Een rubberen plaatje is het zeker niet wat erin zit. Ik weet niet precies hoe het huidige klik mechanisme werkt, maar die electronische contactjes van m'n S35 (toetsen aan de zijkant; volume harder zachter) waren iig geen succes.brokenp schreef op 30 november 2003 @ 22:46:
De mijne is kapot...
Ik heb de "ja" toets (de rechter zilveren) ingedrukt, en hij komt niet meer omhoog
Ik ga hem morgen openschroeven, en anders terug naar siemens nederland.
Ik heb geen idee hoe het gebeurt is, het was opeen na het uitgaan...
Ik hoop dat ie er binnen net mechanisch gezien net zo werkt als de 8210, met zo'n rubberen padje onder de toetsen. Ik hoop dat dit rubbertje iets verschoven is waardoor er geen contact meet ontstaat.
Iemand anders hetzelfde probleem? zo ja, wat heb je eraan gedaan?
Het mechanische gedeelte van de toetsen vind ik iig wel brak; net binnen 3 maanden brak de 2 toets af...
In m'n sig staat de link naar de betreffende post....
Heb inmiddels geen problemen meer gehad met m'n huidige toestel. De "score" van de crashes staat nog steeds op 2 vanaf begin oktober.
Vind het wel jammer dat m'n standby tijd vet omlaag is gegaan sinds dat Orange ook MMS ondersteund. Standaard staat hij ingesteld op MMS direct downloaden. Heb alleen nog niet geëxperimenteerd met handmatig downloaden oid.
Verder vind ik het vreemd dat hij wel ondersteund om grotere MMS te ontvangen dan 50 KB, maar je deze niet zelf kunt maken....
Iemand hier toevallig oplossingen voor?
Over die mophun games, zolang het java games volgens de jm2e standaard zijn, kunnen ze ook op je S55 gespeeld worden. Probeer het heel simpel uit: zet de .jar & .jad file in een mapje in /java/jam/[spelnaam]/. Start het spel door naar menu, 3, 2 te gaan het het spel te starten. Krijg je een foutmelding of staat ie er niet tussen, of bestaat het spel niet uit een .jar file; dan kun je het dus gewoon vergeten...
[edit]
Laatst kwam een kennis van mij aanzetten en zei dat ze een nieuw toestel had. Tot mijn verbazing haalde ze een S55 uit haar broekzak. Omdat ik heel sporadisch de kans heb om van anderen een S55 even vast te houden was ik wel ff blij
Wel grappig dat er bij haar nog gewoon SW4 op stond; lekkere ouwe meuk
[ Voor 17% gewijzigd door jules op 01-12-2003 21:50 ]