• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

ff een vraagje voor de bezitters, hoe gaat de SPV om met websites?
met name bijvoorbeeld degene die gebruik maken van PHP?

Iemand misschien een screenie van een normale site hoe dat er uitziet?

-Xbox Gamertag: Dbongers

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
philipnorth schreef op 21 August 2003 @ 21:43:
ff een vraagje voor de bezitters, hoe gaat de SPV om met websites?
met name bijvoorbeeld degene die gebruik maken van PHP?

Iemand misschien een screenie van een normale site hoe dat er uitziet?
De SPV zal niks met php te maken hebben. PHP is namleijk een server-side taal. Een stuk PHP wordt op de server dus al omgezet naar een taal (html bijvoorbeeld) die de cliënt (jouw browser) makkelijk kan lezen.
Alle (niet al te ingewikkelde) websites zou Pocket IE zonder al te grote problemen weer moeten kunnen geven (afgezien van de lage resolutie natuurlijk...)

[ Voor 11% gewijzigd door ludo op 21-08-2003 22:38 ]

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-07 14:32
weet iemand wat over die sid player voor de spv ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Anoniem: 82206 schreef op 21 August 2003 @ 21:26:
[...]

Natuurlijk niet... Zou mooi zijn, dan kan je gewoon een abonnement met een gratis toestel nemen. Nooit bellen en aan het einde nog geld toe krijgen. Je kan na je contract je aansluiting wel omzetten in een prepaid met behoud van beltegoed.
hmmm das dan toch precies hetzelfde;
je abo is is afgelopen en prepaid is gratis (sim heb je al en beltegoed ook)???
Zou wel vet zijn als ik dit goed begrijp.

maar zit nog te twijfelen tussen deze en een nokia 8910...deze heeft knetterveel functies maar mooi vind ik hem niet en die nokia is gewoon geil, is echt de moioste tel die ik tot nu toe heb gezien :9~ :9~ :9~ ( en helemaal van TITANIUM gemaakt 8) )
(( 8910: http://www.nokia.com/nokia/0,,143,00.html )

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Anoniem: 15528 schreef op 21 August 2003 @ 15:10:
Ik gebruikt nu de mailclient van de SPV zelf. Ik heb een eigen mailserver met IMAP. Het werkt op zich wel goed alleen elke keer als ik mijn mail binnen haal zegt ie eerst : downloaden van berichtkoppen. En daarna downloaden van mappen. En dat downloaden van de mappen duurt best lang. Maar waar is dat eigenlijk goed voor?
externe mailserver plaatsen
wat vind jij van mijn idee? aangezien jij hier enige ervaring al in heb

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 07-07 20:53

Smarron

The bend

intuliegend schreef op 22 August 2003 @ 00:37:
hmmm das dan toch precies hetzelfde;
je abo is is afgelopen en prepaid is gratis (sim heb je al en beltegoed ook)???
Zou wel vet zijn als ik dit goed begrijp.

maar zit nog te twijfelen tussen deze en een nokia 8910...deze heeft knetterveel functies maar mooi vind ik hem niet en die nokia is gewoon geil, is echt de moioste tel die ik tot nu toe heb gezien :9~ :9~ :9~ ( en helemaal van TITANIUM gemaakt 8) )
(( 8910: http://www.nokia.com/nokia/0,,143,00.html )
Ik vind Nokia echt een beetje overgewaardeerd worden. Die gasten teren nu met nieuwe telefoons op de naamsbekendheid die ze hebben opgebouwd. Er zijn al veel betere en mooiere phones op de markt. Maar het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
die nokia kan niets vergeleken met de SPV,.. deze telefoon is echt goed vind ik.
Veel opties, goede geluidskwaliteit, lekkere toetsen (ze zien er klein uit, maar ze zijn perfect)

vervangt je mp3 speler, en doet erbij nog eens een mediaplayer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

tja dat is het gewoon:
die nokia heeft het mooiste design en die sov de meeste functies...

maar ik denk ik toch voor de spv, ook omdat die wat goedkoper is, omdat je met die 8910 niet kan meelen,wat ik toch wel een verieste vind, en het feit dat je geen mp3 speler hoeft te kopen is ook wel handig (hoewel een 512 mb SD kaart ongeveer even duur is als een mp3 speler met 20 gig :O )

maar nog ff een vraagje: als je hem bij orange afsluit en je neemt een 40 euri abo (na 6 maanden dan omzetten naar 20 met dank voor de tip aan .... ) krijg je dan elke maand 3 mb voor share of moet je daar nog apart voor betalen???

En nog even over dat abo, ik had gelezen dat je dus alleen je abo na 6 maanden omlaag kan schroeven als je minder dan 40 euri belt...dat is niet zo'n probleem maar als je nu voor 32 euri belt en je wilt je abo omzetten naar 20 euri, zeggen ze bij ornage dan niet: je hebt voor 32 euri gebeld dus je kan hem alleen omzetten naar een 30 euri abo????

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

intuliegend schreef op 22 August 2003 @ 11:42:
tja dat is het gewoon:
die nokia heeft het mooiste design en die sov de meeste functies...

maar ik denk ik toch voor de spv, ook omdat die wat goedkoper is, omdat je met die 8910 niet kan meelen,wat ik toch wel een verieste vind, en het feit dat je geen mp3 speler hoeft te kopen is ook wel handig (hoewel een 512 mb SD kaart ongeveer even duur is als een mp3 speler met 20 gig :O )

maar nog ff een vraagje: als je hem bij orange afsluit en je neemt een 40 euri abo (na 6 maanden dan omzetten naar 20 met dank voor de tip aan .... ) krijg je dan elke maand 3 mb voor share of moet je daar nog apart voor betalen???

En nog even over dat abo, ik had gelezen dat je dus alleen je abo na 6 maanden omlaag kan schroeven als je minder dan 40 euri belt...dat is niet zo'n probleem maar als je nu voor 32 euri belt en je wilt je abo omzetten naar 20 euri, zeggen ze bij ornage dan niet: je hebt voor 32 euri gebeld dus je kan hem alleen omzetten naar een 30 euri abo????
En je hebt MSN Messenger erop zitten. Dat is ook supervet, buiten de relaxte games zoals Tennis Addict en Links (Golf).

Zet er gewoon een 256MB kaartje in, die zijn naar verhouding veel goedkoper dan die 512MB dingen.

Je moet Share zelf laten activeren, dit kost € 6,- per maand, wat van je bundel af wordt gehaald (Dan heb je met een € 40,- abo nog standaard € 34,- per maand over). Elke maand 2mb, niet 3mb en je kunt het niet opsparen.

Je kunt in principe je abo van 40 naar 20 laten omzetten, maar als je toch al voor bijv. 32 per maand belt, heeft dat weinig zin toch om naar een 20 abo te gaan? Met die 20 abo zul je wellicht een factuur van bijna € 40,- ontvangen omdat ook de belkosten veel duurder zijn dan met een € 40,-.

Als je gewoon zorgt dat je elke maand voor ongeveer € 20,- belt is het wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

ik raad aan om een card reader te kopen. een alles slikker van sweex kost 21 euri en knal je je 256 mb binnen 3 min mee vol op usb 2.0.
vind het via de tel zelf veeeel te langzaam gaan.. beetje mp3 file duurt zo 2 min:(
en voor die 20 euro kan je ook nie krom liggen lijkt mij.. spaart iig een hoop kopieer tijd;)

dan elecc kaartje 256 mbtje koste mij 89 euri

dan nog iets.. heeft iemand pocket divx al aan de praat? ik krijg aleen geluid en geen beeld:( pocketTV met mpg files gaat wel super.. complete film van 2 uur op 100 mbtjes groot. fullscreen in breedbeeld met stereo geluid.. weeee echt roelend!

aleen vaag dat divx nie werkt helaas.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 22-08-2003 12:38 . Reden: typo en vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

404error

Page Not Found

intuliegend schreef op 21 August 2003 @ 16:59:
[...]

maar er was toch een progje om continu ingelogd te zijn met msn?? dan kost dat toch minder bytes dan elke x inloggen??? ((btw als je continu ingelogd wilt zijn moet dan je beelscherm aan blijven staan??))
In msn kun je de optie aanklikken dat hij automatisch online is als je een verbinding tot je beschikking hebt. Dit werkt super, ook al heb je even geen bereik, hij logt automatisch weer in!!! Op die manier ben je altijd online, ook na een black spot in de orange dekking (die je regelmatig tegenkomt! :*))

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Smarron schreef op 22 August 2003 @ 11:59:
[...]
En je hebt MSN Messenger erop zitten. Dat is ook supervet, buiten de relaxte games zoals Tennis Addict en Links (Golf).

Je Met die 20 abo zul je wellicht een factuur van bijna € 40,- ontvangen omdat ook de belkosten veel duurder zijn dan met een € 40,-.
Als je gewoon zorgt dat je elke maand voor ongeveer € 20,- belt is het wat makkelijker.
ja ok, die spelletjes zijn idd ook wel leuk alleen een beetje duur, dat links spel kost toch iets van 19,95?? das een beetje veel voor een spelletje wat je mayeb af en toe ff aanzet in de bus..
en msn, ja dat roelt natuurlijk gewoon zwaar, en daar ga ik dan ook zeker wel gebruikt van maken :)

wat bedoel je precies met :

Je Met die 20 abo zul je wellicht een factuur van bijna € 40,- ontvangen omdat ook de belkosten veel duurder zijn dan met een € 40,-.

als je een 20 euri abo hebt dan heb je toch verder geen kosten? die 2 mb gaan dan van je tegoed af en verder kost het dan toch nop als je onder die 20 euri blijft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43552

Weet iemand hoe je de volgorde van de items in je startmenu kan wijzigen? :/ Ik kan 'm wel mooi indelen, maar volgorde lijkt nogal random.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43988

intuliegend schreef op 22 augustus 2003 @ 14:02:
[...]
als je een 20 euri abo hebt dan heb je toch verder geen kosten? die 2 mb gaan dan van je tegoed af en verder kost het dan toch nop als je onder die 20 euri blijft??
Klopt, maar als jij eerst een abonement van €40 hebt, en dan elke maand bijv. voor 30 euro belt, sms't enz. dan mag je
1) niet overstappen naar €20
&
2) Het zou ook niet nuttig zijn om naar €20 te verlagen, want dan betaal je en €20 voor je abbo en nog €10 extra zeg maar(als je €30 zou bellen per maand standaard)

In het kort: wil je van €40 naar €20 na 6 maanden, dan mag je dus ook niet meer gebelt etc. hebben dan €20 per maand. Bij een €20 abbo, -6 voor share(als je dat wilt), hou je nog €14 over. Ga je daar niet over heen, betaal je ook niet extra, sim-pel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Nu online

404error

Page Not Found

Anoniem: 43552 schreef op 22 August 2003 @ 14:15:
Weet iemand hoe je de volgorde van de items in je startmenu kan wijzigen? :/ Ik kan 'm wel mooi indelen, maar volgorde lijkt nogal random.. :O
Eerst komen de belangrijke telefoonfuncties zoals inbox etc en daarna komt de rest alfabetisch...Door namen te weizigen kun je dit dus veranderen, als je bijvoorbeeld camera op de eerste pagina wil kun je er A-Camera of zo van maken... Niet de meest mooie oplossing, wel effectief 8)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 90220 schreef op 22 August 2003 @ 12:33:
dan nog iets.. heeft iemand pocket divx al aan de praat? ik krijg aleen geluid en geen beeld:( pocketTV met mpg files gaat wel super.. complete film van 2 uur op 100 mbtjes groot. fullscreen in breedbeeld met stereo geluid.. weeee echt roelend!

Ik gebruik PocketMVP voor mijn DivX-movies, werkt perfect. Ik heb Shrek omgezet naar 56MB. Bitrate van 100kbit/s en verticaal, zodat ik het fullscreen kan bekijken.
intuliegend schreef op 22 August 2003 @ 14:02:
wat bedoel je precies met :

Wil je Share hebben, kost het je zowieso € 6,-. Dit gaat af van je huidige belbundel, heb je nou een Allin20 of Allin80. Er gaat dus € 6,- af om Share te activeren. Zonder dit heb je naar mijn mening amper tot niks aan een SPV.

Een Allin40 belt per minuut goedkoper dan een Allin20. Even dat rekensvoorbeeldje terughalen van bellen met een Allin40 en dan elke maand voor € 32,- verbellen. Je zou dan na een aantal maanden terecht op kunnen bellen om hem te laten downgraden naar bijv. een Allin20. Mocht je echter nog steeds in hetzelfde ritme blijven bellen als met die Allin40 zul je geen factuur van € 32,- ontvangen, maar wellicht meer, aangezien de belkosten per minuut hoger zijn met een Allin20. Het hele voordeel van een rekensom hierboven valt dan in het niet.

