[ Voor 41% gewijzigd door b3ta op 06-09-2003 08:58 ]
Verwijderd
Weet je al wat meer over de gebruiksduur van je GP 800 mAH. Ik sta zelf op het punt om de batterijen te kopen.Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 01:07:
ja want ik heb de GP 800 mAH , ik weet niet of er nog krachtigere zijn, heb ze nog niet gezien.
Waar heb je ze gekocht en wat kosten ze.

[ Voor 10% gewijzigd door Super_Grover op 06-09-2003 18:08 ]
Nu ben ik het dus zat en ga hem morgen om ruilen bij mediamarkt voor een nieuwe zo niet geld terug... Zal wel niet goed gesoldeerd zijn van binnen denk ik of intern geheugen is brak
Verwijderd
Raar dat ze hem niet meer verkopen. iets meer dan een week geleden heb ik in Amsterdam nog diverse exemplaren zien liggen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
De FM-radio valt me trouwens mee, vind het nu echt wel een pluspunt van deze speler.....
Is er trouwens nog behoefte aan foto's?
Verwijderd
picserver.tk misschien?Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 00:04:
ik heb geen eigen webspace en mijn account bij een Fotowebboek is afgelopen, heb net de bruikoft van mijn zus achter de rug, dus heb nu eindelijk tijd om fotos te gaan maken
joh ik heb em op de vorige pagina van dit topic al aangeboden om z'n foto's te hosten.... maar hij kan blijkbaar zn camera niet vinden ofzo
De schitterende voorkant:
en nog een keer:
Hier met een AA batterij voor vergelijking van de grote:
en de plek waar zijn eigen batterij zit, een AAA
[ Voor 3% gewijzigd door Super_Grover op 19-09-2003 00:32 ]
Ik haatte dat je je vingerafdrukken zag, ziet er gelijk zo gebruikt uitSuper_Grover schreef op 17 September 2003 @ 20:52:
De 3e foto is het meest kleur waar! Die andere kleuren zijn reflecties. Dus die voor
kant is zo'n spiegel oppervlak, lekker vingerafdruk gevoelig! maar zo mooi
Maar helaas ik heb hem niet meer... ben nu opzoek naar een nieuwe
Snel editten dan en [img]***.jpg[/img] veranderen in [img=600]***.jpg[/img]Super_Grover schreef op 17 September 2003 @ 20:08:
Ik heb even z.g.a.m. foto's proberen te maken. Heb ff geen tijd om ze te resizen, ben ook die code kwijt wat je er voor kunt zetten.
[ Voor 49% gewijzigd door Gutteguttegut op 18-09-2003 18:34 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ik mag EINDELIJK de mpio fl100 halen, dus ging ik naar mediamarkt in utrecht ( jaja
Mijn limiet is per maand 200 euro en ik heb de afgelopen 2 maanden niks gekocht met mijn pas.
Pfff ik ga vanavond weer met mijn vader.
Overigens moet je eerst de player aanzetten, en dan pas connecten.
[ Voor 31% gewijzigd door zugzug op 19-09-2003 19:11 ]
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 19:27 ]
Als dat bij de Nex IA beter is ga ik toch maar voor die denk ik, dan maar wat zwaarder...
Verwijderd
Verwijderd
vind ik ook, er is geen super bass alleen dat is een beetje jammer maar ja ik luister niet zo veel liedjes met veel bas dus dat maak niet uitVerwijderd schreef op 25 September 2003 @ 19:18:
Ik vind 'm perfect klinken, hoge tonen klinken naar mijn beleving zeker niet scherp. Heb je trouwens wel de diverse equalizer instellingen geprobeerd. Je kan met de equalizer de hoge tonen net zo laten klinken als je dat zelf wilt........
Kunnen we dan ook een goed topic opstarten....
Kan niet stoppen met ontploffen!
jwbagger in "Mpio FL100, Mp3 Speler gemaakt door God,"
Verwijderd
Weten jullie al dat er een nieuwe firmware uit is.
De firmware is te downloaden vanaf de side van MPIO en voegt weer wat extra fucties toe aan je FL-100. Verder worden er ook nog wat foutjes gefixed.
Hier de informatie over de FL-100 firmware upgrade:
FL100 Firmware Update 09-29-2003 v. 1.32 : Information and Download
This page contains information about FL100 Firmware Upgrade details ; FL100 Firmware Update 09-29-2003 v.1.32, and link to the software download. V.1.32 adds significant enhancement to FD100.
[Revised Details]
1. Modified the Speed Control Function. When users set it disabled in the play mode, it applies immediately
2. Fixed the Auto Power Function in the Pause Mode after applying the A-B Loop Function
3. Fixed the Auto Power Function in the Pause Mode when the HOLD switch is on.
4. Expanded numbers of storable files in a single folder from 128 to 252.
(Number of storable files in each folder may differ depends on the file name¡¯s length)
[Added Functions]
1. Added the Pause Function for Voice Recording and FM Radio Recording.
It pauses to record if you press the play button, and it continues to record if you press the play button again. The pause state can remain up to 20 minutes with the LCD blinking in every 0.5 second. After 20 minutes, the power turns off automatically.
2. Additional Navigation Shortcut Key
Pressing the Play Key twice quickly in the Play Mode leads to Navigation Mode.
3. Enhanced Fast Forward and Fast Rewind speed
There are 3 steps, which control the speed of Fast Forward and Fast Rewind Functions. Each step accelerates the speed of Fast Forward and Fast Rewind. Step 3 is faster to make searching files easier and faster. (1-minute length file in 1 second)
4. Improved user-friendly LCD interface
The LCD displays icons for each music format (MP3, WAV, and ASF) so each file is clearly distinguishable
5. Enhanced LCD letter display
Variable width font adds neatness to English letters displayed on LCD
Verwijderd
Ik vrees dat deze topic langzaam dood aan het bloeden is
Zou ik heel jammer vinden.
[ Voor 86% gewijzigd door jwbagger op 14-10-2003 16:14 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door jwbagger op 14-10-2003 18:42 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Cons:::BB4E
Verwijderd
geluid is uitstekend. als je dan toch perse naar van die hoempapa muziek wilt luisteren, doe je dat toch in je autootje met megaboxen?
daar gebruik je toch geen oordoppies voor waarmee je je medemens over de zeik helpt???
maar goed, iedereen zijn ding.
het enige dat ik mis is een polsband waar in de eerste post over wordt gesproken. heb wel een halsketting meegeleverd gekregen, maar niets om om je arm te doen, lijkt me toch wel handig... zit nu te denken over een horlogebandje ofzo om hem vast te maken onder het hardlopen. nog andere tips of oplossingen?
Verwijderd
Ook de software vind ik niet overtuigend; het is al verschillende malen bij mij vastgelopen (stuk op 5 keer in de 4 maandan dat ik hem heb). Ik heb ook al een keer - door zo'n vastloper - me speler moeten formatteren en de firmware moeten upgraden, hij liep namelijk vast als ik een nummertje wilde starten.
Verder is het een goede speler: goede geluidskwaliteit, hard zat, lekker te bedienen en een mooi design (alhoewel ik dat dus nooit zie met het tasje er omheen).
Verwijderd
voor normaal gebruik oke, maar met sporten heb ik niet vaak een broek aan met zakken... kun je dus ook geen broodkruimels achter je schermpie krijgen
Verwijderd
ik had laatst een virus op mn pc alle muziek dus weg... Ik had nog 6 toffe albums op die mp3 speler staan, dus ik dacht ik load ze weer in de pc met ik dacht moet lukken want de voicerecorder files kan je ook uploaden.(mpio manager 2) komt er een beveiligingscherm voor mag niet, is tegen de wet ofzo... Echt kut!! kan ik die albums mooi weer gaan downloaden van internet.
downloaden van http://hem.passagen.se/frasknas/
Ik heb vandaag mijn FL-100 ontvangen en ik ben er reuzeblij mee. Een prachtig spelertje met in mijn ogen perfect geluidVerwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 14:32:
Het rotte van deze speler is toch de gebruikte materialen; ik heb altijd het leren hoesje er omheen (wat er bij trouwens veel beter omheen zit dan wat ik op jouw plaatjes zie). Ook met dit hoesje is er toch een kruimel achter het scherm gekomen
Nu lees ik hier dat er blijkbaar kruimels achter je scherm kunnen raken. Vraag: gebeurt dit snel en hoe raken ze in godsnaam daar?
Ik hoop dat dit bijna nooit het geval is, want als student is deze speler toch een serieuze financiele aderlating geweest, al heb ik er tot nu toe geen spijt van.
*edit*
Bedankt voor het snelle antwoord JayHova.
Het is trouwens jouw review die me over de streep heeft getrokken om de fl100 te kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Dr.SnakeS op 30-01-2004 18:11 ]
Verwijderd
Wat ik me nu afvraag: hoe slaat de player de mp3 data op op het SD kaartje? Is dit gewoon in directory structuur, en kan je het kaartje dus gewoon via een ander device vullen met data? Ik heb namelijk een digitale camera met SD, en die kan ik wel als Mass Storage Device mounten. Als ik daar op de juiste manier mp3's op kan zetten, hoef ik niet die maffe mpio client te gebruiken.
Weet iemand dit?
Verwijderd
Op het vaste geheugen zet ik dan gewoon de muziek waarvan ik weet dat ik het vaak zal willen draaien, en wat ik dus zelden/nooit van mijn player af wil halen, en SD gebruik ik dan voor de inwisselbare muziek.
Ik las dat mensen 512 kaartjes getest hadden. Als het goed is zou dit ook via firmware upgrade in de player ondersteund moeten kunnen gaan worden, maar ik las dat het voor sommigen sowieso al werkte. Zijn er ook slechte ervaringen mee?
Dan nog iets wat niet direct met de FL100 te maken heeft: wat gebruiken mensen om hun SD cards in te vervoeren? Ik wil niet met zo'n vaag portemonnee-achtig gedrocht rondlopen; iets wat meer lijkt op een ultra kleine diskettehouder lijkt me prettiger.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem al paar maanden en ben er erg blij mee ( nog steeds ). Er is nog niks kapot gegaan enz. Ik vind dat die wel goed is gebouwd enz
Verwijderd
Is er al wat bekend over mogelijke nieuwe firmware??? Zou mooi zijn als ie als harde schijf herkend zou worden...
Heb nu een Mobiblu DAH-1000, maar vind em toch niet helemaal super. Hij ziet er een beetje plasticjes uit
Weet iemand of je geluidskwaliteit van beide spelers veel van elkaar verschillen???
Greetz
Verwijderd
Uhm...Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 16:03:
Is er al wat bekend over mogelijke nieuwe firmware??? Zou mooi zijn als ie als harde schijf herkend zou worden...
Even iets anders nog: ik gebruik het ding met een SD kaartje (256 MB, Dane-Elec), maar daar blijft het spelertje regelmatig op hangen; bij booten terwijl het SD kaartje erin zit komt ie helemaal up, laat zien hoeveel geheugen er intern en extern in gebruik is, en dan gaat ie direct weer down (netjes het powerdown filmpje showend). Haal ik dan het kaartje eruit, dan boot hij prima, kaartje erbij prikken terwijl hij aan is, niets meer aan de hand. Is wel erg annoying. Heeft iemand anders dit probleem ook?Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 14:27:
Het lijkt me wel duidelijk dat er geen Mass Storage optie meer gaat komen voor dit apparaat (laatste firmware versie is 1.32 (Update 09-29-2003)), en ik denk niet dat ze nog veel gaan doen aan dit model; hij bestaat al een tijdje.
En daarnaast vind ik dat de upload snelheid op mijn SD kaartjes nogal traag is (80KB/s), terwijl ze downstream wel over de 1 MB/s halen. Is dit normaal? Zo nee, waar zou ik het moeten zoeken? Heb het met een zMate cardreader, en mijn Pentax camera, allebei even snel (ook op twee verschillende SD kaartjes).
Dat is de combo die ik had, en klonk allemaal zeer goed. Over het vraagje met het klepje, het klepje zit goed vast en zeer stabiel. mooi spelertje , de enige redend at ik hem niet meer heb, is omdat de Muvo2 4 gig wat meer ruimte heeft en ik dat nodig hadVerwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:32:
Hoe is de combo FL100 + MX400 oordopjes?
Iemand enige ervaring hiermee?
Verwijderd
Dank voor reply, ik ga dus voor de mx400...Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:30:
[...]
Dat is de combo die ik had, en klonk allemaal zeer goed. Over het vraagje met het klepje, het klepje zit goed vast en zeer stabiel. mooi spelertje , de enige redend at ik hem niet meer heb, is omdat de Muvo2 4 gig wat meer ruimte heeft en ik dat nodig had
Ik luister dus voornamelijk r&B, rap en hip-hop... Is de FL100 hier goed voor in te stellen (beetje extra bas)?
Ik zou zeggen kijk hier bij GoT eens bij de topics van deze Mp3spelers. Je moet wel begrijpen natuurlijk dat die andere voor mij interessanter zijn omdat ik die nog nooit heb gehad, en ik toch wel een gadget Freak ben
Verwijderd
Ha JayHova!Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 17:21:
Ik zou zelf niet voor de Fl100 meer gaan, maar bijvoorbeeld voor de Xen EMP-200 256MB, deze kost nu 185 Euro, en is echt een goed spelertje, enig minpunt vergeleken met de Fl100 is, dat hij niet uittebreiden is. maar verder een top spelertje. Maar heeft wel weer een VEEL betere batterijduur, met de Fl100 moet je blij zijn wanneer je de 9 uur haalt. andere tips zijn ook de MobiBLU DAH-1000 256MB zit op 169 of de MobiBLU DAH-1000 512MB zit op 219 ( mooie prijs voor een 512 spelertje ) Ik zou trouwens nu eerder voor de FD100 kiezend an de FL100. Ik vind de FD100 mooier en de batterij duur van 24 uur is helemaal mooi. De FD100 is trouwens 178 Euro voor de 128 mb versie, maar hij is wel makkelijk uit te breiden met CF. dan raad ik je trouwens de 256 mb versie aan want die zit op 198.
Ik zou zeggen kijk hier bij GoT eens bij de topics van deze Mp3spelers. Je moet wel begrijpen natuurlijk dat die andere voor mij interessanter zijn omdat ik die nog nooit heb gehad, en ik toch wel een gadget Freak ben
Ik wil de fl100 puur hebben voor het SD-slot. Dat het spelertje er ECHT luxe uitziet is een HEEEEEL groot pluspunt! Heb zelf nl. een 256 mb SD-kaartje liggen, die klik ik erin, wat neerkomt op een totaal van pakweg 384 mb. Mooi toch?
Zou ook een Hansori kunnen kiezen, maar het uiterlijk van de fl100 is het wel waard om de extra €'s neer te leggen, en je review is ook lovend over deze gadget.
Verwijderd
Goedzo MissMuppet, zo werkt die reply knop
//offtopic
En ja, de bass kun je amper hoog zetten. (vervorming, te weinig vermogen)
Heeft maar 2x5mw uitgang volgens mij.
En wat de reviewer schrijft ben ik het dus niet mee eens. dus kijk verder of je beter kunt krijgen.
(dit alles is geheel mijn mening op dit "stomme" ding die een maat van mij had gekocht, maar snel weer heeft weg gedaan.
[ Voor 71% gewijzigd door -Skyhawk- op 20-05-2004 10:56 ]
Verwijderd
Ik vind het geluid goed!, alleen bass is wel een beetje weinigVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 10:50:
is het geluid echt zo slecht als sommige zeggen!!!
Verwijderd
Heb je dan misschien andere suggesties voor een goede mp3 speler!!!
Hebb
-Skyhawk- schreef op 20 mei 2004 @ 10:52:
//offtopic
Goedzo MissMuppet, zo werkt die reply knop![]()
//offtopic
En ja, de bass kun je amper hoog zetten. (vervorming, te weinig vermogen)
Heeft maar 2x5mw uitgang volgens mij.
En wat de reviewer schrijft ben ik het dus niet mee eens. dus kijk verder of je beter kunt krijgen.
(dit alles is geheel mijn mening op dit "stomme" ding die een maat van mij had gekocht, maar snel weer heeft weg gedaan.)
Kortom: even zoeken, en je vind het vanzelf
Is dit een bekend risico of zijn deze specifieke kabeltjes zo kwetsbaar. Indien het laatste, zijn de Sennheiser MX400's sterker?
Verwijderd
heb hem nu een paar maanden, ik weet niet wat ze met het aparaatje uitvoeren?? maar het lijkt me sowieso niet de bedoeling om aan kabeltjes te gaan rukken
zoals je begrijpt heb ik nergens problemen mee (gehad) en bevalt deze speler uitstekend!
Heb trouwens in het "goede-oordopjes-topic" her en der terloopse opmerkingen over draadbreuk en krakende speakertjes gelezen (ook bij dure dopjes), dus vraag me af hoe duurzaam die dingen eigenlijk zijn. De draadjes van de FL-100-dopjes vind ik erg dun; lijkt of daar duurzaamheid is opgeofferd aan draagcomfort.
Verwijderd
We would be greatly sorry for the trouble with MPIO products on the XP SP2.
Currently the MPIO product is not compatible with XP SP2.
We will release the new manager version and new driver soon.
We have completed tests on several PC's with new driver and the manager.
Once again, we apologize any inconvenience you may encounter due to MPIO compatibility problems.
(bron: www.mpio.com)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 22:46 ]
ik en mijn vriendin hebben allebij een mpio fl100 ik de 128mb en mijn vriendin de 256mb versie,
alleen sinds een tijdje (waarschijnlijk na het installeren van sp2). crasht de mpio manager steeds. we kunnen allebij op onze eigen computers (dus niet dat het aan 1 van de 2 pc's of aan de mpio ligt) geen nummer meer wissen of erop krijgen. heel af en toe gaat het een keer goed maar meestal crasht het programma en zijn we de ruimte die dan al gereserveert is voor het nummer kwijt maar staat het er niet op. en kan je weer formateren. allemaal erg irritant en het verpest de fun aardig.
iemand een idee, (owja ik heb ook de sveta drivers geprobeerd werkt weliswaar beter maar crasht nogsteeds erg vaak.
Verwijderd
(En ja ik koop binnenkort al een nieuwe)
Verwijderd
Ook zou je een sd-card kunnen plaatsen en die bewerken met een card-reader. Jammer is dan wel dat ze bij [STOP] de plaats vergeet waar ze is gebleven.
Groetje Ben