Hey,
Dit probleempje heeft mij al heel wat zoekbeurten gekost en tot op heden is mij de juiste oplossing nog niet voorgekomen... Ik gebruik(te) powerstrip om mijn refreshrate te locken op 1600x1200@85Hz met mijn zotte hoofd... Dit heeft er voor gezorgd dat ik niet meer kan werken op 1600x1200@100hz, wat eerst wel werkte
. Dus ik uninstalleer powerstrip en ik kan nog steeds niet hoger dan 85Hz selecteren in Windows. Dit vind ik vreemd, want eerst kon dit wel! Het is een iiyama hm903dt met een radeon 9700. Ik heb gezocht op got, maar ik vond niet veel nuttigs, enkel over refresh rate tools en over iets in het register veranderen. Google bracht mij wederom naar refreshrate tools. Hoe los ik dit op?
Dit probleempje heeft mij al heel wat zoekbeurten gekost en tot op heden is mij de juiste oplossing nog niet voorgekomen... Ik gebruik(te) powerstrip om mijn refreshrate te locken op 1600x1200@85Hz met mijn zotte hoofd... Dit heeft er voor gezorgd dat ik niet meer kan werken op 1600x1200@100hz, wat eerst wel werkte