eMule opensource eDonkey, deel 8

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
AgeOfPanic schreef op 02 October 2003 @ 01:41:
Ik kan sinds ik Opera 7.20 heb geïnstalleerd geen emulelinks meer gebruiken. In Opera6def.ini :? staat die regel van TrustedExternalURLProtocols=ed2k wel, maar toch doen de links het niet meer. Heeft iemand anders dit ook?
Dat dat bestand zo heet klopt wel. Anyway, in 7.20 kun je gewoon in Preferences/Programs and paths een nieuw protocol instellen (ed2k dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12
Nu werkt het weer. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De persoon met de SpeedTouch Modem/Router mailde net dat hij weet waaraan het ligt dat hij zo langzaam (of helemaal niet) downloadt.

"Er zit nog iemand met mijn IP op eMule."

Bewijzen kan hij het niet, maar hij vermoedt het wel, zegt hij.

In de eerste plaats: dit zou betekenen dat er iemand met hetzelfde IP als hijzelf op het internet zit. Volgens mij kan dit niet, of iemand moet zijn IP gegapt hebben. Bij @Home kan ik bijvoorbeeld een IP gappen door op mijn computer de computernaam van een andere abonnee in te vullen. Die ander kan dan helemaal niet meer internetten. Als zijn IP gestolen zou zijn, dan kan hij (volgens mij) dus helemaal niet meer op internet, als die ander eerder online is.

Daarnaast zouden er dan 2 mensen met hetzelfde ID op eMule zitten. Volgens mij kan dit ook niet, omdat het ID van het IP wordt afgeleid.

Is het mogelijk dat iemand zijn IP/ID op eMule misbruikt, waarbij hij wél nog op internet en op het eMule netwerk komt, maar waardoor hij niet fatsoenlijk kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 00:11:
De persoon met de SpeedTouch Modem/Router mailde net dat hij weet waaraan het ligt dat hij zo langzaam (of helemaal niet) downloadt.

In de eerste plaats: dit zou betekenen dat er iemand met hetzelfde IP als hijzelf op het internet zit. Volgens mij kan dit niet, of iemand moet zijn IP gegapt hebben. Bij @Home kan ik bijvoorbeeld een IP gappen door op mijn computer de computernaam van een andere abonnee in te vullen. Die ander kan dan helemaal niet meer internetten. Als zijn IP gestolen zou zijn, dan kan hij (volgens mij) dus helemaal niet meer op internet, als die ander eerder online is.

Daarnaast zouden er dan 2 mensen met hetzelfde ID op eMule zitten. Volgens mij kan dit ook niet, omdat het ID van het IP wordt afgeleid.

Is het mogelijk dat iemand zijn IP/ID op eMule misbruikt, waarbij hij wél nog op internet en op het eMule netwerk komt, maar waardoor hij niet fatsoenlijk kan downloaden?
TOTALE BULL......

sorry, meer heb ik er niet aan toe te voegen....
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 00:11:

:), hij bedoelt iemand met dezelfde userhash. IP is vrijwel uitgesloten (aangezien hij ten eerste bij dezelfde provider met dezelfde soort verbinding moet zitten en ten tweede moet de provider zo ouderwets zijn om niet door te hebben dat er 2 met hetzelfde ip-adres actief zijn). Hetzelfde ID is dan bij HighID niet mogelijk (=IP based) en bij een LowID is het een random waarde en maakt dus ook niet uit.

Een gekopieerde hash lijkt mij de meest logische oorzaak, dus ik zou gewoon weer met een frisse nieuwe emule beginnen. Nog een laatste check: sharedt die persoon niet >1000 bestanden? Dat is namelijk ook vaak een oorzaak van geweigerd worden bij servers of nauwelijks kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRR! Ik ben gaar. :( Ik moet minder programmeren, en minder achter de computer zitten.

Dat hij "userhash" bedoelde waar hij "ID" zegt, had ik ook kunnen bedenken, en dit kan inderdaad een oorzaak zijn. Ik zal hem zeggen dat hij eMule compleet moet verwijderen, en opnieuw moet installeren. Jammer genoeg raakt hij dan wel bijna 28 GB aan credits kwijt...

Bedankt voor je snelle (en logische) antwoord.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 20:27

Zym0tiC

^_^

Ik heb nu de laatste blackhand draaien en daar kun je een url opgeven voor je fakes.dat en ipfilter.dat. Maar welke url moet ik opgeven?

Standaard staat er gewoon helemaal niets

edit:
neeeee stupid mee, deinstalleer ik morphnext om blackhand te installeren vergeet ik al mijn config files te backuppen :'( 8)7 |:( |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Zym0tiC op 03-10-2003 20:56 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Zym0tiC schreef op 03 oktober 2003 @ 20:33:
Ik heb nu de laatste blackhand draaien en daar kun je een url opgeven voor je fakes.dat en ipfilter.dat. Maar welke url moet ik opgeven?

Standaard staat er gewoon helemaal niets

edit:
neeeee stupid mee, deinstalleer ik morphnext om blackhand te installeren vergeet ik al mijn config files te backuppen :'( 8)7 |:( |:(
ipfilter staat in de startpost :z Fakes.dat via Google te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
zymontic.. waarom deinstalleer je dan ook. Gewoon ff emule.exe vervangen en je ben klaar... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

legolas82 schreef op 04 October 2003 @ 10:39:
zymontic.. waarom deinstalleer je dan ook. Gewoon ff emule.exe vervangen en je ben klaar... :S
ja doe ik normaal ook. Maar in een stomme (dronken (8)7)bui klikte ik iets te snel dan me lief was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 11-09 15:56
Zym0tiC schreef op 04 October 2003 @ 13:25:
[...]

ja doe ik normaal ook. Maar in een stomme (dronken (8)7)bui klikte ik iets te snel dan me lief was :'(
Drank maakt meer kapot.... O-)

:>

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ik vroeg me af wat deze error betekent...geen van de twee is een ip van mij...

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11561/full.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Graham op 06-10-2003 21:52 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 00:24:
GRR! Ik ben gaar. :( Ik moet minder programmeren, en minder achter de computer zitten.

[..........]
. Jammer genoeg raakt hij dan wel bijna 28 GB aan credits kwijt...

[...].
28GB aan credits :? huh?

mijn credits file is maar een paar honderd kb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft 28 GB geupload. Dat moet toch een zeer ruime hoeveelheid credits zijn.

Ik had dus beter kunnen schrijven: Hij raakt dan zijn credits voor 28 GB upload kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een ontzettende slechte vraag, maargoed:

Ik heb Mandrake 8.2 draaien en wil Xmule compilen. Ik heb de laatste versie van xmule van cvs gejat.. Autogen.sh gerunt, maar hij geeft daar al een aantal fouten...

autogen geeft de versie's van automake en autoconf die getest zijn. Ik heb dus oudere versies van deze units...

Vervolgens doe ik urpmi autoconf en automake en dan zegt ie dat OF dit package niet gevonden kan worden OF dat ik al de meest recente versie heb...

Als ik nu op rpmfind.net ga kijken, zie ik een nieuwere versie staan, maar dat is Mandrake Cooker (en daar ben ik wat huiverig voor)

Als ik nu ./configure geef, dan zegt ie dat ie geen source in ./ of ../ kan vinden...

Any options?

Oh, en iemand nog nieuws over xmule als service? Dus zonder x11, via het webbereikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iemand de Pawcio mod al geprobeerd? Gebaseerd op .30b en heeft echt hele goede features uit andere mods, o.a. Black Hand, Morphnext en LSD.

De optie bandwith control werkt zo goed dat ik zonder een max. upload in te stellen nog steeds een goede surfsnelheid overhoud, op een 768/128 ADSL verbinding.
Pawcio Bandwidth Control (Tag: "Pawcio: BC") - tab "Bandwidht Control" in Preferences.
Completly new upload system based on Maella (50 ms, packets splitting), ZZ (USS) and own ideas.
Voor binaries en sources: http://www.emule-project.....php?showtopic=29351&st=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Graham schreef op 06 October 2003 @ 21:51:
Ik vroeg me af wat deze error betekent...geen van de twee is een ip van mij...

[afbeelding]
Dat betekend dat 1 van die twee clients een userhash heeft gejat.

Hij herkent namelijk 2 verschillende ip's met 1 userhash, en dat kan niet, tenzij je een zgn. cheatmod gebruikt :)

Bannen die boel dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Tweakers.
Ik ben een paar weken bezig met Emule, heb de threads doorgelezen maar zit nog met een paar vraagjes :?

Ik heb Emule v0.30b-LDS13a geinstalleerd op een XP machine achter een ISA firewall. ISA server hangt met 1 NIC aan een Alcatel Pro modem. De Alcatel heeft als DMZ de externe NIC van ISA server en de porten zoals in de FAQ staan heb ik geconfigureerd binnen ISA. Tot zover lijkt alles goed te gaan, want ik krijg een high ID. Ik heb nu nog een ADSL Basic abonnement (ik krijg volgende week SpeedXS Extreme _/-\o_, dus dan kan ik wat meer upload-queus open zetten)

Mijn instellingen zijn als volgt:
Download limit 70 Kb, upload limit 8 Kb
Clientport TCP 4662 en UDP 4672
Max sources/file 100, max connections 200
Ik heb 350-400 files geshared
Mijn UL/DL ratio is 5:1. Uploaden gaat dus wel goed, maar downloaden bliljft beperkt tot 0,5 Kb tot 2,5 Kb, met heel af en toe een uitschieter.

Een vraagje over de download queue. Ik heb er momenteel 30 bestanden in staan. Kunnen die allemaal tegelijk op resume gezet worden of wordt dit te veel ? Moet ik een aantal bestanden op paused zetten en bijv 4-6 bestanden op "waiting" ?

Binnen LSD kan ik aangeven dat er na een aantal minuten FullQ, NNS en Too many connected verwijderd worden. Heeft dit zin en zo ja, wat zijn de aanbevolen instellingen ?

Alvast bedankt.

Gr,
@win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:30
Meer sources laten vinden, kost je alleen wat meer RAM maar verder niet meer bandbreedte!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, maar laat ik dan alle 30 bestanden tegelijk zoeken ? Of een stuk of 4-6 tegelijk en de rest op waiting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 15:51:
OK, maar laat ik dan alle 30 bestanden tegelijk zoeken ? Of een stuk of 4-6 tegelijk en de rest op waiting ?
Hoe meer bestanden je tegelijkertijd aan zet/laat zoeken, hoe meer connecties je eMule maakt.

Het hangt dus gewoon een beetje van je verbinding af, hoeveel bestanden je tegelijkertijd aan kan zetten. Zelf een beetje achter komen dus.

Ik kan zelf zonder problemen 20 bestanden aanzetten ofzo, en denk dat jij dat ook wel kan doen. Mocht je nou merken dat je internet vreselijk traag word hierdoor, dan krik je het gewoon iets terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gezocht, maar niks kunnen vinden, althans, niet wat ik zocht. Het gaat om het volgende: je kunt je ed2k links kopieeren naar je clipboard, maar waar zit dat clipboard en hoe kom ik daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cursus windows voor dummies?

edit:
ok..

als je iets kopieert (met ctrl-C ofzo) dan zet ie dat in een stukkie geheugen wat het clipboard wordt genoemd.. als je dus weer ergens kiest voor plakken (of ctrl-V) dan plakt dat wat je zojuist gekopieerd hebt van het clipboard naar het actieve venster... dus zo ook je naar het clipboard gekopieerde ed2k links..

