hopelijk zijn deze plaatjes duidelijk van de situatie in me voeding. Aan de power connector aan de buitenkant zit een printplaatje met een relais, een spoel en 2 aansluitingen. En die 2 aansluitingen lopen naar de grote printplaat door de schakelaar.
> Nou komt de vraag.. Waar moet ik die pomp op aansluiten nu?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock