Toon posts:

Layout Diefstal

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er te doen tegen layout diefstal. Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad ?

Mijn site is namelijk helemaal gekopieerd zelfs de laatste update datum site titel het is een complete rip off ik ben hier echt heel erg pissed over.

Ik heb diegene ook al een eerste waarschuwing gestuurd maar ik dacht misschien zijn er hier meer mensen die hiermee te maken hebben gehad.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Je kunt degene die het geript heeft hierover een meeltje sturen :?

Meer dan dat kun je niet doen helaas.. als het niet om een commercieel product gaat waar een hoop geld in geinvesteerd is zullen gerechtelijke stappen ook wel niet echt de moeite waard zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2003 22:25 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
daar zijn echt al veel topics over geweest, gebruik de search.....

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Edit: Doet ff normaal wil je :?

[ Voor 128% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2003 22:28 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nee, dat zal helpen :{

gewoon proberen zo vriendelijk mogelijk te blijven iig.....

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 09-08-2003 22:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de search gebruikt gezocht op layout diefstal en daar kwam niks uit. Nee ik maak sites voor de lol dus gerechtelijke stappen gaat niet lukken. Maar ik dacht misschien is er wel een soort bond waar je kan aankloppen ofzo ?

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt Papa Eend ik ga het topic doorspitten

Verwijderd

Je kunt proberen contact op te nemen met de hosting provider van die gast. Zij beheren namelijk het medium waarop zich de kopie bevindt van jouw ontwerp.

Maar reken er dan wel op dat je met bewijzen moet kunnen komen, bijvoorbeeld PSD's.
Niet geschoten is iig altijd mis.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 22:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal hier kan ik nu weer verder mee.

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Heb je de url's / screenshots van beide ontwerpen?

Verwijderd

Topicstarter
buxx schreef op 09 August 2003 @ 22:41:
Heb je de url's / screenshots van beide ontwerpen?
Ja die heb ik zeker.

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Ik denk dat buxx bedoelde of wij het ook even mogen zien :)

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Wanneer is het diefstal? Kijk bijvoorbeeld eens naar www.tweakers.net en www.filmsoptv.com of heeft Femme tegenwoordig ook een Films site?

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

Mr_Kite schreef op 10 augustus 2003 @ 12:06:
Ik denk dat buxx bedoelde of wij het ook even mogen zien :)
yup O-)

Verwijderd

Mark Olthuis schreef op 10 August 2003 @ 12:06:
Wanneer is het diefstal? Kijk bijvoorbeeld eens naar www.tweakers.net en www.filmsoptv.com of heeft Femme tegenwoordig ook een Films site?
Tegenwoordig lijkt zoveel op elkaar, wat wil je er tegen doen?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

En dat is ook niet gekopieerd, maar 'gebaseerd op'. En daar is niks mis mee. Een goed concept blijft een goed concept.. en als ieder goed concept maar 1x gebruikt mocht worden kon je een website maken tegenwoordig wel vergeten ;)

Verwijderd

Er was hier een gast die zelf de 3VO site had geript en daar problemen mee kreeg.
Vraag het aan hem. :P Het topic.

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

Het stelen van layout vind ik zoiets abstract. Wanneer is het "stelen"? Eigenlijk gebruiken we allemaal wel eens wat layout van iemand anders, dus hiermee ben ik het helemaal eens met Bosmonster. Iets nieuws bedenken is tegenwoordig moeilijk haalbaar of niet praktisch.

Als iemand je hele site ript is dat idd erg frustrerend, maar er is heel weinig wat je er aan kan doen. Ik zou het proberen te beschouwen als een compliment.... (nogmaals: ik zou zelf ook pissed zijn hoor)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb een mail terug gekregen dat de site veranderd wordt dus daar ben ik al blij om. Maar met layout gejat bedoel ik echt alles. De datum van de laatste update de titel die heeft ie zelfs laten staan.

De genoemde site laat ik even in het midden maar mocht er niks gebeuren dan zal ik de site wel posten hier.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-08 00:50

WPN

je bent pissed of op die pik maar je wilt niet zn url geven??
en geef jouw url eens, ik wil die site wel eens zien als het geripped word moet het wel de moeite waard zijn ;)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Ik ben ook erg benieuwd
Mischien kan ik nog wat voor mn eigen pagina gebruiken :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mark Olthuis schreef op 10 August 2003 @ 12:06:
Ergens in een FAQ ofzo op t.net staat door MR. Femme himself geschreven dat ie het niet erg vond als "het concept van T.net" ook ergens anders gebruikt wordt ;)

En op die Film pagina is inderdaad het concept gebruikt en niet alles inc. nieuws enz.... zoals bij TS het geval is ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

die film pagina is mijn pagina. We hebben in grote lijnen idd het concept van tweakers.net gebruikt. Een site waar ik al lang kom en zeer waardeer. Wij hebben niets gestolen en elke regel code zelf geschreven. Maar tweakers.net heeft het basis concept bedacht en dat zal ik ook nooit ontkennen.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Layout diefstal kun je niet voorkomen. Wat je wel kunt doen is gerechtelijke stappen ondernemen tegen de persoon of instantie die je site gejat heeft. Zorg dan wel dat je aannemelijk kunt maken dat de copyrights bij jou liggen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.