Maar dit is echt HEEEEEEEEEL basic hoor.. en hoor je hier eik nie te vragen

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Misschien dat Miereneuker het onder de naam "Plakbord" kent? ;)

Maar, wel een beetje basic ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Zoefff schreef op 08 October 2003 @ 10:19:
Misschien dat Miereneuker het onder de naam "Plakbord" kent? ;)

Maar, wel een beetje basic ja :P
Prikbord ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mierenneuker ;)

Afijn, weer ontopic nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kopieeren en plakken haha dat ken ik ja, wist alleen niet dat ook binnen emule kan, ik zocht echt naar een prikbord dus een locatie waar die links naar toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

officieel heet het in het nederlands gewoon "klembord" ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
:D :D Hou op, hou op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag ook eens wat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:17
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 11:56:
Hij heeft 28 GB geupload. Dat moet toch een zeer ruime hoeveelheid credits zijn.

Ik had dus beter kunnen schrijven: Hij raakt dan zijn credits voor 28 GB upload kwijt.
meer dan onwaarschijnlijk: heb een tijd 256000 known gehad en dat was maar 8 mb. 28gB is waarschijnlijk het hele netwerk :?

edit: hij zal wel zijn upload bedoelen........ en die credits taan niet bij hem ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Martinus op 08-10-2003 12:40 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walkthisworld
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 22:50
Ik heb sinds kort een klein probleem met emule. Om surfen mogelij kte houden heb ik de upload op max 10 kb/sec staan. Dit heeft altijd goed gewerkt. Echter de laatste paar dagen heb ik telkens pieken in het upload-verkeer. Dan schiet de upload bijvoorbeeld in een keer naar 40 kb/s. Dit duurt enekele seconden, dan valt de upload weer terug naar het normale niveau. Ongeveer om de minuut is er een piek. Weet iemand waar dit aan kan liggen???

specs:
getweakte alcatel adsl modem, wordt nu ook gebruikt als router
switch
laptopje, celeron 500, windows 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

walkthisworld schreef op 08 October 2003 @ 15:46:
Ik heb sinds kort een klein probleem met emule. Om surfen mogelij kte houden heb ik de upload op max 10 kb/sec staan. Dit heeft altijd goed gewerkt. Echter de laatste paar dagen heb ik telkens pieken in het upload-verkeer. Dan schiet de upload bijvoorbeeld in een keer naar 40 kb/s. Dit duurt enekele seconden, dan valt de upload weer terug naar het normale niveau. Ongeveer om de minuut is er een piek. Weet iemand waar dit aan kan liggen???

specs:
getweakte alcatel adsl modem, wordt nu ook gebruikt als router
switch
laptopje, celeron 500, windows 2000
Ik heb vorige week hetzelfde gehad. Bij mij hielp het om eMule opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

[quote]Martinus schreef op 08 oktober 2003 @ 12:39:
[...]
quote]

[oftoppic] Als ik jou was, zou ik even dat linkje uit je sig halen, want volgens mij is die niet helemaal legaal. [/offtopic]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? staat bij berichten in het duits dat ik een gestollen user name heb :? terwijl ik dat echt niet heb gewoon lsd , en als naam [GoT] Jeroen210 [NL] [Laptop] [LSD.12d] en mijn pc heeft zonder laptop er in :P maar die staat nooit aan..

wat moet ik hier nu mee :?

edit: oke ik negeer dit wel maar toch wel raar dat je dit krijg terwijl je dat niet eens hebt O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 18:22:
:? staat bij berichten in het duits dat ik een gestollen user name heb:? terwijl ik dat echt niet heb gewoon lsd , en als naam [GoT] Jeroen210 [NL] [Laptop] [LSD.12d] en mijn pc heeft zonder laptop er in :P maar die staat nooit aan..

wat moet ik hier nu mee :?
Wat dacht je van negeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil veranderen van mod, heb nu: eMule 0.29b Morph V.8g en wil Morph Next 2b proberen...

hoe kan ik dit het beste doen zonder dat er credits of me queue verloren gaat ?
bij gewoon emule updaten is het een kwestie van de binarie er overheen zetten, maar hoe gaat dat bij een mod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Zoefff schreef op 07 October 2003 @ 13:10:
[...]

Dat betekend dat 1 van die twee clients een userhash heeft gejat.

Hij herkent namelijk 2 verschillende ip's met 1 userhash, en dat kan niet, tenzij je een zgn. cheatmod gebruikt :)

Bannen die boel dus >:)
I don't cheat :) maar hoe ban ik dan of wordt het door de server gedaan?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 19:40:
ik wil veranderen van mod, heb nu: eMule 0.29b Morph V.8g en wil Morph Next 2b proberen...

hoe kan ik dit het beste doen zonder dat er credits of me queue verloren gaat ?
bij gewoon emule updaten is het een kwestie van de binarie er overheen zetten, maar hoe gaat dat bij een mod ?
hetzelfde, alleen ook ff de webserver uitpakken hè (als ie erbij zit). als je die niet gebruikt is het niet zo'n probleem

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Graham schreef op 08 October 2003 @ 19:44:
[...]
I don't cheat :) maar hoe ban ik dan of wordt het door de server gedaan?
In principe doet je client dat zelf als ie cheaters tegenkomt. Kijk maar eens of er een vermelding in je log staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ehhmm kan iemand mij ff vertellen waarom er nou ineens een groter stuk van de Community File wordt geshared :?
Ik kan m'n bandbreedte nl. wel beter gebruiken >:)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Copycat schreef op 09 October 2003 @ 17:48:
Ehhmm kan iemand mij ff vertellen waarom er nou ineens een groter stuk van de Community File wordt geshared :?
Ik kan m'n bandbreedte nl. wel beter gebruiken >:)
Heb je wel het 'echte' bestand (ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE|104856064|0BC0BC4E2C5037CB70415E7E1CF03D32|/)?
Ik zie namelijk nog geen nieuwe delen, maar heb hem dan wel op Low staan (dan heeft het sowiezo nauwelijks effect op je bandbreedte mochten er meer delen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik kan haast niet geloven dat er een groter deel in omloop is, ik heb hem gewist toen er 9 mb verzonden was... heb je een screendump :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Mr.Nobody schreef op 09 oktober 2003 @ 18:02:
ik kan haast niet geloven dat er een groter deel in omloop is, ik heb hem gewist toen er 9 mb verzonden was... heb je een screendump :?
Is nog van het hele begin dus wel de originele zal ff een dump na het eten uploaden.
<edit>Hawk shared nog 5 stukjes</edit>

En de dump
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~huizingr/pics/emule.PNG
zo zelf maar ff kleiner gemaakt, en hosten :)
[afbeelding]
[/quote]

En daarvoor heb ik tig keer ge-edit !!
Ach die van mij is clickable en ik ben NooB af B)
En heb het record meeste edits 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door Copycat op 09-10-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
code:
1
[img]http://www.noob.nl/noob.jpg[/img]

:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~huizingr/pics/emule.pNG
maar hij doet ut niet, hoofdletters :? :)
aha, hoofdletters PNG :)

edit: toch maar weer weg
hee, maak eens wat kleiner :)

zo zelf maar ff kleiner gemaakt, en hosten :)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/emule.png

[ Voor 114% gewijzigd door Mr.Nobody op 09-10-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Lekkere Kwal jij staat er trouwens ook tussen.
Nog geen nieuwe delen gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Copycat schreef op 09 October 2003 @ 20:13:
Lekkere Kwal jij staat er trouwens ook tussen.
Nog geen nieuwe delen gezien :?
Nope, ik zie ook maar 60 sources ipv 74 zoals op de screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
zetten jullie die file wel eens op pauze :?

want anders krijg je nooit iets van een ander bestand van de andere Gotters, aangezien je ook bij hun op de wachtlijst staat voor de GOT-bigfile. je krijgt dan voor dat andere bestand een AFAF en dus krijg je die nooit van hem. als ie op pauze staat kan iemand anders hem nog wel bij jou dl en jij kan bij andere GOTers dl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik zal mij ook maar bij jullie 'communitie' aansluiten. Ik ben Lekkere Kwal al eens tegengekomen, iets met Frans Bauer dacht ik :X
(nu nog even de startpost doorlezen wat ik nog meer moet doen)

Nu mijn echte vraag: ik heb een file van een algemeen aanvaardde website afgehaald ( http://whatisthematrix.wa...revolutions_trailers.html , de Ultra versie), uitgepakt (was een .zip, die pak ik altijd uit omdat ik zelf nooit .zip's vertrouw) en de .mov die er in zat in de shared map gegooid. Het filetje is zeer gewild, maar ik kan hem nergens vinden als ik zoek hoe veel anderen er zijn met het zelfde bestand (hoe veel bronnen er zijn).

Ik heb hem zelf uitgepakt, en zelf in de shared folder gegooid, en hij is zeer gewild. (er staan nu ongeveer 500 voor op de wachtlijst, aardig wat voor een 'vrij' bestand)

Mijn bestandsnaam er voor is Matrix_Revolutions_Trailer_1024.mov, maar als ik daarnaar zoek kan ik niets vinden.

-edit-
Pushte iemand mij nou dat GoT communitybestand, of deed ik zelf iets verkeerd? ik selecteerde hem alleen maar, en ik kreeg al een bericht of ik hem wilde downloaden :?

-editaanvulling-
Hmm, zou toch eens een patch voor moeten komen, eigenlijk best gevaarlijk dat dingen op het klembord al geactiveerd kunnen worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Resistor op 09-10-2003 21:17 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Resistor schreef op 09 October 2003 @ 20:53:
Ik zal mij ook maar bij jullie 'communitie' aansluiten. Ik ben Lekkere Kwal al eens tegengekomen, iets met Frans Bauer dacht ik :X
Ik ontken alles! Dat was mijn tweelingbroer die als kind op zijn hoofd is gevallen bij het skaten O-) 8)7
(nu nog even de startpost doorlezen wat ik nog meer moet doen)

Nu mijn echte vraag: ik heb een file van een algemeen aanvaardde website afgehaald ( http://whatisthematrix.wa...revolutions_trailers.html , de Ultra versie), uitgepakt (was een .zip, die pak ik altijd uit omdat ik zelf nooit .zip's vertrouw) en de .mov die er in zat in de shared map gegooid. Het filetje is zeer gewild, maar ik kan hem nergens vinden als ik zoek hoe veel anderen er zijn met het zelfde bestand (hoe veel bronnen er zijn).

Ik heb hem zelf uitgepakt, en zelf in de shared folder gegooid, en hij is zeer gewild. (er staan nu ongeveer 500 voor op de wachtlijst, aardig wat voor een 'vrij' bestand)

Mijn bestandsnaam er voor is Matrix_Revolutions_Trailer_1024.mov, maar als ik daarnaar zoek kan ik niets vinden.
Ik denk dat anderen het bestand via de search vinden en denk dat het een sample van een release is. Aangezien er nog geen enkele release is uitgebracht van Revolutions, zit iedereen nu nog op een houtje te bijten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Mr.Nobody schreef op 09 oktober 2003 @ 20:28:
zetten jullie die file wel eens op pauze :?

want anders krijg je nooit iets van een ander bestand van de andere Gotters, aangezien je ook bij hun op de wachtlijst staat voor de GOT-bigfile. je krijgt dan voor dat andere bestand een AFAF en dus krijg je die nooit van hem. als ie op pauze staat kan iemand anders hem nog wel bij jou dl en jij kan bij andere GOTers dl.
Je kan ook de resume order op een hoog getal (1000 bijv) zetten, dan zitten alle andere files daar sowieso onder en krijgen zij alle A4AF sources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Is het niet handiger om die public string op [GoT] in te stellen? Hebben we deze file helemaal niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Laatst online: 11-09 16:16
Wat is het verschil tussen transferred en completed? Ik zie er soms 2 verschillende getallen in staan. Wat houden deze vakken in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Bever schreef op 10 oktober 2003 @ 08:58:
Wat is het verschil tussen transferred en completed? Ik zie er soms 2 verschillende getallen in staan. Wat houden deze vakken in?
Transfered = wat er bruto over de internetverbinding is binnengewandeld. Completed = wat er netto bruikbaar was. Soms kan er wat extra bytes worden overgezet dmv compressie (Tr < Co), maar soms moeten er bytes worden weggegooid doordat er corrupte gedeeltes bijzaten (Tr > Co).

edit
Resistor _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door The Third Man op 10-10-2003 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Bever schreef op 10 oktober 2003 @ 08:58:
Er worden soms stukjes gewonnen door compressie, die stukken hoeven dus niet gedownload te worden. (completed > downloaded)

Soms gaan er stukken verloren (corruptie), en die moeten dan nog een keer gedownload worden. (completed < downloaded)

-edit-
Als je in het tabblad 'statistieken' kijkt kan je in het tabelletje links dingen uitvouwen.
Bij Overdracht => ontvangsten en dan sessie of cumulatief kan je zien hoe veel je gewonnen hebt door compressie of verloren door corruptie.

Corruptie kan verschillende oorzaken hebben, slechte verbinding, corrupt aanbod enz.

[ Voor 27% gewijzigd door Resistor op 10-10-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

evaarties schreef op 10 oktober 2003 @ 08:17:
Is het niet handiger om die public string op [GoT] in te stellen? Hebben we deze file helemaal niet meer nodig.
Nee, het idee erachter was dat we op deze manier mensen aan onze friends-list konden toevoegen en alleen de friends voorrang zouden geven. Anders zouden ook de nickjatters met [GoT] in hun naam voorrang krijgen, wat we juist niet wilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Wat betekend "Get all A4AF" en "Force A4AF on/off"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
get all A4AF -> geef dit bestand alle bronnen die eigenlijk al bezet zijn door een ander bestand die jij bij dezelfde persoon aan het dl bent (je kan maar 1x op de wachtlijst vookomen bij die persoon). m.a.w. je gaat van de wachtlijst af voor dat bestand en gaat op de wachtlijst voor dit bestand.

force A4AF on/off -> dan doet ie het automatisch voor dit bestand. kan maar met 1 bestand tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
bedankt voor het snelle antwoord :)

En als ik een bestand download en ik sta in een wachtlijst, als ik dan emule uit doe en later weer aan, kom ik dan weer achteraan in de wachtlijst te staan? Of hoe werkt dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ja, als je bij de AH uit de rij gaat moet je ook weer achter aansluiten :)

met veel credits ga je wel sneller erdoor heen

[ Voor 26% gewijzigd door Mr.Nobody op 10-10-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Mr.Nobody schreef op 10 October 2003 @ 22:40:
ja, als je bij de AH uit de rij gaat moet je ook weer achter aansluiten :)

met veel credits ga je wel sneller erdoor heen
en die credits krijg je door veel te uploaden?
kun je ergens zien hoeveel credits je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
nee kan je niet zien. hoogstens bij je statistieken, hoeveel je totaal geupload hebt. alleen heb je niet echt een houvast aan wie je dat geupload hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Mr.Nobody schreef op 10 October 2003 @ 22:44:
nee kan je niet zien. hoogstens bij je statistieken, hoeveel je totaal geupload hebt. alleen heb je niet echt een houvast aan wie je dat geupload hebt.
dus je kunt sneller downloaden bij mensen die ook van jou gedownload hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ja, daar heb je credit. als ze in je friendlist staan gaat het ook sneller. en als ze bij jou community horen ook. combinatie van alle 3 is het snelste. lees ook ff de FAQ, eerste pagina van dit topic, door. daar staan denk ik nog wat hints voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk mogelijk om meerdere mods "tegelijk" te draaien ? of beter gezegd, tegelijk geinstalleerd hebben....
als dat niet mogelijk is...hoe kan ik dan het beste switchen zonder dat er credits of een queue-list verloren gaat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Tegelijk installeren kan wel, maar tegelijk draaien raad ik je niet aan.

Als je in beide clients dezelfde credits wilt hebben, moet je ff een kopietje van je preferences.dat maken, dan is dat opgelost. Zorg wel dat je ze dan niet tegelijkertijd aanzet, want dan word je aangezien als cheater, userhash-jatter (2 verschillende clients met dezelfde userhash kan niet).

Het lijkt me ook niet verstandig om beide clients dezelfde bestanden te laten downloaden, oftewel, dezelfde .temp files. Het moet theoretisch wel kunnen, maar je neemt wel een risico.

2 mods geinstalleerd hebben met dezelfde userhash (credits) kan dus prima, maar ik zou ze beiden andere bestanden laten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 12 October 2003 @ 16:44:
Tegelijk installeren kan wel, maar tegelijk draaien raad ik je niet aan.

Als je in beide clients dezelfde credits wilt hebben, moet je ff een kopietje van je preferences.dat maken, dan is dat opgelost. Zorg wel dat je ze dan niet tegelijkertijd aanzet, want dan word je aangezien als cheater, userhash-jatter (2 verschillende clients met dezelfde userhash kan niet).

Het lijkt me ook niet verstandig om beide clients dezelfde bestanden te laten downloaden, oftewel, dezelfde .temp files. Het moet theoretisch wel kunnen, maar je neemt wel een risico.

2 mods geinstalleerd hebben met dezelfde userhash (credits) kan dus prima, maar ik zou ze beiden andere bestanden laten downloaden.
bedankt voor je snelle reactie !!
klinkt goed allemaal :Y)
maare, als ik je goed begrijp is preferences.dat het enige bestand wat ik moet backuppen om me credits te houden ?
dus kan zegmaar een totaal nieuwe installatie van emule(met mod) maken en dan preferences.dat weer terug zetten --> klaar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Juist.

Bedenk ook dat jou credits niet op je eigen computer worden bijgehouden he. Iedereen in het eMule netwerk heeft een bestans clients.met, waarin word bijgehouden hoeveel credits welke user bij hem heeft. Dit word opgeslagen aan de hand van diegenes userhash, die je in preferences.dat vind.

Als jij dus zorgt dat je userhash hetzelfde blijft, dan herkennen al die andere jou weer, ookal heb je een andere client geinstalleerd.

Als je wil dat iedereen die credits bij jou heeft, dat moet je ook het bestand clients.met naar je nieuwe client kopieren, wel zo sociaal voor de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff, wanneer komt er weer een update van je FAQ? Veel op de Zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Yup, ben erg veel op de Zaak en op de TU (zelfs nog te weinig op de TU, maarja ;) ). Zal binnenkort wel weer een grote update maken, na de tentamens denk ik.

Ben jij lid van USC :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 23:04

4POX

Everybody is wired

Ik heb emule nu al een jaar lang draaien. Met altijd rond de 20 a 100 gigabyte geshared. Maar de laatste paar maanden heb ik het vermoeden dat de verbinding hier trager en trager wordt.

Kan het nu zo zijn dat er nu duizende users van het donkeynetwerk nu mijn IP in hun emule hebben staan en dat mijn verbinding dus vele verbindingen steeds moet afhandelen. Zelfs als ik emule heb uitstaan ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

4POX schreef op 12 October 2003 @ 18:34:
Ik heb emule nu al een jaar lang draaien. Met altijd rond de 20 a 100 gigabyte geshared. Maar de laatste paar maanden heb ik het vermoeden dat de verbinding hier trager en trager wordt.

Kan het nu zo zijn dat er nu duizende users van het donkeynetwerk nu mijn IP in hun emule hebben staan en dat mijn verbinding dus vele verbindingen steeds moet afhandelen. Zelfs als ik emule heb uitstaan ?
Hoeveel bestanden deel je? Hoe groot is je queue ingesteld? Welke mod gebruik je? Hoeveel verbindingen? Hoeveel max/5s? Hoeveel sources/file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op 12 October 2003 @ 18:39:
[...]
Hoeveel bestanden deel je? Hoe groot is je queue ingesteld? Welke mod gebruik je? Hoeveel verbindingen? Hoeveel max/5s? Hoeveel sources/file?
hij (4pox) zei "zelfts als ik emule uit heb staan" dus weet niet of deze dingen erg ter zaken doen??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 18:56 . Reden: was onvolledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Is er ook een 'gewone' lijst van de GoT cummunityfile? Waar de nicks in staan die je kan verwachten?

Ik heb nou een '[GoT] Resistor DarkMule v6', een echte nickjatter (ik ben zelf [GoT] Resistor) en een ' [GoT] Peterlepannes' (met een spatie er voor) tegengekomen met een file die ik echt niet verwacht bij ze.

-edit-
Ik heb het ook nog dat er data naar mijn computer wil terwijl hij uit staat, zullen wel mensen zijn die in de wachtlijst stonden toen ik hem uitzette die komen 'informeren' of de computer/eMule nog aanstaat.

[ Voor 30% gewijzigd door Resistor op 12-10-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 18:55:
[...]

hij (4pox) zei "zelfts als ik emule uit heb staan" dus weet niet of deze dingen erg ter zaken doen??
Nou ja, dan alleen de 1e en 2e vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Resistor schreef op 12 October 2003 @ 18:57:
-edit-
Ik heb het ook nog dat er data naar mijn computer wil terwijl hij uit staat, zullen wel mensen zijn die in de wachtlijst stonden toen ik hem uitzette die komen 'informeren' of de computer/eMule nog aanstaat.
dat is normaal en gaat nog een hele poos door. als je toevallig bij de bronnen zit die opgeslagen worden, kan je ip zelfs nog wel 3 dagen gebruikt worden (sommige mods hebben dit en soms kan je ook nog het aantal dagen instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:46

rally

Deyterra Consultancy

Ik weet niet of ik er overheen heb gelezen (ik volg dit topic al een hele tijd, dus ik hoop het niet... kan ik weer opnieuw beginnen met lezen :))
Sinds kort heb ik het volgende "probleem" (het is eigenlijk meer een irritatie).
Met zeer grote regelmaat krijg ik het volgende bericht:
[AUTOMATED WARNING] Sorry, you have not understood P2P
Waarom krijg ik in vredesnaam deze berichten? Ik share meer dan genoeg, getuige mijn bijgevoegde Statistics:

Cumulative - Uploaded Data: 68.28 GB
Cumulative - Downloaded Data: 51.11 GB
Yearly - Uploaded Data: 302.16 GB
Yearly - Downloaded Data: 226.16 GB

Ik heb een 8192/1024 lijntje en die staat vaak genoeg wagewijd open (uiteraard twee richtingen op :P ).
Lijkt me toch RUIM voldoende aan uploaded data (en zeker geen "Jip en Janneke" materiaal) om niet te worden uitgemaakt voor File Sharing Krent.
Hebben meer mensen hier last van en zo ja is er ook iemand die weet wat je er tegen kunt doen?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

[quote]Resistor schreef op 12 October 2003 @ 18:57:
Is er ook een 'gewone' lijst van de GoT cummunityfile? Waar de nicks in staan die je kan verwachten?

quote]
Volgens mij niet. Eerlijk gezegd, nog niet van gehoord.
Mijn voorstel is dan ook om allemaal je [GOT]spatie"naam" op dezelfde manier in te vullen, zodat je in 1 oogopslag kunt zien of er dubbele namen voor komen.
Wat vinden jullie daar van?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

13-10-2003 20:05:27: Fout WWW .NVPHOST.COM (IP:4661) - Please try to use a random port instead of 4662, because a lot of ISP have filters on 4662 port. Any number between 80 and 65530 should be OK. Thanks

Jullie deze melding ook gekregen?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:17
Geurt-kun schreef op 13 October 2003 @ 21:05:
13-10-2003 20:05:27: Fout WWW .NVPHOST.COM (IP:4661) - Please try to use a random port instead of 4662, because a lot of ISP have filters on 4662 port. Any number between 80 and 65530 should be OK. Thanks

Jullie deze melding ook gekregen?
nieuwe melding voor low-id

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

rally schreef op 13 oktober 2003 @ 19:01:
Ik weet niet of ik er overheen heb gelezen (ik volg dit topic al een hele tijd, dus ik hoop het niet... kan ik weer opnieuw beginnen met lezen :))
Sinds kort heb ik het volgende "probleem" (het is eigenlijk meer een irritatie).
Met zeer grote regelmaat krijg ik het volgende bericht:
[AUTOMATED WARNING] Sorry, you have not understood P2P
Waarom krijg ik in vredesnaam deze berichten? Ik share meer dan genoeg, getuige mijn bijgevoegde Statistics:

Cumulative - Uploaded Data: 68.28 GB
Cumulative - Downloaded Data: 51.11 GB
Yearly - Uploaded Data: 302.16 GB
Yearly - Downloaded Data: 226.16 GB

Ik heb een 8192/1024 lijntje en die staat vaak genoeg wagewijd open (uiteraard twee richtingen op :P ).
Lijkt me toch RUIM voldoende aan uploaded data (en zeker geen "Jip en Janneke" materiaal) om niet te worden uitgemaakt voor File Sharing Krent.
Hebben meer mensen hier last van en zo ja is er ook iemand die weet wat je er tegen kunt doen?
Mij boeit het nooit zo, het zijn meestal automatische berichten als je bij die persoon een 1:10 factor van UL/DL haalt, of als die persoon uit je queue geband wordt doordat je client een suspicious packet van die persoon heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op 13 oktober 2003 @ 22:47:
[...]
Mij boeit het nooit zo, het zijn meestal automatische berichten als je bij die persoon een 1:10 factor van UL/DL haalt, of als die persoon uit je queue geband wordt doordat je client een suspicious packet van die persoon heeft ontvangen.
ja idd, je moet je pas zorgen maken als je 100-den van die berichies krijgt... als 1 client jou nie ziet zitten... boeiuh... wat is 1 source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

The Black Hand v4

-----------------------------------------------------------------

ChangeLog:

Update eMule v.30b The Black Hand
Now The Black Hand is based on v.30b.

Update Features, BugFixes, Tweaks, etc. SlugFiller & itsonlyme
Updated all code we previously used to their .39a version, including SpreadBars, ModID, List Requested, etc.

Feature HideOS SlugFiller
HideOS increases file spread by sharing only certain chunks of a file at a time. When a chunk has been uploaded more times (default = 5 [Settings in The Black Hand Tweaks section of the preferences]) than other chunks it becomes hidden from other users. This ensures different chunks will be uploaded faster, instead of uploading the same chunk over and over to different users. Also, the selective sharing option will hide all chunks of a file except one, each client getting a different chunk.

Compliance New Mod Guideline Compliance The Black Hand
Removed Community Sharing and Manual Server Source Re-Ask. Reduced maximum saved sources from 50 to 40.

Update Complete Sources zegzav
Updated to v30b.01

Feature "Unlimited" UL/DL Speed Option The Black Hand
Added an "Unlimited" option to the ul/dl speed sliders (move all the way to the right)

Feature Another Credit System Pawcio
Added Pawcio to the credit system options. (Now you can select from Official, Lovelace, Pawcio, or none)

Feature/Tweak/Change/Update/BugFix General BugFixes, Optimizations, Updates The Black Hand
Fixes of known bugs from previous versions, small tweaks/optos, GUI updates, etc...
Basically, stuff you probably won't even notice.
Linkjes:
Vanilla (normaal)
Vanilla Ultra AMD optimized
(edit: G7 is ook beschikbaar, zie beneden)

Over de andere versies/builds:
/G7 optimized version will be up tomorrow and a Kademlia based TBH will be coming very soon, so be on the look out for those!

NOTE: Translations will be available soon as well. Unfortunately you'll have to use the English version in the mean time.
EDIT:
Niet vermeld, maar wel belangrijk: de Lugdunum 16.40 en hoger servers geven stukken meer sources aan 0.30b based clients, doordat die een vernieuwd serverprotocol bevatten. Des te meer reden dus om te updaten!

[ Voor 9% gewijzigd door The Third Man op 15-10-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42
ik heb een vaag probleem, een heleboel bestanden houden bij 9,28 mb op met downloaden omdat er dan geen sources beschikbaar zijn, heb dit nu al bij een stuk of 10 bestanden gehad 8)7 |:(

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

sv3n schreef op 14 October 2003 @ 19:05:
ik heb een vaag probleem, een heleboel bestanden houden bij 9,28 mb op met downloaden omdat er dan geen sources beschikbaar zijn, heb dit nu al bij een stuk of 10 bestanden gehad 8)7 |:(
Als ik me neit vergis is een chunk precies 9,28Mb groot. Is het hele bestand dan wel beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Vervolg op v4 van TheBlackHand release:

Vanilla G7 optimized
Vanilla UltraAMD G7 optimized

De servers van SF zijn op dit moment behoorlijk traag, zoek anders via deze pagina een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

wat is dat Vanilla eigenlijk voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 10:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vanilla staat normaal voor de "normale" versie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

op de frontpage gaat deze 8-delige emule discussie in het klein verder. :7

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb gezocht, kon niets vinden.

Hoe zit het met die temp directory?
Hoe kan ik die legen??

Want hij is nl. 8GB groot..... WinXP begint te mekkeren.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Toch niet goed gezocht meendering.

eMule reserveert meteen ruimte voor een download. Download je dus een bestand van 700 mb, dan maakt eMule alvast een bestand op je hardeschijf aan van 700 mb, ook al is die nog lang niet binnen. Voordeel hiervan is dat er altijd voldoende ruimte is om een bestand af te maken, zodat daar geen gedonder mee is.

Toch wel 1 van de basisdingen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zoefff, bedankt voor je snelle antwoord....
Voeg nu ff niks aan de cue list...... staan snel teveel files in.... *D

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Je kan ze ook toevoegen en op pauze zetten hoor ;)

Vergeet je iig niet om ze later alsnog toe te voegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met lancast? en zoja: een goede of een slechte :P
En is er ook een op eMule 30b gebaseerde versie met lancast?

edit:
fuk.. eerst zoeken, dan posten :P
in deel 5 en 7 moet er iets over gezegd zijn... maar dat zijn veel pagina's en is alweer tijd geleden, dus misschien is er onderhand alweer wat veranderd?
:+

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 23:04

4POX

Everybody is wired

Lekkere Kwal schreef op 12 oktober 2003 @ 18:39:
[...]
Hoeveel bestanden deel je?
Number of shared files : 327
Average filesize: 216.43 MB
Largest shared file: 965.92 MB
Total size of shared files: 69,11 GB
Hoe groot is je queue ingesteld?
5000 (standaard)
Welke mod gebruik je?
Even kijken. Ik draai de mod die eens boven in een poll van got stond
emule v0.29b [morph v8g]
Hoeveel verbindingen?
connection limit: 400
Hoeveel max/5s?
400
Hoeveel sources/file?
20
Ik heb gezocht, kon niets vinden.

Hoe zit het met die temp directory?
Hoe kan ik die legen??

Want hij is nl. 8GB groot..... WinXP begint te mekkeren.
Voor de temp is er een hele simpele maar supergoeie oplossing die ik hier al maanden toe pas

NTFS compressie.. I love it.. Mijn tempdirectorie was 30 gigabyte groot.. Maar had maar 4 gigabyte nodig op de harddisk.. Let op. Als je de directorie gaat compressen moet je even tijdelijk emule down gooien.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Laatst online: 09:13
Heb niet het hele topic doorgelezen maar heb ff een vraagje.

Ik heb nu zo'n groene kikker als USB ADSL modem van KPN :( . Omdat dit niet erg handig is ivm delen van internet over het netwerk wil ik een ethernet modem gaan kopen.

Ik weet dat sommige ethernet modems problemen hebben met het aantal verbindingen dat emule wil leggen.

Welk modem (met router erin) heeft hier geen last van en kunnen jullie mij aanraden? (±150 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

De blauwe Speedtouch 510 (via alle kpn aanbieders) had probs, maar met de nieuwe firmware is alles ok, verder weet ik zelf geen modems de problemen hebben met emule, jij wel?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vigor 2500 :( meer dan 150 verbinding = geen internet.. en zelfs met slechts 150 conns is het nog erg traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ik zit met een probleempje. Heb nu een getweaked alcatel modem. Gaat allemaal goed. Maar ik kan dus niet dl'en met Emule, want daarvoor moet poort 6667 open, zowel tcp als udp. Nu weet ik wel waar ik het moet open, via start telnet etc. Maar ik weet dus niet hoe. ik heb het poortmapping verhaal doorgelezen. paar van die linkjes geopend en die stukjes gelezen, maar wordt er in dit geval niet heel veel wijzer van :? Weet een van jullie wat ik precies zou moeten doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Je hebt ook Het Grote Poortmappingsverhaal doorgelezen?

Neem er even een kijkje, en kijk vervolgens hier: http://www.bruring.com/nu...iewarticle&artid=3&page=1 .

Hier staat heel duidelijk, en stap voor stap, uitgelegd hoe je je getweakte alcatel modem moet instellen.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.