Toon posts:

Thunderbirds are gone....

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 557 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

ongetwijfeld, die lul heeft nog de frontpage van [H]ardOCP gehaald ook :(

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

<------Mijn logo

wat vindt ik op zijn site:Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.peters04/hcc/logo.gif :(:(:(

Copyrights!!!! I want them!!!!

Pak je rust!

Verwijderd

Waar zijn de standaard door AMD meegeleverde HSF steuntjes die normaal op iedere hoek van de processor zitten ??

Verwijderd

weg? }:O

Verwijderd

Tja, ik ging er mij oorspronkelijk niet mee bemoeien omdat er genoeg mensen zijn die hierop reageren, maar toch hebben ik en mijn collega enkele opmerkingen:

- Er zijn genoeg duidelijke opmerkingen gegeven die alle geloofwaardigheid van markpeeters' verhaal sterk in twijfel doen trekken.

- Lees het antwoord van AMD op markpeeters' site, dit zegt genoeg, kort en krachtig, rechtstreeks afgemaakt dus.

- Wie trekt er nu in godsnaam foto's over het zelf in elkaar steken van een PC? Tenzij met de intentie er achteraf een tof verhaal van te maken (een hoax bijvoorbeeld).

- Op de foto's valt duidelijk af te leiden (na sterk in te zoomen), dat de twee verschillende processoren, beiden Thunderbirds zijn, er staat op de core geen enkele keer AMD Duron, drie keer AMD Athlon.

- De drie plaatjes van de processoren hebben op dezelfde plaatsen identiek dezelfde schade door ruwe behandeling opgelopen, alleen werd dit weggemoffeld in mijn ogen door er een andere lichtbron op te plaatsen.

- De breuklijn van de processoren blijft identiek dezelde. Een toffe puzzel als je het mij vraagt. Een collega van mij, vrij handig in Photoshop, heeft van een plaatje, een afgebroken hoek gekopieerd en vervolgens geplaatst op een andere foto en de breuklijn kwam identiek overeen. Spijtig dat ik nergens webspace heb, en dus de foto ook niet kan uploaden, anders zou dit overduidelijk zijn. Geef me een mailadres van iemand die hem kan uploaden, en ik stuur hem door...

- Na dit alles, hoe is hij erin geslaagd (vermits het identieke processoren zijn, en dus waarschijnlijk één en dezelfde processor), die processor er toch nog in te krijgen (in de socket) en de andere hoek op identiek dezelfde wijze heeft doen afbreken?

-- Koder

Verwijderd

HardOCP frontpage

Seems as though there is some kind of problem with the compatibility or the guy is just stoopid.
Laten we het maar op dat laatste houden.

Erg jammer dat Newt-of-OCshop dit stompzinnige bericht onder de aandag van HardOCP heeft gebracht zodat dit bericht op hun frontpage is geplaatst.

Hij verdiend het gewoon niet.

Bah! :(

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 09:12 schreef Koder het volgende:
- De breuklijn van de processoren blijft identiek dezelde. Een toffe puzzel als je het mij vraagt. Een collega van mij, vrij handig in Photoshop, heeft van een plaatje, een afgebroken hoek gekopieerd en vervolgens geplaatst op een andere foto en de breuklijn kwam identiek overeen. Spijtig dat ik nergens webspace heb, en dus de foto ook niet kan uploaden, anders zou dit overduidelijk zijn. Geef me een mailadres van iemand die hem kan uploaden, en ik stuur hem door...
krachtkoe@hotmail.com

Dan post ik ze wel.

Verwijderd

Volgens mij ligt het aan zijn videokaart met TNT chipset....lol :) :) :)

• duderuud
  • Laatst online: 16:21

duderuud

Sliden is koel

Tjonge, wat een verhaal. Mocht het een HOAX zijn, dan heeft hij wel geld teveel, want het is wel een HEEL duur grapje geweest!

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Touwens MP, wat heb je toch een paar "mietjes boekjes" staan.... of zie ik het nou verkeerd.?

>:)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:55
Hieronder post ik even de foto op ware grootte (ze staat verkleind op z'n site???)

Maar volgens mij zitten er onder een processor pinnen om in de socket contact te maken (duh) dan zou je dus diepte moeten kunnen waarnemen, maar ik zie niets qua diepte kijk en je zult het antwoord weten.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/llevering/gebrath/gebrokenathlon.jpg

edit:

Link gefixt
Typo's

Verwijderd

Topicstarter
Touwens MP, wat heb je toch een paar "mietjes boekjes" staan.... of zie ik het nou verkeerd.?

Die boeken zijn niet van mij.

:?

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 10:33
hoi, wat ik graag wou weten is wat je hier tegen in te brengen hebt mark, je wordt niet echt serieus genomen.
Waarom post je niet een foto van de achterkant van de processor en waar fotografeerde de hele boel (het in elkaar zetten enzo)?

voor mij is het onschuldig tot bewezen maar bewezen komt nu toch aardig in de richting

Verwijderd

Topicstarter
Doe nou eens even normaal man, die CPU is in Taiwan, bel anders gewoon Chaintech ofzo....
niet te geloven ook nog denken dat het een grap is !