Er zijn btw weer leuke games uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.handango.com/pictures/286414/fh.gif Afbeeldingslocatie: http://www.smartphone.net/Product_images/1/193/1.gif
404error schreef op 22 August 2003 @ 14:30:
Eerst komen de belangrijke telefoonfuncties zoals inbox etc en daarna komt de rest alfabetisch...Door namen te weizigen kun je dit dus veranderen, als je bijvoorbeeld camera op de eerste pagina wil kun je er A-Camera of zo van maken... Niet de meest mooie oplossing, wel effectief 8)
Zet er anders een nummering voor:

01 - Programma
02 - Programma
03 - etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Smarron op 22-08-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Laatst online: 14:15
Op de internationale site van orange (orange.co.uk) staat een uitgebreidere demo van de SPV: http://web.orange.co.uk/flash/spv/ , misschien iets voor de openingspost?

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Smarron schreef op 22 augustus 2003 @ 14:47:

Een Allin40 belt per minuut goedkoper dan een Allin20. Even dat rekensvoorbeeldje terughalen van bellen met een Allin40 en dan elke maand voor € 32,- verbellen. Je zou dan na een aantal maanden terecht op kunnen bellen om hem te laten downgraden naar bijv. een Allin20. Mocht je echter nog steeds in hetzelfde ritme blijven bellen als met die Allin40 zul je geen factuur van € 32,- ontvangen, maar wellicht meer, aangezien de belkosten per minuut hoger zijn met een Allin20. Het hele voordeel van een rekensom hierboven valt dan in het niet.
Ja maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde.
Wat ik bedoel is, als je nu in die zes maanden zeg maar 4/5 maanden onder de 20 euro blijft en je beld bijvoorbeel de laatste maand voor 32 euro.
zeggen ze bij orange dan: jammer, had je er maar onder moete blijven muwhahahaha >:)

og maakt ze dat niet zoveel uit???
wat is dus bedoel is moet je je dan ook echt heel strikt aan die 20 euro houden...het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets gebeurd waardoor je erboven komt te zitten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

Hoe krijg je zo'n skin in je spv?
Als ik een hme bestand in mijn spv zet, wordt hij ingesteld als achtergrondafbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

intuliegend schreef op 22 augustus 2003 @ 15:10:
Ja maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde.
Wat ik bedoel is, als je nu in die zes maanden zeg maar 4/5 maanden onder de 20 euro blijft en je beld bijvoorbeel de laatste maand voor 32 euro.
zeggen ze bij orange dan: jammer, had je er maar onder moete blijven muwhahahaha >:)

og maakt ze dat niet zoveel uit???
wat is dus bedoel is moet je je dan ook echt heel strikt aan die 20 euro houden...het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets gebeurd waardoor je erboven komt te zitten... O-)
Nee, je mag hem best naar een Allin20 overzetten als je dat dan per se wilt, maar wellicht wordt iets anders geadviseerd.

Ik begreep je dus even niet, sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand mischien of het mogelijk is om snelkoppelingen op je beginscherm te plaatsen.
b.v. Taskmanager of smart explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43552 schreef op 20 August 2003 @ 20:57:
wat vinden jullie het beste home-screen? ikzelf vind de PalmOsRemix.hme wel relaxed:

[afbeelding]

Hier is ie te vinden: http://www.smartphony.org...derby=date%20DESC&page=23
Campo Blanco,
Ik ben op die site geweest, maar waar zet je dat bestandje in je tel.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:17

Sayko

Knowledge Is Power

Anoniem: 79879 schreef op 22 August 2003 @ 15:28:
[...]

Campo Blanco,
gewoon op je sd/mmc zetten en met explorer even klikken op ....hme en dan wordt het gewoon geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

oeps

[ Voor 98% gewijzigd door Sayko op 22-08-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 16:01
Anoniem: 79879 schreef op 22 August 2003 @ 15:28:
[...]

Campo Blanco,
Ik doe het altijd zo :

Ik ga naar me telefoon naar het mapje \IPSM\Windows\Start Menu\Accessories en kopieer daar het .hme bestand
Dan ga je naar bureau-accesories en daar staat ie dan! Klik erop en hij installeert hem en gebruikt hem gelijk!

Succes ;)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
Anoniem: 90220 schreef op 22 August 2003 @ 12:33:
ik raad aan om een card reader te kopen. een alles slikker van sweex kost 21 euri en knal je je 256 mb binnen 3 min mee vol op usb 2.0.
vind het via de tel zelf veeeel te langzaam gaan.. beetje mp3 file duurt zo 2 min:(
en voor die 20 euro kan je ook nie krom liggen lijkt mij.. spaart iig een hoop kopieer tijd;)

dan elecc kaartje 256 mbtje koste mij 89 euri

welke settings gebruik jij zodat het met die mpeg maar zoon klein bestand word en toch helemaal vloeind afspeeld etc

ik heb die divx al geprobeerd en de complete matrix reloaded erop gezet was 2 x 100 mb

maar speelde niet helemaal lekker volgens mij moet ik me tel nog ff tweaken

maar die mpeg wat zijn precies de settings en met welk proggie deed je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43552

Precies, zet het .hme bestandje op je telefoon of sd-kaartje, vindt de locatie vanuit je telefoon met smartexplorer, klik erop, ga dan naar instellingen/beginscherm, zet achtergrond op standaard en zet schermindeling op het gewenste homescreen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 43552 op 22-08-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

redpen schreef op 22 August 2003 @ 17:32:
welke settings gebruik jij zodat het met die mpeg maar zoon klein bestand word en toch helemaal vloeind afspeeld etc

ik heb die divx al geprobeerd en de complete matrix reloaded erop gezet was 2 x 100 mb

maar speelde niet helemaal lekker volgens mij moet ik me tel nog ff tweaken

maar die mpeg wat zijn precies de settings en met welk proggie deed je dat ?
Hoogstwaarschijnlijk met TMPGEnc.

Probleem is dat als er kleine foutjes in films zitten, het programma er mee kapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jup tmpgenc en werkt bij mij super:)

hier wat encode info

uttons are as follows:

- Action (center of joypad) = toggles between Fullscreen (landscape) and Portrait.
- 1 = Step one frame at a time
- 3 = Rewinds to the beginning (only when Paused)
- 4 & 7 = brightness control
- 5 & 8 = color control
- 6 = Mute

The volume can be adjusted with the volume buttons.
The BACK button goes back to the file selector (when in Portrait mode).

If you want to make some MPEG by yourself, get TMPGEnc (a free MPEG converter from http://www.tmpgenc.net ).

If you want to make an MPG movie, try the converter above with the TMPGEnc defaults plus the following:

- Video: 176x136, CQ_VBR with Quality set to 11, Motion search = Highest quality.
- GOP: Number of P = 9, number of B = 4 Detect Scene Change = no.
- Audio Sampling freq = 32000, Channel mode = Mono, Bitrate = 32 kbit/sec

(if you want stereo, use Audio Sampling freq = 32000 (or 44100), Channel mode = Joint, Bitrate = 64 kbit/sec)

If you use those parameters, the average bitrate should be around 120 Kbit/sec, i.e. about 100MB for a 2h movie.

- Smartphone fullscreen 224x176 is for fullscreen video (lower fps). The average bitrate should be around 160 Kbit/sec.

- Smartphone widescreen 224x128 is for widescreen video. The average bitrate should be around 140 Kbit/sec.

net en 10 min een friends episode encoded en draait super zonder schokken met stereo geluid!!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 22-08-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72225

ik wil hem misschien morgen gaan halen. Maar wat heb ik precies aan dat share als iemand me dat ff quick kan uitleggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 12:38
Je hebt nu die e-100 en de normale spv
De verschillen die ik heb kunnen vinden zijn:
normale spv: 150 minuten spreektijd
E-100: 8 uur spreektijd, lichter in gewicht, betere camare en beter beeldscherm (volgens verkoper)
Maar is dat die 170 euro (als je een 1 jarig 40 euro abo neemt) wel waard?
Want hoeveel beter is de camera etc... en het verschil tussen 8 uur en 150 minuten vind ik nog al groot..

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Anoniem: 72225 schreef op 22 August 2003 @ 19:24:
ik wil hem misschien morgen gaan halen. Maar wat heb ik precies aan dat share als iemand me dat ff quick kan uitleggen??
share = mogelijkheid tot internet gebruik. 2mb GPRS bundel per maand (neem je overigends NIET mee) en onbeperkt gebruik maken van share diensten(gratis dus)
ik heb nu mijn email in gebruik genomen van mijn telefoon _o_ voorlopig gratis smsjes bij ieder rontvangen bericht,..ennehmz.. dat gaat orange wat kosten, want ik synchroniseer em nu met een paar andere mailaccounts :D
klaasbram schreef op 22 August 2003 @ 19:45:
Je hebt nu die e-100 en de normale spv
De verschillen die ik heb kunnen vinden zijn:
normale spv: 150 minuten spreektijd
E-100: 8 uur spreektijd, lichter in gewicht, betere camare en beter beeldscherm (volgens verkoper)
Maar is dat die 170 euro (als je een 1 jarig 40 euro abo neemt) wel waard?
Want hoeveel beter is de camera etc... en het verschil tussen 8 uur en 150 minuten vind ik nog al groot..
tja, de camera is voglens mij zo een zelfde click-on. Ik denk dat de camera van de SPV prima is..

kijk maar :)
Orange SPV, 640x480
Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/schoenen.jpg

even de witbalans bijgewerkt in photoshop :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jordyhoutman.nl/schoenen2.jpg

en van de beste camera's die ik van een mobiele telefoon gezien heb. de 7250 kwam er ook wel aardig bij, maar vervormde veel in de randen. deSE P800 had ook netjes, alleen deze kleuren vind ik beter.

[ Voor 49% gewijzigd door gitaarwerk op 22-08-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 12:38
Gitaarwerk schreef op 22 August 2003 @ 20:10:
[...]

share = mogelijkheid tot internet gebruik. 2mb GPRS bundel per maand (neem je overigends NIET mee) en onbeperkt gebruik maken van share diensten(gratis dus)
ik heb nu mijn email in gebruik genomen van mijn telefoon _o_ voorlopig gratis smsjes bij ieder rontvangen bericht,..ennehmz.. dat gaat orange wat kosten, want ik synchroniseer em nu met een paar andere mailaccounts :D
[...]

tja, de camera is voglens mij zo een zelfde click-on. Ik denk dat de camera van de SPV prima is..

kijk maar :)
Orange SPV, 640x480
[afbeelding]

even de witbalans bijgewerkt in photoshop :)

[afbeelding]

en van de beste camera's die ik van een mobiele telefoon gezien heb. de 7250 kwam er ook wel aardig bij, maar vervormde veel in de randen. deSE P800 had ook netjes, alleen deze kleuren vind ik beter.
De foto's had ik bekeken maar ik vraag me af wat er zoveel beter is aan die nieuwere camera?
En is in werkelijkheid die accu zoveel beter..
Want 480-150 minuten is toch 330 (6.5 uur) verschil want dus ook kan betekenen dat je langer kunt msn (lees spelen met je toestel ;) ).
Dus eigenlijk zou ik graag wat gebruikers ervaringen willen van mensen die het nieuwe type hebben ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
die kan ik je neit geven helaas. Anyway bestel ik waarschijnlijk binnenkort nog een extra accu.. ook voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

ga m ook kopen, maar dat duurt helaas nog wel een maandje ongeveer, zit nu nog aan een abo vast bij t-mob....

over die games eerder hierboven, iemand een idee waar deze te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

@klaasbram
De batterij van de SPV E-100 is precies hetzelfde qua capaciteit. Dus zeker niet beter. Het scherm is een stukje mooier (fellere kleuren) en de joystick is erg handig. Daarnaast zijn de toetsen rood verlicht (niet mooi naar mijn mening). Verder is alles hetzelfde.

@philipnorth
Valt het netwerk van Orange na je test toch wel mee? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 22-08-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

philipnorth schreef op 22 August 2003 @ 22:26:
ga m ook kopen, maar dat duurt helaas nog wel een maandje ongeveer, zit nu nog aan een abo vast bij t-mob....

over die games eerder hierboven, iemand een idee waar deze te verkrijgen zijn?
http://www.handango.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

even offltopic hoor, maar check deze eens, damn!!!

http://www.mobileplanet.c...f%5Fid=MP730356&listing=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeXuS007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 18:47
Ik heb em besteld JOEPIE !! :P
Hoop em zo snel mogelijk te hebben

AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Hoodlum2000 schreef op 20 August 2003 @ 19:32:
ik krijg die pocketsnes niet aan de praat---pocketsnes needs moore memory---

weet iemand nog een goede emulator voor de spv?
Je hebt geen pocketnes maar smartnes nodig.
Smarron schreef op 19 augustus 2003 @ 10:18:
Zo gasten, net terug van vakantie. ff slapen en dan weer het topic volgen.
Welkom terug...
jep schreef op 18 August 2003 @ 16:16:
Via gewoon gprs dmv een java midlet :) Alleen nog 1 errortje ! Iemand raad? can't find j9midpng
Ik hoop dat dit werkt (het heeft met verbindingen te maken geloof ik)

Here is what I changed to make the apps work:

1) Drag IPSM\Program Files\MIDPNG\lib\security.policy to the desktop.
2) Open it in a text editor like notepad or wordpad.
3) add the line "allow: javax.microedition.io.Connector.socket" under the "domain: untrusted" entries.
4) Save the file and replace the one on your phone with the new file.

This allowed me to use a bunch of midlets that wouldn't work before.
Anoniem: 43552 schreef op 22 August 2003 @ 14:15:
Een stukje van modaco forum

START MENU tweak
Start Menu Order
This tweak changes the order in which you have the programs listed in the Programs menu.

Open up Regedit, and browse to the following:
HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Shell/StartMenu
Select 'Values'
Select 'Order'
In the value data you can now change the order of the links in the start menu. The easier way to find the link names is to open up All Explorer, Smartexplorer, or even browse to the phone via the computer, and look at the files in '\IPSM\Windows\Start Menu'. Don't forget to add '.lnk' at the end of the program name, or it won't work.

If you want any of your own custom links, just make sure you put them in the \IPSM\Windows\Start Menu folder.

Now you must reboot your phone for the changes to take effect.

[ Voor 88% gewijzigd door BadBoy18 op 23-08-2003 02:51 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 13:27

jep

BadBoy18 schreef op 23 August 2003 @ 02:14:
Ik hoop dat dit werkt (het heeft met verbindingen te maken geloof ik)

Here is what I changed to make the apps work:

1) Drag IPSM\Program Files\MIDPNG\lib\security.policy to the desktop.
2) Open it in a text editor like notepad or wordpad.
3) add the line "allow: javax.microedition.io.Connector.socket" under the "domain: untrusted" entries.
4) Save the file and replace the one on your phone with the new file.

This allowed me to use a bunch of midlets that wouldn't work before.
Bedankt voor je tip, maar dat is het niet helaas ;(. Dan maar even msn'n tot er een echte IRC client uit komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 82206 schreef op 22 August 2003 @ 22:44:

@philipnorth
Valt het netwerk van Orange na je test toch wel mee? ;)
bereik op mijn werk is beter dan t-mob :)

Alleen nog ff testen op de veluwe volgende week, maar de kans is toch wel 99,99% dat ik t goed genoeg vind hoor :D

kan niet wachten tot ik dit schatje heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb net een hard reset gedaan (wegens GPRS problemen), prima gelukt. Maar nu vraagt ActiveSync een nieuwe partnership aan te maken, waarvoor ik een naam op moet geven.

Als ik dezelfde naam wil gebruiken die ik hiervoor gebruikte krijg ik zoiets als "die naam bestaat al". Weet iemand hoe je die bestaande partnership namen kunt wissen :?

[ Voor 6% gewijzigd door AtHomer op 23-08-2003 10:00 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

AtHomer schreef op 23 August 2003 @ 09:59:
Ik heb net een hard reset gedaan (wegens GPRS problemen), prima gelukt. Maar nu vraagt ActiveSync een nieuwe partnership aan te maken, waarvoor ik een naam op moet geven.

Als ik dezelfde naam wil gebruiken die ik hiervoor gebruikte krijg ik zoiets als "die naam bestaat al". Weet iemand hoe je die bestaande partnership namen kunt wissen :?
Wellicht toch Activesync uninstallen. Ik had dat probleem ook. Heb het zelf overigens niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
AtHomer schreef op 23 augustus 2003 @ 09:59:

Eerst een nieuwe partnership aanmaken. daarna de oude wissen. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Wow er is een antwoordapparaat voor onze SPV, dag voice mail..... }) 8) :9
Let our proven Windows Mobile audio technology shine within the Microsoft Smartphone environment. Chances are that you must go to this all important meeting without your laptop and without your Pocket PC device. Not to worry if you still have your Microsoft Smartphone with you...

Ella has all the standard features expected from dedicated dictation device for only a fraction of the price. Just having a regular cell-phone with sophisticated recording device makes your purchase worthwhile.

But there is more...Imagine you have a fully programmable phone answering machine. You are no longer limited by the answering services offered by your mobile operator if, in fact, there are any. You can combine the two solutions to address your specific needs. For example, with Ella you can configure personalized routing of your callers to various pre-recorded messages or to you directly.

You can even route your boss to "If You Got the Money, Honey, I Got the Time" by Hank Williams. You'd be surprised how effective this can be...

Features

supreme design quality

industry standard wave audio file format

standard GSM 6.10 speech compression

PCM Modulations: PCM 8Khz 8 bit, PCM 8Khz 16 bit, PCM 11Khz 8 bit, PCM 11Khz 16 bit, PCM 22KkHz 16 Bit, mono or stereo for build in Microphone source

overwrite dictation function

insert dictation function

append dictation function

voice activated recording system (VAS)

adjustable voice activation level

silence CUT system

adjustable CUT length and ambience level

automatic record stop

SD card support

support for fast storage cards

real time signal strength indication

excellent technical support

lifetime upgrade plan

corrupt audio file auto detection

Audio Folder Management

Recording List Sort
Volgens mij is dit ook de oplossing voor de huidige voice memo probleem (opslaan op je sd kaart)

URL http://www.poccosoftware.com/ella.html

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
Eventjes wat over de openingspost in dit topic, er zijn wat fouten ingeslopen met het maken van de tabellen. Er zijn wat links kapot gegaan:
- de update link
- de software unlock link
- de pricewatch links

En verder misschien een toevoeging voor de links om bij je favorieten te zetten: http://pda.startpagina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kep nog lopen spelen met pocketdivx maar rkijg het nie aan de gang:| kep steeds wit beeld. en aleen geluid.. ligt vast aan codec maar welke heb ik dan nodig? kep 5.03 en 5.04 geprobeert.. en nog paar... maar lukt nie:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Smarron schreef op 23 augustus 2003 @ 10:07:
[...]
Wellicht toch Activesync uninstallen. Ik had dat probleem ook. Heb het zelf overigens niet geprobeerd.
Dat werkte idd, thx!
BadBoy18 schreef op 23 August 2003 @ 13:41:
[...]

Eerst een nieuwe partnership aanmaken. daarna de oude wissen. :)
Hoe wis je de oude dan? (Misschien handig voor een volgende keer en voor anderen.)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 90220 schreef op 23 augustus 2003 @ 15:55:
kep nog lopen spelen met pocketdivx maar rkijg het nie aan de gang:| kep steeds wit beeld. en aleen geluid.. ligt vast aan codec maar welke heb ik dan nodig? kep 5.03 en 5.04 geprobeert.. en nog paar... maar lukt nie:(
Volgens mij kan de SPV maximaal 5.02 aan.

Probeer het eens met de 40a50 codec. Die werkt bij mij erg goed. En ik gebruik PocketMVP, volgens mij werkt die ook beter dan PocketDivX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
hmm ik heb een vraagje over outlook:
als ik mijn spv aan de comp heb hangen kan ik met outlook de contactpersonen, agenda etc zien
maar als ik bij "outlook vandaag" sta en ik klik op inbox, zou ik dan ook mijn sms inbox van mijn telefoon kunnen krijgen?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Als je SMS2Mail gebruikt, worden al je smsjes naar emailtjes omgezet. En bij volgende Sync komen ze in je outbox van je outlook. je kan het hier downloaden http://www.monolithix.org/apps/SMS2Mail.zip :Y) :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
AtHomer schreef op 23 augustus 2003 @ 16:07:
[...]

Dat werkte idd, thx!

[...]

Hoe wis je de oude dan? (Misschien handig voor een volgende keer en voor anderen.)
In Microsoft ActiveSync
Klik op >File>Delete Partnership
klaar...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb hem dan ook hoor :)
Maar wat zijn nou de dingen die ik als eerste moet weten??
Hoe haal ik bijv. foto`s eraf, want usb herkent ie hem niet meteen.
En waar kan ik een update vandaan halen?

Ik heb die 1.50 update nu binnen, maar bij het runnen ervan krijg ik een fout melding.

OK er moet blijkbaar een cd-rom bijzitten, dat weet je niet als ie er niet bij zit. Vandaag maar ff terug. Ben net gestopt met roken dus ik hoop dat ze hem een beetje snel overhandigen. Stelletje eikels!!!! :(

G.V.D. zat die cd er wel gewoon bij. Ik krijg m`n svp niet geunlocked hoor
Ik wil vanalles maar helemaal niets lukt, kan iemand ff helpen????

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 72225 op 24-08-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 72225 schreef op 23 August 2003 @ 22:39:
Ik krijg m`n svp niet geunlocked hoor
Ik wil vanalles maar helemaal niets lukt, kan iemand ff helpen????
welk deel lukt niet?
Gaat het om de software unlock?
Wat heb je al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

philipnorth schreef op 24 August 2003 @ 11:43:
[...]

welk deel lukt niet?
Gaat het om de software unlock?
Wat heb je al gedaan?
Nou het lukt me niet om via die unlock site hem te unlocken. Ik zit nu te zoeken hoe ik m`n gegevens moet invullen in het oude topic, maar dat is zo frustrerend.
Ik hoorde ook dat je een gpsr verbingding gehad moest hebben ofzo???
Please help me!!! :'(

Ik wordt er nu echt heel moe van hoor!!!! :(
kan iemand me misschien ff vertellen hoe ik het kr*ng app vrij maak???
Dank u

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 72225 op 24-08-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan ook een link laten smsen met een register tooltje
die installeren, je registert de telefoon en dan weer opnieuw unlocken en werkt meteen dan.. lukte mij eerst ook niet en met dat tooltje wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op 24 August 2003 @ 13:29:
je kan ook een link laten smsen met een register tooltje
die installeren, je registert de telefoon en dan weer opnieuw unlocken en werkt meteen dan.. lukte mij eerst ook niet en met dat tooltje wel!!
Waar kan ik dat tooltje vinden?? Zou mooi zijn want ik sta te springen, of op springen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Anoniem: 72225 schreef op 24 August 2003 @ 13:34:
[...]

Waar kan ik dat tooltje vinden?? Zou mooi zijn want ik sta te springen, of op springen :?
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.developers.ora...nlockingFullInstructions/

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 16:01
Ik heb ff zitten lezen op
http://www.coolsmartphone.com/index.php?Itemid=55en daar staat dat windows 2003 voor de smartphone komt en hier staan een aantal screenshots http://www.smartphone2002...203&mode=&order=0&thold=0
( het is alleen wel duits maar ja het zijn toch maar screenshots )
Weet iemand hier wat misschien meer van af :?
Bijv of het gratis zal zijn om te updaten naar versie 2003 :P

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg dat kreng gewoon niet geunlocked. Dat is zwaar baluh, want het leukste mis in dan.
Kan iemand me het ff vertellen hoe of wat hij/zij het gedaan heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Wheee :) Heb hem vanmiddag ook besteld :) Krijg hem van de week binnen!

Mijn Orange abbo was pas half december afgelopen maar had vanmorgen gebeld of ik heb al kon verlengen (en bundel van 30€ naar 40€ + nieuwe telefoon en dat kon!

Kan niet w88!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Weerz schreef op 24 August 2003 @ 15:27:
Ik heb ff zitten lezen op
http://www.coolsmartphone.com/index.php?Itemid=55en daar staat dat windows 2003 voor de smartphone komt en hier staan een aantal screenshots http://www.smartphone2002...203&mode=&order=0&thold=0
( het is alleen wel duits maar ja het zijn toch maar screenshots )
Weet iemand hier wat misschien meer van af :?
Bijv of het gratis zal zijn om te updaten naar versie 2003 :P
ik denk wel dat updates gratis worden voor dit..
voor zover ik zie is er bluetooth ondersteuning.. op de MS pagina's stonden nieuwe bluetooth SD kaarten.. nu ff wachten totdat er ook een is met geheugen erop gebakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg hem niet unlocked omdat die nummers volgens die site niet helemaal goed zijn.
Kan dit??? AUB help, dit slaat echt nergens op, heb ik eindelijk z`on ding, is het leukste niet beschikbaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Anoniem: 72225 schreef op 24 augustus 2003 @ 19:55:
Ik krijg hem niet unlocked omdat die nummers volgens die site niet helemaal goed zijn.
Kan dit??? AUB help, dit slaat echt nergens op, heb ik eindelijk z`on ding, is het leukste niet beschikbaar voor mij.
Als je nou eens de link doorleest die iemand je al gegeven had
dan zou je het volgende kunnen lezen :
(16) If your mobile number and IMEI combination is still not found, then you will be presented with a screen that says that we can not find the details of your SPV. You will be asked to confirm that your SPV and the SIM inside it have been used at least once before to connect via GPRS to the internet.

(17) You will also be asked to download and run a small application which will register your SPV with the service doing the unlock/lock message transmission. This small application is called "Action Register" - because it will register your SIM's mobile number and IMEI combination with a database that is used by a company called Action Engine for the safety check when doing your unlock/lock sequence described above.

The Action Register application can be downloaded to your PC or directly to your SPV. You will need to follow the instructions for running Action Register.

The Action Register application gathers the IMEI number of your SPV, and asks you to enter in your SIM's mobile number in canonical form (i.e., "+440123456789" for a United Kingdom mobile number).

(18) The Action Register application then presents you with a screen that shows your SIM's mobile number and your IMEI number, along with a "Register" button.

Verify that the mobile number shown is correct, or input the correct mobile number.

(19) Then press the "Register" button. This causes the Action Register application to make an internet connection, and place this pair of information into a database that can be accessed by the Action Engine SPV unlock/lock software.

(20) Within a reasonable amount of time, the Action Register application should indicate success by showing you a "phone registered" message.

(21) Once you see that "phone registered" message, then you should repeat the unlock/lock procedure, starting at step (6).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 24-08-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchderk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik heb een aantal mp3's op sd kaart gezet. Win Mediaplayer ziet ze wel maar kan ze niet afspelen. Zegt dat ie het bestandstype niet kent. Orange mediaplayer ziet ze helemaal niet. Weet ook niet hoe je gewoon door je mappen moet browsen op die telefoon. Zit er een soort verkenner op ofzo?

GPRS werkt ook nog niet optimaal. Heb een hoop instellingen geprobeerd, maar bijv msn werkt niet. Ik krijg een melding dat er geen internetverbinding is. Iemand een oplossing?

[ Voor 25% gewijzigd door dutchderk op 24-08-2003 20:17 ]

Hop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchderk schreef op 24 augustus 2003 @ 20:12:
Ik heb een aantal mp3's op sd kaart gezet. Win Mediaplayer ziet ze wel maar kan ze niet afspelen. Zegt dat ie het bestandstype niet kent. Orange mediaplayer ziet ze helemaal niet. Weet ook niet hoe je gewoon door je mappen moet browsen op die telefoon. Zit er een soort verkenner op ofzo?

GPRS werkt ook nog niet optimaal. Heb een hoop instellingen geprobeerd, maar bijv msn werkt niet. Ik krijg een melding dat er geen internetverbinding is. Iemand een oplossing?
verkenner proggie zit op die orange sd=kaart.. moet je alleen effe installeren (heet all-explore). voor msn: heb je je share instellingen wel goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42080

Mensen die net een Orange SPV hebben:

Stap 1 Essentieele Stuff
http://www.coolsmartphone...rticle&artid=121&Itemid=3

Stap 2 Mediaplayers
http://www.coolsmartphone...0on%20the%20DivX%20player

-PocketDivx voor DivX;)
-PocketMVP voor MPG

Stap 3 Finetuning/Tweaking
http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?t=714

Veel succes ermee!!!

ps. wie heeft de e100 al? zet er ff je ervarinen mee neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15
Heeft iemand al een TV Remote programmatje gevonden?

Mocht die er niet komen ga ik zelf is kijken of dat te programmeren is voor dit ding :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ballebek schreef op 24 augustus 2003 @ 20:57:
Heeft iemand al een TV Remote programmatje gevonden?

Mocht die er niet komen ga ik zelf is kijken of dat te programmeren is voor dit ding :)
Dat gaat vrees ik niet lukken, lees hier
Q: Software to enable the phone to be used as a television remote control would be flare (great).

A: This is not going to be possible as the infrared port does not support the CIR (Consumer Infrared) standard, which is required to allow control of home appliances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchderk
Anoniem: 63813 schreef op 24 augustus 2003 @ 20:18:
[...]

verkenner proggie zit op die orange sd=kaart.. moet je alleen effe installeren (heet all-explore). voor msn: heb je je share instellingen wel goed staan?
Hebb al die instellingen geprobeerd en dat verkenner proggie kan ik niet activeren zonder gprs. Via die website werkt het niet. Zou je de share instellingen ff kunnen posten. Ik heb ze al ergens vandaan maar daar zit misschien een fout in?

Hop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15
Anoniem: 63813 schreef op 24 augustus 2003 @ 21:06:
[...]

Dat gaat vrees ik niet lukken, lees hier

[...]
Oh ja, dat had ik al gelezen...
Minpuntje dus.

Er had iemand ook een gerucht gehoord dat er een 1.6 update deze week zou aankomen -> batterij problemen opgelost zou zijn?
Mensen deze rumor nog ergens tegengekomen? Ik niet namelijk...
En ik schijt er echt van dat me batterij binnen een dag leeg is (rond 18:00u af en toe zelfs!)

Heeft iemand nog een tip voor een GOEDE carkit (niet een plug en pray ding van een paar euro). Heeft iemand ook al een carkit voor zijn SPV?

Ik zet nu vaak het simkaartje in mijn S55 ivm een Pro carkit die in mijn auto gebouwd zit...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Heb even beginpost doorgelezen maar zag het niet staan, kan in de SPV nou gewoon een SD kaart bijvoorbeeld pricewatch: Secure Digital Card 128MB (Dane-Elec) ?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Beter... (om ook maar een kort antwoord te geven :) )

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

mensen hier die m trouwens via de orange site besteld hebben?
zo ja, hoe lang duurde het ongeveer?

* philipnorth vindt dat hij nog veel te lang moet wachten voor ie m mag/kan kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeXuS007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 18:47
philipnorth schreef op 24 augustus 2003 @ 23:07:
mensen hier die m trouwens via de orange site besteld hebben?
zo ja, hoe lang duurde het ongeveer?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb em namelijk afgelopen zaterdag via Orange Webshop besteld.

[ Voor 34% gewijzigd door LeXuS007 op 24-08-2003 23:28 ]

AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EbAyzo schreef op 24 August 2003 @ 22:47:
[...]

Beter... (om ook maar een kort antwoord te geven :) )
15e regel van boven in de specs table;

Expension slot; SD&MMC

Staat er wel hoor :P
(om maar een langere reply te geven :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
heeft iemand al iets van die comodore 64 muziek player gevonden dus om sid files af te spelen

ik heb er wel een gevonden maar die is in source code versie dus ik weetniet hoe ik die moet compilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

@philipnorth

zoals ze zeggen op de site... 10 dagen. Ik heb hem vrijdag gekregen... 1 woord GEIL!

Ik ga ff een skin knutselen in xml.... :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Roeligan schreef op 25 August 2003 @ 08:58:
@philipnorth

zoals ze zeggen op de site... 10 dagen. Ik heb hem vrijdag gekregen... 1 woord GEIL!

Ik ga ff een skin knutselen in xml.... :P
ja, ze zeggen 10 dagen.... :) maar dat ken ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

philipnorth schreef op 25 augustus 2003 @ 09:54:
ja, ze zeggen 10 dagen.... :) maar dat ken ik ;)
Je zou ook even de telefoon kunnen pakken en Orange bellen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Smarron schreef op 25 August 2003 @ 11:17:
[...]
Je zou ook even de telefoon kunnen pakken en Orange bellen :Z
en die zeggen dan dus 10 dagaen :)
toch geen schande om te informeren wat de ervaringen van mensen hiermee zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

de ov is weer geldig. pak de trein en ga naar de dichtsbijzijnde orange shop. dan heb je hem het snelst thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

bij mij was het iig psies 10 dagen (en had hem afgelopen Vrijdag in huis) Iemad iets meer info over zelf skins fabrieken? ik kom namelijk neit verder met de classid's die erin staan.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Roeligan schreef op 25 August 2003 @ 12:22:
bij mij was het iig psies 10 dagen (en had hem afgelopen Vrijdag in huis) Iemad iets meer info over zelf skins fabrieken? ik kom namelijk neit verder met de classid's die erin staan.
http://www.microsoft.com/...phone/themegenerator.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchderk
dutchderk schreef op 24 August 2003 @ 21:11:
[...]

Hebb al die instellingen geprobeerd en dat verkenner proggie kan ik niet activeren zonder gprs. Via die website werkt het niet. Zou je de share instellingen ff kunnen posten. Ik heb ze al ergens vandaan maar daar zit misschien een fout in?
Zou er iemand ajb die instellingen kunnen posten. Soms doet GPRS het wel dan weer niet . (Kan niet kiezen). Kan het registerbestandje voor het unlocken niet downloaden op mijn SPV. Activeren van all explore werkt niet. Zowel via GPRS en via internet niet. En hij speelt geen mp3's af

...Voor de rest geinig ding ;)

Hop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

is iemand al gelukt te irc en met de spv? ik heb de schrijver van pocketchat even een mailtje gestuurd of ie ook voor smartphone gaat/kan programmeren. ff afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Hoodlum2000 schreef op 25 augustus 2003 @ 12:45:
is iemand al gelukt te irc en met de spv? ik heb de schrijver van pocketchat even een mailtje gestuurd of ie ook voor smartphone gaat/kan programmeren. ff afwachten
er schijnen idd mensen te zijn die t aan de praat hebben gekregen, zou t wel erg vet vinden als t werkt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42080

Weet iemand al de prijzen van de Orange SPV E-100 / Tanager?
We weet er een indicatie te geven van de introductiedatum van de SPV2 in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het goed is ga ik er woensdag 1 halen, maar weet iemand hoe snel je abonement geactiveerd is? Maw kan ik gelijk bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan gelijk bellen. zit standaard 15 euro beltegoed op.
activeren gaat wel snel.. ik haalde de spv voor sluitingstijd 17:45 en de volgende dag na 12e deed alles het dus gaat wel rap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op 25 augustus 2003 @ 17:35:
je kan gelijk bellen. zit standaard 15 euro beltegoed op.
activeren gaat wel snel.. ik haalde de spv voor sluitingstijd 17:45 en de volgende dag na 12e deed alles het dus gaat wel rap!
Ik heb al een orange sim-kaart dus, een welkoms pakket valt sowieso af. Dan heb ik geen €15 neem ik aan? Maargoed, ± een halve dag is ook snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Net even een 128mb SD kaartje van Dane Elec besteld :) Nu wachten op mijn SPV!

Ik heb hem genomen bij het verlengen en verhogen van mijn Orange Abbo (dus hoeft niks geactiveerd enzo te worden) zou het dan ook 10 dagen duren :( Want kan niet w88!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Mijn tante heeft er vandaag 1 gehaald met share en kwam naar mij toe om alles te laten werken :D

Maar nu krijg ik internet niet aan de gang , hij zegt : Fout kan niet kiezen .

Internet staat op gprs internet
Werkverbinding op Automatisch
Wap verbinding op share

Er staat wel een G in het midden van de bovenste balk !
Iemand die me kan helpen , of ligt het netwerk er gewoon uit ?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36923

Heeft er iemand al een Pdf reader gevonden die werkt op de Spv? zo ja zou je dat dan met mij willen delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:32
Heej kreeg net SMS dat share vanaf 28 augustus in het buitenland werkt:
Op vakantie het nieuws in Nederland bekijken op je telefoon? Met ingang van 28 augustus kun je Share ook gebruiken in België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Noorwegen en Denemarken. Het gebruik van Share in het buitenland kost € 15 per MB en wordt verrekend per 25 KB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Anoniem: 43988 schreef op 25 August 2003 @ 17:38:
Ik heb al een orange sim-kaart dus, een welkoms pakket valt sowieso af. Dan heb ik geen €15 neem ik aan? Maargoed, ± een halve dag is ook snel :)
Heb je al een prepaid die je omzet in een abonnement? Dan duurt het een half uurtje om je aansluiting op te zetten in een abonnement. Je krijgt dan bij 1 jaar 1 maand gratis en bij 2 jaar 2 maanden gratis abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchderk
henkyyyyyyy schreef op 25 augustus 2003 @ 20:08:
Mijn tante heeft er vandaag 1 gehaald met share en kwam naar mij toe om alles te laten werken :D

Maar nu krijg ik internet niet aan de gang , hij zegt : Fout kan niet kiezen .

Internet staat op gprs internet
Werkverbinding op Automatisch
Wap verbinding op share

Er staat wel een G in het midden van de bovenste balk !
Iemand die me kan helpen , of ligt het netwerk er gewoon uit ?
Dat heb ik nou ook de hele tijd. Heeft echt niemand een oplossing hiervoor?
Unlocken gaat ook niet: Ik probeer dat Actionregister.ARM.cab vanaf m'n PC te runnen zodat het op de SPV geinstalleerd wordt. Automagisch wordt dan winrare geopend. Dan klik ik op het setup.xml bestand. Vervolgens krijg ik twee knipperende windows die er niet meer mee stoppen. Ik snap er geen zak meer van. Iemand die er iets op weet?

[ Voor 23% gewijzigd door dutchderk op 25-08-2003 20:56 ]

Hop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36923

In de openingspost staat een update die gprs connecting oa verbeterd...heb je die al geprobeerd?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.