Ik heb hem ook gekocht samen met de Asus PCMCIA WL100G kaart
ziet er mooi uit allemaal, en werkt ook.
Meteen Firmware upgrade gedaan van de 500g en password en IP van het ding veranderd
Raden jullie ook een firmware van de WL100g aan? of als die het doet met de drivers zit het wel snor???? thanx
Gebruik hem nu nog even simpel als router tussen Wlan en lan.
binnen kort wil ik ook chello er in duwen en later firewallen en zo.
Ik woon in almere, standaard rijtjes huis, veel betton met bewapening er in... heb benenden in de woon kamer (Wl500G staat op zolder) heb ik een LOW connection, shommelt tussen de 11Mbit en 2.2 Mbit ligt er maar net aan waar ik sta in de woonkamer. maar wel altijd verbinding

In de slaap kamer wel een prima verbinding van 48Mbit soms 54Mbit
Zal het nog proberen in de tuin en bij de voor deur buiten enzo

laat ik wel even weten dan....
Wat ik wel jammer vind is dat je met de tool of via web interface niet alle Wlan kaartjes/clients kan laten zoeken en dan kan bepalen welke je moet includen of excluden..... iemand mischien een tip?????
Ben er ook toevallig achtergekomen dat een van mijn buren een Sitecom Wlan router heeft

via dat ding kan ik ook beneden internetten

sterker nog er zit geen PW op dat ding,

kan hem zo opnieuw configureren

maar dat doen we maar niet

goede buur beter dan verre vriend en zo
Heb ook van een of ander vaag duits merkje een webcam op USB, daar heb ik ook nog even mee lopen spelen, maar dat doet wijnig op het moment...
(mijn WL500G hangt met kabeltje aan mijn bestaande routertje waar alle servertjes en pc's op aangesloten zijn, gaat allemaal goed)
Alleen nog even kijken waar ik de WL500g gaat ophangen voor optimaal berijk zonder te lange of te veel kabels over en in de kamer te laten lopen.....