[PC] Grand Theft Auto : Vice City [ deel 9 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.897 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
een wheelie wil niet bij mij lukken, tenminste de wheelie wil wel lukken volgens mij maar ik krijg bevestiging en geen geld dat de wheelie niet gelukt is. Een stoppie kan ik zonder probleem maken en daar krijg ik dus wel geld voor en alle info onderin het scherm. Ik heb naar mijn gevoel toch vaak een wheelie gedaan die iets van 6 seconden, maar als ik dan weer op twee wielen kom krijg ik niet te horen dat het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Chillmeister schreef op 15 October 2003 @ 23:11:
een wheelie wil niet bij mij lukken, tenminste de wheelie wil wel lukken volgens mij maar ik krijg bevestiging en geen geld dat de wheelie niet gelukt is. Een stoppie kan ik zonder probleem maken en daar krijg ik dus wel geld voor en alle info onderin het scherm. Ik heb naar mijn gevoel toch vaak een wheelie gedaan die iets van 6 seconden, maar als ik dan weer op twee wielen kom krijg ik niet te horen dat het gelukt is.
Er zijn een paar regels bij wheelies:

-Je mag geen vonken maken met de achterkant van je motor.
-Hij moet redelijk steil staan als je een wheelie met je motor maakt. (dus niet een wheelie waarbij hij maar 5 cm boven de grond komt.
-Hij moet redelijk lang zijn. 6 seconden is dan ook nix :P

Verder is het verstandig om een wheelie te maken met een Sanchez. Het is zo'n crossmotor idee. Daarbij hoef je allleen maar 1 keer op je achterwile te komen, en je hoeft alleen nog maar kleine stootjes gas te geven.

Succes :w

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 16-10-2003 07:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
perfect. Als i thuis kom ga ik het meteen proberen. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op 16 October 2003 @ 07:48:
[...]
Verder is het verstandig om een wheelie te maken met een Sanchez. Het is zo'n crossmotor idee. Daarbij hoef je allleen maar 1 keer op je achterwile te komen, en je hoeft alleen nog maar kleine stootjes gas te geven.

Succes :w
Of op een scooter. Dan is het een kwestie van zorgen dat je op je achterwiel komt, en volgas doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Ik speel gta vc een paar dagen en zit weer een beetje vast! Ik moet die missie doen voor de bikers, dat je zo'n chaos meter hebt! Ik rij dan over de stoep wat mensen aan, maar als de tijd om is zit die meter niet eens op de helft vol! Iemand tips?

En met die missie van de cubans, dat je met zo'n bood langs een stijger word gebracht, en dan moet je al die donkere mannetjes neer schieten! In 3 seconden ben ik lekgeschoten! Ook een manier voor?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
lekker je uzi links en rechts leegschieten op voetgangers en politieauto's. Ben je ruim binnen de tijd klaar als je de aanstormende politiewagens maar blijft ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

had ik ook wat moois :)
Dansende chicks in de Admiral :P
*movie
*right click + opslaan als ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Valentino Rossi op 16-10-2003 19:25 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 16:04:
hey,

Ik speel gta vc een paar dagen en zit weer een beetje vast! Ik moet die missie doen voor de bikers, dat je zo'n chaos meter hebt! Ik rij dan over de stoep wat mensen aan, maar als de tijd om is zit die meter niet eens op de helft vol! Iemand tips?

En met die missie van de cubans, dat je met zo'n bood langs een stijger word gebracht, en dan moet je al die donkere mannetjes neer schieten! In 3 seconden ben ik lekgeschoten! Ook een manier voor?

Thanx
of probeer het met de minigun... :P (die krijg je bij zoveel pakjes (ik dacht 60))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

The Evil Brain schreef op 21 October 2003 @ 18:10:
[...]

of probeer het met de minigun... :P (die krijg je bij zoveel pakjes (ik dacht 60))
Haha, na de missie ben je geen sterretjes kwijt ( jammer ) maar inderdaad MiniGun.

Pleasure Garantueed!

Ik kwam op 2 Helicopters voordat ik de chaos-meter vol had!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jup, op een trap gaan staan daaro (bij dat huisje/hutje op het dak wat je voor 1000$ kan kopen geloof ik) en minigun erbij pakken.

Voor die boot missie hetzelfde, ook met die minigun. Gewoon die boten opblazen ipv moeilijk doen en die mannetjes proberen te raken. O, en bukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
als we het dan toch over irritante missies gaan hebben: ik kom niet verder bij die stomme bootracemissie voor Cafe Robina (ik weet het, meer proberen helpt waarschijnlijk wel, maar aaargh!! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die pizza missies: Hoe geef je die pizza's aan de klanten? Ik weet niet hoe ik ze moet geven, heb alles al geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
De knoppen gebruiken om een drive-by shooting te doen (weet ze niet meer uit mijn hoofd) en dan op je vuurknop rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 12:02:
Over die pizza missies: Hoe geef je die pizza's aan de klanten? Ik weet niet hoe ik ze moet geven, heb alles al geprobeerd!
Gewoon naar de klant 'mikken' en op de schiet knop drukken :P (DWZ met de neus van je scooter richting de klant, of zoals hierboven al staat met de richt 'knoppen' opzij kijken en dat schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:45
Wat krijg je als je de volgende missies uitspeelt:
- politie (armor 150)
- taxi (jumpende taxi's ????????)
-rampages
-unique jumps
-winkels beroven

Ik weet inmiddels dat je bij het uitspelen van de ambulance oneindig lang kan rennen (erg handig), en na de pizza-missies krijg je er 50 health bij. Na de brandweer was het geloof ik dat je niet meer in brand kunt vliegen, maar of dat zo erg nodig is, daar heb ik m'n twijfels over :)

edit: toch even beter gezocht. Voor de andere missies zoals rampages, unique jumps, en de stadium missies, krijg je dus geen reward?? Vreemd, was wel leuk geweest...

[ Voor 28% gewijzigd door inquestos op 28-10-2003 16:38 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Politie: +50 Armor
Taxi: Hydrojump (Taxi/(Kaufmann) Cab only)

Andere: Geld en dichter bij de 100% :/

[ Voor 15% gewijzigd door DeRCT13 op 28-10-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op 15 oktober 2003 @ 23:11:
Zucht.. een stoppie.. ik begrijp echt NIET wie dat bedacht heeft daar bij rockstar, maar dat is dus wel de meest belachelijke term voor deze actie.

Bij deze, beste rockstar meneren, het is: front wheelie

Dank voor uw aandacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
euhm.. het is toch echt stoppie.. check maar eens in het motor wezen, stoppies noemen ze het...

front wheelie zal ook goed zijn hoor, maar stoppie is het zekers wel
want bij een wheelie trek je naar mijn idee toch op en dan ga je niet op je neus ;)

www.motor-forum.nl bijv.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
DeRCT13 schreef op 28 October 2003 @ 16:32:
Politie: +50 Armor
Taxi: Hydrojump (Taxi/(Kaufmann) Cab only)

Andere: Geld en dichter bij de 100% :/
Wat is nou weer een hydrojump?? Blijf je dan op water drijven ofzo :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh mijn god.. een stoppie, lol :*)

Dan zijn die ruige met leer bepakte kerels ook niet zo tof als ze zich voordoen, :)

Sry bout that then

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
inquestos schreef op 28 October 2003 @ 18:11:
[...]

Wat is nou weer een hydrojump?? Blijf je dan op water drijven ofzo :P
Je kunt dan met een (Kaufmann) Cabbie/Taxi, met shift springen. Het is een hydroulische jump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

nou een vaarauto krijg ik met de code SEAWAYS (kan crashen)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Yonni schreef op 28 oktober 2003 @ 16:54:
euhm.. het is toch echt stoppie.. check maar eens in het motor wezen, stoppies noemen ze het...

front wheelie zal ook goed zijn hoor, maar stoppie is het zekers wel
want bij een wheelie trek je naar mijn idee toch op en dan ga je niet op je neus ;)

www.motor-forum.nl bijv.
Tsja, het word ook wel "endo" genoemd, er zijn zoveel termen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 15:22

Dommel

Professioneel Software Sloper

Wederom een paar vragen van mijn kant uit over een missie.

1. De missie waarbij je de folders moet uitstrooien met behulp van de Skimmer, dat watervliegtuig, hoe kan ik daarbij het beste vliegen :? Eerst naar die checkpoint bij de haven en dan naar boven werken of eerst die bij de crossbaan en dan naar beneden werken :?

2. Kan ik die Skimmer onderweg nog ergens bijtanken of is het gewoon wachten op de kanl omdat de brandstof te vroeg op is :? (ik kan namelijk niet fatsoenlijk vliegen met dat ding :|)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

ChristuS schreef op 29 oktober 2003 @ 23:51:

1. De missie waarbij je de folders moet uitstrooien met behulp van de Skimmer, dat watervliegtuig, hoe kan ik daarbij het beste vliegen :? Eerst naar die checkpoint bij de haven en dan naar boven werken of eerst die bij de crossbaan en dan naar beneden werken :?

2. Kan ik die Skimmer onderweg nog ergens bijtanken of is het gewoon wachten op de kanl omdat de brandstof te vroeg op is :? (ik kan namelijk niet fatsoenlijk vliegen met dat ding :|)
1. Het maakt niet zo zeer uit hoe je vliegt, alhoewel het misschien makkelijker is te beginnen bij de haven, om het feit dat je dan eerst een stuk hebt met weinig obstakels.
2.Nee, je tank begint leegteraken, zodra je door de 1ste checkpoint heen bent. Gewoon oefenen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Die stoppie, die kan je niet echt lang volhouden, of is daar een bepaalde techniek voor?? :? Ik heb hier iets van 220 feet/70 meter. Niet echt veel als je het vergelijkt met de wheelie (1442 meter), en dat dan gewoon tussen het verkeer door :9
(Ik krijg het trouwens ook niet voor elkaar om echt een auto op twee wielen te krijgen, en dan ook echt een score te halen... ? )
ChristuS schreef op 29 oktober 2003 @ 23:51:

1. Gewoon vol gas geven, bij voldoende snelheid opstijgen (numpad 6), en voor de brug omdraaien. Daar heb je genoeg ruimte voor. Hoofdweg volgen tot blauwe checkpoint, en vervolgens meteen naar rechts voor het rode checkpoint. Daarna spreekt het voor zich. probeer zoveel mogelijk gas "ingedrukt" te houden, als je te hoog zit liever gewoon naar beneden duiken. Laatste rode checkpoint is tricky. Zit tussen twee hoge gebouwen in, dus kan je daar niet echt mooi "indraaien". Ga daarvoor dan ook eerst richting het water, en draai dan je vliegtuig om, zodat je erop ruime afstand al goed voorzit. Dan is het verder eenvoudig :)

2. Je tank leeg, ik kan er zeker twee keer het parcours mee afleggen, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Als je wilt oefenen, gewoon elke keer als de tank leeg is tegen een gebouw aan storten, zodat je vliegtuig in brand vliegt, dood gaan, taxi pakken, missie weer spelen enz. Duurt niet zo lang. Moet je natuurlijk niet saven daarna, puur en alleen om te oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gta freakz

ik heb een raadseltje voor jullie..... misschien kan dit leuke reacties/discussies teweeg brengen.

Komtie:

Probeer te raden wat dit is, en misschien kan je ook wel raden HOE dit komt.
Succes

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen5235/ufo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 12-09 13:06
een helikopter neergebazookaat?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMcDonald schreef op 03 november 2003 @ 00:33:
een helikopter neergebazookaat?? :P
nope :)

edit:
zoals je ziet gaat het omhoog

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het lijk mij een mega explosie van een auto oid. Het zal wel een stuk ervan zijn die omhoog schiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EEN METEORIET!!! RUN FOREST RUN! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
offtopic:
Leuke film is dat he :P

Mijn gedacht gaat naar fotosoep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

"bang bang bang" 8 keer achter elkaar snel ingetypt?

[ Voor 27% gewijzigd door wipe-out op 03-11-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
wipe-out schreef op 03 november 2003 @ 22:06:
"bang bang bang" 8 keer achter elkaar snel ingetypt?
Ja, maar wat voor auto is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fotosoep is het niet... print screen van gta-vc zelf.

wipe-out komt wel in de buurt, maar heb je het zelf weleens geprobeerd.....? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Weet iemand hoe ik de radio in vice city standaard kan uitzetten
dat als je in een auto/moter of wat dan ook stapt dat de radio standaard uit staat
ik word er echt gek van steeds naar uit te moeten scrollen :Z

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op 04 november 2003 @ 21:22:
dat als je in een auto/moter of wat dan ook stapt dat de radio standaard uit staat

even de .adf bestanden weghalen uit de map audio in de GTA map.
Lijkt me voldoende...(heb het zelf nog niet geprobeerd hoor)

edit:
hmm werkt blijkbaar niet bij mij... wat zorgt danwel voor de radio audio?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

shameblaster schreef op 04 november 2003 @ 21:22:

Je kan gewoon bij options het volume van alleen de muziek aanpassen (dus ook helemaal uitzetten) Dan hoor je alleen nog motergeluiden enz.

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Jammer bedankt iig voor de reacties

iemand nog ander idee dat je het gewoon standaard op ''uit'' hebt?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 30 oktober 2003 @ 13:05:
Die stoppie, die kan je niet echt lang volhouden, of is daar een bepaalde techniek voor?? :? Ik heb hier iets van 220 feet/70 meter. Niet echt veel als je het vergelijkt met de wheelie (1442 meter), en dat dan gewoon tussen het verkeer door :9
Zal mijn oude records nog maar eens posten.. De stoppie wil ik eigenlijk nog langer hebben. :)

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/vc_stoppie3.JPG

Simpel.
---------
1)Pak faggio of pizzaboy
2)Vol gas
3)Rem en handrem aan en op 9 duwen
4)Vol gas geven
5)Doorgaan tot je stopt

Zo kom je redelijk ver op het vliegveld.

Nu nog mijn langste wheelie

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/vc/vc_wheelie_final_klein.JPG

Simpel. (maar wel saai :()
---------
1)Pak sanchez
2)houd 6 ingedrukt
3)geef gas tot achterkant omhoog komt
4)Laat gas los en geef tikjes
5)Niet te scherpe bochten maken (hoewel het mogelijk is echt scherpe bochten te maken).

Auto op 2 wielen kan ik niet (soms krijg ik het na wat kloten met de ambulance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbennn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 17:42
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:26:
[...]

even de .adf bestanden weghalen uit de map audio in de GTA map.
Lijkt me voldoende...(heb het zelf nog niet geprobeerd hoor)

edit:
hmm werkt blijkbaar niet bij mij... wat zorgt danwel voor de radio audio?
de .adf bestanden op de cd-rom volgens mij. alle audio staat op de cd-rom.
je kunt alleen niet spelen zonder cd-rom.

[ Voor 6% gewijzigd door gerbennn op 05-11-2003 20:17 ]

</signature>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
GTA VC en GTA 3 zijn nu gebundeld voor de Xbox te krijgen :D (ik zeg het maar ff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
En ook voor de Pc en Ps2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:33:
[...]

Auto op 2 wielen kan ik niet (soms krijg ik het na wat kloten met de ambulance).
2 wielen is mij ook alleen gelukt met de ambulance. en het duurde ook niet echt super lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:33:
[...]

Zal mijn oude records nog maar eens posten.. De stoppie wil ik eigenlijk nog langer hebben. :)

[afbeelding]

Simpel.
---------
1)Pak faggio of pizzaboy
2)Vol gas
3)Rem en handrem aan en op 9 duwen
4)Vol gas geven
5)Doorgaan tot je stopt

Zo kom je redelijk ver op het vliegveld.

Nu nog mijn langste wheelie

[afbeelding]

Simpel. (maar wel saai :()
---------
1)Pak sanchez
2)houd 6 ingedrukt
3)geef gas tot achterkant omhoog komt
4)Laat gas los en geef tikjes
5)Niet te scherpe bochten maken (hoewel het mogelijk is echt scherpe bochten te maken).

woh, respect _/-\o_ . Je moet trouwens wel echt gek zijn om dat vijftig minuten lang te doen :Y) . Thx voor de tips, al had ik die wheelie toch al aardig onder controle :)

Wat bedoel je trouwens bij stoppie-stap4: vol gas geven? Moet je dan zowel 9, rem, handrem loslaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerbennn schreef op 05 november 2003 @ 20:10:
[...]

de .adf bestanden op de cd-rom volgens mij. alle audio staat op de cd-rom.
je kunt alleen niet spelen zonder cd-rom.
sorry was ik even vergeten,
ik gebruik clonecd virtual cdrom. eens kijken of ik uit de image de adf bestanden weg kan helen, dan kan ie dus geen radio meer laden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 22:39:
[...]

sorry was ik even vergeten,
ik gebruik clonecd virtual cdrom. eens kijken of ik uit de image de adf bestanden weg kan helen, dan kan ie dus geen radio meer laden :D
Geef je weinig kans dat dat zal lukken, maar waarom zou je? Als je gewoon het muziek-volume op nul zet, is het voldoende, en hoor je de radio zoiezo niet.

