Desert Combat - Battlefield 1942 Modification (Deel II)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.866 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
BladePHQ schreef op 14 februari 2004 @ 16:58:
Heeft iemand een map oid waar die sniperrifles liggen ?
Ja, ik ben hier eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar, het is een beetje veel werk om alle maps helemaal uit te kammen :X.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
joostve schreef op 16 februari 2004 @ 19:03:
wat doet die functie ADD BUDDY/ DROP BUDDY eigenlijk?
zit in het vote map menu
daarmee kun je mensen aan je buddylist toevoegen......

die buddylist zit er al langer in, iedereen in je buddylist krijgt een groen kleurtje in nametags, minimap en scoreboard. kun je ze makkelijker herkennen

TheS4ndm4n#1919

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Als je nog een snelle mirror zoekt: Skynet.be (full install 0.7)

[ Voor 6% gewijzigd door Eijkb op 19-02-2004 14:44 ]

.

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Ik heb een originele Battlefield. Tijden niet gespeeld en nu juist weer geinstalleerd. Het werkt, totdat ik Patch 1.6 erop installeer. Dan crashed tie weer naar de desktop vlak na het opstarten. Ik krijg nog een splash screen en verder noppes. Ik heb de forceware Nvidea drivers en dat forcerefresh tooltje. Wat nu weer?

.

Verwijderd

faq lezen?

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Heb ik al gelezen, en dat refresh rates staat keurig op 1. Ook geprobeerd met 0. Had ik inderdaad moeten vermelden.

.

Verwijderd

Post (of edit je post) eens de inhoud van:

x:\Battlefield_dir.\Mods\bf1942\Settings\Profiles\jouw_profielnaam_die_je_gebruikt\Video.con

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 22:27:
Post (of edit je post) eens de inhoud van:

x:\Battlefield_dir.\Mods\bf1942\Settings\Profiles\jouw_profielnaam_die_je_gebruikt\Video.con
Ik heb nog geen profielnaam gezien ik het spel niet opgestart krijg. Daarom effe een kopie van /default/video.con:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
rem Optimal setting for CPU > 1400 MHZ
game.setGameDisplayMode 800 600 32 0
game.setDetailTexture 4
game.setShadows 1
game.setEnvironmentMapping 1
game.setGraphicsQuality 3
game.setLightmaps 1
game.setRenderWhenSpawnMenu 1
game.setMenuViewdistance 100
game.setEffectsQuality 3
game.setPerformance 3

Kan het iets te maken hebben mijn Geforce Ti4200? Ik heb daar net de nieuwste Forceware drivers voor geinstalleerd (53.03(?)).

Kan me herinneren dat ik dit tijden geleden ook al had. En op diverse fora's lees je van dit soort problemen.... en oplossingen zijn er ook wel, maar helaas vooralsnog niet voor mijn geval. Iemand bekend met uitgebreide FAQ's over dit euvel? Die verder gaan als het nulletje veranderen in een eentje?

Verder heb ik een dual monitor setup. Kan dat nog roet in het eten gooien?

[ Voor 28% gewijzigd door Eijkb op 20-02-2004 12:50 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Arghh... heb nu met cloneCD en Deamontools een image & virtual drive gemaakt. Nu werkt het wel. En dat na het installeren van de Via latency patch. Wat een bokkesprongen je wel niet moet maken voor een spelletje.... Tot in mijn vizier :p

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb DC 0.7 er nu ook alweer ff opstaan en net weer ff willen spelen alleen was dat onmogelijk vanwege grafische probs.
Er vallen gewoon complete textures helemaal weg en het beeld lijkt dan bijna helemaal wit te worden.

Het vreemde is dat ik sinds de vorige keer dat ik gewoon goed kon spelen helemaal niks veranderd heb aan mijn PC qua drivers of wat dan ook.

Heb een 5900 XT en zal die nieuwe 53.03 drivers eens proberen in de hoop dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op 21 februari 2004 @ 09:22:
Heb DC 0.7 er nu ook alweer ff opstaan en net weer ff willen spelen alleen was dat onmogelijk vanwege grafische probs.
Er vallen gewoon complete textures helemaal weg en het beeld lijkt dan bijna helemaal wit te worden.

Het vreemde is dat ik sinds de vorige keer dat ik gewoon goed kon spelen helemaal niks veranderd heb aan mijn PC qua drivers of wat dan ook.

Heb een 5900 XT en zal die nieuwe 53.03 drivers eens proberen in de hoop dat het helpt.
ja hier heb ik ook last van.. :S Heb na een format c bf er weer opgezet met dc 0.7 en soms vallen complete textures weg. Ik heb ook de nieuwste 53.03 drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Eijkb schreef op 20 februari 2004 @ 12:48:
[...]Verder heb ik een dual monitor setup. Kan dat nog roet in het eten gooien?
Ik heb ook een dual monitor setup, en moet eerst de tweede monitor uitschakelen bij de beeldinstellingen (dus eigenlijk naar single monitor gaan), om BF1942 goed te kunnen spelen. Je zou dit dus ook eens kunnen proberen.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

ik heb dual monitor met een ati 9600XT, en ik heb gewoon irc en msn aan staan op monitor nr2 als ik speel, nergens last van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 10-09 19:36

DinX

Motormuis

geforceddq schreef op 16 februari 2004 @ 23:07:
[...]

Ja, ik ben hier eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar, het is een beetje veel werk om alle maps helemaal uit te kammen :X.
Lost village: in de bunker bij allied base
weapon bunkers: in de grote schuur op de eerste verdieping

in sea rigs moet er normaal ook 1 liggen op het dek van het vliegdekschip

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fpscentral.com...b12512e2f6&threadid=60597

Voor mensen die het spel nog niet hebben, hierboven een kleine opsomming van werkende servers :)
Misschien kan dit ff in de startpost van TS worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ja hier heb ik ook last van.. :S Heb na een format c bf er weer opgezet met dc 0.7 en soms vallen complete textures weg. Ik heb ook de nieuwste 53.03 drivers
Je hebt gelijk, ik blijf ook het probleem houden met de 53.03 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op 22 februari 2004 @ 12:12:
[...]

Je hebt gelijk, ik blijf ook het probleem houden met de 53.03 |:(
nog meer mensen hier met dat probleem.. en ook een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik moet een correctie maken, ik had gisteren idd de 53.03 geinstalleerd en heb toen heel even goed kunnen spelen.
Toen ik dus vanmorgen weer verder wou kreeg ik dus dezelfde problemen weer zoals hierboven al beschreven.

Echter toen ik bij mij driver info keek zag ik dat de 52 xx drivers weer geinstalleerd waren, geen idee hoe dat mogelijk is maar wellicht is er dus gisteren wat misgegaan met de instal.

Heb dus de 53.03 opnieuw geinstalleerd en heb net 2 uur achter elkaar kunnen spelen zonder problemen.

De 53.03 hebben dus voor mij het probleem toch opgelost.

Mischien heel ff voor de zekerheid checken of je daadwerlijk de 53.03 geinstalleerd hebt?

Heb op de DC forums het probleem ook opgezocht en daar waren er een paar die ook geen probs meer hadden met de 53.03 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
dan ga ik dat ook maar eens proberen want ik word er af en toe ook niet goed van, allemaal rare strepen en kleuren, zelfs zo erg dat als achter een nog zichtbare berg zakt met je heli, en de berg verdwijnt ineens door het graph probleem, dan zie je de enemy er dwars doorheen wandelen. tis dus ook niet eerlijk zo

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GF4 4200TI 128Mb van MSI doet t met de 53.03 driver uitstekend.
In het verleden wel problemen van dien aard gehad, ook soms dat diverse panden of voertuigen ineens alle kleuren van de regenboog hadden. Maar sinds installatie 53.03 driver geen probs meer.
Laatste directx al geprobeerd? Kan soms ook helpen. hoewel gf4 volgens mij een dx8 kaart is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

The_Scarabial

MTB for life!

hier met gf4 ti4200 128mb ook geen last ook niet met oudere drivers, 44.03 at the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bestuur ik nu goed een helicopter? K doe t net een paar dagen, vet verslavend :P. Maar wat is beter, joystik of toetsenbord + muis?? Ik hou dat ding echt niet in de lucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik zou gewoon een joystick gebruiken :) maar het is nog chiller om daar een gashendel(tje) bij te hebben en een paar knopjes/schuifje voor je rudder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op 03 maart 2004 @ 18:44:
ik zou gewoon een joystick gebruiken :) maar het is nog chiller om daar een gashendel(tje) bij te hebben en een paar knopjes/schuifje voor je rudder
heb ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gewoon met muis en keyboard. Is ff wennen maar is stukken nauwkeuriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
dan een joystick? dat zeker niet! ik heb een hele hotas installatie hier en dat is gewoon echt het meest nauwkeurige
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/yes_new.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jeehaa schreef op 03 maart 2004 @ 19:29:
dan een joystick? dat zeker niet! ik heb een hele hotas installatie hier en dat is gewoon echt het meest nauwkeurige
[afbeelding]
Voor zover ik weet zijn joysticks nog altijd grotendeels mechanisch. (Bedoel ik die draai assen mee) En er zit altijd wel een beetje speling in die assen zelfs bij je dierbare hotas. Enigste voordeel vind ik het vertrouwde gevoel van de joystick. (je weet welke richting je opgaat omdat je ook die richting op duwt of trekt) Met muis kun je snel gedisorienteerd raken tijdens het vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nu weet ik nog niet hoe ik dat ding in de lucht houd, hij gaat altijd een kant op die ik niet wil, of over de kop o.i.d.... ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 23:10:
haha nu weet ik nog niet hoe ik dat ding in de lucht houd, hij gaat altijd een kant op die ik niet wil, of over de kop o.i.d.... ???
js heb ik dus ook :X

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oefening baart kunst....Gewoon een lannetje starten en op een mapje gaan vliegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 00:00:
Oefening baart kunst....Gewoon een lannetje starten en op een mapje gaan vliegen....
Instant combat oid, spelers op 400% zetten, tickets op 400%, map als El Alamein nemen, en gewoon erin springen.... Eerst een paar keer gewoon om dat ding te leren besturen, daarna steeds meer beweging erin gooien door om je as te draaien (en tegen sturen als je wilt stoppen met draaien!) en uiteindelijk gewoon rond gaan vliegen...

kwestie van een paar uurtjes...

Joystick vliegt VEEL relaxter dan het constante gesleep met je muis, en kwa nauwkeurigheid doet het niet voor elkaar onder :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel is dan dat je niet fatsoenlijk de kans krijgt te oefenen aangezien er constant op je geschoten wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik gebruik altijd gewoon de pijltjes en W S A D voor het sturen van dat ding. W S A D voor gewoon sturen/gas en pijltjes voor kantelen. Vind ik veel fijner dan joystick. Ik vlieg dan ook al een tijdje gewoon met pijltjes terwijl ik wel een joystick heb (Logitech extreme 3d pro). Ik vind alleen de joystick niet echt zo nauwkeurig, de pijltjes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Even een pass naar voren...

Ik merk dat DC wat aan enthousiasme verliest hier op GoT. Blijf het een fijne mod vinden waar ik nog veel plezier aan beleef, samen met mijn buddy's. Wat ik jammer vind is dat er door de Battlefieldspelers ietwat minderwaardig gedaan wordt over DC, je zou te makkelijk kills maken etc. DC is bij elke nieuwe versie weer aangepast qua balans zodat het eerlijker zou moeten verlopen. Daarbij werkt het feit dat er makkelijk kills gemaakt kunnen worden evengoed tegen je als met je. Ikzelf beleef net zoveel plezier aan een goede pot Battlefield1942 als aan een pot DC, maar vind het gewoon leuker om met een snelle tank rond te rossen die in een rechte streep schiet ipv een leuk flauw boogje :+ Ik hoop nu natuurlijk op wat bijval, zodat dit topic weer een beetje gaat leven...

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik speel het zowat nog elk weekend :) Blijft een topmod :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke avond hier. En of er minderwaardig gedaan wordt of niet, BOEIUH!
Ik speel als sinds Codename Eagle dit spelleke,maar als ik nu weer BF moet gaan spelen vind ik het er maar traag aan toegaan. Plus het feit dat je met een boogje moet schieten om iemand fatsoenlijk te raken met je tank...Ach. Zo heeft ieder spel en iedere mod zijn voor- en nadelen.

En over het feit dat er makkelijker kills gemaakt zouden worden?! Dat werkt zoveel voor als tegen je, dus wat dat betreft kan dat onder het kopje "bl44t".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Ik vind desert combat nog steeds rouleren, vooral de lucht gevechten in heli's.
En als je aan het lannen bent kan je ook mooie capriolen uithalen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eaman/ScreenShot111.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door The_Scarabial op 08-03-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb battlefield pas iets meer dan een weekje ondekt.
Dc heb ik iets minder dan een week maar speel eigenlijk alleen dc maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Ik vind het juist wel beter dat DC minder aandacht krijgt... De andere mods, bijvoorbeeld Eve of Destruction en Forgotten Hope, krijgen te weinig aandacht namelijk. Als je de servers update krijg je een waslijst aan DC servers en maar enkele tientallen Forgotten Hope en Eve of Destruction servers. Wat mij betreft wordt dit aantal gewoon gelijkgetrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Ligt het nou aan mij of zien bepaalde levels er gewoon helemaal niet uit? Ik heb het spel nog maar net, maar sommige stukken zand zijn gewoon weg en bepaalde voertuigen in bepaalde levels zijn zwart met wat felle kleuren. (Gazala?)

Zijn die anti-air-launchers nu warmtegevoelig of niet? Ze schieten regelmatig gewoon rechtdoor...

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:06:
Nadeel is dan dat je niet fatsoenlijk de kans krijgt te oefenen aangezien er constant op je geschoten wordt....
in El Alamein heb je daar totaal geen last van...

Gewoon paar rondjes vliegen, went heel snel...

De meningen over wat nou nauwkeuriger is verschillen nogal, ik zweer bij een joystick omdat je er gewoon veel smoother mee kunt vliegen, terwijl je als je op toetsen vliegt de hele tijd op die knoppen zit te rossen omdat je steeds wat gas bij moet geven, maar ook niet teveel... (wat overigens ook erg kut KLINKT voor de medespelers, steeds aan-uit-aan-uit-)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

@ Sindapaus: stingers in dit spel gaan gewoon rechtuit en volgen niet beweging van het apparaat waar je op schiet. Je hoeft volgens mij niet precies te raken, want door de explosie in de buurt van de heli krijgt hij wel schade

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sindapaus,

Lees een aantal pagina's terug even door ik had hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik kan bij add server geen ip adres van een server invoeren. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?

jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

farmacop schreef op 08 maart 2004 @ 17:39:
Even een pass naar voren...

Ik merk dat DC wat aan enthousiasme verliest hier op GoT. Blijf het een fijne mod vinden waar ik nog veel plezier aan beleef, samen met mijn buddy's. Wat ik jammer vind is dat er door de Battlefieldspelers ietwat minderwaardig gedaan wordt over DC, je zou te makkelijk kills maken etc. DC is bij elke nieuwe versie weer aangepast qua balans zodat het eerlijker zou moeten verlopen. Daarbij werkt het feit dat er makkelijk kills gemaakt kunnen worden evengoed tegen je als met je. Ikzelf beleef net zoveel plezier aan een goede pot Battlefield1942 als aan een pot DC, maar vind het gewoon leuker om met een snelle tank rond te rossen die in een rechte streep schiet ipv een leuk flauw boogje :+ Ik hoop nu natuurlijk op wat bijval, zodat dit topic weer een beetje gaat leven...
Blijft mijn favoriete game... Elke dag nog wel minimaal een uurtje :D
Ik vind het alleen vervelend dat er geen snelle GoT server is voor DC. Kun je tenminste een beetje relaxed ouwehoeren en geen last van n00bs..

We zouden eigenlijk een server moeten hebben die bijvoorbeeld na 19.00u een pass nodig heeft en overdag niet.

Ben overigens heli pilot @ joystick... vooral die kleine prop met guns en hellfires roeleert zwaar. Lekker licht wendbaar dingetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 23:22

Reut

Tjoepie, nu met schroefdoppie

Ik wil deze mod downen. Ik kan alleen geen goede mirror vinden, en op bfmaps.nl krijg ik ook al geen toegang om hem te downen :?

Heeft iemand misschien een idee waar ik hem vandaan kan halen?

Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Reut schreef op 09 april 2004 @ 12:03:
Ik wil deze mod downen. Ik kan alleen geen goede mirror vinden, en op bfmaps.nl krijg ik ook al geen toegang om hem te downen :?

Heeft iemand misschien een idee waar ik hem vandaan kan halen?
klik hier

en typ in het searchbalkje: desertcombat en dan zie je tig mirrors ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reut
  • Laatst online: 26-08 23:22

Reut

Tjoepie, nu met schroefdoppie

8)7

geweldig, dank je

Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog ff een vraagje. Ken iemand die vaak op een server speelt.
Wil daar ook een keertje spelen, dus probeer ook op die server te komen.
Maar kom er nooit in, map laad wel helemaal kan meestal ook nog wapen kiezen.
Dan staat er "disconnect from server" en springt weer terug naar menu.
Ook al zit de server nog lang niet vol.

Betekend dit dat ik gekicked ben?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:38:
[...]

Ben overigens heli pilot @ joystick... vooral die kleine prop met guns en hellfires roeleert zwaar. Lekker licht wendbaar dingetje :D
alleen wel gauw kapot als je geraakt wordt met stinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:03:
Heb nog ff een vraagje. Ken iemand die vaak op een server speelt.
Wil daar ook een keertje spelen, dus probeer ook op die server te komen.
Maar kom er nooit in, map laad wel helemaal kan meestal ook nog wapen kiezen.
Dan staat er "disconnect from server" en springt weer terug naar menu.
Ook al zit de server nog lang niet vol.

Betekend dit dat ik gekicked ben?
nee dan ben je niet gekicked, want dan staat er kicked from server.
ik denk dat het iets met je verbinding is of met je bf versie.
heb je punkbuster enabled? heb je een legale key? misschien iets met je firewall?

ow en betrefd de helikopters, als je een bepaalde kant op tolt en je hebt geen controlle meer. dan moet je met je rolroeren (pijltjes muis of joystick) tegensturen, maar met je richtingsroer (w,s,a,d.) met de draai mee sturen om m weer onder controlle te krijgen.
ik kan er nu zelfs loopings mee maken, en stil hangen is ook geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
loopings met die kleine hugghes is chill

op dat booreiland klimmen. 2 salto's (voorover dus) en dan stukje dalen en op de toren landen. fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op 18 april 2004 @ 22:33:
[...]

heb je punkbuster enabled? heb je een legale key? misschien iets met je firewall?
Ja dat staat allemaal goed, heb ook een legale versie van bf.
Verbinding moet toch ook wel goed zijn omdat ik op bepaalde servers wel kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Ik heb iets vreemds met dc. na een tijdje gaat het beeld flippen en mis ik op eens textures. in alle andere spellen die ik heb gat alles wel gewoon goed.... is hier een reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Grijns schreef op 24 april 2004 @ 13:35:
Ik heb iets vreemds met dc. na een tijdje gaat het beeld flippen en mis ik op eens textures. in alle andere spellen die ik heb gat alles wel gewoon goed.... is hier een reden voor?
Heb je al de nieuwste drivers voor je videokaart geinstalleerd? Dat hielp bij mij wel met mn radeon 8500 (was ook een punt in de changelog: fixes corrupted textures in battlefield).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op 18 april 2004 @ 22:33:
[...]

ok, heb het probleem gevonden. Het is mijn router die dit doet.
Heb hem zonder router aangesloten en toen kwam ik wel in de servers waar ik met router niet in kom. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, bv. een andere instelling in me router. Heb een vigor 2200 E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik dit venster wegkrijg??

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~hypertrophy/Desert%20Combat.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Gewoon op enter toets drukken helpt denk ik wel, of de knop scoreboard_vote_map.

Weet trouwens iemand of desertcombat verder gaat op bf vietnam of blijft hij bij bf 1942 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

eghie schreef op 05 mei 2004 @ 13:30:
Gewoon op enter toets drukken helpt denk ik wel, of de knop scoreboard_vote_map.

Weet trouwens iemand of desertcombat verder gaat op bf vietnam of blijft hij bij bf 1942 :?
ik denk dat het gewoon bij bf1942 blijft, en ik wacht eigenlijk op de final release van DC 1.00, ik wil die sthealth bommenwerper is een keer vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

The_Scarabial schreef op 05 mei 2004 @ 16:55:
[...]

ik denk dat het gewoon bij bf1942 blijft, en ik wacht eigenlijk op de final release van DC 1.00, ik wil die sthealth bommenwerper is een keer vliegen
waar lees jij dan dat die moet komen?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt eindelijk een nieuwere versie _/-\o_

http://www.fpscentral.com/index.php?game=1&

Over at the Desert Combat site, Stephen Wells has given us an update today. He silences all those who say that Desert Combat is dead and gives us a partial list of things to expect in version 0.8 of Desert Combat.

Many people have been asking if DC is dead. Take a look at some of the things that will be included in 0.8 and decide for yourself:

Other things you can look forward to:
- Fueldrum Ural that drops explosive barrels. The barrels can be blown up in massive chain reactions that are very cool
- Recoilless rifle Ural
- AA Ural with a ZPU in the back
- MK-19 Humvee
- Minigun Humvee
- New reload animation for the M249, and a Remington pump animation
- New player models for both teams
- Several new maps. We'll leave them as a surprise.
- lots of bug and balance fixes
- and more...

Excellent work guys! Those screens look simply amazing. To see the rest of the screens that he posted, visit their website. Keep up the great work guys, we can't wait to see more!

Werd tijd ook :) was al bang dat ze gestopt waren, dit zal wel hun laatste zijn tot Battlefield 2.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

er staat op die site dat er ook een SA7 in komt (soort stinger), maar die zit al in de map gazala, kan je hem in de iraqi base omwisselen. met je gewone gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie moeten me helpen ;(
Ik heb 0.7 al 3 keer gedowned en STEEDS krijg ik dit bij de install:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/dc-bug.jpg

resultaat dat ik dus grotendeels zonder geluid zit....iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb al een tijdje dat alle voertuigen soms ineens onzichtbaar zijn. Bijv. bij de base staan altijd wel wat tanks en jeeps enzo, maar het is dan helemaal leeg. Soms loop ik dan tegen zo'n onzichtbaar voertuig aan dan kan ik wel weer instappen en is ie zichtbaar :?
Hebben meer mensen dit?

Ik had het eerst met mn radeon 8500, maar nu heb ik een geforce 4200ti en het is nog steeds zo. Ligt dus niet aan de drivers lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
dat is een bug en ik heb er ook last van. Soms wekenlang niet, en dan gebeurt het ineens weer. :? af en toe helpt het om (een paar keer) in een onzichtbaar voertuig te gaan, en er dan weer uit. En anders ff reconnecten naar de server :)

Ik heb het trouwens alleen op gazala en el alamein, de wat grotere maps dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Dat probleem wat jullie bedoelen is een bugje van de camera positie, als de boel ontzichtbaar is druk dan nog 1x ingame op "C" en voila ast goed is is het weg/alles is terug, dit probleem deed zich trouwens ook al voor in DC 0.6. Wees dus niet bang ligt iig niet aan je videokaart :)

[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 02-07-2004 21:19 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor dat er misschien geen 0.8 komt, weet iemand hier meer van??

zou wel een kleine ramp zijn imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hierboven de details van 0.8 gepost, het duurt idd wel erg lang nu :( 0.7 is leuk maar het wordt tijd voor nieuwe wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
lees zojuist op bf1942.com dat de official support voor DC is gestopt

The Desert Combat mod team has officially stated that Trauma Studios will no longer work on the Desert Combat modification. Read on to see the Q&A posted on the Official Desert Combat Forums about this announcement.

1. Is this announcement concerning the next release of Desert Combat?

Yes and no. This release has the help of the DC devs and includes material donated by testers. It is the size and compilation of the next DC release. It is however not "Desert Combat".

2. Is this the last release of Desert Combat?

Yes and no. Officially: .7 was the last release. "DC Final" is an unofficial release created by some very dedicated DC developers (off the clock) and testers. Unfortunately Trauma studios is unable to continue Desert Combat as their schedules simply cannot handle it. Speculation about contracts is pure speculation and I cannot answer any questions about it.

3. Will work continue on this unofficial continuation mod for Desert Combat?

That is to be foreseen. It depends on how well this release is recieved. Although this is not official by Trauma studios, this is what the testers call the "next Desert Combat release". There's not a tester that doesn't disagree. This release is worthy of being called .8 - despite that it can't be

4. What will be in this unofficial release?

Well obviously some bug fixes. We are working with a skeleton crew and we can't get to every little thing on every map. But I think we got most of the big stuff.

Also some balancing things. The hummer is obviously fixed. I can't post the changelist. The bulk of the changes are cosmetic. The explosion effects have been revamped. There's a couple of new animations. The sounds are WAY cooler. The smoke trails for certain things have been revamped. Some new vehicle varients. A couple of innovative weapons for sure. New maps of course. We're still not sure what maps will make it - so I'm not going to list it.

It will be an AWESOME release. There are SOOO many refinements that it makes the game feel like modern combat. The old releases (to me) felt like a BF42 mod. Now its a whole new game.

5. When's it going to be released?

Can't say. We are ramping up testing and are going to push it through quick - but we want to make sure we get all the bugs out

als ik het goed begrijp wordt er wel verder gewerkt aan DC maar dan door minder mensen, patch 0.8 moet dus (hopelijk binnenkort) verschijnen :)

(trauma studios werken op dit moment mee aan Battlefield 2)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hum doet me herrinneren aan een stukje wat ik laatst in het Battlefield 2 topic poste :D

EA/DICE - listen Frank you kinda beat us to the punch with your mod and we've decided that by joining forces we can both still come out ahead.
Frank - I'm listening.
EA/DICE - ya see Frank when we first came out with BF1942 we envisioned creating a series of games encompassing different time settings but when you immediately came out with your mod well to be honest you kinda threw a wrench into our system. At the time there wasn't a whole lot we could do about it b/c BF1942 was still relatively new and your mod was creating good sales for our game. But now that BF:V turned out to be a flop we need to look forward for our next revenue generator. That's where you come in Frank. We want to turn your mod into the next installment of BF but we can't just make BF:DC b/c the DC community would'nt stand for it. I mean shit Frank your mod is free and BF:DC has to make money. You see our dilemma Frank?
Frank - so what would you propose?
EA/DICE - simple a whole new game entirely. We'll start with a new engine. Well kinda new, we'll just tweak the existing one and call it new and revolutionary. Then we'll bring your team to work with ours to create the new game and we'll call it BF2. But Frank there's just one catch. Frank - what's that?
EA/DICE - we need to kill DC.
Frank - WHAT!?
EA/DICE - Frank just hear us out...in order for BF2 to work your game can't keep developing. I mean how do we compete with free. Listen Frank I know this is your baby but don't you think it's time let the baby grow up? And if this thing does as well as we think it will let's just say your going to come out waaaaaaay ahead.
Frank - well since you put it that way I guess so.
EA/DICE - that-a-boy Frank, way to use your head. Like I said Frank we're all gonna come out ahead on this one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

edit:
Ik weet dat er een 0.7 beta uit is, maar ik ben zo'n iemand die liever de finals speelt en geen beta's. Maar zou hiermee het probleem verholpen zijn? Moet dan nml wel kleine 600 mb downen.

Sinds vorige week ben ik de (nu pas) de trotse bezitter van BF 1942 Deluxe edition. Ik heb dit spel gekocht voor hoe kan het ook anders: DC.

Echter -ik weet dat dit een bekend probleem is, zie dit topic:
DC crasht naar Windows na loading map - heb ik dus ook last van die crashes, maar de oplossingen helpen mij niet uit de brand.

BF1942 draait zonder problemen online/offline. DC draait zonder problemen offline : campagn/instant battle, maar echter online crasht ie na het 100% laden van een map -willekeurige map-.

Herinstallatie werkt niet en heb de nieuwste patches: BF1942 1.6, DC 0.6F.

Mijn specs:
A7N8x deluxe,
2600+ (non overgeclockt) (stressed 42 C)
Gigabyte Radeon 9700 Pro (non geclockt)(temp niet bekend, maar is al 2 jaar rete stabiel, en draait Singleplayer zonder probs)

Windows XP Pro Engels
Catalyst 4.5
DirectX 9

Monitor: Neovo X-17AV aangestuurd via DVI (zonder verloopstuk, dus echt DVI en niet VGA)

De oplossingen in gegeven topic geprobeerd -bij mij stonden de v-sync in OpenGl, en D3D standaard uit- mochten niet baten. De gegeven oplossing om bestanden van een andere pc over te nemen kan ik niet uitvoeren, omdat ik niemand ken die de bestanden ook heeft (ofwel die DC speelt).

Ik weet dat deze draad meer voor discussie over de gameplay is etc, en dat deze vraag evt in gegeven topic moet, maar daar is de laatste post van 5 jan. 2004.
Daarnaast zijn hier vele meer spelers die dit topic lezen dan een oud gekickt ander topic.

Uiteraard de website van DC en BF geraadpleegt, maar daar blijft de laatste post steken bij eind vorig jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Seesar op 03-08-2004 15:04 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Seesar schreef op 03 augustus 2004 @ 15:00:
edit:
Ik weet dat er een 0.7 beta uit is, maar ik ben zo'n iemand die liever de finals speelt en geen beta's. Maar zou hiermee het probleem verholpen zijn? Moet dan nml wel kleine 600 mb downen.

Sinds vorige week ben ik de (nu pas) de trotse bezitter van BF 1942 Deluxe edition. Ik heb dit spel gekocht voor hoe kan het ook anders: DC.

DC crasht naar Windows na loading map - heb ik dus ook last van die crashes, maar de oplossingen helpen mij niet uit de brand.

BF1942 draait zonder problemen online/offline. DC draait zonder problemen offline : campagn/instant battle, maar echter online crasht ie na het 100% laden van een map -willekeurige map-.

Mijn specs:
A7N8x deluxe,
Gigabyte Radeon 9700 Pro (non geclockt)(temp niet bekend, maar is al 2 jaar rete stabiel, en draait Singleplayer zonder probs)

Windows XP Pro Engels
Catalyst 4.5
DirectX 9

Monitor: Neovo X-17AV aangestuurd via DVI (zonder verloopstuk, dus echt DVI en niet VGA)

De oplossingen in gegeven topic geprobeerd -bij mij stonden de v-sync in OpenGl, en D3D standaard uit- mochten niet baten. De gegeven oplossing om bestanden van een andere pc over te nemen kan ik niet uitvoeren, omdat ik niemand ken die de bestanden ook heeft (ofwel die DC speelt).

Ik weet dat deze draad meer voor discussie over de gameplay is etc, en dat deze vraag evt in gegeven topic moet, maar daar is de laatste post van 5 jan. 2004.
Daarnaast zijn hier vele meer spelers die dit topic lezen dan een oud gekickt ander topic.

Uiteraard de website van DC en BF geraadpleegt, maar daar blijft de laatste post steken bij eind vorig jaar.
Patch 1.6 gebruikt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

edit:
De 0.6 is ook een "beta"...er zijn geen finals, waarom denk je dat die versie nummer 0.6 heeft en niet 1.0??? 0.7 Is gewoon de nieuwste en ik raad je ook aan die te installeren, want er is hier iig niks mis mee. En waarschijnlijk probeer je naar DC 0.7 servers te connecten, en dan heb je nogal weinig aan je 0.6 ;)
dCY schreef op 03 augustus 2004 @ 15:05:
[...]

Patch 1.6 gebruikt..?
Lees zijn post nog eens B) :>

En dan nog een nieuwsbericht over DC:
Dear DesertCombat Fans,

I know most of you are upset about the recent rumors of DC being dead. As you know, Trauma Studios has been busy working on future titles that will bring the next level of gameplay to your PC. During that time, I tried my best to find time to continue DC, but with no success. At this point, there are no future updates currently planned.

DC however is far from dead; it’s the community like yourselves that make it strong. With you, DC would have never existed. It’s because of you that DC was popular, I just did my best to collect the suggestions you have all given us. I would like to thank the DC testers, DC developers and the community for doing so much for the DC team, and DesertCombat. I am confident that the community will continue to extend DC and help keep it fun and exciting.

Sincerely,
Frank DeLise
Bron

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Dank je wel, ik zal hem dan es gaan downloaden. het lijkt erop dat de ongein dan afgelopen is.

Zo niet, we'll let u know!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07

Eeehm DC 0.6? Ik denk dat je je probleem gevonden hebt. We zijn nog steeds op 0.7 :D

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Beetje uitgestorven zie ik, maar er is ook geen nieuw deel.;

Die bragg-map hoe kun je daar nu een beetje fatsoenlijk splen, je ziet geen bal.
Kun je een zaklamp aanzetten of nightvision ofzo, want anders is 't niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Laatst online: 15:11
gp500 schreef op 27 augustus 2004 @ 09:36:
Beetje uitgestorven zie ik, maar er is ook geen nieuw deel.;

Die bragg-map hoe kun je daar nu een beetje fatsoenlijk splen, je ziet geen bal.
Kun je een zaklamp aanzetten of nightvision ofzo, want anders is 't niet te spelen.
Ik speel die meestal een beetje verdedigend. In het begin met de helikopter mee, vlag pakken en die verdedigen. Helaas geen nightvision. :)
Volgens mij is bragg een soort van test om 's nachts te vechten. Vind hem ook niet echt speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
henk83 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:38:
[...]

Ik speel die meestal een beetje verdedigend. In het begin met de helikopter mee, vlag pakken en die verdedigen. Helaas geen nightvision. :)
Volgens mij is bragg een soort van test om 's nachts te vechten. Vind hem ook niet echt speciaal.
bedankt maar waarom schieten sommigen je zo precies neer ook met dat anticheat spul aan.
't lijkt neit of ze je op radar zien maar ze zien je wel snel, is een bug/cheat die die map helder maakt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige mensen kunnen nou éénmaal enorm goed overweg met sommige dingen. Speel voor de gein eens de infantry mod voor bf1942, je mag blij zijn als je na de eerste 10 keer d00d gaan een kill hebt :X (als beginner dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
edit:

Mijn specs:
A7N8x deluxe,

Windows XP Pro Engels
Catalyst 4.5
DirectX 9

Check je page file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Is er ook een manier om de tekst in NIET aliased weer te laten geven? Zijn sommige letters niet duidelijk te lezen, maar ook de namen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:19

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

volgens mij kan je bij ati in control panel bij D3d compabiliteitsmode alternatief pixelcenter inschakelen, dit zou hier een oplossing kunnen bieden....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Schop!
Is de laatste versie 0.8 / DC Final inmiddels al uit? www.desertcombat.com doet het (hier) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
CU2morO schreef op 06 september 2004 @ 23:34:
Schop!
Is de laatste versie 0.8 / DC Final inmiddels al uit? www.desertcombat.com doet het (hier) niet
Nee is nog niet uit. Maar verbaast me niet als hij vrijdag of zaterdag uit komt.
Er zijn inmiddels wel 2 nieuwe videos uitgekomen, met nieuwe maps en speelgoed. :)

video 1 : http://www.fileplanet.com...d/dc_final_promomovie.zip
video 2 : http://www.fileplanet.com...ld/dcmaps/dcfinalvid2.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
wat is dan op dit moment de homepage van DC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
CU2morO schreef op 12 september 2004 @ 05:17:
wat is dan op dit moment de homepage van DC?
Eigenlijk www.desertcombat.com. Maar aangezien Trauma nu van Dice is, en zij geen DC meer gaan uitbrengen, denk ik dat je voor info bent aangewezen op het 'officiele' Desertcombat forum.
Helaas gaat dat forum al een tijd niet echt meer over DC maar meer over amerikaanse politiek 8)7 Maar er zijn wat topics over DC_Final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb BF1942 en DC er maar weer eens opgezet....
Jammer dat er geen nieuwe versies meer komen.
Alleen nog steeds zoveel noobs die nog nooit hebben gehoord van teamplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 14:52:
Heb BF1942 en DC er maar weer eens opgezet....
Jammer dat er geen nieuwe versies meer komen.
Alleen nog steeds zoveel noobs die nog nooit hebben gehoord van teamplay...
haha daarom zit ik nog niet online :)
Want sommige AI zijn nog vele male beter dan sommige mensne die op de servers lopen :D

Maar het blijft wel een verslavend spel

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook sinds kort weer begonnen...

Ik verbaas me alleen nog steeds over 1 ding! Anderen schieten mij met het grootste gemak uit de lucht met een stinger, hoe hoog ik ook vlieg! Dat ding zou ook heatseaking zijn maar als ik een heli probeer neer te halen met een stinger dan raak ik nooit wat. Dat ding volgt hem ook helemaal niet, en dat zou een heatseaker toch moeten doen of ben ik nou gek.

Is er misschien een speciale techniek voor om ermee te schieten? Help me eruit plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

een stinger gaat gewoon recht toe recht aan, dus hij zal echt nie met een boogje een heli of vliegtuig achtervolgen, littlebirds schiet je neer met 1 stinger raket, een hind of apache met 2 stingers (wel goed raken uiteraard :P)
hoe het beste te raken: goed mikken kijken welke kant hij op vliegt en er iets voor mikken.

tip: apache kan je met 1 rpg raket ook killen, maar dan moet je wel goed kunnen mikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zijn ze officieel gestopt met het verder ontwikkelen van DC, maar een paar dev's zijn wel verder gegaan oid.

http://forums.hexus.net/showthread.php?t=25140

Er is onlangs een 0.8b (beta dus) uitgebracht.

"We have talked to testers and developers of .8 and have come to a compromise. We have removed the download link and giving a formal apology. Our decision to release this .8b was to bring the community a demo of the the Final Version of .8 We apologize to the developers and testers, as many believe our actions were un-ethical. At this time we can not discuss the details of the compromise, but we ask you to check back often for the final version which we will have up. DC-Central.com is still up and running as our DC News Source. We thank our supporters and for those who threaten to boycott our site we ask you at least read our apology. For those playing .8b, please enjoy, but there is much to come in the final release. Thank You, and God Bless."

Iemand die hem heeft gespeeld en er wat meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat nu eindelijk gebeuren ! DC final komt dit weekend uit! _/-\o_

http://fpscentral.ampedne...?game=1&site=news&id=7729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Laatst online: 09:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 21:21:
Het gaat nu eindelijk gebeuren ! DC final komt dit weekend uit! _/-\o_

http://fpscentral.ampedne...?game=1&site=news&id=7729
Jah en hier istie dan :9 . Als ik mirrors tegenkom voeg ik ze wel toe in deze post, de wachtijen groeien namelijk alweer gestaag bij fileplanet. :/

edit:
lol....dubbelpost :+

[ Voor 31% gewijzigd door whyz op 17-10-2004 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

_/-\o_

Hier nog een aantal mirrors. Gamershell zal straks wel volgen :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel ik absoluut geen DC fan ben toch maar een mirror :P hou deze een beetje binnen GoT en hooguit wat vrienden ofzo, bij teveel dataverkeer haal ik het offline ;)

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/dc/dc_final_client.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik deze gewoon over de huidige DC installen?
:9
Thx voor de mirrors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
IS deze een update voor de huidige DC of moet je eerst je oude DC er afgooien voordat je deze er op kan gooien?

Want werk DC Extended DC 0.7.1 dan nog wel ?
Of zit dat er nu gelijk in gebakken?

[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 14:14 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

kan er gewoon overheen lijkt mij :D
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.