Ja, ik ben hier eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar, het is een beetje veel werk om alle maps helemaal uit te kammenBladePHQ schreef op 14 februari 2004 @ 16:58:
Heeft iemand een map oid waar die sniperrifles liggen ?

301SQN
Ja, ik ben hier eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar, het is een beetje veel werk om alle maps helemaal uit te kammenBladePHQ schreef op 14 februari 2004 @ 16:58:
Heeft iemand een map oid waar die sniperrifles liggen ?
301SQN
daarmee kun je mensen aan je buddylist toevoegen......joostve schreef op 16 februari 2004 @ 19:03:
wat doet die functie ADD BUDDY/ DROP BUDDY eigenlijk?
zit in het vote map menu
[ Voor 6% gewijzigd door Eijkb op 19-02-2004 14:44 ]
.
.
.
Verwijderd
Ik heb nog geen profielnaam gezien ik het spel niet opgestart krijg. Daarom effe een kopie van /default/video.con:Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 22:27:
Post (of edit je post) eens de inhoud van:
x:\Battlefield_dir.\Mods\bf1942\Settings\Profiles\jouw_profielnaam_die_je_gebruikt\Video.con
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| rem Optimal setting for CPU > 1400 MHZ game.setGameDisplayMode 800 600 32 0 game.setDetailTexture 4 game.setShadows 1 game.setEnvironmentMapping 1 game.setGraphicsQuality 3 game.setLightmaps 1 game.setRenderWhenSpawnMenu 1 game.setMenuViewdistance 100 game.setEffectsQuality 3 game.setPerformance 3 |
[ Voor 28% gewijzigd door Eijkb op 20-02-2004 12:50 ]
.
.
Verwijderd
ja hier heb ik ook last van..Sipio schreef op 21 februari 2004 @ 09:22:
Heb DC 0.7 er nu ook alweer ff opstaan en net weer ff willen spelen alleen was dat onmogelijk vanwege grafische probs.
Er vallen gewoon complete textures helemaal weg en het beeld lijkt dan bijna helemaal wit te worden.
Het vreemde is dat ik sinds de vorige keer dat ik gewoon goed kon spelen helemaal niks veranderd heb aan mijn PC qua drivers of wat dan ook.
Heb een 5900 XT en zal die nieuwe 53.03 drivers eens proberen in de hoop dat het helpt.
Ik heb ook een dual monitor setup, en moet eerst de tweede monitor uitschakelen bij de beeldinstellingen (dus eigenlijk naar single monitor gaan), om BF1942 goed te kunnen spelen. Je zou dit dus ook eens kunnen proberen.Eijkb schreef op 20 februari 2004 @ 12:48:
[...]Verder heb ik een dual monitor setup. Kan dat nog roet in het eten gooien?
| Specs Aurora24 | My music |
Lost village: in de bunker bij allied basegeforceddq schreef op 16 februari 2004 @ 23:07:
[...]
Ja, ik ben hier eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar, het is een beetje veel werk om alle maps helemaal uit te kammen.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Je hebt gelijk, ik blijf ook het probleem houden met de 53.03ja hier heb ik ook last van..Heb na een format c bf er weer opgezet met dc 0.7 en soms vallen complete textures weg. Ik heb ook de nieuwste 53.03 drivers
Verwijderd
nog meer mensen hier met dat probleem.. en ook een oplossing hebben?Sipio schreef op 22 februari 2004 @ 12:12:
[...]
Je hebt gelijk, ik blijf ook het probleem houden met de 53.03
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
heb ikjeehaa schreef op 03 maart 2004 @ 18:44:
ik zou gewoon een joystick gebruikenmaar het is nog chiller om daar een gashendel(tje) bij te hebben en een paar knopjes/schuifje voor je rudder
Voor zover ik weet zijn joysticks nog altijd grotendeels mechanisch. (Bedoel ik die draai assen mee) En er zit altijd wel een beetje speling in die assen zelfs bij je dierbare hotas. Enigste voordeel vind ik het vertrouwde gevoel van de joystick. (je weet welke richting je opgaat omdat je ook die richting op duwt of trekt) Met muis kun je snel gedisorienteerd raken tijdens het vliegen.jeehaa schreef op 03 maart 2004 @ 19:29:
dan een joystick? dat zeker niet! ik heb een hele hotas installatie hier en dat is gewoon echt het meest nauwkeurige
[afbeelding]
Verwijderd
js heb ik dus ookVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 23:10:
haha nu weet ik nog niet hoe ik dat ding in de lucht houd, hij gaat altijd een kant op die ik niet wil, of over de kop o.i.d.... ???
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Instant combat oid, spelers op 400% zetten, tickets op 400%, map als El Alamein nemen, en gewoon erin springen.... Eerst een paar keer gewoon om dat ding te leren besturen, daarna steeds meer beweging erin gooien door om je as te draaien (en tegen sturen als je wilt stoppen met draaien!) en uiteindelijk gewoon rond gaan vliegen...Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 00:00:
Oefening baart kunst....Gewoon een lannetje starten en op een mapje gaan vliegen....
www.avpnews.com
Verwijderd
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door The_Scarabial op 08-03-2004 19:33 ]
Verwijderd
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
in El Alamein heb je daar totaal geen last van...Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:06:
Nadeel is dan dat je niet fatsoenlijk de kans krijgt te oefenen aangezien er constant op je geschoten wordt....
www.avpnews.com
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Verwijderd
Verwijderd
Blijft mijn favoriete game... Elke dag nog wel minimaal een uurtjefarmacop schreef op 08 maart 2004 @ 17:39:
Even een pass naar voren...
Ik merk dat DC wat aan enthousiasme verliest hier op GoT. Blijf het een fijne mod vinden waar ik nog veel plezier aan beleef, samen met mijn buddy's. Wat ik jammer vind is dat er door de Battlefieldspelers ietwat minderwaardig gedaan wordt over DC, je zou te makkelijk kills maken etc. DC is bij elke nieuwe versie weer aangepast qua balans zodat het eerlijker zou moeten verlopen. Daarbij werkt het feit dat er makkelijk kills gemaakt kunnen worden evengoed tegen je als met je. Ikzelf beleef net zoveel plezier aan een goede pot Battlefield1942 als aan een pot DC, maar vind het gewoon leuker om met een snelle tank rond te rossen die in een rechte streep schiet ipv een leuk flauw boogjeIk hoop nu natuurlijk op wat bijval, zodat dit topic weer een beetje gaat leven...
Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
klik hierReut schreef op 09 april 2004 @ 12:03:
Ik wil deze mod downen. Ik kan alleen geen goede mirror vinden, en op bfmaps.nl krijg ik ook al geen toegang om hem te downen
Heeft iemand misschien een idee waar ik hem vandaan kan halen?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:04 ]
alleen wel gauw kapot als je geraakt wordt met stingerVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:38:
[...]
Ben overigens heli pilot @ joystick... vooral die kleine prop met guns en hellfires roeleert zwaar. Lekker licht wendbaar dingetje
nee dan ben je niet gekicked, want dan staat er kicked from server.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:03:
Heb nog ff een vraagje. Ken iemand die vaak op een server speelt.
Wil daar ook een keertje spelen, dus probeer ook op die server te komen.
Maar kom er nooit in, map laad wel helemaal kan meestal ook nog wapen kiezen.
Dan staat er "disconnect from server" en springt weer terug naar menu.
Ook al zit de server nog lang niet vol.
Betekend dit dat ik gekicked ben?
Verwijderd
Ja dat staat allemaal goed, heb ook een legale versie van bf.HKS-Skyline schreef op 18 april 2004 @ 22:33:
[...]
nee dan ben je niet gekicked, want dan staat er kicked from server.
ik denk dat het iets met je verbinding is of met je bf versie.
heb je punkbuster enabled? heb je een legale key? misschien iets met je firewall?
Heb je al de nieuwste drivers voor je videokaart geinstalleerd? Dat hielp bij mij wel met mn radeon 8500 (was ook een punt in de changelog: fixes corrupted textures in battlefield).Grijns schreef op 24 april 2004 @ 13:35:
Ik heb iets vreemds met dc. na een tijdje gaat het beeld flippen en mis ik op eens textures. in alle andere spellen die ik heb gat alles wel gewoon goed.... is hier een reden voor?
Verwijderd
ok, heb het probleem gevonden. Het is mijn router die dit doet.HKS-Skyline schreef op 18 april 2004 @ 22:33:
[...]
nee dan ben je niet gekicked, want dan staat er kicked from server.
ik denk dat het iets met je verbinding is of met je bf versie.
heb je punkbuster enabled? heb je een legale key? misschien iets met je firewall?
ik denk dat het gewoon bij bf1942 blijft, en ik wacht eigenlijk op de final release van DC 1.00, ik wil die sthealth bommenwerper is een keer vliegeneghie schreef op 05 mei 2004 @ 13:30:
Gewoon op enter toets drukken helpt denk ik wel, of de knop scoreboard_vote_map.
Weet trouwens iemand of desertcombat verder gaat op bf vietnam of blijft hij bij bf 1942
waar lees jij dan dat die moet komen?The_Scarabial schreef op 05 mei 2004 @ 16:55:
[...]
ik denk dat het gewoon bij bf1942 blijft, en ik wacht eigenlijk op de final release van DC 1.00, ik wil die sthealth bommenwerper is een keer vliegen
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 18:18 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 02-07-2004 21:19 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Seesar op 03-08-2004 15:04 ]
T60P Widescreen
Patch 1.6 gebruikt..?Seesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
edit:
Ik weet dat er een 0.7 beta uit is, maar ik ben zo'n iemand die liever de finals speelt en geen beta's. Maar zou hiermee het probleem verholpen zijn? Moet dan nml wel kleine 600 mb downen.
Sinds vorige week ben ik de (nu pas) de trotse bezitter van BF 1942 Deluxe edition. Ik heb dit spel gekocht voor hoe kan het ook anders: DC.
Echter -ik weet dat dit een bekend probleem is, zie dit topic:
DC crasht naar Windows na loading map - heb ik dus ook last van die crashes, maar de oplossingen helpen mij niet uit de brand.
BF1942 draait zonder problemen online/offline. DC draait zonder problemen offline : campagn/instant battle, maar echter online crasht ie na het 100% laden van een map -willekeurige map-.
Herinstallatie werkt niet en heb de nieuwste patches: BF1942 1.6, DC 0.6F.
Mijn specs:
A7N8x deluxe,
2600+ (non overgeclockt) (stressed 42 C)
Gigabyte Radeon 9700 Pro (non geclockt)(temp niet bekend, maar is al 2 jaar rete stabiel, en draait Singleplayer zonder probs)
Windows XP Pro Engels
Catalyst 4.5
DirectX 9
Monitor: Neovo X-17AV aangestuurd via DVI (zonder verloopstuk, dus echt DVI en niet VGA)
De oplossingen in gegeven topic geprobeerd -bij mij stonden de v-sync in OpenGl, en D3D standaard uit- mochten niet baten. De gegeven oplossing om bestanden van een andere pc over te nemen kan ik niet uitvoeren, omdat ik niemand ken die de bestanden ook heeft (ofwel die DC speelt).
Ik weet dat deze draad meer voor discussie over de gameplay is etc, en dat deze vraag evt in gegeven topic moet, maar daar is de laatste post van 5 jan. 2004.
Daarnaast zijn hier vele meer spelers die dit topic lezen dan een oud gekickt ander topic.
Uiteraard de website van DC en BF geraadpleegt, maar daar blijft de laatste post steken bij eind vorig jaar.
De 0.6 is ook een "beta"...er zijn geen finals, waarom denk je dat die versie nummer 0.6 heeft en niet 1.0??? 0.7 Is gewoon de nieuwste en ik raad je ook aan die te installeren, want er is hier iig niks mis mee. En waarschijnlijk probeer je naar DC 0.7 servers te connecten, en dan heb je nogal weinig aan je 0.6Seesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
edit:
Ik weet dat er een 0.7 beta uit is, maar ik ben zo'n iemand die liever de finals speelt en geen beta's. Maar zou hiermee het probleem verholpen zijn? Moet dan nml wel kleine 600 mb downen.
Lees zijn post nog eens
BronDear DesertCombat Fans,
I know most of you are upset about the recent rumors of DC being dead. As you know, Trauma Studios has been busy working on future titles that will bring the next level of gameplay to your PC. During that time, I tried my best to find time to continue DC, but with no success. At this point, there are no future updates currently planned.
DC however is far from dead; it’s the community like yourselves that make it strong. With you, DC would have never existed. It’s because of you that DC was popular, I just did my best to collect the suggestions you have all given us. I would like to thank the DC testers, DC developers and the community for doing so much for the DC team, and DesertCombat. I am confident that the community will continue to extend DC and help keep it fun and exciting.
Sincerely,
Frank DeLise
T60P Widescreen
Eeehm DC 0.6? Ik denk dat je je probleem gevonden hebt. We zijn nog steeds op 0.7Seesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Ik speel die meestal een beetje verdedigend. In het begin met de helikopter mee, vlag pakken en die verdedigen. Helaas geen nightvision.gp500 schreef op 27 augustus 2004 @ 09:36:
Beetje uitgestorven zie ik, maar er is ook geen nieuw deel.;
Die bragg-map hoe kun je daar nu een beetje fatsoenlijk splen, je ziet geen bal.
Kun je een zaklamp aanzetten of nightvision ofzo, want anders is 't niet te spelen.
bedankt maar waarom schieten sommigen je zo precies neer ook met dat anticheat spul aan.henk83 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:38:
[...]
Ik speel die meestal een beetje verdedigend. In het begin met de helikopter mee, vlag pakken en die verdedigen. Helaas geen nightvision.
Volgens mij is bragg een soort van test om 's nachts te vechten. Vind hem ook niet echt speciaal.
Verwijderd
Check je page fileSeesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
edit:
Sinds vorige week ben ik de (nu pas) de trotse bezitter van BF 1942 Deluxe edition. Ik heb dit spel gekocht voor hoe kan het ook anders: DC.
Echter -ik weet dat dit een bekend probleem is, zie dit topic:
DC crasht naar Windows na loading map - heb ik dus ook last van die crashes, maar de oplossingen helpen mij niet uit de brand.
BF1942 draait zonder problemen online/offline. DC draait zonder problemen offline : campagn/instant battle, maar echter online crasht ie na het 100% laden van een map -willekeurige map-.
Mijn specs:
A7N8x deluxe,
2600+ (non overgeclockt) (stressed 42 C)
Gigabyte Radeon 9700 Pro (non geclockt)(temp niet bekend, maar is al 2 jaar rete stabiel, en draait Singleplayer zonder probs)
Windows XP Pro Engels
Catalyst 4.5
DirectX 9
Monitor: Neovo X-17AV aangestuurd via DVI (zonder verloopstuk, dus echt DVI en niet VGA)
De oplossingen in gegeven topic geprobeerd -bij mij stonden de v-sync in OpenGl, en D3D standaard uit- mochten niet baten. De gegeven oplossing om bestanden van een andere pc over te nemen kan ik niet uitvoeren, omdat ik niemand ken die de bestanden ook heeft (ofwel die DC speelt).
Ik weet dat deze draad meer voor discussie over de gameplay is etc, en dat deze vraag evt in gegeven topic moet, maar daar is de laatste post van 5 jan. 2004.
Daarnaast zijn hier vele meer spelers die dit topic lezen dan een oud gekickt ander topic.
Uiteraard de website van DC en BF geraadpleegt, maar daar blijft de laatste post steken bij eind vorig jaar.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Nee is nog niet uit. Maar verbaast me niet als hij vrijdag of zaterdag uit komt.CU2morO schreef op 06 september 2004 @ 23:34:
Schop!
Is de laatste versie 0.8 / DC Final inmiddels al uit? www.desertcombat.com doet het (hier) niet
Eigenlijk www.desertcombat.com. Maar aangezien Trauma nu van Dice is, en zij geen DC meer gaan uitbrengen, denk ik dat je voor info bent aangewezen op het 'officiele' Desertcombat forum.CU2morO schreef op 12 september 2004 @ 05:17:
wat is dan op dit moment de homepage van DC?
Verwijderd
haha daarom zit ik nog niet onlineVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 14:52:
Heb BF1942 en DC er maar weer eens opgezet....
Jammer dat er geen nieuwe versies meer komen.
Alleen nog steeds zoveel noobs die nog nooit hebben gehoord van teamplay...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jah en hier istie danVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 21:21:
Het gaat nu eindelijk gebeuren ! DC final komt dit weekend uit!![]()
http://fpscentral.ampedne...?game=1&site=news&id=7729
[ Voor 31% gewijzigd door whyz op 17-10-2004 10:38 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 14:14 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq