was ook voor Jan bedoeldEpsilon schreef op 10 november 2003 @ 18:06:
[...]
Vindt het nogal meevallen eigenlijk. Een prom is geen fenomeen, alleen het doel waarvoor het gebruikt wordt.

was ook voor Jan bedoeldEpsilon schreef op 10 november 2003 @ 18:06:
[...]
Vindt het nogal meevallen eigenlijk. Een prom is geen fenomeen, alleen het doel waarvoor het gebruikt wordt.
Verwijderd
leuk tehoren dat hij toch zwart wordVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 23:08:
[afbeelding]
Ik heb net mijn slang opnieuw geïsoleerd, ik vindt het zelf wel goed uit zien
Dat grijs is voor hem helemaal dicht temaken omdat daar de gleuf zat...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 23:57 ]
Yep idd zal dan ff me cam mee nemenVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 23:55:
[...]
leuk tehoren dat hij toch zwart word
jmmr van die paar deukies @ alu maar voor de rest ziet het er erg netjes uit
en als het goed is kom ik hem samen met martijn (smokey the bandid) bekijken.
Turn it off and on again.
Verwijderd
had ook pakje naar alain gestuurt, die van jou komt trouwens gewoon met de post waarom jij hem nog niet hebt ontvangen snap ik ook nietSmokeyTheBandit schreef op 12 november 2003 @ 08:18:
offtopic:
Jan je cash is overgemaakt maar ik heb dankzij mijn grote vrienden van de TPG (killthem.gif) hem gister nog niet binnen gehad
En ik verwacht een kadootje die zodag![]()
![]()
Verwijderd
tuurlijk zit de wc er dan inSmokeyTheBandit schreef op 12 november 2003 @ 08:18:
[...]
Yep idd zal dan ff me cam mee nemen
Alain zit je kast dan ook vol met je WC![]()
![]()
offtopic:
Jan je cash is overgemaakt maar ik heb dankzij mijn grote vrienden van de TPG (killthem.gif) hem gister nog niet binnen gehad
En ik verwacht een kadootje die zodag![]()
![]()
[ Voor 71% gewijzigd door Zero2Cool op 12-11-2003 20:07 ]
heb je he, met zo'n luxe wagenVatt schreef op 12 november 2003 @ 15:05:
Shit, bekeuring gekregen op de refill dag. A13 Rotterdam->Delft, 80 km traject controle, bekeuring voor 89 km. na correctie 85 , dus € 28,00
'k Snap er niks van , ik heb zelfs nog in de file gestaan daar.
Hans, ik heb verder geen mail meer ontvangen betreffende het isolatie spul voor om de slang.
Merken diegene die de slang ge-isoleerd hebben nog enige verbetering?
Je mail is al onderweg , ik ga straks je isolatie slang opsturenVatt schreef op 12 november 2003 @ 15:05:
Shit, bekeuring gekregen op de refill dag. A13 Rotterdam->Delft, 80 km traject controle, bekeuring voor 89 km. na correctie 85 , dus € 28,00
'k Snap er niks van , ik heb zelfs nog in de file gestaan daar.
Hans, ik heb verder geen mail meer ontvangen betreffende het isolatie spul voor om de slang.
Ik mis hier resultaten :xHaeg schreef op 13 november 2003 @ 09:36:
[...]
Je mail is al onderweg , ik ga straks je isolatie slang opsturen
hier nog wat pics van de refill van MR Hard
die heeft zijn prom iets wat aangepast
hij heeft zelf een alu behuizing gemaakt met 2x extra fan
[afbeelding]
klik
De aansluiting voor 507
[afbeelding]
klik
nieuwe voorkant voor zijn prom
met uitsparing voor temp regelaar
helemaal in stijl van zijn Thermaltake erg mooi
[afbeelding]
klik
Verwijderd
omdat deze nog moeten komen, denk zelfs dat mijn cpu dood is telang doorgedraaid zonder te isoleren, had dikke condens 8er mijn cpu toen ik is ging kijken waarom mijn pc bevroor (letterlijk en figuurlijk) en niet meer wat opstarten
[ Voor 3% gewijzigd door YoupY op 13-11-2003 22:11 ]
ja ok maar wat is je echte cpu temp ? die al gemeten want je display temp is je evap kop temp ...YoupY schreef op 13 november 2003 @ 22:10:
Ik heb net de isolatie die we bij de refill hebben meegekregen op m'n prom geklust.
Het spul wat standaard om de leidingen van een prom heen zit is wel lekker dun als je 't vergelijkt met wat er nu omheen zit. Verder heb ik die heatpad eraf getrokken, want die levert toch niet echt veel op (werkt eerder tegen) en vervangen door neopreen. Het verschil is meteen merkbaar in m'n temps.
Ik ben van -56 in Windows naar -61 gegaanmet een snelheid van 2200 Mhz op 1.9V
ziet er erg strak uit in iedergevalVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 23:08:
[afbeelding]
Ik heb net mijn slang opnieuw geïsoleerd, ik vindt het zelf wel goed uit zien
Dat grijs is voor hem helemaal dicht temaken omdat daar de gleuf zat...
als je een beetje oppas met eventuele condens vormingYoupY schreef op 14 november 2003 @ 10:41:
Ik heb geen id wat m'n echte cpu temp is. M'n plankje wordt een beetje helemaal dol van de kou. Op somige momenten geeft de sensor temps aan van -8 (evap = -62) maar ik maak 't ook wel eens mee dat ie +20 aangeeft voor de cpu temp. In de bios zijn ik bij het system Health gedeelte mijn temperaturen ook nauwelijks onder het vriespunt. Af en toe -1 of -2 (met evap op -65)
Met andere woorden. Ik heb dus geen id wat m'n echte cpu temp is. Ben echter wel benieuwd.....
Verder valt het me op dat die kop van de prom wel heel veel warmte afgeeft om condensatie te voorkomen. Ik zit me af te vragen of dit wat minder zou kunnen door bv. 5V op de stekker te zetten die voor de stroomvoorziening van de verwarming zorgt of deze helemaal los te halen. Aangezien dit toch niet voor niets gedaan is, lijkt me 't laatste niet echt verstandig.
In het MII topic NaZGuLL schreef op 12 juni 2003 @ 20:19: is deze truc al wel bekend maar niet uitgediept. Ik geloof dat er ipv 12 V, 7 V op is gezet door het verschil van een rode en gele molex draad te pakken ( 12-5= effectief 7V ). Ik wil het nog gaan proberen, but time...............
Verder valt het me op dat die kop van de prom wel heel veel warmte afgeeft om condensatie te voorkomen. Ik zit me af te vragen of dit wat minder zou kunnen door bv. 5V op de stekker te zetten die voor de stroomvoorziening van de verwarming zorgt of deze helemaal los te halen. Aangezien dit toch niet voor niets gedaan is, lijkt me 't laatste niet echt verstandig.
[ Voor 8% gewijzigd door R1 op 14-11-2003 11:34 ]
Heb je nu helemaal geen last meer van condens met de nieuwe isolatie?Gipsy King schreef op 14 november 2003 @ 18:20:
hier wat leuke fotos van me prommybak nu met r507
tijdelijk @ 4.1ghz want dit is de max van mun 2.8c helaas binnekort een 3.2ee kopen
prommy temp :
[afbeelding]
case in dark :
[afbeelding]
isolatie prom slang :
[afbeelding]
zo alsteblieft
Ziet er netjes uit. mooi werk.Gipsy King schreef op 14 november 2003 @ 18:20:
hier wat leuke fotos van me prommybak nu met r507
tijdelijk @ 4.1ghz want dit is de max van mun 2.8c helaas binnekort een 3.2ee kopen
prommy temp :
[afbeelding]
case in dark :
[afbeelding]
isolatie prom slang :
[afbeelding]
zo alsteblieft
[ Voor 51% gewijzigd door MrDirect op 18-11-2003 15:28 ]
Vatt schreef op 18 november 2003 @ 15:19:
Oh oh, -31°C nu zelfs. Dit is nog slechter dan mijn ongemodde Prom1 die Epsilon nu heeft.
Verwijderd
Verwijderd
hij had zijn tempsensor volgens mij alleen wel op een andere plaats als de normale hoor!!Gipsy King schreef op 19 november 2003 @ 05:45:
nostra er was wel iemand met een vapo
die haalde ipv -5 ----->-14 @ stressed
dus trek je conclusie
[ Voor 51% gewijzigd door petervandamned op 19-11-2003 07:24 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq