Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Amsie-Geneva, Topswiss958, operated by Tyrolean
(FPL-EZS958-IS
-F70/M-SRWY/C
-EHAM1000
-N0430F330 LEKKO UB31 WOODY UN872 NIK UA24 DIK UN852 MOROK UZ24 ODIGA
-LSGG0115
-OPR/TYR DOF/030831 ORGN/RPL)
Nee die staat niet aan , ik heb mijn res verhoogd en de foto's niet verkleind.jos_zwa schreef op 31 August 2003 @ 12:08:
hey blackhole heb je je AA aan ? je pics zien er ineens een stuk beter uit
Maar als het mee zit komt er binnen kort wel een nieuwe Kaart aan
IVM de nieuw komende SHOOTERS
FAR CRY , HL2 , DOOM 3 , CALL of DUTY
En hopelijk ook alvast voor
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Taxiing to 16R

Crossing 22

Lining up.. cleared for takeoff

Takeoff..
Waarna de ap hem recht omhoog gooide

Poging 2 dan maar, inmiddels is de wind gedraaid dus is de 22 in use

Redelijk druk met binnenkomende vluchten..

De volgende is alweer cleared to land, spitsuur

Laatste shot voordat de ap weer geprobeerd werd, dit keer ging ie net boven de stall speed vliegen, die het uiteindelijk overwon..
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Door PanelAsTexture=0 aan de [DISPLAY] sectie in fs9.cfg toe te voegen zijn de gauges bij mij een stuk scherper geworden.
Mogelijk hebben meer mensen daar last van en helpt dit.
Verwijderd
erg mooi! gave vakantie ook zeker! ik ben nog aan het leren, ik sta nooit op tijd stil met landen, brakes aan, flaps down, kan zo snel de toetsen niet vinden die ik nog meer nodig heb....Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 16:15:
Schiphol-Skiatos, met martinair airbus a320! zelfde vlucht waarmee ik op vakantie ging!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook niet vergeten bij een landing om je SPOILERS omhoog te doenVerwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 16:30:
[...]
erg mooi! gave vakantie ook zeker! ik ben nog aan het leren, ik sta nooit op tijd stil met landen, brakes aan, flaps down, kan zo snel de toetsen niet vinden die ik nog meer nodig heb....
en je REVERSE [F2]
Dan zal het wel makkelijker gaan om stil te komen .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nee maar is beter dan een Radeon 8500 ( 128 mb)The_FrankO schreef op 31 August 2003 @ 13:58:
Dan zal je aan een GF 4 ook echt niet voldoende hebben hoor
Verwijderd
"Goodmorning ladies and gentlemen, welcome to the Air New Zeeland "red eye express" to from Sidney to Queenstown."
Ready for take off.
Positive rate
"Gear up.."
Flaps up and climbing out.
"Cruising speed.. check, trim... check, autopilot set.. check."
"Look, day is dawning..."
Daybreak...
Land
"Our feet are dry.."
"Nice to be back in Hobbit country, eh? ;)"
"There is the strip."
Flyby
On final
Touchdown, 108 KIAS...
66 KIAS...
Leaving rwy
Home seet home...
(Te veel picies? )
Verwijderd
mooie pics hoor!Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 17:03:
2e n00b posting.
"Goodmorning ladies and gentlemen, welcome to the Air New Zeeland "red eye express" to from Sidney to Queenstown."
[afbeelding]
(Te veel picies? )
Ik heb FS2004 nu 3 dagen en ik ben er superhappy mee. Vandaag heb ik een korte vlucht gemaakt in de winter:
Van:Innsbruck(LOWI)
Naar:Bolzano (LIPB)
Afstand:54,3nm
Tijd:22 minuten
En hier zijn de 14 bijbehorende screenshots:

Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben
Morgen beginnen met mijn studie Aerospace Engineering, dus veel Flightsimulatoren zal dus niet lukken de komende tijd
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ik heb nu het volgende systeem:
AMD Athlon XP 1800+
256 MB DDR ram
32 mb Nvidia videokaart
Nou heb ik vaak gelezen dat de CPU en RAM power de FPS behoorlijk omhoog haalt. Ik heb vooral bij wolken maar een FPS van 3 FPS!!!!
Wat kan ik nou het beste updaten om FS wat lekkerder te laten lopen?
1. Videokaart - 32mb -> 128mb ( ongeveer 80eur. )
2. geheugen - 256mb -> 512mb ( ongeveer 40 eur )
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
nooit meer ATI voor mij
[ Voor 75% gewijzigd door Floppie op 31-08-2003 19:55 ]
Videokaart kun je het meeste winst mee behalen in deze situatie. Die 256Mb extra zal ook goed helpen. Gewoon beide doen dusRoland_EM25 schreef op 31 August 2003 @ 19:23:
Ik heb nu eindelijk ook FS 2004, en vind het een enorme verbetering! Zeker de weersomstandigheden! Maar nu had ik een vraag,
AMD Athlon XP 1800+
256 MB DDR ram
32 mb Nvidia videokaart
Nou heb ik vaak gelezen dat de CPU en RAM power de FPS behoorlijk omhoog haalt. Ik heb vooral bij wolken maar een FPS van 3 FPS!!!!
Verwijderd
Ik raad je het allebij aan te schaffenRoland_EM25 schreef op 31 augustus 2003 @ 19:23:
Ik heb nu eindelijk ook FS 2004, en vind het een enorme verbetering! Zeker de weersomstandigheden! Maar nu had ik een vraag,
AMD Athlon XP 1800+
256 MB DDR ram
32 mb Nvidia videokaart
Doe het volgende: Koop 256 MB RAM DDR bij en schaf een 3D Radeon 9600 128 MB RAM aan. Dan kan je toch wel echt niet klagen
http://www3.alternate.nl/html/nodes_info/j9gv26.html
als iemand andere ideeen in deze prijsklasse heeft, post dan aub!
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
---
Microsoft Flight Simulator 2004 Test Results
Target Frame Rate: 30fps
ATI Radeon 9800 Pro:
31fps @ 800x600x32 with 2X AA and 2X AF
31fps @ 1280x960 with 2X AA and no AF
nVidia GeForceFX 5900 Ultra:
30.9fps @ 1600x1200 2X AA/2X AF
This is one of our new games which will be a part of our next release of 3D GameGuage. We worked with Microsoft to expose some of their existing performance analysis tools already inside the game to allow us to benchmark its performance. We're still working on our final demo loop, though. Expect it to feature dramatic maneuvers that require fast rendering of terrain, and provide a good mix of terrain in-view and out of view. That will help us study how much frame rate tanks and spikes during each of these conditions.
nVidia clearly outgunned ATI here. We were surprised just how far down we had to push the Radeon 9800 Pro's settings to hit our target of 30fps. We found that if we opted for 2X AA and no AF, then the Radeon 9800 Pro ran at 1280x960. But because of the expansive nature of 3D scenes in flight simulators, AF is a must-have feature to help curb texture artifacts on further out parts of the terrain. GeForceFX 5900 Ultra delivered a very nice balance of features (2X AA/2X AF) and pixel resolution, and clearly delivered better performance on this particular app.
---
Bron: http://www.extremetech.com/article2/0,3973,1225675,00.asp
misschien dat je hier wat aan hebt?rellehenk schreef op 31 augustus 2003 @ 19:24:
Bij mijn zijn de textures van de standaard vliegtuigen en sommige AI vliegtuig best wel blurry. Is dit normaal of ligt dit aan mn ATI 9800?
nooit meer ATI voor mij
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/ati2004.htm
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
zal het nog eens proberen. Vorige keer lukte het niet echt.armageddon_2k1 schreef op 31 August 2003 @ 20:16:
[...]
misschien dat je hier wat aan hebt?
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/ati2004.htm
Verwijderd
Wel interessant om te weten wat voor videokaart je momenteel in je systeem hebt zitten. 11 maanden geleden voor €96 een GF4 MX440 gekocht maar is echt een ramp.. ben nu sinds kort over op de ATI RADEON 9800. Een kwalitatief zeer goede verbeteringRoland_EM25 schreef op 31 augustus 2003 @ 19:46:
ok, ga dan maar is m'n kasten uit zoeken voor wat prullen die ik te koop kan zetten op e-bay!Ik begin met een nieuwe videokaart, dat lijkt me ook het makkelijkst voor de toekomst, ik moet dus iig geen ATI kaartje nemen? Ik zat zelf te denken aan deze:
http://www3.alternate.nl/html/nodes_info/j9gv26.html
als iemand andere ideeen in deze prijsklasse heeft, post dan aub!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 20:53 ]
Verwijderd
Net terug van ENGM-LFMN (in FS
EDIT: Tijdens EHAM-HKJK uitgevoerd door KLM MD-11 begonnen we aan de daling 15 min voordat we aan de grond stonden
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 22:26 ]
Verwijderd
Is HKJK killemanjaro (als ik het zo goed schrijfVerwijderd schreef op 31 August 2003 @ 21:28:EDIT: Tijdens EHAM-HKJK uitgevoerd door KLM MD-11 begonnen we aan de daling 15 min voordat we aan de grond stondenBen gewend meestal in etappes te dalen, vroeg me af hoe anderen dat doen.
Wanneer je naar dit soort rustige vliegvelden vliegt is het meestal niet nodig om te dalen in etappes.

IK heb gelijk een vraagje ?
Wat kan ik beter doen voor 200 € een video kaart kopen of wat ram er bij.
Of gewoon een CHIP upgrade .
Ik heb nu een AMD XP2000 met RADEON 8500 (128 mb) en 512ram(2100 cas 2 ). en nog 1 bank voor ram geheugen over .
Maar ook gelijk met oogschouw op de aan komen de spellen zou ik willen weten wat ik het beste kan doen .
Ik vind dit zelf nog altijd het mooiste shot dat je kan maken van een 747 ... net tijdens de rotatie. Mooi man
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
kan nog een paar mooie pics geven zie ik alweer
sweet
en dit is nog speelbaar ook, is een stuk soepeler dan 2k2
Verwijderd
HKJK is Nairobi Intl, maar dat geeft niet, HKJK ligt ook vrij hoog (correct me if i`m wrong)Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 22:43:
[...]
Is HKJK killemanjaro (als ik het zo goed schrijf)? Als dit zo is kan het best wel eens klopen dat de daling maar 15 voor tuchdown begon het veld ligt namelijk erg hoog.
Wanneer je naar dit soort rustige vliegvelden vliegt is het meestal niet nodig om te dalen in etappes.
Mooie pics trouwens
Thanks anyway

Verwijderd
Mooie Mitchell.Blackhole schreef op 31 August 2003 @ 23:52:Maar ook gelijk met oogschouw op de aankomende spellen zou ik willen weten wat ik het beste kan doen .
Voor 200 krijg je een ATi Radeon 9700 128MB DDR. Daarmee kun je iig de meeste spellen aardig goed spelen, incl. AA geactiveerd. Later kun je dan je CPU en geheugen upgraden. Tegen die tijd wordt het waarschijnlijk een mobo/cpu/mem upgrade.
OKe bedankt ik zal kijkenVerwijderd schreef op 01 September 2003 @ 19:54:
[...]
Mooie Mitchell.
Voor 200 krijg je een ATi Radeon 9700 128MB DDR. Daarmee kun je iig de meeste spellen aardig goed spelen, incl. AA geactiveerd. Later kun je dan je CPU en geheugen upgraden. Tegen die tijd wordt het waarschijnlijk een mobo/cpu/mem upgrade.
Maar hier weer even wat foto's
Een middelmaat vluchtje van ongeveer 1230 nm , van BUENOS AIRES naar RIO GRANDE met een B737
Verwijderd
Helaas is de 9700 bijna niet meer te vinden. Hij is End of LifeVerwijderd schreef op 01 September 2003 @ 19:54:
[...]
Mooie Mitchell.
Verwijderd
Bij onze lokale pc boer zijn ze anders nog ruim op voorraar. prijs € 225.-Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 20:14:
[...]
Helaas is de 9700 bijna niet meer te vinden. Hij is End of LifeIk heb er ook lang naar zitten zoeken en uiteindelijk €100 meer betaald voor een 9800.
tijdens rotatie? volgensmij is dit touchdown tog?kenneth schreef op 31 August 2003 @ 23:57:
[...]
Ik vind dit zelf nog altijd het mooiste shot dat je kan maken van een 747 ... net tijdens de rotatie. Mooi man
---
Aaaargh ik word gek van jullie pics
hier nog eennealzie schreef op 01 september 2003 @ 20:40:
[...]
tijdens rotatie? volgensmij is dit touchdown tog?
---
Aaaargh ik word gek van jullie picswie heeft er nog een pc over voor mij die ietsje sneller is dan 850mhz?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Moet 1 van de weinige zijn dan. Ik heb heel wat bedrijven van de tweakers.net pricewatch afgebeld maar allemaal zonder resultaat. Heb nu voor €80 meer een ATI RADEON 9800 en heel erg blij ermee.Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 20:15:
[...]
Bij onze lokale pc boer zijn ze anders nog ruim op voorraar. prijs € 225.-
Verwijderd
vraagje, met active camera, hoe zit dat met die screenshots, of doen jullie dat telkens handmatig?
Verwijderd
Rotatienealzie schreef op 01 September 2003 @ 20:40:
[...]
tijdens rotatie? volgensmij is dit touchdown tog?
---
Aaaargh ik word gek van jullie picswie heeft er nog een pc over voor mij die ietsje sneller is dan 850mhz?
kwijl:

knappe vent die dit ken lezen:
Airwave 3291, Turn left heading 045, Descend and manintain FL210 resume own navigation.el_salvador schreef op 02 September 2003 @ 13:20:
wat screenies van een 737-400 van Iberia onderweg naar milaan met fs2002. ik heb aa uitgezet in fs2002, en aangezet in windows in de videokaart settings (radeon 9700), maar zoals jullie zien heb ik nog steeds last van lelijke letters. als ik aa aanzet in fs en uit in windows zien de letters er wel goed is, maar die anti aliasing van fs is nogal brak
knappe vent die dit ken lezen:
[afbeelding]
Choose an option for Switzerland Center on 125.550:
1- Cancel Flight Following
2- Select Airport Option.
Kgebruik het nooit en kan het zelfs lezen. Hans Anders?

http://www.cpflight.com/sito/prodotti.asp
that's a 499 euro well spendrdluca schreef op 02 september 2003 @ 14:38:
Tijd voor een inkoopactieEindelijk eentje in een leuk formaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
FON - WiFi for Everyone | Flickr
navdatadavhor schreef op 02 september 2003 @ 16:07:
Kleine vraag. Vandaag PMDG aangeschaft en ginstalleerd. Als ik in mijn FMC een ref airport wil invullen zegt ie. Not In Database. Maar ik heb alles SIDS en STARS geupdate en in de map gezet
www.navdata.at
navdata.atdavhor schreef op 02 September 2003 @ 16:10:
Ik had al vanaf navdata alle sids en stars gedownload en in de juiste map gezet. Maar hij werkt niet. In ieder geval bedankt. Nog meer ideeen.
http://w53114421.user-h20.../767PIC-PMDG_all_0308.zip
Installeren in FS9\FMCWP\Navdata
of FS2002\FMCWP\navdata
Sids en Stars is niet hetzelfde als airac database
[ Voor 29% gewijzigd door Floppie op 02-09-2003 16:16 ]
sneak preview mijn projectjerdluca schreef op 02 September 2003 @ 14:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een testprintje layout is al klaar, bedoeld om uit te testen of dát wat ik in gedachte heb ook daadwerkelijk werkt, moet hem nog fouttesten en printje laten ontwikkelen/etsen.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
wat stond daardavhor schreef op 02 september 2003 @ 16:21:
Thx for your help. It works great !!!
Hmmm....nu de Postcodeloterij nog even winnen, en dan ga ik er toch zwaar over nadenken om zoiets eens te kopen
ja, ik vond het juist wat veel flaps, but then again, ik vlieg nooit meer 747 dus weet niet preecies hoe 5 of 10 flaps er uit zien, en hoe full er uit zietVerwijderd schreef op 02 September 2003 @ 09:25:
[...]
Als nealzie naar de flaps had gekeken wist ie genoeg
Bij mij staat er nu Ti4200 blabla, maar d'r mot een of andere .dll staan
tx
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 17:31 ]
Verwijderd
Ik heb in het vorige deel in de openingspost een link gezet naar FS9 tips/tricksVerwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:26:
Heeft iemand dat linkie nog, waarin staat hoe je je display device moet veranderen? Khebbet over de FS9.cfg
Bij mij staat er nu Ti4200 blabla, maar d'r mot een of andere .dll staan
tx
http://members.lycos.nl/vairkennis/FS9tips.txt Die Rico en Sleepie? toen gepost hadden in deel 56. Misschien heb je er wat aan
Verwijderd
Merge voor FS9 .. misschien wisten jullie het al maar ik meld het effe

http://forum.fsscreenshot...2&topic_id=3320&mode=full
Ik ken hem niet maar je kan replyen als je wilt vragen waar die het vandaag heeft
JammerVerwijderd schreef op 02 september 2003 @ 19:47:
Dreamfleet fans opgelet
[afbeelding]
Ik ken hem niet maar je kan replyen als je wilt vragen waar die het vandaag heeft

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Gaaf spul.. alleen jammer dat het op de RS232 gaat en niet op USB.. dat maakt het een stuk minder toekomstzekerrdluca schreef op 02 September 2003 @ 14:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja leuk maar eigelijk heb je er dus helemaal niets aanVerwijderd schreef op 02 September 2003 @ 19:47:
Dreamfleet fans opgelet
[afbeelding]
Je gebruikt op deze manier dus alleen de bmp van het panel. De FMC kun je dus niet gebruiken
Verwijderd
Weer gezakt voor m'n Commercial Pilot Checkride. Ik zal het waarschijnlijk nooit leren. Wat is dat lastig zeg. Hebben jullie daar ook zo vaak over gedaan?
checkride? wasda?Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:03:
'Sorry you failed the checkride. Keep practicing and then try again'![]()
Weer gezakt voor m'n Commercial Pilot Checkride. Ik zal het waarschijnlijk nooit leren. Wat is dat lastig zeg. Hebben jullie daar ook zo vaak over gedaan?
Verwijderd
Zou binnenkort ook graag een vluchtje willen posten
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Het grootste airplane die er op dit moment rond vliegt

Zelfs een versie met vracht wordt geleverd.
Af tehalen van AVSIM .
Verwijderd
File Description:
Antonov An225 GMAX version with many animated parts, high detail 3dmodel and highlight reflections (for the "unusual" animations read the install.txt). two versions included, one with buran and one without piggyback cargo in its present liverie. this one comes without virtual cockpit (will be updated later) and with default panel an sound. freeware repaints and freeware modifications welcome and without limitations(read copyright.txt). this aircraft is also fs2002 compatible with some modifications (read fs2002.txt) . (R)
Filename: an225.zip
License: Check within download
Added: 1st September 2003
Downloads: 2035
Author: Thomas Ruth, Alex Kvitta
Size: 5866kb
http://library.avsim.net/sendfile.php?DLID=35457
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 23:02 ]
Ja dat bedoel ik , sorry ik ben niet helemaal lekker vandaag.Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 23:01:
AVSIM toch?
File Description:
Antonov An225 GMAX version with many animated parts, high detail 3dmodel and highlight reflections (for the "unusual" animations read the install.txt). two versions included, one with buran and one without piggyback cargo in its present liverie. this one comes without virtual cockpit (will be updated later) and with default panel an sound. freeware repaints and freeware modifications welcome and without limitations(read copyright.txt). this aircraft is also fs2002 compatible with some modifications (read fs2002.txt) . (R)
Filename: an225.zip
License: Check within download
Added: 1st September 2003
Downloads: 2035
Author: Thomas Ruth, Alex Kvitta
Size: 5866kb
http://library.avsim.net/sendfile.php?DLID=35457
Ik denk dat ik griep krijg ..
Same here, ineens snipverkoudenBlackhole schreef op 02 September 2003 @ 23:05:
[...]
Ja dat bedoel ik , sorry ik ben niet helemaal lekker vandaag.
Ik denk dat ik griep krijg ..
Active Camera is ervoor dat je rond en in je vliegtuig kunt lopen.Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 22:18:
ik stel de vraag van gister nog maar een keer, die screenshots, maken jullie die telkens handmatig, of gaat dat via active cam 2004 op een of andere manier?
Zou binnenkort ook graag een vluchtje willen posten
Wanneer leren mensen nou dat screen shooter veel beter iskenneth schreef op 02 September 2003 @ 22:31:
zoek op avsim naar fsscreen.zip
zoek op avsim naar screen shooter (let op de spatie)
screen shooter slaat de foto's die je maakt meteen op als jpeg (is mogelijkheid voor bmp)
screen shooter kun je je eigen bestands namen geven waar dan iedere keer een nummer bij komt
screen shooter kan de foto's die je maakt meteen verkleinen naar welke resolutie die je ook wilt
screen shooter kun je de kwaliteit van je foto's verlagen/verhogen
screen shooter ondersteund dual monitor (dat wilt zeggen dat hij van 1 scherm een foto maakt en niet alletwee)
screen shooter is gemaakt door Delphi32 van hier
Volgens mij is dit al de 100ste keer dat ik hier reclame voor maak
FSscreen loopt vast bij een aantal foto's heb ik gehoord
Verwijderd
got it, thanks! ik dacht dat dat met active cam kon eigenlijk....kenneth schreef op 02 September 2003 @ 22:31:
zoek op avsim naar fsscreen.zip
Verwijderd
thanks 2!The_FrankO schreef op 02 September 2003 @ 23:27:
[...]
Active Camera is ervoor dat je rond en in je vliegtuig kunt lopen.
[...]
Wanneer leren mensen nou dat screen shooter veel beter is
zoek op avsim naar screen shooter (let op de spatie)
screen shooter slaat de foto's die je maakt meteen op als jpeg (is mogelijkheid voor bmp)
screen shooter kun je je eigen bestands namen geven waar dan iedere keer een nummer bij komt
screen shooter kan de foto's die je maakt meteen verkleinen naar welke resolutie die je ook wilt
screen shooter kun je de kwaliteit van je foto's verlagen/verhogen
screen shooter ondersteund dual monitor (dat wilt zeggen dat hij van 1 scherm een foto maakt en niet alletwee)
screen shooter is gemaakt door Delphi32 van hier
Volgens mij is dit al de 100ste keer dat ik hier reclame voor maak
FSscreen loopt vast bij een aantal foto's heb ik gehoord
SorryThe_FrankO schreef op 02 September 2003 @ 23:27:
Wanneer leren mensen nou dat screen shooter veel beter is
[ Voor 4% gewijzigd door kenneth op 03-09-2003 00:09 ]
Ik vlieg alleen al maanden niet meer, veel te druk met allerlei andere projecten (check www.charterdirect.nl, ben eigen bedrijf begonnen, dit is de voorlopige site). Ik volg nog wel dit topic hoor, want zodra ik kan ga ik toch weer de lucht in (virtueel that is) en de shots zijn nog steeds mooi.
Mail me gerust als je features in ScreenShooter mist, kan ik altijd nog bijbouwen.
Yoyo, goed te zien dat je hier nog rondhangt! En about ScreenShooter, de resize functie werkt niet in FS9. OS is wel Windows XP en onder FS8 werkte die wel gewoon...Delphi32 schreef op 03 September 2003 @ 00:18:
Ik ben er nog
Ik vlieg alleen al maanden niet meer, veel te druk met allerlei andere projecten (check www.charterdirect.nl, ben eigen bedrijf begonnen, dit is de voorlopige site). Ik volg nog wel dit topic hoor, want zodra ik kan ga ik toch weer de lucht in (virtueel that is) en de shots zijn nog steeds mooi.
Mail me gerust als je features in ScreenShooter mist, kan ik altijd nog bijbouwen.
Begint hier nl erg irritant te worden. Persoonlijk verdenk ik FSmag hiervan.......
Ik krijg alleen Avsim en vatsim NOTAMSVerwijderd schreef op 03 September 2003 @ 12:03:
Hebben hier mensen ook vaak last van "spam"-activiteiten m.b.t. de luchtvaart?
Begint hier nl erg irritant te worden. Persoonlijk verdenk ik FSmag hiervan.......
Eerst ook nog wat virusgezooi van Fsmagazine. Ongevraagd op een mailinglist gezet??
Wat krijg je zoal?
Kan hoor. Tis een -400 met een ontbrekende winglet, om welke reden dan ook.jos_zwa schreef op 03 September 2003 @ 12:51:
een 747-300 of toch een 747-400 ???
[afbeelding]
schijnt NIET ge-edit te zijn
Kisten kunnen zonder problemen vliegen zo, maar het is zeker niet efficiënt.
Minder draagkracht, hoger verbruik, a-symetrische aerodynamica, wat weer o.a. resulteert in een gereduceerde range.
3 Jaar gelee zag ik een 744 van NWA met een rotte winglet
Op airliners.net is ook een picca van een Thai 744 met ontbrekende winglet.
lekkerVerwijderd schreef op 03 September 2003 @ 12:55:
[...]
3 Jaar gelee zag ik een 744 van NWA met een rotte winglet2 Bouten eruit slaan en vliegen maar
Dah ding is zo'n 2 meter groot. Suc6 met ophangenjos_zwa schreef op 03 September 2003 @ 12:57:
[...]
lekkerje zult dat ding zal er maar afvliegen tijdens take-off
heb je ineens een winglet in je achtertuin liggen... ag weer iets voor boven je bed
Mooie utility trouwens: http://library.avsim.net/sendfile.php?DLID=35523
Kan je gemakkelijk je .cfg mee editten
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 13:10 ]
linkje werkt niet. kun je nog eens posten ?Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 13:04:
[...]
Dah ding is zo'n 2 meter groot. Suc6 met ophangen![]()
Mooie utility trouwens: http://library.avsim.net/sendfile.php?DLID=35523
Kan je gemakkelijk je .cfg mee editten
gebeurd regelmatig dus...Volgens mij hebben ze da nee nextra setje opsteektippen...
tampert, kriminalpolizei
Dat is een domestic, die hebben sowieso geen wingletsEvilernie schreef op 03 September 2003 @ 13:37:
http://www.airliners.net/open.file/356679/M/
gebeurd regelmatig dus...Volgens mij hebben ze da nee nextra setje opsteektippen...
Ben ook enkele keren op airliners.net een B747 tegengekomen die een derde motor onder de wing vervoert, kan ze alleen nu niet vinden. Ook wel maf als je dat ineens ziet aankomenEvilernie schreef op 03 September 2003 @ 13:37:
http://www.airliners.net/open.file/356679/M/
Ja of een 747, waarvan #2 een 777 engine isrdluca schreef op 03 September 2003 @ 13:40:
[...]
Ben ook enkele keren op airliners.net een B747 tegengekomen die een derde motor onder de wing vervoert, kan ze alleen nu niet vinden. Ook wel maf als je dat ineens ziet aankomen
Dit topic is gesloten.
![]()