eMule opensource eDonkey, deel 8

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.885 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:41
Tukk schreef op 15 October 2003 @ 22:34:
De blauwe Speedtouch 510 (via alle kpn aanbieders) had probs, maar met de nieuwe firmware is alles ok, verder weet ik zelf geen modems de problemen hebben met emule, jij wel?
Bedoel je deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.zenadsl.com/assets/images/equipment/st510.jpg
Als dat zo is koop ik deze wel. Kost nog zo'n €100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Deze heb ik ja. Lees dit anders even, dan weet je denk ik wel genoeg.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Laatst online: 07:41
Ok thanx, ga em bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
Hmmm... Vaag probleem hier. Elke ochtend als ik mijn pc'tje aanzet en op mijn werk arriveer, kijk ik via de webinterface hoe de zaken ervoor staan. Alleen, elke ochtend staat de download weer op 1 kb/s, terwijl ik 'm toch echt elke keer op 0 (unlimited) zet. Is dit een bug in .30b of wat?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zeg ik heb gemiddels ongeveer iets van 350 Connections.... nog nooit hoger gehad.
Mijn speedtouch staat in de meterkast.
Ik hang hier boven nog achter een wat oudere switch.... een e-tech 4 ports.....
Nu heb ik een vaag vermoeden dat deze switch niet zoveel connections aankan... iemand een idee?

Kunnen jullie ff www.speedtest.nl doen en posten hoeveel connection je kan maken volgens de test?

Ik: 516 Connections (ADSL 768/128, emule uit)

[ Voor 21% gewijzigd door Harmen op 17-10-2003 12:51 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
das toch makkelijk te testen? ff switch er tussen uit :)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:56
sig69 schreef op 17 October 2003 @ 09:12:
Hmmm... Vaag probleem hier. Elke ochtend als ik mijn pc'tje aanzet en op mijn werk arriveer, kijk ik via de webinterface hoe de zaken ervoor staan. Alleen, elke ochtend staat de download weer op 1 kb/s, terwijl ik 'm toch echt elke keer op 0 (unlimited) zet. Is dit een bug in .30b of wat?
Heb je niet toevallig het een en ander in je scheduler staan wat je vergeten bent om weg te halen?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
meendering, ik denk inderdaad dat dat aan je router ligt, want echt veel vind ik het niet. Zoals Mr.Nobody zegt, gewoon ff er tussen uit halen? En anders kijken of je een firmware update kan vinden.

Ik kan volgens speedtest.nl ongeveer 1,5k connections/min. maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, heb de switch er ff tussen uit gehaald... zit nu tegen de 600 connections.
Wat zijn jou specs ook alweer Zoeff?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Internet specs bedoel je?

Chello 1500/512. Of bedoel je eMule instellingen?

Up 11, down 193, max conn/file 1500, max conn 5100, max conn/5sec 20.

Maarja, zoals al (veel) vaker gezegd, dat is erg persoonlijk en verschillend per connectie / locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Inderdaad, ik heb deze switch boven...
Het scheelt 60 connections..... met / zonder.
http://www.e-tech.nu/producten/netwerk_switch5ports.htm

Goedkoop dingetje... ik denk dat ik deze maar af moet koppelen en een andere halen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 22:50
Zoefff schreef op 17 October 2003 @ 13:25:
[...]
Heb je niet toevallig het een en ander in je scheduler staan wat je vergeten bent om weg te halen?
Zou wel vreemd zijn, scheduler heb ik nog nooit gebruikt (zit dat er op dan?). Maar goed, ik zal wel even kijken zodra ik thuis ben.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
4POX schreef op 15 oktober 2003 @ 19:21:Voor de temp is er een hele simpele maar supergoeie oplossing die ik hier al maanden toe pas

NTFS compressie.. I love it.. Mijn tempdirectorie was 30 gigabyte groot.. Maar had maar 4 gigabyte nodig op de harddisk.. Let op. Als je de directorie gaat compressen moet je even tijdelijk emule down gooien.
is idd een goeie manier (Mr.Nobody in "eMule opensource eDonkey, deel 5" O-) )
maar ik heb inmiddels een 180 GB hd dus niet meer nodig :)

offtopic:
wel een handig tip voor de volgende begin post, zoefff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Inderdaad, ik zal het onthouden :)

Nadeel is natuurlijk wel dat eMule in de problemen kan komen als je niet genoeg ruimte hebt toch? Dat is juist het voordeel van het reserveren van de ruimte. Maar dit is toch ook wel handig, zeker als je niet zo'n grote schijf hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
daar heb je gelijk in, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die tegen het probleem van het innemen van ruimte aanlopen. niet iedereen heeft grote hd's .
je kan het ook fout gebruiken: nu kun je nog meer in je dllijst zetten :)

ook nodigt dit uit tot dl en wissen, opzich geen probleem als je het maar een poosje laat staan (in iedergeval de niet zo populaire dingen)
Zoefff schreef op 17 oktober 2003 @ 13:29:Ik kan volgens speedtest.nl ongeveer 1,5k connections/min. maken.
pfff, zoveel? ik heb net ff mijn switch er tussen uitgehaalt en getest.
met switch +/- 540 connections. max.
zonder +/- 543 connections max.

dit was met de internet explorer.

met opera krijg ik zonder switch 340 connections max....
vage test dus :?

in iedergeval maakt het voor mij niet uit of ik wel of niet mijn cheape safeway 8 poorts switch gebruik. limiet zit het in het getweakte alcatel home modem :)

[ Voor 47% gewijzigd door Mr.Nobody op 17-10-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmmmz...

Ten eerste: eMule GO! :D _o_
Gebruik het sinds gister en in een klap verliefd! :D

Maar ik heb sinds eMule het volgende:
Ik heb om het uur ofzo (heel onregelmatig, dat wel) dat mijn firewall gaat rinkelen en dat-ie zegt dat er een mogelijke inbraak voorkomen is (je weet hoe para die dingen zijn :P ).
Hij heeft het dan over 'Invalid TCP flags', en het komt telkens van een ander IP.
En ik _vermoed_ dus dat het met eMule te maken heeft. Weet iemand er iets meer over? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 23:06

The Third Man

The Third Jellyfish

anandus schreef op 18 oktober 2003 @ 18:02:
Hmmmz...

Ten eerste: eMule GO! :D _o_
Gebruik het sinds gister en in een klap verliefd! :D

Maar ik heb sinds eMule het volgende:
Ik heb om het uur ofzo (heel onregelmatig, dat wel) dat mijn firewall gaat rinkelen en dat-ie zegt dat er een mogelijke inbraak voorkomen is (je weet hoe para die dingen zijn :P ).
Hij heeft het dan over 'Invalid TCP flags', en het komt telkens van een ander IP.
En ik _vermoed_ dus dat het met eMule te maken heeft. Weet iemand er iets meer over? :)
Tja, dat kan werkelijk alles zijn. Wat het meeste voorkomt is dat er een pakket wordt verstuurd over een verbinding die op de 2e pc al gesloten is (jouw pc dus). Dan lijkt het alsof de 1e pc lukraak pakketjes zit te versturen, maar die zijn nog afkomstig van de oude verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd heb ik het volgende probleem:

code:
1
AUTOMATED MESSAGE: Sorry, you have not understood P2P!

En minder vaak de volgende:

code:
1
AUTOMATIC MESSAGE: Leechers will be banned.

Afgezien van het feit dat de eerste melding geen fatsoenlijk Engels is, vraag ik me af waar het door komt. "Men" neemt blijkbaar aan dat ik aan het leechen ben, terwijl ik toch (een aantal) bestanden deel, een wachtrij heb, en mijn upload fijn op 10 of 11 kB/s heb staan. Ook gebruik ik (voor zover ik weet) geen leecher-mod. Ik heb MorphNext 2b draaien. (Wanneer schakelen die eens over op de 30b codebase? MorphNext is volgens mij nog altijd de beste mod, maar wel de traagste met updaten.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 20:12:
De laatste tijd heb ik het volgende probleem:

code:
1
AUTOMATED MESSAGE: Sorry, you have not understood P2P!

En minder vaak de volgende:

code:
1
AUTOMATIC MESSAGE: Leechers will be banned.

Afgezien van het feit dat de eerste melding geen fatsoenlijk Engels is, vraag ik me af waar het door komt. "Men" neemt blijkbaar aan dat ik aan het leechen ben, terwijl ik toch (een aantal) bestanden deel, een wachtrij heb, en mijn upload fijn op 10 of 11 kB/s heb staan. Ook gebruik ik (voor zover ik weet) geen leecher-mod. Ik heb MorphNext 2b draaien. (Wanneer schakelen die eens over op de 30b codebase? MorphNext is volgens mij nog altijd de beste mod, maar wel de traagste met updaten.)
rally in "eMule opensource eDonkey, deel 8" en mijn reactie daar op: Lekkere Kwal in "eMule opensource eDonkey, deel 8"

Maar wat ik niet begrijp is dat je zegt dat het geen fatsoenlijk Engels is. "Sorry, you have not understood P2P" betekent toch "Sorry, je hebt P2P niet begrepen" (op het principe van P2P doelen ze dus, maar dat lijkt me wel duidelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op 18 oktober 2003 @ 20:20:
[...]
rally in "eMule opensource eDonkey, deel 8" en mijn reactie daar op: Lekkere Kwal in "eMule opensource eDonkey, deel 8"

Maar wat ik niet begrijp is dat je zegt dat het geen fatsoenlijk Engels is. "Sorry, you have not understood P2P" betekent toch "Sorry, je hebt P2P niet begrepen" (op het principe van P2P doelen ze dus, maar dat lijkt me wel duidelijk).
Ik zal je reactie even doorlezen.

Mijn lerares Engels heeft ooit gezegd dat er een aantal woorden waren, ware je niet "have not" bij mocht gebruiken... het was niet fout, maar het was "geen fatsoenlijk Engels". Understood was daar één van, het waren er maar een paar. De reden hiervan ben ik ondertussen vergeten, maar het was wel een goede, kan ik me herinneren.

Haar oplossing:

I have not understood -> I did not understand.

You have not understood P2P -> You did not understand P2P.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankzij users zoals mij ... lieve mensen wordt het eMule netwerk in stand gehouden. Met mijn 1024/512 lijntje boost ik jullie vriendelijke leechers af en toe met zeer aangename snelheden. Uiteraard is het nog steeds geen 10Mbit maar ... ieder beetje helpt. Vandaar dat mijn statistieken ook wat ongewoonheden vertonen: zie hier ... -LynX-'s stats:

code:
1
2
Uploaded Total: 188.90GB
Downloaded Total: 95.32

Dit tezamen maakt een shareratio van 1.98 op 1 mogelijk!
Ik zit op Silent-Bob en mij queue kan maar niet lang genoeg zijn dus pluk mijn connectie kaal zolang het nog kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: Ga je overstappen op een tragere verbinding?
2: Je zult toch echt hashes moeten posten van bestanden die je hebt, of je share-lijst vrijgeven
3: Een beetje opscheppen of zelf-verafgoding mag ook wel eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Die hashes/filenames maar niet, dat kotm wel erg ind e buurt van warez...
Zelf heb ik een UL:DL ratio van 1.37:1, 14,78 geupped en 10,81 gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op 19 October 2003 @ 01:49:
Die hashes/filenames maar niet, dat kotm wel erg ind e buurt van warez...
Zelf heb ik een UL:DL ratio van 1.37:1, 14,78 geupped en 10,81 gedownload :)
Waarom vind ik het heel frappant dat jij nét langs komt na mijn post? :+

Zonder hashes of filenamen hebben we niks aan het feit dat hij vertelt dat hij een dikke upload heeft -> ergo, hij had het net zo goed niet kunnen vertellen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ach, een keertje zeggen dat er ook uploaders (moeten) zijn naast de mensen die "patches" voor P2P progs gebruiken om niks te uploaden: geen groot probleem. Mijn UL:DL zat ergens boven de 3:1 laatste keer dat ik keek (DL amper de laatste tijd), maar laten we idd. maar niet verder offtopic gaan, ook niet over goed Engels :+
En idd. zijn hashes net als URL's gewoon warez links dus niet handig :D

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 19-10-2003 03:03 . Reden: hashes enzo. Oeh en ik dl natuurlijk enkel Linux iso's :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 18-08 10:01
Lekkere Kwal--> ja idd, Morphnext update veeeels te langzaam. Probeer anders even The Blackhand.. Is imo een heeel erg relaxte mod.. heeft dezelfde opties geimplementeerd als Morphnext plus vele andere dingen... Bij mij gaatie tenminste erg hard en uberstabiel.. suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legolas82 schreef op 19 oktober 2003 @ 12:05:
Lekkere Kwal--> ja idd, Morphnext update veeeels te langzaam. Probeer anders even The Blackhand.. Is imo een heeel erg relaxte mod.. heeft dezelfde opties geimplementeerd als Morphnext plus vele andere dingen... Bij mij gaatie tenminste erg hard en uberstabiel.. suc6
Volgens mij bedoel je mij, en niet Lekkere Kwal.

De BlackHand mod is geen leecher-mod neem ik aan? Ik heb gehoord (een tijdje geleden, dat wel) dat MorphNext en Sivka TBH bannen zodra hij de queue binnenkomt. Was dat slechts een of andere bug, of heeft TBH zijn leven gebeterd? Ik zal die mod eens bekijken.

Waarom ik bij de traag updatende MorphNext blijf? Met LSD wordt NOG STEEDS mijn nick gegapt ([GoT] FirePower DarMule v6), terwijl dat met MorphNext nooit gebeurt. MorphNext bant ook zo'n 30 op de 1000 personen in de queue (Met een queue van 2500 heb ik gemiddeld 70 gebande personen), waar LSD er maar een stuk of 4-5 eruit gooit. Als TBH net zo'n krachtige nick-defensie heeft als MorphNext, dan zal ik TBH zeker eens bekijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

legolas82 schreef op 19 October 2003 @ 12:05:
:D en ik heb al 2x de nieuwste versie van TBH hier gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:04

4POX

Everybody is wired

Is morphnext dan de opvolger van morph ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 13:40
Stel als ik bij 10 verschillende servers, 100 mb per server heb geupload heb ik dan in totaal over alle servers ( dus ook andere servers naast deze 10 ) 1 GB aan credit.
Of zie ik dit totaal fout ?
(btw ik gebruik eMule sinds gisteren erg good progje vooral goede kwaliteit spullen kan je daar vinden! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zie je bijna goed. Je upload alleen niet naar servers, maar naar andere users. Je hebt in totaal 1 GB aan uploadcredit, verdeeld over 10 users.

Als er 10 users elk 100 MB naar jouw uploaden (jij downloadt deze data dus van hen), dan bewaar jij 1 GB aan uploadcredit voor hen. Als jij nu je eMule deïnstalleert en daarna de map wist zonder de juiste bestanden te backuppen, dan verliezen alle users bij jou hun opgebouwde credit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Dat zie je TOTAAL fout :D

Je upload namelijk niet naar servers, maar je upload naar individuele users. Je doet sowieso nix met een server, die heb je alleen nodig om te zoeken, en om je aan te melden hop het eMule netwerk.

Alle overdrachten gaan dus direct naar een client, en niet via een server (tenzij je een LowID hebt, maar dat is weer een heel ander verhaal).

Dus stel je hebt 100 mb geupload, dan heb je ook (waarschijnlijk verspreid over een hoop clients) totaal 100 mb aan credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Gebruik de The Black Hand al een paar weken en ben er zeer tevreden over. Heeft inderdaad alles wat de Morph mod heeft, maar vind hem net ietsje sneller. Is heel erg stabiel en is nog niet 1x onderuit gegaan. Vraagje over de TBH, onder tabblad servers kan je de userhash zien ed, maar dit is de eerste mod waar ik de credits kan uitlezen, iemand hem al eens over de 1200 gezien en dit zijn toch mijn eigen credits?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Rhodan schreef op 19 October 2003 @ 16:25:
Gebruik de The Black Hand al een paar weken en ben er zeer tevreden over. Heeft inderdaad alles wat de Morph mod heeft, maar vind hem net ietsje sneller. Is heel erg stabiel en is nog niet 1x onderuit gegaan. Vraagje over de TBH, onder tabblad servers kan je de userhash zien ed, maar dit is de eerste mod waar ik de credits kan uitlezen, iemand hem al eens over de 1200 gezien en dit zijn toch mijn eigen credits?
Dat zijn je server credits, die zijn van toepassing tijdens interactie met een lugdunumbased server. Dan begin je met 1000 credits, daar gaat voor elk bestand dat je deelt 1 credit af en dan weet ik verder niet hoe snel de rest wordt aangevuld en gebruikt (moet je ff in de lugdunum docs opzoeken).

Jouw eigen credits kan jij naturlijk NOOIT zien, doordat die bij alle mensen waar jij naar geupload hebt (en dat kunnen er wel 10000 zijn of meer) zijn opgeslagen? Kan je je voorstellen hoeveel bandbreedte het zou kosten om steeds bij te houden hoeveel credits jij bij anderen hebt? Het enige wat je weet is hoeveel je naar iemand hebt geupload, maar dat is niet evenredig met je credits (aangezien die afnemen als jij van hem downloadt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou ik mijn hashes geven? Ik ben een onderdeel van deze grote gemeenschap dus je komt me vast welles tegen en dan denk je ... jeezus waar komt die snelheid vandaan :? Van mij :| Komt ook omdat ik veel heel erg bekende bestanden share die net nieuw zijn ... linkje? ;) Haha nee nee, goed zoeken en gij zult vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
excuses lekkerekwal en firepower voor het verwisselen.. was duidelijk nog niet wakker na gisternacht :)
enne, nee de Black Hand is zeker geen leechmod..
LSD is gestopt.. ik dacht dat ze verbannen zijn van www.emule-project.net omdat ze dingen hadden ingebouwd die leechachtig zijn. )meerdere friendsslots mogelijk en dergelijke. correct me if im wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Lekkere Kwal schreef op 19 October 2003 @ 16:33:
[...]
Dat zijn je server credits, die zijn van toepassing tijdens interactie met een lugdunumbased server. Dan begin je met 1000 credits, daar gaat voor elk bestand dat je deelt 1 credit af en dan weet ik verder niet hoe snel de rest wordt aangevuld en gebruikt (moet je ff in de lugdunum docs opzoeken).

Jouw eigen credits kan jij naturlijk NOOIT zien, doordat die bij alle mensen waar jij naar geupload hebt (en dat kunnen er wel 10000 zijn of meer) zijn opgeslagen? Kan je je voorstellen hoeveel bandbreedte het zou kosten om steeds bij te houden hoeveel credits jij bij anderen hebt? Het enige wat je weet is hoeveel je naar iemand hebt geupload, maar dat is niet evenredig met je credits (aangezien die afnemen als jij van hem downloadt).
Weer wat geleerd, txs.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 16:33:
linkje? ;) Haha nee nee, goed zoeken en gij zult vinden
In dat geval zou ik zeggen:
Kom er lekker bij :)
[rml][ eMule] Wat is je nick, en wat voor soort bestanden share je[/rml]
(of zit je er al bij? :) )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal heeft een stukje terug TBH v4 gepost, die ook op SourceForge staat. Hij staat echter (nog steeds niet) op www.emule-mods.de. Is daar een reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 12:14:
[...]

Waarom ik bij de traag updatende MorphNext blijf? Met LSD wordt NOG STEEDS mijn nick gegapt ([GoT] FirePower DarMule v6), terwijl dat met MorphNext nooit gebeurt. MorphNext bant ook zo'n 30 op de 1000 personen in de queue (Met een queue van 2500 heb ik gemiddeld 70 gebande personen), waar LSD er maar een stuk of 4-5 eruit gooit. Als TBH net zo'n krachtige nick-defensie heeft als MorphNext, dan zal ik TBH zeker eens bekijken.
Ik kom mezelf anders nog regelmatig tegen in het [GOT] lijstje. :(
eMule Version 0.30a [MorphNext] 2a

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 17:31:
Lekkere Kwal heeft een stukje terug TBH v4 gepost, die ook op SourceForge staat. Hij staat echter (nog steeds niet) op www.emule-mods.de. Is daar een reden voor?
Ze zijn wel vaker traag met updaten, ook met 3b duurde het even voordat ze hem hadden staan. Hier is een link naar hun nieuwe download area (ze hebben hun site vernieuwd): http://razorsofts.net/the...t=Downloads&CODE=01&cat=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

anandus schreef op 19 oktober 2003 @ 17:22:
[...]
In dat geval zou ik zeggen:
Kom er lekker bij :)
[rml][ eMule] Wat is je nick, en wat voor soort bestanden share je[/rml]
(of zit je er al bij? :) )
Wie moet je zijn om er in te mogen?
Ik krijg het niet geopend.
Heb ik dat weer? :'(

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geurt-kun schreef op 19 October 2003 @ 17:48:
[...]

Wie moet je zijn om er in te mogen?
Ik krijg het niet geopend.
Heb ik dat weer? :'(
Ik denk dat die link naar HK loopt. Daar kan helaas niet iedereen in. ;)
Ik dus ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 17:49:
[...]

Leuk...
Gezellig....
Welkom bij de groep die er niet in mag... :(

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 17:49:
[...]

Loopt idd in de HK, sorry :P

Jullie zitten overigens wel allebei in de range dat je evt acces mag aanvragen (check med.). Zou gewoon een poging wagen dus, wie weet :)

[ Voor 23% gewijzigd door Zoefff op 19-10-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Is het verstandig om MorphNext 2a over eMule 030b heen te zetten? Of kan ik beter wachten met updaten tot er een hogere MorphNext uit is die wel gebaseerd is op een hogere eMule versie?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 16:33:
Waarom zou ik mijn hashes geven? Ik ben een onderdeel van deze grote gemeenschap dus je komt me vast welles tegen en dan denk je ... jeezus waar komt die snelheid vandaan :? Van mij :| Komt ook omdat ik veel heel erg bekende bestanden share die net nieuw zijn ... linkje? ;) Haha nee nee, goed zoeken en gij zult vinden
Ook oude? Zoals bijvoorbeeld de [GOT] Community file? :?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 07:49
Hoe kan het dat de qr op en neer gaat. Sta je op 28 denk je ik ben vannacht wel aan de beurt en kijk je smorgens is het getal weer grote. en er is niets gedownload.

Ik gebruik morphnext 2a

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Firepower.. staat iddniet op www.emule-mods.de maar wel in het forum dat bij die pagina hoort. daar zijn ze altijd uptodate en wordt veel gepost door de makers zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Btje... dan zijn er in die nacht dus nieuwe mensen online gekomen die emer credit hadden bij die persoon en dus voor jou komen te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
of de persoon waarbij je op 1 stond op de wachtlijst vondt het nodig om zijn pc uit te zetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb effe een vraagje of mensen wat meer weten over de volgende BUG:

0.0 Kb/s upload

Ik had dit nl best vaak in 30b dus draai ik nu 30b.LSD, die noemde de BUG geloof ik in zn changes maar tis nog niet verholpen. Ik zou op een gegeven moment 5 uploads met 0.0 Kb/s gaan, kan me natuurlijk dure credits kosten dus ging ik het effe monitoren->

0.0 Kb/s upload->
Bij mensen die eerder wel succesvol hebben geupload
Bij alle clients, voornamelijk donkey50.
Ze kunnen wel bij mij downen(zag er bij toeval een)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 20:44:
Ik heb effe een vraagje of mensen wat meer weten over de volgende BUG:

0.0 Kb/s upload

Ik had dit nl best vaak in 30b dus draai ik nu 30b.LSD, die noemde de BUG geloof ik in zn changes maar tis nog niet verholpen. Ik zou op een gegeven moment 5 uploads met 0.0 Kb/s gaan, kan me natuurlijk dure credits kosten dus ging ik het effe monitoren->

0.0 Kb/s upload->
Bij mensen die eerder wel succesvol hebben geupload
Bij alle clients, voornamelijk donkey50.
Ze kunnen wel bij mij downen(zag er bij toeval een)
Je bedoelt dus eigenlijk een download van 0.0 Kb/s (aangezien je het over jezelf hebt moet je dus ook over richting jouw kant op hebben)? Dat is naar mijn weten een bekend probleem met MorphNext (geweest?), maar in TBH 3b en 4 heb ik het niet of nauwelijks meer meegemaakt. Wel zie ik vaak dat hij ong 1 minuut lang op 0.0 KB/s staat, maar dan naar een normale snelheid gaat (bijv. 5 KB/s). Maar dat komt vaak doordat je dan in een keep-alive uploadslot staat, dus een soort pre-uploadverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Geurt-kun en XenoDaSouljah, lees de startpost van dit topic nog eens :)

Vooral dat 'gequote' stuk over de GoT community file. (onder het kopje 'wat zijn vrienden?')

En over de HK moet je volgens mij het bovenste 'sticky' van MED lezen.(mededelingenforum)

[ Voor 46% gewijzigd door Resistor op 19-10-2003 22:41 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer gebruikers van MorphKad 0.5 hier ? De opvolger van MorphNext met Kademliasupport. Meer info en de testversie (Alpha) hier:
http://www.emule-project.net/board/index.php?showtopic=30992

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 22:44
Ik heb nou net eMule geïnstalleerd (MorphNext) en zo'n 500 bestanden geshared. Nu wordt er momenteel nog niks geupload.

Ik heb verbinding met een heleboel servers op dit moment, maar als ik zoek (op een bepaalde tekst waarbij je toch veel resultaten zou moeten krijgen) vind hij niks.

Vergeet ik nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Je hebt maar verbinding met 1 server tegelijkertijd, wat jij bedoelt is waarschijnlijk je serverlijst, waar je evt verbinding mee kan maken :P

Rechtsonderin kan je zien of je verbinding hebt, wereldbolletje met rode, gele of groene pijltjes, resp. disconnected, lowID, highID.

Mocht je toch wél verbinding hebben, maar nix uploaden en vinden met de search, vind ik dat wel merkwaardig? Over het algemeen begin je best snel met uploaden namelijk. Wat voor bestanden share je, ook wat populaire ertussen?

Maar, check eerst of je daadwerkelijk verbonden bent, want dat blijkt nog niet uit je post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 22:44
Ik ben verbonden, er wordt ondertussen ook geupload (ja ook minder popu files).

Het zoeken werkt ondertussen ook.

Sorry :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weet iemand misschien hoe dit komt:

Ik zet zonet me pc aan en start eDonkey2000 0.50 op, maar mijn transfers zijn plotseling allemaal verdwenen? Ik snap d'r echt geen hout van :( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Zijn je .temp files nog wel aanwezig, of ook allemaal foetsie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
WTF !@#%$^& die zijn ook allemaal weg :( :( :( hoe kan dat nou zomaar opeens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mja, dat weet ik niet, maar als ze allemaal weg zijn, is er niet zo veel meer te redden ben ik bang...

Of zijn ze toevallig allemaal gecomplete? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Er zaten een paar bij die compleet waren en een paar die ergens op de helft waren. Wat is dit voor zooi, ding kan toch niet zomaar alles weggooien ?

=edit=

laat maar, ik zie het al, heb per ongeluk toen ik eens haast had de hele map verplaatst ofzo naar ergens waar ie niet hoort ;)

[ Voor 33% gewijzigd door xabre16v op 20-10-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
offtopic:
je doet je naam wel eer aan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben ff een kluts kwijt mensen.
Na dagen met 40kb/sec DL + en 12kb/sec UL te hebben gewerkt...
Ben ik nu weer teruggevallen op:
4kb/sec download en 8kb/sec upload (adsl 768/128)

Veel sneller gaat ie eigenlijk niet.
Betekend dit dat ik nu weer opnieuw een crediet moet opbouwen mbv uploaden?

Logs van de provider vandaag:
800MB upload en 400MB Download

Heb een aantal dagen terug, de huidige configuratie gemoved naar me andere pc. (ivm rust :z )
Heb gewoon Emule Plus opnieuw geinstalleerd en daarna de .met files etc eroverheen gekopieerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Harmen op 20-10-2003 21:31 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Leuk progje dat emule... Kep er alleen een vraagje over:

Ik ben bestand A aan het downen, kep 300MB binnen van de 600.
Vriend download dat zelfde bestand. Hij heeft 100 MB binnen (andere delen)

We zijn vriendjes van elkaar en hebben bijde een free slot voor elkaar aangezet.
We zijn op dezelfde server ingelogt (paar uur) en kunnen met elkaar chatten.

We staan echter niet bij elkaar in de que en downloaden ook niet van elkaar. ook niet na uren wachten)
Wanneer we elkaars gedeelde bestanden aanvragen (aangezet dat vrienden die kunnen zien) dan zien we dat we bijde nix delen :?.
Anderen kunnen we gewoon bij ons downen.

TCP/UDP 4662 zijn bij bijde geforward.

Vind wel beetje jammer dat het downloaden erg traag gaat (meestal 5KB/s soms 20KB/s)
Maar dat zou goed kunnen dat het aan mijn chello ligt. Tis nogal bagger en kan max uploaden met 10KB/s. Maar binnenkort demon met 64KB/s Upload >:)

Paar dagen geleden t zelfde gedaan... toen werkte het wel... Wat doen we fout ?

[ Voor 8% gewijzigd door jhead22 op 20-10-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

jhead22 schreef op 20 October 2003 @ 23:51:

We zijn vriendjes van elkaar en hebben bijde een free slot voor elkaar aangezet.

We staan echter niet bij elkaar in de que en downloaden ook niet van elkaar. ook niet na uren wachten)
Wanneer we elkaars gedeelde bestanden aanvragen (aangezet dat vrienden die kunnen zien) dan zien we dat we bijde nix delen :?.

Vind wel beetje jammer dat het downloaden erg traag gaat (meestal 5KB/s soms 20KB/s)
Maar dat zou goed kunnen dat het aan mijn chello ligt. Tis nogal bagger en kan max uploaden met 10KB/s. Maar binnenkort demon met 64KB/s Upload >:)

4662 is niet de enige poort hè, check FAQ op dat punt. Welke emuleversie gebruik je? Al gewisseld van server? Zitten je connections niet dicht (dus teveel als max ingesteld)? Hoe lang is je queue (niet vol?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Niet online
Kep de andere poorten dicht gelaten aangezien alleen 4662 op zetten al een hoog id geeft. Maar ik zal de rest ook ff openen.

Kep zitten stoeien met aantal connections. staat nu super hoog (900/600) maar ook 300/200 geprobeert.

Mensen in mijn que: 2174 :P

Ik ga poorten open gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ja, dat lijkt me wel handig ja :P

Doe bijvoorbeeld voor de grap eens 4672, voor het uitwisselen van sources tussen clients en tussen clients & server... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Niet online
Zoefff schreef op 21 October 2003 @ 00:06:
Ja, dat lijkt me wel handig ja :P

Doe bijvoorbeeld voor de grap eens 4672, voor het uitwisselen van sources tussen clients en tussen clients & server... :P
kej.. allemaal geopend... ff wachten op resultaat :)

We zien trouwens wel compleet gesharde bestanden van elkaar... Maar niet de bestanden die nog aan het downen zijn. (al veel MB's binnen)

Bij stats staat aantal active connecties altijd onder de 100. Meestal rond de 50. Is dat normaal voor chello normal ?

[ Voor 13% gewijzigd door jhead22 op 21-10-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

jhead22 schreef op 21 October 2003 @ 00:11:
[...]
kej.. allemaal geopend... ff wachten op resultaat :)

We zien trouwens wel compleet gesharde bestanden van elkaar... Maar niet de bestanden die nog aan het downen zijn. (al veel MB's binnen)

Bij stats staat aantal active connecties altijd onder de 100. Meestal rond de 50. Is dat normaal voor chello normal ?
Active connections zal altijd onder de 100 zitten als in je Options Max connections op <100 staat. Je zou wat FAQ's kunnen raadplegen over het optimaliseren van je settings. Ik zelf heb max connections op 80 staan, ik heb ADSL Lite (256/64), wordt gelukkig binnenkort 96kb up en in december 128kb dus dan kan k weer wat harder :D Let op dat je max connections niet te hoog zet anders vermoord je echt je downloads.

Met dat zelfde bestand dat jullie hebben en niet elkaar zien kan ik je op het advies van Lekkere Kwal wijzen. Dat kan echt vanalles zijn. |:(

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meendering schreef op 20 October 2003 @ 21:29:
Ik ben ff een kluts kwijt mensen.
Na dagen met 40kb/sec DL + en 12kb/sec UL te hebben gewerkt...
Ben ik nu weer teruggevallen op:
4kb/sec download en 8kb/sec upload (adsl 768/128)

Veel sneller gaat ie eigenlijk niet.
Betekend dit dat ik nu weer opnieuw een crediet moet opbouwen mbv uploaden?

Logs van de provider vandaag:
800MB upload en 400MB Download

Heb een aantal dagen terug, de huidige configuratie gemoved naar me andere pc. (ivm rust :z )
Heb gewoon Emule Plus opnieuw geinstalleerd en daarna de .met files etc eroverheen gekopieerd.
Wat zijn jouw instellingen?! Ik haal namelijk niet veel meer dan 24 kb/s down. Ik heb planet adsl basic. En een vigor 2200e router ertussen zitten.

Wat voor een snelheden halen jullie per bestand? ik zit een beetje tussen de 3-10 kb/s per bestand gemiddeld. Soms iets sneller, komt niet vaak voor. Ik heb zeer veel GB geshared. Mn upload staat op 9 kb/s, meestal op 6 omdat ik anders niet kan internetten. Wat voor een instellignen hebben jullie bij de connections. Ik heb nu 500 sources per bestand en had 750-1000 totaal, maar heb deze eens teruggebracht naar 200 totaal. Kijken wat er gebeurd. Ik heb 53 GB ge-upload, en iets van 86 GB gedownload tot nu toe..dus die credits zouden wel goed moeten zitten lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 10:48:
[...]

Wat zijn jouw instellingen?! Ik haal namelijk niet veel meer dan 24 kb/s down. Ik heb planet adsl basic. En een vigor 2200e router ertussen zitten.

Wat voor een snelheden halen jullie per bestand? ik zit een beetje tussen de 3-10 kb/s per bestand gemiddeld. Soms iets sneller, komt niet vaak voor. Ik heb zeer veel GB geshared. Mn upload staat op 9 kb/s, meestal op 6 omdat ik anders niet kan internetten. Wat voor een instellignen hebben jullie bij de connections. Ik heb nu 500 sources per bestand en had 750-1000 totaal, maar heb deze eens teruggebracht naar 200 totaal. Kijken wat er gebeurd. Ik heb 53 GB ge-upload, en iets van 86 GB gedownload tot nu toe..dus die credits zouden wel goed moeten zitten lijkt me :P
Upload heb ik ook meestal rond de 6 staan, soms 8/9 soms 4....
Download per bestand is soms 40 kb/s (als ik 1 bestand download) maar soms ook maar 0,5 ligt er maar net aan hoeveel mensen het bestand sharen.
Dit is via adsl basic van xs4all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat moet bij mij dan zeker beter kunnen. Hoe staan jouw instellingen bij connections?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 10:54:
Wow, dat moet bij mij dan zeker beter kunnen. Hoe staan jouw instellingen bij connections?
Ik heb volgens mij nog nooit echt wat veranderd, heb pas sinds deze maand emule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je eens voor mij willen kijken. Lijkt me dat het bij mij dan ook wel een behoorlijk stuk sneller moet kunnen. Op zich ben ik altijd wel geduldig, maar sneller zou wel fijner zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 10:58:
Zou je eens voor mij willen kijken. Lijkt me dat het bij mij dan ook wel een behoorlijk stuk sneller moet kunnen. Op zich ben ik altijd wel geduldig, maar sneller zou wel fijner zijn :)
Kan nu geen screenie maken oid, zit op stage.
Het is ook niet zo dat als je een download aan zet dat ie dan direct met 40kb gaat hoor. Daar moet je wel een halve dag op wachten ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaan ze namelijk nooit zo snel, en das bij de standaard instellingen via die wizard...Dus nou ben ik erg nieuwsgierig waarom het bij jou nou zoo snel gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 11:10:
Bij mij gaan ze namelijk nooit zo snel, en das bij de standaard instellingen via die wizard...Dus nou ben ik erg nieuwsgierig waarom het bij jou nou zoo snel gaat :P
download je wel bestanden die heel veel mensen hebben?
als ik get the picture oid download gaat het ook niet zo snel

[ Voor 9% gewijzigd door Bever op 21-10-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download SR downloads, en bij de search staat ook altijd dat er veel bronnen zijn, dus dat zou het probleem niet moeten zijn

Ik heb mn max connections nu teruggebracht van 1000 naar 100, en het gaat allemaal een stuk sneller :P Als ik dat nou eerder geweten had. Ik dacht altijd dat het sneller zou gaan met meer connections, maar blijkbaar had ik dat niet helemaal goed begrepen :7

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:36
Nieuwere versie van Emule .40 uit
meuktracker: eMule 0.40f.26

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah had ik gezien. Ik twijfel een beetje of ik hem wel moet gaan installeren. Ik heb op de emule site gelezen dat het een soort test versie ie voor een nieuw netwerk. Ik blijf dus nog even bij 30b totdat ik hier alleen maar positieve verhalen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 11:25:
Ik download SR downloads, en bij de search staat ook altijd dat er veel bronnen zijn, dus dat zou het probleem niet moeten zijn

Ik heb mn max connections nu teruggebracht van 1000 naar 100, en het gaat allemaal een stuk sneller :P Als ik dat nou eerder geweten had. Ik dacht altijd dat het sneller zou gaan met meer connections, maar blijkbaar had ik dat niet helemaal goed begrepen :7
Dat meer connecties niet altijd goed is is eigenlijk heel logisch. Elke connectie eet bandbreedte. Dus als je er heel veel hebt trek je de verbinding nogal vol en is er geen/weinig plek meer voor het versturen.

----
Ik heb de nieuwe eMule ook gezien en hij lijkt mij erg interessant. Maar kan ik deze naast de oude versie installeren? Want ik wil graag m'n oude stuff behouden voor het geval dat ik van die nieuwe af wil. Ben ook niet graag me credits en alles kwijt. Is dat allemaal gewoon mee te nemen? :?

[ Voor 31% gewijzigd door Ultraman op 21-10-2003 14:06 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb niks gezien over het verliezen van credits, maar kan niet 100% garanderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Cybersteef
Credits hou je zelf niet bij, dat doen de mensen waarbij jij in de wachtrij staan. Je word hier ook niet uitgekicked als je offline gaat ofzo. Welke versie jij dan draait maakt volgens mij niet uit omdat ze ik neem aan aleen kijken naar je IP, dus je kunt makkelijk upgraden. Werkt ongeveer als volgt:

1/Jij request en komt bij hem in de wachtrij
2/Hij houd zijn wachtrij bij en jij gaat langzaam naar #1
3/Hij heeft jouw op #1 en gaat bestand sturen
(ben je bij #3 dan offline dan ben je wel je credits kwijt, logisch)
Lekkere Kwal schreef op 19 October 2003 @ 21:45:
[...]
Je bedoelt dus eigenlijk een download van 0.0 Kb/s (aangezien je het over jezelf hebt moet je dus ook over richting jouw kant op hebben)? Dat is naar mijn weten een bekend probleem met MorphNext (geweest?), maar in TBH 3b en 4 heb ik het niet of nauwelijks meer meegemaakt. Wel zie ik vaak dat hij ong 1 minuut lang op 0.0 KB/s staat, maar dan naar een normale snelheid gaat (bijv. 5 KB/s). Maar dat komt vaak doordat je dan in een keep-alive uploadslot staat, dus een soort pre-uploadverbinding.
Ik had nog effe langer gekeken en nu viel me over het uploaden het volgende op:

*Nadat de 0.0 kbs verbinding verbroken was stond er opeens een hoop data gedownload bij. (alsof hij het tijdens het downloaden niet bijhield hoeveel het was)

*De 0.0 kbs verbinding werd verbroken en er was niks geupload(wat natuurlijk weer bij mn 1 source download gebeurd, leuk)

Ik vind het zo vaag dat ik bijna aan mezelf begint te wijvelen ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

quote]Bever schreef op 21 October 2003 @ 11:16:
[...]

offtopic:
Eva is heel erg lief, want jij mag bij haar eMulen :*)

[ Voor 44% gewijzigd door Geurt-kun op 21-10-2003 18:49 ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 14:44:
@Cybersteef
1/Jij request en komt bij hem in de wachtrij
2/Hij houd zijn wachtrij bij en jij gaat langzaam naar #1
3/Hij heeft jouw op #1 en gaat bestand sturen
(ben je bij #3 dan offline dan ben je wel je credits kwijt, logisch)
[...]
nee hoor, je bent je plek kwijt op de wachtlijst!
niet je credit.

als je emule snel aan en uitzet schijnt het mogelijk te zijn om zelfs op dezelfde plek te blijven staan; wachtlijst wordt nl niet realtime bijgehouden/instand gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Geurt-kun schreef op 19 October 2003 @ 17:56:
Is het verstandig om MorphNext 2a over eMule 030b heen te zetten? Of kan ik beter wachten met updaten tot er een hogere MorphNext uit is die wel gebaseerd is op een hogere eMule versie?
Ik kan er niks over vinden. :(
Iemand een idee :?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Resistor schreef op 19 October 2003 @ 22:35:
Geurt-kun en XenoDaSouljah, lees de startpost van dit topic nog eens :)

Vooral dat 'gequote' stuk over de GoT community file. (onder het kopje 'wat zijn vrienden?')
Wat bedoel je nu hiermee :?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vandaag klapt de connectie van mijn eMule er de hele tijd na een paar minuten uit. Ik zoek dan meestal handmatig snel een andere server, maar dit is eigenlijk nog niet eerder gebeurt. Ligt dit aan eMule Plus v1h of eerder aan mijn internet connectie? Het downloaden gaat zeker niet langzaam en met al het andere internetverkeer merk ik helemaal niks.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch maar, want ik wil ook wel met Emule werken ipv Kazaa!!!
Heb Emule geinstaleerd, en de handleiding doorgelezen, en zelfs de faqs doorgezocht, maar kom er niet uit.
Ik heb een low ID omdat mijn poort 4662 niet open staat.
Ik heb Norton Internet Security uitgezet en de XP firewal uitgezet. Als ik dan de test doe die in de handleiding staat, dan heb ik een stealth firewall....ra ra hoe kan dit.

Ik gebruik GEEN router, en zit rechtstreeks op @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
nog een andere firewall?

anders zet je hem ff op poort 80 ofzo, al denk ik dat dat niet uitmaakt aangezien je stealth bent (veel van die testen proberen ook poort 80)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die test uitgevoerd, maar dan op poort 80...inderdaad ook stealth.
Ik heb geen andere firewall.
Heb ook wel eens iets gehoord van een andere severlijst, maar heb daar ook al verschillende van geprobeerd uit onder andere deze topics.
De enige die contact maaakt is "byte devil".
de meeste geven aan dat e server al vol zit, en bij een enkeling krijg ik dus inderdad ookde melding dat ik mijn poort 4662 open moet zetten.
Hoe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 22:32:
Heb die test uitgevoerd, maar dan op poort 80...inderdaad ook stealth.
Ik heb geen andere firewall.
Heb ook wel eens iets gehoord van een andere severlijst, maar heb daar ook al verschillende van geprobeerd uit onder andere deze topics.
De enige die contact maaakt is "byte devil".
de meeste geven aan dat e server al vol zit, en bij een enkeling krijg ik dus inderdad ookde melding dat ik mijn poort 4662 open moet zetten.
Hoe???
Staat bij "mijn informatie" dat je een lage ID hebt of zie je dat in het logbestand? Als je ID bij "mijn informatie" hoog is mag je er van uit gaan dat het ook hoog is, ondanks de test of wat je log zegt.
Wat is je besturingssysteem en welke firewall draai je?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn informatie geeft ook LOW ID
Besturingssysteem is XP prof en als firewall heb ik Norton Internet Security en de standaard XP firewall.
Maar zie mijn vorige post, ik heb deze alletwee uitgezet, en dit maakt geen verschil, ik blijf een LOW ID houden, en ook de test op poort 4662 lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Niet online
jhead22 schreef op 20 October 2003 @ 23:51:

We hebbe nu bijde alle poorten geforward die in de faq staan.
We zien van elkaar de bestanden die compleet zijn en kunnen deze ook van elkaar downen. maar we zien nog niet de halve bestanden en die gaan ook niet downen bij elkaar.

sourche 500, connections 100.

Iemand nog een id hoe we bij elkaar die bestanden kunnen downen die nog niet compleet zijn ?

Ik heb 500 MB, hij 100... dus ik heb zat delen die hij nog niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Niet online
Grrr... bagger chello.... eerst bericht kwijd daarna dubbel post.

[ Voor 97% gewijzigd door jhead22 op 22-10-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Geurt-kun schreef op 21 October 2003 @ 18:45:
quote]Bever schreef op 21 October 2003 @ 11:16:
[...]

offtopic:
Eva is heel erg lief, want jij mag bij haar eMulen :*)
hehe, jazeker :) Uiteraard download ik ook wel eens wat voor haar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HaWee

Rechtstreeks op athome lijkt met niet echt mogelijk, er zit natuurlijk atijd een modem tussen. Lees het boekje van je modem eens door, daar moet je misschien een poort forwarden.(NA(P)TT settings) Helaas weet ik niet wat voor modems athome leverd.

Als je firewall het probleem is kijk dan eens in de logs van je firewall in je wilt verbinden met een server. Komt er bij te staan van "blocked incoming on port 4662 destination program eMule" dat weet je natuurlijk genoeg ;)

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cymen,

Als ik je vertel welk modem ik heb, kan jij dan vertellen hoe ik te weten kom of en hoe ik een poort moet forwarden naar mijn modem?

Aan de firewall ligt het niet, ik heb ze allebei uitgezet en probleem blijft hetzelfde.

Kun je softwarematig nog iets checken dmv een programma dat bijvoorbeeld de poorten scand?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.