Desert Combat - Battlefield 1942 Modification (Deel II)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.873 views sinds 30-01-2008

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
helemaal mee eens, DC moet je gewoon samen met "vrienden" van bijv hier GoT spelen.

EoD en XWWII zit gewoon echt teamplay!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:29

Zeddicius

Conscience do cost

HitmanWVU schreef op 07 August 2003 @ 11:37:
Heren, waar in welke map staat die SCUD launcher nou eigenlijk? Ik loop map in map uit om dat ding te vinden, maar ik zie hem toch echt niet staan.

Alvast bedankt voor de oplossing :+
Een weet ik zeker, dat is in El Ahlemein (of hoe je het ook spelt) daar staat ie netjes geparkeerd (met sleuteltjes en al) in de base van de Opposition Force.

El Ahlemein is geen speciale DC map, maar een standaardmap van Battlefield.

Verwijderd

Hij staat naar mijn weten op 2 maps : Oilfields en Alamein

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 15:17:
Hij staat naar mijn weten op 2 maps : Oilfields en Alamein
das de sam launcher.

Verwijderd

hmz als ik naar een server wil connecten vraagt dc om een pw... terwijl in ase er geen pw voorstaat. Iemand enig idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 16:39 ]

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Guided SCUD missile? Lame-isme op het hoogste niveau :)

Basrah is echt een goede map.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 16:38:
hmz als ik naar een server wil connecten vraagt dc om een pw... terwijl in ase er geen pw voorstaat. Iemand enig idee?
Dat betekend dat er op die server gereserveerde sloten zijn, voor bijvoorbeeld admins enzo. Dan wordt er om een paswoord gevraagd. Gewoon opnieuw proberen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Ik speel DC het lieft met wat kameraden tegen een gigantisch aantal bots, gewoon lekker fraggen en beetje tactische spelen :)

[ Voor 75% gewijzigd door Vos op 17-09-2003 17:40 ]

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Ik heb even een vraagje over het online spelen.
Ik heb battlefield1942 V 1.45 (staat links onder in het scherm)
Ik heb desert combat 38 full geinstall.
En daaroverheen versie 39. (zo stond het ook op de site ergens)

Nu mijn probleem.
Als ik multiplayer internet kies en serverververs doe , kan ik wel inloggen maar krijg elkekeer de volgende melding "DATA DIFFERS FROM SERVER".
Moet ik nu alleen op een 39 versie inloggen , en zo ja waar kan ik dat aan zien???

PS single mode gaat verder prima, zie er allemaal heel mooi uit.

[ Voor 9% gewijzigd door makkie op 17-09-2003 23:23 ]

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Sorry dat wist ik niet, ben er pas 2 dagen achter deze mod.
En op de site die ik gevonden had stond dat 39 de laatste versie was(eergisteren).

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
tsja..
op xs4all gamesite staat zelfs nog 0.38, maja

TheS4ndm4n#1919

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Ik heb de vorige alfa's eigenlijk al vanaf de eerst beschikbare geprobeerd, maar ze konden me niet echt boeien moet ik eerlijk toegeven.

Ik weet ook niet HOE ze 't nou hebben geflikt, misschien ligt het ook aan m'n bui, maar Desert Combat 0.4 is echt geweldig. Tenminste... de map Basrah. De enige map die ik vandaag uitgebreid heb gespeeld.
Misschien dat het de straaljagers waren die het voor mij een stuk minder maakte, misschien de groote van de map, ik weet 't niet precies, maar echt, de map Basrah is in 1 woord: geweldig!

Echt sinds de BF1942 wake demo niet zo genoten van Battlefield. Ik hoop echt dat er meer van dit soort citymaps komen (de originele BF1942 citymaps vond ik gek genoeg niet veel aan). Los van dat deze map echt super koel is, is hij ook nog eens supermooi! M'n complimenten voor de makers!
YoG schreef op 17 September 2003 @ 15:07:
[...]

Bij DC gaat het zoiets als
- FAG WHY DID TEAMKILL ME
- YOU MF YOUR MOTHER SUCKS DICK GO FUCK YOURSELF YOU N00B!!
- OMFG!!! STFU YOU MORON
- NO U STFU U *DICK*
- YOU TEAMCAMPING NOOBS HAHAHA
- ROFL STFU

daar wordt je toch zo moe van he na een tijdje... :'(

in EoD of XWWII bijvoorbeeld
- Hey guys good game
- cool thing you healed me man
- you attack from left flank, ill take the right
- enz. :+

dat speelt toch een stukje prettiger..
Om eerlijk te zijn heb ik hier gelukkig (nog -even afkloppen-) niet veel van meegemaakt. Redelijk ok sfeertje op de servers waar ik gespeeld heb. Niet super vriendelijk, maar ook niet onvriendelijk of etterig. Zeg maar een 'zakelijk' & effectief sfeertje :)
Dus geen "wooow, thanks for that man!" maar wel een tijdige & kloppende waarschuwing als "enemy armor spotted" etc :)
En op z'n tijd viel men ook echt in (nog best grote) groepen aan, waar iedereen elkaar (probeerde) te dekken. Ook geen lamers die bleven wachten op de voertuigen, sterker nog, vaak genoeg bleven deze ongebruikt staan als ze respawnden.
Ik heb in ieder geval genoten, nou hopen dat het zo blijft (of beter wordt natuurlijk) :)

Al met al ben ik erg onder de indruk van deze alfa. Of nou ja om precies te zijn, van deze map. Een beetje het Counterstrike gevoel dat ik had in de tijden van beta <4. Alleen dan iets grootser. Dus niet eerst 'uren' een afstand afleggen om in een 'actiegebied' te komen, waarop de actie dan vaak na het doden van de vijanden soms zelfs weer verplaatste naar een heel ander gebied. Nee gewoon lekker continu overal om je heen spanning, achter elke muur (kans op) een vijand. Ook het geluid helpt hier goed aan mee, overal om je heen de echo van schoten en voertuigen, soms opeens een helicopter die van achter een gebouw komt opduiken, echt toppie.

[ Voor 9% gewijzigd door KreKkeR241 op 18-09-2003 01:30 ]

Verwijderd

YoG schreef op 17 September 2003 @ 15:07:
[...]

Das voor mij de belangrijkste reden waarom ik kap met DC.. de gameplay gaat VEEL te snel, er is geen ruimte meer voor een behoorlijke taktiek..
Ik speel nu weer EoD.. heerlijke mod.. veel meer sfeer, langzamere gameplay-dus je krijgt ook nog tijd om je akties een beetje uit te stippelen enzo, leukere mensen om mee te spelen, alleen al als je let op de chats in DC en dat vergelijkt met die van EoD

Bij DC gaat het zoiets als
- FAG WHY DID TEAMKILL ME
- YOU MF YOUR MOTHER SUCKS DICK GO FUCK YOURSELF YOU N00B!!
- OMFG!!! STFU YOU MORON
- NO U STFU U *DICK*
- YOU TEAMCAMPING NOOBS HAHAHA
- ROFL STFU

daar wordt je toch zo moe van he na een tijdje... :'(

in EoD of XWWII bijvoorbeeld
- Hey guys good game
- cool thing you healed me man
- you attack from left flank, ill take the right
- enz. :+

dat speelt toch een stukje prettiger..
Herken dat "zo gaat DC"-stukje heel erg goed
Denet nog ff zitten "spelen" (aka. worden ge'tk'ed omdat ik RICHTING een vliegtuig loop).
Stonden er 5 man op heli/plane te wachten, en vinden 't raar dat er dan maar 1 persoon in weg mee kan vliegen, maar dat zijn zij niet dus moet diegene die wegvliegt maar dood (tk dus), want diegene die NIET vliegt, vliegt (natuurlijk) beter.

Paar Stingers/MG-rounds later spawned degene die werd neergeschoten opnieuw er ragt vervolgens een paar mensen neer, en zo gaat 't hele tijd door.

In de tussen tijd zijn er 2-3 SLIMME mensen (van de 10-15 in 't team..) die een tank pakken en rijden rond om flags te pakken.
Andere team is iets minder plane/heli-campen en neemt met gemakt alle vlaggne terug..
En onder tussen gooit een SU-25 van tegenstander telekens 10 man dood met een paar bommen...

Nou kan ik me voorstellen dat sommige mensen natuurlijk HEEL goed zijn in vliegtuigen en heli, maar het gros komt niet verder dan het omhoog vliegen en dan duikvlucht tegen boom aan..
Terwijl ze in een tank of lopend gewoon echt wat nuttigs zouden kunnen doen..

Vind DC nu al behoorlijk op CS lijken moet ik zeggen, en dat is zonde
Want laatste keer dat ik CS speelde wist ik gelijk WAAROM ik ermee gestopt was.
Gelukkig is 't bij DC alleen nog maar plaatselijk; op sommige servers...
Maar vraag me af hoe lang dat nog duurt..

Enige manier om dat lame-gedrag tegen te gaan is allemaal sub-mods die zorgen dat TK'ers gewoon +60 sec moeten wachten, of dat spawn-killers automatisch gekilled worden.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 02:07:
[...]

of dat spawn-killers automatisch gekilled worden.
Even gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn spawn-killers? :)

(Heb wel zo'n vermoeden maar dat even terzijde)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 02:07:
[...]

Herken dat "zo gaat DC"-stukje heel erg goed
Denet nog ff zitten "spelen" (aka. worden ge'tk'ed omdat ik RICHTING een vliegtuig loop).
Stonden er 5 man op heli/plane te wachten, en vinden 't raar dat er dan maar 1 persoon in weg mee kan vliegen, maar dat zijn zij niet dus moet diegene die wegvliegt maar dood (tk dus), want diegene die NIET vliegt, vliegt (natuurlijk) beter.

Nou kan ik me voorstellen dat sommige mensen natuurlijk HEEL goed zijn in vliegtuigen en heli, maar het gros komt niet verder dan het omhoog vliegen en dan duikvlucht tegen boom aan..
Terwijl ze in een tank of lopend gewoon echt wat nuttigs zouden kunnen doen..
Echt geniaal gewoon om te zien :D meestal neem ik dan ff een 'pauze' en ga wat eten en zit dan gewoon ff vrolijk te kijken hoe stom het eruit ziet :+ :D

Komt ook erg vaak voor bij vanilla BF btw, het leukste is nog om te reageren op die gozers die de boom in vliegen dan krijg je meestal een dikke scheldpartij :P (je kunt het beste reagaren door als naam Player te hebben (std naam dus) dat effect is nog beter).

Nogmaals het klinkt gewoon dom, de bots in SP zijn slimmer :D zit je met een heel team te campen op een plane, heeft tenslotte 1 iemand de plane schiet men hem af en het gaat zo maar door en door in een cirkel...

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Gisteren weer zo'n actie :X

Ik vloog in mijn HIND, had een score van 14 14 1, allemaal met Heli's gedaan.
ik zie een US tank, dus ga der achteraan..
Vuur een stel raketten af op dat ding, maar op dat moment komt er net een Iraqi BDRM aanrijden, richting die tank.

En ja hoor, het noodlot slaat toe, die raketten raken zowel de tank als de BDRM..
En wie zat er in die BDRM? Juist, de server-admin.

Begon helemaal te schelden en toen werd ik gekicked...
Erg leuk hoor.........

Daarom speel ik graag XWWII en EoD, daar is echt te spreken van Teamplay op de publics, vooral bij XWWII!

