Wat gaan we doen:
1). Proberen te achterhalen wat er nu fout ging tijdens montage. (moederbord is door Chaintech Nederland inmiddels verzonden naar Chaintech Taiwan, deze beschikken over de nodige testbanken), ik verwacht hier niet al te veel van, maar goed dat is nu eenmaal de procedure.
2). Ik heb een brief geschreven naar AMD UK. hier wil ik kijken of ik e.e.a. vergoed kan krijgen op basis van een stukje service, kan toch een keer gebeuren ookal klinkt het voor veel lezers raar in de oren, het heeft geen zin om de 2e CPU (duron 800) in het verhaal op te nemen gezien de winkelier deze al zelfstandig gaat claimen via zijn inkooporganisatie, het is dezelfde CPU die ik had gekocht dus serienummers e.d. kloppen.
Moet voor deze winkelier niet echt een groot probleem zijn, natuurlijk zal ik kijken of ik ook deze CPU in het verhaal mee kan nemen.
3). Bij Chaintech Nederland verzoek gedaan voor passende oplossing (in afwachting op resultaat uit Taiwan. (zullen wel een nieuw bordje ter beschikking stellen of zo), waar ik overigens niets aan heb, want ik heb natuurlijk alweer een andere gekocht (waar de installatie overigens zonder problemen verliep, het ging hier om de MSI K7T Pro2.
4). Het heeft voor mij geen zin meer om bij die jongen aan te kloppen waar in die 1ste
thunderbird 800 heb aangekocht ookal heeft hij de streepjes vermoedelijk op de CPU gezet, daar ga ik niet om lopen zeuren hoor.
Ik heb van hem die CPU gekocht met de Computernerd cooler en als hij mij verteld
dat hij het doet, nou ja... ik geloof hem.
Ze zagen er niet uit als de bedriegertjes ofzo, en om nu te gaan claimen bij die jongens gaat me te ver.
5). Ik heb volgens de procedure die 1ste en 2e CPU in het Chaintech moederbord geplaatst, er zijn mensen bij die denken dat er geweld is gebruikt en een verkeerde cooler, en noem het allemaal maar op, maar de cooler kan ik melden zit gewoon weer op een CPU in een computer en doet zijn best!
6). Deze posting is geplaatst om te laten zien dat de montage van een computer soms ook
anders kan verlopen dan dat je zelf in gedachten had.
Wat beftreft die Duron800 CPU die ik later op die dag gekocht heb en de jammer genoeg ook stuk ging in het moederbord, ik betaalde voor deze CPU Fl. 400,00 (duron 800), dat was al aardig aan de hoge kant, maar goed voordat ik hem kocht heb ik DUIDELIJK afgesproken met de medewerker van de winkel: dat als hij het niet meer zou doen, ik hem dan gewoon zou kunnen omruilen.
Tja, als hij het dan niet meer doet, moet je niet gaan lopen zeuren, gewoon garantie claimen, kom op zeg Fl. 400,00 gulden verkoop, wat doet dat inkoop ? Als deze Duron nu al wordt aangeboden voor Fl. 315,00 ? Maar goed daar gaat het hier niet om, ik zal kijken wat ik voor jullie kan regelen, i.p.v. zo te lopen zeuren zouden we ook eens de krachten kunnen bundelen ?!