helemaal mee eens, DC moet je gewoon samen met "vrienden" van bijv hier GoT spelen.
EoD en XWWII zit gewoon echt teamplay!
EoD en XWWII zit gewoon echt teamplay!
Een weet ik zeker, dat is in El Ahlemein (of hoe je het ook spelt) daar staat ie netjes geparkeerd (met sleuteltjes en al) in de base van de Opposition Force.HitmanWVU schreef op 07 August 2003 @ 11:37:
Heren, waar in welke map staat die SCUD launcher nou eigenlijk? Ik loop map in map uit om dat ding te vinden, maar ik zie hem toch echt niet staan.
Alvast bedankt voor de oplossing
Verwijderd
das de sam launcher.Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 15:17:
Hij staat naar mijn weten op 2 maps : Oilfields en Alamein
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 16:39 ]
Verwijderd
Dat betekend dat er op die server gereserveerde sloten zijn, voor bijvoorbeeld admins enzo. Dan wordt er om een paswoord gevraagd. Gewoon opnieuw proberen.Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 16:38:
hmz als ik naar een server wil connecten vraagt dc om een pw... terwijl in ase er geen pw voorstaat. Iemand enig idee?
[ Voor 75% gewijzigd door Vos op 17-09-2003 17:40 ]
[ Voor 9% gewijzigd door makkie op 17-09-2003 23:23 ]
Sorry dat wist ik niet, ben er pas 2 dagen achter deze mod.Snow_King schreef op 17 September 2003 @ 23:27:
*zucht*
DC 0.4 is al uit!
Down @ ftp://fileplanet.blueyond...sertCombat_0.4J_Patch.exe
Om eerlijk te zijn heb ik hier gelukkig (nog -even afkloppen-) niet veel van meegemaakt. Redelijk ok sfeertje op de servers waar ik gespeeld heb. Niet super vriendelijk, maar ook niet onvriendelijk of etterig. Zeg maar een 'zakelijk' & effectief sfeertjeYoG schreef op 17 September 2003 @ 15:07:
[...]
Bij DC gaat het zoiets als
- FAG WHY DID TEAMKILL ME
- YOU MF YOUR MOTHER SUCKS DICK GO FUCK YOURSELF YOU N00B!!
- OMFG!!! STFU YOU MORON
- NO U STFU U *DICK*
- YOU TEAMCAMPING NOOBS HAHAHA
- ROFL STFU
daar wordt je toch zo moe van he na een tijdje...![]()
in EoD of XWWII bijvoorbeeld
- Hey guys good game
- cool thing you healed me man
- you attack from left flank, ill take the right
- enz.![]()
dat speelt toch een stukje prettiger..
[ Voor 9% gewijzigd door KreKkeR241 op 18-09-2003 01:30 ]
Verwijderd
Herken dat "zo gaat DC"-stukje heel erg goedYoG schreef op 17 September 2003 @ 15:07:
[...]
Das voor mij de belangrijkste reden waarom ik kap met DC.. de gameplay gaat VEEL te snel, er is geen ruimte meer voor een behoorlijke taktiek..
Ik speel nu weer EoD.. heerlijke mod.. veel meer sfeer, langzamere gameplay-dus je krijgt ook nog tijd om je akties een beetje uit te stippelen enzo, leukere mensen om mee te spelen, alleen al als je let op de chats in DC en dat vergelijkt met die van EoD
Bij DC gaat het zoiets als
- FAG WHY DID TEAMKILL ME
- YOU MF YOUR MOTHER SUCKS DICK GO FUCK YOURSELF YOU N00B!!
- OMFG!!! STFU YOU MORON
- NO U STFU U *DICK*
- YOU TEAMCAMPING NOOBS HAHAHA
- ROFL STFU
daar wordt je toch zo moe van he na een tijdje...![]()
in EoD of XWWII bijvoorbeeld
- Hey guys good game
- cool thing you healed me man
- you attack from left flank, ill take the right
- enz.![]()
dat speelt toch een stukje prettiger..
Even gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn spawn-killers?Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 02:07:
[...]
of dat spawn-killers automatisch gekilled worden.
Verwijderd
Echt geniaal gewoon om te zienVerwijderd schreef op 18 September 2003 @ 02:07:
[...]
Herken dat "zo gaat DC"-stukje heel erg goed
Denet nog ff zitten "spelen" (aka. worden ge'tk'ed omdat ik RICHTING een vliegtuig loop).
Stonden er 5 man op heli/plane te wachten, en vinden 't raar dat er dan maar 1 persoon in weg mee kan vliegen, maar dat zijn zij niet dus moet diegene die wegvliegt maar dood (tk dus), want diegene die NIET vliegt, vliegt (natuurlijk) beter.
Nou kan ik me voorstellen dat sommige mensen natuurlijk HEEL goed zijn in vliegtuigen en heli, maar het gros komt niet verder dan het omhoog vliegen en dan duikvlucht tegen boom aan..
Terwijl ze in een tank of lopend gewoon echt wat nuttigs zouden kunnen doen..
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 16:37 ]
Uit het verhaal van Snow_King is op te maken dat hij (perongeluk) een friendly soldier doodde.Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 16:35:
haha herkening! altijd op van die servertjes voor max 20 man waar 1 gast denkt dat ie de ''king'' mod is, en als je hem killed dan word je gekickt, maar het liefste natuurlijk gebanned
![]()
![]()
Daarom heb ik ondertussen wel m'n vaste servers.
[ Voor 21% gewijzigd door KreKkeR241 op 18-09-2003 20:07 ]
ajblieft http://smokeping.planetmi...tal_Conversions/xwwii.exeHidde schreef op 18 September 2003 @ 20:21:
Heeft iemand nog een snelle link voor XWW2 mod?
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Doh! je hebt gelijk, niet goed gelezen idd!KreKkeR schreef op 18 september 2003 @ 20:04:
[...]
Uit het verhaal van Snow_King is op te maken dat hij (perongeluk) een friendly soldier doodde.
En door de manier waarop jij jouw opmerking maakt, krijg ik het vermoeden dat jij denkt dat Snow_King een vijand doodde, die toevallig admin/mod op de server was.
Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.
Natuurlijk is sportiviteit van belang en had deze admin eerst moeten proberen te achterhalen of hier sprake was van een ongelukje. In het geval van een ongelukje hoort een friendly kill immers totaal geen probleem te zijn. Maar ja, lamers heb je overal, dus ook onder de admins.
(Er hierbij even vanuitgaande dat de admin niet heeft geprobeerd te achterhalen of er sprake was van een ongelukje, of dat deze admin super lame begon te doen, ook nadat duidelijk werd dat het een ongelukje was).
1. spawn·kil·ler (de ~ (m.))KreKkeR schreef op 18 September 2003 @ 08:11:
Even gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn spawn-killers?
[ Voor 3% gewijzigd door py.mosjuh op 18-09-2003 22:01 ]
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Verwijderd
Nou kom ik ook wel eens tegen hoor...KreKkeR schreef op 18 september 2003 @ 20:04:
[...]
Uit het verhaal van Snow_King is op te maken dat hij (perongeluk) een friendly soldier doodde.
En door de manier waarop jij jouw opmerking maakt, krijg ik het vermoeden dat jij denkt dat Snow_King een vijand doodde, die toevallig admin/mod op de server was.
Verwijderd
Moet zeggen dat base-rapen wel 1 van de ergste vormen van zielig spelen vindpy.mosjuh schreef op 18 September 2003 @ 22:00:
[...]
1. spawn·kil·ler (de ~ (m.))
- Iemand die bij een spawn locatie van de tegenpartij gaat campen om vervolgens middels sniper/artillery/andere ongein veel kills probeert te halen.
2. base·camp·en (ov. ww.)
- Het met een of meerdere mensen campen op een spawn locatie van de tegenpartij om vervolgens middels sniper/artillery/andere ongein veel kills probeert te halen. Zie ook spawnkiller en baserapen.
3. base·rapen (ov. ww.)
- Het met doorgaans het gehele team postitie innemen bij de enige vaste spawn locatie van de tegenpartij met (wederom ja) als doel de tegenpartij helemaal geen kans te gunnen een tegenaanval te bewerkstelligen door die spawn locatie van "voldoende" artillerievuur/vliegtuigbommen/tankgranaten/andere ongein te voorzien.
Heb jij geen BF manual?
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 23:32:
[...]
Moet zeggen dat base-rapen wel 1 van de ergste vormen van zielig spelen vind
Okay, je hebt alle capture-points, maar om dan de basis van je tegenstander helemaal plat te gooien, ELKE 5 SECONDEN, vind ik te ver gaan.
Wat kan daar nou leuk aan zijn?
Okay, staat leuk op je score....... zouden ze gewoon 6e (?) colum bij moeten maken; "spawn-kills", en daar alle kills plaatsen die worden gemaakt op vijand die zich binnen een bepaalde straal bevind van een vaste spaw-n-point.
En daar dan stats van maken, kijken hoe "trots" ze er dan op zijn.....
"Biggest lamer of the week: Klaasje with 3022 SPAWN-kills!!"
"And what does he win? A free ban for the rest of the month!!"
[/irritatie]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
geheel met je eens..Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 23:32:
Moet zeggen dat base-rapen wel 1 van de ergste vormen van zielig spelen vind
Okay, je hebt alle capture-points, maar om dan de basis van je tegenstander helemaal plat te gooien, ELKE 5 SECONDEN, vind ik te ver gaan.
Wat kan daar nou leuk aan zijn?
Okay, staat leuk op je score....... zouden ze gewoon 6e (?) colum bij moeten maken; "spawn-kills", en daar alle kills plaatsen die worden gemaakt op vijand die zich binnen een bepaalde straal bevind van een vaste spaw-n-point.
En daar dan stats van maken, kijken hoe "trots" ze er dan op zijn.....
"Biggest lamer of the week: Klaasje with 3022 SPAWN-kills!!"
"And what does he win? A free ban for the rest of the month!!"
[/irritatie]
Verwijderd
kortom betere teamplay en je hebt geen spawncampenSpawn Camping. Spawn camping in BFE is a valid tactic. The BFE council does not condone spawn camping in public servers, but BFE is not played on public servers, and since "spawn camping" is a subjective term, we prefer not to try to impose any limitations on the practice. Competent teamwork is the only effective defense against spawn camping, and BFE is a teamwork-oriented environment. The army that cannot keep its opponents from spawn camping does not deserve to win.
heb je opzich ook gelijk in..Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 09:22:
[...]
kortom betere teamplay en je hebt geen spawncampen
Verwijderd
Probeer jij maar eens teamplay op te wekken met je teammates als je elke keer dat je spawned word neergeragd.Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 09:22:
[...]
kortom betere teamplay en je hebt geen spawncampen
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 16:14 . Reden: Drukte al op post :) ]
Verwijderd
zelfde als met voetbal de tegenstander de bal geven omdat jij al 15 min met balbezit rond hun doel zwerft?Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 16:11:
[...]
Probeer jij maar eens teamplay op te wekken met je teammates als je elke keer dat je spawned word neergeragd.
Ten eerste ben je dan gewoon vreselijk frusti door dat spawn killen, en dan laatste dat je wil horen is "Als we GOED samenwerken dan kunnen we ze terugdringen"
En als dat al lukt zijn die spawnkillers binnnen 2 min terug met nieuwe tank/vliegtuig/heli en begint 't opnieuw.
Vaak genoeg gehad dat je dan eindelijk in een tank zit, en dan word neergeragd door een tank van hun die komt aanrijden...
Er zit niet voor niks een rooie streep/kruis door dat vaste spawn point...
Je hebt daar als tegenstander gewoon niks te zoeken.
Als je wil verdedigen doe je dat bij een vlag van jou in de buurt, dan geef je de tegenpartij tenminste ook eens kans.
Verwijderd
Kan je niet met voetbal vergelijken, bij voetbal moet je scoren bij hun doelSnow_King schreef op 19 September 2003 @ 17:22:
[...]
zelfde als met voetbal de tegenstander de bal geven omdat jij al 15 min met balbezit rond hun doel zwerft?
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat jij dat altijd doet, en daar ga ik ook niet vanuitSnow_King schreef op 19 September 2003 @ 19:17:
ho, ik ben geen standard spawncamper die dat altijd doet.
Maar als iemand gaat spawncampen in mijn base vind ik dat leuk, mooie uitdaging
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 20:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Kspeel meestal of Battlefield, maar alleen Battle of Britain map (love to flyVerwijderd schreef op 19 September 2003 @ 20:34:
ik heb zowiezo nooit zoveel last van het probleem en zo zie ik het ook niet en als het een slechte server is (lees plane campers, spawnkillers etc) gaat ik gewoon weg. Maar speel ook nooit zoveel DC, dus misschien dat het daar erger is dan in normale BF of EoD. DC leent zich denk ook beter daarvoor door de snelheden van die voertuigen.
Ook ik speel het liefst tegen vrienden of mijn broertje met bots. Heb thuis een dedicated servertje draaien voor LAN. Nu is het probleem dat er (naar mijn mening) erg weinig Coop maps zijn voor met name DC (naast natuurlijk de orginele mappen van BF1942). Ik vraag me daarom al een tijdje af of het mogelijk is om met bijvoorveeld Battlecraft bestaande DC mappen om te zetten naar coop mappen. Heb overigens (nog) geen ervaring met het maken van mappen dus misschien stel ik nu wel een hele domme vraagVos schreef op 17 September 2003 @ 17:39:
Ik speel DC het lieft met wat kameraden tegen een gigantisch aantal bots, gewoon lekker fraggen en beetje tactische spelen
[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 21-09-2003 15:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik zou zeggen; installeer de laatste BF patch....freekweb schreef op 21 September 2003 @ 15:41:
heeft iemand al een oplossing gevonden voor het spontaan stoppen van de game. telkens als ik de game opstart, en een level begin kapt ie ermee
p.s.
Drivers: CAT 3.7
[ Voor 13% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 22-09-2003 01:30 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
had ik al lang gedaan m8y, staat toch duidelijk dat je dat eerst moet doenMaestro.mosjuh schreef op 21 september 2003 @ 23:10:
[...]
ik zou zeggen; installeer de laatste BF patch....
[edit] potentiele flame toch maar verwijderd
Verwijderd
http://www.fileplanet.com/files/120000/121935.shtmlPindakaasman schreef op 22 September 2003 @ 19:48:
ppffff wat een gemekker ik moet of betalen of wachten of ik heb een hele langzame server.
Heeft iemand misschien een linkje van een snelle gratis server om dc ff te downloaden?
Ik zoek me verloren
daar moet je toch voor betalen? fileplanet?
Verwijderd
Nee je kunt gratis een account aanmaken.Pindakaasman schreef op 22 September 2003 @ 20:07:
[...]
daar moet je toch voor betalen? fileplanet?
Verwijderd
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
AuchHuggyB schreef op 22 September 2003 @ 01:05:
Hee, dat had ik ook laatst.
Ik zat in een howitzer met de admin (wist ik veel), en hij reed.
Ik vuur mijn howitzer richting vijandlijk kamp, en na een tijdje rijden we langs een heuvel. Ik raakte net het topje van de heuvel en ons tankje blaast op. Werd ik gewoon gekicked zeg, schandalige nazi's. Whatever.
[...]
Gebeurde daarna wel iets grappigs. Ik vlieg met die blackhawk naar de woodmill capture point, en ik spring er uit en duik recht op het kamp af. Net op tijd mijn parachute uit, ik kom net naast het kamp terecht... ik kijk even om me heen, er was niemand, ik kon de vlag overnemen! Ik zet een paar stappen en *SPLET*. Krijg ik die blackhawk op me kanes!
Back to the drawing board..
Verwijderd
Verwijderd
Tuulijk staat ie uit, maar meestal aan hoorHuggyB schreef op 26 September 2003 @ 15:10:
Zo hee, en niet eens een map hack aan staan. Staat ie voor de gelegenheid uit..?![]()
Heeft hier nog iemand een IP voor een goede server overigens? Ik zie nooit GOT-ers in ASE.
Verwijderd
in console (~) typ: game.usehud 0Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 14:44:
nog ff paar screenies...
nog ff een noobie vraagje, hoe krijg je die text en healt bars enz weg?
Verwijderd
Verwijderd
Als je "in real life" bedoelt, ja, sommige mijnen zijn verboden (ik meen de soort die bedoelt is om ernstige verwondingen te veroorzaken maar niet te doden). Anti-tankmijnen, gewone AP-mijnen e.d. zijn nog gewoon "toegestaan". Maar wat wil dat nou zeggen? Als het echt oorlog is dan produceert men ze wel, men laat zich echt niet door een stukje papier tegenhouden. Het is immers veel efficienter om een soldaat te verwonden dan te doden (een gewonde soldaat kost de vijand veel meer zorg dan een dode is de redenatie).Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:40:
trouwens, mijnen zijn toch verboden om te leggen tegenwoordig? dus eigenlijk mogen die niet meer voorkomen.
Ik heb alleen zo'n hekel aan die n00bs die over de mijnen van hun eigen partij heenrijden.... je ziet dan toch een waarschuwing in je scherm?? en dan oook nog eens scheldenVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:58:
[...]
Als je "in real life" bedoelt, ja, sommige mijnen zijn verboden (ik meen de soort die bedoelt is om ernstige verwondingen te veroorzaken maar niet te doden). Anti-tankmijnen, gewone AP-mijnen e.d. zijn nog gewoon "toegestaan". Maar wat wil dat nou zeggen? Als het echt oorlog is dan produceert men ze wel, men laat zich echt niet door een stukje papier tegenhouden. Het is immers veel efficienter om een soldaat te verwonden dan te doden (een gewonde soldaat kost de vijand veel meer zorg dan een dode is de redenatie).
Ik geloof dat de laaste tendens is om AP-mijnen (anti-personnel) te voorzien van een timer zodat ze naar verloop van tijd vanzelf ontploffen. Scheelt weer opruimen natijds (helaas werkt dat slechts in 95% van de gevallen, die overige 5 procent wordt vanzelf gevonden door dieren en spelende kinderen...). Dus, mijnen zijn smerig maar een kogel in je bast krijgen ook dus waar praten we over?
Dus, dat ze nog steeds in BF voorkomen is terecht imho.
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Verwijderd
bygames??? server?Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 19:26:
99% van de tijd bygames
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 21:45:
Bygames ip: 194.117.138.216:1456
ik heet meestal Scub (vraag me niet waar dat op slaat)
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Verwijderd
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Kun je lang wachten..... het pakket met de eerste uitbreiding moet zelfs nog komenjoostve schreef op 11 oktober 2003 @ 23:07:
ik wacht nog even met kopen
hoop dat er een pakket uitkomt met BF + de 2 uitbreidingen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 14:11 ]
Die lag van die boot zit ook in battlefield Retail, en zal in de 1.5 patch verholpen worden van battlefield zelf. Dus denk dat het in DC dan ook minder wordVerwijderd schreef op 16 October 2003 @ 14:00:
bij die nieuwe irakese boot, als ik daar te dicht bij in de buurt kom met een fletcher (die tropedojager oid van vs) krijg ik problematisch veelo schokken echt 0.5 fps
meer mensen dit probleem?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
FF cd2 downen, en dan gewoon met cd1 er in gamenValentino Rossi schreef op 16 oktober 2003 @ 15:57:
kut
Zou ik DC gister opstarten, krijg ik een zonealarm, dat 'ie 't i-net op wou.
Dus ik ''allow'', en vervolgens een CTD*. (*Crash To Desktop.)
Nou kan ik BF dus ook niet meer starten, en m'n cd2 is kapot, dus geen reinstall
[ Voor 3% gewijzigd door HuggyB op 17-10-2003 16:26 ]
ja... maar... is een installatie met een gedownede cd2 ook een ''illegale'' installatie?Rempage0611 schreef op 17 October 2003 @ 15:28:
[...]
FF cd2 downen, en dan gewoon met cd1 er in gamen
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
| Specs Aurora24 | My music |
En zonder gebruik van een crack/no-cd patchThe_Prince_of_Mu schreef op 18 oktober 2003 @ 19:31:
Je installatie is geldig als je een geldige CD-key hebt. Die CD-key staat in je boekje of op het hoesje (weet het zo ff niet meer), en die heb je legaal gekocht. Dat je 2e CD kapot is, en dat je daarvoor een vervanging van Internet plukt, is geen probleem.
Verwijderd
Check out some screenshots from the upcoming version.Desert Combat 0.5 Beta is progressing very well. I'd like to inform everyone that it will be available only as a full build in order to clean up the source a bit. Doing so will remove over 100 MB of redundant data from your hard drive. Right now we're looking at a release size of 500-550 MB, though that might change as we move closer to release. Thank you all for your understanding, and start saving up those MB's for a great build.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 22-10-2003 11:09 ]
Verwijderd
uhm volgens mij is je laatste zin fout, coalition underpowered?primemaximuz schreef op 22 October 2003 @ 09:41:
Die nieuwe blackhawk is wel mooi, maar die skin van die harrier is echt lelijk IMHO zwart staat echt zoveel mooier. Die shotguns zien er ook wel vet uit, net als de nieuwe ammoboxes. Die .50 CAL Sniperrifle mag er zeker zijn, hij is al een keer aangekondigd om in een versie te komen, en daar komt tie dan in 0.5.
Die coalition is IMHO echt niet zo underpowerd hoor, maar zou wel leuk wezen als ze ook weer wat speelgoed erbij kregen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq