eMule opensource eDonkey, deel 8

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.880 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 07:49
Ik wil overstappen van emule plus naar nextmorph welke files kan ik overnemen (bijv clients.met) ?

De server.met heb ik maar opnieuw samengesteld.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Btje schreef op 02 september 2003 @ 18:16:
Ik wil overstappen van emule plus naar nextmorph welke files kan ik overnemen (bijv clients.met) ?

De server.met heb ik maar opnieuw samengesteld.
Gewoon .exe overschrijven en indien gewenst ook de language dll's en de website templates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 14:04:
Ik heb gisteravond die webserver eens uitgeprobeerd. Leuk en werkte meteen (lokaal). Alleen heb ik deze aangezet zodat ik af en toe eens op mijn werk kan kijken hoe het ervoor staat. Hiervoor heb ik poort 4711 doorgestuurd. Nu heb ik de volgende problemen:

1- Een collega (achter de zelfde proxy) kan WEL bij de 'site' maar krijgt de hele tijd stukken te downloaden ipv dat deze getoond wordt. (thuis op andere netwerk pc's niet)
2- Ik krijg zelf de hele site niet eens te zien. (page cannot be displayed zegt IE)

Iemand enig idee hoe beide problemen kunnen worden opgelost?

Specs: E-tech router (blauwe kreng), Emule Plus 1g

offtopic:
De oplossing voor probleem1 heb ik al ergens gezien maar kan het niet meer terugvinden en weet het niet meer exact...
eMule opensource eDonkey, deel 8

(Uit de startpost, toch wel het minste wat je kan doorlezen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke oke
Als ik iets wil openen in de emulewebserver krijg ik een download venster!
Je moet in de internet explorer HTTP 1.1 en/of HTTP 1.1 through proxy connections aanzetten (Extras -> Tools -> Internet Options -> Advanced)
Dit kwam me vaag bekend voor :) Maareh probleem 2 is daarmee niet opgelost... :(

Ik heb poort 4711 doorgestuurd. Bij een collega werkt het wel, maar bij mij totaal niet. (page cannot be displayed zegt IE)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
offtopic:
vanuit een zonnig turkije wil ik iedereen ff iedereen in het emule topic de groeten doen :) tot 9 september

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Nobody op 02-09-2003 20:00 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig van je Mr. Nobody, enjoy je vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legolas, je bent wel een beetje laat met je black hand :P v2a is er al eventjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 21:49:
Legolas, je bent wel een beetje laat met je black hand :P v2a is er al eventjes :)
weet ik, maar zag het niet staan en ben net terug van vakantie, vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een probleem met Emule, versie 0.28c, zal vanavond de nieuwste versie eens proberen trouwens.
Probleem: nadat de machine lang aangestaan heeft (dus heeft gedownload), ben ik mijn verbinding kwijt, sterker nog, ik moet echt de stroom van mijn adsl modem afhalen en dan de stroom er weer op zetten, dan pas heb ik weer verbinding met het internet. Ik heb voldoende ruimte op mijn harde schijf voor de bestandjes die ik binnentrek. Enig idee, wat dit kan zijn, hier had ik vroeger nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:55
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 09:11:
Ik heb dus een probleem met Emule, versie 0.28c, zal vanavond de nieuwste versie eens proberen trouwens.
Probleem: nadat de machine lang aangestaan heeft (dus heeft gedownload), ben ik mijn verbinding kwijt, sterker nog, ik moet echt de stroom van mijn adsl modem afhalen en dan de stroom er weer op zetten, dan pas heb ik weer verbinding met het internet. Ik heb voldoende ruimte op mijn harde schijf voor de bestandjes die ik binnentrek. Enig idee, wat dit kan zijn, hier had ik vroeger nooit last van.
Misschien maak je teveel connections en vindt je router/modem dat niet leuk?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 09:11:
Ik heb precies hetzelfde probleem met een Zyxel Prestige 650R-31 van Demon Internet op een 2048/512 verbinding.
Kom er maar niet achter wat het is... Hoe laag ik de connecties en alles ook zet, het is alleen maar uitstel van executie.

Maar... komt het nou door de router (immers andere routers doen het niet) of door eMule (want hij doet het niet, helemaal niet, als emule uitstaat).

Firmware upgrades en alles helpen nada :(

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:05
Ik heb de laatste tijd een beetje vervelend probleem met edonkey (0.50.1). Hij vreet namelijk al mijn geheugen op! Nee dan bedoel ik niet RAM maar gewoon m'n harde schijf ruimte. Het is zelfs zo erg dat hij in 1 nachtje 14 GB kan volschrijven, vervolgens komt ie doodleuk met de melding dat hij niet genoeg ruimte heeft. Als ik edonkey dan afsluit komt langzaamaan m'n ruimte weer terug. Dit is natuurlijk ook niet echt handig als je ook nog iets anders wil doen met edonkey op de achtergrond want dat gaat hierdoor ontzettend traag. Ik dacht dat je in een versie van emule kon aangeven hoeveel buffer ruimte hij mag gebruiken (als dat het probleem is). Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Baggio1666 schreef op 03 September 2003 @ 13:10:
Ik heb de laatste tijd een beetje vervelend probleem met edonkey (0.50.1). Hij vreet namelijk al mijn geheugen op! Nee dan bedoel ik niet RAM maar gewoon m'n harde schijf ruimte. Het is zelfs zo erg dat hij in 1 nachtje 14 GB kan volschrijven, vervolgens komt ie doodleuk met de melding dat hij niet genoeg ruimte heeft. Als ik edonkey dan afsluit komt langzaamaan m'n ruimte weer terug. Dit is natuurlijk ook niet echt handig als je ook nog iets anders wil doen met edonkey op de achtergrond want dat gaat hierdoor ontzettend traag. Ik dacht dat je in een versie van emule kon aangeven hoeveel buffer ruimte hij mag gebruiken (als dat het probleem is). Iemand enig idee?
Volledig overstappen naar eMule... :P Dit probleem zijn weer hier nog nooit tegengekomen en loop al sinds deel 2 mee dus... En ja eMule kan buffer size invullen, maar weet niet of het daardoor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ecco schreef op 03 September 2003 @ 09:57:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem met een Zyxel Prestige 650R-31 van Demon Internet op een 2048/512 verbinding.
Kom er maar niet achter wat het is... Hoe laag ik de connecties en alles ook zet, het is alleen maar uitstel van executie.

Maar... komt het nou door de router (immers andere routers doen het niet) of door eMule (want hij doet het niet, helemaal niet, als emule uitstaat).

Firmware upgrades en alles helpen nada :(
Ik heb er geen last van 650R-33 / Demon / 2048/512
En dan heb ik er nog een Vigor 2200E tussen (poort 4200 t/m 4700 tcp en udp open)en nog een 4 ports hub.
Gebruik Morphnext 1c / max sources 800 / max connections 800.
Als ik me ezel start heb ik vaak "too many connections" maar dat trekt vanzelf wel bij (oftewel niks van aantrekken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baggio1666 schreef op 03 september 2003 @ 13:10:
Ik dacht dat dit een eMule topic was. voor problemen met edonkey moet je echt ergens anders zijn.
Buffer ruimte is bij edonkey vastgezet op niet meer dan een paar MB... dus 14GB is een beetje veel, zit blijkbaar een lek ofzo in. eMule is altijd nog 10x beter dan edonkey :P dus ik stel voor emule te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legolas82 schreef op 02 September 2003 @ 23:09:
[...]

weet ik, maar zag het niet staan en ben net terug van vakantie, vandaar :P
Ik zie idd dat je al blackhand v2a draait :P
Handig dat GoT bestandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
Ik zit hier eigenlijk best wel met een probleempje, mijn emule wilt soms wel 50- 100% cpu usage gebruiken (ook nog na 2 uur).

Ik gebruik een AMD 1333 Mhz en heb 512mb geheugen als client heb ik de morphnext 1c mod.

Ik hou het probleem met veel of weinig sources, ik heb alle performance tweaks aanstaan.
Wie kan mij vertellen wat het zou kunne zijn

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 16-07 19:12
ik weet niet of ikhet hier moet posten maar ik heb een probleempje. Nadat mijn PC uitsloeg.. windhoos en moest restarten herkende Emule mijn bijna komplete download niet meer . Is er iets dat ik kan doen waardoor Emule hem weer kan zien als file en de download afmaakt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Chadi schreef op 03 September 2003 @ 21:26:
ik weet niet of ikhet hier moet posten maar ik heb een probleempje. Nadat mijn PC uitsloeg.. windhoos en moest restarten herkende Emule mijn bijna komplete download niet meer . Is er iets dat ik kan doen waardoor Emule hem weer kan zien als file en de download afmaakt???
Zie FAQ, en ook die op www.emule-project.net, die is soms wat uitgebreider :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
tjah het is allemaal spaans of portugees die repair tools.. maar ga het effe uitvogelen :D thx

iemand die een nederlandse versie weet is vanharte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik nou gek of zijn er weer een aantal servers de lucht uit?

o.a razorback

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:09

jbbrans

PPanic schreef op 03 September 2003 @ 19:59:
Ik zit hier eigenlijk best wel met een probleempje, mijn emule wilt soms wel 50- 100% cpu usage gebruiken (ook nog na 2 uur).

Ik gebruik een AMD 1333 Mhz en heb 512mb geheugen als client heb ik de morphnext 1c mod.

Ik hou het probleem met veel of weinig sources, ik heb alle performance tweaks aanstaan.
Wie kan mij vertellen wat het zou kunne zijn
Ik had ook een behoorlijk hoge cpu verbruik met morphnext 1c. Ik gebruikte de P4 geoptimaliseerde versie op een P4 2400MHz en had een cpu gebruik van ruim 60%.

Na de verse installatie van een andere versie is het weer normaal (tot 5%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Eerst had ik emule 28 ... , ben toe overgestapt naar emule 30 maar daar kwam ik steeds de melding tegen dat een heleboel servers niet connecten met emule boven versie 29.
Aldus ik dan maar emule 29a eropgezet en 30 weggedaan.
Nu beginnen er weer servers te zeuren dat ik geband word omdat "your client is connecting to fast "
Ik weet het nu ook niet meer wat kan ik daar nu weer aan doen.
En nu net weer een ban "your client is leeching!"
Ik deel maar 224 bestanden (geen mp3)
Mijn download blijft steeds 0 , maar ondertussen blijft de upload wel altijd boven de 10k.

[ Voor 26% gewijzigd door makkie op 03-09-2003 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
Emule 0.30a Kan helemaal niet meer connecten.Ben bijna een uur bezig . Emule is niet meer zoals vroeger

• Chadi
heb nog de 28 versie en die werkt gewoon hardstikke goed. En over die beveiligings lek... zal me worst wezen :D

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15
e-mule kan al 3 dagen niet meer connecten met geen ene server :?

Weet iemand wat hier aan de hand is ?

ik heb versie 0.30a

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet niet wat voor serverlijsten jullie gebruiken maar ik zit hier binnen 3 sec op een server, werkt allemaal prima.

• Martinus
  • Laatst online: 08-09 13:52
Galaxis schreef op 04 September 2003 @ 19:55:
e-mule kan al 3 dagen niet meer connecten met geen ene server :?

Weet iemand wat hier aan de hand is ?

ik heb versie 0.30a
er zijn inderdaad wat problemen met de transitie van .29 naar .30 vele servesr hebben er problemen mee, ik zlef heb geen prob meer als ik weer een .28 gebruik.

no comment

• legolas82
Martinus schreef op 04 September 2003 @ 22:47:
[...]

er zijn inderdaad wat problemen met de transitie van .29 naar .30 vele servesr hebben er problemen mee, ik zlef heb geen prob meer als ik weer een .28 gebruik.
Zelf nog nooit problemen gehad met connecten ook niet met de 0.30a. Gebruik nu 0.30 Blackhand v2a mod... Loopt als een TGV.. :)
Probeer anders ff je serverlijst te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik hier eMuleplus 1h beta2 en die werkt perfect, daarnaast ook 1gR2, werkt ook als een trein, geen connectie problemen of niets.. maar wel die beveiligingsfoutjes opgelost. ik klaag niet :P Lang leve plus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat net efkus door m'n statistieken te browsen... zie ik opeens dit:

code:
1
2
3
Download Sessions: 17287            
Successful Download Sessions: 711 (4.1%)            
Failed Download Sessions: 16576 (95.9%)

Dit staat bij downloads: Cumulatief...
Dit betekend dus dat meer dan 95% van al mijn download sessies mislukken?
Is dat normaal? Niet dat ik trouwens te klagen heb hoor... Files komen snel genoeg binnen, maar ik vonnut nogal vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Dat is op zich wel 'raar'. Ik heb 50.000 sessions waarvan 75% gewoon 'gelukt' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Hier lukt 70% v.d. 16.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm vaag dan...

enig idee waar dat aan zou kunnen liggen? kep een adsl basic abo en ik mag toch nie klagen over me downloads.. kep wel altijd een redelijk grote queue.. wordt dan de kans vergroot dat die naar een client probeert te connecten die inmiddels alweer offline is (en dat die sessie dan dus failt)...

ik zal eens even kijken of het bij me huidige sessie ook zo'n scheve negatieve verhouding is... misschien heb ik wel een keer een slechte week gehad :?

EDIT:
Die stats van me huidige sessie zien er idd beter uit:

code:
1
2
3
Download Sessions: 377           
Successful Download Sessions: 313 (83.0%)            
Failed Download Sessions: 64 (17.0%)

nog steeds vreemd

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik voorkomen dat een client die banned is niet meer een kwartiertje later weer effe langskomt? Ik wil het leechers graag zo lastig mogelijk maken... ik zit toch al met zo'n klote adsl-basic upload. (versie: eMule Plus v1g)

code:
1
2
3
4
5-9-2003 10:47:32: Client 'karpikkk' seems to be an aggressive client and is banned from the uploadqueue (hash stealer)
5-9-2003 10:47:32: Client 'karpikkk' seems to be an aggressive client and is banned from the uploadqueue (hash stealer)
5-9-2003 11:04:18: Client 'karpik22' seems to be an aggressive client and is banned from the uploadqueue (hash stealer)
5-9-2003 11:09:15: Client 'karpikkk' seems to be an aggressive client and is banned from the uploadqueue (hash stealer)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 17:35 . Reden: duidelijk denkik :? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hey, hoeveel downloads tegelijk is eigenlijk nog goed te doen?

Bij 5-8 of minder gaan ze allemaal erg snel, met veel sources. Maar ik heb nu 20 en van de laatste vijf weet ik zeker dat ze veel geshared worden, toch doet eMule net alsof er 0 sources voor te vinden zijn.

Hoe los ik dit op?

[ Voor 5% gewijzigd door Captain Pervert op 05-09-2003 21:39 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het volgende.

Je hebt je "max connections" waarschijnlijk al verbruikt, waardoor eMule niet meer verder zoekt naar sources voor de laatste downloads. Je moet dan je "max connections" verhogen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 22:43:
Ik denk het volgende.

Je hebt je "max connections" waarschijnlijk al verbruikt, waardoor eMule niet meer verder zoekt naar sources voor de laatste downloads. Je moet dan óf je "max connections" verhogen.
óf wat :P

Je connections sluiten na een minuutje of zo weer hoor, dus het is niet zo dat er een plafond is. Wat wel mogelijk is, is dat de server waar je mee verbonden bent weinig bandbreedte heeft, of dat je router vreemd doet.

[ Voor 3% gewijzigd door The Third Man op 05-09-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik heb wel een router ja, maar netjes de drie poorten geforward, dus wat bedoel je met vreemd doen?

Ik heb max. connections ingesteld op 3000 :)

En het maximum wat ik tot nu toe heb gehad is 556...

Verder staat in de stats:

- Max connection limit reached: 0.

Dus dat kan het niet zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Captain Pervert op 05-09-2003 23:12 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Captain Pervert schreef op 05 September 2003 @ 23:11:
Ik heb wel een router ja, maar netjes de drie poorten geforward, dus wat bedoel je met vreemd doen?

Ik heb max. connections ingesteld op 3000 :)

En het maximum wat ik tot nu toe heb gehad is 556...

Verder staat in de stats:

- Max connection limit reached: 0.

Dus dat kan het niet zijn.
Ja, dit zou op een netwerkbeheerdersopleiding op academisch niveau een duidelijk voorbeeld zijn van non-reported connection loss. Simpel gezegd: de router kan niet meer dan zo'n 550 verbindingen aan. Jij staat echter veel meer toe, waardoor de router een eigen leven gaat leiden op het gebied van het routen van connections. Het lukt jouw client niet meer om connections naar buiten te maken, waardoor de hele boel in het honderd loopt.

Óók kan het zijn dat je OS gewoon moeite heeft. Ook WindowsXP heeft een maximum. Gebruik gewoon de Wizard in emule en gebruik die waardes. Dan weet je zeker dat het niet aan het OS ligt. Sommige goedkopere routertjes slaan al op tilt bij meer dan 200 connections, dus probeer gewoon wat lagere limieten en cross your fingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het maximaal aantal toegestane sources verhogen. Ik bedacht me echter dat niet elke mod deze mogelijkheid heeft. Dat was op de helft van de zin, en heb vergeten die "of" weg te halen.

"Ik heb niks verkeerd gedaan! Ik was nog niet klaar!" :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Lekkere Kwal schreef op 05 september 2003 @ 23:20:
[...]
Ja, dit zou op een netwerkbeheerdersopleiding op academisch niveau een duidelijk voorbeeld zijn van non-reported connection loss. Simpel gezegd: de router kan niet meer dan zo'n 550 verbindingen aan. Jij staat echter veel meer toe, waardoor de router een eigen leven gaat leiden op het gebied van het routen van connections. Het lukt jouw client niet meer om connections naar buiten te maken, waardoor de hele boel in het honderd loopt.

Óók kan het zijn dat je OS gewoon moeite heeft. Ook WindowsXP heeft een maximum. Gebruik gewoon de Wizard in emule en gebruik die waardes. Dan weet je zeker dat het niet aan het OS ligt. Sommige goedkopere routertjes slaan al op tilt bij meer dan 200 connections, dus probeer gewoon wat lagere limieten en cross your fingers.
Ik kan je vertellen dat ik een E-tech router heb van 40 euro dus dan weet je wel hoe laat het is. Tot nu toe zag ik geen enkele reden om een dure router te kopen (zag er de voordelen niet van in) maar dit wist ik dus niet. Al is het geen onoverkomenlijk probleem, ik ga gewoon die wizard proberen en kijk het even aan.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb net eMule ontdekt (NEWBIE ALERT). Vraagje. Ik heb 'm op een pc geinstalleerd met een kleine C-schijf en een grote D-schijf. Nu ben ik al heerlijk aan het up- en downloaden, sta al overal urenlang in queues en er staan al honderden mensen bij mij te wachten, echter... nu zie ik dat m'n C-schijf waar de incoming en temp staan volraakt. Als ik dat NU (terwijl e-mule aanstaan) aanpas naar de D-schijf, ben ik dan alles kwijt? Kan dat realtime? Of moet ik alles daarvoor stoppen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
spaceboy schreef op 06 September 2003 @ 11:22:
Ik heb net eMule ontdekt (NEWBIE ALERT). Vraagje. Ik heb 'm op een pc geinstalleerd met een kleine C-schijf en een grote D-schijf. Nu ben ik al heerlijk aan het up- en downloaden, sta al overal urenlang in queues en er staan al honderden mensen bij mij te wachten, echter... nu zie ik dat m'n C-schijf waar de incoming en temp staan volraakt. Als ik dat NU (terwijl e-mule aanstaan) aanpas naar de D-schijf, ben ik dan alles kwijt? Kan dat realtime? Of moet ik alles daarvoor stoppen?
Daar zou ik voor stoppen, programma afsluiten, nieuwe dir maken, files van de ene naar de andere dir moven en vervolgens emule weer starten en voor je connect de nieuwe dir's opgeven in preferences.

Maar misschien kan het ook sneller. Alles kwijt ben je niet zo snel. Ik kan zelfs downloads van de linux client door de windows client af laten maken.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Als je in de config de temp en incoming map verandert, heeft dat alleen voor nieuwere files effect. De huidige temp en incomingfiles blijven dan gewoon waar ze zijn. Als er vervolgens iets klaarkomt, komt het in de nieuwe incoming map. Als je iets nieuws gaat downloaden, maakt hij het tempfile in de nieuwe map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb speciaal een partitie gemaakt van 60 Gb voor incoming files. En zelfs dat is soms te weinig :/

Ik weet ook hoe dat komt: Als je een bestand begint te downloaden, reserveert emule al gelijk de hele grote van het bestand voor die file wat feitelijk dus een lege file is. Als je veel divxjes download word je HD wel erg snel gevuld. Ben er inmiddels achter gekomen dat als je files gepauzeerd toevoegd dat hij dat niet meer doet, en dat scheelt heel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een overzicht van die pictogrammen van Morph?
Ik heb een aantal grijze boze smilies en ook veel blauwe popppetjes met een zwemvest. Ook een enkele grijze 'H' en veel half blauw of half groen.

Ook kan ik geen Gotters als friend toevoegen, het picto verandert niet. Ik heb dus geen vrienden :'( Mijn community string is '[GoT]' met de haken.

edit typo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:45
Voor de Morphnext gebruikers die niet kunnen wachten op de officiele versie Morph 2a heb ik hier een alfa test gevonden.
Deze versie is de eerste Morphversie die op emule 0.30 is gebaseerd.

http://www.lippy.nl/releases4u/v1/download_mod.php?rid=9

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 08:48:
Is er ergens een overzicht van die pictogrammen van Morph?
Ik heb een aantal grijze boze smilies en ook veel blauwe popppetjes met een zwemvest. Ook een enkele grijze 'H' en veel half blauw of half groen.

Ook kan ik geen Gotters als friend toevoegen, het picto verandert niet. Ik heb dus geen vrienden :'( Mijn community string is '[GoT]' met de haken.

edit typo
Hier staan er iig een paar :
http://www.emule-project.net/faq/icons.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Laatst online: 26-04 17:39
doodindegoot schreef op 07 September 2003 @ 11:13:
Voor de Morphnext gebruikers die niet kunnen wachten op de officiele versie Morph 2a heb ik hier een alfa test gevonden.
Deze versie is de eerste Morphversie die op emule 0.30 is gebaseerd.

http://www.lippy.nl/releases4u/v1/download_mod.php?rid=9
dat is versie 31-08 er is al een 05-09 ;) gewoon zoeken in emule op morphnext

[ Voor 5% gewijzigd door stappel_ op 07-09-2003 11:23 ]

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:45
Denk ik ook een keer wat gevonden te hebben! :(

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, had ik ook gevonden. Nu zoek ik nog die specifieke Morph pictogrammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:12
Stukje van mijn log:
7-9-2003 12:50:59: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 14:11:45: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 14:55:05: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 15:38:26: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 16:21:45: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 17:05:05: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 17:14:38: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 17:44:36: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 17:48:25: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 18:27:12: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 18:27:56: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 18:31:44: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 19:11:18: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 19:15:05: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 19:28:21: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 19:58:25: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 20:41:45: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 20:42:36: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 21:23:00: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 21:25:06: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 21:35:18: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 21:44:48: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 21:48:55: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 22:08:26: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 22:21:07: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 22:51:47: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 23:15:47: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 23:33:08: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
6-9-2003 23:35:07: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
7-9-2003 0:18:27: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
7-9-2003 1:01:48: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
7-9-2003 1:42:06: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 4 suspicious actions.
7-9-2003 1:43:28: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 5 suspicious actions.
7-9-2003 10:34:46: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
7-9-2003 10:40:36: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 5 suspicious actions.
7-9-2003 11:18:06: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
7-9-2003 11:23:57: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 5 suspicious actions.
7-9-2003 11:48:16: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 5 suspicious actions.
7-9-2003 11:49:56: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
7-9-2003 11:52:34: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
7-9-2003 11:52:34: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 5 suspicious actions.
7-9-2003 12:08:00: *** Client [GoT] Joef [NL] [62.131.162.37:4662] has been banned due to 5 suspicious actions.
Wtf heeft dit te betekenen? :?

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 15:56
Mmm, heel merkwaardig? Kijk eens wat er in je andere logs (Debug) staat, rond hetzelfde tijdstip :?

Waarschijnlijk ligt het wel aan jou client? Ik kan me niet voorstellen namelijk dat Zym0tiC rare dingen zou doen?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ben al een tijdje op zoek naar een mod voor eMule om het eerste deel van een bestand te downen. Nu heb ik de 4 pagina's van dit topic gezocht, niets gevonden. Deel 1-7 nog niet.

Lijkt me vrij simpel iets, bestand wordt aangegeven als complete, op eerste 5 mb na ofzo. eMule gaat eerste 5 mb downen, ik kijk of ik bestand wil hebben en kan verder gaan met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Of zo'n mod bestaat weet ik niet, maar ik neem aan dat je wel bekend bent met de functie "Download eerste en laatste deel eerst" :?

Bij de Preferences, onder "Files" kan je "Try to download first and last chunks first" aanvinken, de functie spreekt voor zich neem ik aan ;)

Bedenk je echter wel dat als je deze functie gebruikt, of als je zelfs zo'n mod vind als dat je zelf aangeeft, dat het niet echt bevorderlijk voor het eMule netwerk is. Als iedereen namelijk eerst het laaste en eerste deel download, dan verspreid een file zich veel minder snel, dat zal wel duidelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:12
Zoefff schreef op 07 september 2003 @ 13:58:
Mmm, heel merkwaardig? Kijk eens wat er in je andere logs (Debug) staat, rond hetzelfde tijdstip :?

Waarschijnlijk ligt het wel aan jou client? Ik kan me niet voorstellen namelijk dat Zym0tiC rare dingen zou doen?
Sja het is idd vaag:
quote: log
7-9-2003 13:41:28: Verbonden met ´ç³ª±Í½ºÄð www.emule.co.kr (218.234.22.154:4242), versturen aanlogverzoek
7-9-2003 13:41:28: Verbinding zoeken met Emule Server No2 50000 max (66.111.39.20:4242)...
7-9-2003 13:41:31: Verbonden met Emule Server No2 50000 max (66.111.39.20:4242), versturen aanlogverzoek
7-9-2003 13:41:38: Verbinding tot stand gebracht met: Emule Server No2 50000 max
7-9-2003 13:41:39: Uw nieuwe gebruikers ID is 1650555865
7-9-2003 13:42:18: Ontvangst van 5 nieuwe servers
7-9-2003 13:42:55: Kon het kredietbestand niet opslaan - A sharing violation occurred while accessing D:\eMule\config\clients.met.
7-9-2003 13:44:22: *** Client [GoT] Zym0tiC [217.123.17.131:4662] has been banned due to 3 suspicious actions.
7-9-2003 13:55:55: Kon het kredietbestand niet opslaan - A sharing violation occurred while accessing D:\eMule\config\clients.met.
7-9-2003 14:08:55: Kon het kredietbestand niet opslaan - A sharing violation occurred while accessing D:\eMule\config\clients.met.
quote: debug
7-9-2003 13:43:42: '[got]Coju' has passed the secure identification
7-9-2003 13:43:42: '[GoT] Jeroen210 [LSD.12b]' has passed the secure identification
7-9-2003 13:43:42: Beoordeling voor bestand '[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE' ontvangen: 5
7-9-2003 13:43:42: Beschrijving voor bestand '[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE' ontvangen: Ik ben Jeroen210 en niemand anders. GoT rules
7-9-2003 13:44:22: Gebruiker '[GoT] Zym0tiC' lijkt een aggressieve gebruiker te zijn en is verbannen uit de overdrachtslijst
7-9-2003 13:44:22: '[GoT] Zym0tiC' has passed the secure identification
7-9-2003 13:44:22: '[GoT] Zoefff' has passed the secure identification
7-9-2003 13:44:22: Beoordeling voor bestand '[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE' ontvangen: 5
Ik gebruik de Gnaddelwarz v1.0 mod (gebaseerd op Athlazan v2.14 (gebaseerd op sivka v8b2 (gebaseerd op eMule v0.29b))) :P.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Zoefff schreef op 07 September 2003 @ 14:14:
Bij de Preferences, onder "Files" kan je "Try to download first and last chunks first" aanvinken, de functie spreekt voor zich neem ik aan ;)
:o was dat daarvoor :P Misschien moet ik maar 'n sticker RTFM op m'n scherm plakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
7-9-2003 13:44:22: Gebruiker '[GoT] Zym0tiC' lijkt een aggressieve gebruiker te zijn en is verbannen uit de overdrachtslijst
7-9-2003 13:44:22: '[GoT] Zym0tiC' has passed the secure identification
Hij wordt op hetzelfde moment toegelaten en gebanned? Volgens mij is er iets niet helemaal ok met die mod :P
7-9-2003 13:44:22: '[GoT] Zoefff' has passed the secure identification
Gelukkig kom ik er wel doorheen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Vannacht heeft emule aangestaan en 's morgens toen ik ging kijken zag ik iets heel raars:

http://www.funnyforums.nl/upload/images/1395.jpg

Bij mijn gedeelde bestanden zie ik dit allemaal staan:

http://www.funnyforums.nl/upload/images/1396.jpg

Het rare is dat ik die map niet zie in explorer (zie plaatje 1)

Wat is dit in hemelsnaam 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
niels88 schreef op 07 September 2003 @ 15:38:
Vannacht heeft emule aangestaan en 's morgens toen ik ging kijken zag ik iets heel raars:

http://www.funnyforums.nl/upload/images/1395.jpg

http://www.funnyforums.nl/upload/images/1396.jpg

Plaatjes werken niet, je mag niet hotlinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
weet iemand een site dan want dit is echt zeer vreemd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/raar1.JPG

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/raar2.JPG

(Voor de duidelijkheid, allemaal cracks van 80kb (zie plaatje 2)

[ Voor 9% gewijzigd door niels88 op 07-09-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ja, en nu graag ongecomprimeerd, dit is natuurlijk niet te lezen :P

Anders mail je ze maar even naar me, dan host ik ze wel tijdelijk... Zie profiel voor mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Het gaat niet om wélke Zoefff... Het is wel duidelijk te zien dat ze allemaal 80 KB zijn, en dat het mapje dat gedeeld wordt helemaal diep in de Windows/System32 map zit.

Sounds to me like er een hackertje bezig is geweest, of een virus. Virusscanner aan en geupdate? Windows Update 100%? Client voor Microsoft netwerken en Bestand- en Printerdeling uitstaan? Firewall aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie ik daar nou donkeybacteria staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 17:20:
zie ik daar nou donkeybacteria staan :D
Dat zag ik ook ja, erg leuk bedacht in ieder geval van de virusmaker :P

kan er nog niets van vinden, niet met google, ook niet op norton.. maar ik zou toch maar even de komende tijd je emule dichtlaten :)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Maar staan die bestanden nou echt op mijn computer 8)7

Blijkbaar heeft dit virus zelf die map gekozen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

niels88 schreef op 07 September 2003 @ 17:51:
Maar staan die bestanden nou echt op mijn computer 8)7

Blijkbaar heeft dit virus zelf die map gekozen :?
heb je show hidden files aan staan in de explorer? systemfiles verbergen misschien? wat voor bestandjes staan in je shared files dir er nu extra tussen? rechter muisknop en dan info opvragen.

maar zet in ieder geval even je upload op 0 je emule uit, want je wilt niet de boel gaan verspreiden hoop ik. Heb je toevallig onlangs iets geks geopend dat je met emule had ged/l'd?

[edit] shit man, ik denk dat dit een freudiaanse vertikking was :) sanks for pounting out. Ik vergat idd even dat dat de boel juist zo ver mogelijk open gooit...

[ Voor 19% gewijzigd door hufkes op 07-09-2003 18:04 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hufkes schreef op 07 September 2003 @ 17:55:
[...]

heb je show hidden files aan staan in de explorer? systemfiles verbergen misschien? wat voor bestandjes staan in je shared files dir er nu extra tussen? rechter muisknop en dan info opvragen.

maar zet in ieder geval even je upload op 0, want je wilt niet de boel gaan verspreiden hoop ik. Heb je toevallig onlangs iets geks geopend dat je met emule had ged/l'd?
De upload op 0 zetten betekent uploaden zoveel als je lijn aankan, dus DAT zeker niet doen ;).
Laat je Emule gewoon ff uit en verwijder rustig het virus van je systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

_/-\o_ jij kunt beter zoeken dan ik :( of eigenlijk norton search vond niets van bacteria of edonkey of emule wat nieuw was..
When W32.Bacterra.Worm is executed, it will perform the following actions:

Creates the folder:

C:\Windows\Temp\Install\Win32\System\Backup\DonkeyBacteria

Inserts approximately 300 copies of itself. Each copy will have a unique name.

Some examples of the used names are:

Advanced Encode Decode Tools ALL VERSIONS KeyGen + Crack
Advanced WMA Workshop ALL VERSIONS KeyGen + Crack
AudioConvert ALL VERSIONS KeyGen + Crack
Dr.Tag ALL VERSIONS KeyGen + Crack
Auto MP3 Renamer ALL VERSIONS KeyGen + Crack
DART Karaoke Studio ALL VERSIONS KeyGen + Crack
Audio Book Creator ALL VERSIONS KeyGen + Crack
CoolSpeaking ALL VERSIONS KeyGen + Crack
Alien Shooter ALL VERSIONS KeyGen + Crack
Beach Head 2002 ALL VERSIONS KeyGen + Crack

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje van mij, en een beetje van www.google.com _/-\o_ :Y)

Gebruik voor bijna alles wat je wilt zoeken www.google.com , werkt perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
dankje Kevin _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
Vraagje..

Als ik bij emule instel dat hij 500 connecties mag maken, gebruikt hij er maar +/- 250.. weet er iemand waarom dit zo is ? Waarom gebruikt hij niet gewoon alles wat hij tot zijn beschikking heeft? Verder gaat het wel goed bij emule land.. :)

Weet er trouwens nog iemand een goede alternatief voor KazaaLite voor mijn mp3tjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

The System schreef op 07 September 2003 @ 21:05:
Vraagje..

Als ik bij emule instel dat hij 500 connecties mag maken, gebruikt hij er maar +/- 250.. weet er iemand waarom dit zo is ? Waarom gebruikt hij niet gewoon alles wat hij tot zijn beschikking heeft? Verder gaat het wel goed bij emule land.. :)

Weet er trouwens nog iemand een goede alternatief voor KazaaLite voor mijn mp3tjes? :)
Is al kort geleden behandeld... zie Captain Pervert in "eMule opensource eDonkey, deel 8" en mijn reactie daar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
Met router kan ik maar 100 connecties aan, en zonder router slechts 250 ?

Wat halen andere mensen voor waardes want ik ben nu toch wel benieuwd waar het aan ligt. Windows XP zal wel meer dan 250 aan kunnen dus het moet dan wel aan chello liggen.

Vooral mensen met Chello ben ik nieuwsgierig naar dus, hoeveel heb jij ingesteld en hoeveel connecties zijn er daadwerkelijk ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

The System schreef op 07 September 2003 @ 23:04:
Met router kan ik maar 100 connecties aan, en zonder router slechts 250 ?

Wat halen andere mensen voor waardes want ik ben nu toch wel benieuwd waar het aan ligt. Windows XP zal wel meer dan 250 aan kunnen dus het moet dan wel aan chello liggen.

Vooral mensen met Chello ben ik nieuwsgierig naar dus, hoeveel heb jij ingesteld en hoeveel connecties zijn er daadwerkelijk ? :)
Gebruik ff die Wizard in Emule. Vul WinXP in als OS, en je krijgt de maximale waardes ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:10
Kan ik ook verder gaan met downloads van Emule Plus in Emule Morph? Hij pakt ze namelijk niet automatisch over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

j_bos schreef op 08 september 2003 @ 00:32:
Kan ik ook verder gaan met downloads van Emule Plus in Emule Morph? Hij pakt ze namelijk niet automatisch over...
Dat hoort hij wel te doen hoor. Heb je echt alleen maar de emule.exe overschreven? De rest hoeft niet per sé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: ...

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
Lekkere Kwal schreef op 07 September 2003 @ 23:30:
[...]
Gebruik ff die Wizard in Emule. Vul WinXP in als OS, en je krijgt de maximale waardes ingesteld.
Die gebruik ik ook, de wizard stelt 450 in maar emule gebruikt er maar 250... dat is wat ik bedoelde.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Ik geef het bijna op Met emule..Lange tijd dowloade ik op ong 25 kb/s en vond het heerlijk..maar nu al een hele tijd echt rond de 2 kb/s gezeten..nu ben ik met mijn instellingen al lange tijd aan het kloten en kom nu niet eens meer boven de 0,4 kb/s :( :(

Zou iemand voor mij zijn instellingen willen laten zien..bij voorkeur iemand met een chello CLassic abbo...

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me zowiezo op dat het aanbod op eMule steeds lager wordt. Films als "the league of extrodinary gentlemen" "basic" "pirates of the carribean" hebben maar iets van 200 sources. Dat was vroeger toch wel anders, waar +/- 1000 sources gewoon was.

Wellicht toch maar weer is op zoek naar een andere stukje software :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 16:46:
Het valt me zowiezo op dat het aanbod op eMule steeds lager wordt.
Sorry daar kan ik het echt niet mee eens zijn. Er komt juist steeds meer online en vooral, het blijft gewoon intact.
Ik kan alles vinden wat ik wil vinden.

En ik weet niet wat jij met je instellingen doet maar ik krijg hier voor nieuwe zaken als films prima 1250 sources (das ook mijn max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

The System schreef op 08 September 2003 @ 16:37:
[...]

Die gebruik ik ook, de wizard stelt 450 in maar emule gebruikt er maar 250... dat is wat ik bedoelde.:)
Ja, ok. 450 = maximum van WinXP, 250 = maximum van jouw router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: ...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik een probleem heb.

Omdat ik in een dorp woon heb ik internet verbinding via WIFI. Dat gebeurt via een provider die het zelf ook een firewall gebruikt voordat de verbindingen doorgaan naar de klanten. Ook heb ik geen public ip.

Dus volgens mij kan ik nooit een hoge id krijgen :|
Of zie ik dit verkeerd?

Misschien is dit al eens behandelt, maar je begrijpt dat ik niet alle 300 pagina's door ga lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 18:53:
Ik denk dat ik een probleem heb.

Omdat ik in een dorp woon heb ik internet verbinding via WIFI. Dat gebeurt via een provider die het zelf ook een firewall gebruikt voordat de verbindingen doorgaan naar de klanten. Ook heb ik geen public ip.

Dus volgens mij kan ik nooit een hoge id krijgen :|
Of zie ik dit verkeerd?

Misschien is dit al eens behandelt, maar je begrijpt dat ik niet alle 300 pagina's door ga lezen ;)
Dan zou je dus ook nooit een ftp server kunnen draaien, of files kunnen verzenden met msn etc.. Als je t zeker wilt weten, neem contact op met je provider en (indien er een vuurmuur draait) vraag of hij emule poorten naar jouw bak wilt forwarden

suc6! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx!!

Maar ik zie het somber in, want ik weet dat ze Kazaa bestanden vertragen door andere up en downloads voor te laten gaan...

Ik kan idd geen ftp server draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joefje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-07 08:31
ShotGun schreef op 07 september 2003 @ 13:41:
Stukje van mijn log:
[...]

Wtf heeft dit te betekenen? :?
Hè, ik ben [GoT] Joef [NL], wat doe ik in godsnaam verkeerd? :? Ik gebruik trouwens eMule MorphNext 1c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Laatst online: 13:09

jbbrans

kRiZzZiZ schreef op 08 September 2003 @ 16:45:
Ik geef het bijna op Met emule..Lange tijd dowloade ik op ong 25 kb/s en vond het heerlijk..maar nu al een hele tijd echt rond de 2 kb/s gezeten..nu ben ik met mijn instellingen al lange tijd aan het kloten en kom nu niet eens meer boven de 0,4 kb/s :( :(

Zou iemand voor mij zijn instellingen willen laten zien..bij voorkeur iemand met een chello CLassic abbo...
Ik denk dat chello zelf aardig aan het knijpen is.
Ik heb een chello plus abonnement en moet moeite doen om boven de 10KB/s te Uploaden via emule.
Alleen 's nachts wil het nog wel eens lukken, maar dan moet ook niets anders doen via het internet. Vanaf 11 uur 's ochtends zakt m'n verbinding helemaal weg.
De download/upload ratio is bij mij gezakt van 4:1 naar 2:1. En als je bedenkt dat ik overdag zo rond de 7 a 8 KB/s upload, kan je ook wel berekenen wat ik download.
Had ik 3 maanden geleden nog een verbinding met 500 connecties nu zit ik op gemiddeld 150-200.

Ik dacht eerst dat het aan m'n router lag (een repotec), maar na afgelopen weekend een draytek aangesloten te hebben is het weinig tot niets verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
jbbrans, dat ligt dan heel erg aan je woonplaats hoor. Ik heb nl ook gewoon chello (128/1500 weet niet welk abbo dat is), en het gaat hier altijd prima. Constant upload met 10, zonder dat ik daar enigzins last van heb, en download ligt ook prima rond de 40/50, zeker als ik mn queue helemaal heb volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
ZOefff en Jbbrans..ik ben alleen wel zeer beniuewd naar hoe jullie connection instellingen staan,,,,

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 08 September 2003 @ 16:56:
[...]

Sorry daar kan ik het echt niet mee eens zijn. Er komt juist steeds meer online en vooral, het blijft gewoon intact.
Ik kan alles vinden wat ik wil vinden.

En ik weet niet wat jij met je instellingen doet maar ik krijg hier voor nieuwe zaken als films prima 1250 sources (das ook mijn max).
Dat heeft niets met de instellingen te maken, een zoekactie op gentlemen, levert voor mij max 130 sources op voor de film. Dat was vroeger toch wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 23:49:
[...]

Dat heeft niets met de instellingen te maken, een zoekactie op gentlemen, levert voor mij max 130 sources op voor de film. Dat was vroeger toch wel anders.
Het aantal sources in het zoekscherm zegt geen reet, aangezien hij maar bij een paar servers zoekt. Zowat elke link die ik van de alombekende Amerikaanse linksite haal, heeft meer dan 400 sources (mijn max). Als je eenmaal download, ga je wel zoveel mogelijk servers af en vind je alsnog enorm veel sources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Blackhand 0.30a V3 is gereleased. paar leuke features, ben vooral benieuwd naar de mini-mule (MiniMe :P)
Downloaden op:
http://prdownloads.source...kHand_v3_Bin.zip?download

ChangeLog:

Feature Scan for Virii on Complete The Black Hand
Allows you to scan a file with your favorite Anti-Virus when it completes. All configuration is in The Black Hand Tweaks section of the preferences.

Feature Mini-Mule The Black Hand
A small dialog containing important information that will stay on top of other windows. Mini-Mule automatically appears when eMule is minimized to the tray (can be disabled in The Black Hand Tweaks section of the preferences.), or can be shown manually with a new button on the eMule tray menu. (uses a modified speed meter from eMule +)

Feature Hashthief Protection xrmb
Manages clients who are found to be using unfair methods - using your userhash, using known hashthief names/hashes, using someone else's hash.

BugFixSecured Clients Statistics The Black Hand
Secured Clients Statistics are now displayed correctly

Feature Selectable Credit System The Black Hand
Now you can select which credit system you would like to use - Offiical, Lovelace, or None. This can be configured in The Black Hand Tweaks section of the Preferences.

Feature Remove Client Reason zz
Whenever a client is removed from a list, the reason is displayed in the Debug Log.

Feature Seletable Percent Complete Color The Black Hand
Now you can select the color for the Percent Complete text. This option is found in The Black Hand Tweaks section of the Preferences.

BugFix Tray Icon Speed Meter The Black Hand
Now the color of the tray icon speed meter is actually what you set it to in the Preferences.

BugFix FakeCheck The Black Hand
Now it works a little better.

BugFix IPFilter Update The Black Hand
Now it works a little better.

Update ZZUL zz
Updated to newest version of all used patches in ZZUL.

Feature USS Configuration from Tray Menu The Black Hand
Now when USS is enabled it is configurable from tray menu instead of SUC.

Feature Update server.met Drop-down List The Black Hand & khaos
There is now a drop-down box for the server.met update in the server window, so you can select which url to use to update the server.met

Feature Delete File The Black Hand
You can now delete a file from the hard drive directly from the Shared Files list.

Feature Improved Display of Queue The Black Hand
The display of clients on queue on the Transfer window is now a little easier to understand.

Feature Disconnect Modem on File Completion The Black Hand
There is a new menu section for files in the download list called On Completion. Currently you can set eMule to disconnect your modem when a file completes. More options to come!

Feature General BugFixes, Optimizations, Updates The Black Hand
Fixes of known bugs from previous versions, small tweaks/optos, GUI updates, etc...
Basically, stuff you probably won't even notice.

Feature Other Stuff Other People
Small Tweaks/Optimizations from:
Lovelace
Sivka
Maella
zz
Morph Mod

And I'm sure there is something(s) we have forgotten to list (as usual)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

offtopic:
The days of Silent-Bob are counted.

der-stille-bob

R.I.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Jammer ;(

Ik zit er al weer een paar dagen vrolijk op... Gelukkig voldoende alternatieven, maar t blijft jammer...

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.