Had je wat anders verwacht na het uitkomen van 2004? Een apart draadje voor de FS2004 instellingen zou ook kunnen.rdluca schreef op 24 August 2003 @ 21:24:Of ter bestrijding van algehele luiheid. De laatste 48 uur is er voornamelijk over instellingen gesproken.
Verwijderd
Het gaat ook om de persoon die hier iedere keer aan de basis staat voor dit soort dingen.Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:31:
[...]
Had je wat anders verwacht na het uitkomen van 2004? Een apart draadje voor de FS2004 instellingen zou ook kunnen.
In de openings post die ik hier kan lezen (weet niet of jij dezelfde zietVerwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:31:
[...]
Had je wat anders verwacht na het uitkomen van 2004? Een apart draadje voor de FS2004 instellingen zou ook kunnen.

Had hij de posts van de afgelopen 2 dagen ff doorgelopen, had die op al zijn vragen antwoord gevonden.Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:31:
[...]
J.A.M.F., fantastische pics van Johannesburg. Daar kunnen de heren hier nog een puntje aan zuigen.
(Ik houd niet echt van die berichten die alleen melden dat de plaatjes mooi waren, maar de nieuwkomers [of ben je een oudkomer?] mag ook wel eens een hart onder de riem worden gestoken, zelfs als ze niet weten waar de thrust reversers zitten
)
Ga zo door!
(Ik houd niet echt van die berichten die alleen melden dat de plaatjes mooi waren, maar de nieuwkomers [of ben je een oudkomer?] mag ook wel eens een hart onder de riem worden gestoken, zelfs als ze niet weten waar de thrust reversers zitten
Ga zo door!
Frontier Airlines, 1950 (DC-3)
Leg 1: Denver, Colorado (KDEN) to Pueblo, Colorado (KPUB)
Geparkeerd in Denver
Pushback
Op weg naar runway 17R
Clearance aanvragen...
Een MD-80 komt me vergezellen
Tailwheel is van de grond
Positive rate of climb
Gear up
M'n DC-3 zat hier wat te wiebelen.. is dat turbulentie?
Ah, daar is Pueblo al
Downwind
Final (voor runway 8L)
Ik heb hier wat last van zijwind
Main gear touchdown
Dat ging dus niet helemaal goed, ik moet toch eens leren met een rudder om te gaan...
Taxiing to parking
Main exit opened
Engines uit
Leg 1: Denver, Colorado (KDEN) to Pueblo, Colorado (KPUB)
Geparkeerd in Denver

Pushback

Op weg naar runway 17R

Clearance aanvragen...

Een MD-80 komt me vergezellen

Tailwheel is van de grond

Positive rate of climb

Gear up

M'n DC-3 zat hier wat te wiebelen.. is dat turbulentie?

Ah, daar is Pueblo al

Downwind

Final (voor runway 8L)

Ik heb hier wat last van zijwind

Main gear touchdown

Dat ging dus niet helemaal goed, ik moet toch eens leren met een rudder om te gaan...

Taxiing to parking

Main exit opened

Engines uit

Vrijwilligers gezocht
voor het aanmaken van het volgende deel
Verwijderd
Rudder is niet zo lastig als je pedals hebt of joystick met twist. Vergt beetje oefening maar dan heb je ook wat 
1000 zijn voorbij dus kom maar met volgende topic :D:D
1000 zijn voorbij dus kom maar met volgende topic :D:D
Verwijderd
Ah F70/100 filmpjeVerwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:55:
Mag dit linkie ook bij de openingspost?![]()
http://library.avsim.net/...ID=31251&CatID=fs2002misc
Nog 88 load's, gaaf man.Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:55:
Mag dit linkie ook bij de openingspost?![]()
http://library.avsim.net/...ID=31251&CatID=fs2002misc
Die moet er zekers bij
Nieuw topic
Wie?
[ Voor 16% gewijzigd door SanderTje! op 24-08-2003 23:02 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Thx, newbie op FS gebied. Wel bedreven op het IL2FB gebied.rollebol schreef op 24 August 2003 @ 22:42:
J.A.M.F., fantastische pics van Johannesburg. Daar kunnen de heren hier nog een puntje aan zuigen.
Ga zo door!
Dit topic is gesloten.