Ik zie het meer als een toevoeging 
Lost Village en Basra's Edge
Heeeeeeeerlijk
Lost Village en Basra's Edge
Heeeeeeeerlijk
[ Voor 24% gewijzigd door YoG op 15-09-2003 11:56 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
MEER MEER MEERYoG schreef op 15 September 2003 @ 11:53:
Net basrah's edge gedaan: VET !erg veel variatie.. het speelt totaal anders dan Lostvillage.. je hebt echt t gevoel dat je straat voor straat veroverd..
dan komt er opeens een pickup de hoek om en die knalt zo ff je groep uit elkaar.. dan is t kwestie van zo snel mogelijk een huis invluchten en wachten op versterking..
on second thought is die m16 best wel vetschiet ook erg scherp
Alleen jammer is dat als je soms van dak naar dak springt je soms niet meer verder kan omdat het ene dak wat hoger ligt dan de andere, en omlaag springen is ook geen optie, of je wil jezelf pletter springen..dan mis ik wel die suicide-optie die je in 0.35 had
Weapons bunker is ook gaaf, met zn allen steeds een irakese basis bestormen die in een bosrijk gebied ligt. Je moet dan de scuds ofzo die ineen bunker liggen opblazen, en dat gaat niet zomaar want je hebt per bunker 6 c4s nodig.. en ondertussen wordt je dus ook opgewacht door wat triggerhappy irakeesjes
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 12:03 ]
-- Altijd blijven prutsen --
http://www.gamershell.com/download_3391.shtmlBor_de_Wollef schreef op 15 september 2003 @ 11:59:
Zijn er al meer snelle mirrors? Die gameasylum gaat met horten en stoten.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 12:41 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Je moet goed gokken, het komt er niet direct op met tomahawk heb je geen scout nodig omdat je die zelf betuurdSnow_King schreef op 15 September 2003 @ 12:16:
zijn de weapons nu al eigenlijk guided?
Dus als de scout een target geeft dat de raket daar aankomt?
of moet je nog steeds beetje gaan "gokken" als artillery?
Jammer genoeg niet of jij moet er één wetenBor_de_Wollef schreef op 15 September 2003 @ 12:43:
Jaaaaaaaaaaaaahhhhh! Eindelijk binnen! Zijn er al voldoende servers?
[ Voor 24% gewijzigd door whyz op 15-09-2003 12:44 ]
Right for all the wrong reasons.
Het vliegen is wel een stuk moeilijker geworden en het duurd ook een stuk langer voor je weer kunt schieten.primemaximuz schreef op 15 September 2003 @ 12:43:
[...]
Je moet goed gokken, het komt er niet direct op met tomahawk heb je geen scout nodig omdat je die zelf betuurdwat leuker is
Verwijderd
tweaked dc, maar die is cracked.. die werkt iig al wel met 0.4primemaximuz schreef op 15 september 2003 @ 12:43:
[...]
Je moet goed gokken, het komt er niet direct op met tomahawk heb je geen scout nodig omdat je die zelf betuurdwat leuker is
[...]
Jammer genoeg niet of jij moet er één weten
Zijn dr hier zatprimemaximuz schreef op 15 september 2003 @ 12:43:
[...]
[...]
Jammer genoeg niet of jij moet er één weten
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 13:07 ]
Verwijderd
Ik wordt hier GEK op me werkVerwijderd schreef op 15 September 2003 @ 13:11:
Idd, homemade screenies! Ik zit ook op mijn werk..... Heb net wel al het vuren van missles van de nwe planes mogen horen door de telefoon... Ik HAAAAT vrienden die vandaag vrij zijn!
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
[ Voor 3% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 15-09-2003 13:55 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door ErA op 15-09-2003 14:15 ]
[ Voor 32% gewijzigd door DinX op 15-09-2003 14:16 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
http://www.gamershell.com...rror=0&a=15177196576263.1DinX schreef op 15 September 2003 @ 14:15:
Place in Line
112 /1412
Estimated Wait
4 minutes
Nog even wachten
Heb het al enkele maanden niet meer gespeeld, ben wel benieuwd
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 14:08:
Samsite benk wel errug benieuwd naar. Tevens hoor ik dat de F14 haast niet te bevliegen is... En men weet ook niet hoe die vleugels in- en uitgeklapt kunnen worden....
Maestro.mosjuh schreef op 15 september 2003 @ 13:55:
[...]
vertel er dan gelijk ff bij in welke map ze waarschijnlijk zitten)
Die is gecapped op 10K/s
[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 15-09-2003 14:39 ]
[ Voor 4% gewijzigd door CycloneX op 15-09-2003 14:56 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Ik speelde net tegen jouwNiels99 schreef op 15 september 2003 @ 14:55:
Heb wel een handige bug gevondenin de map DC Weapon Bunker moet je met de jeep naast het hek parkeren stuurzijde tegen het hek en dan op E drukken dus uitstappen en je staat binnen het hek
[ Voor 17% gewijzigd door whyz op 15-09-2003 15:08 ]
[ Voor 47% gewijzigd door CycloneX op 15-09-2003 15:05 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
[ Voor 77% gewijzigd door YoG op 15-09-2003 15:12 ]
Je had gelijk, kon het zo terug lezen
Zoals ik al zei, über
Met die rakketen zijn er 3 gewoon af te vuren en één is vliegbaar ast ware, en keb daarstraks getest, de coalition base is haalbaar met dat dingHuggyB schreef op 15 September 2003 @ 15:21:
Bedankt Snow_King!
Kan altijd op jou een beroep doen wat betreft mirrors.
Coole raket launch installatie bij de basis. Hopelijk zal dat base rapen de kop in drukken
Verwijderd
Ha! Je maakt een grapjede coalition base is haalbaar met dat ding
Ik maar al te graagM@NIC schreef op 15 September 2003 @ 15:13:
[...]
Zoals ik al zei, über
Wie doet mee met Topgun na doen ?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Je bedoelt denk ik deze screen:Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 11:04:
[img]http://forums.acomba.de/attachment.php?attachmentid=2139&stc=1[img]
[ Voor 3% gewijzigd door py.mosjuh op 15-09-2003 17:40 ]
Verwijderd
Lieverds, doe es keycheck eruit slopenSnow_King schreef op 15 september 2003 @ 17:16:
Ok, en nu draai ik een DC 0.4 server!
Army of GoT (www.armyofgot.nl)|13ms|213.201.218.85:14567
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 18:18 ]
nee, voor BF moet je betalen, te mooi spel met al zijn mods.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 18:07:
[...]
Lieverds, doe es keycheck eruit slopen![]()
![]()
kunnen alle Gotters spelen, ook die zonder cash...
Verwijderd
waar?Snow_King schreef op 15 September 2003 @ 18:20:
[...]
nee, voor BF moet je betalen, te mooi spel met al zijn mods.
34.99 kost BF nog maar
Verwijderd
Haha of je betaald gewoon net als iedereen.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 18:07:
[...]
Lieverds, doe es keycheck eruit slopen![]()
![]()
kunnen alle Gotters spelen, ook die zonder cash...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 19:25 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 20:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
kappen nou hé, ik moet nog laaanng wachten 1 uurtjeVerwijderd schreef op 15 September 2003 @ 22:17:
OMG!!!!!!!!
Absoluut de beste release tot nu toe van DC![]()
Super! de nieuwe geluiden, de nieuwe maps : helemaal goed!!!
Verwijderd
jaja nou weet ik het wel, ik ben langsaaam!! maarjah ga wel lekker slapen nu, morgen lekker vroeg eruit om naar school te gaanSnow_King schreef op 15 September 2003 @ 22:25:
echt waar, ze hebben echt veel tijd hier in gestopt, die nieuwe maps, enzo, super!
Verwijderd
Verwijderd
Dik onlogisch wat je zegtpy.mosjuh schreef op 16 September 2003 @ 09:29:
ik heb er nu al zoveel uurtjes in zitten dat het niet eens meer leuk genoeg is om het te gaan kopen.. bedoel: ik ken alles van DC al dus waarom zou ik voor hetzelfde opeens geld gaan lappen? nee, dan geef ik mijn geld wel aan een ander (duur) spel uit
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 10:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ben ik toch niet helemaal met je eens LEVerwijderd schreef op 16 September 2003 @ 11:15:
Het lijkt me dat CS(half life) en Battlefield wel iets totaal anders zijn en zeker kwa ondersteuning van ontwikkelaar/uitgever...
