Siemens S 55 :9~ [deel3]

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.000 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

brokenp schreef op 30 november 2003 @ 22:46:
De mijne is kapot...
Ik heb de "ja" toets (de rechter zilveren) ingedrukt, en hij komt niet meer omhoog :(
Ik ga hem morgen openschroeven, en anders terug naar siemens nederland.

Ik heb geen idee hoe het gebeurt is, het was opeen na het uitgaan...

Ik hoop dat ie er binnen net mechanisch gezien net zo werkt als de 8210, met zo'n rubberen padje onder de toetsen. Ik hoop dat dit rubbertje iets verschoven is waardoor er geen contact meet ontstaat.

Iemand anders hetzelfde probleem? zo ja, wat heb je eraan gedaan?
Een rubberen plaatje is het zeker niet wat erin zit. Ik weet niet precies hoe het huidige klik mechanisme werkt, maar die electronische contactjes van m'n S35 (toetsen aan de zijkant; volume harder zachter) waren iig geen succes.
Het mechanische gedeelte van de toetsen vind ik iig wel brak; net binnen 3 maanden brak de 2 toets af...
In m'n sig staat de link naar de betreffende post....

Heb inmiddels geen problemen meer gehad met m'n huidige toestel. De "score" van de crashes staat nog steeds op 2 vanaf begin oktober.

Vind het wel jammer dat m'n standby tijd vet omlaag is gegaan sinds dat Orange ook MMS ondersteund. Standaard staat hij ingesteld op MMS direct downloaden. Heb alleen nog niet geëxperimenteerd met handmatig downloaden oid.
Verder vind ik het vreemd dat hij wel ondersteund om grotere MMS te ontvangen dan 50 KB, maar je deze niet zelf kunt maken....

Iemand hier toevallig oplossingen voor?

Over die mophun games, zolang het java games volgens de jm2e standaard zijn, kunnen ze ook op je S55 gespeeld worden. Probeer het heel simpel uit: zet de .jar & .jad file in een mapje in /java/jam/[spelnaam]/. Start het spel door naar menu, 3, 2 te gaan het het spel te starten. Krijg je een foutmelding of staat ie er niet tussen, of bestaat het spel niet uit een .jar file; dan kun je het dus gewoon vergeten...

[edit]
Laatst kwam een kennis van mij aanzetten en zei dat ze een nieuw toestel had. Tot mijn verbazing haalde ze een S55 uit haar broekzak. Omdat ik heel sporadisch de kans heb om van anderen een S55 even vast te houden was ik wel ff blij :P. Na haar wat tips gegeven te hebben viel mij op dat haar (ongeveer 9 maanden oude)toestel een hele andere tint had dan mijn toestel. Ook was de structuur van het kunststof veel gladder dan die van mij. Nu vraag ik me af, is dat pure slijtage, of komt dit doordat er na verloop van tijd andere matrijzen, kunststoffen, kleuren zijn gebruikt?

Wel grappig dat er bij haar nog gewoon SW4 op stond; lekkere ouwe meuk :) Maar goed, niet iedereen gebruikt alle functies tot het uiterste ;)

[ Voor 17% gewijzigd door jules op 01-12-2003 21:50 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ch!pY-J schreef op 01 december 2003 @ 19:41:
[...]
[edit]
Laatst kwam een kennis van mij aanzetten en zei dat ze een nieuw toestel had. Tot mijn verbazing haalde ze een S55 uit haar broekzak. Omdat ik heel sporadisch de kans heb om van anderen een S55 even vast te houden was ik wel ff blij :P. Na haar wat tips gegeven te hebben viel mij op dat haar (ongeveer 9 maanden oude)toestel een hele andere tint had dan mijn toestel. Ook was de structuur van het kunststof veel gladder dan die van mij. Nu vraag ik me af, is dat pure slijtage, of komt dit doordat er na verloop van tijd andere matrijzen, kunststoffen, kleuren zijn gebruikt?

Wel grappig dat er bij haar nog gewoon SW4 op stond; lekkere ouwe meuk :) Maar goed, niet iedereen gebruikt alle functies tot het uiterste ;)
Ik denk wel dat ze op een gegeven moment over zijn gestapt op een ander soort plastic of andere knopjes. Ik heb in september ongeveer een KPN-actie gedaan (S55 +1jr abo voor €100 bij gsmweb?) en die S55 lijkt net wat anders dan mijn S55 van mei dit jaar, al kan ik niet echt zeggen wat er anders is. De knoppen lijken hooguit wat stugger, maar dat kan verschil in gebruik zijn

[ Voor 37% gewijzigd door gwystyl op 02-12-2003 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu sinds vrijdag de trotse eigenaar van een S55, maar zat met een klein vraagje:

Om de paar seconde veranderd de tekst GPRS bovenin beeld in data, betekend dat hij bezig is data binnen te halen via GPRS?
Lijkt me erg vaag, want ik zou niet weten wat voor data dat zou kunnen zijn?

edit: 't is niet de tekst 'GPRS' die in data veranderd, maar de accu indicatie.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 08:27:
Ik ben nu sinds vrijdag de trotse eigenaar van een S55, maar zat met een klein vraagje:

Om de paar seconde veranderd de tekst GPRS bovenin beeld in data, betekend dat hij bezig is data binnen te halen via GPRS?
Lijkt me erg vaag, want ik zou niet weten wat voor data dat zou kunnen zijn?

edit: 't is niet de tekst 'GPRS' die in data veranderd, maar de accu indicatie.
Dan heb je iets van Fax/Data ontvangst aan staan. Menu-item: 9-6-7
en dan een van de vinkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, dat was hem idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een extra dimensie aan m'n S55 te geven heb ik me verdiept in het programma V_Klay. Met dit programma is het mogelijk om het totale uiterlijk van een Siemens GSM te wijzigen. Ik heb inmiddels geen visjes meer rond zwemmen op m'n beeldscherm, daarvoor in de plaats heb ik gekozen voor het uiterlijk van een M55. Dus het opstart intro, het laadscherm en de icoontjes in het menu zien er hetzelfde uit als bij de M55. Daarnaast heb ik in plaats van de providernaam (in mijn geval Telfort) een middelgrote digitale klok op m'n beeldscherm. Tijdens de energiebesparende screensaver wordt er nu dus een digitale klok getoond i.p.v. de provider naam.