Verwijderd

[quote]Snow_King schreef op 18 september 2003 @ 09:05:
Gisteren weer zo'n actie :X

En ja hoor, het noodlot slaat toe, die raketten raken zowel de tank als de BDRM..
En wie zat er in die BDRM? Juist, de server-admin.
quote]

haha herkening! altijd op van die servertjes voor max 20 man waar 1 gast denkt dat ie de ''king'' mod is :o , en als je hem killed dan word je gekickt, maar het liefste natuurlijk gebanned :D _/-\o_
Daarom heb ik ondertussen wel m'n vaste servers.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 16:37 ]

Verwijderd

Ik zit veel op barrys en thegamezone servers....

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 16:35:
haha herkening! altijd op van die servertjes voor max 20 man waar 1 gast denkt dat ie de ''king'' mod is :o , en als je hem killed dan word je gekickt, maar het liefste natuurlijk gebanned :D _/-\o_
Daarom heb ik ondertussen wel m'n vaste servers.
Uit het verhaal van Snow_King is op te maken dat hij (perongeluk) een friendly soldier doodde.

En door de manier waarop jij jouw opmerking maakt, krijg ik het vermoeden dat jij denkt dat Snow_King een vijand doodde, die toevallig admin/mod op de server was.

Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.

Natuurlijk is sportiviteit van belang en had deze admin eerst moeten proberen te achterhalen of hier sprake was van een ongelukje. In het geval van een ongelukje hoort een friendly kill immers totaal geen probleem te zijn. Maar ja, lamers heb je overal, dus ook onder de admins.
(Er hierbij even vanuitgaande dat de admin niet heeft geprobeerd te achterhalen of er sprake was van een ongelukje, of dat deze admin super lame begon te doen, ook nadat duidelijk werd dat het een ongelukje was).

[ Voor 21% gewijzigd door KreKkeR241 op 18-09-2003 20:07 ]

Verwijderd

Dat laatste stukje had Spong ook geschreven kunnen hebben :D ;)

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Heeft iemand nog een snelle link voor XWW2 mod?

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

KreKkeR schreef op 18 september 2003 @ 20:04:
[...]
Uit het verhaal van Snow_King is op te maken dat hij (perongeluk) een friendly soldier doodde.

En door de manier waarop jij jouw opmerking maakt, krijg ik het vermoeden dat jij denkt dat Snow_King een vijand doodde, die toevallig admin/mod op de server was.

Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.

Natuurlijk is sportiviteit van belang en had deze admin eerst moeten proberen te achterhalen of hier sprake was van een ongelukje. In het geval van een ongelukje hoort een friendly kill immers totaal geen probleem te zijn. Maar ja, lamers heb je overal, dus ook onder de admins.
(Er hierbij even vanuitgaande dat de admin niet heeft geprobeerd te achterhalen of er sprake was van een ongelukje, of dat deze admin super lame begon te doen, ook nadat duidelijk werd dat het een ongelukje was).
Doh! je hebt gelijk, niet goed gelezen idd! 8)7

lame ik! sorry..

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

KreKkeR schreef op 18 September 2003 @ 08:11:
Even gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn spawn-killers? :)
1. spawn·kil·ler (de ~ (m.))
- Iemand die bij een spawn locatie van de tegenpartij gaat campen om vervolgens middels sniper/artillery/andere ongein veel kills probeert te halen.

2. base·camp·en (ov. ww.)
- Het met een of meerdere mensen campen op een spawn locatie van de tegenpartij om vervolgens middels sniper/artillery/andere ongein veel kills probeert te halen. Zie ook spawnkiller en baserapen.

3. base·rapen (ov. ww.)
- Het met doorgaans het gehele team postitie innemen bij de enige vaste spawn locatie van de tegenpartij met (wederom ja) als doel de tegenpartij helemaal geen kans te gunnen een tegenaanval te bewerkstelligen door die spawn locatie van "voldoende" artillerievuur/vliegtuigbommen/tankgranaten/andere ongein te voorzien.

Heb jij geen BF manual? :?

[ Voor 3% gewijzigd door py.mosjuh op 18-09-2003 22:01 ]

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Verwijderd

KreKkeR schreef op 18 september 2003 @ 20:04:
[...]

Nou kom ik ook wel eens tegen hoor...

Soms is het stom toeval dat ik steeds dezelfde persoon neerschiet (vijand he) en die toevallig admin is en dat ik gekicked wordt. Soms krijg ik ook nog te horen dat ik cheat enzow :/

En andere keren jaag ik altijd op 1 bepaalde persoon, dat doe ik meestal als ie de no4 of sniper heeft en mij al eens een paar keer gedood heeft en wil ik die persoon dus ff terug frustreren >:) maar goed soms zijn het de admins en dan ook kick :/

En daarom alleen eauk of eauk-nvidia servers :) De enige servers wat redelijk te spelen (soms is het el erg lame ja. Maar vooral na 23.00 uur ned. tijd best wel te spelen :) ) en verder zijn het geen servers met die stomme klote regeltjes die andere servers vaak/altijd hebben.

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Heel irri soms die regels.

Ik kan er zo niet een verzinnen, maar vaak heb ik zoiets van FU, maak ik zelf wel uit!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 18 September 2003 @ 22:00:
[...]

1. spawn·kil·ler (de ~ (m.))
- Iemand die bij een spawn locatie van de tegenpartij gaat campen om vervolgens middels sniper/artillery/andere ongein veel kills probeert te halen.

2. base·camp·en (ov. ww.)
- Het met een of meerdere mensen campen op een spawn locatie van de tegenpartij om vervolgens middels sniper/artillery/andere ongein veel kills probeert te halen. Zie ook spawnkiller en baserapen.

3. base·rapen (ov. ww.)
- Het met doorgaans het gehele team postitie innemen bij de enige vaste spawn locatie van de tegenpartij met (wederom ja) als doel de tegenpartij helemaal geen kans te gunnen een tegenaanval te bewerkstelligen door die spawn locatie van "voldoende" artillerievuur/vliegtuigbommen/tankgranaten/andere ongein te voorzien.

Heb jij geen BF manual? :?
Moet zeggen dat base-rapen wel 1 van de ergste vormen van zielig spelen vind
Okay, je hebt alle capture-points, maar om dan de basis van je tegenstander helemaal plat te gooien, ELKE 5 SECONDEN, vind ik te ver gaan.

Wat kan daar nou leuk aan zijn?
Okay, staat leuk op je score....... zouden ze gewoon 6e (?) colum bij moeten maken; "spawn-kills", en daar alle kills plaatsen die worden gemaakt op vijand die zich binnen een bepaalde straal bevind van een vaste spaw-n-point.

En daar dan stats van maken, kijken hoe "trots" ze er dan op zijn..... ;)

"Biggest lamer of the week: Klaasje with 3022 SPAWN-kills!!"
"And what does he win? A free ban for the rest of the month!!"

[/irritatie] :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

[grrr]
Nog maar een keer typen dan
[/grrr]

Das idd wel een goed idee, alleen moet je dan niet gebruiken van een bepaalde straal, maar van een bepaalde tijd. Als iemand dan teveel spawnkills heeft moet hij ook meteen automatisch gekicked worden.
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 23:32:
[...]

Okay, je hebt alle capture-points, maar om dan de basis van je tegenstander helemaal plat te gooien, ELKE 5 SECONDEN, vind ik te ver gaan.

Okay, staat leuk op je score....... zouden ze gewoon 6e (?) colum bij moeten maken; "spawn-kills", en daar alle kills plaatsen die worden gemaakt op vijand die zich binnen een bepaalde straal bevind van een vaste spaw-n-point.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 23:32:

geheel met je eens.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spawn Camping. Spawn camping in BFE is a valid tactic. The BFE council does not condone spawn camping in public servers, but BFE is not played on public servers, and since "spawn camping" is a subjective term, we prefer not to try to impose any limitations on the practice. Competent teamwork is the only effective defense against spawn camping, and BFE is a teamwork-oriented environment. The army that cannot keep its opponents from spawn camping does not deserve to win.
kortom betere teamplay en je hebt geen spawncampen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 09:22:
[...]

heb je opzich ook gelijk in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 09:22:
[...]

Probeer jij maar eens teamplay op te wekken met je teammates als je elke keer dat je spawned word neergeragd.
Ten eerste ben je dan gewoon vreselijk frusti door dat spawn killen, en dan laatste dat je wil horen is "Als we GOED samenwerken dan kunnen we ze terugdringen"

En als dat al lukt zijn die spawnkillers binnnen 2 min terug met nieuwe tank/vliegtuig/heli en begint 't opnieuw.
Vaak genoeg gehad dat je dan eindelijk in een tank zit, en dan word neergeragd door een tank van hun die komt aanrijden...

Er zit niet voor niks een rooie streep/kruis door dat vaste spawn point...
Je hebt daar als tegenstander gewoon niks te zoeken.
Als je wil verdedigen doe je dat bij een vlag van jou in de buurt, dan geef je de tegenpartij tenminste ook eens kans.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 16:14 . Reden: Drukte al op post :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het volgende probleem
als ik een 0.4 server wil joinen krijg ik de melding WRONG VERSION DO YOU WANT TO UPDATE?
ik heb al een complete reinstal van bf en de 1.4 update en de dc 0.4j gedaan maar kan nog steeds geen .4j servers joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
wat dacht je van de 1.45 patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 16:11:
[...]

Probeer jij maar eens teamplay op te wekken met je teammates als je elke keer dat je spawned word neergeragd.
Ten eerste ben je dan gewoon vreselijk frusti door dat spawn killen, en dan laatste dat je wil horen is "Als we GOED samenwerken dan kunnen we ze terugdringen"

En als dat al lukt zijn die spawnkillers binnnen 2 min terug met nieuwe tank/vliegtuig/heli en begint 't opnieuw.
Vaak genoeg gehad dat je dan eindelijk in een tank zit, en dan word neergeragd door een tank van hun die komt aanrijden...

Er zit niet voor niks een rooie streep/kruis door dat vaste spawn point...
Je hebt daar als tegenstander gewoon niks te zoeken.
Als je wil verdedigen doe je dat bij een vlag van jou in de buurt, dan geef je de tegenpartij tenminste ook eens kans.
zelfde als met voetbal de tegenstander de bal geven omdat jij al 15 min met balbezit rond hun doel zwerft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 19 September 2003 @ 17:22:
[...]

zelfde als met voetbal de tegenstander de bal geven omdat jij al 15 min met balbezit rond hun doel zwerft?
Kan je niet met voetbal vergelijken, bij voetbal moet je scoren bij hun doel
Das het hele punt van dat spelletje :P

Bij battlefield heb je gewoon geen doel bij hun spawn...
Ja, hun beletten een tegenaanval te laten maken, of beter gezegd, te voorkomen dat zij UBERHAUBT 2 meter kunnnen lopen.

Hoe dat met voetbal te vergelijken?
Constant de keeper van de tegenpartije neer te schoppen...
Maar voetbal krijgt speler daar rode kaart voor, bij Battlefield gaan ze vrolijk verder, het word eerder nog aangemoedigd dan tegen gegaan.
Sorry, maar als mensen zo BF:DC moeten spelen moeten ze niet raar kijken als ik perongeluk hun tank/vliegtuilg/heli neerknal als die zich op andere teams z'n vaste basis bevind..

IK vind het gewoon zielig als je je tegenstander letterlijk en figuurlijk moet verkrachten door hun vaste (en enige..) basis CONSTANT aan te vallen.
Als je hem nou over kon nemen, dan kan ik het me voorstellen, maar je kan der niks.

Net ook weer, combinatie van spawn-killers/base-campers en plane-campers
Dik verloren dus, maar gelukkig wel paar mensen die nog rond reden.
Maar die werden dus constant afgeknald door tegenstander en konden flag-points niet vasthouden omdat tegenstander gewoon vrij spel had.
Rest van mijn team zat vast in basis door spawn-killers EN zat nog eens te plane-campen ook.

Leuk spel hoor :X Wacht dat zeg ik verkeerd,
Leuke MENSEN die het spel spelen hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
ho, ik ben geen standard spawncamper die dat altijd doet.

Maar als iemand gaat spawncampen in mijn base vind ik dat leuk, mooie uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, het is wel een uitdaging, tot een zekere hoogte :)
Maar voorbijveeld op Gazala.

Zie je heel vaak 3 air-units van je eigen team bij hun basis
Maar ondertussen heeft tegenstander wel alle capture-points, en zonder lucht-steun lukt het niet altijd om al die punten terug te krijgen en te houden :)

Dan zitten ze dus te spawn-killen maar verliezen we wel, en dan is het gewoon dom.. :)
Snow_King schreef op 19 September 2003 @ 19:17:
ho, ik ben geen standard spawncamper die dat altijd doet.

Maar als iemand gaat spawncampen in mijn base vind ik dat leuk, mooie uitdaging
Ik zeg ook niet dat jij dat altijd doet, en daar ga ik ook niet vanuit
Kan ook niet zeggen dat ik het nooit doe, maar als ik het wel doe doe ik het op zo'n manier dat ze wel terug kunnen komen.
Dus ga niet op perfecte plek staan waar ze me moeilijk raken, of sneaky achter hoekje :)

[flauw: snif.. kben zo liev :P ]

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zowiezo nooit zoveel last van het probleem en zo zie ik het ook niet en als het een slechte server is (lees plane campers, spawnkillers etc) gaat ik gewoon weg. Maar speel ook nooit zoveel DC, dus misschien dat het daar erger is dan in normale BF of EoD. DC leent zich denk ook beter daarvoor door de snelheden van die voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 20:34:
ik heb zowiezo nooit zoveel last van het probleem en zo zie ik het ook niet en als het een slechte server is (lees plane campers, spawnkillers etc) gaat ik gewoon weg. Maar speel ook nooit zoveel DC, dus misschien dat het daar erger is dan in normale BF of EoD. DC leent zich denk ook beter daarvoor door de snelheden van die voertuigen.
Kspeel meestal of Battlefield, maar alleen Battle of Britain map (love to fly ;) )
Of DC, en dan meestal op iets grote servers (meer spelers)
Maar denk dat ik maar op de kleinere ga spelen, omdat er daan gewoon meer voertuigen per persoon zijn :)

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Vos schreef op 17 September 2003 @ 17:39:
Ik speel DC het lieft met wat kameraden tegen een gigantisch aantal bots, gewoon lekker fraggen en beetje tactische spelen :)
Ook ik speel het liefst tegen vrienden of mijn broertje met bots. Heb thuis een dedicated servertje draaien voor LAN. Nu is het probleem dat er (naar mijn mening) erg weinig Coop maps zijn voor met name DC (naast natuurlijk de orginele mappen van BF1942). Ik vraag me daarom al een tijdje af of het mogelijk is om met bijvoorveeld Battlecraft bestaande DC mappen om te zetten naar coop mappen. Heb overigens (nog) geen ervaring met het maken van mappen dus misschien stel ik nu wel een hele domme vraag :)

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Batlecraft kan geen bot support maken (helaas) anders hadden de DC mappen al wel bot-support ;)

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Dat maakt meteen een heleboel duidelijk :)
Dus of een map bot support heeft is afhankelijk van EA/Dice (zij zijn de enige die een map kunnen maken met bot support)?

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
nee, maar het is zeer moeilijk werk om bot-support te adden, daarom kiezen de meeste mappers ervoor meer tijd in textures e.d. te steken dan bot-support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

heeft iemand al een oplossing gevonden voor het spontaan stoppen van de game. telkens als ik de game opstart, en een level begin kapt ie ermee :(

p.s.

Drivers: CAT 3.7

[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 21-09-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het nieuwe vliegtuig van de coa zuigt, als iki wiul optrekken met mn joystyick reageert ie niet.
Das is me nog nooit overkomen met de ander jets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basecampers? ik begrijp niet wat voor problemen iedereen er mee heeft.

meestal doe ik dan ff engineer en meteen nadat ik spawn probeer ik weg te duiken, 9 van de 10 keer lukt dit. Hoppa tank van achteren benaderen, 4 mijnen neerleggen. Tank verschuift iets nadat ie schiet en BOOOOEM.

Ik krijg ze altijd te pakken, laat ze maar komen zeg ik altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

DC is voor mij ten einde gekomen, wat ik vandaag in een paar uurtjes tegenkwam, ik werd er helemaal misselijk van.

*Lijstje

-Tijdens repairen vliegtuig word tie gekaapt door teammember
-word neergeschoten omdat ik eerder die plane zou pakken dan die andere gast
-word met flag telkens beschoten(jah ook weer door teammates)
-word gekicked omdat ik de admin killde
-vraag om gerepareerd te worden, lopen 2 ventjes voor me die dat kunnen, maar nee hoor hebben wel wat anders te doen
-tijdens het vliegen word ik neergehaald door plane van onze kant(Kijk op je minimap zou je zegge)

DC op pubs is voor mij dus voorbij ben het gewoon strontbeu, alleen nog DC in clanverband.

Ik wacht met smart op forgotten hope, lijkt ook een goeie mod te worden laten die rot Tkers/Lamers maar lekker bij hun DC blijven, des te beter voor de andere mods, dan kom je ze tenminste niet tegen in FH bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
freekweb schreef op 21 September 2003 @ 15:41:
heeft iemand al een oplossing gevonden voor het spontaan stoppen van de game. telkens als ik de game opstart, en een level begin kapt ie ermee :(

p.s.

Drivers: CAT 3.7
ik zou zeggen; installeer de laatste BF patch....

[edit] potentiele flame toch maar verwijderd

[ Voor 13% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 22-09-2003 01:30 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Hee, dat had ik ook laatst.
Ik zat in een howitzer met de admin (wist ik veel), en hij reed.
Ik vuur mijn howitzer richting vijandlijk kamp, en na een tijdje rijden we langs een heuvel. Ik raakte net het topje van de heuvel en ons tankje blaast op. Werd ik gewoon gekicked zeg, schandalige nazi's. Whatever.

Volgende server gepakt, worden zwaar ingemaakt door de opposition (ja joh! Ik was gewoon een coalition mannetje, echt zeldzaam. Miste wel m'n Saiyka) op de Guadal canal, en er de helft van mn team staat gewoon te kamperen op het vliegveld. Staan op zo'n A-10 te wachten. Moet je daar nou mee?

Market Garden, we worden weer es afgemaakt door de opposition. Staan ze allemaal weer op zo'n vliegveld te kamperen te nixen. Spawnen er eindelijk twee blackhawks. Niemand bewegen... dus ik stap er es in, zet hem aan en wacht op die knakkers. Nog steeds niks.
Dan spawnt de apache, of die gevechts helicopter. Het was echt een intern gevecht om wie erin mocht. Maar er zat al iemand in... die lag prone op een strategische plek waar de helicopter op hem zou spawenen. Nou ja, dan maar zonder die knakkers weg.

Gebeurde daarna wel iets grappigs. Ik vlieg met die blackhawk naar de woodmill capture point, en ik spring er uit en duik recht op het kamp af. Net op tijd mijn parachute uit, ik kom net naast het kamp terecht... ik kijk even om me heen, er was niemand, ik kon de vlag overnemen! Ik zet een paar stappen en *SPLET*. Krijg ik die blackhawk op me kanes!
Back to the drawing board..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Maestro.mosjuh schreef op 21 september 2003 @ 23:10:
[...]

ik zou zeggen; installeer de laatste BF patch....

[edit] potentiele flame toch maar verwijderd
had ik al lang gedaan m8y, staat toch duidelijk dat je dat eerst moet doen ;) maar nog steeds de zelfde probs dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 14:40
ppffff wat een gemekker ik moet of betalen of wachten of ik heb een hele langzame server.
Heeft iemand misschien een linkje van een snelle gratis server om dc ff te downloaden?
Ik zoek me verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindakaasman schreef op 22 September 2003 @ 19:48:
ppffff wat een gemekker ik moet of betalen of wachten of ik heb een hele langzame server.
Heeft iemand misschien een linkje van een snelle gratis server om dc ff te downloaden?
Ik zoek me verloren :)
http://www.fileplanet.com/files/120000/121935.shtml :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 14:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindakaasman schreef op 22 September 2003 @ 20:07:
[...]

daar moet je toch voor betalen? fileplanet?
Nee je kunt gratis een account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij de 'speciale' vliegtuigen zoals de F-14, Harrier en AC_130 altijd lag als ik hem wilt gaan besturen over i'net.... De rest van de planes, choppers, voertuigen niet en over LAN ook niet... Heeft iemand dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
ja, gewoon buggy van DC

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Er zit inderdaad sinds een tijdje een "Buggy" in DC :Y)

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:01

BioHazard

*\o/*

HuggyB schreef op 22 September 2003 @ 01:05:
Hee, dat had ik ook laatst.
Ik zat in een howitzer met de admin (wist ik veel), en hij reed.
Ik vuur mijn howitzer richting vijandlijk kamp, en na een tijdje rijden we langs een heuvel. Ik raakte net het topje van de heuvel en ons tankje blaast op. Werd ik gewoon gekicked zeg, schandalige nazi's. Whatever.

[...]

Gebeurde daarna wel iets grappigs. Ik vlieg met die blackhawk naar de woodmill capture point, en ik spring er uit en duik recht op het kamp af. Net op tijd mijn parachute uit, ik kom net naast het kamp terecht... ik kijk even om me heen, er was niemand, ik kon de vlag overnemen! Ik zet een paar stappen en *SPLET*. Krijg ik die blackhawk op me kanes!
Back to the drawing board..
Auch :P Blackhawk lijkt me zwaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff paar screenies...
nog ff een noobie vraagje, hoe krijg je die text en healt bars enz weg?

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/sjoerd87/1.jpg
Standlanding met een zodiac oid.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/sjoerd87/2.jpg
Mijn favo schip, lekker snel en leuke wapens >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/sjoerd87/3.jpg
kruisraket word gelanceerd vanaf een bootje (oei wie gaat er dood >:) )
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/sjoerd87/4.jpg
Ik sla soms ook wel eens op de vlucht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Zo hee, en niet eens een map hack aan staan. Staat ie voor de gelegenheid uit..? ;) :p

Heeft hier nog iemand een IP voor een goede server overigens? Ik zie nooit GOT-ers in ASE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 26 September 2003 @ 15:10:
Zo hee, en niet eens een map hack aan staan. Staat ie voor de gelegenheid uit..? ;) :p

Heeft hier nog iemand een IP voor een goede server overigens? Ik zie nooit GOT-ers in ASE.
Tuulijk staat ie uit, maar meestal aan hoor :+

ik zie ook nooit gotters :>

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 14:44:
nog ff paar screenies...
nog ff een noobie vraagje, hoe krijg je die text en healt bars enz weg?
in console (~) typ: game.usehud 0

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 09:15:
[...]

in console (~) typ: game.usehud 0
ok thnx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, mijnen zijn toch verboden om te leggen tegenwoordig? dus eigenlijk mogen die niet meer voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:40:
trouwens, mijnen zijn toch verboden om te leggen tegenwoordig? dus eigenlijk mogen die niet meer voorkomen.
Als je "in real life" bedoelt, ja, sommige mijnen zijn verboden (ik meen de soort die bedoelt is om ernstige verwondingen te veroorzaken maar niet te doden). Anti-tankmijnen, gewone AP-mijnen e.d. zijn nog gewoon "toegestaan". Maar wat wil dat nou zeggen? Als het echt oorlog is dan produceert men ze wel, men laat zich echt niet door een stukje papier tegenhouden. Het is immers veel efficienter om een soldaat te verwonden dan te doden (een gewonde soldaat kost de vijand veel meer zorg dan een dode is de redenatie).

Ik geloof dat de laaste tendens is om AP-mijnen (anti-personnel) te voorzien van een timer zodat ze naar verloop van tijd vanzelf ontploffen. Scheelt weer opruimen natijds (helaas werkt dat slechts in 95% van de gevallen, die overige 5 procent wordt vanzelf gevonden door dieren en spelende kinderen... :'( ). Dus, mijnen zijn smerig maar een kogel in je bast krijgen ook dus waar praten we over?
Dus, dat ze nog steeds in BF voorkomen is terecht imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Laatst online: 11:45

Lief Adje

Love is in the air

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:58:
[...]

Als je "in real life" bedoelt, ja, sommige mijnen zijn verboden (ik meen de soort die bedoelt is om ernstige verwondingen te veroorzaken maar niet te doden). Anti-tankmijnen, gewone AP-mijnen e.d. zijn nog gewoon "toegestaan". Maar wat wil dat nou zeggen? Als het echt oorlog is dan produceert men ze wel, men laat zich echt niet door een stukje papier tegenhouden. Het is immers veel efficienter om een soldaat te verwonden dan te doden (een gewonde soldaat kost de vijand veel meer zorg dan een dode is de redenatie).

Ik geloof dat de laaste tendens is om AP-mijnen (anti-personnel) te voorzien van een timer zodat ze naar verloop van tijd vanzelf ontploffen. Scheelt weer opruimen natijds (helaas werkt dat slechts in 95% van de gevallen, die overige 5 procent wordt vanzelf gevonden door dieren en spelende kinderen... :'( ). Dus, mijnen zijn smerig maar een kogel in je bast krijgen ook dus waar praten we over?
Dus, dat ze nog steeds in BF voorkomen is terecht imho.
Ik heb alleen zo'n hekel aan die n00bs die over de mijnen van hun eigen partij heenrijden.... je ziet dan toch een waarschuwing in je scherm?? en dan oook nog eens schelden :|

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Kan ik me ook vreselijk aan ergeren. Heb je een mooie hinderlaag opgezet rijden ze vrolijk met een tank notabene (dan heb je tijd zat om stil te staan als je die waarschuwing ziet) over je mijnen heen, gelijk 2 of 4 punten eraf.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaha of net een volle hummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke servers spelen jullie? Misschien zien gotters elkaar dan wat vaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

99% van de tijd bygames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bygames??? server?
doe es ip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bygames ip: 194.117.138.216:1456

ik heet meestal Scub (vraag me niet waar dat op slaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 21:45:
Bygames ip: 194.117.138.216:1456

ik heet meestal Scub (vraag me niet waar dat op slaat)
offtopic:
waar SLAAT dat op?

is het niet handig dat jullie in een irc kanaal oid elkaar ontmoeten als jullie willen spelen? zoek anders het kanaal van een clan op (bijv AoG) en ga daar vragen.. zijn meestal wel mensen die willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Klein schopje dan maar ?
Hoe dan ook valt het mij op dat dit topic een stuk minder leeft sinds de 1.45 patch (zou er een correlatie zijn tussen de nieuwe cdkeycheck en het verminderen van de aandacht ?)
Ik hoop dat er weer wat leven valt in te blazen, bij deze.

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja beetje jammer dit.. heb BF dan toch uitsluitend maar officieel gekocht..

DC blijft roeleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik wacht nog even met kopen
hoop dat er een pakket uitkomt met BF + de 2 uitbreidingen :)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

joostve schreef op 11 oktober 2003 @ 23:07:
ik wacht nog even met kopen
hoop dat er een pakket uitkomt met BF + de 2 uitbreidingen :)
Kun je lang wachten..... het pakket met de eerste uitbreiding moet zelfs nog komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 15:19

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Vraagje: Als ik oefen met DC dan speel ik tegen een vriend van me op me eigen server. We zitten dan in hetzelfde team en maken elkaar af. Alleen tegenwoordig wordt hij dan gekicked. Dit wil ik niet. Hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeer Servermanager 2.0 , daar kan je allerlei settings bepalen, waaronder auto-kick e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij die nieuwe irakese boot, als ik daar te dicht bij in de buurt kom met een fletcher (die tropedojager oid van vs) krijg ik problematisch veelo schokken echt 0.5 fps :(
meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. gek genoeg heb ik met die fletcher bijna altijd framedrops :(
Maar dan sla ik dat beest maar gewoon over, geef er niet zoveel om.
Ben iemand die meer op het land tekeer gaat, liefst vooraan.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 14:00:
bij die nieuwe irakese boot, als ik daar te dicht bij in de buurt kom met een fletcher (die tropedojager oid van vs) krijg ik problematisch veelo schokken echt 0.5 fps :(
meer mensen dit probleem?
Die lag van die boot zit ook in battlefield Retail, en zal in de 1.5 patch verholpen worden van battlefield zelf. Dus denk dat het in DC dan ook minder word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

kut :(
Zou ik DC gister opstarten, krijg ik een zonealarm, dat 'ie 't i-net op wou.
Dus ik ''allow'', en vervolgens een CTD*. (*Crash To Desktop.)
Nou kan ik BF dus ook niet meer starten, en m'n cd2 is kapot, dus geen reinstall :'(

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 15:19

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Valentino Rossi schreef op 16 oktober 2003 @ 15:57:
kut :(
Zou ik DC gister opstarten, krijg ik een zonealarm, dat 'ie 't i-net op wou.
Dus ik ''allow'', en vervolgens een CTD*. (*Crash To Desktop.)
Nou kan ik BF dus ook niet meer starten, en m'n cd2 is kapot, dus geen reinstall :'(
FF cd2 downen, en dan gewoon met cd1 er in gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Je moet Zonealarm nooit op "on-top" doen. Dan dringt hij je apps weg.

Als je merkt dat de computer dan vriest terwijl je een internet connectie probeert te maken, dan is dat Zonealarm die het tegenhoud in de achtergrond. Druk dan op control+Y om tegen Allow Yes tegen Zonealarm te zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door HuggyB op 17-10-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Rempage0611 schreef op 17 October 2003 @ 15:28:
[...]

FF cd2 downen, en dan gewoon met cd1 er in gamen
ja... maar... is een installatie met een gedownede cd2 ook een ''illegale'' installatie? :) Nou is het natuurlijk illegaal om cd2 illegaal te gebruiken, maar is je installatie dan legaal, zodat je op alle servers kan :?

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Je installatie is geldig als je een geldige CD-key hebt. Die CD-key staat in je boekje of op het hoesje (weet het zo ff niet meer), en die heb je legaal gekocht. Dat je 2e CD kapot is, en dat je daarvoor een vervanging van Internet plukt, is geen probleem.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
The_Prince_of_Mu schreef op 18 oktober 2003 @ 19:31:
Je installatie is geldig als je een geldige CD-key hebt. Die CD-key staat in je boekje of op het hoesje (weet het zo ff niet meer), en die heb je legaal gekocht. Dat je 2e CD kapot is, en dat je daarvoor een vervanging van Internet plukt, is geen probleem.
En zonder gebruik van een crack/no-cd patch

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..
Desert Combat 0.5 Beta is progressing very well. I'd like to inform everyone that it will be available only as a full build in order to clean up the source a bit. Doing so will remove over 100 MB of redundant data from your hard drive. Right now we're looking at a release size of 500-550 MB, though that might change as we move closer to release. Thank you all for your understanding, and start saving up those MB's for a great build.
Check out some screenshots from the upcoming version.

*New UH-60Q Medic Version of the Blackhawk capable of healing people.
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/BlackHawk/UH-60q_01-sm.jpg

*The Harrier Jump Jet has been overhauled with new weapon loadouts and a new skin.
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Harrier/Harrier_03-sm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Harrier/Harrier_07-sm.jpg

*New Ammo Boxes
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Ammo/ammobox-sm.jpg

*New Chrome and Black shotguns (random)
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Shotgun/Blacky4-sm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/Shotgun/marinemagnum-sm.jpg

New .50 Cal sniper rifle (M-82) !!!!!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/M82/m82-1-sm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/M82/m82-2-sm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/M82/m82-3-sm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/M82/M82-sm.jpg

Al met al weer een nette update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Jaaaaaa, verkrachten die Opposition! :|

No offense, maar de iraqi's willen ook wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zow, die update ziet er wel weer gruwelijk uit!

* amahusu gaat maar weer es spelen :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 10-09 12:28
Idd, ik hoop dat de iraqi's in de volgende update(s) er flink wat spul bij krijgen! Naar mijn menig zijn die gasten nog heavily underpowerd!

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yess..

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/M82/M82-sm.jpg

Sniperen wordt weer interessant !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Die nieuwe blackhawk is wel mooi, maar die skin van die harrier is echt lelijk IMHO zwart staat echt zoveel mooier. Die shotguns zien er ook wel vet uit, net als de nieuwe ammoboxes. Die .50 CAL Sniperrifle mag er zeker zijn, hij is al een keer aangekondigd om in een versie te komen, en daar komt tie dan in 0.5 :9.

De opposition
offtopic:
(dank je Snow_King)
is IMHO echt niet zo underpowerd hoor, maar zou wel leuk wezen als ze ook weer wat speelgoed erbij kregen >:)

[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 22-10-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff wat extra info :

Humvee wordt hernieuwd, en naast de medi en tow humvee, krijg je nu ook een avenger humvee (Anti-air)

De Harrier zal verkrijgbaar zijn in 5 smaken:
Rocketpods
Bommen (zoals oud)
Clusterbommen (zoals A10)
Air vs Air rakketten
Air vs Ground raketten

De lag is ervan verdwenen

Iraq krijgt een heli derbij, namelijk de MI-8. Een transport heli en waarschijnlijk ook een kleinere heli. Waarschijnlijk een franse Gazelle.

De M82 zal alleen als extra oppakbare kit verkrijgbaar zijn. Niet als beginkeuze.

De F117 die al lang in de wachtrij staat zal waarschijnlijk in 0.5 verkrijgbaar zijn op een speciale nachtmap.

Misschien komen er ook ipv 6, 7 class keuzes. Dit om de AT van de stinger te scheiden.

Heel veel niet gebruikte files zullen uit 0.5 verdwijnen, waardoor de volle download iets kleiner zal worden. Zo omstreeks 500 MB

Er zijn geruchten gaande over werkende "fastropes". Iets wat hiervoor niet mogelijk was nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
primemaximuz schreef op 22 October 2003 @ 09:41:
Die nieuwe blackhawk is wel mooi, maar die skin van die harrier is echt lelijk IMHO zwart staat echt zoveel mooier. Die shotguns zien er ook wel vet uit, net als de nieuwe ammoboxes. Die .50 CAL Sniperrifle mag er zeker zijn, hij is al een keer aangekondigd om in een versie te komen, en daar komt tie dan in 0.5 :9.

Die coalition is IMHO echt niet zo underpowerd hoor, maar zou wel leuk wezen als ze ook weer wat speelgoed erbij kregen >:)
uhm volgens mij is je laatste zin fout, coalition underpowered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42
damn die sniper :9~ word dees nu gewoon een vervaning voor die oude :? of komt er gewoon een bij :?

Last.fm
Films!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.