• llevering
Bekijk nou nog is zelf dat plaatje dat ik op ware grootte heb gepost dan zie je dat toch reageer daar nou is op! De beelden spreken voor zich!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

waarom gaat die CPU naar TAIWAN?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ie gaat naar Taiwan omdat ie tijdens het vervoer hopelijk nog meer schade zal oplopen om zijn sporen nog meer uit te wissen omwille van bruut geweld. >:)

-- Koder

• joffri
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04-2024
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat dit verhaal waar is en heb dus even zitten speculeren over een mogelijke verklaring:

cpu barst van binnenuit open:
Alle stoffen (behalve water tussen -4 en 0 graden celsius) zetten uit als ze warmer worden. Dit is de reden waarom een glas kan breken wanneer je er heel heet water ingooit. een stuk glas zet sneller uit dan het stuk glas erboven omdat dat stuk glas geen contact maakt met het hete water en dus langzamer opwarmt. Dit kan dus ook met een cpu gebeuren. De belangrijkste voorwaarde hiervoor is dat de cpu heel snel heel veel hitte genereert. Dat ie niet zwart geblakerd is kan dus het gevolg zijn van het feit dat ie in dit geval brak voordat de overall temperatuur van de processor zo hoog was dat ie zwart blakerde en dus het contact werd verbroken (letterlijk).

Wat een oorzaak zou kunnen zijn is een zeer krachtige stroomstoot en dat wijst dus op de voeding. Een probleem is dat wanneer de voeding geen 12 volt levert maar ipv 220:x=12 220*x= +/- 4000 volt (kwestie van transformator verkeerd om aansluiten) het hele moederbord gegarandeerd in rook zou zijn opgegaan.

//Ik vind het trouwens wel het toppunt van stupiditeit dat je er daarna nog een keer een duron heb ingeprikt...|:(|:(|:(|:(|:(//

maar ik kan me aan de andere kant ook niet voorstellen dat iemand voor de grap 800,-- aanprocs gaat stukslaan met een hamer.. toch ? :?

Als dat moederbord wordt onderzocht en er blijkt nix mis mee te zijn heb je denk ik idd met inladen die pckasten bovenop je procs in de auto geflikkerd en vind je dit misschien een aardige manier om een paar nieuwe te "regelen"

zijn wel mooie foto's btw :) welke camera heb je daarvoor gebruikt ??

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Op maandag 04 december 2000 15:09 schreef tazzman het volgende:
waarom gaat die CPU naar TAIWAN?
Onderzoek ofzo mischien?? |:(

• llevering
Op maandag 04 december 2000 15:16 schreef joffri het volgende:
//Ik vind het trouwens wel het toppunt van stupiditeit dat je er daarna nog een keer een duron heb ingeprikt...|:(|:(|:(|:(|:(//

maar ik kan me aan de andere kant ook niet voorstellen dat iemand voor de grap 800,-- aanprocs gaat stukslaan met een hamer.. toch ? :?
Nog nooit van PSP of Photoshop gehoord?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:27
HaTeWaY: Ik wil niet veel zeggen maar die cooler is een computernerd Tornado cooler.. en die is wel voor de Socket A...
Eerst fatsoenlijk kijken dat pas mekkeren aub..

En idd. denk je dat iemand voor de lol FL800,- aan proc's kapot mept... ik ga eens fatsoenlijk naar die foto's kijken.. maar naar mijn mening kan dit WEL gebeuren... heb ik zelf ook eens meegemaakt met een 486SX processor... die barste alleen maar; explodeerde niet..

Pvouput live

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 00:26 schreef markpeters het volgende:

Koop je een Mecredes dan is hij duur maar
betrouwbaar en gaat lang mee, kan tegen
een stootje, koop je een Alfa Romeo dan
heb je bij het stoplicht zeker meer power
maar op den duur.... blok raakt snel warm
gedoe met die cooling, tja.. ik weet het
zonet nog niet....

:+
Je wilt een AMD toch niet gaan vergelijken met een Alfa hè? |:( Ga jij je nou maar weer bezighouden met tweaken... ;)

Oh nee wacht, dat lukt je ook al niet! :r

Verwijderd

Dan vergelijk in Cyrix wel met een Opel !

• Krypt
  • Laatst online: 15:27
Hmm. De foto's op de site zijn idd allebei Athlon processors..
En die processor die in 2 stukken ligt is waarschijnlijk dezelfde als die in 3 stukken ligt.. Waar zijn de foto's van die kaduke Duron??

Zal eens kijken of ik thuis in Fotowinkel de serienummer kan ontrafelen van die beide procs.. en of er een 2e breuklijn te zien is op de foto..

Pvouput live

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Waarom laat je chaintech dan niet nog een proc in dat mobo douwen? of is ie al stuk?

BTW: Ik geloof er geen snars van :)

Mijn iRacing profiel

• LosserNL
  • Laatst online: 16-08 12:16
Ik heb zo'n chaintech en ik heb er gewoon geen problemen mee...je voelt vanzelf aan of de cpu niet goed in de socket wil....en als je de koeler erop zet weet je dat ie niet strakker-dan-strak moet...een hoekje van je core af OK, maar je TB in 3-en????? |:(

Verwijderd

Hier de foto's van Koder.

Verder ben ik net per email uitgescholden voor eikel door Mark Peters. Waarom is me niet duidelijk, maar ik ben er niet van gediend. Het zal wel een kleuter van 12 blijken te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/Koder_AMD1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/Koder_AMD2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/Koder_AMD2bis.jpg

Verwijderd

Naarmate de topic vordert is er steeds minder te horen van MP in iedergeval niets zinnigs, HlpDsk heb je die e-mail nog waarin ie je uitscheld?

Verwijderd

Op donderdag 30 november 2000 15:00 schreef markpeters het volgende:
!!! DIT HEB JE NOG NOOIT GEZIEN !!!!

Thunderbird 800Mhz opgeblazen in mobo ?!

http://members1.chello.nl/~m.peters04/hcc/chaintech.html
Allez, kijk nu eens zelf hoe ie da heeft aangekondigd, precies alsof het groot nieuws is, terwijl iemand anders er ni echt goe zou van zijn...

Geef toch gewoon toe en hang de slapjanus verder ni meer uit. Mensen uitschelden via emal vind ik enorm laf, verkopers proberen oplichten (en dan nog wel uw vrouw daarvoor op pad sturen) vind ik ook al superlaf, en denk er nu eens serieus over na, het houdt gewoon geen steek wat ge hier allemaal verkondigt...

Ik vind het jammer dat een processor zo aan zijn einde moet komen...

-- Koder

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 08:58 schreef Hiro Shima het volgende:
Naarmate de topic vordert is er steeds minder te horen van MP in iedergeval niets zinnigs, HlpDsk heb je die e-mail nog waarin ie je uitscheld?
Gedelete.

Maar ging ongeveer zo (spelfouten er uit. Owja, ik heb nbog nooit contact gehad en dan ineens zo'n mailtje)

"Kijk dan toch, die CPU is echt kapot!

Nog iets (vergeten)

Eikel!"

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor. Hij is vast al wel gesteld, maar wat is Adobe GoLive 4?

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 09:46 schreef Lord_NikoN het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Hij is vast al wel gesteld, maar wat is Adobe GoLive 4?
www.adobe.com

Verwijderd

Maar waarom staat dat dan boven zijn pagina? Heeft hij teveel met Adobe producten gewerkt ofzo?

Verwijderd

Waarschijnlijk een standaardtitel die gegenereerd wordt bij het maken van HTML pages in Adobe Golive, die hij is vergeten te veranderen.

het kan natuurlijk ook iets anders zijn...

-- Koder

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
Zou MP soms geld krijgen voor het aantal hit op zijn pagina? Vanaf 30nov zijn er nu al DIK 8700 hits.
Duppie per hit..........Procs zijn er al uit :)

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Verwijderd

Hallo mensen,

Wat is dit een verschrikkelijk *gelul* van die gozer. Waarom??...

1) Koder zei het al eerder. Hij maakt er een hele show van. Dat klopt al niet.

2) één van de mooiste dingen van het leven is het feit, dat mensen hun EIGEN *fouten* aangeven. Let op wat onze MP zegt:
"Ik kan best begrijpen (als je 19 jaar bent) dat je zo kortzichtig bent".
Wie is er nou hier kortzichtig? Je gaat toch geen 2e CPU erin zetten??? KORTZICHTIG DUS! |:(
Hij geeft veel te veel commentaar op andere mensen. En geeft haast GEEN NUTTIG commentaar. :Z :Z :Z

3) Nou komt er een paradox van deze *goeie* man:
"Ik ben geen knoeier ofzo"
MAAR IK MAAK WEL FOTO'S VAN ELKE STAP DIE IK DOE??
Als je dan geen knoeier bent, moet je wat ervaring ermee hebben. Dan ga je het toch niet meer opnemen?
(paradox = schijnbare tegenspraak...schijnbaar....het kan dus ook wel, maar ik geef het hier een hele kleine kans)

4) Een goeie kennis van mij had een T-bird 900 kapot gemaakt (cooler er niet goed op). Dus die mocht ik hebben. Ik heb geprobeerd deze met een hamer kapot te krijgen. En ik moest daar een harde klap op geven. Nou kan je met een combinatie van warmte en druk dit soort dingen ook voor elkaar krijgen. Maar die core is nog 100% in leven. Dus we moeten hier denken aan een *normale* temperatuur. En dan breekt ie zo af met allerlei vreemde dingen RONDOM die core??? (vage zwarte streep, witte (brand??)vlekken). Als ik nog eens een T-bird krijg die kapot is, zal ik op de VU (bij de Scheikunde afdeling, mijn buurman is daar een van de systeembeheerders, ik ben zelf daar dtudent Informatica) eens zo'n CPU proberen te forceren. De core ziet er zo mooi uit en alles eromheen zo verrot. Het kan wel... maar ook hier is de kans weer zo verschrikkelijk klein.

Wat ik nou niet snap....
Waarom sluit je eerder je randapparatuur aan, dan de hardware binnen je kast? En nog wel wat meer dingen. RAM er niet uihalen voordat het moederbord eruit of erin gaat. Volgens mij heb jij geen/nauwelijks ervaring met systemen bouwen dan. Sorry.
Maar jouw volgorde is gewoon niet logisch.
Dan mag je je gerust WEL een k(n)oeier noemen hoor.... }:O }:O *D

Ik geef normaal niet zulke *flames*, maar dit is gewoon zo'n lulverhaal. :r
Deze gast heeft duidelijk BEVREDIGING nodig door middel van aandacht. :r :r

Geezz >:)

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik geloof er ook geen zak van.
Als hij dan ook nog per email alles en iedereen uitscheldt die hem niet gelooft...
Triest hoor.

• Rene59
  • Laatst online: 08-07 20:34
ik heb maar 1 reactie hierop.

1. de subject slaat nergens op, het moederbord is namelijk defect, niet de thunderbird, dus heeft er nergens mee te maken en is misleidend.

2. HOE DOM kun je zijn om als een moederbord je cpu opblaast (is natuurlijk ook klets, maar goed we gaan er ff van uit dat het waar is) om er vervolgens met je STOMME KOP er NOG een nieuwe cpu in te proppen om te kijken of die vervolgens ook kapot gaat, Ja DUHUH!!!

Verwijderd

Jongens toch,
dit kan best wel hoor...
Kijk maar eens naar mijn processortje die ik zonder koeler heb laten draaien!>:)
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/realkip/FireP32.jpg
PhotoShop Rules!:P

Verwijderd

Hé mense!
Hij heeft er helemaal geen tweede cpu, zijn zgn duron, ingedouwd, dat beweert 'ie alleen maar. Kijk effe naar die foto's en je weet dat het één en dezelfde cpu waren. Die Henk probeerd gewoon op elke manier iedereen om de tuin te leiden.
Dat 'ie zelf lijden!
mzzl

• Rene59
  • Laatst online: 08-07 20:34
zullen we hem zelf dan maar in die socket proppen? :+

• _Cyber_
Kijken of tie zelf ook in drieen breekt >:)

Verwijderd

Ja, da's goed, maar dan wel twee maal want uit z'n eigen proeven blijkt dat er de eerste keer maar een klein stukkie afbreekt en ik heb liever dat we het dan in een keer goed doen!
mzzl
ps hoe krijg ik die geinige icoontjes door m'n postings heen?

• _Cyber_
Mischien dat drie keer nog beter is >:)

• SvMp
  • Niet online
Ik geloof heel weinig van het verhaal van Marc Peters.
Als ik een computer bouw maak ik niet van elke stap die ik doe foto's. MarcPeters wel. Voorbedachte rade? }:O

Ik stel hetzelfde voor als sommige anderen hier - Marcpeters: Post eens foto's van de achterkant van die CPU als je zo overtuigd bent van je gelijk!

Verwijderd

Mensen! Mensen!, neem het Markpeters niet al te kwalijk.

Hij is gewoon ZIELIG. Gewoon iemand die aandacht te kort komt in z'n omgeving. Z'n vrouw raakt hem niet meer aan.
Want hij krijgt hem niet meer omhoog omdat hij steeds maar aan die kapotte AMD'tjes ligt te denken. ;)
Bovendien heeft hij haar ook al zat keren opgelicht, zoal hij dat bij iedereen doet. :)
Als ze niet al ziek wordt van z'n lelijke rotkop.

Ach je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij op deze manier de publiciteit zoekt. Hij moet toch wat.

Verwijderd

Oké,
Hier wordt dus even niet subtiel aangegeven hoe inmiddels iedereen erover denkt,
pas maar op voor meels waarin je uitgescholden gaat worden door MP himself, als 'ie nog niet in drieen is gespleten......
MZZL

• duderuud
  • Laatst online: 16:21

duderuud

Sliden is koel

Ach, hij heeft het wel voor elkaar gekregen on in de dagelijkse top 10 te staan van grootste pagehit stijgers binnen een week!:):)

Motor-Forum.nl

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

ik moet zeggen dat ik eerst zoiets had van.. jezus wat rot voor die gozer... toen zoiets van.. naah dat kan niet.... dan zoiets...nou ja, als het waar is.. is het toch enorm lullig.

Maar toen kwam er niets anders dan poep uit die gozer z'n mond.

Eerst moederbord helemaal naar Chaintec in Verwegistan. Dat is dus gelul. Normaliter vervangt een importeur zelf geen spullen maar de groothandel waar je (als bedrijf) het gekocht heeft, het schijnt soms wel te gaan maar dat is dus niet normaal. Anyhow ... zelfs al zou hij het via de importeur hebben gespeeld (dom dom dom.. het was toch immers binnen 8 dagen naar aanschaf?? waarom niet terug naar winkel !! daar had hij zeker een nieuw mobo dan zijn geld terug kunnen vragen....het product was immers defect volgens hem)... dan zou hij van die importeur gewoon een nieuw mobo hebben gehad. End of story.

Vervolgens gaat de CPU naar TAIWAN! (HALLO, AMD ZIT IN DE VS!! WAKKER WORDEN) .. das lekker makkelijk, bewijs stuk is niet meer voor handen.. kan dus niet getoond worden! Ten tweede... waarom naar TAIWAN? Zelfs al zouden de AMD CPUs in Taiwan worden gemaakt (werden vroeger toch echt in de VS zelf gemaakt..) .. wat moeten ze er daarmee? Daar lopen alleen mensen rond die dat ding in massa produceren. De enige mensen die kunnen beslissen of die gozer een nieuwe CPU krijg (blegh dat kan hier ook).. dan eventueel de Research & Development afdeling die wilt weten wat er loos is.. die zit dus OOK in de VS.. en zeer zeker NIET in Taiwan.

Hoe meer mensen de zaak in twijfel gingen treken, hoe onbeschofter en vervelender die gozer ging reageren..

Nou Mark.. u kunt van mij die CPU + mobo daar steken waar de zon niet schijnt.

Het kan me niet eens schelen of het waar is.... Mark z'n gedrag doet mij gewoon :r :r :r :r :r :r :r :r :r

1 pot gelul.. afvoeren en ophangen die baalhooi.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

OK dan, is iedereen ermee akkoord dat deze thread mag gesloten worden?

Van Mark Peeters gaan we ni echt iets interessants meer horen (tot nu toe toch niet, hint hint)... >:)

-- Koder

• _Cyber_
En MP reageerd nu helemaal niet meer:)

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort het vervolg....

Verwijderd

Wat ist? Van zin om uw kast ineen te kloppen en te zeggen dat ie ineens ontploft is? >:)

-- Koder

Verwijderd

Mooi, dan zijn we daar ook weer vanaf:Z

Verwijderd

Die vent heeft het niet helemaal begrepen:

Nokken met die troep!

Ik wil geen vervolg en nieuwe info over die zaad pc's van je!
Misschien moeten we effe doen wat al veel vaker is gesuggereerd: stoppen met dit topic en MP volledig negeren?
ik ben voor!
mzzl

Verwijderd

he MP, Rot toch op man!
We willen het vervolg niet eens weten.

Ziek mannetje. :r

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 10:33
ik wil het vervolg wel horen.
ik vind het kut voor MP als het waar is.
ik ben gewoon benieuwd hoe of chaintec hierop reageerd of wat MP (als het niet waar is) erbij verzint.
ik weet het niet, de argumenten zeggen lulverhaal, maar ik heb genoeg rare dingen gezien die niet te begrijpen zijn.

markIk vind het wel vreemd dat je geen antwoord geeft op mijn post, kan me nog een gozer herrineren die dat niet deed (die met die computer+tftscherm voor weinig)bij anderen hun post en zich zo verdacht maakte als je nix te verbergen hebt kun je toch gewoon antwoorden?

ach ik vind het gewoon een leuk topic :)

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 11:42 schreef KIP het volgende:
Jongens toch,
dit kan best wel hoor...
Kijk maar eens naar mijn processortje die ik zonder koeler heb laten draaien!>:)
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/realkip/FireP32.jpg
PhotoShop Rules!:P
Heej KIP .. welke plug-in is dat?

Verwijderd

Ow HlpDsk, ik dacht dat jij 'de grote PhotoShop koning' was?;)
Dit is de EYE CANDY plugin a $169,->:)

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 14:09 schreef KIP het volgende:
Ow HlpDsk, ik dacht dat jij 'de grote PhotoShop koning' was?;)
Dit is de EYE CANDY plugin a $169,->:)
Deze koning zit met Fotosoep 4 want hij heeft maar 32 MB en 166 Mhz.

Eyecandy 3 meen ik ergens al wel 'uche' gekocht te hebben. FF m'n CDR's doorpluizen :)

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid:

1). Het moederbord wordt momenteel onderzocht door een aantal engineers in Taiwan.

2). Chaintech Nederland heeft mij persoonlijk verteld dat men het onderzoek deze week gaat afronden.

3). De leverancier van de ATX kast heeft reeds een nieuwe voeding ter beschikking gesteld.

4). Als er meer nieuws is dan zal ik dat melden op de tijdelijke internet pagina.

http://members1.chello.nl/~m.peters04/hcc/chaintech.html

Nog even dit:

Nog deze Forum-posting, nog het artikel op de tijdelijke internet pagina hebben de bedoeling om leveranciers of merken in een verkeerd daglicht te stellen, het betreft hier geen aanval op merk of leverancier.

Het is een persoonlijke ervaring, en er wordt slechts een beroep gedaan op de service verlening van de merken en/of leveranciers, want daar gaat het de eindgebruiker toch om.

Verwijderd

/me zegt :

<font size="8">HOAX</font>

>:)

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 13:26 schreef markpeters het volgende:

Die boeken zijn niet van mij.

:?
MP Als je niet tegen gezeur kunt waarom ben je dan aan deze post begonnen, Je flest de boel bij het leven. :o

Verwijderd

Mark "ik ben echt geen prutser, hoor" Peters is er nog niet 8er hoe je een quote kan plaatsen...

• SvMp
  • Niet online
Als dit allemaal fake is (en dat geloof ik zelf ook) waarom doet die MP dat dan?

• Bigs
  • Niet online
Nou ja, ik bedoel.. hij stond ook al op de Frontpage van HardOCP en vast ook nog wel van andere hwsites.
Misschien dat ie dat leuk vind :)
Maar op zich geloof ik hem wel. Je bent wel ziek als je zo'n dure proc zo gaat verneuken (wat ook nog niet zo makkelijk is) om een beetje aandacht te krijgen :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
het zou denk ik best wel eens waar kunnen zijn. ik heb me iniedergeval rot gelachen (sorry) om die in 3'en gedeelde cpu. misschien kan je ook een close-up van die duron doen???

ik snap alleen 1 ding niet... ik zie die athlon eerst in 3'en liggen en later zie ik hem met maar 1 scheur....

• Slayer
  • Laatst online: 07:58

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Ik heb het wel gezien.........., ik ga :Z:Z:Z:Z:Z

Grt Ramon.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:25
Hier nog even de eerste eigenaar van die T-bird 800 + Cooler. De cooler is een Computernerd Tornado en die is gemaakt voor Socket A. Hij heeft bij mij ook een hele poos gedraaid zonder een enkel probleem! De kussentjes van de proc zijn eraf, omdat op de koeler zelf strips zitten die ze vervangen.
Wat ik een beetje vaag vind is dat op de ene foto maar één hoek is afgebroken, terwijl het op de andere foto weer 2 hoeken zijn. Heb je er weer een hoek aangeplakt ofzo?

Dit ziet er echt uit alsof hij gewoon met enorm veel kracht gebroken is, en dat kan alleen als je iets niet helemaal zoals het hoort aansluit!

Nogmaals, hier werkte het helemaal perfect en ik ga echt geen defect spul voor de prijs van een werkende verkopen!

• Balboa
  • Laatst online: 16:37
Zeer waarschijnlijk heeft ie ze met z'n tools die boven de groene comp op de plank liggen bewerkt (te zien op de 2e foto op zn site waar ie met zn face vol op staat) Wie gebruikt er nou dat soort tools bij een comp? Volgens mij heeft ie ze daar mee bewerkt en is dit voor de rest een groot bulls^&* verhaal. Waarschijnlijk heeft ie al een nieuwe username:)

Handtekening

• Postman
  • Laatst online: 15-08 20:11
OK:?:?

• de_rokende_computer
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

De volgende vraag die ik heb is:

AMD athlon = Thunderbird ?????

waar staat de proccessor snelheid?????

Heb je een foto van de achterkant van
Processor... is ben best wel nieuwschierig hoe dat eruit ziet.....

Wat heb je allemaal gedaan met de proccessor.. (L1 bruggen verbonden..)

jaja ik ben och laat maar zitten

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:25
Ik heb enkele malen geprobeerd hem te unlocken, maar hij ging dan tot 8.5x, dat was niks en toen heb ik het uitgegumd, maar dat had ik wel iets grondiger kunnen doen als je die foto's ziet ;) Maar voor de werking maakt het niet uit hoor, de L1-bruggen zijn niet verbonden.

• Ronald
  • Nu online
Goh... als markpeters zo deskundig is dat hij weet hoe hij procs moet plaatsen, dan kan hij vast ook wel webpagina's bouwen die MINDER dan mijn 96MB volrammen (winME 96MB edo secureCRT icq98 en 2 explorerwindows)
hij staat ZEER zwaar te swappen, net wilde exploere gewoon niets meer doen (voor de reboot)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• SvMp
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 01:31 schreef nitenite het volgende:
Goh... als markpeters zo deskundig is dat hij weet hoe hij procs moet plaatsen, dan kan hij vast ook wel webpagina's bouwen die MINDER dan mijn 96MB volrammen (winME 96MB edo secureCRT icq98 en 2 explorerwindows)
hij staat ZEER zwaar te swappen, net wilde exploere gewoon niets meer doen (voor de reboot)
Dat is een geintje van Internet Explorer... Internet Explorer kan heel slecht tegen websites met veel en/of grote plaatjes. Het resultaat: swap swap :r

• Nighty
  • Laatst online: 21-05 14:01
Maar de helft van zijn pagina bestaat uit legen cellen van een tabel met een vaste grootte.
Daardoor lijkt het dat het een grote site is, maar de onderste helft is gewoon leeg :? Misschien is "HTML voor Dummies" een goed boek voor hem. Kan het mooi bij de rest van de boeken op de achtergrond :7

edit:

En als hij dan toch bij de boekhandel is kan die gelijk het boek "Hoe blaas ik echt mijn processor op voor Dummies" of hoe bouw ik mijn pc goed in elkaar voor Dummies" kopen :D:D:D:D:D

Verwijderd

www.hardwareforum.nl/ubb/Forum2/HTML/001266.html

En hier gaan we gewoon verder met aandacht trekken . :r:r

Verwijderd

Toch wel raar dat na onze opmerkingen en vrij overtuigende argumenten ineens de verklaringen van de leverancier en van AMD werden verwijderd van zijn site...

Zijn titel werd eindelijk ook eens aangepast en ja hoor, hij had het uiteindelijk door dat zijn page veel te veel cellen bevatte...

Tja, en nu horen we er helemaal niks meer van, nu kan ie zijn media-aandacht ergens anders opstrijken...

Allez zeg, nu gaat hij zijn verhaal nog vertalen in't Engels ook om het aan een *nog grotere klok* te hangen, tja, euh, weet ni hoe ze da bij ulle in Nederland noemen, maar bij ons in België is het een mediahoer, net als ReDaTtAcK... >:)

-- Koder

Verwijderd

HE! Ik heb over dit heen gelezen!!! Let op:
"Overigens, tijdens de eerste start met de thunderbird 800Mhz deed de cooler van de CPU het gewoon, en nadat de processor was "opgeblazen" bleek het moederbord gewoon nog te functioneren"

Gewoon nog te functioneren?
Hoe weet hij dat?? De eerst volgende CPU die hij erin deed ging toch ook kapot???
WTF IS DIT??? :r :r :r :r :r

Verwijderd

Ik ben een voorstander om hem massaal te bombarderen met mails (met zo veel mogelijk mensen)
Deze gast wil aandacht?
Dan kan hij die krijgen!!! >:)

• _Cyber_
Die Mark snap het echt niet he........
Zijn verhaal klopt voor geen meter, niemand geloofd hem en op elk forum loopt hij weer te brallen :r

Maar ja hij heeft wel in 7 dagen tijd al bijna 10000 page hits op die homopage van hem.
Mischien heeft hij wel met iemand een weddeschap lopen dat hij binnen X dagen een X aantal bezoeker op zijn page moet hebben gehad. En dan doet hij het toch nog niet zo slecht............... DE LOSER.
En wij zijn nog zo gek ook om hem steeds weer aandacht te geven...............:?

Verwijderd

Als 'ie er wat bannertjes op heeft geplaatst (weet ik zo niet meer, heb zijn site maar 1 keer bekeken en dat is een hele tijd terug) heeft hij al wel flink wat verdiend denk ik :)

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Op dinsdag 05 december 2000 11:02 schreef DarkieEagle het volgende:
[..]
4) [..] En dan breekt ie zo af met allerlei vreemde dingen RONDOM die core??? (vage zwarte streep, witte (brand??)vlekken). [..]
MP heeft gewoon zitten trekken toen ie compleet afgezeken werd hier en dat waren de vlekken op de cpu...

het is gewoon in en intriest om zoiets te doen alleen voor aandacht...

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 17:04 schreef GeonetiX het volgende:

[..]
MP heeft gewoon zitten trekken toen ie compleet afgezeken werd hier en dat waren de vlekken op de cpu...
Wil jij even niet van die ranzige plaatjes schetsen?! MP die zit te rukken, ik moet dalijk nog eten ja!! :r

• de_rokende_computer

de_rokende_computer

Kan iemand zijn site niet hacken??????

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 15-08 06:58
Jezus man rot op met je updates!!!! Beetje doen alsof we je nog geloven. Rot toch op man eikel!! Ik ga toch niet meer op die site kijken.

• SvMp
  • Niet online
Die website is helemaal gelikt gemaakt! Bovendien is de site vertaald in het Engels. Ook aandacht trekken op buitenlandse sites?

Nu geloof ik het dus helemaaaaaal niet meer.
Iemand die zo'n sensatie-circus om zo'n gebeurtenisbouwt is echt niet geloofwaardig meer.
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Verwijderd

io Park Meeters,

Like, damn ket, heb nog nooit iemand gezien die zo zielig is als gij. Damn ket, wa voor mediageile trippelnichtige sensatiehoer zijde gij...

Ik ben echt verliefd op da stoem vleermuiske da vliegt tussen die twee foto's... Wie denkte nu da ge zijt he? Batman ofzo? >:)

Waarom post ge nu is geen foto's van de onderkant van uw processoren?

Waarom toont ge geen foto's van de rook die er ontstond toen het gebeurde? Of zijde da toevallig vergeten? Ah ja, euh, het feit da ge die nog ni gepost hebt, wilt zeggen dat het allemaal ni echt gebeurd is. Straks gaat ons Parkske Meeters een beetje rook maken en opnieuw een fotoshoot make... >:)

Damn ket, en wij blijven hier maar op reageren. De moderators van dit board, gelieve deze thread dan ook volledig te verwijderen...

Gij zielige newbie...

-- Koder

PS - "So it was a easy choice...", euh, a moet an zijn als er direct een klinker op volgt... (meerdere keren wordt die fout gemaakt)

• _Cyber_
En dan nog onder aan die site "I want to thank everyone that supported me." neer zetten.

Kan me niet voorstellen dat dat veel mensen zijn.............

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Die gozer is gewoon media geil, niet goed wijs.. en ik doe het hele verhaal af als 1 grote bak onzin.

Iemand Chaintec kantoor al gebeld overigens?

Ik ben ook een beetje aan het potosjoppe geweest en die afgebroken hoeken zijn wel overal gelijk.. raar hoor.

Ik weet wat die gozer wil bereiken...aandacht? Serieus wordt hij nooit meer genomen. En hij post EXACT hetzelfde op diverse andere fora nu hij hier niet meer aan de bak komt.

Ik vind het gewoon gelul en het is pure laster tegenover zowel AMD als Chaintech.

Echt zeilig.. :r :r :r :r :r :r grote dikke domme amateur!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Op woensdag 06 december 2000 17:33 schreef crasher het volgende:

[..]
Wil jij even niet van die ranzige plaatjes schetsen?! MP die zit te rukken, ik moet dalijk nog eten ja!! :r
sorry voor iedereen bij wie ik hun eetlust verpest heb, maar ik kon het niet laten :(

/me schaamt zich diep ;(

dat zou mp eigelijk ook moeten doen, maar dan nog dieper schamen dan mij!

• de_rokende_computer

de_rokende_computer

??? krijgt iedereen die een (negatief bericht zet op dit forum een mailtje??? >:) hij schreef mij dit:
----------------------------------------------------
Beste computergebruiker,

Ik begrijp dat het voor een aantel mensen erg moelijk te begrijpen is dat zoiets kan gebeuren.

Zou je a.u.b. de volgende keer dat je iets te vertellen hebt wat normaals willen melden, anders moet je

gewoon je mond dicht houden, en als je nou echt sensatie wil zoeken, poep dan eens lekker in je broek.

Grapjas !

Met vriendelijke groet,

Mark Peters
---------------------------------------------------------

:z gewoon leuk :+

Edit:
dit is trouwens een antwoord op een reactie van mij om zijn site te hacken....

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Het is dat ik me niet bezig houdt met het hacken van websites anders had ik het zeker gedaan. Eerst op z'n oude website mijn logo gejat. Daarna nog van die achtlijke ie-meeltjes sturen.

MP je bent te ziek voor woorden.

update:
There I go .... Power on ..... PATSss.... smoke in the air... I smelled something burning and ...... POWER down... [b]also no electricity in the office. [/b]OH noooo... Thunderbirds are gone !! .....

er zat toch in een voeding van een pc toch altijd een zekeringetje dat dat verholp

Pak je rust!

Verwijderd

Jullie maken er allemaal wel een groot probleem van. Nou en als iemand mediageil is. Laat hem in zijn eigen sop gaar koken, en geef hem niet deze aandacht ,want hij lacht nu lekker in zun vuistje!!!!!!
Hij krijgt nu lekker alle aandacht die ie vroeger nooit van mamma en pappa kreeg......

kut daar ga ik ook al heen....

Ik persoonlijk denkt dat ie gast heeft lope photoshoppe. welke gek gaat er nu voor 1000 piek aan cpu's in elkaar rosse. Kennie ze beter aan mij geve, ik ben maar arme student..

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 05:39 schreef de_rokende_computer het volgende:
??? krijgt iedereen die een (negatief bericht zet op dit forum een mailtje??? >:) hij schreef mij dit:
----------------------------------------------------
Beste computergebruiker,

Ik begrijp dat het voor een aantel mensen erg moelijk te begrijpen is dat zoiets kan gebeuren.

Zou je a.u.b. de volgende keer dat je iets te vertellen hebt wat normaals willen melden, anders moet je

gewoon je mond dicht houden, en als je nou echt sensatie wil zoeken, poep dan eens lekker in je broek.

Grapjas !

Met vriendelijke groet,

Mark Peters
---------------------------------------------------------

:z gewoon leuk :+

Edit:
dit is trouwens een antwoord op een reactie van mij om zijn site te hacken....
Hacken ?? Zijn site wordt gehost bij chello je denkt toch niet dat je daar zomaar binnen gehacked komt zonder dat je zijn pass weet :7

Verwijderd

Is het iemand al opgevallen dat er in geen hd (of in iig geen ide kabels) zit in de computer waar hij de eerste proc voor houdt (met een hoek gebroken) Als dit de computer is waar die in zat (en dat lijkt mij logisch) is ie dus nooit aangeweest!
(of is ie nou zo dom dat hij, nadat ie brand ruikt, eerst de hd, cdrom drive en kabels eruit gaat halen en dan pas gaat kijken naar zijn proc??)

[sorry dat ik hem weer aandacht geef.....:) )

Verwijderd

idd :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ga es voor de gein kijken op:

http://www.tweaktown.com/articles/smashed/

Hier wilde ze van een P75 een sleutel hanger maken. Pakken de boormachine maar komen niet door de hoek van de CPU heen.......dan maar door de core.........dat wil OOK NIET!!

Pas op deze wijze kregen ze de P75 "kapot"... maar helaas vlogen dus wel de stukken er vanaf.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweaktown.com/articles/smashed/pic05.jpg

Nu zeg ik je..als je dit ziet.. ga jij mij vertellen dat een lullig stroompje van 12V een CPU kan BREKEN? Echt niet. Daar wordt dat ding echt niet heet genoeg voor.

• Lieuwe
  • Laatst online: 04-05-2025
Jesus wat zielig allemaal nu geloof ik er echt niets meer van, nu hij die site zo heeft gemaakt... hij geilt :r gewoon op kapotte AMD processors wat zielig allemaal |:(
Pagina: 1 2 Laatste