Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Dat was die van IDFG als ik het goed hebMajor Carnage schreef op 04 September 2003 @ 23:00:
Ik kan me herinneren dat er iemand iets postte over een MD11 model (volgens mij met panel erbij) die nog in de design stage was; is hier inmiddels al wat meer over bekend (webpage oid?)
Gewoon standaard van MS geloof ik hoorjos_zwa schreef op 05 September 2003 @ 00:31:edit:
ook mijn texture probleem heb ik nog steeds niet op kunnen lossen door files uit de CAB files van de cd te halen en te over schrijven. dit is het probleem:
[afbeelding]
iemand ?ik zie water waar het niet mag zijn

Verwijderd
Very scairbusVerwijderd schreef op 05 september 2003 @ 14:16:
Heerlijk Helder Heineken............:P
http://www.tbm.tudelft.nl/webstud/9202359/landing.mpg
Kijk eens in je descent page op het moment dat jij flaps gaat selecteren. De FMC geeft dan een flaps/speed restrictie aan. Dus het is volkomen normaal dat hij speed gaat reducen als jij flaps selecteert. Anders viegen je flapjes wegjos_zwa schreef op 05 September 2003 @ 11:11:
nog even een vraagje/opmerking over de PMDG.
Ten eerste wreed het beestje FPS als nooit te voren met de VNAV update (1.1) maar goed dat even terzijde.
Als ik op VNAV daal en een waypoint tegemoet ga met als speed restr. 180/3000
en ik wil deze raken met VNAV dan doe ik van te voren natuurlijk de flaps op 5, want hij gaat immers "remmen" naar 180 knots. maar als ik de flaps vervolgens op 5 zet zie ik op mijn PFD dat hij (boven aan de speedtape) naar b.v 164 knots wilt gaan...
kortom: als ik de flaps verander wilt VNAV de snelheid ook aanpassen. klote dus.. want als ik 180 knots wil vliegen voor een VORDME app. dan zet ik de flaps op 5 en gaat ie naar 164 knots ofzo waardoor ik een pitch krijg van 5 graden omhoog ofzo.
ik begin me echt GRUWELIJK te ergeren aan dit produkt. geef mij straks die nieuwe kisten van PSS maar
Dus niet direct PMDG de schuld geven
Hi,
the brandnew AIRAC Cycle 0309 (effective from Sep/04/2003 - Oct/01/2003) is now avialable. I have tried to fix all bugs from 0308 (ie. rwy/ils headings or the UK-airport problems). BTW, when you find some new one´s, please let me know ...
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
LOL @ Filmpje!!Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:16:
Heerlijk Helder Heineken............:P
http://www.tbm.tudelft.nl/webstud/9202359/landing.mpg
Maar hoe hebben ze het geflikt om dat te maken?
[ Voor 20% gewijzigd door SanderTje! op 05-09-2003 18:05 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Kijk maar goed. Het is harstikke nep-Sander_ schreef op 05 September 2003 @ 18:01:
[...]
LOL @ Filmpje!!![]()
Is dat echt gedaan of hebben ze dat met een computer nagemaakt ofzo? Kun je toch haast niet echt doen datte even voor de lol?
Ik las op de mailing dat er zelfs iemand was op ATCbox, die beweerde het echt gezien te hebben

Beetje dom figuur dan als ie het al wist...Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 18:04:
[...]
Kijk maar goed. Het is harstikke nep
Ik las op de mailing dat er zelfs iemand was op ATCbox, die beweerde het echt gezien te hebben![]()
Maar in iedergeval, klasse filmpje
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 05-09-2003 18:12 ]
wel een hele gare speed restr. dan. als ik 180 vlieg en de flaps op 5 doet dan zou die dat toch makkelijk met die snelheid aan moeten kunnenrellehenk schreef op 05 september 2003 @ 17:43:
[...]
Kijk eens in je descent page op het moment dat jij flaps gaat selecteren. De FMC geeft dan een flaps/speed restrictie aan. Dus het is volkomen normaal dat hij speed gaat reducen als jij flaps selecteert. Anders viegen je flapjes weg
Dus niet direct PMDG de schuld geven
Ik zie nu ik net The Franko's 3.6 heb geinstalleerd wel meer "dubbele" vliegtuigen. Bekend probleem of?
Heb ik voor VATSIM nou persé SBhost nodig? Hoezo? Ik heb eigenlijk nooit meet meer FS-externe proggies gewerkt dan screenshooter!
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Verwijderd
Heb ik ook last van ja.DutchCommando schreef op 05 September 2003 @ 21:22:
[...]
Ik zie nu ik net The Franko's 3.6 heb geinstalleerd wel meer "dubbele" vliegtuigen. Bekend probleem of?
Heel vaag. Zie je 2x 't zelfde vliegtuig vliegen of het lijkt een zwerm vogels die aan de lopende band willen landen (wat natuurlijk nooit lukt, want de helft krijgt een go-around).
Ik vermaak me atm prima met Aerowinx PS 747 simulatornealzie schreef op 05 September 2003 @ 22:05:
Wachten 'me smart' op de pss? miss wachten op pss als ook alle patches eenmaal uit zijn gekomen dat het product MISSCHIEN nog iets waar is, pss kennendenen pmdg leek ook weer een fantastisch product te worden, maar misschien beseffen ze nog niet dat niet iedereen al de 4ghz in bezit heeft
en ook dat hele fs2004 is niet helemaal wat het had kunnen/moeten zijn
als ik het zo vergelijk met 2002... ik krijg nu waarschijnlijk meteen een hoop commentaar over me heen, maar dit is hoe ik er over denk atm...
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Geef je 99% gelijk dus van mij geen commentaarnealzie schreef op 05 September 2003 @ 22:05:
Wachten 'me smart' op de pss? miss wachten op pss als ook alle patches eenmaal uit zijn gekomen dat het product MISSCHIEN nog iets waar is, pss kennendenen pmdg leek ook weer een fantastisch product te worden, maar misschien beseffen ze nog niet dat niet iedereen al de 4ghz in bezit heeft
als ik het zo vergelijk met 2002... ik krijg nu waarschijnlijk meteen een hoop commentaar over me heen, maar dit is hoe ik er over denk atm...