BTW. Heb je iets speciaals moeten instellen bij virtual clonecd. Ik krijg het maar niet voor mekaar. Blijft zeggen dat CD er niet inzit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19
inquestos schreef op 05 november 2003 @ 23:22:
[...]

Geef je weinig kans dat dat zal lukken, maar waarom zou je? Als je gewoon het muziek-volume op nul zet, is het voldoende, en hoor je de radio zoiezo niet.

BTW. Heb je iets speciaals moeten instellen bij virtual clonecd. Ik krijg het maar niet voor mekaar. Blijft zeggen dat CD er niet inzit...
Staat er geen kruiwagen op of zo ? (op die CD wel teverstaan)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 05 november 2003 @ 23:22:
[...]

die adf bestanden weghalen zal heus wel lukken, maar dan moet ik 1st cd overnieuw branden en daar een image van maken.

Wat ik gedaan heb ik van cd 2 van GTA even een image maken met clonecd. Die opslaan ergens in een map in de gta directory.
Vervolgens heb je virtual clonedrive bij DEZE COMPUTER. DOe je rechtermuisknop op virtual clonedrive en dan MOUNT en dan blader je naar de image toe (.CCD) en dan kan je het spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 05 november 2003 @ 22:03:
[...]

woh, respect _/-\o_ . Je moet trouwens wel echt gek zijn om dat vijftig minuten lang te doen :Y) . Thx voor de tips, al had ik die wheelie toch al aardig onder controle :)

Wat bedoel je trouwens bij stoppie-stap4: vol gas geven? Moet je dan zowel 9, rem, handrem loslaten??
(zie ondertitel) ;)

Inderdaad kan je gewoon het gas vol indrukken en de rest loslaten (volgens mij; lang niet meer gespeeld en kan er vanaf de universiteit niet bij, zal thuis wel eens kijken), en dan tikjes bijsturen.

Als het goed is, blijft de bromfiets zich op dezelfde trage snelheid door bewegen, en op lange stukken werkt dat redelijk goed.

Die wheelie wil ik ook niet meer verbeteren. Was gewoon zo saai (ik wilde eigenlijk het een uur volhouden) en dat doe ik nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 12:50:
[...]

(zie ondertitel) ;)

Inderdaad kan je gewoon het gas vol indrukken en de rest loslaten (volgens mij; lang niet meer gespeeld en kan er vanaf de universiteit niet bij, zal thuis wel eens kijken), en dan tikjes bijsturen.

Als het goed is, blijft de bromfiets zich op dezelfde trage snelheid door bewegen, en op lange stukken werkt dat redelijk goed.

Die wheelie wil ik ook niet meer verbeteren. Was gewoon zo saai (ik wilde eigenlijk het een uur volhouden) en dat doe ik nooit meer.
9 moet je wel ingedrukt houden anders valt ie terug, dus gas geven 9 indrukken, gas loslaten en tegelijk handrem en gewone rem doen, zodra je stoppie positie hebt, vol gas geven en 9 ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnagnagna

ook even geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen5235/stoppie.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe de chicken!!!!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen5235/chicken.JPG

Het is me net gelukt om een 2 wheelie bonus te halen...3 sec. heb geen print scr kunnen maken oimdat ik helemaal onder de indruk was dat het gelukt was,

Print screen van 2 wheelie bonus komt eraan...nog ff geduld.

En jahoor!!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen5235/2wheelie.JPG

8) :*) :*) >:) :D :7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 15:22:
doe de chicken!!!!

[afbeelding]

Het is me net gelukt om een 2 wheelie bonus te halen...3 sec. heb geen print scr kunnen maken oimdat ik helemaal onder de indruk was dat het gelukt was,

Print screen van 2 wheelie bonus komt eraan...nog ff geduld.

En jahoor!!

[afbeelding]

8) :*) :*) >:) :D :7
Cool, volgens mij is de ambulance daar wel het geschiktst voor :)

Eens kijken of ik ook wat verder kan komen met de stoppie (echt lang niet meer gespeeld, vice city).

Woehoe, ik heb ook wat gedaan met de ambu, alleen niet zoveel seconden. Wel jammer dat het spel niet meerekent als de ambu een beetje vonkt, want anders was het langer geweest :/ :(

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/vc/2_wheel.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
En ik maar denken dat VC dood was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 17:13
DeRCT13 schreef op 06 november 2003 @ 17:24:
En ik maar denken dat VC dood was..
echt lollig ja k heb het het ook al half jaar niet meer gespeeld. ;)
Toch maar weer eens doen. Wheelie moet ik nog eens onder de knie krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tgaat steeds beter :D

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen5235/2wheelie2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de tijd ook wat verbeterd: helaas alweer zo goed als jij het hebt gedaan. Best wel klote nog, die paaltjes staan altijd precies voor mijn ambu :/ :(

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/2_wheel2.JPG

(Ik heb nog wel vaker 9 secondes gehad. Helaas niet meer :/)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...zelfde tijd, 350 ft minder lang.
klote paaltjes altijd he! :/ :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Hmm, ik heb vice city zo ongeveer uitgespeeld, alleen ik kan mn muziekje van mn cherry popper kar niet aanzetten. Staat dat da met shift moet. Gebeurt niks als ik dat indruk... anny suggestions?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Swandertj schreef op 07 november 2003 @ 20:49:
Hmm, ik heb vice city zo ongeveer uitgespeeld, alleen ik kan mn muziekje van mn cherry popper kar niet aanzetten. Staat dat da met shift moet. Gebeurt niks als ik dat indruk... anny suggestions?
heel kort tappen, zoals dat ook met de politiesirene moet.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaatZ schreef op 07 november 2003 @ 20:53:
[...]

heel kort tappen, zoals dat ook met de politiesirene moet.
offtopic:
Hoe vaak is dit wel niet langsgekomen in de overige delen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je is uit de Cherry Pop Up auto ben gestapt dan kan je de missies niet meer opnieuw beginnen als je er weer in stapt. Dus je moet een andere Cherry Car Jatten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor GTA 2 geloof ik ooit wel eens ene trainer gehad die de coordinaten rechtsbovenin de hoek weergaf, hardstikke handig als je weer eens een plek gevonden hebt waar iets 'belangrijks' te vinden is.

Weet iemand of zoiets ook bestaat voor GTA VC ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich moet je toch dingen wel makkelijk kunnen vinden in GTA VC.. dat in deel 2 alles op elkaar leek kan ik me voorstellen. Maar in VC moet je alles toch wel een beetje kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Laatst online: 08-09 14:12
xanuex: ja, die bestaat. Met meerdere programma's zelfs. Met LithJoe's trainer kun je coordinaten bekijken/opslaan/laden, met Delfi's trainer kun je hetzelfde, en met Steve-M's PlayerPos kan het ook.

Ik heb gister een mod afgemaakt die een hele stomme fout verbeterd bij de supermarkt in Little Havana. De mod heet 'supermarket fix' en is te vinden op de GTA 3/VC pagina
Ik hoop dat iedereen er blij mee is :)

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook even een stoppie gemaakt :P 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/raceeend100/got/gtavcscreen3.jpg%20+%20http://members.lycos.nl/raceeend100/got/gtavcscreen3.jpg

Gewoon zo min mogelijk snelheid maken, maar net genoeg om een stoppie te maken, tis even een kwestie van oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 00:59
Ik snap het echt niet ik probeer ook de hele tijd stoppie of wheelie te doen en ook al doe ik het goed, dan zie ik geen tellertje die bijhoudt hoe lang ik het vol houdt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimitio schreef op 11 november 2003 @ 22:25:
Ik snap het echt niet ik probeer ook de hele tijd stoppie of wheelie te doen en ook al doe ik het goed, dan zie ik geen tellertje die bijhoudt hoe lang ik het vol houdt :?
je ziet ook geen tellertje, zodra je weer neerkomt van een stoppie of een wheelie, komt er onderaan te staan hoelang je het hebt volgehouden en de afsatand die je afgelegd hebt en het geld wat je ermee hebt verdient...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 14:42:
je ziet ook geen tellertje, zodra je weer neerkomt van een stoppie of een wheelie, komt er onderaan te staan hoelang je het hebt volgehouden en de afsatand die je afgelegd hebt en het geld wat je ermee hebt verdient...
Ja maar ook dat krijg ik niet terwijl ik wel een goede wheelie maak of stoppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Hij moet minimaal 5 seconden duren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 12 november 2003 @ 18:27:
Hij moet minimaal 5 seconden duren. :*)
Geldt alleen voor een wheelie. Voor een stoppie en two wheels heb ik wel eens twee gehad (en two wheels zelfs 1!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimitio schreef op 12 november 2003 @ 16:38:
[...]

Ja maar ook dat krijg ik niet terwijl ik wel een goede wheelie maak of stoppie
Zorg dat je bij een wheelie niet je achterkant over de grond schuurt, das niet goed,
bij een stoppie moet de achterkant duidelijk omhoog komen, bij een scooter is dit heel lang vol te houden...zie aantal berichten hierboven...
En bij een 2wheelie bonus, dies lastig in het begin. de auto moet op een bepaald punt zitten, eigenlijk precies 45 graden denk ik, pas dan gaat ie 2wheelie tellen.

Verwijderd

Ik heb even een vraag over de graphics van VC. Als ik de frameratelimmiter aan zet is er niets aan de hand, en is mn fps 30, als ik m uitzet wordt mn fps 120 en gaan er details verloren. Kan ik het frameratelimiet niet op 60 zetten ofzo, dus wel goede kwaliteit, maar dan met iets meer frames per seconde.

• inquestos
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 22:10:
[...]

Zorg dat je bij een wheelie niet je achterkant over de grond schuurt, das niet goed,
bij een stoppie moet de achterkant duidelijk omhoog komen, bij een scooter is dit heel lang vol te houden...zie aantal berichten hierboven...
En bij een 2wheelie bonus, dies lastig in het begin. de auto moet op een bepaald punt zitten, eigenlijk precies 45 graden denk ik, pas dan gaat ie 2wheelie tellen.
Je moet er ook voor zorgen dat je niet met je wheelie begint als je al rijdt. Dan telt ie ook niet ( bij mij althans)

• DeRCT13
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 15:36:
Ik heb even een vraag over de graphics van VC. Als ik de frameratelimmiter aan zet is er niets aan de hand, en is mn fps 30, als ik m uitzet wordt mn fps 120 en gaan er details verloren. Kan ik het frameratelimiet niet op 60 zetten ofzo, dus wel goede kwaliteit, maar dan met iets meer frames per seconde.
Helaas.. je bent verplicht om VC aan 30 FPS te spelen :|

• DeRCT13
DeRCT13 schreef op 13 november 2003 @ 19:11:
[...]

of lager :P

damned... dubblepost... :( kan een modje zo liev O+ zijn om dit te deleten..?

[ Voor 19% gewijzigd door DeRCT13 op 13-11-2003 19:12 ]

• Dude86
Tnx voor de tips guys, ik d8 dat de teller bij mij kapot was ofzo maar ik bleek het gewoon niet goed te doen :P

Verwijderd

DeRCT13 schreef op 13 november 2003 @ 19:11:
[...]

Jammer hoor, ik hoopte dat er in de config files of register files wel ergens een edit zou zijn. Balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
zijn er nog geen fatsoenlijke dingen ovcer san andreas bekend behalve de naam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

san andreas?
heb ik iets gemist?? uitleg graag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 14:18:
san andreas?
heb ik iets gemist?? uitleg graag :*)
zijn wat vage roddels over :)
Heb ook plaatjes gezien @ eenofandere GTA resource.
Alleen al aan de bestandsnamen (sanandreasfake.jpg etc.) is dus te zien dat 't nie echt is :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) >:) >:) >:) >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen5235/vigil.JPG

en toen had ik geen zin meer :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 18 november 2003 @ 12:53:
zijn er nog geen fatsoenlijke dingen ovcer san andreas bekend behalve de naam? :)
Op gamespot stond dacht ik een interview met iemand van gta, daar werd in iedergeval een release date genoemd voor ps2, maar of daar meer details bij stonden dat moet je even nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Cute ... zeer Cute :-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:45:
[...]

Op gamespot stond dacht ik een interview met iemand van gta, daar werd in iedergeval een release date genoemd voor ps2, maar of daar meer details bij stonden dat moet je even nakijken.
thx ik ga er achteraan :)

edit:
gevonden dus :)
http://www.gamespot.com/ps2/adventure/gta4/news_6077590.html

Komt dus uit dat de game zoals ze nu beweren eind 2004, en de naam nog niet bekend is. Logisch zou zijn, San Andreas, aangezien dat de 3e stad is in GTA2 samen met liberty- en vice city, erg logisch dus. Ik ben benieuwd :)

[ Voor 35% gewijzigd door Schuey op 18-11-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
geruchten over de toekomstige GTA:

