Hoe bestuur ik nu goed een helicopter? K doe t net een paar dagen, vet verslavend
. Maar wat is beter, joystik of toetsenbord + muis?? Ik hou dat ding echt niet in de lucht
ik zou gewoon een joystick gebruiken
maar het is nog chiller om daar een gashendel(tje) bij te hebben en een paar knopjes/schuifje voor je rudder
Verwijderd
heb ikjeehaa schreef op 03 maart 2004 @ 18:44:
ik zou gewoon een joystick gebruikenmaar het is nog chiller om daar een gashendel(tje) bij te hebben en een paar knopjes/schuifje voor je rudder
dan een joystick? dat zeker niet! ik heb een hele hotas installatie hier en dat is gewoon echt het meest nauwkeurige

Voor zover ik weet zijn joysticks nog altijd grotendeels mechanisch. (Bedoel ik die draai assen mee) En er zit altijd wel een beetje speling in die assen zelfs bij je dierbare hotas. Enigste voordeel vind ik het vertrouwde gevoel van de joystick. (je weet welke richting je opgaat omdat je ook die richting op duwt of trekt) Met muis kun je snel gedisorienteerd raken tijdens het vliegen.jeehaa schreef op 03 maart 2004 @ 19:29:
dan een joystick? dat zeker niet! ik heb een hele hotas installatie hier en dat is gewoon echt het meest nauwkeurige
[afbeelding]
Verwijderd
haha nu weet ik nog niet hoe ik dat ding in de lucht houd, hij gaat altijd een kant op die ik niet wil, of over de kop o.i.d.... ???
js heb ik dus ookVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 23:10:
haha nu weet ik nog niet hoe ik dat ding in de lucht houd, hij gaat altijd een kant op die ik niet wil, of over de kop o.i.d.... ???

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Instant combat oid, spelers op 400% zetten, tickets op 400%, map als El Alamein nemen, en gewoon erin springen.... Eerst een paar keer gewoon om dat ding te leren besturen, daarna steeds meer beweging erin gooien door om je as te draaien (en tegen sturen als je wilt stoppen met draaien!) en uiteindelijk gewoon rond gaan vliegen...Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 00:00:
Oefening baart kunst....Gewoon een lannetje starten en op een mapje gaan vliegen....
kwestie van een paar uurtjes...
Joystick vliegt VEEL relaxter dan het constante gesleep met je muis, en kwa nauwkeurigheid doet het niet voor elkaar onder
www.avpnews.com
Verwijderd
Nadeel is dan dat je niet fatsoenlijk de kans krijgt te oefenen aangezien er constant op je geschoten wordt....
Ik gebruik altijd gewoon de pijltjes en W S A D voor het sturen van dat ding. W S A D voor gewoon sturen/gas en pijltjes voor kantelen. Vind ik veel fijner dan joystick. Ik vlieg dan ook al een tijdje gewoon met pijltjes terwijl ik wel een joystick heb (Logitech extreme 3d pro). Ik vind alleen de joystick niet echt zo nauwkeurig, de pijltjes wel.
Even een pass naar voren...
Ik merk dat DC wat aan enthousiasme verliest hier op GoT. Blijf het een fijne mod vinden waar ik nog veel plezier aan beleef, samen met mijn buddy's. Wat ik jammer vind is dat er door de Battlefieldspelers ietwat minderwaardig gedaan wordt over DC, je zou te makkelijk kills maken etc. DC is bij elke nieuwe versie weer aangepast qua balans zodat het eerlijker zou moeten verlopen. Daarbij werkt het feit dat er makkelijk kills gemaakt kunnen worden evengoed tegen je als met je. Ikzelf beleef net zoveel plezier aan een goede pot Battlefield1942 als aan een pot DC, maar vind het gewoon leuker om met een snelle tank rond te rossen die in een rechte streep schiet ipv een leuk flauw boogje
Ik hoop nu natuurlijk op wat bijval, zodat dit topic weer een beetje gaat leven...
Ik merk dat DC wat aan enthousiasme verliest hier op GoT. Blijf het een fijne mod vinden waar ik nog veel plezier aan beleef, samen met mijn buddy's. Wat ik jammer vind is dat er door de Battlefieldspelers ietwat minderwaardig gedaan wordt over DC, je zou te makkelijk kills maken etc. DC is bij elke nieuwe versie weer aangepast qua balans zodat het eerlijker zou moeten verlopen. Daarbij werkt het feit dat er makkelijk kills gemaakt kunnen worden evengoed tegen je als met je. Ikzelf beleef net zoveel plezier aan een goede pot Battlefield1942 als aan een pot DC, maar vind het gewoon leuker om met een snelle tank rond te rossen die in een rechte streep schiet ipv een leuk flauw boogje
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Ik speel het zowat nog elk weekend
Blijft een topmod
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Elke avond hier. En of er minderwaardig gedaan wordt of niet, BOEIUH!
Ik speel als sinds Codename Eagle dit spelleke,maar als ik nu weer BF moet gaan spelen vind ik het er maar traag aan toegaan. Plus het feit dat je met een boogje moet schieten om iemand fatsoenlijk te raken met je tank...Ach. Zo heeft ieder spel en iedere mod zijn voor- en nadelen.
En over het feit dat er makkelijker kills gemaakt zouden worden?! Dat werkt zoveel voor als tegen je, dus wat dat betreft kan dat onder het kopje "bl44t".
Ik speel als sinds Codename Eagle dit spelleke,maar als ik nu weer BF moet gaan spelen vind ik het er maar traag aan toegaan. Plus het feit dat je met een boogje moet schieten om iemand fatsoenlijk te raken met je tank...Ach. Zo heeft ieder spel en iedere mod zijn voor- en nadelen.
En over het feit dat er makkelijker kills gemaakt zouden worden?! Dat werkt zoveel voor als tegen je, dus wat dat betreft kan dat onder het kopje "bl44t".
Ik vind desert combat nog steeds rouleren, vooral de lucht gevechten in heli's.
En als je aan het lannen bent kan je ook mooie capriolen uithalen.
En als je aan het lannen bent kan je ook mooie capriolen uithalen.

[ Voor 14% gewijzigd door The_Scarabial op 08-03-2004 19:33 ]
Verwijderd
Heb battlefield pas iets meer dan een weekje ondekt.
Dc heb ik iets minder dan een week maar speel eigenlijk alleen dc maar
Dc heb ik iets minder dan een week maar speel eigenlijk alleen dc maar
Ik vind het juist wel beter dat DC minder aandacht krijgt... De andere mods, bijvoorbeeld Eve of Destruction en Forgotten Hope, krijgen te weinig aandacht namelijk. Als je de servers update krijg je een waslijst aan DC servers en maar enkele tientallen Forgotten Hope en Eve of Destruction servers. Wat mij betreft wordt dit aantal gewoon gelijkgetrokken...
Ligt het nou aan mij of zien bepaalde levels er gewoon helemaal niet uit? Ik heb het spel nog maar net, maar sommige stukken zand zijn gewoon weg en bepaalde voertuigen in bepaalde levels zijn zwart met wat felle kleuren. (Gazala?)
Zijn die anti-air-launchers nu warmtegevoelig of niet? Ze schieten regelmatig gewoon rechtdoor...
Zijn die anti-air-launchers nu warmtegevoelig of niet? Ze schieten regelmatig gewoon rechtdoor...
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
in El Alamein heb je daar totaal geen last van...Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:06:
Nadeel is dan dat je niet fatsoenlijk de kans krijgt te oefenen aangezien er constant op je geschoten wordt....
Gewoon paar rondjes vliegen, went heel snel...
De meningen over wat nou nauwkeuriger is verschillen nogal, ik zweer bij een joystick omdat je er gewoon veel smoother mee kunt vliegen, terwijl je als je op toetsen vliegt de hele tijd op die knoppen zit te rossen omdat je steeds wat gas bij moet geven, maar ook niet teveel... (wat overigens ook erg kut KLINKT voor de medespelers, steeds aan-uit-aan-uit-)
www.avpnews.com
@ Sindapaus: stingers in dit spel gaan gewoon rechtuit en volgen niet beweging van het apparaat waar je op schiet. Je hoeft volgens mij niet precies te raken, want door de explosie in de buurt van de heli krijgt hij wel schade
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Verwijderd
hoi, ik kan bij add server geen ip adres van een server invoeren. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
jeroen
jeroen
Verwijderd
Blijft mijn favoriete game... Elke dag nog wel minimaal een uurtjefarmacop schreef op 08 maart 2004 @ 17:39:
Even een pass naar voren...
Ik merk dat DC wat aan enthousiasme verliest hier op GoT. Blijf het een fijne mod vinden waar ik nog veel plezier aan beleef, samen met mijn buddy's. Wat ik jammer vind is dat er door de Battlefieldspelers ietwat minderwaardig gedaan wordt over DC, je zou te makkelijk kills maken etc. DC is bij elke nieuwe versie weer aangepast qua balans zodat het eerlijker zou moeten verlopen. Daarbij werkt het feit dat er makkelijk kills gemaakt kunnen worden evengoed tegen je als met je. Ikzelf beleef net zoveel plezier aan een goede pot Battlefield1942 als aan een pot DC, maar vind het gewoon leuker om met een snelle tank rond te rossen die in een rechte streep schiet ipv een leuk flauw boogjeIk hoop nu natuurlijk op wat bijval, zodat dit topic weer een beetje gaat leven...
Ik vind het alleen vervelend dat er geen snelle GoT server is voor DC. Kun je tenminste een beetje relaxed ouwehoeren en geen last van n00bs..
We zouden eigenlijk een server moeten hebben die bijvoorbeeld na 19.00u een pass nodig heeft en overdag niet.
Ben overigens heli pilot @ joystick... vooral die kleine prop met guns en hellfires roeleert zwaar. Lekker licht wendbaar dingetje
Ik wil deze mod downen. Ik kan alleen geen goede mirror vinden, en op bfmaps.nl krijg ik ook al geen toegang om hem te downen 
Heeft iemand misschien een idee waar ik hem vandaan kan halen?
Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
klik hierReut schreef op 09 april 2004 @ 12:03:
Ik wil deze mod downen. Ik kan alleen geen goede mirror vinden, en op bfmaps.nl krijg ik ook al geen toegang om hem te downen
en typ in het searchbalkje: desertcombat en dan zie je tig mirrors
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

geweldig, dank je
Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
Verwijderd
Heb nog ff een vraagje. Ken iemand die vaak op een server speelt.
Wil daar ook een keertje spelen, dus probeer ook op die server te komen.
Maar kom er nooit in, map laad wel helemaal kan meestal ook nog wapen kiezen.
Dan staat er "disconnect from server" en springt weer terug naar menu.
Ook al zit de server nog lang niet vol.
Betekend dit dat ik gekicked ben?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:04 ]
alleen wel gauw kapot als je geraakt wordt met stingerVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:38:
[...]
Ben overigens heli pilot @ joystick... vooral die kleine prop met guns en hellfires roeleert zwaar. Lekker licht wendbaar dingetje
nee dan ben je niet gekicked, want dan staat er kicked from server.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:03:
Heb nog ff een vraagje. Ken iemand die vaak op een server speelt.
ik denk dat het iets met je verbinding is of met je bf versie.
heb je punkbuster enabled? heb je een legale key? misschien iets met je firewall?
ow en betrefd de helikopters, als je een bepaalde kant op tolt en je hebt geen controlle meer. dan moet je met je rolroeren (pijltjes muis of joystick) tegensturen, maar met je richtingsroer (w,s,a,d.) met de draai mee sturen om m weer onder controlle te krijgen.
ik kan er nu zelfs loopings mee maken, en stil hangen is ook geen enkel probleem meer.
loopings met die kleine hugghes is chill
op dat booreiland klimmen. 2 salto's (voorover dus) en dan stukje dalen en op de toren landen. fun
op dat booreiland klimmen. 2 salto's (voorover dus) en dan stukje dalen en op de toren landen. fun
Verwijderd
Ja dat staat allemaal goed, heb ook een legale versie van bf.HKS-Skyline schreef op 18 april 2004 @ 22:33:
[...]
nee dan ben je niet gekicked, want dan staat er kicked from server.
heb je punkbuster enabled? heb je een legale key? misschien iets met je firewall?
Verbinding moet toch ook wel goed zijn omdat ik op bepaalde servers wel kom?
Ik heb iets vreemds met dc. na een tijdje gaat het beeld flippen en mis ik op eens textures. in alle andere spellen die ik heb gat alles wel gewoon goed.... is hier een reden voor?
Heb je al de nieuwste drivers voor je videokaart geinstalleerd? Dat hielp bij mij wel met mn radeon 8500 (was ook een punt in de changelog: fixes corrupted textures in battlefield).Grijns schreef op 24 april 2004 @ 13:35:
Ik heb iets vreemds met dc. na een tijdje gaat het beeld flippen en mis ik op eens textures. in alle andere spellen die ik heb gat alles wel gewoon goed.... is hier een reden voor?
Verwijderd
ok, heb het probleem gevonden. Het is mijn router die dit doet.HKS-Skyline schreef op 18 april 2004 @ 22:33:
[...]
nee dan ben je niet gekicked, want dan staat er kicked from server.
Heb hem zonder router aangesloten en toen kwam ik wel in de servers waar ik met router niet in kom. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, bv. een andere instelling in me router. Heb een vigor 2200 E.
Gewoon op enter toets drukken helpt denk ik wel, of de knop scoreboard_vote_map.
Weet trouwens iemand of desertcombat verder gaat op bf vietnam of blijft hij bij bf 1942
Weet trouwens iemand of desertcombat verder gaat op bf vietnam of blijft hij bij bf 1942
ik denk dat het gewoon bij bf1942 blijft, en ik wacht eigenlijk op de final release van DC 1.00, ik wil die sthealth bommenwerper is een keer vliegeneghie schreef op 05 mei 2004 @ 13:30:
Gewoon op enter toets drukken helpt denk ik wel, of de knop scoreboard_vote_map.
waar lees jij dan dat die moet komen?The_Scarabial schreef op 05 mei 2004 @ 16:55:
[...]
ik denk dat het gewoon bij bf1942 blijft, en ik wacht eigenlijk op de final release van DC 1.00, ik wil die sthealth bommenwerper is een keer vliegen
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Er komt eindelijk een nieuwere versie
http://www.fpscentral.com/index.php?game=1&
Over at the Desert Combat site, Stephen Wells has given us an update today. He silences all those who say that Desert Combat is dead and gives us a partial list of things to expect in version 0.8 of Desert Combat.
Many people have been asking if DC is dead. Take a look at some of the things that will be included in 0.8 and decide for yourself:
Other things you can look forward to:
- Fueldrum Ural that drops explosive barrels. The barrels can be blown up in massive chain reactions that are very cool
- Recoilless rifle Ural
- AA Ural with a ZPU in the back
- MK-19 Humvee
- Minigun Humvee
- New reload animation for the M249, and a Remington pump animation
- New player models for both teams
- Several new maps. We'll leave them as a surprise.
- lots of bug and balance fixes
- and more...
Excellent work guys! Those screens look simply amazing. To see the rest of the screens that he posted, visit their website. Keep up the great work guys, we can't wait to see more!
Werd tijd ook
was al bang dat ze gestopt waren, dit zal wel hun laatste zijn tot Battlefield 2.
http://www.fpscentral.com/index.php?game=1&
Over at the Desert Combat site, Stephen Wells has given us an update today. He silences all those who say that Desert Combat is dead and gives us a partial list of things to expect in version 0.8 of Desert Combat.
Many people have been asking if DC is dead. Take a look at some of the things that will be included in 0.8 and decide for yourself:
Other things you can look forward to:
- Fueldrum Ural that drops explosive barrels. The barrels can be blown up in massive chain reactions that are very cool
- Recoilless rifle Ural
- AA Ural with a ZPU in the back
- MK-19 Humvee
- Minigun Humvee
- New reload animation for the M249, and a Remington pump animation
- New player models for both teams
- Several new maps. We'll leave them as a surprise.
- lots of bug and balance fixes
- and more...
Excellent work guys! Those screens look simply amazing. To see the rest of the screens that he posted, visit their website. Keep up the great work guys, we can't wait to see more!
Werd tijd ook
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 18:18 ]
er staat op die site dat er ook een SA7 in komt (soort stinger), maar die zit al in de map gazala, kan je hem in de iraqi base omwisselen. met je gewone gear.
Verwijderd
Jullie moeten me helpen 
Ik heb 0.7 al 3 keer gedowned en STEEDS krijg ik dit bij de install:

resultaat dat ik dus grotendeels zonder geluid zit....iemand idee?
Ik heb 0.7 al 3 keer gedowned en STEEDS krijg ik dit bij de install:

resultaat dat ik dus grotendeels zonder geluid zit....iemand idee?
Ik heb al een tijdje dat alle voertuigen soms ineens onzichtbaar zijn. Bijv. bij de base staan altijd wel wat tanks en jeeps enzo, maar het is dan helemaal leeg. Soms loop ik dan tegen zo'n onzichtbaar voertuig aan dan kan ik wel weer instappen en is ie zichtbaar 
Hebben meer mensen dit?
Ik had het eerst met mn radeon 8500, maar nu heb ik een geforce 4200ti en het is nog steeds zo. Ligt dus niet aan de drivers lijkt me....
Hebben meer mensen dit?
Ik had het eerst met mn radeon 8500, maar nu heb ik een geforce 4200ti en het is nog steeds zo. Ligt dus niet aan de drivers lijkt me....
dat is een bug en ik heb er ook last van. Soms wekenlang niet, en dan gebeurt het ineens weer.
af en toe helpt het om (een paar keer) in een onzichtbaar voertuig te gaan, en er dan weer uit. En anders ff reconnecten naar de server 
Ik heb het trouwens alleen op gazala en el alamein, de wat grotere maps dus.
Ik heb het trouwens alleen op gazala en el alamein, de wat grotere maps dus.
Dat probleem wat jullie bedoelen is een bugje van de camera positie, als de boel ontzichtbaar is druk dan nog 1x ingame op "C" en voila ast goed is is het weg/alles is terug, dit probleem deed zich trouwens ook al voor in DC 0.6. Wees dus niet bang ligt iig niet aan je videokaart
[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 02-07-2004 21:19 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ik hoor dat er misschien geen 0.8 komt, weet iemand hier meer van??
zou wel een kleine ramp zijn imo
zou wel een kleine ramp zijn imo
Verwijderd
ik heb hierboven de details van 0.8 gepost, het duurt idd wel erg lang nu
0.7 is leuk maar het wordt tijd voor nieuwe wapens
lees zojuist op bf1942.com dat de official support voor DC is gestopt
The Desert Combat mod team has officially stated that Trauma Studios will no longer work on the Desert Combat modification. Read on to see the Q&A posted on the Official Desert Combat Forums about this announcement.
1. Is this announcement concerning the next release of Desert Combat?
Yes and no. This release has the help of the DC devs and includes material donated by testers. It is the size and compilation of the next DC release. It is however not "Desert Combat".
2. Is this the last release of Desert Combat?
Yes and no. Officially: .7 was the last release. "DC Final" is an unofficial release created by some very dedicated DC developers (off the clock) and testers. Unfortunately Trauma studios is unable to continue Desert Combat as their schedules simply cannot handle it. Speculation about contracts is pure speculation and I cannot answer any questions about it.
3. Will work continue on this unofficial continuation mod for Desert Combat?
That is to be foreseen. It depends on how well this release is recieved. Although this is not official by Trauma studios, this is what the testers call the "next Desert Combat release". There's not a tester that doesn't disagree. This release is worthy of being called .8 - despite that it can't be
4. What will be in this unofficial release?
Well obviously some bug fixes. We are working with a skeleton crew and we can't get to every little thing on every map. But I think we got most of the big stuff.
Also some balancing things. The hummer is obviously fixed. I can't post the changelist. The bulk of the changes are cosmetic. The explosion effects have been revamped. There's a couple of new animations. The sounds are WAY cooler. The smoke trails for certain things have been revamped. Some new vehicle varients. A couple of innovative weapons for sure. New maps of course. We're still not sure what maps will make it - so I'm not going to list it.
It will be an AWESOME release. There are SOOO many refinements that it makes the game feel like modern combat. The old releases (to me) felt like a BF42 mod. Now its a whole new game.
5. When's it going to be released?
Can't say. We are ramping up testing and are going to push it through quick - but we want to make sure we get all the bugs out
als ik het goed begrijp wordt er wel verder gewerkt aan DC maar dan door minder mensen, patch 0.8 moet dus (hopelijk binnenkort) verschijnen
(trauma studios werken op dit moment mee aan Battlefield 2)
The Desert Combat mod team has officially stated that Trauma Studios will no longer work on the Desert Combat modification. Read on to see the Q&A posted on the Official Desert Combat Forums about this announcement.
1. Is this announcement concerning the next release of Desert Combat?
Yes and no. This release has the help of the DC devs and includes material donated by testers. It is the size and compilation of the next DC release. It is however not "Desert Combat".
2. Is this the last release of Desert Combat?
Yes and no. Officially: .7 was the last release. "DC Final" is an unofficial release created by some very dedicated DC developers (off the clock) and testers. Unfortunately Trauma studios is unable to continue Desert Combat as their schedules simply cannot handle it. Speculation about contracts is pure speculation and I cannot answer any questions about it.
3. Will work continue on this unofficial continuation mod for Desert Combat?
That is to be foreseen. It depends on how well this release is recieved. Although this is not official by Trauma studios, this is what the testers call the "next Desert Combat release". There's not a tester that doesn't disagree. This release is worthy of being called .8 - despite that it can't be
4. What will be in this unofficial release?
Well obviously some bug fixes. We are working with a skeleton crew and we can't get to every little thing on every map. But I think we got most of the big stuff.
Also some balancing things. The hummer is obviously fixed. I can't post the changelist. The bulk of the changes are cosmetic. The explosion effects have been revamped. There's a couple of new animations. The sounds are WAY cooler. The smoke trails for certain things have been revamped. Some new vehicle varients. A couple of innovative weapons for sure. New maps of course. We're still not sure what maps will make it - so I'm not going to list it.
It will be an AWESOME release. There are SOOO many refinements that it makes the game feel like modern combat. The old releases (to me) felt like a BF42 mod. Now its a whole new game.
5. When's it going to be released?
Can't say. We are ramping up testing and are going to push it through quick - but we want to make sure we get all the bugs out
als ik het goed begrijp wordt er wel verder gewerkt aan DC maar dan door minder mensen, patch 0.8 moet dus (hopelijk binnenkort) verschijnen
(trauma studios werken op dit moment mee aan Battlefield 2)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Verwijderd
Hum doet me herrinneren aan een stukje wat ik laatst in het Battlefield 2 topic poste
EA/DICE - listen Frank you kinda beat us to the punch with your mod and we've decided that by joining forces we can both still come out ahead.
Frank - I'm listening.
EA/DICE - ya see Frank when we first came out with BF1942 we envisioned creating a series of games encompassing different time settings but when you immediately came out with your mod well to be honest you kinda threw a wrench into our system. At the time there wasn't a whole lot we could do about it b/c BF1942 was still relatively new and your mod was creating good sales for our game. But now that BF:V turned out to be a flop we need to look forward for our next revenue generator. That's where you come in Frank. We want to turn your mod into the next installment of BF but we can't just make BF:DC b/c the DC community would'nt stand for it. I mean shit Frank your mod is free and BF:DC has to make money. You see our dilemma Frank?
Frank - so what would you propose?
EA/DICE - simple a whole new game entirely. We'll start with a new engine. Well kinda new, we'll just tweak the existing one and call it new and revolutionary. Then we'll bring your team to work with ours to create the new game and we'll call it BF2. But Frank there's just one catch. Frank - what's that?
EA/DICE - we need to kill DC.
Frank - WHAT!?
EA/DICE - Frank just hear us out...in order for BF2 to work your game can't keep developing. I mean how do we compete with free. Listen Frank I know this is your baby but don't you think it's time let the baby grow up? And if this thing does as well as we think it will let's just say your going to come out waaaaaaay ahead.
Frank - well since you put it that way I guess so.
EA/DICE - that-a-boy Frank, way to use your head. Like I said Frank we're all gonna come out ahead on this one.
EA/DICE - listen Frank you kinda beat us to the punch with your mod and we've decided that by joining forces we can both still come out ahead.
Frank - I'm listening.
EA/DICE - ya see Frank when we first came out with BF1942 we envisioned creating a series of games encompassing different time settings but when you immediately came out with your mod well to be honest you kinda threw a wrench into our system. At the time there wasn't a whole lot we could do about it b/c BF1942 was still relatively new and your mod was creating good sales for our game. But now that BF:V turned out to be a flop we need to look forward for our next revenue generator. That's where you come in Frank. We want to turn your mod into the next installment of BF but we can't just make BF:DC b/c the DC community would'nt stand for it. I mean shit Frank your mod is free and BF:DC has to make money. You see our dilemma Frank?
Frank - so what would you propose?
EA/DICE - simple a whole new game entirely. We'll start with a new engine. Well kinda new, we'll just tweak the existing one and call it new and revolutionary. Then we'll bring your team to work with ours to create the new game and we'll call it BF2. But Frank there's just one catch. Frank - what's that?
EA/DICE - we need to kill DC.
Frank - WHAT!?
EA/DICE - Frank just hear us out...in order for BF2 to work your game can't keep developing. I mean how do we compete with free. Listen Frank I know this is your baby but don't you think it's time let the baby grow up? And if this thing does as well as we think it will let's just say your going to come out waaaaaaay ahead.
Frank - well since you put it that way I guess so.
EA/DICE - that-a-boy Frank, way to use your head. Like I said Frank we're all gonna come out ahead on this one.
edit:
Ik weet dat er een 0.7 beta uit is, maar ik ben zo'n iemand die liever de finals speelt en geen beta's. Maar zou hiermee het probleem verholpen zijn? Moet dan nml wel kleine 600 mb downen.
Ik weet dat er een 0.7 beta uit is, maar ik ben zo'n iemand die liever de finals speelt en geen beta's. Maar zou hiermee het probleem verholpen zijn? Moet dan nml wel kleine 600 mb downen.
Sinds vorige week ben ik de (nu pas) de trotse bezitter van BF 1942 Deluxe edition. Ik heb dit spel gekocht voor hoe kan het ook anders: DC.
Echter -ik weet dat dit een bekend probleem is, zie dit topic:
DC crasht naar Windows na loading map - heb ik dus ook last van die crashes, maar de oplossingen helpen mij niet uit de brand.
BF1942 draait zonder problemen online/offline. DC draait zonder problemen offline : campagn/instant battle, maar echter online crasht ie na het 100% laden van een map -willekeurige map-.
Herinstallatie werkt niet en heb de nieuwste patches: BF1942 1.6, DC 0.6F.
Mijn specs:
A7N8x deluxe,
2600+ (non overgeclockt) (stressed 42 C)
Gigabyte Radeon 9700 Pro (non geclockt)(temp niet bekend, maar is al 2 jaar rete stabiel, en draait Singleplayer zonder probs)
Windows XP Pro Engels
Catalyst 4.5
DirectX 9
Monitor: Neovo X-17AV aangestuurd via DVI (zonder verloopstuk, dus echt DVI en niet VGA)
De oplossingen in gegeven topic geprobeerd -bij mij stonden de v-sync in OpenGl, en D3D standaard uit- mochten niet baten. De gegeven oplossing om bestanden van een andere pc over te nemen kan ik niet uitvoeren, omdat ik niemand ken die de bestanden ook heeft (ofwel die DC speelt).
Ik weet dat deze draad meer voor discussie over de gameplay is etc, en dat deze vraag evt in gegeven topic moet, maar daar is de laatste post van 5 jan. 2004.
Daarnaast zijn hier vele meer spelers die dit topic lezen dan een oud gekickt ander topic.
Uiteraard de website van DC en BF geraadpleegt, maar daar blijft de laatste post steken bij eind vorig jaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Seesar op 03-08-2004 15:04 ]
T60P Widescreen
Patch 1.6 gebruikt..?Seesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
edit:
Sinds vorige week ben ik de (nu pas) de trotse bezitter van BF 1942 Deluxe edition. Ik heb dit spel gekocht voor hoe kan het ook anders: DC.
DC crasht naar Windows na loading map - heb ik dus ook last van die crashes, maar de oplossingen helpen mij niet uit de brand.
BF1942 draait zonder problemen online/offline. DC draait zonder problemen offline : campagn/instant battle, maar echter online crasht ie na het 100% laden van een map -willekeurige map-.
Mijn specs:
A7N8x deluxe,
Gigabyte Radeon 9700 Pro (non geclockt)(temp niet bekend, maar is al 2 jaar rete stabiel, en draait Singleplayer zonder probs)
Windows XP Pro Engels
Catalyst 4.5
DirectX 9
Monitor: Neovo X-17AV aangestuurd via DVI (zonder verloopstuk, dus echt DVI en niet VGA)
De oplossingen in gegeven topic geprobeerd -bij mij stonden de v-sync in OpenGl, en D3D standaard uit- mochten niet baten. De gegeven oplossing om bestanden van een andere pc over te nemen kan ik niet uitvoeren, omdat ik niemand ken die de bestanden ook heeft (ofwel die DC speelt).
Ik weet dat deze draad meer voor discussie over de gameplay is etc, en dat deze vraag evt in gegeven topic moet, maar daar is de laatste post van 5 jan. 2004.
Daarnaast zijn hier vele meer spelers die dit topic lezen dan een oud gekickt ander topic.
Uiteraard de website van DC en BF geraadpleegt, maar daar blijft de laatste post steken bij eind vorig jaar.
De 0.6 is ook een "beta"...er zijn geen finals, waarom denk je dat die versie nummer 0.6 heeft en niet 1.0??? 0.7 Is gewoon de nieuwste en ik raad je ook aan die te installeren, want er is hier iig niks mis mee. En waarschijnlijk probeer je naar DC 0.7 servers te connecten, en dan heb je nogal weinig aan je 0.6Seesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
edit:
Lees zijn post nog eens
En dan nog een nieuwsbericht over DC:
BronDear DesertCombat Fans,
I know most of you are upset about the recent rumors of DC being dead. As you know, Trauma Studios has been busy working on future titles that will bring the next level of gameplay to your PC. During that time, I tried my best to find time to continue DC, but with no success. At this point, there are no future updates currently planned.
DC however is far from dead; it’s the community like yourselves that make it strong. With you, DC would have never existed. It’s because of you that DC was popular, I just did my best to collect the suggestions you have all given us. I would like to thank the DC testers, DC developers and the community for doing so much for the DC team, and DesertCombat. I am confident that the community will continue to extend DC and help keep it fun and exciting.
Sincerely,
Frank DeLise

Dank je wel, ik zal hem dan es gaan downloaden. het lijkt erop dat de ongein dan afgelopen is.
Zo niet, we'll let u know!
Zo niet, we'll let u know!
T60P Widescreen
Eeehm DC 0.6? Ik denk dat je je probleem gevonden hebt. We zijn nog steeds op 0.7Seesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Beetje uitgestorven zie ik, maar er is ook geen nieuw deel.;
Die bragg-map hoe kun je daar nu een beetje fatsoenlijk splen, je ziet geen bal.
Kun je een zaklamp aanzetten of nightvision ofzo, want anders is 't niet te spelen.
Die bragg-map hoe kun je daar nu een beetje fatsoenlijk splen, je ziet geen bal.
Kun je een zaklamp aanzetten of nightvision ofzo, want anders is 't niet te spelen.
Ik speel die meestal een beetje verdedigend. In het begin met de helikopter mee, vlag pakken en die verdedigen. Helaas geen nightvision.gp500 schreef op 27 augustus 2004 @ 09:36:
Beetje uitgestorven zie ik, maar er is ook geen nieuw deel.;
Volgens mij is bragg een soort van test om 's nachts te vechten. Vind hem ook niet echt speciaal.
bedankt maar waarom schieten sommigen je zo precies neer ook met dat anticheat spul aan.henk83 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:38:
[...]
Ik speel die meestal een beetje verdedigend. In het begin met de helikopter mee, vlag pakken en die verdedigen. Helaas geen nightvision.
Volgens mij is bragg een soort van test om 's nachts te vechten. Vind hem ook niet echt speciaal.
't lijkt neit of ze je op radar zien maar ze zien je wel snel, is een bug/cheat die die map helder maakt ofzo.
Verwijderd
sommige mensen kunnen nou éénmaal enorm goed overweg met sommige dingen. Speel voor de gein eens de infantry mod voor bf1942, je mag blij zijn als je na de eerste 10 keer d00d gaan een kill hebt
(als beginner dan
)

Check je page fileSeesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
edit:
Mijn specs:
A7N8x deluxe,
Windows XP Pro Engels
Catalyst 4.5
DirectX 9
Is er ook een manier om de tekst in NIET aliased weer te laten geven? Zijn sommige letters niet duidelijk te lezen, maar ook de namen niet.
volgens mij kan je bij ati in control panel bij D3d compabiliteitsmode alternatief pixelcenter inschakelen, dit zou hier een oplossing kunnen bieden....
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Schop!
Is de laatste versie 0.8 / DC Final inmiddels al uit? www.desertcombat.com doet het (hier) niet
Is de laatste versie 0.8 / DC Final inmiddels al uit? www.desertcombat.com doet het (hier) niet
Nee is nog niet uit. Maar verbaast me niet als hij vrijdag of zaterdag uit komt.CU2morO schreef op 06 september 2004 @ 23:34:
Schop!
Er zijn inmiddels wel 2 nieuwe videos uitgekomen, met nieuwe maps en speelgoed.
video 1 : http://www.fileplanet.com...d/dc_final_promomovie.zip
video 2 : http://www.fileplanet.com...ld/dcmaps/dcfinalvid2.rar
wat is dan op dit moment de homepage van DC?
Eigenlijk www.desertcombat.com. Maar aangezien Trauma nu van Dice is, en zij geen DC meer gaan uitbrengen, denk ik dat je voor info bent aangewezen op het 'officiele' Desertcombat forum.CU2morO schreef op 12 september 2004 @ 05:17:
wat is dan op dit moment de homepage van DC?
Helaas gaat dat forum al een tijd niet echt meer over DC maar meer over amerikaanse politiek

Verwijderd
Heb BF1942 en DC er maar weer eens opgezet....
Jammer dat er geen nieuwe versies meer komen.
Alleen nog steeds zoveel noobs die nog nooit hebben gehoord van teamplay...
haha daarom zit ik nog niet onlineVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 14:52:
Heb BF1942 en DC er maar weer eens opgezet....
Want sommige AI zijn nog vele male beter dan sommige mensne die op de servers lopen
Maar het blijft wel een verslavend spel
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik ben ook sinds kort weer begonnen...
Ik verbaas me alleen nog steeds over 1 ding! Anderen schieten mij met het grootste gemak uit de lucht met een stinger, hoe hoog ik ook vlieg! Dat ding zou ook heatseaking zijn maar als ik een heli probeer neer te halen met een stinger dan raak ik nooit wat. Dat ding volgt hem ook helemaal niet, en dat zou een heatseaker toch moeten doen of ben ik nou gek.
Is er misschien een speciale techniek voor om ermee te schieten? Help me eruit plz
Ik verbaas me alleen nog steeds over 1 ding! Anderen schieten mij met het grootste gemak uit de lucht met een stinger, hoe hoog ik ook vlieg! Dat ding zou ook heatseaking zijn maar als ik een heli probeer neer te halen met een stinger dan raak ik nooit wat. Dat ding volgt hem ook helemaal niet, en dat zou een heatseaker toch moeten doen of ben ik nou gek.
Is er misschien een speciale techniek voor om ermee te schieten? Help me eruit plz
een stinger gaat gewoon recht toe recht aan, dus hij zal echt nie met een boogje een heli of vliegtuig achtervolgen, littlebirds schiet je neer met 1 stinger raket, een hind of apache met 2 stingers (wel goed raken uiteraard
)
hoe het beste te raken: goed mikken kijken welke kant hij op vliegt en er iets voor mikken.
tip: apache kan je met 1 rpg raket ook killen, maar dan moet je wel goed kunnen mikken
hoe het beste te raken: goed mikken kijken welke kant hij op vliegt en er iets voor mikken.
tip: apache kan je met 1 rpg raket ook killen, maar dan moet je wel goed kunnen mikken
Verwijderd
Helaas zijn ze officieel gestopt met het verder ontwikkelen van DC, maar een paar dev's zijn wel verder gegaan oid.
http://forums.hexus.net/showthread.php?t=25140
Er is onlangs een 0.8b (beta dus) uitgebracht.
"We have talked to testers and developers of .8 and have come to a compromise. We have removed the download link and giving a formal apology. Our decision to release this .8b was to bring the community a demo of the the Final Version of .8 We apologize to the developers and testers, as many believe our actions were un-ethical. At this time we can not discuss the details of the compromise, but we ask you to check back often for the final version which we will have up. DC-Central.com is still up and running as our DC News Source. We thank our supporters and for those who threaten to boycott our site we ask you at least read our apology. For those playing .8b, please enjoy, but there is much to come in the final release. Thank You, and God Bless."
Iemand die hem heeft gespeeld en er wat meer over kan vertellen?
http://forums.hexus.net/showthread.php?t=25140
Er is onlangs een 0.8b (beta dus) uitgebracht.
"We have talked to testers and developers of .8 and have come to a compromise. We have removed the download link and giving a formal apology. Our decision to release this .8b was to bring the community a demo of the the Final Version of .8 We apologize to the developers and testers, as many believe our actions were un-ethical. At this time we can not discuss the details of the compromise, but we ask you to check back often for the final version which we will have up. DC-Central.com is still up and running as our DC News Source. We thank our supporters and for those who threaten to boycott our site we ask you at least read our apology. For those playing .8b, please enjoy, but there is much to come in the final release. Thank You, and God Bless."
Iemand die hem heeft gespeeld en er wat meer over kan vertellen?
Verwijderd
Het gaat nu eindelijk gebeuren ! DC final komt dit weekend uit!
http://fpscentral.ampedne...?game=1&site=news&id=7729
Hij is uit! Mirrors: http://www.forumplanet.co....asp?fid=5900&tid=1505125
Jah en hier istie danVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 21:21:
Het gaat nu eindelijk gebeuren ! DC final komt dit weekend uit!![]()

edit:
lol....dubbelpost
lol....dubbelpost
[ Voor 31% gewijzigd door whyz op 17-10-2004 10:38 ]
Verwijderd
Alhoewel ik absoluut geen DC fan ben toch maar een mirror
hou deze een beetje binnen GoT en hooguit wat vrienden ofzo, bij teveel dataverkeer haal ik het offline 
http://www.bfmaps.nl/~lighteye/dc/dc_final_client.exe
http://www.bfmaps.nl/~lighteye/dc/dc_final_client.exe
IS deze een update voor de huidige DC of moet je eerst je oude DC er afgooien voordat je deze er op kan gooien?
Want werk DC Extended DC 0.7.1 dan nog wel ?
Of zit dat er nu gelijk in gebakken?
Want werk DC Extended DC 0.7.1 dan nog wel ?
Of zit dat er nu gelijk in gebakken?
[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 14:14 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
kan er gewoon overheen lijkt mij
Verwijderd
Dit is alweer de 1000ste post. Wie biedt zich aan om een nieuw deel, met een nieuwe startpost (deze is al bijna antiek) te maken?
0.7 is wel gewoon nodig om de final te kunnen spelen.
Alleen aan de client full heb je dus niks.
Alleen aan de client full heb je dus niks.
Dit is nog wel een beta van de final, toch?
| Specs Aurora24 | My music |
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Huh..?
"The DC_Final team has taken parachutes and stingers out of the gameplay. What does this mean? It's fun now. Troops choosing to utilize the blackhawk or little bird must now land in order for them to exit. The opposition side will still have a chance to shoot down the helicopters through the use of an RPG pack located in various points on the map"
Geen Stingers meer
Hier te vinden: http://fpscentral.ampedne...?game=1&site=news&id=7729
"The DC_Final team has taken parachutes and stingers out of the gameplay. What does this mean? It's fun now. Troops choosing to utilize the blackhawk or little bird must now land in order for them to exit. The opposition side will still have a chance to shoot down the helicopters through the use of an RPG pack located in various points on the map"
Geen Stingers meer

Hier te vinden: http://fpscentral.ampedne...?game=1&site=news&id=7729
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 11:32 ]
Parachutes ook? Grappig want die heb ik net nog gebruikt...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
je hebt 2 verschillende lostvillage's 1tje met en 1 zonderBor_de_Wollef schreef op 18 oktober 2004 @ 11:37:
Verwijderd
Ik ben nog geen 1 DC final server tegengekomen.
Sommige servers claimen wel dat ze 0.8 final zijn maar para en stingers werken nogsteeds dus blijken gewoon 0.7 servers te zijn...
Sommige servers claimen wel dat ze 0.8 final zijn maar para en stingers werken nogsteeds dus blijken gewoon 0.7 servers te zijn...

Oo, 'k gisteravond toch echt DC Final gespeeld...Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 12:40:
Ik ben nog geen 1 DC final server tegengekomen.
Je moet wel ff "DeserCombat Final" kiezen bij game type (of hoe dat ook heet) dat is waar je kunt kiezen tussen bf1942, DesertCombat en nu dus ook Desert Combat Final....
Dat heeft alleen betrekking tot de map Lost Village.Bor_de_Wollef schreef op 18 oktober 2004 @ 11:37:
De server files zijn gewoon te downloaden. En je moet inderdaad wel eerst Final kiezen als custom game om hem te spelen.
IMO: Final is een erg lekkere release!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
idd.., ze hebben aardig wat weizigingen in de "oude" maps gemaakt en ik moet zeggen ze zijn daardoor een eind beter speelbaar geworden....
Verwijderd
ik voel me wel geroepen maar ik ben niet zo creatief in het maken van een startpost.. dan zou het een schaamteloze kopie worden
Dat is niet erg ionize, met een kleine aanpassing in de startpost is ie weer up-to-date 
Dan kan deze asap dicht.
Dan kan deze asap dicht.
Verwijderd
ok... done..:P
Desert Combat - Battlefield 1942 Modification (deel III)
Desert Combat - Battlefield 1942 Modification (deel III)
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 23:35 ]
Desert Combat - Battlefield 1942 Modification (deel III) met dank aan ionize
Dit topic is gesloten.