Hoe werkt dat zogenaamde patchen nou precies? Een Siemens telefoon is qua uiterlijk opgebouwd uit een x aantal bitmap afbeeldingen (de s55 bestaat uit ruim 700 afbeeldingen), en met dat patchen worden deze afbeeldingen gewijzigd. Neem het begin intro van de visjes, dit is niets anders dan een stuk of 5 afbeeldingen die achter elkaar getoond worden. En als deze afbeeldingen gewijzigd worden in de afbeeldingen van de M55, dan heb je dus een M55 intro.

In eerste instantie twijfelde ik of ik wel aan dat patchen moest beginnen, want het is toch een risico dacht ik. Maar dat valt dus best mee, eigenlijk kan er niets fout gaan. Als eerste - en dat is erg belangrijk - moet je een complete back-up van je gsm maken. Dit doe je met behulp van een optie die in het programma V_klay verwerkt zit, dan krijg je een bestand van ruim 12mb, en als er dan toch wat fout mocht gaan dan heb je altijd nog de mogelijkheid om alles in oude staat terug te brengen.

Mochten er mensen geïnteresseerd zijn, dan wil ik nog wel meer uitleggen. Ook kun je kijken op de volgende sites, op deze sites wordt o.a. uitgelegd hoe het patchen precies in zijn werk gaat. Daarnaast kun je daar de volgende programma’s downloaden V_klay v2.5 en SPC2 (siemens picture changer) die je nodig hebt voor het patchen.

http://www.gsmdev.de/
http://www.gsm-multifund.de/index2.html
http://www.gsm-multifund....tchen/siemens-patchen.htm
http://forum.gsmhosting.com/vbb/index.php?s=

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ik heb heel kort naar die tools (V_Klay en SPC2) gekeken, maar er verder niet veel aandacht aan besteed, want het risico leek me iets te groot dat het mis kon gaan. Dat klinkt interessant om de s55 te customizen (eindelijk van die visjes af), zeker die digitale klok lijkt me gemakkelijk. Als je kan vertellen hoe je dat hebt gedaan, graag!

edit:

Het is inderdaad handig om eerst de links te lezen voordat ik reply. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door fjorden op 04-12-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjorden schreef op 04 december 2003 @ 00:19:
ik heb heel kort naar die tools (V_Klay en SPC2) gekeken, maar er verder niet veel aandacht aan besteed, want het risico leek me iets te groot dat het mis kon gaan. Dat klinkt interessant om de s55 te customizen (eindelijk van die visjes af), zeker die digitale klok lijkt me gemakkelijk. Als je kan vertellen hoe je dat hebt gedaan, graag!
Lees eerst even deze pagina door en als je dan nog vragen hebt dan hoor ik het van je:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 00:28:
[...]

Lees eerst even deze pagina door en als je dan nog vragen hebt dan hoor ik het van je:

Voor degenen die liever in het Engels lezen een ander linkje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Dat tooltje is idd wel heel erg wreed!
Dat flashen van en klooien aan m'n toestel is me eigenlijk niet goed bevallen. Om die reden ga ik dit ook niet uitproberen. Mocht ik alsnog met een regelmatig crashend toestel komen te zitten, zit ik mooi met de gebakken peren. Mijn toestel moet nu nog zo'n 1,5 jaar mee. Bij die levensduur zet ik dus inmiddels een paar vette ???? :). Toch bleek uit ervaring van oudere toestellen dat ik ruimschoots 2 jaar met een toestel kon doen, maar economisch bleek het interessanter om een ander toestel te nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een datakabel gekocht op koopje.nu, maar nu kan ik, nadat ik de siemens datasuite heb geinstalleerd, 1-2seconden verbinding maken met de telefoon en dan gaat ie uit. help wat moet ik doen? instellingen veranderen van de com poort, maar wat dan?

Ik heb alle programma's die de com poorten zouden kunnen gebruiken uitgezet en ik heb beide com poorten al geprobeert maar beide zelfde euvel.

alvast bedankt!!!

Mzzl

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 13:06:
Ik heb een datakabel gekocht op koopje.nu, maar nu kan ik, nadat ik de siemens datasuite heb geinstalleerd, 1-2seconden verbinding maken met de telefoon en dan gaat ie uit. help wat moet ik doen? instellingen veranderen van de com poort, maar wat dan?

Ik heb alle programma's die de com poorten zouden kunnen gebruiken uitgezet en ik heb beide com poorten al geprobeert maar beide zelfde euvel.

alvast bedankt!!!

Mzzl

Bram
Hoevaak is dit gebeurd? Heb je een originele kabel? Wat voor SW versie heb je op je telefoon (*#06# daarna info paar keer intoetsen). Als SDS je toestel vind, dan zit hij al op de juiste com poort.
In het begin had ik geloof ik ook van dit soort problemen, maar na een SW upgrade en gebruik van BT heb ik dat probleem opgelost...

Wat ik me kan herinneren van de S35i, ik had geen officiele data kabel, en ik gebruikte s25@once. Regelmatig kreeg ik op het toestel een compleet zwart scherm te zien. Na een of ander vinkje van voltage veranderd te hebben in S25@once was het probleem opgelost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Als iemand mij belt hoort ik dat muziekje welke ik voor welke groep gekozen heb.
Nu gaat dat muziekje van hard naar zacht naar hard (op en af-lopend dus)terwijl ik het gewoon constant wil hebben.
In het boekje en in de S-55 kan ik niet ontdekken waar dat in te stellen valt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

i2Paq schreef op 06 december 2003 @ 14:01:
Als iemand mij belt hoort ik dat muziekje welke ik voor welke groep gekozen heb.
Nu gaat dat muziekje van hard naar zacht naar hard (op en af-lopend dus)terwijl ik het gewoon constant wil hebben.
In het boekje en in de S-55 kan ik niet ontdekken waar dat in te stellen valt.

Iemand een idee?
• Kijk eens onder menu 9, 2, 3 en dan de verschillende opties nalopen. Er is 1 optie dat ie van zacht naar hard loopt...

• Verder zit er een of andere gehoor beveiliging in. De speaker waar je je gesprek mee voert is dezelfde als de ringtone speaker. Deze kan behoorlijk hard. Om nu je gehoor niet te beschadigen als je de ringtone best wel hard hebt gezet, begint hij zachter en trilt het toestel ook voor aanvang van de ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is best jammer, vooral bij bijv. dat 'gotmail' geluidje dat ik hier boven heb gepost.
het enige wat je hoort is 'mail'.......de rest is te zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 13:27:
Dat is best jammer, vooral bij bijv. dat 'gotmail' geluidje dat ik hier boven heb gepost.
Zorg dat je er een stukje pauze aan vooraf kan laten gaan. Ik weet niet wat voor soort geluidje het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 13:27:
vreemd bij mij doet hij het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen, en zit ernstig te twijfelen tussen de m55 en de s55, de m55 kost nu simlockvrij ongeveer 130 euro, de s55 200 euro.

Scheelt tog 70 euro, maar ik vindt de s55 wel stiekum het mooiste :>.

Kan iemand mij overtuigen om de m55 of de s55 te nemen :P? 70 euro is tog wel wat geld :).

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperPaddo schreef op 09 december 2003 @ 23:22:
Ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen, en zit ernstig te twijfelen tussen de m55 en de s55, de m55 kost nu simlockvrij ongeveer 130 euro, de s55 200 euro.

Kan iemand mij overtuigen om de m55 of de s55 te nemen :P? 70 euro is tog wel wat geld :).
Hij is mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Ik heb er steeds last van dat als ik een tijdje via GPRS op internet zit, dat mn telefoon ineens uitvalt. Hoe kan dat? En ik heb firmware SW20 dus dat is de nieuwste volgens mij.

Als ik via de datasuite een sms stuur, dan ontvang ik op mijn gsm een ontvangstbevestiging, terwijl als ik een sms direct vanaf mn gsm verstuur, niet zo ontvangst bevestiging krijg. Kost deze ontvangsbevestiging geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Heeft een stuk meer mogelijkheden, o.a infrarood en bluetooth en heeft een langere standby en gesprekstijd.

Dus minder low budget als de m55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

robbertb schreef op 10 december 2003 @ 14:35:
Ik heb er steeds last van dat als ik een tijdje via GPRS op internet zit, dat mn telefoon ineens uitvalt. Hoe kan dat? En ik heb firmware SW20 dus dat is de nieuwste volgens mij.

Als ik via de datasuite een sms stuur, dan ontvang ik op mijn gsm een ontvangstbevestiging, terwijl als ik een sms direct vanaf mn gsm verstuur, niet zo ontvangst bevestiging krijg. Kost deze ontvangsbevestiging geld?
Vreemd, ik heb juist het omgekeerde! Ik vind die ontvangstbevestigingen wel relaxed! (menu 5, 10, 1, van het geactiveerde SMS profiel -> opties, inst. wijzigen, statusraport aanvinken)

Die status berichten kosten overigens geen geld, gewoon service waar veel mensen geen weet van hebben. Soms gebruik ik het om te checken wanneer iemand z'n telefoon aanzet ;)
robbertb schreef op 10 december 2003 @ 14:35:

Heb je zelf die SW 20 erop gezet of heb je hem zo gekocht in de winkel? Als ie crashed zou ik hem terugbrengen!

Je bent een series S gebruiker of je bent het niet.... Voor mij zijn die connecties (BT & IrDA) toch wel de pluspunten van de S55, naast de andere uitgebreide opties. Het is meer een toestel voor managers enzo, de m55 is meer voor tieners die willen showen met hun toestel...
Het enige jammere aan de S55 vind ik dat ie minder kleuren heeft dan de M55. Maar dat zal wel z'n reden hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59

De prijzen die je noemt zijn veel te hoog. Check dit topic: 'Gratis' Siemens M55 bij GSM-Stunter?

Heb anderhalve maand geleden mijn S55 gekocht bij VTU-telecom voor 100 (150-50 cashback). Staat er nu voor 99, zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Tycoontje schreef op 10 december 2003 @ 19:52:
[...]

De prijzen die je noemt zijn veel te hoog. Check dit topic: 'Gratis' Siemens M55 bij GSM-Stunter?

Heb anderhalve maand geleden mijn S55 gekocht bij VTU-telecom voor 100 (150-50 cashback). Staat er nu voor 99, zie ik :)
ALs ik dat doe bij VTU-telecom, voor 99 euro, kan ik dan metteen als ik de gsm heb het abo opzeggen, zodat het na een jaar metteen stopt, en dat zonder die simkaart te gebruiken maar mn eigen sim erin doen?

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
SuperPaddo schreef op 10 december 2003 @ 21:08:
[...]

ALs ik dat doe bij VTU-telecom, voor 99 euro, kan ik dan metteen als ik de gsm heb het abo opzeggen, zodat het na een jaar metteen stopt, en dat zonder die simkaart te gebruiken maar mn eigen sim erin doen?
Ik heb m'n eigen sim erin gedaan. Of je meteen op kunt zeggen weet ik niet. Moet ik nog doen. Ik zou zeggen.. lees daarvoor even de voorwaarden van KPN. En in dat topic wordt het ondertussen vast ook gemeld (heb het al even niet meer bijgehouden..).

Verwijderd

S55 probleem met MR Handsfree

Heb een tweetal weken geleden een S55 gekocht. Heb ondertussen ook een nieuwe datakabel voor mijn Mr Handsfreecarkit ontvangen.
Er is slechts één probleem; mijn S55 neemt het profiel van headset aan ipv carkit. Het is onmogelijk om dit te wijzigen. Weet iemand raad? Kan het aan de SW version liggen? Ik heb momenteel de versie 16.

Txs

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Ch!pY-J schreef op 10 december 2003 @ 17:55:
[...]
Vreemd, ik heb juist het omgekeerde! Ik vind die ontvangstbevestigingen wel relaxed! (menu 5, 10, 1, van het geactiveerde SMS profiel -> opties, inst. wijzigen, statusraport aanvinken)

Die status berichten kosten overigens geen geld, gewoon service waar veel mensen geen weet van hebben. Soms gebruik ik het om te checken wanneer iemand z'n telefoon aanzet ;)
Hm ik zei niet dat ik het vervelend vond, was alleen bang dat het misschien geld zou kosten :) Maargoedh eb het nu ook aangevinkt op mn gsm.
Ik zie ook dat ik de mogelijkheid heb om sms via GPRS te laten lopen. Is dit dan goedkoper? betaal ik dan gewoon algemeen GPRS tarief (in mijn geval met telfort 1,5 euro per MB)? dat zou dan namelijk veel goedkoper zijn dan sms-tarief.
Heb je zelf die SW 20 erop gezet of heb je hem zo gekocht in de winkel? Als ie crashed zou ik hem terugbrengen!
Ik heb die SW20 er zelf niet op gezet, ben ng niet wezen flashen. Maar is dit wel een crash? of verkeerde instelling ofzo? hij valt dus soms uit na een lange tijd GPRS gebruikt te hebben.

• epoman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:17:
S55 probleem met MR Handsfree

Heb een tweetal weken geleden een S55 gekocht. Heb ondertussen ook een nieuwe datakabel voor mijn Mr Handsfreecarkit ontvangen.
Er is slechts één probleem; mijn S55 neemt het profiel van headset aan ipv carkit. Het is onmogelijk om dit te wijzigen. Weet iemand raad? Kan het aan de SW version liggen? Ik heb momenteel de versie 16.

Txs
Kan heel goed zijn dat (in tegenstelling tot een officiële carkit), de Mr Handsfree gewoon echt een veredelde headset is. Dit soort problemen krijg je dus wanneer je voor goedkopere oplossingen gaat.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

robbertb schreef op 11 december 2003 @ 13:15:
Hm ik zei niet dat ik het vervelend vond, was alleen bang dat het misschien geld zou kosten :) Maargoedh eb het nu ook aangevinkt op mn gsm.
Ik zie ook dat ik de mogelijkheid heb om sms via GPRS te laten lopen. Is dit dan goedkoper? betaal ik dan gewoon algemeen GPRS tarief (in mijn geval met telfort 1,5 euro per MB)? dat zou dan namelijk veel goedkoper zijn dan sms-tarief.
Bij mij werkt dat helaas niet icm Orange/Share, maar je kan het op z'n minst uitproberen!
Ik heb die SW20 er zelf niet op gezet, ben ng niet wezen flashen. Maar is dit wel een crash? of verkeerde instelling ofzo? hij valt dus soms uit na een lange tijd GPRS gebruikt te hebben.
Als je accu niet leeg of niet bijna leeg is, dan ligt het volgens mij gewoon aan het toestel zelf. Het toestel mag naar mijn mening nooit en te nimmer crashen, ongeacht de instellingen. Gebeurd het daarentegen bij/tijdens Java games, dan is dat java proggie gewoon slecht gecompileerd. Gewoon terug sturen die handel!

Trouwens, wat noem jij langdurig gebruik maken van GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik kwam er net achter dan mijn trilfunctie het niet meer deed. Ik dus met de instellingen klooien, maar hij trilde niet. Als ik mezelf ging bellen hoorde is wel steeds heel zachtjes tik tik tik.. Ik dacht ik ga eens een spel spelen waar de trilfunctie inzit.. hij deed het nog niet..
Dus maar even tegen de telefoon aanslaan en jahoor hij deed het weer..
De trilmotor zat gewoon vast op de een of andere manier ofzo?
Ik hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 10:21
Ik heb ook een Siemens S55. Nu wil ik die instellen voor MMS met T-Mobile, en ik heb hiervoor deze link gebruikt: http://www.tele-world.nl/mms-s55.htm
Helaas werkt het nog niet, ik krijg de melding: Netwerk- of configuratiefout!
Weet iemand wat de juiste instellingen zijn voor MMS icm T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snotver......ik krijg het gewoon niet voor elkaar om te vinden waar ik ervoor kan zorgen dat ik bij het ontvangen van een smsje of ander bericht het geluid niet van zacht naar hard wordt gespeeld......en een MMF aanpassen is ook niet echt mijn beste kant....

iemand? alsjeblieft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
Xof schreef op 12 december 2003 @ 00:01:
Ik kwam er net achter dan mijn trilfunctie het niet meer deed. Ik dus met de instellingen klooien, maar hij trilde niet. Als ik mezelf ging bellen hoorde is wel steeds heel zachtjes tik tik tik.. Ik dacht ik ga eens een spel spelen waar de trilfunctie inzit.. hij deed het nog niet..
Dus maar even tegen de telefoon aanslaan en jahoor hij deed het weer..
De trilmotor zat gewoon vast op de een of andere manier ofzo?
Ik hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren :s
Of juist los. Ik had dat bij m'n oude S35 toen die dik een jaar oud was.. hij trilde niet meer. Heb 'm toen opengemaakt en de trilmotor bleek helemaal los te zitten.
Zie 'm zo niet te zitten op de foto's in het 1e deel van dit topic, dus weet ook niet of de trilmotor in de S55 hetzelfde zit als in de S35..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

ik weet niet of er Finding Nemo fans zijn hier.. Maar ik heb laatst een beetje zitten spelen en wat ringtones gemaakt.
Deze zijn terug te vinden op:
http://bluppy4.student.utwente.nl/nemo/

Vooral birds.mmf vind ik geslaagd. De rest is wat minder, maar dat was puur om wat uit te proberen.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
sorry als het al eerder is gevraagd.

klopt het dat ik met mijn S55 niet per profiel verschillende melodieën kan kiezen voor bijv. de Wekker?
met mijn M35 kon dat wel. per profiel ook andere geluiden kiezen.

zou ik wel erg bagger vinden als dat inderdaad niet kan.

oh en de reden dat ik bluetooth wil gebruiken is om mijn binnengekomen SMSjes op mijn pc op te slaan. maar met de Siemens Data Suite kan dat niet zo makkelijk. je krijgt dan een .rtf bestand per sms, hetgeen erg onhandig is.
bij de M35 kon ik met een progje (en een datakabel) gewoon alle smsjes in 1 keer op m'n pc opslaan in csv formaat.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Ch!pY-J schreef op 11 december 2003 @ 23:45:
[...]

Bij mij werkt dat helaas niet icm Orange/Share, maar je kan het op z'n minst uitproberen!
en dan zeker achteraf schrikken van heel hoge rekening :)
[...]

Als je accu niet leeg of niet bijna leeg is, dan ligt het volgens mij gewoon aan het toestel zelf. Het toestel mag naar mijn mening nooit en te nimmer crashen, ongeacht de instellingen. Gebeurd het daarentegen bij/tijdens Java games, dan is dat java proggie gewoon slecht gecompileerd. Gewoon terug sturen die handel!

Trouwens, wat noem jij langdurig gebruik maken van GPRS?
Uiteraard was de accu niet leeg of bijna leeg, dan had ik dit hier niet gemeld. Langdurig gebruik is langer dan een uur. maar soms treed het ook al na 10 minuten op. Maar heel vaak gebeurd het niet, ik gprs dagelijks en om de dag valt ie wel es uit :(
ik gebruik geen java ofzo.

Ik vind hetbtw bijzonder irritant dat datakabel en opladen niet tegelijk kan... weet iemand of het datastekkertje om te bouwe is naar data+voeding? of worde dandie pinnetjes ergens anders voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

robbertb schreef op 12 december 2003 @ 21:13:
[...]

en dan zeker achteraf schrikken van heel hoge rekening :)

Dit vat ik niet helemaal...

[...]

Uiteraard was de accu niet leeg of bijna leeg, dan had ik dit hier niet gemeld. Langdurig gebruik is langer dan een uur. maar soms treed het ook al na 10 minuten op. Maar heel vaak gebeurd het niet, ik gprs dagelijks en om de dag valt ie wel es uit :(
ik gebruik geen java ofzo.
Terug brengen die handel, geniet van je garantie.. ps, vergeet niet je gehele telefoon te backuppen (op de firmware na dan).
Ik vind hetbtw bijzonder irritant dat datakabel en opladen niet tegelijk kan... weet iemand of het datastekkertje om te bouwe is naar data+voeding? of worde dandie pinnetjes ergens anders voor gebruikt?
Maak gebruik van BT of IrDA, en dan nog als liefste BT omdat dat goedkoper is. Ik heb mijn BT adapter gekocht voor 10 Euro, maar dat was een mazzeltje. Ik denk dat een BT USB dongle tegenwoordig tussen de 20 en 30 euro kost....
PuckStar schreef op 12 december 2003 @ 20:31:

klopt het dat ik met mijn S55 niet per profiel verschillende melodieën kan kiezen voor bijv. de Wekker?

't Is inderdaad bagger; het kan dus niet... Kon het met de S35 idd ook, het enige nadeel was, dat je 20 miljoen opties moest nalopen om het profiel juist in te stellen. Dus echt nadelig vind ik het nu ook weer niet...
oh en de reden dat ik bluetooth wil gebruiken is om mijn binnengekomen SMSjes op mijn pc op te slaan. maar met de Siemens Data Suite kan dat niet zo makkelijk. je krijgt dan een .rtf bestand per sms, hetgeen erg onhandig is.
bij de M35 kon ik met een progje (en een datakabel) gewoon alle smsjes in 1 keer op m'n pc opslaan in csv formaat.
Welk programmaatje gebruiktje je daarvoor? S25@once? Volgens mij kan de nieuwe versie daarvan dat nog steeds wel... Kan in princiepe hetzelfde, alleen ondersteund het meer (nieuwere) toestelen zoals de S55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Weten jullie of GPRS ook via BlueTooth werkt? Dan koop ik nl bluetooth adapter voor mn pc zodat ik via bluetooth via mn gsm en GPRS kan internetten en niet meer de datakabel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:10

Korakal

Up up up!

Ja dat werkt :) dat is één van de meest gebruikte toepassingen van BT zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens in dit topic werd er gezegd dat je via het developpper menu kan kijken hoe vol je accu echt is. Hoe gaat dat ?

Ik het op diverse sites de betekenissen van alle lettertjes van de charge monitor bekeken en ik kon niets vinden wat in procenten aangeeft hoevol je accu is. Alleen voltages enzo.

Kan iemand mij dat uitleggen ?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 16:26:
Ergens in dit topic werd er gezegd dat je via het developpper menu kan kijken hoe vol je accu echt is. Hoe gaat dat ?

Ik het op diverse sites de betekenissen van alle lettertjes van de charge monitor bekeken en ik kon niets vinden wat in procenten aangeeft hoevol je accu is. Alleen voltages enzo.

Kan iemand mij dat uitleggen ?

Thanx
Dan moet je in plaats van bij Charge Monitor bij Accu Monitor kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Laatst online: 26-08 20:39
Is de camera in België ergens apart verkrijgbaar?
Overal staat dat deze ook apart verkrijgbaar is maar ik vind em nergens. En zou em wel graag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de accumonior kan ik het wel vinden. Bedankt.

Is er iemand nog geinteresseerd in ervaringen met FW 20 ? Ik heb 'm gedownload van http://www.gsm-multifund.de/update.htm en heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Je behoud gewoon je menutaal en t9 taal (bij mij Nederlands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 09:24:
In de accumonior kan ik het wel vinden. Bedankt.

Is er iemand nog geinteresseerd in ervaringen met FW 20 ? Ik heb 'm gedownload van http://www.gsm-multifund.de/update.htm en heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Je behoud gewoon je menutaal en t9 taal (bij mij Nederlands).
ik heb ook FW20 eropstaan, zo heb ik em gekocht. Maar als ik lang GPRS valt mijn gsm soms uit :(

Verwijderd

Ik heb een S55 en een Acer TravelMate notebook, en zit nu wat te spelen met BT. Ik weet niet of het mogelijk is, maar bestaat er software om een line-out en mic-ingang van een computer te gebruiken als speaker en microfoon van de GSM? Volgens mij moet het technisch kunnen, want er bestaan BT headsets.

Tevens vroeg ik me af of er een handig tooltje is om SMS'jes te verzenden en ontvangen, zo eenvoudig mogelijk. Ik zit niet zo te wachten op Office-koppelingen zoals SDS graag gebruikt.

Ook vroeg ik me af of ik wat aan GPRS heb. Ik begrijp dat het te maken heeft met hogere data-doorvoer bij data-verbindingen, maar klopt het dat je daar met een consumenten-abonnement (Vodafone 180) niets aan hebt omdat providers GPRS alleen bij zakelijke contracten aanbieden?

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 13:17:
Ik heb een S55 en een Acer TravelMate notebook, en zit nu wat te spelen met BT. Ik weet niet of het mogelijk is, maar bestaat er software om een line-out en mic-ingang van een computer te gebruiken als speaker en microfoon van de GSM? Volgens mij moet het technisch kunnen, want er bestaan BT headsets.

Tevens vroeg ik me af of er een handig tooltje is om SMS'jes te verzenden en ontvangen, zo eenvoudig mogelijk. Ik zit niet zo te wachten op Office-koppelingen zoals SDS graag gebruikt.

Ook vroeg ik me af of ik wat aan GPRS heb. Ik begrijp dat het te maken heeft met hogere data-doorvoer bij data-verbindingen, maar klopt het dat je daar met een consumenten-abonnement (Vodafone 180) niets aan hebt omdat providers GPRS alleen bij zakelijke contracten aanbieden?
Bluetooth headsets maken gebruik van een heel ander protocol dan een verbinding tussen 2 gewone BT appraten. Bij mijn weten kan het niet geëmuleerd worden, maar ik kan het verkeerd hebben...

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-01-2024
Hmm.. ik heb mn S55 nu een tijdje en ben nog best wel tevreden, ik zit alleen met een paar dingetjes waarom ik 'm misschien wel even zou willen nalaten kijken bij Siemens of waar ik dat ding vandaan hebt (12Call BV):

- M'n accu doet best een beetje gek ->

Heb 'm gisterenavond volledig opgeladen (terwijl telefoon uitstond). Heeft vervolgens afgelopen nacht (van 11 uur 's avonds tot 12 uur vanmiddag) standby gestaan. Om 12 uur stond de accu al op 75% ipv 100%, en ik heb vanmiddag nog even gebeld. Ongeveer een uur en een kwartier.

Vanavond, rond 7 uur, begint dat ding opeens te piepen dat 'ie bijna leeg is.. Erg vreemd, want ik heb het nog niet meegemaakt.

- M'n case is beetje brak ->

Als ik achterop druk, zo ongeveer rond de plek waar je een externe antenne aan kan sluiten, hoor ik 'm duidelijk kraken. Er zit dus een beetje speling in. Dat is er ook pas sinds 2 weken of iets dergelijks, want ik merkte het 2 weken geleden pas voor het eerst. Lijkt me toch niet helemaal kloppen.

Zeker ook, omdat m'n scrollknoppen links aan de zijkant, vooral die naar onderen, niet altijd mee wil werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 21:49
geertb schreef op 18 december 2003 @ 23:20:
- M'n case is beetje brak ->

Als ik achterop druk, zo ongeveer rond de plek waar je een externe antenne aan kan sluiten, hoor ik 'm duidelijk kraken. Er zit dus een beetje speling in. Dat is er ook pas sinds 2 weken of iets dergelijks, want ik merkte het 2 weken geleden pas voor het eerst. Lijkt me toch niet helemaal kloppen.
Idioot, dat heb ik dus ook sinds kort.. Snap er niks van, heb nooit iets geks gedaan met m'n foon en hij zit netjes in een hoesje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertb
GFM schreef op 19 december 2003 @ 10:13:
[...]

Idioot, dat heb ik dus ook sinds kort.. Snap er niks van, heb nooit iets geks gedaan met m'n foon en hij zit netjes in een hoesje..
Hmm, fijn om te horen dat ik niet de enige ben, misschien nogwel meer mensen hier die het hebben (gehad?) en of die mensen er voor terug zijn gegaan?

Ook hier is niets geks gebeurd, danwel geen hoesje, maar geen valschade of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
bluppy2 schreef op 12 december 2003 @ 20:29:
ik weet niet of er Finding Nemo fans zijn hier.. Maar ik heb laatst een beetje zitten spelen en wat ringtones gemaakt.
Deze zijn terug te vinden op:
http://bluppy4.student.utwente.nl/nemo/

Vooral birds.mmf vind ik geslaagd. De rest is wat minder, maar dat was puur om wat uit te proberen.
VET idd....kun je niet nog wat meer ringtones maken van die birds?? en heb je toevalig de DVD van monsters INC...daar staat een filmpie op van vogeltjes....da's pas gaaf als ringtone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Bartez schreef op 19 december 2003 @ 19:49:
[...]

VET idd....kun je niet nog wat meer ringtones maken van die birds?? en heb je toevalig de DVD van monsters INC...daar staat een filmpie op van vogeltjes....da's pas gaaf als ringtone....
Hehe, je kan het zelf ook hoor... Gewoon dat tooltje van Yamaha gebruiken om de wav bestandjes (die ik met cool-edit uit de film heb geknipt) om te zetten in mmf bestandjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik weet dat het ergens staat uitgelegd, maar als je alle berichten doorleest na een hele avond achter de computer te hebben gezeten, wil je wel eens iets over het hoofd lezen, m.a.w. ik kan het niet dus nergens meer terugvinden (ja best wel veel berichten in dit topic van drie delen, toch? B)
Probleem is het volgende: wie o wie weet hoe ik de zomertijd op mijn S55 kan instellen???

Tnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 01:21:
Ok, ik weet dat het ergens staat uitgelegd, maar als je alle berichten doorleest na een hele avond achter de computer te hebben gezeten, wil je wel eens iets over het hoofd lezen, m.a.w. ik kan het niet dus nergens meer terugvinden (ja best wel veel berichten in dit topic van drie delen, toch? B)
Probleem is het volgende: wie o wie weet hoe ik de zomertijd op mijn S55 kan instellen???

Tnx _/-\o_
zie pagina 1 van deze topic volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 31 juli 2003 @ 15:32:
[...]

Ja, het tijdverschil, uit m'n hoofd de derde keer dat je er naar vraagt. Volgens mij staat het ergens in deel 1. Maar goed, ik heb ff 2 seconden naar m'n telefoon gekeken, kan het zelf helaas niet testen (heb nog geen outlook draaiende), maar volgens mij moet je ff klooien bij: menu, 9, 5, 2 en dan op opties drukken. Probeer dan met het vinkje bij zomertijd eens te experiementeren.
Ik heb dit geprobeerd, maar ik kom echt niet bij de mogelijkheid om de zomertijd aan of uit te zetten. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 18:03:
[...]

Ik heb dit geprobeerd, maar ik kom echt niet bij de mogelijkheid om de zomertijd aan of uit te zetten. Wat doe ik verkeerd?
Via Menu=>Instellingen=>Klok=>Tijdzones=>Opties=>Zomertijd moet het toch gewoon te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 20 december 2003 @ 18:25:
[...]

Via Menu=>Instellingen=>Klok=>Tijdzones=>Opties=>Zomertijd moet het toch gewoon te vinden zijn?
Bij opties heb ik de keuze tussen Instellen, Naam wijzigen, Aut. tijdzone, Lezen
Zomertijd kan ik dus niet vinden (ik heb overigens wel de laatste firmware-update via de siemens site uitgevoerd, ligt het misschien hier aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Ik heb een GoT en een Xezium wallpaper gemaakt :).

Afbeeldingslocatie: http://jan.erik1.nl/zooi/got.gif

Afbeeldingslocatie: http://jan.erik1.nl/zooi/xezium.gif

Op de S55 passen ze zeer goed tussen de "huds" (batt. meter, menu) ed :P.

Weet niet of ze al eerder gemaakt zijn, deze nemen iig weinig geheugen in beslag en zien er op je s55 zeer goed uit, waarschijnlijk werken ze ook wel op de M55 oid :).

[ Voor 10% gewijzigd door SuperPaddo op 21-12-2003 01:15 ]

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 19:40

SambalBij

We're all MAD here

Bij die van mij is inmiddels de '0' toets losgelaten. Het voordeel is dat ie wel blijft zitten, aangezien hij aan de onderkant met een randje achter de behuizing valt.

Ik kwam er achter toen ik hem van de week open maakte om hem te laten drogen...
(Toestel blijkt prima tegen de wasmachine te kunnen, hij is weer mooi schoon en ruikt nu weer lekker fris naar Ariel vloeibaar 8) - alleen even goed laten drogen en weer in elkaar zetten)

Moet nu alleen even op zoek naar een vervangende keypad. Ik wil hem niet een paar weken kwijt, en garantie claimen nadat je hem al eens hebt gewassen werkt denk ik ook niet ;)

[ Voor 19% gewijzigd door SambalBij op 21-12-2003 18:17 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
quote: PuckStar schreef op 12 december 2003 @ 20:31:

't Is inderdaad bagger; het kan dus niet... Kon het met de S35 idd ook, het enige nadeel was, dat je 20 miljoen opties moest nalopen om het profiel juist in te stellen. Dus echt nadelig vind ik het nu ook weer niet...
ik stel liever wat meer opties in, als ik dan maar kan hebben wat ik wil.
het slaat gewoon nergens op om een aantal zaken wel per profiel in te kunnen stellen (zoals volume ed) terwijl je dan andere zaken (zoals melodie) niet in kan stellen. vind ik gewoon heel erg stom! als het bij de m35 al zat, waarom dan niet bij deze. dat snap ik gewoon niet.

oh en eik is het niet zo'n groot probleem want ik heb em toch altijd op Trillen staan (zonder melodie dus).
maar kwam ik erachter dat als je telefoon uit staat en een afspraak in je kalender afgaat hij niet alleen geluid laat horen, maar ook vibreert!
ik wil wakker worden met alleen geluid en niet dat irritante virbreer geluid.
en ik heb weinig zin om elke avond voor het slapen gaan een profiel waar trillen uit staat, te activeren.
waarom moet alles zo moeilijk :(
quote:

Welk programmaatje gebruiktje je daarvoor? S25@once? Volgens mij kan de nieuwe versie daarvan dat nog steeds wel... Kan in princiepe hetzelfde, alleen ondersteund het meer (nieuwere) toestelen zoals de S55.
nee ik gebruikte s35expl. en ik merk dat die het wel doet, maar de smsjes die in de telefoon zelf staan ziet hij niet.
dus ik die S25@once proberen. en dat ziet er zeer goed uit. alleen zo balen dat ik dus absoluut geen duits kan. maargoed. daar valt mee te leven :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Is er toevallig iemand die een leuke ringtone van Gollum heeft? van lord of the rings??