zo op een haar na bijna een tailstrike omdat ik op het laaste moment op STALL speed zat
Maar niets gebeurd gelukkig .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd

Kan klopen door een foutje in de installerDutchCommando schreef op 05 September 2003 @ 21:22:Ik zie nu ik net The Franko's 3.6 heb geinstalleerd wel meer "dubbele" vliegtuigen. Bekend probleem of?
Kijk even in je Flight Simulator 9\Scenery\World\scenery of daar maar 1 traffic%.bgl staat (% is een willekeurig nummer of niets) Als er meerdere staan moet je ze verwijderen of de extensie veranderen. Bewaar alleen het grootste bestand
Ik ga me FS9 CD's ook een stoffig hoekje geven. FS2002 roeleert nog steeds.nealzie schreef op 05 September 2003 @ 22:05:
Toen Fs2002 uit kwam waren er ook veel mensen die klaagde dat er van alles FOUT was aan de toen nieuwe fs versie
Want was het toen ook al weer niet .
Wielen die door de grond heen zakken , en ook de zware eisen die aan FS2002 waren gesteld en om maar te zwijgen over de ATC . ( die je gewoon spontaan een berg in liet vliegen )
was voor vele reden tot klagen .
Maar ik zie nu wer het zelfde gebeuren .
Ik zelf heb ook wel puntjes die ik best wel veranderd wil hebben .
Maar het gaat natuurlijk im de SIM en niet om hoeveel FPS .
Want ik vind FS9 wel een heeel stuk beter dan fs2002 .
Alleen al die ATC die is lekker uit gebreid .
ook het landschap is beter .
Dus ik zou zeggen mensen kom op geef het een half jaartje dan komen we wel weer terug op FS 9 .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat zeg je goed......over een half jaartje.Blackhole schreef op 05 September 2003 @ 23:13:
Ik snap het niet al die ophef over FS9 vs Fs2002.
Toen Fs2002 uit kwam waren er ook veel mensen die klaagde dat er van alles FOUT was aan de toen nieuwe fs versie
Want was het toen ook al weer niet .
Wielen die door de grond heen zakken , en ook de zware eisen die aan FS2002 waren gesteld en om maar te zwijgen over de ATC . ( die je gewoon spontaan een berg in liet vliegen )
was voor vele reden tot klagen .
Maar ik zie nu wer het zelfde gebeuren .
Ik zelf heb ook wel puntjes die ik best wel veranderd wil hebben .
Maar het gaat natuurlijk im de SIM en niet om hoeveel FPS .
Want ik vind FS9 wel een heeel stuk beter dan fs2002 .
Alleen al die ATC die is lekker uit gebreid .
ook het landschap is beter .
Dus ik zou zeggen mensen kom op geef het een half jaartje dan komen we wel weer terug op FS 9 .
Tis toch van d'n zotte dat we een spel links moeten laten liggen, terwijl we geen tekort hebben aan computerpower. Ze brengen het uit en het moet maar speelbaar zijn. Ik weet ook wel dat het bij de een wel loopt en bij de ander niet (met uiteenlopende specs), maar er zijn gewoon teveel problemen. Dat kutverhaaltje dat de FPS'en steeds beter worden en dat de engine verbeterd is voor de performance geloof ik ook geen f*ck meer van.
Verwijderd
Hmmm...FlyHigh, verklaar je nader, behalve het stoffige hoekje heb ik geen verklaring gelezen waarom FS9 niet goed zou lopen bij jou (en anderen)...loopt FS9 niet goed, OF lopen de add-ons (nog) niet goed..?Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 23:17:
[...]
Dat zeg je goed......over een half jaartje.
Tis toch van d'n zotte dat we een spel links moeten laten liggen, terwijl we geen tekort hebben aan computerpower. Ze brengen het uit en het moet maar speelbaar zijn. Ik weet ook wel dat het bij de een wel loopt en bij de ander niet (met uiteenlopende specs), maar er zijn gewoon teveel problemen. Dat kutverhaaltje dat de FPS'en steeds beter worden en dat de engine verbeterd is voor de performance geloof ik ook geen f*ck meer van.
Ik heb alleen nog maar gehoord dat Fs9 als een zonnetje draait itt wat FS2002 soms liet zien op hun systemen.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 23:17:
[...]
Dat zeg je goed......over een half jaartje.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
De FPS is gewoon een zwaar drama. Heb de 30.82/40.72 en de nieuwe 45.XX gebruikt. Instellingen hebben ook weinig effect. Als ik met de default kisten vlieg is het nog net te doen, maar met de PMDG is het een ramp.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 23:39:
[...]
Hmmm...FlyHigh, verklaar je nader, behalve het stoffige hoekje heb ik geen verklaring gelezen waarom FS9 niet goed zou lopen bij jou (en anderen)...loopt FS9 niet goed, OF lopen de add-ons (nog) niet goed..?
Ok, ok tis maar een 1,4Ghz Athlon mee 512Mb DDR en een opgefokte Ti4200, maar ik weet toch zeker dat het beter kan. Zo hoog staan die sliders ook weer niet.
Denk dat het eens tijd wordt voor een nieuwe XP install, da's ook weer 8 maanden geleden

Verwijderd
De PMDG zijn natuurlijk wel vector gauges, niet alleen het moeilijkst om te programmeren (volgens anderen) maar ook het FPS intensiefst...Vooral omdat het om van die grote schermoppervlakten gaat. Ik heb beide niet, PMDG of de PSS Airbus (wat of volgens mij ook vectorgauges zijn) dus kan niet vergelijken. Iemand die dat al eens gedaan heeft? Hetzelfde vluchtje met dezelfde cockpit views met beide kisten?Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 23:50:
[...]
De FPS is gewoon een zwaar drama. Heb de 30.82/40.72 en de nieuwe 45.XX gebruikt. Instellingen hebben ook weinig effect. Als ik met de default kisten vlieg is het nog net te doen, maar met de PMDG is het een ramp.
Ok, ok tis maar een 1,4Ghz Athlon mee 512Mb DDR en een opgefokte Ti4200, maar ik weet toch zeker dat het beter kan. Zo hoog staan die sliders ook weer niet.
Denk dat het eens tijd wordt voor een nieuwe XP install, da's ook weer 8 maanden geleden![]()
Ik weet eigenlijk niet of de PIC767 ook vectorgauges heeft...
EDIT : grapje tussendoor...TNCM approach...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 01:08 ]
om weer naar Nederland (schiphol) tevliegen .

zo de rest van de foto's volgen nog
Hehe idd, Blackhole. Moest je niet 90 graden naar rechts gaan voor die berg
Verwijderd
Weet iemand toevallig welke poorten ik voor FS2002 moet openzetten en of dit tcp of als udp in router moet. Op de microsoft website vind ik ze alleen voor FS2004 en die werken helaas niet bij 2002
VATSIM gaat wel zonder problemen maar wil ook wel is op de andere manier met ze 2'en vliegen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 11:17 ]
Helaas werkt het dan ook nog niet altijdVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 11:12:
Door het NAT protocol van me router lukt het nooit op gewoon een spel die iemand met de multiplayer van fs host te joinen. Ik zie hem niet eens in me lijstje staan.
Weet iemand toevallig welke poorten ik voor FS2002 moet openzetten. Op de microsoft website vind ik ze alleen voor FS2004 en die werken helaas niet bij 2002
VATSIM gaat wel zonder problemen maar wil ook wel is op de andere manier met ze 2'en vliegen.