Iets anders geformuleerd wat ik bedoel (of stelling die ik neer wil zetten): Dankzij de Battlefield modding/editting community is DC nu zo groot en populair geworden als het is. Het is niet netjes van DC om geen rekening te houden met andere mods voor Battlefield 1942.
Nee hoor. Ik betaal voor spellen om mij te vermaken. Als ik vind dat dat vermaak het geld niet waard is ga ik het niet kopen. Zo zou ik bijvoorbeeld Tomb Raider 32 niet aanschaffen omdat ik dat spel geen kont aan vind, hetzelfde zou voor MS TrainSim gelden oid.. Aangezien ik DC al ken verwacht ik dat een betaalde versie meer extras zal hebben. Het lijkt mij stug dat dat het geval zal zijn (zie ook LE's post) waardoor het voor mij niet genoeg vermaak biedt om het spel te gaan kopen..
Om YoG te quoteren in zijn SW filmpje: "66 NEDERLANDSE PIEKEN".. dat vind ik geen klein bedragje meer (ervan uitgaande dat DC dan evenveel zou kosten als RtR en SW)Damian schreef op 16 September 2003 @ 10:38:
Als jij je toch vermaakt met het spel, en het spel is ineens niet meer gratis, maar kost een klein bedrag in de winkel, dan koop je hem toch
Dan wens ik je veel speelplezier en dan hoop ik ten zeerste dat de makers van DC WEL een goeie support geven en niet gaan zeiken etc zoals EA dat doet..Damian schreef op 16 September 2003 @ 10:38:
Ik koop dit spel zeker weten alsie in de winkel mocht komen, en niet meer public.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 14:30 ]
Helemaal mee eens, toppie release maar behoorlijk wat laggy op zijn tijd.Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 14:30:
jammer dat de F14 zo !@#$%^&*( laggy in online games is
net als de harrierals ze dat nou eerst getest hadden
voor de rest wel toppie release![]()
Verwijderd
Ik had 1.4 ook draaien met DC 0.38 en 0.39.Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 14:30:
jammer dat de F14 zo !@#$%^&*( laggy in online games is
net als de harrierals ze dat nou eerst getest hadden
voor de rest wel toppie release![]()
Verwijderd
Verwijderd
Stuur niet hetzelfde mailtje, want mischien schenken ze er dan geen/minder aandacht aan.Hello all...
I just love DC and 0.4 is one of the best releases ever in my online-gaming history (approx 10 yrs now).
Except for 1 point :
why in godsname did you take away the Coalition-spawnpoint in Khajifi Docks?! For Coalition it's now impossible to get ashore because Opposition use two BRDM's in the water and rape the Coalition base.
It happened to me 4 times yesterday on different servers....
2 Opposition player with a score of 44-0 and up, the rest of the opposition scoring 0-0.
When trying to sniper our way out it still has no sence, because the bullets won't reach the other side of the water.
I used to love this map, but i feel this is the only flaw in your wonderfull mod.
Regards,
JuRiaan van Oostwaard
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 09:57 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik vind het wel meevallen. De hekken om de haven zitten nu vol met gaten.Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 09:44:
1 supergrote misstap in de 0.4 release : hetweghalen van de spawnpoint aan wal in Khajifi Docks!!!!
Verwijderd
SMAW?Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 12:13:
Dan moet je wel de kans krijgen je spawnpoint te verlaten.... Als ze met 2 BRDM's lopen in te beuken op je bootje is het snel gedaan hoor....
Ja, maar dan nog... dit is bijna base-rapen, het lamste wat ik me voor kan stellen
Verwijderd
Verwijderd
Das voor mij de belangrijkste reden waarom ik kap met DC.. de gameplay gaat VEEL te snel, er is geen ruimte meer voor een behoorlijke taktiek..Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 14:32:
Tegen de tijd dat je 1 zon BRDM down hebt staat er altijd nog een tweede. Tegen de tijd dat je ook die hebt is nr 1 alweer tevoorschijn gekomen... Er is gewoon geen doorkomen aan, ervaar het desnoods zelf op een willekeurige public!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq