Battlefield 1942 topic deel XII

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.731 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renderer.allowAllRefreshRates 0 .... moest dit nu 0 of 1 zijn?

Kraken van de tankgeluiden heb ik ook :( .... vooral voor die met die enorme loop (Supertank).

Verder ben ik voorlopig tevreden hoor :)! Ik had het echt onderschat, so what dat het een beetje overdoen is met wat secret weapons, het is wel kickuh spelen. Ik vind die rijdende AntiAir erg cool. Een aantal maps vind ik goed .... Online hoef je toch geen CDs te wisselen voor de maps van de vorige add-on, volgens mij stonden ze niet in 'Instant Battle'.

Ik heb nu eindelijk is wat dingetjes uitgeprobeerd, lang niet gespeeld (komt door PC problemen, nog steeds trouwens). Ik ben eens met AntiAir gaan spelen .... en ik had na ff proberen door dat je net voor het vliegtuig moet schieten, logisch, je schiet raketjes .... maaruh door proberen kom je erachter. Achteraf zijn dingen vaak logisch, maar ik heb tot nu toe alleen maar met tanks en artillerie gespeeld.

Daarnaast had ik voor het eerst die verrekijker van de scout gebruikt. Ik weet niet hoeveel voertuigen hier gebruik van maken. Is het nu zo dat hetgeen je op richt precies zit in de kruising tussen de horizontale en vertikale beweegbare 'streep'?

Allemaal dingen die jullie waarschijnlijk allemaal al weten, het zal best lachwekkend klinken :). Ik moest altijd kiezen tussen BF1942 en UT2k3 .... blijft een moeilijke keus. Ik heb nog niet alles gechecked, maar het is voorlopig erg goed, vooral een aantal maps zijn erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een online petitie gestart om EA/Dice iets te laten doen aan het cheaten, check deze site en teken het! Zijn nu 1090 stemmen en er zijn er veel meer nodig! Laten we hopen dat het helpt....

Teken Petitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

YoG schreef op 05 September 2003 @ 19:28:
[...]

AllowAllRefreshrate op 1 zetten geloof ik, in je video.con
Anders Refreshlock downloaden, werkt perfekt bij mij :)
Dat heb ik ook en in-game werkt het ook, alleen het menu is 60 Hz. Met 1.4 en daarvoor nooit last van gehad. Met 1.45 wil het niet meer anders.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:10

Snow_King

Konijn is stoer!

1 moet het zijn...

Hehe, hij wordt wakker, BF ruled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 08:05:
Realistisch niet nee, maar het Science Fiction gehalte is opgekrikt .... ik prefereer toch gebruikte wapens. Er er zijn nog zat gebruikte wapens en zooi die er nog niet in zitten. Maar niet alles was verkeerd. Ik koop hem pas als mijn PC problemen voorbij zijn. Hoe zijn de maps? Toch niet te veel Battle of Britain maps? Dat vind ik namelijk een baggermap.
Mja, inderdaad, en science fiction vind ik nou niet echt samengaan met WW2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er toch ff op terug Liquid. De gameplay is namelijk wel erg leuk, het is hierdoor niet perfect en heeft toch een beetje zijn WW2-naam verloren, maar aan de andere kant blijft het leuk spelen.

Call of Duty wordt voor mij (hopelijk) een iets serieuzere WW2 shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er is een werkende 1.4-1.45-patch uitgebracht:

http://www.eagames.com/of.../community_message_29.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 20:12:
Er is een online petitie gestart om EA/Dice iets te laten doen aan het cheaten, check deze site en teken het! Zijn nu 1090 stemmen en er zijn er veel meer nodig! Laten we hopen dat het helpt....

Teken Petitie
Gedaan, EA/Dice moeten de boel nu eens wat serieuser nemen,

thx voor de link BTW

1193 Votes Intotaal nu

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28

Lief Adje

Love is in the air

Teken Petitie
Goed initiatief, ik heb dan ook direct de petitie ondertekend :)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

* Snow_King heeft hem ook ondertekend, vind dat er echt iets als punkbuster moet komen....

Ik heb even gespeeld met die cheats, echt niet leuk, ik noem:

- No recoil
- Constant nametags (dus altijd tags van iedereen door gebouwen heen)
- Beide teams op je minimap
- No fog
- Mineview (doodshoofd in beeld als je bij enemy mine komt)
- Health display (iedereen zijn health zweeft in zijn nametag (ook enemy))

Ziek toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 21:11:

Call of Duty wordt voor mij (hopelijk) een iets serieuzere WW2 shooter.
Heb je die al gespeeld dan? Vergeleken met Battlefield vind ik hem erg tegenvallen namelijk. Graphics zien er niet uit, AI is heel erg slecht en vaak te arcade imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52
De meest realistische WW2 shooter is in mijn opinie nog steeds MOHAA...tenzij er in de tussentijd iets beters uitgebracht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52
primemaximuz schreef op 05 september 2003 @ 21:40:
[...]

Gedaan, EA/Dice moeten de boel nu eens wat serieuser nemen,

thx voor de link BTW

1193 Votes Intotaal nu
Nummer 1300 is voor mijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
LosserNL schreef op 05 september 2003 @ 23:45:
De meest realistische WW2 shooter is in mijn opinie nog steeds MOHAA...tenzij er in de tussentijd iets beters uitgebracht is :)
Wacht even op Call of Duty

Hier de topic over het spel
Call of Duty

Er is ook een DEMO uit dus probeer die even ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Teken Petitie
1338. -=Spud=-

jammer, was ik bijna leet ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1392 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nummertje 1450 voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Het lijkt me niet echt nodig dat iedereen hier zijn nummer neerzet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 20:11:
Daarnaast had ik voor het eerst die verrekijker van de scout gebruikt. Ik weet niet hoeveel voertuigen hier gebruik van maken. Is het nu zo dat hetgeen je op richt precies zit in de kruising tussen de horizontale en vertikale beweegbare 'streep'?
Als jij de verrekijker van scout gebruikt en om artillery ondersteuning vraagt, kan iemand die in een artillery stuk zit, op dat doelwit richten, zonder dat ie dat doelwit ziet.
Afaik hoeft de scout na het vragen van artillery, niet meer door de verrekijker te blijven kijken, maar moet wel zorgen dat ie in leven blijft.

Artillery =
Wespe
Priest
Battleship
Destroyer rear guns (achterste geschutskoepels)

'k Ben pas vorig jaar begonnen met fps games... daarvoor altijd rustige spelletjes gedaan, zoals railroad tycoon, civilization, de sims....
Online-spelend (als Thierry) word ik als infanterie dus ook constant neergemaaid :)

edit:
kan dat petitie linkje niet worden opgenomen in de eerste post.. of een sticky... of zoiets? 'k erger me een ongeluk aan cheaters :( dat hun pc moge ontploffen...

[ Voor 10% gewijzigd door WillyF op 06-09-2003 10:35 ]

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op 06 september 2003 @ 10:27:
was ff om aan te geven hoe snel de petities omhoog gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 05 September 2003 @ 23:06:
[...]

Heb je die al gespeeld dan? Vergeleken met Battlefield vind ik hem erg tegenvallen namelijk. Graphics zien er niet uit, AI is heel erg slecht en vaak te arcade imho.
Gespeeld ja .... AI .... daar heb ik onlin geen drol mee te maken. Graphics zijn goed, zien er niet uit is echt weer zo overdreven. Maaruh, ieder zijn smaak, ik vond het er goed uit zien, goed genoeg. Ik ben niet zo'n graphic freak, natuurlijk.... Half Life 2 wil ik ook wel spelen, maar ik kan spelen die ik 2 jaar terug mooi vond of mooi gevonden zou hebben nog steeds mooi vinden .... maaja, voor sommigen is het oude meteen niet meer om aan te zien en het spelen niet waard.

Gameplay, daar gaat het uiteindelijk om. En in ieder geval gebruiken ze een engine die bewezen heeft iets voor te stellen. Ik vind BF1942 erg leuk, maar een goeie graphics engine vind ik het niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Bor_de_Wollef schreef op 05 September 2003 @ 23:06:
[...]

Ja, je komt constant (in de demo althans) situaties tegen van aan de ene kant axis, aan de andere kant allies, allebei hebben ze beschutting en schieten maar. Doet me denken aan die oude console games waarbij je op mannetjes in een huis moest schieten die achter ramen enz. omhoog kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t

doet me opeens denken aan een game die ik had op me amiga500, al capone oid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Snow_King schreef op 05 September 2003 @ 22:35:

- Mineview (doodshoofd in beeld als je bij enemy mine komt)
Ik heb sinds kort ook weer BF geinstalleerd samen met de 1.45 patch, en ik zie af en toe ook een doodskop in beeld.... ligt dit aan mij, want ik gebruik volgens mij geen cheats !

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee hoor, dat ligt niet aan jou. Je 'ziet' je eigen mijnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sendy op 06-09-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Teken Petitie
1658. Wim Fikkert Army of GoT - The Netherlands tip: enabled a tool like punkbuster to work with BF
:D
CorteX schreef op 06 September 2003 @ 10:27:
eerst lezen pie, dan blaten... |:( ;)

[ Voor 19% gewijzigd door py.mosjuh op 06-09-2003 15:30 ]

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

Gunner schreef op 06 september 2003 @ 13:48:
[...]

Ik heb sinds kort ook weer BF geinstalleerd samen met de 1.45 patch, en ik zie af en toe ook een doodskop in beeld.... ligt dit aan mij, want ik gebruik volgens mij geen cheats !
idd dat zijn mijnen van je eigen team en die functie zat er al van 1.4 erin :? :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen overigens last van krakend geluid bij tanks met de nieuwe add-on (en patch)?

Is er al iets aan te doen, instellingen, moet ik gewoon dan maar 16 kanalen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 16:18:
Heeft iedereen overigens last van krakend geluid bij tanks met de nieuwe add-on (en patch)?

Is er al iets aan te doen, instellingen, moet ik gewoon dan maar 16 kanalen gebruiken?
bf heeft altijd probs gehad met geluidsproblemen
1.0 --> goed geluid verdere patches kut geluid
1.0 --> kut geluid verdere patches goed geluid

is altijf vreemd geweest. misschien beetje kloten met geluidsinstelleingen?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Als je tijdens het rijden of lopen op "(team-)chat" drukt dan blijft hij rijden of blijf je lopen. Dit zou een feature kunnen zijn, maar als ik dat tijdens speccen doe gaat blijft de camera ook vooruitgaan. Dat is minder lief. Ik heb soms ook dat er op de map een mannetje staat, maar als ik er dan heen loop is er niets te zien. Dat heb ik al 2x gehad nu.

[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 06-09-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 06 september 2003 @ 16:42:
[...]

bf heeft altijd probs gehad met geluidsproblemen
1.0 --> goed geluid verdere patches kut geluid
1.0 --> kut geluid verdere patches goed geluid

is altijf vreemd geweest. misschien beetje kloten met geluidsinstelleingen?
Ik heb wel problemen gehad met de drivers die XP default installeert, maar daarna nooit echt problemen gehad. Misschien dat ik 16 kanalen probeer, ik ben niet een gamer die echt een hele installatie heeft staan thuis (niet voor gamen althans, misschien doe'k het nog ooit). Ik concentreer met voornamelijk op wat ik zie, en de geluiden die ik moet horen, hoor ik toch wel.

Ik vind de geluiden van de guns zelf wel verbeterd sinds het begin. En tot nu toe had ik noot problemen met geluid, ik heb het op 22 khz staan trouwens en heb een SB Live 1024!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Is Dice of EA duits ofzo?
Nou ja... signen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 25-08 20:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

nee, de starter is een duitse clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

CorteX schreef op 06 September 2003 @ 16:44:
Als je tijdens het rijden of lopen op "(team-)chat" drukt dan blijft hij rijden of blijf je lopen. Dit zou een feature kunnen zijn, maar als ik dat tijdens speccen doe gaat blijft de camera ook vooruitgaan. Dat is minder lief. Ik heb soms ook dat er op de map een mannetje staat, maar als ik er dan heen loop is er niets te zien. Dat heb ik al 2x gehad nu.
die feature heb ik allang :?
de rest begrijp ik niet :S

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik bedoel dat er soms zomaar een pijltje op de minimap blijft staan (de hele tijd), terwijl daar helemaal niemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor, kan je met daemon tools zowel Batllefield 1942 als Road to rome tegelijk een image draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

CorteX schreef op 06 September 2003 @ 18:15:
Ik bedoel dat er soms zomaar een pijltje op de minimap blijft staan (de hele tijd), terwijl daar helemaal niemand is.
dat ligt dacht ik aan niet dedicated server oid. de server speler spawned dan niet heb ik altijd gecacht

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 18:33:
ff een vraagje tussendoor, kan je met daemon tools zowel Batllefield 1942 als Road to rome tegelijk een image draaien?
dat kan ja. maar wat ik zou doen is een image maken van road to rome want die werkt ook met bf non rtr servers :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Hmm, dat is wel logisch op zich. Wat moet je nou met een RtR CD zonder BF CD?
Heel slim bedacht van EA.

Zo, en mag ik nu van iemand hier een image van zijn RtR CD maken? :p

offtopic:
[quote]nee, de starter is een duitse clan[/quote]
Altijd hetzelfde gezeik. "Sprechen sie Deutch??" Nein, hansworst. Wat denkt die knakker nou? Ik ga een ondertekende petitie sturen naar EA, en ik maak hem helemaal in het duits. En daarna pas in het engels. Ik haat duits, en de mensen die het gebruiken.. Ja, zelfs het in duits nagesynchroniseerde A-Team and de Knight Rider.

[ Voor 54% gewijzigd door HuggyB op 06-09-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 06 September 2003 @ 18:37:
[...]

dat kan ja. maar wat ik zou doen is een image maken van road to rome want die werkt ook met bf non rtr servers :)
Nee sinds patch 1.45 kan je geen non rtr servers joinen met een rtr image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Spleasure schreef op 06 September 2003 @ 11:56:
[...]

Ja, je komt constant (in de demo althans) situaties tegen van aan de ene kant axis, aan de andere kant allies, allebei hebben ze beschutting en schieten maar. Doet me denken aan die oude console games waarbij je op mannetjes in een huis moest schieten die achter ramen enz. omhoog kwamen.
Hehe...Operation Wolf (commodore 64 geloof ik) _/-\o_ Maaruh je hebt wel een beetje gelijk ja.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 06-09-2003 19:09 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 16:00

SNEAK-NL

galloooooooooooo

PoweRoy schreef op 06 September 2003 @ 18:35:
[...]

dat ligt dacht ik aan niet dedicated server oid. de server speler spawned dan niet heb ik altijd gecacht
zover ik weet is dat gewoon iemand die niet wil spawnen en dus spectate, is me al vaak opgevallen bij bob. iedereen van ons team liep rond en 'leeft' dus nog op 1 na, denk dus dat dat iemand is die gewoon niet spawned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren even gekeken, ik dacht dat ik in de 'Instant Battle' optie geen RTR maps zag staan, klopt dat? Maar als ik online wil knallen, kan ik gewoon die RTR maps spelen of niet (met de SW-CD erin)? Kun je de RTR maps ook met de SW-CD offline spelen? Het is een tidje terug voor mij, dus ik moet ff-ies oefenen .... oftewel eventjes maps doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PoweRoy schreef op 06 september 2003 @ 16:12:
idd dat zijn mijnen van je eigen team en die functie zat er al van 1.4 erin :? :)
sorry, maar ik heb een tijdje geen BF gespeeld en ben pas weer wezen spelen na patch 1.45 uit is.....

laatste patch die ik had staan was 1.31.....

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 06-09-2003 20:06 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn Battlefield zie je lang niet alle textures
Van de gebouwen enzo, die zijn bijna allemaal weg.
Bij men installatie zegt ie wel dat er een paar bestandjes beschadigd zijn.

Iemand een oplossing?
Kan ik ergens die textures weghalen ?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 11:50:
Bij mijn Battlefield zie je lang niet alle textures
Van de gebouwen enzo, die zijn bijna allemaal weg.
Bij men installatie zegt ie wel dat er een paar bestandjes beschadigd zijn.

Iemand een oplossing?
Kan ik ergens die textures weghalen ?

Alvast bedankt!
Zitten er krasjes op je CD dan? Dan kun je EA vragen om een nieuw exemplaar. Of anders met een proggy proberen die dat kan herstellen, zodat je het alsnog kunt kopieren. Geen idee of dat lukt, schijnt te werken soms. Zoek eens naar Badcopy op Google.
Als die bestandjes niet al te groot zijn wil ik ze best sturen naar je
Roytjuh schreef op 06 September 2003 @ 19:09:
[...]

zover ik weet is dat gewoon iemand die niet wil spawnen en dus spectate, is me al vaak opgevallen bij bob. iedereen van ons team liep rond en 'leeft' dus nog op 1 na, denk dus dat dat iemand is die gewoon niet spawned
Nee dat is de cameraview die je ziet aan het begin als je een map start ;) let maar eens op waar die pijltjes precies staan
CorteX schreef op 06 September 2003 @ 16:44:
lijkt mij een bug, heb het namelijk ook sinds het spel al uitkwam, en ik vind het erg irritant.. (ben al een paar keer van een helling naar beneden gestort) :/

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

ik vind het wel makkelijk.. als ik ergens een eind heen moet lopen omdat een teamm8 niet oplet "requesting pickup", kijk in goeie richting, druk chatkey, en ff koffie halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anti- cheating mechanismes beginnen toch bij een goed voting systeem? Het voting systeem wat nu in Battlefield zit is echt naadje. Vrijwel niemand van de spelers gebruikt het of weet hoe het werkt (hoe vaak krijg je de vraag "how do i vote?"). Verder zijn de voting berichten niet duidelijk genoeg (je ziet er snel over heen), is het tijdsbestek van een voting ronde vaak veel te kort en het voting systeem vaak uit balans (om iemand in een game met 4 players uit te voten heb je 3 stemmen nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ja, je zou het net als bij bijv. SoF2 moeten doen. F1 = yes, F2 = no. Zo kun je ook makkelijker van saaie maps afkomen (zoals Omaha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:48
Ik heb met battlefield bij sommige mappen, dat hij niet helemaal soepel draait.. Ik heb v-sync uit staan.. texture comperssion kan ik ook nog uit zetten helpt dat messchien..??

alvast dank :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mmz wilde petitie tekenen, had nummer 1942 !!!!! en het lukt niet krijg steeds een foutmelding.... jammer

Oh ja bij de map Omaha Beach, is de boot van de Allies een torpedojager?

[ Voor 28% gewijzigd door Help!!!! op 07-09-2003 13:47 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die Jet packs vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Zoals jullie weten heeft TuuT de map Battle of Rome gemaakt.

Vanavond spelen we deze map, iedereen die wil komt langs op:
Army of GoT (www.armyofgot.nl)|23ms|213.201.218.85:14567

Download de map: http://www.fileplanet.com/files/120000/129609.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei :) das echt een vette map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Snow_King schreef op 07 September 2003 @ 19:23:
Zoals jullie weten heeft TuuT de map Battle of Rome gemaakt.

Vanavond spelen we deze map, iedereen die wil komt langs op:
Army of GoT (www.armyofgot.nl)|23ms|213.201.218.85:14567

Download de map: http://www.fileplanet.com/files/120000/129609.shtml
Strak! Maarre hebie toevallig nog andere mirrors voor die map, fileplaneet zit weer BOMvol :'( En ik wil zo graag spelen............. :)

Hmmz heb het gevoel dat die alleen op file-planeet te verkrijgen is, google geeft ook al "Resultaten 1 - 1 van 1" weer, en dan gaat het over een C64 spelletje :D

[ Voor 15% gewijzigd door whyz op 07-09-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Dit is zeer zeker een vette map :) Ik ben vanavond van de partij! Tuuts mapskills kan kan zich echt wel meten met die van de profs.. speel het en je weet het :)

[ Voor 52% gewijzigd door YoG op 07-09-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere link naar map Here yah go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

En ik ga er alvast heen..

fuck, hij knalt er hier opeens uit.. paar dagen geleden deed ie het nog wel :(

Volgens mij staat die map niet goed geinstalleerd op de server ofzo? Ik zie via ASE dat Tuut en Sneak er ook heel even kort opzaten..

