als je nou ondertussen een aantal pagina's terug leest zie je nogsteeds:
jwbagger in "Mpio FL100, Mp3 Speler gemaakt door God,"
jwbagger in "Mpio FL100, Mp3 Speler gemaakt door God,"
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door jwbagger op 14-10-2003 16:14 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door jwbagger op 14-10-2003 18:42 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Cons:::BB4E
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
voor normaal gebruik oke, maar met sporten heb ik niet vaak een broek aan met zakken... kun je dus ook geen broodkruimels achter je schermpie krijgen
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn FL-100 ontvangen en ik ben er reuzeblij mee. Een prachtig spelertje met in mijn ogen perfect geluidVerwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 14:32:
Het rotte van deze speler is toch de gebruikte materialen; ik heb altijd het leren hoesje er omheen (wat er bij trouwens veel beter omheen zit dan wat ik op jouw plaatjes zie). Ook met dit hoesje is er toch een kruimel achter het scherm gekomen
[ Voor 10% gewijzigd door Dr.SnakeS op 30-01-2004 18:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem al paar maanden en ben er erg blij mee ( nog steeds ). Er is nog niks kapot gegaan enz. Ik vind dat die wel goed is gebouwd enz
Verwijderd
Verwijderd
Uhm...Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 16:03:
Is er al wat bekend over mogelijke nieuwe firmware??? Zou mooi zijn als ie als harde schijf herkend zou worden...
Even iets anders nog: ik gebruik het ding met een SD kaartje (256 MB, Dane-Elec), maar daar blijft het spelertje regelmatig op hangen; bij booten terwijl het SD kaartje erin zit komt ie helemaal up, laat zien hoeveel geheugen er intern en extern in gebruik is, en dan gaat ie direct weer down (netjes het powerdown filmpje showend). Haal ik dan het kaartje eruit, dan boot hij prima, kaartje erbij prikken terwijl hij aan is, niets meer aan de hand. Is wel erg annoying. Heeft iemand anders dit probleem ook?Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 14:27:
Het lijkt me wel duidelijk dat er geen Mass Storage optie meer gaat komen voor dit apparaat (laatste firmware versie is 1.32 (Update 09-29-2003)), en ik denk niet dat ze nog veel gaan doen aan dit model; hij bestaat al een tijdje.
Dat is de combo die ik had, en klonk allemaal zeer goed. Over het vraagje met het klepje, het klepje zit goed vast en zeer stabiel. mooi spelertje , de enige redend at ik hem niet meer heb, is omdat de Muvo2 4 gig wat meer ruimte heeft en ik dat nodig hadVerwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:32:
Hoe is de combo FL100 + MX400 oordopjes?
Iemand enige ervaring hiermee?
Verwijderd
Dank voor reply, ik ga dus voor de mx400...Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:30:
[...]
Dat is de combo die ik had, en klonk allemaal zeer goed. Over het vraagje met het klepje, het klepje zit goed vast en zeer stabiel. mooi spelertje , de enige redend at ik hem niet meer heb, is omdat de Muvo2 4 gig wat meer ruimte heeft en ik dat nodig had
Verwijderd
Ha JayHova!Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 17:21:
Ik zou zelf niet voor de Fl100 meer gaan, maar bijvoorbeeld voor de Xen EMP-200 256MB, deze kost nu 185 Euro, en is echt een goed spelertje, enig minpunt vergeleken met de Fl100 is, dat hij niet uittebreiden is. maar verder een top spelertje. Maar heeft wel weer een VEEL betere batterijduur, met de Fl100 moet je blij zijn wanneer je de 9 uur haalt. andere tips zijn ook de MobiBLU DAH-1000 256MB zit op 169 of de MobiBLU DAH-1000 512MB zit op 219 ( mooie prijs voor een 512 spelertje ) Ik zou trouwens nu eerder voor de FD100 kiezend an de FL100. Ik vind de FD100 mooier en de batterij duur van 24 uur is helemaal mooi. De FD100 is trouwens 178 Euro voor de 128 mb versie, maar hij is wel makkelijk uit te breiden met CF. dan raad ik je trouwens de 256 mb versie aan want die zit op 198.
Ik zou zeggen kijk hier bij GoT eens bij de topics van deze Mp3spelers. Je moet wel begrijpen natuurlijk dat die andere voor mij interessanter zijn omdat ik die nog nooit heb gehad, en ik toch wel een gadget Freak ben
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door -Skyhawk- op 20-05-2004 10:56 ]
Verwijderd
Ik vind het geluid goed!, alleen bass is wel een beetje weinigVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 10:50:
is het geluid echt zo slecht als sommige zeggen!!!
Verwijderd
-Skyhawk- schreef op 20 mei 2004 @ 10:52:
//offtopic
Goedzo MissMuppet, zo werkt die reply knop![]()
//offtopic
En ja, de bass kun je amper hoog zetten. (vervorming, te weinig vermogen)
Heeft maar 2x5mw uitgang volgens mij.
En wat de reviewer schrijft ben ik het dus niet mee eens. dus kijk verder of je beter kunt krijgen.
(dit alles is geheel mijn mening op dit "stomme" ding die een maat van mij had gekocht, maar snel weer heeft weg gedaan.)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 22:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq