Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

offtopic:
neej leidscherijn college (De Meern)

Kom net van mediamarkt utreg terug, wat een drukte daaro.
Kheb de speler in mijn handen gehad, wat een klein ding is dat.
kvind enige nadeelen die ik zag,

-te klein meeste mensen zien dit als voordeel maar ik nie zo
-de knopjes zitten wel dicht bij elkaar ik bedoel die boven op naast ut lcd scherm

maar hij ziet er wel hartstikke mooi uit

Cons:::BB4E

Verwijderd

shameblaster schreef op 20 September 2003 @ 16:26:
offtopic:
neej leidscherijn college (De Meern)

Kom net van mediamarkt utreg terug, wat een drukte daaro.
Kheb de speler in mijn handen gehad, wat een klein ding is dat.
kvind enige nadeelen die ik zag,

-te klein meeste mensen zien dit als voordeel maar ik nie zo
-de knopjes zitten wel dicht bij elkaar ik bedoel die boven op naast ut lcd scherm

maar hij ziet er wel hartstikke mooi uit
Dat kwam bij mij ook in de gedachte toen ik hem zag, het was beetje moeilijk om op die knopjes te drukken.

offtopic:
ze hebben mediamarkt wel mooi gemaakt he?

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

offtopic:
ja ckers eg groot

Naja ik denk dat ut deze word of de i bead of de muvo nx
Dus ik moet nog ff goed gaan nadenken

Verwijderd

Yahoooo scheit aan het salaris >:) en lang leven de creditcard :*)
Mijn bestelling is gedaan dus ik hoop binnenkort mijn eigen review aanvulling te kunnen schrijven O-)

Verwijderd

Zo ik heb hem vandaag binnen gekregen (gisteren besteld) :) de 256MB versie voor 205,- euroottjes bij mp3cdspeler.nl . Ik had al een xclef speler maar ik wilde gewoon een klein spelertje om te sporten (de harddisk speler gebruik ik voornamelijk school/werk verkeer).

Eerste indruk supeer ! ga nu ff spelen :)

Verwijderd

:Y) en al uitgespeeld???? hoe bevalt ie???? B)

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 19:28

b3ta

Hallo

waarom is ie in de mediamarkt 333pleuro's :(
( 512mb )

Verwijderd

b3ta schreef op 21 september 2003 @ 16:30:
waarom is ie in de mediamarkt 333pleuro's :(
( 512mb )
Waarom betsel je hem niet op internet dan??? 289 euro voor de 512 MB bij www.mp3cdspeler.nl

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

bij mediamarkten in rotterdam (en volgens mij ook in utrecht) is de 512mb versie 299 euro (ja, er kunnen prijsverschillen zijn bij verschillende vestigingen van de mediamarkt!)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 16:34:
[...]

Waarom betsel je hem niet op internet dan??? 289 euro voor de 512 MB bij www.mp3cdspeler.nl
Kan ik aanraden ! binnen 24 uur had ik hem in huis en goed verpakt en 44,- euro goedkoper :? is bijna 100,- NLG goedkoper :P

Verwijderd

Bij mediamarkt Rottûrdam hadden ze alleen de 256 mb voor €219,- pleuro :( .
Ik heb hem (512 mb) nu via mp3spelers.nl besteld en zit met spanning
te wachten O-)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 20:10 . Reden: typo ]

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

more reviews plzzz...

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

schopje.. is er al wa info over...?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Verwijderd

JIPPIE ik behoor nu ook tot 1 van de trotse eigenaresse :*) Hij is dus echt heel cool 8) Het probleem met de koptelefoon heb ik niet ze blijven prima in mijn oren hangen. Het screensaver speeltje is inderdaad erg leuk en verder is het geluid erg goed, ook de radio. Hij is erg gebruiksvriendelijk :P .
Een nadeeltje is wel dat je geen mapjes kan maken op het apparaatje zelf. Ik heb nog niet geprobeerd om online up te daten. Als ik dat geprobeerd heb hoor je het.
Nog specifieke vragen dan roept u maar O-)

Verwijderd

He zelf nog ff een vraagje. Zijn jullie al op die site geweest voor een update :/ kon er weinig wijs uit. Bij het instalatie schijfje zit ook het mapje "update system" als ik het exe wil starten zegt ie steeds "toepassing kan niet worden gestart omdat VCL50.BPL niet kan worden gevonden" :? het opnieuw instaleren zoals dan aangeraden werkt ook niet ;( mis ik nu iets leuks of hebben jullie dat ook???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 16:42:
JIPPIE ik behoor nu ook tot 1 van de trotse eigenaresse :*) Hij is dus echt heel cool 8) Het probleem met de koptelefoon heb ik niet ze blijven prima in mijn oren hangen. Het screensaver speeltje is inderdaad erg leuk en verder is het geluid erg goed, ook de radio. Hij is erg gebruiksvriendelijk :P .
Een nadeeltje is wel dat je geen mapjes kan maken op het apparaatje zelf. Ik heb nog niet geprobeerd om online up te daten. Als ik dat geprobeerd heb hoor je het.
Nog specifieke vragen dan roept u maar O-)
Pics! of een review!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 19:35

Nevada

UT

Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 17:51:
He zelf nog ff een vraagje. Zijn jullie al op die site geweest voor een update :/ kon er weinig wijs uit. Bij het instalatie schijfje zit ook het mapje "update system" als ik het exe wil starten zegt ie steeds "toepassing kan niet worden gestart omdat VCL50.BPL niet kan worden gevonden" :? het opnieuw instaleren zoals dan aangeraden werkt ook niet ;( mis ik nu iets leuks of hebben jullie dat ook???
Ja ik heb er ook last van, hier staat trouwens wel iets:
http://www.dynetel.com/download/e_custom_download.asp
maar ik kan er niet veel van maken vanwege taalpakketten gedoe 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Nevada op 28-09-2003 19:26 ]

Unreal Tournament '99

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

hoe vinden jullie die knopjes eigenlijk?
Toen ikum zag en in mijn handen had d8 ik van die zitten dicht op elkaar.
en hoe is radio ontvangst, ontvang je eigenlijk id&t radio?

• Nevada

Nevada

UT

Ik ontvang id-t radio perfect, net zoals alle andere radiozenders. Die knopjes zijn te doen, maar als ik een nummer wil doorspoelen druk ik op één of andere manier naar het volgende nummer, wat vrij irritant is.

Unreal Tournament '99

Verwijderd

mmmm coole pics kan ik niet leveren, ik heb geen camera :/
Wat betreft de radio heb ik super ontvangst hij klinkt kraak vrij. De knopjes ook geen probleem, hij doet precies wat ik wil :P

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

hoe spoel je door dan het knopie in houden van skip->?<-

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Huh? het zal wel aan mij liggen maar ik zie hem toch heel wat goedkoper dan de 333(?!) euro voor die 512 mb versie.
http://www.advancedmp3pla...pping/pages/buytuny2.html

Tuny 128 voor 99 pond, 256 voor 129 en 512 voor 189 pond. Lijkt me heel erg meevallen?

Ik moet er nog ff over nadenken om deze te kopen, maar denk haast van wel :)

Heuj!

• Nevada

Nevada

UT

shameblaster schreef op 29 September 2003 @ 14:23:
hoe spoel je door dan het knopie in houden van skip->?<-
Ja.

Unreal Tournament '99

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kan je ook met de radio voorkeuze zenders namen geven.
bijv : 1. Radio 538
2. Skyradio
3. Noordzee fm
4 enz enz enz

Verwijderd

Yep het doorspoelen van een nummer doe je door het knopje ingedrukt te houden. :) Je kan wel voorkeurzenders voor de radio invoeren maar je kan ze geen naam geven (is mij in ieder geval niet gelukt :/ )

Verwijderd

whaaa ik hoop dat er heeeel veel verzendkosten gerekend worden anders is ie veel goedkoper dan bij www.mp3spelers.nl ;( omgerekend is ie €267,- :(

maar euh wij hebben wel een cool bescherm hoesje met bijbehorende band

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 22:17 ]

Verwijderd

maar euh wij hebben wel een cool bescherm hoesje ;) met bijbehorende band :)

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

@ PPG
editknop plz..

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Verwijderd

oke sorry :'(

• Trubbel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:20
Er is een nieuwe firmware versie for the Tuny 2 :
versie 1.8

http://www.dynetel.com/do...filename=TunyIIVer1_8.zip

-
Notes in crap engels:
-

1. Resume bug solution
While doing a playback of VBR File, if you use Resume function,
it is possible to solve the bug in regards to the mis-working of Time information.

2. Added Navigation Function
Usage>
1) While doing a playback, if you press long, will be changed on Navigation Mode.
2) After selecting the song you want by FF/REW button, if you press PLAY button,
selected song will be on a playback.
3) If you press stop button, it's possible to exit the Navigation Mode.

ATTENTION: Please do a format on a Manager 2.01 after upgrading Firmware to be worked properly.

-
En de notes van versie 1.7 (1.7 en 1.8 zijn heel snel achter elkaar uitgebracht)
-

Additional Function.

1. Resume function per song unit & second unit.
This Resume function means that the returning function from changed set to the orignial set mode is supportive.
It means original mode will be returned from changed mode on a exact song & second time.

And, Case of turning on the power again accidently or intentionally, Screen will be set on a original mode which you set before.
1) RADIO MODE: Returned on preset value.
2) MUSIC MODE: Returned on final file which you set before.

2. Play Speed.
Possible to control the play speed as a wide range of scale from 75% to 120%.

-

Zorg dat je ook de nieuwste manager hebt:
http://www.dynetel.com/download.asp?filename=Manager.zip
na het flashen moet je namelijk een format doen.

helaas nog steeds geen mass-storage device ondersteuing, moet ik misschien toch ook nog zon usb-pen kopen... Heb ze een mail gestuurd hierover, maar geen antwoord gekregen.

Download page van dynetel:
http://www.dynetel.com/download/e_custom_download.asp

• Trubbel
Ik heb (voor en na de nieuwe firmware) nog steeds een paar VBR mp3s die niet goed afgespeeld worden, met veel te veel gekraak op de bas. Winamp doet het prima, maar mijn Tuny maakt er een zooitje van. Het zijn echter maar 2 mp3tjes dus de schade is niet groot, maar ik vroeg me af of de andere gebruikers er ook last van hadden?
Hoe denkt men over de nieuwe firmware? de resume functie is wel aardig, maar niet echt vernieuwend. Playspeed instellen is leuk, maar dat ga je toch niet zo vaak gebruiken.
Verder is er niet zo veel veranderd, nog steeds geen mass-storage device. Errug jammer... :'(

Verwijderd

Goed nieuws! had wat suggesties gedaan naar Dyne die mij toch wel handig leken, als bijvoorbeeld folders maken op de speler zelf, etc. Kreeg dit mailtje terug:

Hello. This is Dyne Telecom.

Thank you for your advise. we are developing the Mass Storage function for TUNY
2.
This function will support folder function as modern cameras does.
I think it will spend 2 or 3 months. When it is completed, we will distribute
on our home page.

Thank you.

Dit mailtje was 11 dagen geleden naar mij gestuurd, maar heb me pas net aangemeld op got, dus vandaar dat ik jullie een beetje laat op de hoogte stel. Verder had ik al eerder suggesties gemaakt, en ik krijg altijd vriendelijke mailtjes terug (weliswaar in gebrekkig engels) waarin ze beloven er alles aan te doen om die functies te ontwikkelen.
Heb dit spelertje nu ongeveer twee weken, en bevalt me prima :)

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 13:42

slazh

Here To Stay

Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:08:
Goed nieuws! had wat suggesties gedaan naar Dyne die mij toch wel handig leken, als bijvoorbeeld folders maken op de speler zelf, etc. Kreeg dit mailtje terug:

Hello. This is Dyne Telecom.

Thank you for your advise. we are developing the Mass Storage function for TUNY
2.
This function will support folder function as modern cameras does.
I think it will spend 2 or 3 months. When it is completed, we will distribute
on our home page.

Thank you.

Dit mailtje was 11 dagen geleden naar mij gestuurd, maar heb me pas net aangemeld op got, dus vandaar dat ik jullie een beetje laat op de hoogte stel. Verder had ik al eerder suggesties gemaakt, en ik krijg altijd vriendelijke mailtjes terug (weliswaar in gebrekkig engels) waarin ze beloven er alles aan te doen om die functies te ontwikkelen.
Dat zou zeker mooi zijn :D
Ik heb m nu ook een paar maanden en enigste dat ik nog mis is de folder optie. Zou zeer mooi zijn dus als ze dat fixen 8)

Verwijderd

Ik heb met deze Tuny II gespeeld, en het is zeker een fijn apparaatje. Minpunten:

- Traag. Helemaal als ik het vergelijk met mijn MPIO FL100 gaat het scrollen door je mp3's langzaam. Telkens zo'n irritante vertraging.
- Geheugen niet uitbreidbaar. Vind ik toch een fijne feature van me FL100.

Verwijderd

De traagheid valt best wel mee, tis ook maar wat je gewend bent. De mpio fl100 is ook weer trager dan bijvoorbeeld een iriver.
Verder is 256 mb voor mij persoonlijk meer dan genoeg, en de tuny is ook nog verkrijgbaar in 512, al zou ik dan voor de 500 serie van iriver gaan. Je ziet ook dat het helemaal niet super gewild is, de mogelijkheid tot uitbreiding. Irivers of I-beads waren/zijn enorm populair en hebben geen mogelijkheid tot uitbreiding.
Het is handig, zeker, maar de kaartjes voor uitbreiding kosten ook weer geld en mensen willen denk ik liever meteen klaar zijn als ze zon speler kopen. Tegen de tijd dat ze echt meer geheugen nodig hebben kopen ze wel weer een nieuwe.

O ja, een belangrijke feature die niet door een nieuwe firmware up te graden is (traagheid kan verholpen worden) is de line in, deze heeft de fl100 niet.

Edit: Uiteindelijk blijft het een beetje muggeziften, iriver, ibead, tuny, fl100, etc. Volgens mij allemaal top voor waar ze het meest voor gebruikt worden: muziek luisteren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 18:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 18:18:
De traagheid valt best wel mee, tis ook maar wat je gewend bent. De mpio fl100 is ook weer trager dan bijvoorbeeld een iriver.
Verder is 256 mb voor mij persoonlijk meer dan genoeg, en de tuny is ook nog verkrijgbaar in 512, al zou ik dan voor de 500 serie van iriver gaan. Je ziet ook dat het helemaal niet super gewild is, de mogelijkheid tot uitbreiding. Irivers of I-beads waren/zijn enorm populair en hebben geen mogelijkheid tot uitbreiding.
Het is handig, zeker, maar de kaartjes voor uitbreiding kosten ook weer geld en mensen willen denk ik liever meteen klaar zijn als ze zon speler kopen. Tegen de tijd dat ze echt meer geheugen nodig hebben kopen ze wel weer een nieuwe.

O ja, een belangrijke feature die niet door een nieuwe firmware up te graden is (traagheid kan verholpen worden) is de line in, deze heeft de fl100 niet.

Edit: Uiteindelijk blijft het een beetje muggeziften, iriver, ibead, tuny, fl100, etc. Volgens mij allemaal top voor waar ze het meest voor gebruikt worden: muziek luisteren.
Is de FL100 trager dan de iRiver? Ik heb met beide kunnen spelen, en in beide zit bij het scrollen bijna gaan vertraging. Beetje moeilijk om hier over iets te zeggen. Zeker is in ieder geval dat de Tuny trager is dan allebei.

Geheugen uitbreiden is inderdaad niet zo'n populaire feature, raar genoeg. Ik vind het toch leuk om te weten dat ik als ik dat wil zomaar m'n capaciteit kan verdubbelen. Is in het dagelijks gebruik misschien niet erg nuttig, maar als je bijvoorbeeld op vakantie gaat een meer dan welcome feature. Dit heeft me destijds ervan weerhouden een MP3-flash speler te kopen, toen toch maar een MP3-cdspeler gekocht. Simpelweg omdat ik dan echt ál me muziek kan meenemen.
Hoeveel kost een SD kaartje nou helemaal? Ff opzoeken... 85 euro (http://www.memoryshop.nl/product/1819). Vind ik het geld zeker waard. Als je de FL100 koopt bén je in een keer klaar, er zit al 256 mb in! Ik heb zelf ten slotte ook niet meteen nieuw geheugen erbij gekocht. En het mooie van de FL100 is nou juist dat wanneer je meer capaciteit wilt je geen nieuwe hoeft te kopen! Voor 85 euro - tegen die tijd waarschijnlijk nog goedkoper - kan je weer een tijdje voorruit!

Verwijderd

Voor dat geld zit je al wel weer aan een hdd mp3 speler ;). Maar goed, fl100 is ook fantastisch hoor :7 , ben nu meer dan happy met mn tuny ii.

• Trubbel
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 17:08:
Goed nieuws! had wat suggesties gedaan naar Dyne die mij toch wel handig leken,
...
Dat is zeker goed nieuws! als de Mass Storage Device functie er bij zit ben ik helemaal blij met dit dingetje! Het scrollen door de mp3s gaat inderdaad niet echt hard, maar als er een mappen functie in komt, dan is dat voor mij geen probleem meer (als ik scroll, zoek ik meestal toch alleen naar een bepaalde artiest). Goed werk Jack_Spy !!! (ik heb ze ook een mailtje gestuurd, maar geen antwoord gekregen, misschien was jouw engels meer leesbaard voor ze ;) ).

Verwijderd

Ja hartstikke mooi he ;). Maar het zou kunnen dat je mailtje nog kunt, kheb ook soms 2 dagen moeten wachte, tot het antwoord kwam

• Trubbel
Goed nieuws! Nieuwe firmware is een paar weken geleden uitgegeven. Ik heb hem net geinstalleerd en na even eikelen met fonts en firmwares doetie het nu, "Mass Storage Device" werkt prima, en ook kunnen we nu dus gebruik maken van Mappen!

Dynetel Downloads pagina

Het is wat geklooi, maar als je de handleiding volgt (in errug krom Engels) komt het wel goed. Wat je dus moet weten is dat je de Express Drivers moet downloaden, EN de 2.04 versie van de Firmware. De Express Drivers heb je nodig omdat er een nieuwe font op je apparaatje gezet moet worden, en dat hebben ze dus niet in de firmware gezet!?!
Schrik dus niet als je apparaatje opeens geen mp3-namen laat zien, dan moet je dus nog even het goeie font erop zetten.

Succes ermee!

Een gelukkige Dyne-Tuny II gebruiker

edit: URL aangepast aan nieuwe Dyne-site.

[ Voor 7% gewijzigd door Trubbel op 08-04-2004 20:51 ]

Verwijderd

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik wil de Express Drivers downloaden, maar heb deze niet kunnen vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden?

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

De express drivers
wat bedoel je hier precies mee?

bedoel je de express manager + en de media player?

Verwijderd

Ik wil de laatste upgrade doen en er staat het volgende op de website:

"Possible to confirm the "Install exe" for installation program if unzipped after downloading of "Express Drivers & Utilities 2.00"

De Express Drivers & Utilities kan ik niet vinden.

Verwijderd

Je hebt de volgende download nodig:

http://www.dynetel.com/file1/dyne/eproduct/19/TUNY2UMS.zip

- Install.exe

- Driver for upgrade and font download

- Spelertje aan, M toets, opzij tot icoon S/W(selecteer), S/W up kiezen,

spelertje aansluiten, en in het installatie menu "font download utility" kiezen.

Installatie gaat zijn gang, font is geinstalleerd!

Verwijderd

Hij doet 't! Heel erg bedankt!!!! :D

Verwijderd

kan ik met mijn nieuwe mp3speler de dyne tuny 2 512 mb
folders maken

ik heb namelijk erg veel nummers 300 ofzo
en het is erg lastig om 1 nummer uit te zoeken van de 300 liedjes

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 18:01:
kan ik met mijn nieuwe mp3speler de dyne tuny 2 512 mb
folders maken

ik heb namelijk erg veel nummers 300 ofzo
en het is erg lastig om 1 nummer uit te zoeken van de 300 liedjes
Ja, dat kan juist met die firmware upgrade die de bovenste +-6 postjes is besproken. (Even doorlezen, instructies volgen.)

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

ik was bezig om het vage engels op de site van dynetel te ontcijferen
maar toen zag ik dat er een fw 2.07 was voor de tuny II ums versie
en een 1.82 voor de Tuny II
weet iemand het verschil tussen de ums en niet ums versie?

Verwijderd

hoe werkt nu precies zo'n firmware
ik heb vorige week vrijdag mijn dyne tuny ll 512 en het scrollen gaat erg traag met 150 nummers

ik heb de firmware gedwonload die hier boven stond
hoe instaleer ik het hoe werkt het enzovoorts
:)

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

allereerst wat heb je nodig:

DN-6xxx(TUNY2) UMS version Installation CD

en ook

DN-6xxx(TUNY2) UMS Firmware upgrade Program(ver2.07)

edit:

This is DN-6xxx(TUNY2) UMS Firm ware upgrade Program(vir2.04)
<## Upgrade process & caution ##>
1. Do remove the Unit from PC
2. Possible to confirm the "Install exe" for installation
program if unzipped after downloading of "Express Drivers &
Utilities 2.00"
3. Case of over 2.00 version <-- OVERSLAAN DUS
( Already installed case or under 2.00 version : Do skip
this process)
( The way to check the version you have is by refering the
User Manual)
Do select the "Driver for Upgrade & Font Download" of
Installation program and do install the Driver.
4. Case of over 2.00 version <-- OVERSLAAN DUS
( Already installed case or under 2.00 version : Do skip
this process)
Do select the "Version/Upgrade"->"S/W Upgrade" of Menu and
connect to PC
5. Do unzip the file downloaded and you can see
the "FWUpgrade.exe" of Upgrade program.
6. Do connect to the PC
7. "Connected" message & Unit version will be shown on the
below side of Upgrade program.
8. After confirming the message, do execute the upgrade by
pressing "OK" button.
9. Do remove the Unit from PC after upgrading.
10. Case of Windows 98 user, (other users are not need to
execute on this process)
do press "Mass Storage Driver for Windows 98" of
Installation program Menu.
And then, install a moveable disk drive. <-- HIER ERGENS MOEST IK DE BATTERIJ ER UITHALEN ANDER WOU DE SPELER NIET OPSTARTEN
11. If Unit is connected to PC, moveable disk automatically will
be recognized.
12. Do select "Delete"->"Low Format" of Unit Menu to format.
13. After formatting, remove the Unit from PC.
14. Do select "Version/Upgrade"->"S/W Upgrade" of Unit Menu and
connect to PC again. <-- HEEL BELANGRIJK ANDERS ZEGT IE NOT CONNECTED
15. Do select "Font Download Utility" of installation program
Menu.
16. Do check "Connected" message on the below of Font Download
Utility program.
17. Do download the font on Unit by pressing "Start" button.

succes ermee en als je nog vragen hebt
fire away

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

AB2ND schreef op 07 april 2004 @ 16:37:
ik was bezig om het vage engels op de site van dynetel te ontcijferen
maar toen zag ik dat er een fw 2.07 was voor de tuny II ums versie
en een 1.82 voor de Tuny II
weet iemand het verschil tussen de ums en niet ums versie?
hmz. ik heb m aan de praat met 2.07 dus whuever :)

damnit quote moest edit zijn

[ Voor 5% gewijzigd door AB2ND op 07-04-2004 21:06 ]

• Trubbel
2.07 changes:
1. Reduce power consumption
2. Reduce noise when recode radio.

Ik had zelf dus al 2.04 erop staan, en om te upgraden naar 2.07 moest ik het volgende doen:

Stap 1: Low level format op het apparaatje zelf (in het menu te vinden bij 'delete')
Stap 2: UMS software pakketje downloaden, install.exe starten en de Driver for Upgrade and Font Download installeren.
Stap 3: Op de Tuny2 zelf in het menu de SW-version upgrade aanzetten en het apparaatje aansluiten.
Stap 4: 2.07 firmware downloaden, FWUpgrade.exe starten, op OK drukken(kan zijn dat je even je Tuny2 moet loskoppelen en Stap 3 herhalen).
Stap 5: loskoppelen, Progje afsluiten, low level format (voor de zekerheid) en klaar.

Denk dat het bij versies voor 2.04 niet veel anders is. Windows 98 gebruikers moeten geloof ik nog wel wat meer klooien, die zoeken het maar lekker zelf uit ;)
succes!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Trubbel schreef op 08 april 2004 @ 21:37:
2.07 changes:
1. Reduce power consumption
2. Reduce noise when recode radio.

Ik had zelf dus al 2.04 erop staan, en om te upgraden naar 2.07 moest ik het volgende doen:

Stap 1: Low level format op het apparaatje zelf (in het menu te vinden bij 'delete')
Stap 2: UMS software pakketje downloaden, install.exe starten en de Driver for Upgrade and Font Download installeren.
Stap 3: Op de Tuny2 zelf in het menu de SW-version upgrade aanzetten en het apparaatje aansluiten.
Stap 4: 2.07 firmware downloaden, FWUpgrade.exe starten, op OK drukken(kan zijn dat je even je Tuny2 moet loskoppelen en Stap 3 herhalen).
Stap 5: loskoppelen, Progje afsluiten, low level format (voor de zekerheid) en klaar.

Denk dat het bij versies voor 2.04 niet veel anders is. Windows 98 gebruikers moeten geloof ik nog wel wat meer klooien, die zoeken het maar lekker zelf uit ;)
succes!
Dank voor de uitleg

Ik heb nu ook Een Dyne Tuny II 6256 MB
en de uitleg op de Site van hen is wat gebrekkig engels:)
was mijn batterij net op tijdens de lowlevel format 8)7 maar als je hem dan opnieuw opstart gaat ie weer opnieuw formateren (met nieuwe batterij), dus nu werkt alles weer :)

• BazP
Trouwens hebben jullie die Express manager + al aan de praat? bij mij blijft ie op Not Connected staan :)

Desalniettemin is het een prachtig spelertje :)

• BazP
Dat programma Express Manager is aan de praat te krijgen als je je spelertje weer op SW upgrade zet. Alleen het aanpassen van ide screensaver is niet te doen...

• AB2ND

AB2ND

Vonkenboer

Met de nieuwe firmware wordt de Dyne Tuny II als het goed is herkend als mass storage device en staat deze gewoon als verwisselbare schijf in deze computer, als je hem hebt aangesloten op de pc. Via verkenner kune je dan gewoon je mp's pasten. hoe je dan je screensaver aan past? Geen idee eigenlijk. K zal er nog een even een blik op werpen B)

• BazP
Er is nu weer een nieuwe firmware uit: 2.10. Deze ondersteund ook Lyrics :D

• Trubbel
Heeft iemand de nieuwe firmware al getest? ben wel benieuwd naar die Lyrics functie, maar kan nu eventjes geen firmware-upgrades doen.

Verwijderd

Heeez ik heb die nieuwe firmware maar als ik op mijn speler de opdracht geef S/W upgrade. en hem dna aansluit op mijn pc begint me pc te zeike over usc controllers ofzo :S iemand die weet wat ik dr aan ken doen??

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 18:24
Sinds een tweetal maanden wordt mijn Dyne Tuny II (256mb) op geen enkele PC meer herkent.

Is er misschien een reset code oid? Ik kan er nu helemaal niks mee behalve de nummers luisteren die er nog opstaan....

Alvast bedankt.
Pagina: 1 2 Laatste