Conclusie: koop een echte router
Verwijderd
Wat voor router denk je aan danThe_FrankO schreef op 06 September 2003 @ 11:17:
[...]
Helaas werkt het dan ook nog niet altijdIk heb hetzelfde probleem. Poorten door mappen heeft vaak geen zin. Jij kan bijvoorbeeld ook geen FTP server draaien
Bestanden versturen naar iemand met MSN die een router heeft lukt je ook niet
Verwijderd
Sinds waneer vlieg jij op VATSIMVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 11:12:
Door het NAT protocol van me router lukt het nooit op gewoon een spel die iemand met de multiplayer van fs host te joinen. Ik zie hem niet eens in me lijstje staan.
Weet iemand toevallig welke poorten ik voor FS2002 moet openzetten en of dit tcp of als udp in router moet. Op de microsoft website vind ik ze alleen voor FS2004 en die werken helaas niet bij 2002
JA maar ik wist dat ik het zou halen dus maar gewoon even een kleine gok genomen .DutchCommando schreef op 06 September 2003 @ 11:00:
[...]
Hehe idd, Blackhole. Moest je niet 90 graden naar rechts gaan voor die berg.
Want hij zat zekers te blaten dat ik bijna tegen het vaste land aan zat
Maar had daar al genoeg speed ( 230 )
Maar ach je heb baas boven baas:)
zo als ik nu zelf die foto bekijk zie ik dat ik ook heel weinig FLAPS heb staan
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 06-09-2003 11:50 ]
Verwijderd
http://forums.avsim.net/d...&topic_id=13902&mode=full
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 13:00 ]
Durf het bijna niet te vragen, maar hebbie linkie for me?jos_zwa schreef op 06 september 2003 @ 13:46:
gisteren weer even met de PIC in fs9 gevlogensuper FPS vergeleken met de PMDG
heerlijke kist, alleen jammer dat het in window-mode moet
Hehe nu blijkt dus dat Uncle S. de hele internationale FS community tegen zich heeft.
Als piloot strontbrutaal tegen controllers en erg tegensprekend
Kom op nou:
"sir, good luck, you are the only one complaining, i bet
you are a lazy office-asshole in a nice suit etc,"
"but in my opinion you are wasting my time, I know that i > know the rules, so have a nice flight
En nog wat ernstige uitingen tegen het Duitse ras.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 14:44 ]
hmmzVerwijderd schreef op 06 september 2003 @ 14:36:
[...]
Durf het bijna niet te vragen, maar hebbie linkie for me?![]()
Hehe nu blijkt dus dat Uncle S. de hele internationale FS community tegen zich heeft.
Als piloot strontbrutaal tegen controllers en erg tegensprekend
Kom op nou:
"sir, good luck, you are the only one complaining, i bet
you are a lazy office-asshole in a nice suit etc,"
"but in my opinion you are wasting my time, I know that i > know the rules, so have a nice flight
Vorige keer toen ik op vatsim zat, was Uncle S er ook. Ging niet briljant.
Hij kwam op het moment online toen ik op ARTIP - SPL inbound SPL zat voor een lefthand downwind 06. Kreeg een private message om Approach te connecten. 10 seconden later weer (ongeduld
Hij wilde me op 36R zetten, ik vond dat wat ongelukkig uitkomen omdat ik al 06 had gepland. Dus ik vroeg lefthand downwind 06.
"hmm ok" ik: heading 255 na SPL graag. "oh ok, uh heading 250"
Fijn op 250 op FL40. "report ready for base" Ik zei: wordt het niet eens tijd om te dalen?? "Nee, vanwege noice abatement blaat blaat" Wilde hij me toch op 36R zetten.
Al met al bij 36R aangekomen. Met 3000ft G/S intercepten, toen pas de LOC. Beetje vage approach.
Maargoed, veilig geland, maar een interessante route
Tip voor Uncle: beter luisteren
[ Voor 13% gewijzigd door Floppie op 06-09-2003 14:53 ]
Vind ik nogal stellige aannames. Bij mij werkt dit allemaal perfect. En op mijn modem zit een alcatel chippie, als je het wil weten.The_FrankO schreef op 06 september 2003 @ 11:17:
[...]
Helaas werkt het dan ook nog niet altijdIk heb hetzelfde probleem. Poorten door mappen heeft vaak geen zin. Jij kan bijvoorbeeld ook geen FTP server draaien
Het exacte lijstje van wat je moet doorlussen voor FS 2002 staat in het multiplayer-topic. Staat geloof ik in de openingspost. Dat dat voor jou niet werkt, wil niet zeggen dat Marcel het ook niet kan.
Mijn eerste zoektermgok was overigens ook gelijk raak: [rml][ FS2002] Multiplay met Draytek Vigor 2200E[/rml]

Vind je dit deel van de approach ook vaag? Ik hoor ze dit de laatste tijd wel vaker zeggen.rellehenk schreef op 06 September 2003 @ 14:49:
[...]
Met 3000ft G/S intercepten, toen pas de LOC. Beetje vage approach.
De poorten staan in droogkloot's FAQ:The_FrankO schreef op 06 September 2003 @ 11:17:
[...]
Verder: ik heb ook een getweakt Alcatel modem en FTP werkt perfect. Bestanden versturen via MSN kan ook, mits je MSN versie 6 gebruiktPersonen met een restrictieve router of firewall moeten de volgende
poorten aan de redirection table toevoegen danwel openstellen:
TCP: 6073
UDP: 2300 - 2400
TCP: 80
TCP: 443
TCP: 6667
TCP: 28800 - 29000
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Leaving "3 on the glide" mag alleen als je established bent op de LOC. Volgens ILS procedures moet je op de LOC zitten voordat je aan de glide begint.rollebol schreef op 06 September 2003 @ 15:18:
[...]
Vind je dit deel van de approach ook vaag? Ik hoor ze dit de laatste tijd wel vaker zeggen.
Als je een kist bijv. een short final wil geven en 2000ft zou te hoog zijn, voordattie established is, klaar je degene voor een descend naar 1.200ft om vandaaruit de boel op te pakken.
Oh ja, goed nieuws voor de FS9-gebruikers. Ik lees zojuist het volgende...
Hoi,
Zojuist bij www.avsim.com & www.flightsim.com, de FS2004 versie geupload voor
de default scenery van mijn Polderbaan scenery.
Als je NL2000 en/of LAGO's scenery gebruikt kan je gewoon de FS2002 versies
gebruiken.
[ Voor 62% gewijzigd door rollebol op 06-09-2003 15:39 ]
Affirmativerollebol schreef op 06 September 2003 @ 15:34:
Bedankt Fly High, dat wist ik niet. Hoort bij 'leave 3 on the glide' trouwens ook nog 'cleared for the approach'?
Oh ja, goed nieuws voor de FS9-gebruikers. Ik lees zojuist het volgende...
[...]
Maar als je bijv. een lange line up hebt en geen verkeer voor zich, kan je hem gewoon clearen voor appr. en vervolgens "leave 3 on the glide, cleared to land blablabla"
Ik ben niet degene die het nodig heeft. Ik heb de pogingen tot FS multiplayers allang naast me gelegtrollebol schreef op 06 September 2003 @ 15:14:Vind ik nogal stellige aannames. Bij mij werkt dit allemaal perfect. En op mijn modem zit een alcatel chippie, als je het wil weten.
Het exacte lijstje van wat je moet doorlussen voor FS 2002 staat in het multiplayer-topic. Staat geloof ik in de openingspost. Dat dat voor jou niet werkt, wil niet zeggen dat Marcel het ook niet kan.
Mijn eerste zoektermgok was overigens ook gelijk raak: [rml][ FS2002] Multiplay met Draytek Vigor 2200E[/rml]
Ik weet ook wel hoe een echte router werktEen echte router doet niet per se NAT. Het enige verschil met een 'echte router' is de prijs en het feit dat er geen ADSL-modem in zit (maar die kan je er afhankelijk van het model soms wel in steken),

Ik weet waar ik ze kan vinden heb ze er al instaan vanaf FS2002 Maar de ene keer werkt het wel de andere werkt het gewoon echt nietTourniquet schreef op 06 September 2003 @ 15:19:De poorten staan in droogkloot's FAQ:
Hoe dat werkt met die FTP mag je mij dan even komen vertellen als je wilt. Ik heb namelijk heel veel forums gelezen dat mensen het zelfde probleem hebben en dat het gewoon niet mogelijk is om met een getweakde modem een FTP tedraaien. Ik snap ook niet waarom maar het lukt gewoon nietVerder: ik heb ook een getweakt Alcatel modem en FTP werkt perfect. Bestanden versturen via MSN kan ook, mits je MSN versie 6 gebruikt

Overigens heb ik met eDonkey/eMule ook het probleem dat poort 4662 niet berijkbaar is waardoor je een LOW ID hebt
[ Voor 5% gewijzigd door The_FrankO op 06-09-2003 16:18 ]
Die poorten waren eigenlijk voor mvriend, die vroeg eromThe_FrankO schreef op 06 September 2003 @ 16:16:
Ik ben niet degene die het nodig heeft. Ik heb de pogingen tot FS multiplayers allang naast me gelegt
Hoe dat werkt met die FTP mag je mij dan even komen vertellen als je wilt. Ik heb namelijk heel veel forums gelezen dat mensen het zelfde probleem hebben en dat het gewoon niet mogelijk is om met een getweakde modem een FTP tedraaien. Ik snap ook niet waarom maar het lukt gewoon niet
Ik weet dat er heel veel topic's over tevinden zijn. Daaruit blijkt ook iedere keer weer dat het niet luktTourniquet schreef op 06 September 2003 @ 16:34:Nooit problemen gehad met het draaien van een FTP server via het getweakte modem. Ik heb met "nat defserver addr=10.0.0.150" alles geroute naar m'n pc, maar door de juiste poorten 20 en 21 open te zetten zou het ook gewoon moeten lukken. Het kan wel zijn dat degene die bij jou wil inloggen nog ff in z'n FTP programma PASV mode aan of uit moet zetten. Zijn op GoT trouwens heel veel topics over dit onderwerp te vinden. Succes!
Er zijn zat mensen bij wie het gewoon werkt. Het is alleen heel belangrijk dat de client een ACTIVE connectie maakt. PASV gaat niet werken. Als je het e.e.a. wil testen kan je altijd ff contact met me opnemen via msn, want dit gaat nu wel erg off-topic hier...The_FrankO schreef op 06 September 2003 @ 16:52:
[...]
Ik weet dat er heel veel topic's over tevinden zijn. Daaruit blijkt ook iedere keer weer dat het niet luktDat het bij jou wel lukt moet je zeer tevrede meezijn en nooit meer veranderen
Overigens heb ik de default server ook aanstaan alleen dan op 10.0.0.152
Ik heb net gezocht, maar ik kan hem nergens vinden
Nog eventjes geduld, hijs nu in de testfase en het zal denk ik nie lang meer duren.Sleepie schreef op 06 September 2003 @ 17:42:
Iemand die Polderbaan scenery al kunnen vinden op AVSIM
Ik heb net gezocht, maar ik kan hem nergens vinden
en laat ik nou net mijn DIGI CAM bij me hebben ... en net al op weg wezen naar EHRD .

Helaas zijn de grafX niet echt mooi maar alles is beter dan niets .
Maar wat wil je met een DIGI CAM uit 1998
The plons is goneVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 17:47:
[...]
Nog eventjes geduld, hijs nu in de testfase en het zal denk ik nie lang meer duren.
Terror strikes VATSIM, ongeveer alles ligt plat
denk dat we de laatste beta nu wel hebben gehadVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 17:47:
[...]
Nog eventjes geduld, hijs nu in de testfase en het zal denk ik nie lang meer duren.
Ja ik denk het ook, ik heb geen rare dingen meer opgemerkt en Rico blijft droog bij the bridge
ik zag ze ook vliegen. Komen waarschijnlijk van de wereldhavendagenBlackhole schreef op 06 September 2003 @ 18:05:
Zo rij ik net in de buurt van EHRD komen er 2 heli's over van de landmacht ....
en laat ik nou net mijn DIGI CAM bij me hebben ... en net al op weg wezen naar EHRD .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo hier zijn de rest van de foto'sBlackhole schreef op 06 September 2003 @ 09:02:
Hier een vertrek van een B777 van de KLM vanaf St. Maarten,
om weer naar Nederland (schiphol) tevliegen .
Veel foto's
zo de rest van de foto's volgen nog

Het was een lang vluchtje maar wel mooi .
Verwijderd
Eh landmacht?Blackhole schreef op 06 September 2003 @ 18:05:
Zo rij ik net in de buurt van EHRD komen er 2 heli's over van de landmacht ....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoelt waarschijnlijk de marine
ja zo iets kan ookVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 18:24:
[...]
Eh landmacht?
Je bedoelt waarschijnlijk de marine
was zeker geen luchtmacht .
ach heb ook nooit in het leger gezeten
gebruiken.
Verder kan ik melden dat mijn Valkenburg scenery voor FS2002 ook gewoon goed
werkt in FS2004.
Grtz,
Marcel
Hij zal dus heeel snel beschikbaar zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Floppie op 06-09-2003 18:53 ]
Laten we dan even stilstaan bij een mede GoT'er die op dit moment in de Duitse duinen ligt ingegraven en helemaal doordraait van de Schlagers, Brattwursten en BierfestenBlackhole schreef op 06 September 2003 @ 18:29:
[...]
ja zo iets kan ook
was zeker geen luchtmacht .
ach heb ook nooit in het leger gezeten
Verwijderd
En zich in een te krappe lederhose gewurmd heeftrdluca schreef op 06 September 2003 @ 18:52:
[...]
Laten we dan even stilstaan bij een mede GoT'er die op dit moment in de Duitse duinen ligt ingegraven en helemaal doordraait van de Schlagers, Brattwursten en Bierfesten
OKE die Wursten en Bierfesten bevallen me wel maar die Schlagersrdluca schreef op 06 September 2003 @ 18:52:
[...]
Laten we dan even stilstaan bij een mede GoT'er die op dit moment in de Duitse duinen ligt ingegraven en helemaal doordraait van de Schlagers, Brattwursten en Bierfesten

Maar Dikke Duitse Vrouwen mogen wel komen hoor
Maar even ontopic weer .
Weet iemand al of er binnen kort weer mooie updates uit komen voor FS9
[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 06-09-2003 19:06 ]
De freeware KLAX scenery is hier al voorbijgekomen? Te vinden op avsim.Blackhole schreef op 06 September 2003 @ 19:04:
[...]
Weet iemand al of er binnen kort weer mooie updates uit komen voor FS9
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Leuke omgeving om te vliegen die westkust:)achappey schreef op 06 September 2003 @ 20:40:
[...]
De freeware KLAX scenery is hier al voorbijgekomen? Te vinden op avsim.
Zelf net richting Seattle vertrokken vanuit Las Vegas

En om die streek nog meer op te leuken, die Las Vegas-zooi (Freud had gelijk
check ook effe Hawaii, LA en Tokyo-scenery van die Jap
O ja, wie een audiopanel wil toevoegen aan radiopanel van de PMDG

In je Panel.cfg:
[Window08] // PMDG_RADIO_STACK_PANEL
file=..\panel\737NG_RADIO_BACKGROUND.bmp
file_1024=..\panel\737NG_RADIO_BACKGROUND.bmp
size_mm=800,600
position=8
visible=0
Background_color=0,0,0
ident=RADIO_STACK_PANEL
gauge00=PMDG_737NG_Main!RadioBackLight, 0, 0, 165, 455
gauge01=PMDG_737NG_RADIOS!PMDG_737NG_RADIOS, 0, 0, 800, 600
gauge02=737-400!Audio, 415,460,225
[ Voor 23% gewijzigd door rdluca op 06-09-2003 22:01 ]
Hahaha... Was het dan zo onduidelijk? Ik postte dit op de vorige pagina van het topic al, maar toch hebben er drie mensen overheen gelezen...rellehenk schreef op 06 september 2003 @ 18:52:
Hoi,
gebruiken.
Verder kan ik melden dat mijn Valkenburg scenery voor FS2002 ook gewoon goed
werkt in FS2004.
Grtz,
Marcel
Hij zal dus heeel snel beschikbaar zijn
en ik maar klagen over meeuwen van de weekBlackhole schreef op 05 september 2003 @ 13:15:
Heb ik weer zit ik lekker een klein vluchtje te doen , en lekker te eten .
Zitten er in eens allemaal meeuwen om me heen![]()
die dus ook weer wat voer moeten
[afbeelding]
En maar schijten die beesten ( wel nadat ik mn plane heb gewassen )

Is dat nu het nieuwe "SeagullGeese display team"?Blackhole schreef op 06 September 2003 @ 22:23:
[...]
en ik maar klagen over meeuwen van de week
[afbeelding]
volgens mij zijn 't ganzen
[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 06-09-2003 22:53 ]
tampert, kriminalpolizei
ow sorryrollebol schreef op 06 September 2003 @ 22:00:
[...]
Hahaha... Was het dan zo onduidelijk? Ik postte dit op de vorige pagina van het topic al, maar toch hebben er drie mensen overheen gelezen...
Had het niet gezien
Die gast heeft echt goeie scenery gemaakt! Ziet er echt lekker uit! Ik vlieg wel is van New York, meestal newark, naar Amsterdam, maar meer vluchten doe ik niet in Amerika, maar nu word de westkust toch wel interresant!rdluca schreef op 06 September 2003 @ 21:34:
[...]
Leuke omgeving om te vliegen die westkust:)
Zelf net richting Seattle vertrokken vanuit Las Vegas
*veel afbeeldingen!*
En om die streek nog meer op te leuken, die Las Vegas-zooi (Freud had gelijk)heb ik hiero vandaan: http://homepage3.nifty.com/jb/
check ook effe Hawaii, LA en Tokyo-scenery van die Jap
Verwijderd
http://www.flightsim.no/c...7&name=/CABIN_OSL-SVG.zip
Vlucht Oslo-Stavanger
Let op: 68 mb
Alleen jammer dat die gozer voor geen meter kan filmenVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 12:27:
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in freeware cockpit videos,
http://www.flightsim.no/c...7&name=/CABIN_OSL-SVG.zip
Vlucht Oslo-Stavanger
Let op: 68 mb

Verwijderd
Alleen zie ik de ander niet maar de ander mij wel. Als ik host kan die ander connecten en zie ik ook staan ... has joined the session. Ik zie hem vervolgens niet staan en hij mij ook niet.
Ik heb firewall uitstaan, ook die van XP. Heeft iemand nog een idee?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 13:19 ]
Verwijderd
Ja zit ook te kijken, die gast heeft volgens mij Parkinsonrdluca schreef op 07 september 2003 @ 12:41:
[...]
Alleen jammer dat die gozer voor geen meter kan filmen

Hahaha, voordat ik hier keek, dacht ik precies hetzelfde. Volgens mij heeft ie een "zoom-kick". En monteren kannie al helemaal niet. Luister maar naar de GPWS, hahahardluca schreef op 07 September 2003 @ 12:41:
[...]
Alleen jammer dat die gozer voor geen meter kan filmen
Toch wel leuk dat er iemand een beetje moeite doet om zoiets in elkaar te flikkeren. Met wat muziekkie ernzo erbij, geeft het toch een bepaalde sfeer
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 13:16 ]
Verwijderd
Zit soms wat te speurneuzen en kom dan het één en ander tegen, niet de beste kwaliteit, maar wel geinigVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 13:15:
[...]
Hahaha, voordat ik hier keek, dacht ik precies hetzelfde. Volgens mij heeft ie een "zoom-kick". En monteren kannie al helemaal niet. Luister maar naar de GPWS, hahaha
Toch wel leuk dat er iemand een beetje moeite doet om zoiets in elkaar te flikkeren. Met wat muziekkie ernzo erbij, geeft het toch een bepaalde sfeer
Op fsnordic en flightsim.no zijn best veel filmpjes van hem te vinden, alleen ze zijn ook allemaal zo beroerd gemaaktVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 13:45:
[...]
Zit soms wat te speurneuzen en kom dan het één en ander tegen, niet de beste kwaliteit, maar wel geinig
[ Voor 3% gewijzigd door rdluca op 07-09-2003 13:49 ]
Verwijderd
Die kerel kan helemaal niet stilzitten, hij laat het overhead zien maar het enige wat ik zie is fel zonlicht. Ik had vroeger een paar aardige filmpjes gevonden, allemaal niet zo groot, iets van 7 tot 14mb. Zaten een paar hele leuke tussen, had je ook maar één fase; take-off of landing. Stonden vroeger op FSFreeware maar die chargen nu voor downloaden. Als iemand nog een paar van deze filmpjes heet en weet waar ik ze kan vinden, heel graagrdluca schreef op 07 september 2003 @ 13:47:
[...]
Op fsnordic en flightsim.no zijn best veel filmpjes van hem te vinden, alleen ze zijn ook allemaal zo beroerd gemaakt
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 14:18 ]
Verwijderd
En als je in je modem je netwerk IP als default server zet??Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 12:50:
Nog even terugkomend op de vraag van me over welke ports open moeten. Ik heb ze allemaal opengezet.. ik kan nu op een sessie connecten die een ander host.
Alleen zie ik de ander niet maar de ander mij wel. Als ik host kan die ander connecten en zie ik ook staan ... has joined the session. Ik zie hem vervolgens niet staan en hij mij ook niet.
Ik heb firewall uitstaan, ook die van XP. Heeft iemand nog een idee?
Ik had namelijk hetzelfde met Air Attack....maar toen ik dat gedaan had, was het opgelost...
hier even een shotje met de nieuwe ATI driver

hopelijk blijft hij het zo doen met die A A aan
Verwijderd
Heb ik gedaan maar lost het helaas niet opVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 15:50:
[...]
En als je in je modem je netwerk IP als default server zet??
Ik had namelijk hetzelfde met Air Attack....maar toen ik dat gedaan had, was het opgelost...
Ik had voor de vakantie een FS2k2 reinstall gedaan...............en toen ben ik op vakantie gegaan

[ Voor 16% gewijzigd door ND863 op 07-09-2003 18:39 ]
Just a short reminder that the big "Farewell dba" flyin will happen this
evening in Germany. We have more than 40 ATC positions staffed, and nearly a
dozen of airports is manned. The speedbirds alone have booked far more than
100 flights for this evening, and lot´s of other pilots will join.
For flightplans, please refer to http://fpc.vacc-sag.org (please please use
these flightplans, it really helps our controllers!). To see which positions
are manned refer to Eurobook or have a look here: http://www.vacc-sag.org .
The event will start at 1700Z/19:00h local time and will last up to 5 hours.
Regards,
Martin Georg
VATSIM/SAG PR & Events Coordinator
Rondje Maladiven
Goed, at the parking slot.

Backtracken op de runway om de lineup uit te voeren.

Rolling

Final

Het vliegen ben ik nog lang niet verleerd en de eerste keer met de DC3 heb ik het er ook goed vanaf gebracht
Over niet verleerd gesproken, het vliegen met de 767 heb ik iemand anders nu ook aangeleerd. Dan is het erg leuk om met identieke FMC's achter elkaar aan te vliegen
For FS2002 bedoelde ik dus.
Ik bedoel deze http://library.avsim.net/sendfile.php?DLID=26742 Past die ook runway cijfers aan van de andere baanskes?
Er vanuit gaande dat je de Lago scenery gebruikt:ND schreef op 07 September 2003 @ 19:22:
[...]
For FS2002 bedoelde ik dus.
Ik bedoel deze http://library.avsim.net/sendfile.php?DLID=26742 Past die ook runway cijfers aan van de andere baanskes?(ja ik ben te lui om hiervoor 20x FS2002 op te starten, mn pc is al niet zo snel
![]()
)
De polderbaan had ik destijds als een aparte scenery geinstalleerd.
Daarna heb ik nog lago-files overschreven zodat de baannummering weer klopte. Maar dat had niets te maken met de poldernbaanscenery
Bedankt voor die scenery tip!! Heb net vluchtje KLAS-KLAX gemaakt.....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik zoek een panel met zo veel mogelijk realistische sounds, ik vind de standaard sounds van FS2004 niet echt geweldig.
Het liefst freeware, maar payware mag ook.
Ik hoop dat iemand kan helpen!
Verwijderd
Mooie pics! en lekker veel ookachappey schreef op 07 September 2003 @ 19:42:
[...]
Bedankt voor die scenery tip!! Heb net vluchtje KLAS-KLAX gemaakt.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok thanks!rellehenk schreef op 07 September 2003 @ 19:29:
[...]
Er vanuit gaande dat je de Lago scenery gebruikt:
De polderbaan had ik destijds als een aparte scenery geinstalleerd.
Daarna heb ik nog lago-files overschreven zodat de baannummering weer klopte. Maar dat had niets te maken met de poldernbaanscenery
Verwijderd
[EDIT]Nvr mind: Heb bij het bezoek aan hun site de support pagina gevonden en ga de stappen voor de GPS ff doorlopen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 22:20 ]
eerst van een B767

En dan hier een landing van een KLM B747 op KLAX

zo dit was het weer voor vandaag
[ Voor 74% gewijzigd door ravw op 07-09-2003 23:44 ]
Dit topic is gesloten.