Toon posts:

nep antiek ram

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eylo..

ik heb laatst de ouwe pc van me opa een beetje veranderd, nieuwe kaarten enzo eringezet en een beter procesortje.. het punt alleen is dat het de sdram die er in zit als nv ram ziet..... Ik kan in de bios nergens instellen dat het sdram ofzo is, beetje gaar dus. Heeft dit nbog effecten op de prestaties of zegt ie gewoon dat ie ut als nv ram ziet maar gebruikt het als sd ram??

groeten
Coen

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Welkom op GoT :)

Mag ik je aandraden om de volgend dingen te lezen:

-FAQ
-Forumgedrag
-TPMG FAQ (misschien dat er wat tussen staat dit weet ik niet :P )

Zo bespaar je ons de moeite om je zinnen te ontcijferen en de modjes om dit weer te sluiten.

Als je dit hebt gelezen kan je over het algemeen wel een nieuwe poging wagen, maar dat is aan de modjes :P

[ Voor 30% gewijzigd door Notna op 05-08-2003 11:10 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:39

Dark

who tweaked the light?

Nvram heeft niks met het type ram te maken wat je gebruikt, het is een stukje Non-Volatile Random Access Memory, dat gebruikt wordt om bios parameters in op te slaan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Hier kunnen we helaas inderdaad niets mee :'(

Er staat niet voor niets bovenaan het PMG forum het volgende:
Dit graag lezen eer je post :)

En daarin veel, dat uiteindelijk allemaal hierop aankomt:
Wees uitgebreid, zodoende kun je het beste geholpen worden en verzandt het topic niet in een herhaling van tips of tips welke jezelf al geprobeerd hebt. Daarnaast laat je er mee zien dat jezelf ook het één en ander serieus geprobeerd hebt; onverschilligheid wordt hier niet zo gewaardeerd namelijk
Helaas is dit zo summier (je vermeldt niet wat voor moederbord, processor, of geheugen je voor je hebt, om maar eens wat te noemen) dat ik niets anders kan doen dan deze topic dichtgooien.

Om te voorkomen dat je in de toekomst de plank zo misslaat is het sterk aan te raden de registratievoorwaarden en huisregels van GoT te herlezen.

P.s. over je vraag zelf- ik meen me te herinneren dat er sommige So7 shared-mem moederborden waren (dus met videokaart in het chipset ingebakken) die om een of andere volkomen duistere reden het geheugen dat niet voor video bedoeld was als Non-Video (NV)RAM aanduidde. Erg krom omdat de rest van de wereld NVRAM als 'non-volatile' leest, maw het gedeelte waar je CMOS (BIOS) settings in opgeslagen worden...

Maar goed, als ik het zo hoor is er niets mis met jouw systeem, maar dit is wel een ernstige gok op basis van schromelijk gebrekkige informatie :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.