Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Officieel geloof ik 400ft radar altjos_zwa schreef op 11 September 2003 @ 15:20:
[...]
vlak voor touchdown de autopilot eraf gooien en dan kun je hem wel omhoog trekken.
coelho schreef op 09 September 2003 @ 22:44:
Heb geen zin om 58 topics door te lezen, zit met het volgende: Heb net FS2002 geïnstalleerd. Lekker aan het vliegen (lees : lessen) geslagen. Krijg echter wel meldingen in die groene balkjes, maar geen stemmen. Geluid staat aan, instructor voice is geselecteerd, en ook z'n volume staat vol open.
Kent iemand het probleem, wat is er aan te doen?
Gek probleem en ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het zou kunnen zijn. Heb je al de sounddrivers ge-update (who knowscoelho schreef op 11 september 2003 @ 17:07:
Excuses voor de kick, maar ik wil graag gaan vliegen. Weten jullie hier een antwoord op? :
[...]
Of rename je fs2002.cfg eens naar fs2002.old ofzo en FS2002 opnieuw opstarten. Er wordt dan een nieuwe default fs2002.cfg aangemaakt.
Of het helpt weet ik niet maar dit zou ik denk proberen.
succes
Ik gebruik die van The_FrankOsh0m schreef op 11 september 2003 @ 17:03:
welk AI pakket gebruiken jullie? Kheb het spel net een half uur dus ben nog redelijk noob
LOL
Verwijderd
Ik heb net de PMDG geinstalled in fs9, en ook de update er op gezet, maar nog steeds krijg ik bij het opstarten te zien dat fs niet werkende software heeft gevonden en dan refereert ie naar PMDGoptions.dll. Ik heb al op de PMDG site gekeken maar daar stond niets. En op een andere computer waar ook fs9 opstaat doet ie het wel. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.
Op hun forum is wel het een en het ander ervover te vinden volgens mij. Probeer anders eensVerwijderd schreef op 11 September 2003 @ 18:59:
Hey,
Ik heb net de PMDG geinstalled in fs9, en ook de update er op gezet, maar nog steeds krijg ik bij het opstarten te zien dat fs niet werkende software heeft gevonden en dan refereert ie naar PMDGoptions.dll. Ik heb al op de PMDG site gekeken maar daar stond niets. En op een andere computer waar ook fs9 opstaat doet ie het wel. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.
[OldModules]
PMDGoptions.dll=1
aan je FS9.cfg toe te voegen.
plz help!
[ Voor 16% gewijzigd door sh0m op 11-09-2003 19:57 ]
Verwijderd

En hier zijn de manuals te downloaden
http://www.phoenix-simulation.co.uk/UserGuides/Airbus340.asp
The nightmare continuesVerwijderd schreef op 11 September 2003 @ 19:42:
Nieuwe screenshots PSS 330/340![]()
Laat die maar rappie dappie uitkomenVerwijderd schreef op 11 september 2003 @ 19:42:
Nieuwe screenshots PSS 330/340![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja minder voor je
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Beter dan PMDG737(mag ik verwachten qua bugs enzo)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 19:58 ]
Ow in dat geval ben ik verkocht, als je dan alleen even wil aangeven waarom en waarin deze beter is dan de PMDG?
en FPSVerwijderd schreef op 11 September 2003 @ 19:58:
[...]
Beter dan PMDG737(mag ik verwachten qua bugs enzo)
Verwijderd
Was ik eindelijk van die mysterieuze zwarte balk af die m´n uitzich tussen de 7000 en 25000 voet belemmerde, is hij weer terug. Gek genoeg nadat ik dat texture-pakket heb geïnstalleerd van Lennart Arvidson voor Scandinavië.
Ben weer terug bij af
Weinig op te zeggen alleen blijkt maar weer eens dat je een kleuter blijer maakt met een driewieler als met een racefiets
Naast PIC zal ik nu terugkeren naar mijn oude liefde
Kan niet w88!!
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
plz help!
hmm... ik kom er echt niet meer uit... is er niemand die dit al heeft geinstalleerd en even wil zeggen wat je moet doen als je klaar bent met de installer?
bij voorbaat dank
Je vergelijkt toch niet die A330/A340 met een driewieler hè ???????rdluca schreef op 11 September 2003 @ 20:04:
[...]
Weinig op te zeggen alleen blijkt maar weer eens dat je een kleuter blijer maakt met een driewieler als met een racefiets
Heel simpel gewoon na het installeren van v3.5 v3.6 eroversh0m schreef op 11 september 2003 @ 19:41:
uhm.... kan iemand mij helpen? Ik heb net The_FrankO's AI pakket v3.5 geinstalleerd op flight simulator 2004. Maar hij doet het niet. In het begin had ik gelezen dat je nog traffic .bgl moet downloaden van de site, maar die kan ik helemaal niet vinden....
plz help!
btw een beetje geduld is ook wel op zijn plaat
Wat dacht jij dan
Nee hij noemt die PiSS (wie kent hem nogGilly schreef op 11 September 2003 @ 20:19:
[...]
Je vergelijkt toch niet die A330/A340 met een driewieler hè ???????
[ Voor 18% gewijzigd door The_FrankO op 11-09-2003 20:22 ]
ohjah... nog een vraag, werkt dat afcad (met afinstaller) ook voor FS 2004?
[ Voor 25% gewijzigd door sh0m op 11-09-2003 20:26 ]
Verwijderd
Neesh0m schreef op 11 September 2003 @ 20:22:
heeeel erg bedankt... ja sorry voor 2 posts, kwil gewoon heel graag met klm ofzo vliegen, dat gevoel ken je vast wel
ohjah... nog een vraag, werkt dat afcad (met afinstaller) ook voor FS 2004?
Verwijderd
Voor dit soort vragen refereer ik naar post #1 van dit topic. De allom bekende "openingspost" daar staat in principe alles wat je wilt weten.sh0m schreef op 11 September 2003 @ 21:18:
wat is de beste site voor skins (klm, transavia, easyjet enz.)? kben er een paar afgelopen, maar dat downloaden daar gaat met 2kB/s
Btw: Weet iemand waarom ik met de DF icm FFX 73X met VNAV aan onder FL100 niet op 250 kan blijven? Er staat in de FMC toch duidelijk de speedrestriction "250/FL100"
Even kleine update:

Hoop haar snel klaar te hebben zodat ze in het weekend genot kan gaan bieden
Ding dong..Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 21:24:
[...]
Voor dit soort vragen refereer ik naar post #1 van dit topic. De allom bekende "openingspost" daar staat in principe alles wat je wilt weten.
Btw: Weet iemand waarom ik met de DF icm FFX 73X met VNAV aan onder FL100 niet op 250 kan blijven? Er staat in de FMC toch duidelijk de speedrestriction "250/FL100"Foutje van de merge? (Gebruik die van Gilly)
Even kleine update:
[afbeelding]
Deze blauwe hemel is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
Goeie paint!
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Release 'm nou es man.....je lijkt PMDG wel.Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 21:24:
[...]
Voor dit soort vragen refereer ik naar post #1 van dit topic. De allom bekende "openingspost" daar staat in principe alles wat je wilt weten.
Btw: Weet iemand waarom ik met de DF icm FFX 73X met VNAV aan onder FL100 niet op 250 kan blijven? Er staat in de FMC toch duidelijk de speedrestriction "250/FL100"Foutje van de merge? (Gebruik die van Gilly)
Even kleine update:
[afbeelding]
Nice paintVerwijderd schreef op 11 september 2003 @ 21:24:
[...]
Even kleine update:
[afbeelding]
Over die 250/10000, als het een merge zou zijn is het inderdaad een foutje .... Dat probleem kreeg ik er destijds niet fatsoenlijk uit en nu heb ik daar geen zin meer in, mede ook omdat er nu weer een moderne 737 op de markt is.
Verwijderd
Er is best veel animo voor
Engines en de tail nog, en nog een paar details. Ik zal hard doorwerken!
Met een best pittige landing op Malta omdat er veel crosswind stond .
Hier komen de 23 foto's

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Robert Kirkland
PSS SUPPORT
www.phoenix-simulation.co.uk
Ohg boy, dit weekend misschien???? Ben meer een Boeing-man maar toch......
DAMN! beetje overbodig, was al gepost. En ik maar denken dat ik snel was, whahahaha. Well, back to flying Boeing now....
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 22:59 ]

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
EHAM - EFHK

Gilly schreef op 11 September 2003 @ 23:30:
In afwachting van de A330/A340 ff TheBus skills wat omhoog brengen.
nice livery
EHAM - EFHK
]]

Echte mannen gaan voor een break off 24 in een Boeing
Ja spannend voor de 73 ste keer ....rdluca schreef op 11 september 2003 @ 23:45:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echte mannen gaan voor een break off 24 in een Boeing![]()
Doe dan een 18R --> 9
Wil je die in een Scarebus doen, moet je eerst je typediploma halenGilly schreef op 11 September 2003 @ 23:53:
[...]
Ja spannend voor de 73 ste keer ....
Doe dan een 18R --> 9
Ja dat zei mijn opa ook toen hij voor het eerst een GSM vast had.rdluca schreef op 11 september 2003 @ 23:54:
[...]
Wil je die in een Scarebus doen, moet je eerst je typediploma halen
http://www.rhythm.com/~will/asian747.html
Keb de boel voor het gemak maar even overgenomen:
The attached pictures prove the superior dispatchability of the Boeing 747. An Asian airline operator came into FRA (Frankfurt, Germany) for an unscheduled refuelling stop. The reason became soon apparent to the ground crew: The fan on the number 3 engine didn't look so good. This had apparently been no problem for the tough guys back in Asia: they took some sturdy straps and wrapped them around both the fan blades and the structures (note the straps are seatbelts, how resourceful!). behind, thus stopping any unwanted windmilling (engine spinning by itself due to airflow passing thru during flight)and associated uncomfortable vibration caused by the suboptimal fan. Off they went into the wild blue yonder with another revenue-making flight on only three engines! When they got a bit low on fuel, they just set it down at the closest airport for a quick refill. That's when the problem started: Those Germans are kinda picky about this stuff, and they grounded the aircraft. The airline operator had to send a chunk of money to get the first engine replaced (took about 10 days), and the repair contractor had decided to do some impromptu inspection work on the other engines, none of which looked all that great either. The result: a total of 3 engines were finally changed on this plane before it was allowed to fly again.
En wat vond ie ervan?Gilly schreef op 11 September 2003 @ 23:55:
[...]
Ja dat zei mijn opa ook toen hij voor het eerst een GSM vast had.
W/b dude.
Verwijderd
Stond ooit in airways dacht ik...ik weet geen webreferentie...
Uit mijn hoofd zat het zo, deze kist is van Air China, die hebben een onderhoudscontract met Lufthansa. Deze motor heeft een backfire gehad, en is daarna op deze kist geplaatst voor vervoer naar EDDF, schijnbaar waren op dat moment de motoren schaars of zo iets, en werd door Lufthansa deze motor gereviseerd. De rest van het verhaal is compleet verzonnen... het was dus gewoon vervoer van een defecte motor (zonder passagiers) van China naar EDDF. Er stonden toendertijd ook andere foto's bij, want dit is de motor zonder de speciale verpakking die er rond zit van de motorfabrikant...
Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 00:30:
En ook dit is een hoax...die kist niet, maar het verhaal wel...
Stond ooit in airways dacht ik...ik weet geen webreferentie...
Uit mijn hoofd zat het zo, deze kist is van Air China, die hebben een onderhoudscontract met Lufthansa. Deze motor heeft een backfire gehad, en is daarna op deze kist geplaatst voor vervoer naar EDDF, schijnbaar waren op dat moment de motoren schaars of zo iets, en werd door Lufthansa deze motor gereviseerd. De rest van het verhaal is compleet verzonnen... het was dus gewoon vervoer van een defecte motor (zonder passagiers) van China naar EDDF. Er stonden toendertijd ook andere foto's bij, want dit is de motor zonder de speciale verpakking die er rond zit van de motorfabrikant...
Verwijderd
Is er echt niemand die hier een oplossing voor heeft?Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 21:19:
Ben bezig met de Commercial Pilot Checkride (Flying Lessons). Iedere keer wordt ik weer afgeschoten met de opmerking dat ik de Manifold Pressure niet op b.v. 15 kan houden en de RPM op b.v. 2500. En ja, als je daalt, dan stijgt de MP, maar dat probeer ik zo goed en zo kwaad als dat kan te corrigeren. Even een klikje te veel en de MP valt al weer buiten de toegestane marges. Het blijft klooien![]()
Is er een manier om met b.v. een sneltoets de MP op 15 te zetten of de RPM op 2300 o.i.d. ??
Zijn er uberhaupt mensen die de Commercial Pilot Checkride hebben gehaald? Zo ja...tips graag. Iedere morgen vragen m'n collega's "En?" Niet dus... Kan'k weer koffie halen
Verwijderd
Heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar probeer 'm maar eens precies op 2500 +/- 10 te zetten, dat is haast niet te doen in de beperkte tijd die je er voor krijgtVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 09:12:
laat je Throttle panel verschijnen en met de middelste hendel, kan je de RPM regelen.
mee eens
Waarom geen mooie AA gauges zoals PMDG dat heeft
Nu weer van die displays vol met kartelige letters en cijfers. Ziet er niet uit
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het panel / font nog niet helemaal klaar is ....rellehenk schreef op 12 September 2003 @ 12:47:
[...]
mee eens
Het A320 panel / font ziet er immers ook niet zo "brak" uit.
En over PMDG, die 3 analoge meters naast je ND ziet er lekker uit ... en met panellight aan vallen je MCP waardes er bijna uit .... dus laat ze vooral niet zo'n cartoon panel als PMDG maken.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
ben n00b met dit spel sorry voor de vraag
lees even de opening postVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:04:
is er multiplayer functie, maar je massaal kunt spelen?
je kan online spelen via 2 FS groepen
VATSIM en IVAO. Dit is voor PRO's)
Maar ook gewoon met een groep bekende kan je afspreken om een route tegaan vliegen ..
Dat gaat dan via het IP van de HOST kan ook met wachtwoord .
Dit is voor iedereen die maar wat wil vliegen dus van nOOb Tot PRO
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 12-09-2003 15:26 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Als je n00b bent moette niet op IVAO of VATSIM ofzo , dat is dan nog veel te moeilijk. Ik begon een paar jaartjes geleden bij MSN Gaming zoneVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 15:04:
is er multiplayer functie, maar je massaal kunt spelen?
Yups, zo ben ik ook begonnen met online speuluhVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 18:16:
[...]
Als je n00b bent moette niet op IVAO of VATSIM ofzo , dat is dan nog veel te moeilijk. Ik begon een paar jaartjes geleden bij MSN Gaming zonehttp://zone.msn.com daar kan je proberen wat kennis op te bouwen ( voor FS2002 tm )
Verwijderd
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32431
http://www.rtl.nl/(/actue...2_deal_einde_klm_1645.xml
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 20:55 ]
Ziet er idd niet uit. Maar in de manual staat dit:rellehenk schreef op 12 September 2003 @ 12:47:
[...]
mee eens
"The EFIS displays and their expanded versions use anti-aliasing
technology to smooth jagged edges of graphics and improve
the clarity and readability of the displays."
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Als je een simpele circuit vliegt:weststar schreef op 12 September 2003 @ 21:48:
Wat is een beetje een normale app speed van een 737?
-180IAS Base leg
-160IAS till outer marker
-+/-130 tot 140 on final, weight and configuration dependant
En ter aanvulling aan je laatste puntje.Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 21:53:
[...]
Als je een simpele circuit vliegt:
-180IAS Base leg
-160IAS till outer marker
-+/-130 tot 140 on final, weight and configuration dependant
Check je Weight & Balance tabel, daar staat per landingsgewicht en configuratie je bijbehorende final approach speed.
*het tabel had een andere naam en kan er niet meer 123 op komen, dus fouten onder voorbehoud etc etc
Ik ben er ook zeer boos over als dit allemaal doorgaat.
Check maar eens de video op www.rtlz.nl over het einde van KLM
'Deal met Air France betekent einde van de KLM'
De KLM is ten dode opgeschreven als de luchtvaartmaatschappij in zee gaat met Air France. Dat zeggen deskundigen uit de luchtvaartwereld in RTL Nieuws.
Einde van de KLM?
Macht
Volgens de deskundigen is Air France grofweg twee keer zo groot als de KLM. Bij een samenwerking met de Fransen geven de Nederlanders de macht vrijwel geheel uit handen.
Waarschuwing
Zij denken verder dat de Fransen de KLM-onderdelen die ze niet interessant vinden, gaan verkopen. De waarschuwing komt op het moment dat de besprekingen van de maatschappijen in een beslissend stadium zijn.
Hier word ik heel erg verdrietig van.
[ Voor 73% gewijzigd door Floppie op 12-09-2003 22:52 ]
we wachten afTourniquet schreef op 12 september 2003 @ 21:17:
[...]
Ziet er idd niet uit. Maar in de manual staat dit:
"The EFIS displays and their expanded versions use anti-aliasing
technology to smooth jagged edges of graphics and improve
the clarity and readability of the displays."
Ik vind de strategie die PSS voert een beetje vaag.
Amper pics willen posten. Niets kwijt willen over het product. Ze zeggen alleen maar iets over het model en niets over bijvoorbeeld FMC functionaliteit.
OMG begrijp je het dan niet? Ze gebruiken gewoon dat ding van de A320 met een nieuw hoesje erom heen (model)rellehenk schreef op 12 september 2003 @ 22:51:
[...]
we wachten af
Amper pics willen posten. Niets kwijt willen over het product. Ze zeggen alleen maar iets over het model en niets over bijvoorbeeld FMC functionaliteit.
Marketing heet zoiets
Geen marketing dus. Aangezien ze hun product totaal (nog) niet 'verkopen'The_FrankO schreef op 12 September 2003 @ 23:00:
[...]
OMG begrijp je het dan niet? Ze gebruiken gewoon dat ding van de A320 met een nieuw hoesje erom heen (model)
Marketing heet zoiets![]()
Maar het lijkt inderdaad gewoon op een A320-panel met hier en daar wat aanpassingen. Zover teleurstellend in mijn ogen.
Ik zie hun strategie als ontlopen van kritiek.
[ Voor 7% gewijzigd door Floppie op 12-09-2003 23:10 ]
Verwijderd
Arrogante kut-fransenrellehenk schreef op 12 September 2003 @ 22:49:
[...]
Ik ben er ook zeer boos over als dit allemaal doorgaat.
Check maar eens de video op www.rtlz.nl over het einde van KLM![]()
'Deal met Air France betekent einde van de KLM'
De KLM is ten dode opgeschreven als de luchtvaartmaatschappij in zee gaat met Air France. Dat zeggen deskundigen uit de luchtvaartwereld in RTL Nieuws.
Einde van de KLM?
Macht
Volgens de deskundigen is Air France grofweg twee keer zo groot als de KLM. Bij een samenwerking met de Fransen geven de Nederlanders de macht vrijwel geheel uit handen.
Waarschuwing
Zij denken verder dat de Fransen de KLM-onderdelen die ze niet interessant vinden, gaan verkopen. De waarschuwing komt op het moment dat de besprekingen van de maatschappijen in een beslissend stadium zijn.
Hier word ik heel erg verdrietig van.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 23:10 ]
Dan kunnen ze beter doorgaan op deze voet, en hopen dat ze alleen (of met een andere europese partner) het alsnog redden.
Waarom is LH eigenlijk nooit im frage geweest.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
De manual is al te downloaden, daar staat precies in wat er allemaal kan en wat "not modeled" is. Ziet er idd naar uit als de A32x maar dan geschikt gemaakt voor A330 en A340, hoewel voor de A340 wel heel wat aanpassingen nodig zullen zijn geweest (2 extra motoren heeft best wel een impact op het aantal knopjes in de cockpitrellehenk schreef op 12 September 2003 @ 22:51:
[...]
we wachten af
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
En toch riepen we daar allemaal om op het moment dat de A320 serie uitkwam ??Tourniquet schreef op 12 september 2003 @ 23:23:
[...]
De manual is al te downloaden, daar staat precies in wat er allemaal kan en wat "not modeled" is. Ziet er idd naar uit als de A32x maar dan geschikt gemaakt voor A330 en A340, hoewel voor de A340 wel heel wat aanpassingen nodig zullen zijn geweest (2 extra motoren heeft best wel een impact op het aantal knopjes in de cockpit)
" ..... waarom niet direct dan ook A330 / A340 ..... "
en nu doen ze dat en niks anders dan kritiek zover.
En PSS streeft nou eenmaal geen 100% simulatie na, dat is bekend.
Het is natuurlijk bezopen dat ze een panel van dik een jaar geleden voor misschien 80% kunnen overnemen, beetje aanpassen en opleuken en vervolgens als een nieuw product uitbrengen met overeenkomstige prijsGilly schreef op 12 September 2003 @ 23:48:
[...]
En toch riepen we daar allemaal om op het moment dat de A320 serie uitkwam ??
" ..... waarom niet direct dan ook A330 / A340 ..... "
en nu doen ze dat en niks anders dan kritiek zover.
En PSS streeft nou eenmaal geen 100% simulatie na, dat is bekend.
Je koopt toch ook geen mooi duur paard om dan te zeggen; "goh wat een stom paard"rdluca schreef op 12 September 2003 @ 23:53:
[...]
Het is natuurlijk bezopen dat ze een panel van dik een jaar geleden voor misschien 80% kunnen overnemen, beetje aanpassen en opleuken en vervolgens als een nieuw product uitbrengen met overeenkomstige prijs![]()
![]()
![]()
Wel astie zo'n brandmerk op ze reet heeft:Gilly schreef op 12 September 2003 @ 23:57:
[...]
Je koopt toch ook geen mooi duur paard om dan te zeggen; "goh wat een stom paard"

Ennu genoeg erover
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 00:01 ]
zo, ook even een kleine reactie van mij (laaaang geleden, druk met studie voor het echte werk....) :IRL lijken de de cockpits van een A330 en A320 en zelfs de A340 identiek als 2 druppels op elkaar.
sterker nog: de typeratingen op airbussen zijn nagenoeg hetzelfde, als je een rating a320 hebt hoef je niet een hele typerating opnieuw te doen voor een a330 of a340, maar 'slechts' een upgrade voor etops of 4 engines i.p.v. 2. Wellicht moet ik er later ook aan geloven
As long as i am flying
cabin crew, yellow door selectors, automatic
Goede marketing van PSS: met minimale inspanning een panel als basis nemen waar je al dik aan hebt verdiend in A320-uitvoering.Gilly schreef op 12 September 2003 @ 23:57:
[...]
Je koopt toch ook geen mooi duur paard om dan te zeggen; "goh wat een stom paard"
Vervolgens een beetje bla, bla bla op je forum, nog maar niet te spreken over het nazi-regime dat ze daar hanteren, "custom designed vortex" weet ik het wat voor onzin waar je 0.5% van je sim-tijd aan besteed.
En dan: Tatata... Brand New Product : lekker verdienen aan al die sukkels die er blind intrappen.
Als jij al een A330-merge kan maken zonder al teveel gebreken, moet PSS wel met iets spectaculairs extras komen wil dat de nieuwprijs voor een jaar oud panel waar al dik aan is verdiend rechtvaardigen.
Ik geef je ook geen ongelijk, maar ik als "lieverhebber" van deze kisten en ik wil ze erg graag hebben dus koop ik ze. Ik ken de gebreken van PSS iedereen kent die dus we weten precies wat we kunnen verwachten.rdluca schreef op 13 September 2003 @ 00:06:
[...]
Goede marketing van PSS: met minimale inspanning een panel als basis nemen
*knip
aan is verdiend rechtvaardigen.
Wil je hem wel; koop je hem, wil je hem niet; koop je hem niet.
En mensen die hier zogenaamt "blind instrappen" doen dat zichzelf aan. Als ik een kilo bloem kan verkopen als zijnde cocaine aan een sukkel doe ik dat ook.
Maar om nou al een mening te vormen over een prodo waar we nog geen 10pics van gezien hebben en die nog in de beta verkeerd, neuhhh.
Verschil tussen A330 merge van Gilly en PSS is dat die van Gilly gratis isrdluca schreef op 13 September 2003 @ 00:06:
[...]
Goede marketing van PSS: met minimale inspanning een panel als basis nemen waar je al dik aan hebt verdiend in A320-uitvoering.
Vervolgens een beetje bla, bla bla op je forum, nog maar niet te spreken over het nazi-regime dat ze daar hanteren, "custom designed vortex" weet ik het wat voor onzin waar je 0.5% van je sim-tijd aan besteed.
En dan: Tatata... Brand New Product : lekker verdienen aan al die sukkels die er blind intrappen.
Als jij al een A330-merge kan maken zonder al teveel gebreken, moet PSS wel met iets spectaculairs extras komen wil dat de nieuwprijs voor een jaar oud panel waar al dik aan is verdiend rechtvaardigen.
djblackbird, dat is precies wat ik bedoel!
Wat PSS wel kon doen was een uitgebreidere werkende systemen maken, maarja dat was weer teveel moeite denk ik.
Nieuwe vidkaart vandaag geinstalleerd, werkt perfect.. maar lijkt me sterk dat daardoor de 2D cockpit niet meer werkt.
Misschien perongeluk de W toets 2x ingedrukt?-Sander_ schreef op 13 September 2003 @ 01:09:
Iemand enig idee hoe het kan dat ik geen enkele cockpit meer zie (de 2D) in FS9? Met FS2002 zie ik ze wel.
Nieuwe vidkaart vandaag geinstalleerd, werkt perfect.. maar lijkt me sterk dat daardoor de 2D cockpit niet meer werkt.
Kan aan mij liggen, maar wat is er mooier/beter aan dit model dan andere 757's ?? Ik zie 't nietGilly schreef op 13 September 2003 @ 00:24:
PIC straks weer van stal voor een mooie 757
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Nope, dát weet ik nou nog net!DutchCommando schreef op 13 September 2003 @ 01:25:
[...]
Misschien perongeluk de W toets 2x ingedrukt?
Verwijderd
Ik had laatst wat problemen met de PMDG. Als ik hem in fs9 installeerde samen met de patch kreeg ik alsnog foutmeldingen. Ik heb met PMDG gemailed en die vertelde me dat ik een nederlandse computer heb ik dus een update moest hebben. Dat heb ik gedaan en ik was in een keer van de foutmeldingen af. Maar als ik nu de PMDG wil selecteren in select aircraft menu loopt FS9 vast. Misschien weet iemand waar het aan ligt.
Alvast bedankt.
Nou dat hoop ik eig.Wilde schreef op 13 September 2003 @ 02:02:
[...]
Kan aan mij liggen, maar wat is er mooier/beter aan dit model dan andere 757's ?? Ik zie 't niet
Daar waar FFG altijd wel mooie afgewerkte kisten maakt en ik die van ifdg net niet af genoeg vind.
Kan jij mij die aanwijzen dan?Gilly schreef op 13 September 2003 @ 09:45:
[...]
Nou dat hoop ik eig.
Daar waar FFG altijd wel mooie afgewerkte kisten maakt en ik die van ifdg net niet af genoeg vind.
Enige min punt van de IFDG (of IDFG weet het nooit
Blackhole leuke pic's
Dat doe je toch zelf alThe_FrankO schreef op 13 September 2003 @ 10:47:
[...]
Kan jij mij die aanwijzen dan?
Enige min punt van de IFDG (of IDFG weet het nooit) vind ik de vleugel textures
Blackhole leuke pic's
En daarbij nog geef ik alleen aan dat er een 757 van FFG komt waarbij ik hoop dat die beter wordt dan die van IFDG ..... en als je die van IFDG top vind dan vlieg je toch lekker daarmee, zal me 1 2 3 een rot zorg zijn.
Beter je ND/charts/positie/FO in de gaten houden vriendrdluca schreef op 13 September 2003 @ 10:39:
Airbus On Final At 3300-Foot Strip?
http://www.avweb.com/newswire/9_37a/briefs/185645-1.html
hmm je bent al de tweede vandaag die mijn opmerkingen niet goed opvat. (net vanochtend op de fiets aangeredenGilly schreef op 13 September 2003 @ 10:52:
Dat doe je toch zelf al
En daarbij nog geef ik alleen aan dat er een 757 van FFG komt waarbij ik hoop dat die beter wordt dan die van IFDG ..... en als je die van IFDG top vind dan vlieg je toch lekker daarmee, zal me 1 2 3 een rot zorg zijn.
Ik wilde alleen weten waarom jij denkt dat die FFG beter zal zijn als die IFDG
The_FrankO schreef op 13 September 2003 @ 11:06:
[...]
hmm je bent al de tweede vandaag die mijn opmerkingen niet goed opvat. (net vanochtend op de fiets aangeredende bestuurder in de auto vond mijn opmerking: "Gore hufter gebruik je ogen eens." niet op zijn plaats
)
Ik wilde alleen weten waarom jij denkt dat die FFG beter zal zijn als die IFDGEn btw ik vlieg niet in zo'n ding ik vlieg liever in een airbus
![]()
Pak de 757 van hun en bekijk hem goed, dan zie je zelf wel wat ik bedoel, met name het texture gedeelte van de vleugel en gear bay doors etc. Die apu klep die mee gaat met je gear, dat soort dingen.
Veel teveel woorden alweer besteed aan zo'n americaans prodo .....
De A330-merge van Gilly is (naar verwachting) precies even duur als de nieuwe A330, alleen krijg je er niet gratis een A320 bij. Jouw A340 heb je nooit echt werkend gekregen met het A320-panel, dat is het zelfde als een 747 met een Dreamfleet 737-panel.ND schreef op 13 September 2003 @ 00:14:
[...]
Verschil tussen A330 merge van Gilly en PSS is dat die van Gilly gratis isEn ik kreeg de A340 ook werkend met de PSS panel (omweg en wat gebreken welliswaar
)
Klok en klepel? De A320 is niet ETOPS, de A340 uiteraard ook niet (misschien 'EFOPS'djblackbird, dat is precies wat ik bedoel!Zelfs zonder die extra etops rating KAN je van de A320 naar een A340, alleen het mag niet van JAA/FAA
Wat PSS wel kon doen was een uitgebreidere werkende systemen maken, maarja dat was weer teveel moeite denk ik.
Edit: Voor de duidelijkheid: ETOPS staat voor 'engines turning or passengers swimming' en houdt in dat tweemotorige vliegtuigen voor transatlantisch of -pacifisch verkeer gecertificeerd moeten worden. Ik geloof dat ze bij uitval van een motor binnen 180 minuten van een uitwijkveld moeten zijn. Hun vliegroute is hier ook op aangepast. Bij o.a. de Luchtvaart Hobby Shop liggen stapels met oude 'ETOPS planning charts' van (in dit geval) Martinair 767, die zijn wel leuk omdat hier duidelijk de uitwijkstations staan met grote cirkels er omheen waarbinnen de route kan worden geplot.
[ Voor 24% gewijzigd door rollebol op 13-09-2003 11:32 . Reden: etops-verhaal ]
Is het dan niemand opgevallen dat het gewoon een andere kist is? Een 737-300 is aanzienlijk langer en ik denk niet dat er al veel models van zijn, al kan ik me vergissen. De andere 757's zijn vermoedelijk 757-200.Wilde schreef op 13 september 2003 @ 02:02:
[...]
Kan aan mij liggen, maar wat is er mooier/beter aan dit model dan andere 757's ?? Ik zie 't niet
Dit topic is gesloten.
![]()