[ Voor 102% gewijzigd door YoG op 07-09-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij knalt ie ook naar de desktop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Ben em aan het downen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Dankjewel _/-\o_

Kan ik em alsnog vanavond spelen nogmaals thx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: hij veroorzaakt nu nog een crash naar desktop, waarschijnlijk server sided probleem. Wordt aan gewerkt. Realtime updates op irc channel #armyofgot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Hij werkt dus allang weer.. net tof potje gehad :) Gave map, alleen misschien wat teveel tanks.. axis is daardoor wat teveel in het voordeel, ook omdat zij veel makkelijker bij de planes kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zekers een axis biased map, ook gezien de ligging van de vlaggen. Had helaas ook wat performance problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 25-08 20:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

maaarrrrrr.......

respect voor tuut, deze map heb je lang plezier mee en doet zeker niet onder voor de officiele maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

zeeeeer vette map TuuT, de beta was al koel :P
zeer snelle laadtijd van map alleen soms in stadje fpsdrops :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Super map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

was zeer gaaf!

Toffe map TuuT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

edit: dubbelpost, bugje?

[ Voor 95% gewijzigd door Bor op 07-09-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bor_de_Wollef schreef op 07 September 2003 @ 22:31:
[...]

Dat is een 404 en een 404 op beide mirrors :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik speelde net op SempreFi #5 Secret Weapons. Die hele server zit gewoon vol met cheaters. Bijna niemand hoefde te reloaden. Mensen met scores van 200 hits, 0 deaths etc. Niemand die ook maar vote :( Daar ga ik nooit weer heen op deze manier. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

lekker maar weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Das idd super lame om zulke verhalen te horen zeg, ik zit vaak op public server maar ik kom weinig cheaters tegen (is ook wel moeilijk om ze er tussenuit te halen)

Maar als ik het gebeurd.. Bah! :r kots echt op die gasten

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Net ook maar Secret Weapons of WWII gekocht, wil toch de hele serie compleet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Laatst online: 23:28

Lief Adje

Love is in the air

M@NIC schreef op 08 September 2003 @ 15:23:
Net ook maar Secret Weapons of WWII gekocht, wil toch de hele serie compleet hebben :P
idd dat was voor mij ook de reden :), en ik vind h'm nog goed ook 8)7

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
ik speel altijd op NWG #1.
zitten bijna altijd wel admins (clan heeft iets van 40 leden)
213.204.192.11:14567

is helaas alleen s'avonds vol

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:48
Heb nu een heel raar problem, als ik ' envoirment mapping ' aan zet.. En als ik dan in een bepaalde map die hele grote tank van die allies opblaas dan zie ik het vrak van de tank niet zwart maar zie hem zilver glimmen..?? Echt heel vaag om te zien, is dit een bug.. Of ligt het aan mij...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

_VooDooMen_ schreef op 08 September 2003 @ 18:16:
Heb nu een heel raar problem, als ik ' envoirment mapping ' aan zet.. En als ik dan in een bepaalde map die hele grote tank van die allies opblaas dan zie ik het vrak van de tank niet zwart maar zie hem zilver glimmen..?? Echt heel vaag om te zien, is dit een bug.. Of ligt het aan mij...
geflipt, geef es een screen! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds ik de 1.4518 patch erop heb gehangen heb ik een heel raar prob. Ik kon eerst het spel lekker spelen op 1024*x 32Bits en alles op Medium.
Nu heb ik die patch geinstalled inc nieuwe Drivers..nu ken ik op low en 640*x nog geen eens fatsoenlijk spelen
terwijl ik toch 64MB ddr GF4MX440 heb en 256 DDR geheugen en een PIV 2,8 GHZ inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een gf4 MX is nou niet echt een kaart om over naar huis te schrijven als je games wilt spelen ala Battlefield... en minimaal 512 MB RAM is ook wel aan te raden voor Battlefield en zeker voor de games die nog komen gaan :)

Ik betwijfel of het uberhaupt wel lekker heeft gewerkt voor de 1.45 patch, maar als jij zegt dat het zo is dan moet ik dat maar geloven :P en dan lijkt mij dat het ligt aan je nieuwe 'driver' (neem aan graphics driver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

LE: ik speel op een GeForce 2 Ti en het loopt bij mij ook soepel.. ziet er alleen niet zo mooi uit als bij jou natuurlijk maar dat kan met een radeon 9800pro ook niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 19:20:
sinds ik de 1.4518 patch erop heb gehangen heb ik een heel raar prob. Ik kon eerst het spel lekker spelen op 1024*x 32Bits en alles op Medium.
Nu heb ik die patch geinstalled inc nieuwe Drivers..nu ken ik op low en 640*x nog geen eens fatsoenlijk spelen
terwijl ik toch 64MB ddr GF4MX440 heb en 256 DDR geheugen en een PIV 2,8 GHZ inmiddels
toevallig een reinstall gedaan en de drivers van je mobo/AGPslot vergeten?
of BF op software mode gezet?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
was weer ff lekker een potje Bf op de AoG server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind die battle of rome zeker knap gemaakt, ik dacht eerst oh dit is de zoveelste selfmade map maar na em ff gezien te hebben veranderde ik van gedachte, mooi werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
AoG server draait nu "Dieppe raid" als map. waar is die ergens te d/l?
kan met google niks vinden nml

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Ze draaien XWWII met de 1.45v patch, die kun je hier halen http://forums.nucleardays...854a822dfb359c131a0ffb40f

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

* Snow_King zit echt met smart te wachten op XWWII 3.0, hoop echt dat er dan veel verbeteringen in zitten!

• SileX
  • Niet online
Zou toch een deze dagen uitkomen ofzo ?

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

weet ik niets over

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ik had gehoopt dat die patch het geluidsprobleem (muziek in BF1942 en alle andere mods verdwenen, behalve in Pirates, lol) op zou lossen... misschien dat 3.0 dat fixt.

* RMYuma blijft het raar vinden, dat na de installatie van XWWII alle muziek pleite is.

[ Voor 6% gewijzigd door RMYuma op 10-09-2003 17:56 ]

| Specs Aurora24 | My music |

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 16:00

SNEAK-NL

galloooooooooooo

:? ik heb er totaal geen problemen mee, vaag iets :?

Verwijderd

Ze mogen het chipmunk effect ook wel eens fixen...

• SileX
  • Niet online
chipmunk ? dan mag je je eigen drivers wel eens mixen

Verwijderd

Valt niks aan te fixen, als het probleem zich alleen voordoet in BF ligt het toch aan het spel dat niet met de drivers/chipset kan omgaan?

• YoG
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 20:32:
Valt niks aan te fixen, als het probleem zich alleen voordoet in BF ligt het toch aan het spel dat niet met de drivers/chipset kan omgaan?
Of juist andersom :? Drivers kunnen niet omgaan met spel.. Net zo goed dat Ati in haar nieuwe drivers fixes zet voor bepaalde spellen. Ligt dus aan de driver lijkt me.
Die ALC97 is al een geval apart, ik hoor daar altijd al mensen over klagen.
Ik heb m zelf ook op mn mobo zitten (op mn vorige ook) maar nevernooit nie dat ik die ga gebruiken, ik heb er nu een audigy inzitten, dat werkt tenminste altijd :) (behalve mn line-out dan |:( )

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

jep, ik heb ook zo'n AC97, gebruik dat ding alleen voor TeamSpeak.

BF gaat mooi over mijn Audigy dát zijn geluidskaarten, AC97 is Marquant/Supertech onder de geluidskaarten :/

• SileX
  • Niet online
toen mijn Live! kaartje kapot ging, moest ik ook een weekje met de onboard sound (AC97) doen....tering wat is dat gaar zeg ! En ook chipmunk problemen...

en toen kwam de Audigy 2 in de post !!

Verwijderd

Zou vandaag die Battlefield Deluxe editie niet in de winkels liggen?
Zo ja, dan moet ik die maar ff halen... Heb de demo's nu wel gezien :)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik weet het niet, moet je even de FRS bellen ofzo
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.