Toon posts:

ntfs naar fat 32 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
al mijn harde schijfen zijn op dit moment ntfs
heel leuk en aardig maar nu wil ik me windows der opnieuw opknallen omdat hij een beetje dom doet.
dus ik denk weet je wat ik pak de cdrom van winxp en wil hem instaleren
dan vraagd ie druk op f6 voor niet microsoft bestuurings programma`s en daarna druk f2 voor automatisch systeem herstel.
dan gaat ie gewoon door met instaleren vind ik perfect dan hoort ie naar het instalatie scherm te gaan maar blijft ie vast staan in ms dos met het knipperende streepie hij gaat niet verder
dus ik leen een cd van een vriend van me en die deed precies hetzelfde
daarna had ik nog een cd maar deze gaat gewoon door zonder dat je wat hoeft te drukken voor de instalatie dus je kan gewoon koffie gaan drinken een uur lang
deze doet het wel MAAR daar kan ik dus niet selecteren of ik hem wil formateren en zow ja naar fat 32 of ntfs want deze cd gaat gewoon door zonder te stoppen dus zover ik weet kan ik op geen manier van ntfs naar fat 32 kan iemand me een andere manier vertellen of vertellen waarom mijn cd`s die niet automatich door gaan niet vast blijfen zitten in dat ms dos schermpie?
greetz youri

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NTFS -> FAT32 kan met tools als Partition Magic. Kun je waarschijnlijk ook goed in de search vinden.
Maar je probleem is eerder dat je Windows installatie niet verder gaat. Vertel eens wat meer over je systeem, misschien dat we dan dat probleem met die cursor kunnen oplossen.
offtopic:
Misschien is het handig om wat leestekens te gebruiken. Bovenstaand verhaal komt erg rommelig over zonder punten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
partion magic kan die ook gewoon in dos worden gestard of is die alleen voor windows?

systeem: amd athlon 1200 786 sdram geforce 2 128 mb chaintech moederbord met via hipset geluidskaart on board usb muis usb webcam en nog een draadloze muis ook een draadloos toetsenbord samsung brander 24 speed normale cd rom 52 speed

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 22:50:
partion magic kan die ook gewoon in dos worden gestard of is die alleen voor windows?
Ga eens op de site van partition magic kijken misschien staat daar relevante informatie anders stop je je schijf toch in een ander systeem of is er geen ander systeem in de buurt?
systeem: amd athlon 1200 786 sdram geforce 2 128 mb chaintech moederbord met via hipset geluidskaart on board usb muis usb webcam en nog een draadloze muis ook een draadloos toetsenbord samsung brander 24 speed normale cd rom 52 speed
Zoek eens naar geforce problemen met de search er schijnen daar veel problemen mee te zijn probeer anders eens een andere videokaart of kijk in topics zoals dit [rml][ XP] Tijdens installatie zwart scherm[/rml]

offtopic:
:X

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 22:50:
Je kunt partition magic (pm) ook in dos opstarten als je de diskette's tijdens de installatie (van pm) aanmaakt. En je doet ze in de computer als je de computer opnieuw opstart (moet ie wel ingesteld staan zodat ie op diskette opstart - first boot device - in bios) dan moet hij via de diskette's pm opstarten.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb het gelezen ik zag staan dat ik misschien acpi moest uitzetten en ander douw ik der wel een oude video kaart in ofzow staat dit nergens officieel op de microsoft site of nvidia site ofzow

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 23:05:
staat dit nergens officieel op de microsoft site of nvidia site ofzow
Ga eens opzoek ofzo :?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En gebruik alsjeblieft een paar leestekens en hoofdletters. Je mag het opnieuw proberen, maar volg dan wel de stappen uit FAQ Forumgedrag - Openingspost en gebruik een paar punten, komma's en hoofdletters enzo. En lees de WOS-Policy eens door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.