- De naam wordt dus waarschijnlijk San Andreas
- Het speelt zich af in San Fransisco
- Het speelt zich af in de moderne tijd

bron: gta-sanadreas.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
dimitio schreef op 18 november 2003 @ 19:03:
geruchten over de toekomstige GTA:

- De naam wordt dus waarschijnlijk San Andreas
Dat had ik zo zelf kunnen bedenken. Kijk maar naar de 3 steden van GTA
- Het speelt zich af in San Fransisco
Ook dat kon ik zelf bedenken
- Het speelt zich af in de moderne tijd
Zelfs daarvoor hoef je niet bij R* te werken..

bron: gta-sanadreas.com
No offence natuurlijk naar jou toe, maar meer 'overbodig nieuws @ die site' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
DeRCT13 schreef op 18 november 2003 @ 19:48:
[...]

No offence natuurlijk naar jou toe, maar meer 'overbodig nieuws @ die site' :)
Chill dude, dit was meer bedoeld voor de n00bs onder ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Ik bedoelde: Die site post overbodig nieuws :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
even een kickje, iemand van jullie het ooit gelukt om 6 sterren wanted level te krijgen? ik loop nu al ruim een uur lang met weet ik veel welke wapens (cheats ;)) helicopters en FBI neer te knallen, maar ik krijg die ster maar niet... wat moet ik nog meer doen voor die ster? iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Fludizz schreef op 25 november 2003 @ 16:04:
even een kickje, iemand van jullie het ooit gelukt om 6 sterren wanted level te krijgen? ik loop nu al ruim een uur lang met weet ik veel welke wapens (cheats ;)) helicopters en FBI neer te knallen, maar ik krijg die ster maar niet... wat moet ik nog meer doen voor die ster? iemand ervaring?
volgens mij kan je pas 6 sterren krijgen nadat je die missie waarbij je die tank moet jatten (cortez) hebt gedaan

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
die heb ik al gedaan :D ik heb inmiddels ook al een tank gebruikt en alles in de legerbasis gesloopt wat er te slopen viel, daarna rondrijden tot et kreng kapot was, maar wederom max 5 sterren... :'( ik wil es zien wat er allemaal gebeurt als je er 6 hebt... heb alleen gehoord dat je dan het leger achter je aan krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Fludizz schreef op 25 november 2003 @ 16:15:
die heb ik al gedaan :D ik heb inmiddels ook al een tank gebruikt en alles in de legerbasis gesloopt wat er te slopen viel, daarna rondrijden tot et kreng kapot was, maar wederom max 5 sterren... :'( ik wil es zien wat er allemaal gebeurt als je er 6 hebt... heb alleen gehoord dat je dan het leger achter je aan krijgt...
Dan krijg je idd het leger achter je aan. Maar als je in een tank zit kan je nog steeds weinig gebeuren. Je tank is sterker dan die grote legertrucks en ander tanks staan hooguit in de weg. Ze schieten namelijk helemaal niet op je 8)7

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de tank vind ik het fijner te doen. De helicopter houdt het bij mij nog geen 12 levels vol (zo beroerd vlieg ik ermee :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Fludizz schreef op 25 november 2003 @ 16:04:
precies hetzelfde probleem voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Je kunt pas 6 sterren halen als je de missie 'Phnom Penh '86' voor Diaz gehaald hebt.
(En dus toegang tot de gehele stad hebt.)

[ Voor 31% gewijzigd door DeRCT13 op 25-11-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbennn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 17:42
DeRCT13 schreef op 25 november 2003 @ 19:33:
Je kunt pas 6 sterren halen als je de missie 'Phnom Penh '86' voor Diaz gehaald hebt.
(En dus toegang tot de gehele stad hebt.)
je kunt een tank pas krijgen met 90 hidden Packages. En die kun je alleen krijgen als je de hele stad open hebt gespeeld

edit:
oke ik heb net gelezen dat je wel alle packages kan krijgen voor je de hele stad open gespeeld hebt

[ Voor 20% gewijzigd door gerbennn op 25-11-2003 21:45 ]

</signature>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
ik heb ook de gehele stad ter beschikking... ik zal eens kijken of al die hidden packages pakken nut heeft... ik wil zeker weten first hand die legermacht tegen me hebben met 6 sterren :)

wish me luck tomorrow (als ik er aan toe kom) ik ga nu pitten...
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste