Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.786 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 25 augustus 2003 @ 21:57:
even lezen he, zonder splitter, deed hij het ook maar een half uur, en daarna niet meer.

na dat half uur weer hetzelfde probleem, de pc stuurt geen verzoek voor een ip adres ofzo, en de DHCP logs bij demon zien er niet zo goed uit... ze sturen nu de zaak door. (dit heb ik nu wel vaak genoeg verteld, dus ik laat weer van me horen als ik meer weet O-) )
Ik heb ook vaak genoeg verteld dat je kabel ook niet in orde is (althans, de aansluitingen) >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader op 25-08-2003 22:52 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
met de kabel van demon werkt het ook niet dus :9

maar ik zeg er nu ff nix meer over anders word het z'n gek topic, ik meld me als ik meer weet (ja alweer }:O :o )

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Ik krijg eindelijk een mailtje van Demon dat mijn internet verbinding klaar is.

Maar er staat in dat BabyXL het gereed heeft gemaakt. Maar het ging toch via BBned? Of hoort dat weer bij elkaar?

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Demon doet zaken met beide partijen. Blijkbaar loopt de verbinding bij jou via BabyXL.
Dat kan dus best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Crusader schreef op 27 August 2003 @ 15:32:
Demon doet zaken met beide partijen. Blijkbaar loopt de verbinding bij jou via BabyXL.
Dat kan dus best ;)
Dat betekend dus dat mijn upload niet omhoog gaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedener schreef op 27 augustus 2003 @ 15:34:
[...]

Dat betekend dus dat mijn upload niet omhoog gaat :'(
Klote jah, heb ook Babyxl gekregen vandaag van Demon, denkt dat ze dan alles wel omhoog zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 16:35:
[...]

Klote jah, heb ook Babyxl gekregen vandaag van Demon, denkt dat ze dan alles wel omhoog zetten.
Lijkt me ook wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het niet hoor, BBned gaat de upload snelheid verhogen, of Babyxl daaraan meedoet weet ik niet,
maar het is natuurlijk wel zo dat het dan oneerlijk zou zijn bij demon, sommige mensen krijgen wel 1mbit en de andere niet :?

Ik vraag me af hoe ze dit dan willen gaan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 16:35:
[...]

Babyxl? Hmmz, kun je opgeven via welk netwerk je wilt bij Demon als het beide beschikbaar is? Ik wil namelijk ook overstappen op Demon, maar wil mijn verbinding dan wel via BBNed hebben lopen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, je kan dat niet opgeven, je zou het er bij kunnen zetten, dat je alleen adsl wilt als het via bbned word geleverd,

of je mailt ze even of op jouw locatie door, bbned of babyxl word geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 15:15
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 17:41:
ik weet het niet hoor, BBned gaat de upload snelheid verhogen, of Babyxl daaraan meedoet weet ik niet,
maar het is natuurlijk wel zo dat het dan oneerlijk zou zijn bij demon, sommige mensen krijgen wel 1mbit en de andere niet :?

Ik vraag me af hoe ze dit dan willen gaan oplossen
Ik denk dat Demon daar ook vrij weinig aan kan doen. Zal dan wel een extra sterretje bijkomen dat de upload snelheid per locatie kan verschillen (afhankelijk van de DSL leverancier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
DJSmiley schreef op 25 augustus 2003 @ 21:59:
Ik kan alleen niet de retentie van nova.planet.nl en newszilla.xs4all.nl zien, anders zou je mooi kunnen vergelijken

Edit: Uit diverse niewsgroepen maak ik op dat zowel newszilla en nova op 4-7 dagen retentie zitten. Newszilla is 3.5 Tb groot.

Supernews zit rond de 20 Tb ( http://www.supernews.com/site_license.html )
Ik heb toegang tot nova en de retentie van .nl is best groot, ongeveer 6 dagen, die van x en boneless ook. Die van dvdr en dvd zijn ongeveer 4 dagen.

BTW: Ik heb directe vragen gesteld aan Demon over de uploadsnelheid en ze zeggen dat de pakketten die Demon aanbied los staan van BBNed die zijn upstream verhoogt. Geen 1mbit upstream voorlopig zeggen ze dus. Als de upstream sneller wordt moet je daar denk ik ook extra voor betalen.

[ Voor 20% gewijzigd door Novah op 27-08-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de pc beneden, met de bijgeleverde kabels, maar internet valt nog steeds na 10 tot 25 min. weg,

dan gaat het dsl lichtje knipperen.

het kan dus niet aan de kabels liggen want die heb ik van demon gebruikt.

ik denk dat het probleem bij hun zelf licht, maar wat kan ik daar aan doen? :?

Ik heb ze een paar dagen terug al gebeld en de zaak word doorgestuurd, maar wij betallen nu voor een lijn voor je nix aan hebt

Edit: ik heb ze gebeld, ze vroegen of ik al andere netwerk kaarten heb geprobeerd en welke kabels ik gebruik... ik heb 3 netwerkkaarten geprobeerd, en gebruik hun kabels.. ze bellen nu na 3 dagen weer terug.. uit de DHCP logs bleek dat de lijn wel gewoon werkte ofzo :X

als de verbinding het dan niet meer doet,
en ik bij uitvoeren..cmd.. ipconfig/release en dan ipconfig/renew doe, dan zegt ie na een tijdje :er is een fout opgetreden bij het vernieuwen van deze interface : Lan verbinding. Kan geen contact met de DHCP-server maken. aanvraag is verlopen.
Dit is dus gewoon met de standaard kabels enz van hun, bij alle netwerkkaarten, alles op automatisch staan.

Iemand iedeën?? :?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Toen mijn verbinding instabiel was heb ik de firmware geupgrade. Dat hielp.
Maar dat heb jij al gedaan toch?
Hoe ver woon jij van de centrale? Hier in Zoetermeer was er een paar jaar terug iemand die had ook slechte ADSL verbinding, bleek dat er grondwater in de kpn kabels was gekomen. Die had dus even pech. Het gaat er steeds meer op lijken dat de verbinding naar de centrale toe niet in orde is.
Overigens dacht ik dat jouw LAN lampje ging knipperen ofzo als de verbinding wegviel. Ik zal er wel overheen gelezen hebben, maar ik zie nu pas dat het jouw ADSL verbinding zelf is die problemen geeft |:(
Oh, trouwens, je kan via de webpages van de modem ook naar diagnostic -> dsl line gaan ofzo, daar kun je de signaalkwaliteit testen tussen je modem en de centrale. Ook kun je daar kiezen voor een ATM Loopback test en kijken wat daar uit komt. Ik denk dat Demon wel wat aan die info heeft.
Bij mij geeft ie dit (kun je vergelijken):
Upstream Noise Margin
code:
1
2
3
4
5
relative capacity occupation: 64% 
noise margin upstream: 19.0 db
output power downstream: 11.0 dbm
attenuation upstream: 13.0 db
<en dan een hele reeks getallen waar ik geen soep van kan maken>

Downstream Noise Margin
code:
1
2
3
4
5
relative capacity occupation: 33% 
noise margin downstream: 28.0 db
output power upstream: 12.5 dbm
attenuation downstream: 3.0 db
<dan weer die getallen>

ATM Status
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[ SAR Counters ]
inPkts        = 0x02017bed, inDiscards    = 0x00000093
inF4Pkts      = 0x00000000, inF5Pkts      = 0x00000001
inDMATaskEnd  = 0x00000004, inBufErr      = 0x00000000
inCrcErr      = 0x00000093
outPkts       = 0x014650cb, outDiscards   = 0x00000000
outF4Pkts     = 0x00000000, outF5Pkts     = 0x00000001
softRstCnt    = 0x00000008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ga dat zodrek ff testen, ik heb nu echt alles geprobeerd, zelfs in het modem het ip enz op te geven.
ik woon 143 m van de centrale af.
de filmware heb ik al een paar keer om gevraagd, want die kan ik niet vinden (zyxel prestuge 650R analoog)

af en toe gaat de lan knipperen ja, en als de verbinding het niet doet gaat het dsl lampje uit, dan knipperen en dan aan :? maar daarna kan ik nog steeds niet internetten enz.
als het PPP0E/act lampje knippert dan gaat het 100mbit lampje ook knipperen 8)7
terwijl ik toch hun kabels gebruik, en 3 netwerkkaarten heb getest....

ik post zodrek de reultaten van die testen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Upstream Noise Margin
code:
1
2
3
4
relative capacity occupation: 41% 
noise margin upstream: 24.0 db
output power downstream: 10.0 dbm
attenuation upstream: 6.0 db

Downstream Noise Margin
code:
1
2
3
4
relative capacity occupation: 8% 
noise margin downstream: 42.0 db
output power upstream: 10.0 dbm
attenuation downstream: 9.5 db

ATM Status
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[ SAR Counters ]
inPkts        = 0x0000063e, inDiscards    = 0x00000000
inF4Pkts      = 0x00000000, inF5Pkts      = 0x00000000
inDMATaskEnd  = 0x00000000, inBufErr      = 0x00000000
inCrcErr      = 0x00000000
outPkts       = 0x0000033f, outDiscards   = 0x00000000
outF4Pkts     = 0x00000000, outF5Pkts     = 0x00000000
softRstCnt    = 0x00000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 19:57:
ik ga dat zodrek ff testen, ik heb nu echt alles geprobeerd, zelfs in het modem het ip enz op te geven.
ik woon 143 m van de centrale af.
de filmware heb ik al een paar keer om gevraagd, want die kan ik niet vinden (zyxel prestuge 650R analoog)

af en toe gaat de lan knipperen ja, en als de verbinding het niet doet gaat het dsl lampje uit, dan knipperen en dan aan :? maar daarna kan ik nog steeds niet internetten enz.
als het PPP0E/act lampje knippert dan gaat het 100mbit lampje ook knipperen 8)7
terwijl ik toch hun kabels gebruik, en 3 netwerken heb getest....

ik post zodrek de reultaten van die testen.
Het 100m lampje knippert toch ook bij dataverkeer op die zyxel? Hoeft niet te betekenen dat de verbinding niet goed is op dat moment.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat bedoel ik te zeggen, bij dataverkeer knippert het 100mbit lampje, maar als de verbinding er mee op houd gaat het dsl lichtje uit, dan knipperen en dan aan. en het 100mbit lampje knippert dan ook wel eens, ik ga ff dit topic naar demon mailen, mischien dat ze er wat mee kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 20:08:
ja dat bedoel ik te zeggen, bij dataverkeer knippert het 100mbit lampje, maar als de verbinding er mee op houd gaat het dsl lichtje uit, dan knipperen en dan aan.
Dan lijkt het er op dat de modem de DSL verbinding even kwijt is en opnieuw gaat opbouwen, wat ook lukt.
Dat knipperen van het DSL lampje duidt er op dat ie weer een line sync probeert te krijgen.
Je moet die firmware even aan Demon Support vragen, die mailen het naar je. Zo was dat bij mij. Wesley van den Braak van hun Support afdeling boodt mij zelf aan om die firmware naar mij te mailen.
Volgens mij kan dat echt helpen, want in het document dat erbij zat staat dit:
Recentelijk heeft u van ons een ZyXEL modem ontvangen. In sommige gevallen bleek dat modem geen stabiele verbinding te hebben of de verbinding niet vast te kunnen houden. Een mogelijke oplossing voor dit probleem is het updaten van de firmware (systeemsoftware) van de modem. Middels deze handleiding en het nieuwe firmware bestand kunt u uw ZyXEL voorzien van de meest recente firmware. Het bestand is speciaal aangepast voor Demon en het BaByXL/bbned netwerk.
En da's precies waar jij last van hebt.
Ik snap trouwens niet dat Demon die firmware niet op hun support site heeft staan. Wel voor die andere modems, maar niet voor de ZyXEL |:(
Mijn firmware is voor ISDN en jij hebt analoog, dus de mijne kun je niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt dan ga ik demon nog een keer mailen, maar na het weder opbouwen van de verbinding kan ik nog niet internetten, en krijg ik na eentijdje een persoonlijk ip adres, maar ik ga ze mailen, want ik wil allees proberen wat er mogelijk is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Belangrijk nieuws voor Demon newsserver gebruikers:
Sinds vanmiddag is het maximum aantal toegestane connecties naar news.demon.nl verlaagd naar 3, maar tegelijkertijd is de maximale snelheid per connectie verhoogd naar 512 kbps. Er is dus geen verschil in maximale downloadsnelheid.
Stond op hun support site terwijl ik zocht naar de firmware voor de analoge modem (die ik trouwens nog niet gevonden heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 20:52:
oke bedankt dan ga ik demon nog een keer mailen, maar na het weder opbouwen van de verbinding kan ik nog niet internetten, en krijg ik na eentijdje een persoonlijk ip adres, maar ik ga ze mailen, want ik wil allees proberen wat er mogelijk is :p
Waarom bél je ze niet gewoon? Het is een gratis nummer en zo lang hoef je niet te wachten. En bellen kan ook als je verbinding er uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bellen heb ik nu al 3x gedaan, ze bellen terug, maar heb ze nu net gemaild over de filmware, die zal ik morgen wel krijgen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

ahh. ok. Topic begint zich wel een beetje te concentreren op jouw probleem geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit de locatie van de juiste laatste firmware: http://www.zyxel.nl/p650/lijst.php

Kan iemand hem anders niet even ergens op het net plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 22:24:
Is dit de locatie van de juiste laatste firmware: http://www.zyxel.nl/p650/lijst.php

Kan iemand hem anders niet even ergens op het net plaatsen?
Die zou ik niet gebruiken, omdat de firmwares die Demon aanlevert specifiek zijn aangepast voor het gebruik van BBNed of BabyXL.
Het zou idd handig zijn als iemand 'm online wilt zetten. Ik zal de ISDN versie online zetten.

klik hier voor de firmware van de ISDN versie van de ZyXEL 650R-33 modem

[ Voor 27% gewijzigd door Crusader op 27-08-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de firmware heet anders wel "P650R31-bridge-demon.bin"

http://www.zyxel.nl/p650/P650R31-bridge-demon.bin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Dan zouden we even bevestiging van Demon moeten krijgen of het dezelfde is.
De firmware die ik kreeg heeft geen demon in de naam:
340IO1b1.bin

[ Voor 32% gewijzigd door Crusader op 27-08-2003 23:46 ]

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
ik heb gewoon de firmware van die zyxel site gepakt (zo een 3 weken terug) en het werkte perfect (en nog steeds ;))

Verwijderd

Topicstarter
Crusader schreef op 27 augustus 2003 @ 22:01:
ahh. ok. Topic begint zich wel een beetje te concentreren op jouw probleem geloof ik ;)
als ik niks zeg valt het hier toch stil :D
nu even normaal, die bios post ik wel als ik hem krijg van demon, en andere problemen, ervaringen (andere post dus :+ ) zijn natuurlijk ook welkom :Y)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 01:09
Ik kreeg vandaag een mail dat de connectie 19-08 (!) opgeleverd was ik heb tot de dag van vandaag nog niet eens men modem ontvangen :'(

Ik vind dat de betaling van abbo toch wel pas in mag gaan als ik het modem heb ontvangen :|

Verwijderd

Wat is de handigste maniet om een firmware update te doen? Als ik het goed heb gelezen kan dat via de web based interface en via de console (met het aparte kabeltje)?

• Speedener
smokey schreef op 28 August 2003 @ 01:28:
Ik kreeg vandaag een mail dat de connectie 19-08 (!) opgeleverd was ik heb tot de dag van vandaag nog niet eens men modem ontvangen :'(

Ik vind dat de betaling van abbo toch wel pas in mag gaan als ik het modem heb ontvangen :|
Jah en dat stond er gister pas :/

dat heb ik dus ook. Maar vanaf vandaag gaat de factuurmaand in, je zal dus iook vandaag je modem ontvangen.

• surfrider
  • Laatst online: 10-05 13:35
Wanneer hebben jullie het aangevraagd? Mijn aanvraag was op 6-8 en staat sinds
14-8 op bevestigd....

My girlfriend threatened to leave me if I went surfing again; I'll miss her!

• Speedener
surfrider schreef op 28 August 2003 @ 10:01:
14-8 op bevestigd....
Reken op nog een week, dan zal het wel goedkomen :)

Ze hebben het daar nogal druk, meen ik :z

Verwijderd

Topicstarter
@surfrider
31-07-2003 Ingediend.
08-08-2003 Verzonden.
08-08-2003 Bevestigd.
10-08-2003 Geaccepteerd.
24-08-2003 Opgeleverd.

28-08-2003 Nog steeds geen internet wat het langer doet dan 25 min. ;( :/ :| :'( :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 10:31 ]

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Heb je een firewall aan staan?
gooi dan eens de poorten 67 en 68 open (TCP en UDP) deze zijn nl. nodig om de DHCP te verversen

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles al geprobeert wat ik zelf kan doen, behalve de filmware updaten, ik wacht tot ik de filmware van demon krijg.

(antwoord, ja firewall heb ik al uit gegooid enz enz enz, kijk maar een paar pagina's terug :p )

edit: ze belden me net op, de helpdesk denkt dat het aan mij pc ligt, maar dat kan dus echt niet, de man die belde dacht ook niet dat het aan mij lag, ik krijg nu nieuwe filmware gemaild (kan ik online zetten als er interesse is)
en als het dan nog niet werkt, moet ik het modem terug sturen

edit2: shit outlook heeft de bijlage verwijderd, nu maar wachten tot ik mail krijg op mijn hotmail account. (heb ze ff terug gemaild dat outlook het bestand er uit heeft gehaald :'( )

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 11:11 ]

• t3q
  • Laatst online: 13-09 01:21

t3q

Say yes to teq

hoe zie je welke firmware er in je modem zit?

Life goes as it goes.

• docftp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 10:44:

edit2: shit outlook heeft de bijlage verwijderd, nu maar wachten tot ik mail krijg op mijn hotmail account. (heb ze ff terug gemaild dat outlook het bestand er uit heeft gehaald :'( )
stuur het mailtje naar jezelf en open dit met outlook express.
dan hebje het als het goed is weer in je mail staan.
ff forwarden dus

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb het nu doorgestuurd naar niemand, en gewoon de bijlage naar mijn buroblad gecopierd, als iemand intresse heeft in de zyxel prestige 650R analoog firmware kan die contact met mij opnemen :p

iedereen bedankt voor alle inzet voor mijn probleem _/-\o_ _/-\o_ ,als het nu nog niet werkt moet ik het modem terug sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 12:05 ]

Verwijderd

Op welke manier heb je je firmware geupgrade? Zou je de firmware (als het voor de analoge versie is) naar me kunnen mailen?

Bedank voor de firmware!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 13:35 ]

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

surfrider schreef op 28 augustus 2003 @ 10:01:
14-8 op bevestigd....
mijn history was:
30-07-2003 Ingediend.
07-08-2003 Verzonden.
07-08-2003 Bevestigd.
07-08-2003 Geaccepteerd.
15-08-2003 Opgeleverd.

Ze zijn nogal lang bezig met de acceptatie bij jou?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem via http://192.168.1.1 (web dus) geupdate, omdat ik alleen een bin kreeg.

als ip moet je ff 192.168.1.33 instellen
en als gateway 192.168.1.1

username: admin
Wachtwoord: 1234

En dan gewoon ff updaten, niet de moden resetten enz , maar die info krijg je als je aan het updaten bent..

de mail wil niet verzenden, ik zet hem nu op de webruimte die je krijgt link is:
http://www.jeroen210.demon.nl, gewoon bridge-r31.bin, doel opslaan als :Y)

ik host ook de cartoon van een ander topic mogt je je afvragen wat dat is.

Edit: ik zit nu al 36 min. te internetten via demon met deze nieuwe firmware, ik roep niks te hard maar ik denk wel iets }) >:) :9~ O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 18:08 ]

• Speedener
Nog ff een vraag over ZyXel Modem voor analoog. Ik ben van plan deze op router mode te draaien. Kan ik dan wel poorten mappen?

Als dat namlijk niet kan moet ik toch een andere router kopen.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
zijn er mensen van kpn naar bbned overgestapt? hoe lang duurde het vrijgeven van de lijn?

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
chimo schreef op 28 August 2003 @ 13:56:
zijn er mensen van kpn naar bbned overgestapt? hoe lang duurde het vrijgeven van de lijn?
Bij mij is dat zonder problemen verlopen. KPN heeft netjes op de geplande dag van afsluiting afgesloten en BBned heeft een week later de lijn getest (ik wist niet van de week afkoelingsperiode) en toen waren er geen problemen.
Het schint dat de administratieve afhandeling (daadwerkelijk vrij geven van de lijn) nog wel eens problemen oplevert.

• chim0
cowgirl schreef op 28 augustus 2003 @ 14:25:
[...]

Bij mij is dat zonder problemen verlopen. KPN heeft netjes op de geplande dag van afsluiting afgesloten en BBned heeft een week later de lijn getest (ik wist niet van de week afkoelingsperiode) en toen waren er geen problemen.
Het schint dat de administratieve afhandeling (daadwerkelijk vrij geven van de lijn) nog wel eens problemen oplevert.
hoe weet je dat je lijn vrij is? krijg je bericht van kpn?

• WiNlUx
  • Laatst online: 12-09-2023
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 12:31:
Edit: ik zit nu al 36 min. te internetten via demon met deze nieuwe firmware, ik roep niks te hard maar ik denk wel iets }) >:) :9~ O-)
Doettie het nog? >:)

[ Voor 52% gewijzigd door WiNlUx op 28-08-2003 15:16 ]

Verwijderd

Pleuris, wil ik net overstappen van Multikabel naar Demon, verhoogt Multikabel
per 1 oktober de downstream (voor mijn abo) van 768/128 naar 1024/128, gratis.
Bron: Multikabel actueel

Hiermee lijkt het veel op het Demon 1024 abo, met het verschil dat Demon dus bijna
10 euro p/m duurder is met de kanttekening dat je dan wel een vast ip + 512 upstream hebt.
Voor Demon 1024 moet 56 euro p/m worden betaald, maar het Power+ abo
van Multikabel wordt zelfs goedkoper van 72 naar 59 euro.
Hiervoor heb je dan wel 1536/256 (doch nog steeds dynamisch ip).

Bestaat de "kans" dat Demon (of Cistron) binnen niet al te afzienbare tijd ook
hun downs kostenloos iets naar boven gooien? Ze zullen toch wel moeten
als kabel steeds hoger aanbiedt tegen 0 extra kosten? :?

Wie helpt me over de streep?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 15:23 ]

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 15:18:

Hiermee lijkt het veel op het Demon 1024 abo, met het verschil dat Demon dus bijna
10 euro p/m duurder is met de kanttekening dat je dan wel een vast ip + 512 upstream hebt.

ik kan je over de streep helpen, bel maar naar 020-5305135, werk bij demon :)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

Ik heb na 3weken mijn demon lijn gekregen, ben aan de slag gegaan om het te laten werken, ik ben zeer te spreken over de ping, ik speel zelf cs en de ping zit onder de 20ms op de servers ping 40 naar sweedse.

De ping is echt stabiel, als ik tweakers ping dan heb ik altijd 12 erg lekker.
Als me broer sites opend geen lag, als ik praat met voicecom geen lag, genoeg upload, aleen zitten wij wel met een babyXL connectie..
Dus geem 1024kb upload voor ons, maja 64 is ook genoeg.

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 15:18:

Ga je servers draaien? Demon ;)
Doe je alleen spellekes en wat internetten en muziek downloaden? Multikabel ;)
Wil je ECHT adsl? Demon :+
Wil je adsl over de kabel? Multikabel 8)

Kortom, alles is te vergelijken :) (persoonlijk zou ik voor demon kiezen omdat die gewoon goede service hebben en ik van multikabel helemaal geen ervaringen heb)

• chim0
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 15:21:
Ik heb na 3weken mijn demon lijn gekregen, ben aan de slag gegaan om het te laten werken, ik ben zeer te spreken over de ping, ik speel zelf cs en de ping zit onder de 20ms op de servers ping 40 naar sweedse.

De ping is echt stabiel, als ik tweakers ping dan heb ik altijd 12 erg lekker.
Als me broer sites opend geen lag, als ik praat met voicecom geen lag, genoeg upload, aleen zitten wij wel met een babyXL connectie..
Dus geem 1024kb upload voor ons, maja 64 is ook genoeg.
volgens mij komt er geen 1024, en je upload is rond 54

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 15:21:
Dus geeN 1024kb upload voor ons, maja 64 is ook genoeg.
64?? Je bedoelt 512 ofniet 8)

Verwijderd

Sjah, ik heb eigenlijk geen klachten over Multikabel
(ping is ook rond 20-30 ms en download is van de theoretisch
haalbare 96kB/s altijd rond 90/91 kB/s), behalve dan het feit dat je om
de zoveel tijd ergens vastloopt of je server mag resetten,
omdat ze weer met onderhoud bezig zijn en je WEER een nieuw ip krijgt.

Ook kan ik slecht een domeinnaam reggen (koppelen) aan een vast ip, want idd, dat
wisselt steeds.
Verder draai ik wel servers ja en de term 'adsl over de kabel' vind ik een rotstreek van MK.

Ik hoor veel over de goede service en lage pings van Demon, maar mijn vraag was dan ook
voornamelijk gericht op het misschien binnenkort ook omhoog gaan van
Demon in dit mini-prijzen-oorlogje.

Kom maar! Maak me maar sappig :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 15:28 ]

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik las net op de site van multikabel dat ze later dit jaar een vast IP-adres bij alle internetabonnementen voor de consumentenmarkt introduceren...

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Toen ik mailde naar Demon kreeg ik antwoord dat de pakketten van BBNed met 1mbit upload en de pakketten van Demon zelf los staan van elkaar en dus geen upstream verhoogt gaat worden. Ik blijf dan gewoon bij mijn Planet abbo.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Novah schreef op 28 August 2003 @ 15:31:
Toen ik mailde naar Demon kreeg ik antwoord dat de pakketten van BBNed met 1mbit upload en de pakketten van Demon zelf los staan van elkaar en dus geen upstream verhoogt gaat worden. Ik blijf dan gewoon bij mijn Planet abbo.
hmmmm dat klopt niet, wij ook zo 1Mbit up

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

Smackers schreef op 28 August 2003 @ 15:31:
[...]

Ik las net op de site van multikabel dat ze later dit jaar een vast IP-adres bij alle internetabonnementen voor de consumentenmarkt introduceren...
Dat is dus niet zo. Ze geven gewoon een ultra-lange leasetime waardoor ze
99% garanderen dat je een vast ip hebt, maar je raadt het al: als ze weer aan
het frutten zijn heb jij mooi weer een ander ip.

Ik wil gewoon de papieren garantie (melding in e-mail of contract ofzo van
"uw ip is: 11.22.33.33") van een vast ip (zoals bij adsl vaak het
geval is). Is dit het geval bij Demon ja of nee?
Iemand al eens een ip-wissel gehad sinds de start van zijn abo?

Ik snap ook wel dat ook adsl het niet 100% kan garanderen, maar ALS er iets
wijzigd, meldt Demon dat dan per brief/e-mail?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 15:42 ]

• WiNlUx
Sm0k3r schreef op 28 augustus 2003 @ 15:21:
[...]

ik kan je over de streep helpen, bel maar naar 020-5305135, werk bij demon :)
Hey vraag. Gaat heel dat ADSL aanvraag gebeuren alleen maar geautomatiseerd? Wordt er automatisch gecontroleerd enzo of er daadwerkelijk dsl beschikbaar bij mij is? Bij het opsturen van het modem, komt daar alleen maar een lijst met adressen in het magazijn met de verschillende soorten snelheden die aangevraagd worden?

Zoveeeeeeeel vragen ineens 8)7

• DJSmiley
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 15:41:
[...]

Dat is dus niet zo. Ze geven gewoon een ultra-lange leasetime waardoor ze
99% garanderen dat je een vast ip hebt, maar je raadt het al: als ze weer aan
het frutten zijn heb jij mooi weer een ander ip.

Iemand al eens een ip-wissel gehad sinds de start van zijn abo?

Ik snap ook wel dat ook adsl het niet 100% kan garanderen, maar ALS er iets
wijzigd, meldt Demon dat dan per brief/e-mail?
IP is gewoon ongeveer vast hoor, en de huidige situatie zoals BBNed het heeft laat niet anders toe.

Ik heb demon sinds februari, en sinds die tijd dus ook hetzelfde IP.

zwart-op-wit? nee. Like i care: DNS wijziging is met een uurtje gedaan hier, dus dat overleef ik dan ook wel. Is alleen wat werk (8 domeintjes ofzo), maar lekker belangrijk.

Nee, die 512k upload is me meer waard dan mn chello waar ik het IP dan toevallig zwart-op-wit had (oude Com21 modem)

• cowgirl
chimo schreef op 28 August 2003 @ 14:54:
hoe weet je dat je lijn vrij is? krijg je bericht van kpn?
Nee, volgens mij niet. Je krijgt wel een brief van KPN waarin aangekondigd wordt dat op datum x de lijn afgesloten wordt, vanaf die datum kan je de lijn dan ook niet meer gebruiken. Daarna moet deze administratief vrijgegeven worden. Deze werkzaamheden schijnen nog wel eens te blijven liggen, zoals gezegd is bij mij alles volgens het boekje gegaan. Het gevolg is dan dat BBned (of een andere provider) een lijntest doet en de lijn afkeurt omdat er nog MXstream op zou staan.
Als je op dat probleem zoekt denkt ik dat je best veel hits krijgt, hoeveel procent er fout gaat durf ik geen uitspraak over te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door cowgirl op 28-08-2003 15:53 . Reden: quote toegevoegd, werd een beetje onduidelijk anders ]

Verwijderd

DJSmiley schreef op 28 August 2003 @ 15:45:
[...]

IP is gewoon ongeveer vast hoor, en de huidige situatie zoals BBNed het heeft laat niet anders toe.

Ik heb demon sinds februari, en sinds die tijd dus ook hetzelfde IP.

zwart-op-wit? nee. Like i care: DNS wijziging is met een uurtje gedaan hier, dus dat overleef ik dan ook wel. Is alleen wat werk (8 domeintjes ofzo), maar lekker belangrijk.

Nee, die 512k upload is me meer waard dan mn chello waar ik het IP dan toevallig zwart-op-wit had (oude Com21 modem)
Bij die grappenmakers van Multikabel gebeurt het wel eens dat er een of twee
dagen lang werkzaamheden zijn waarin je dus niet kunt internetten of je
cablemodem er mee nokt, als hij weer aangemeld is heb je vaak een ander
ip en dit gebeurt globaal 1x in de maand/2 maanden. Dat vind ik te vaak.

Heb je van Demon bericht gekregen dat je een ip toegewezen hebt gekregen?
Ik kan me herinneren dat ik bij een ex-vriendin (:+) ooit KPN MXstream (toen nog)
aangesloten heb en die kregen keurig een brief met ip-nummer erin.

• cowgirl
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 15:41:
Jaren geleden toen ik mijn SDU afsloot heb ik die inderdaad gekregen. Het ip-adres wat ik nu op m'n DSL heb is volgens mij anders dan m'n originele ip, maar wel vast.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

WiNlUx schreef op 28 August 2003 @ 15:41:
[...]

Hey vraag. Gaat heel dat ADSL aanvraag gebeuren alleen maar geautomatiseerd? Wordt er automatisch gecontroleerd enzo of er daadwerkelijk dsl beschikbaar bij mij is? Bij het opsturen van het modem, komt daar alleen maar een lijst met adressen in het magazijn met de verschillende soorten snelheden die aangevraagd worden?

Zoveeeeeeeel vragen ineens 8)7
tuut..tuut..tuut..tuut..tuut..tuut.. (in gesprek)

Voordat je kan bestellen moet je eerst postcode invoeren, en laatste vraag is een beetje onduidelijk 8)7

• Crusader

Crusader

Arc Nature

* Crusader vraagt zich af of Jeroen210 nog steeds aan het internetten is...

• WiNlUx
Crusader schreef op 28 August 2003 @ 17:01:
* Crusader vraagt zich af of Jeroen210 nog steeds aan het internetten is...
ik ook

• Speedener
* Speedener ziet hem online bij MSn, dus zal wel :)

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

wat is zijn systeemnaam, kan ik het checken of hij nog on-line is

Verwijderd

Topicstarter
jeroen210 is mijn systeem naam, en het ezeletje stond aan, internet doet ut, alleen ik was vanmidag weg :p

maar bedankt voor de interesse _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:22 ]

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

volgens mij ben je niet on-line???

Verwijderd

Topicstarter
jawel, ik zit nu hier :P met ADSL van demon al een paar uur
(ben ik illigaal bij demon opeens :p )

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Demon Internet, Afdeling Sales | Tel: +31(0) 20-5305135
http://www.demon.nl/sales | Fax: +31(0) 20-4222001

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen klachten mijn verbinding doet ut goed, maar ik ga nu eten ik zie het zodrek wel weer :p

• Speedener
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 15:18:
Bron: Multikabel actueel

Voor Demon 1024 moet 56 euro p/m worden betaald, maar het Power+ abo
van Multikabel wordt zelfs goedkoper van 72 naar 59 euro.
Hiervoor heb je dan wel 1536/256 (doch nog steeds dynamisch ip).

Multikabel krijgt binnen kort ook vast IP

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 17:31:
ik heb geen klachten mijn verbinding doet ut goed, maar ik ga nu eten ik zie het zodrek wel weer :p
Mooi zo. Al ftp serverke draaien? :P

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 17:22:
jeroen210 is mijn systeem naam, en het ezeletje stond aan, internet doet ut, alleen ik was vanmidag weg :p

maar bedankt voor de interesse _/-\o_
Toen je voor het eerst je problemen met ADSL aan ons openbaarde, was toen ook niet de eerste reactie "upgrade de firmware"?
Had een hoop tijd bespaard ;)
Maar ben blij dat het werkt.

Verwijderd

Topicstarter
ftp server heb ik maar niet aan, alleen op verzoek, staan minder legale dingen op, de firmware had ik in het begin al paar keer naar gevraagd, maar niemand wist die te vinden :p
ik ben ook blij dat het werkt, ondanks dat mijn kabels niet helemaal kloppen :p

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 17:28:
jawel, ik zit nu hier :P met ADSL van demon al een paar uur
(ben ik illigaal bij demon opeens :p )
Pingen naar jeroen210.demon.nl [212.238.142.185] met 32 byte gegevens:

Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Ping-statistieken voor 212.238.142.185:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4 (100% verlies).

....

Verwijderd

Topicstarter
zal ik emule even uit zetten,

zo probeer nou nog maar eens, en ik heb een firewall die allees blokt, dus die zet ik ook wel ff uit (en jah de firewall stond uit toen me adsl het niet deed :Y) )

(hm me firewall logs staan vol zeg haha :*) )

nou ping me maar ff dan kan de firewall en emule weer aan... O-)

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:55 ]

Verwijderd

Het wordt tijd dat het bij mij ook eens opgeleverd gaat worden :)

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ja hoor, hij is er weer :D
code:
1
2
3
4
Antwoord van 212.238.142.185: bytes=32 tijd=258 ms TTL=126
Antwoord van 212.238.142.185: bytes=32 tijd=70 ms TTL=126
Antwoord van 212.238.142.185: bytes=32 tijd=67 ms TTL=126
Antwoord van 212.238.142.185: bytes=32 tijd=58 ms TTL=126

Verwijderd

Topicstarter
oke en nu niet meer :p, ik wil iedereen toch nog een keer hartelijk bedanken _/-\o_ _/-\o_

edit:ik kom crusader nog even lastig vallen :P
zou je me kunnen mailen hoe je de firmware heb geupdate, met het door jouw gegeven bestand, dan kan ik dat in de openings post zetten

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 18:17 ]

• chim0
cowgirl schreef op 28 augustus 2003 @ 15:47:
[...]

Nee, volgens mij niet. Je krijgt wel een brief van KPN waarin aangekondigd wordt dat op datum x de lijn afgesloten wordt, vanaf die datum kan je de lijn dan ook niet meer gebruiken. Daarna moet deze administratief vrijgegeven worden. Deze werkzaamheden schijnen nog wel eens te blijven liggen, zoals gezegd is bij mij alles volgens het boekje gegaan. Het gevolg is dan dat BBned (of een andere provider) een lijntest doet en de lijn afkeurt omdat er nog MXstream op zou staan.
Als je op dat probleem zoekt denkt ik dat je best veel hits krijgt, hoeveel procent er fout gaat durf ik geen uitspraak over te doen.
dacht ik al
ik heb gewoon tegelijk en xs4all opgezegd en demon aangevraagd, allebei via hun internet site, want ik weet dat het altijd lang duurt bij dit soort dingen

maar nu ben ik dus bang dat dalijk die lijn nog niet vrij is en dan kan ik opnieuw demon gaan aanvragen, maar zo te lezen zou kpn de problemen kunnen geven en niet demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29-08-2003 Opgeleverd. De lijn is opgeleverd. U kunt vanaf nu gebruik maken van uw Demon DSL Express abonnement.

en dit om snachts 6 uur lol, had het net nog geprobeerd maar helaas geen ip, maar ik ga slapen zie morgen wel anders bel ik ze.

iemand ervaring met hetzelfde, ik heb die andere 2 threads nog niet gelezen en jeroen210 had ook al problemen wat ik las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Heeft iemand al iets van een evt upload verhoging gemerkt?

[frustreer mode]
voor de BBned gebruikers dan :(
[/frustreer mode]

[ Voor 20% gewijzigd door Speedener op 29-08-2003 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Laatst online: 22-08 14:55
Ik heb gisteren mijn modem ontvangen, maar er zit geen splitter bij. Wel documentatie van Demon, en een Demon-CD, enzovoort. Is dit gebruikelijk? Ik las in een eerdere post hier al dat iemand anders ook geen splitter had ontvangen, maar die had ook geen documentatie.

Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ff een vraagje tussen door:

ik heb ook demon internet en normaal had je 4 treats voor het downloaden van hun newsserver, klopt het dat je nu maxmaal maar 3 treats heb?

[ Voor 6% gewijzigd door Larry4 op 29-08-2003 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rollebol schreef op 29 August 2003 @ 08:52:
Ik heb gisteren mijn modem ontvangen, maar er zit geen splitter bij. Wel documentatie van Demon, en een Demon-CD, enzovoort. Is dit gebruikelijk? Ik las in een eerdere post hier al dat iemand anders ook geen splitter had ontvangen, maar die had ook geen documentatie.

Raar.
Ik had er over heen gekeken, kijk maar is onder het karton >:)

Waarom heb ik in godsnaam BabyXl als BBned ook gewoon mogelijk is op me adres :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
Speedener schreef op 29 augustus 2003 @ 08:14:
Heeft iemand al iets van een evt upload verhoging gemerkt?

[frustreer mode]
voor de BBned gebruikers dan :(
[/frustreer mode]
Nee, pas als er een officiele aankondiging van Demon komt zal je er mogelijk wat van gaan merken. Het is nog niet bekend wat de actie van BBned voor impact heeft op de bestaande abbonnementen. Het is ook nog mogelijk dat de uploadverhoging alleen geldt voor nieuw aan te sluiten abbo's.
Larry4 schreef op 29 augustus 2003 @ 09:32:
ff een vraagje tussen door:

ik heb ook demon internet en normaal had je 4 treats voor het downloaden van hun newsserver, klopt het dat je nu maxmaal maar 3 treats heb?
Dit is gisteren al langs geweest: http://gathering.tweakers...message/18607476#18607476. Het aantal threads is inderdaad verlaagd naar 3, maar de snelheid per thread verhoogd naar 512 kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 17:59:
edit:ik kom crusader nog even lastig vallen :P
zou je me kunnen mailen hoe je de firmware heb geupdate, met het door jouw gegeven bestand, dan kan ik dat in de openings post zetten
Hehe..
ik heb de firmware geupdate op de wijze die in het document stond dat erbij zat. Via FTP that is. Voor de volledigheid plak ik hier het stuk uit dat document, dan weet ik zeker dat het goed is :)
a) Klik op "Start" en kies "Uitvoeren".
b) Tik nu "command" gevolgd door Enter.
c) Ga nu naar de directory waar het .bin bestand
van de firmware staat (als u zoals eerder aangeraden
het bestand in c:\ hebt gezet dan moet u hier
intikken: "cd c:\" gevolgd door Enter.
d) Tik nu in (zonder de " ): ftp 192.168.1.1 gevolgd door Enter.
e) Vervolgens krijgt u als het goed is gegaan een inlog
scherm te zien dat vraagt om een "user" danwel
"gebruikersnaam". Hier tikt u in "root" en drukt
op Enter.
f) Tik bij de vraag naar het wachtwoord "1234" in en
druk op Enter.
g) Tik nu het volgende commando:
"put binfilename.bin ras"
Waar binfilename.bin de bestandsnaam van de gedownloade firmware is.

Als de file klaar is met uploaden (dit kan een paar minuten duren) dan ziet u in het nog openstaande scherm dat de file correct is, en gaat de modem rebooten met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt crusader, dit zal ik er zodrek even in zetten.

je hoort inderdaad een splitter, modem, en paar boekjes, en cd's te krijgen van demon, als dit niet het geval is zou ik ze maar eens bellen. (0800 3366668) gratis natuurlijk :p

De upload verhoging merken we nog niks van BBned heeft dit volgens mij ook nog lang niet af, en dan is het nog de vraag of er nieuwe abbo's komen, of dat de abbo's gewoon verhoogd worden zonder kosten (wat we allemaal hopen natuurljik :p )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is babyxl goedkoper dan bbned voor demon maar dan is het nog niet vriendelijk.

gellukig is babyxl hier niet mogelijklijk, anders werd ik knetter, maar ik heb wel goed uitgezocht of ik versatel kreeg of bbned, gellukig bbned.

net wakker, maar 3 uur geslapen en op naar de knokpartij met adsl, ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 15:31
Hoi, ik zit er over te denken het demon 1025/512 abbo te nemen. Echter zou ik graag weten of ik dan BBNed of BabyXl krijg. Kun je dat ergens zien of is dat pas achteraf mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij al ergens gezegd maar toch,
ik denk dat je het beste demon ff kunt bellen of mailen, dan zeg je bijv. dat je alleen demon neemt als de verbinding via BBned loopt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conclusie tot nu toe volgens demon, FIRMWARE SUCKS die op de modem geleverd is, krijg zo een nieuwe per email toegestuurt, hoop dat het helpt anders lijntest via bbdned, hoe lang gaat dat weer duren?

of is er iets anders wat ik kan proberen, volgens system maintence is alles up and running zonder problemen. dus mijn lijn moet goed zijn, en dsl lampje brandt al 4 dagen continue zonder uit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Laatst online: 22-08 14:55
Het kan me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of ik BabyXL of BBned krijg, althans, op het moment dat ik het aanvroeg kon het me niet schelen. Een uploadverhoging is mij nooit beloofd en heb ik niet voor getekend, dus er is helemaal niets oneerlijks.

Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat mij verteld is dat ik naar hun willekeur BabyXL of BBned toegewezen krijg, ik dacht gelezen te hebben dat het sowieso BBned was. Maar ach.

Ik zal zo inderdaad even onder het kartonnetje kijken, ik dacht dat ik het hele doosje had nageplozen maar wellicht niet. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 11:43:
conclusie tot nu toe volgens demon, FIRMWARE SUCKS die op de modem geleverd is, krijg zo een nieuwe per email toegestuurt, hoop dat het helpt anders lijntest via bbdned, hoe lang gaat dat weer duren?

of is er iets anders wat ik kan proberen, volgens system maintence is alles up and running zonder problemen. dus mijn lijn moet goed zijn, en dsl lampje brandt al 4 dagen continue zonder uit te gaan.
ik heb in de openings post firmware neergezet, die kan je gebruiken, de firmware loste bij mij allees op, wel vaag dat ze daar zo lang over doen, en nergens duidelijk de firmware online zetten (maarja doen doen wij dat wel :Y) )

hm ik zie dat je geen ip krijgt, standaard vraag maar toch, heb je allees wel op automatisch staan in je pctje, en DHCP aan? firewall? , better gezegd, allees wat ook aan mij is gevraagd de afgelopen bladzijden even proberen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 11:56:
[...]

ik heb in de openings post firmware neergezet, die kan je gebruiken, de firmware loste bij mij allees op, wel vaag dat ze daar zo lang over doen, en nergens duidelijk de firmware online zetten (maarja doen doen wij dat wel :Y) )
Nou ja ik kan me voorstellen dat ze niet willen dat je gaat flashen als er niets aan de hand is. Het "Don't fix it if it is not broken" principe.

Ook problemen met isdn vs pst modems voorkom je hiermee.

[ Voor 19% gewijzigd door Largo op 29-08-2003 12:04 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.