zoiets als....GOLLUM...GOLLUM (hoestend)
of MY.....PRECIOUSSSSS??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
iemand enig id of dat irritante "JA IK WIL MIJN TELEFOON ECHT AANZETTEN" vraagje verwijdert kan worden?
hacken ofzo? als ik me fone aan doe wil ik dat hij gelijk aan gaat.
en niet dat ik nog op Ja moet drukken.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuckStar schreef op 29 december 2003 @ 20:09:
iemand enig id of dat irritante "JA IK WIL MIJN TELEFOON ECHT AANZETTEN" vraagje verwijdert kan worden?
Ja dat wil ik ook wel es weten. Elke keer weer die "vliegtuig controle" irri is dat. Ik heb ook alle menu's doorgezocht, kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Klopt, kun je ook niet instellen. Het is óf vliegtuigcontrole & geen pincode, óf géén vliegtuigcontrole & pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Korakal schreef op 29 december 2003 @ 21:30:
Klopt, kun je ook niet instellen. Het is óf vliegtuigcontrole & geen pincode, óf géén vliegtuigcontrole & pincode.
Ik dacht al, dat zie ik nooit, maar goed, die van mij start altijd op MET pincode... Aangezien ik hem (haast) nooit uitzet, irriteer ik me er ook niet aan. Met pincode vind ik veel safer dan zonder pin... Als ie gejat word, dan maar hopen dat ie uitstaat, word m'n abbo tenminste niet leeggebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ik ben even nieuwsgierig naar de ervaringen van jullie met SiemensDataSuite.
Zelf vind ik versie 1.0.0.40 nog altijd het beste.
Ben een paar gekke dingen tegen gekomen in de 2 versies die erna kwamen (53 en 76)
Ik krijg het niet voor elkaar om in de laatste 2 versies GPRS werkend te krijgen. Telkens wanneer ik de wizard start, loopt ie vast. Met versie 40 heb ik hier geen last van.
Ook is er iets raars met de "Mobile" entry in Deze computer. Met verise 40 kan je door rechts te klikken op het Mobile icoon, de verbindings-poort instellen, maar ik heb gemerkt dat wanneer je versie 53 of 76 installeert, je dat dus ook kan doen door rechts te klikken op een van je harde schijven, en wanneer er dus geen telefoon is aangesloten, duurt dit dus veel langer dan nodig is.
Hebben meer mensen dit gemerkt of doe ik iets niet goed.

OS = WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Ik jheb ook een probleem, het geheuge van de smsjes is bijna vol en elke keer als ik nu mijn smsjes wil laden naar datasuite, loopt het programma vlak voordat hij ze allemaal binneheeft, vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

PuckStar schreef op 29 december 2003 @ 20:09:
Wanneer krijg je die vraag dan?
Ik heb een pin-code op mijn sim staan en niet op mijn telefoon, miischien dat het daar door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

i2Paq schreef op 31 december 2003 @ 16:12:
[...]

Wanneer krijg je die vraag dan?
Ik heb een pin-code op mijn sim staan en niet op mijn telefoon, miischien dat het daar door komt?
Eerst lezen, dan blaten 8)7 Je krijgt deze melding als je geen pincode hebt. Zie een paar posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Ik ben op zoek naar een msn java programma zodat ik op mn gsm via gprs berichten kan versturen. Ik heb al MobIcq, dat werkt wel, alleen bijna niemand gebruikt icq meer :)
Ik heb hier al een tijdje gezocht naar dergelijke programma's om te kunnen msnen maar zonder echt resultaat. Of het kost geld (Justyak 4 euro per maand ofzo) en MiMessenger (www.splendo.nl) is nog niet beschikbaar voor mijn Siemens s55. Voor "IM plus" wat ook ergens genoemt werd in een topic hier, kan ik geen link vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Je bent lang niet de eerste die hier naar vraagt, er zijn er al zeker 100 voor je geweest.
Ik heb ooit Palm MSN gebruikt. Werkte toen soms wel, soms niet. Begreep niet waarom die zo vreemd deed. Echter, denk niet dat ze al het "nieuwe" MSN protocol erin gemaakt hebben. Heb ook een tijdje via een wap MSN client gewerkt, maar sinds die protocol change is die wap site helaas ook dood...

Heb ff gezocht naar die client, maar hier vond ik dit:
The protocol used by PalmMSN is MSNP7 which is the same used by MSN Messenger version 4 and older.
Microsoft's MSN Messenger 5 and newer use MSNP8 or MSNP9 which is an upgrade of the MSNP7 that contains a major difference in the protocol: Authentication. Until MSNP7 version of the MSN Messenger protocl MD5 encryption was being used for authentication while in the new versions (MSNP8 and MSNP9) authentication requires the use of SSL (https) which is NOT supported by most of the Java Virtual Machine implementations including MIDP 1.0 for PalmOS.
The launch of MIDP 2.0 for PalmOS could be the solution but the word on the streets is that Sun has discontinued the development of MIDP for PalmOS meaning that MIDP for PalmOS will stay like it is.
So it looks like PalmMSN has its days counted and as of the 16th of October PalmMSN will no longer be able to connect to MSN Servers.
Simpel gezegd. Het nieuwe MSN protocol is gebaseerd op https ipv http, dit word echter niet ondersteund in Java.

maw, ben er net achter gekomen dat er helemaal geen client meer zal zijn voor MSN.... Misschien iets voor in de Mini FAQ in de start post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Korakal schreef op 31 december 2003 @ 17:17:
[...]

Eerst lezen, dan blaten 8)7 Je krijgt deze melding als je geen pincode hebt. Zie een paar posts terug.
Ik heb goed gelezen, maar onderstaande deed mij vermoeden dat het wel in combinatie kon.
En een beetje vriendelijker MAG ook wel!
Ch!pY-J schreef op 29 december 2003 @ 22:01:
[...]

Ik dacht al, dat zie ik nooit, maar goed, die van mij start altijd op MET pincode... Aangezien ik hem (haast) nooit uitzet, irriteer ik me er ook niet aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Ch!pY-J schreef op 02 januari 2004 @ 15:33:
Je bent lang niet de eerste die hier naar vraagt, er zijn er al zeker 100 voor je geweest.
Ik heb ooit Palm MSN gebruikt. Werkte toen soms wel, soms niet. Begreep niet waarom die zo vreemd deed. Echter, denk niet dat ze al het "nieuwe" MSN protocol erin gemaakt hebben. Heb ook een tijdje via een wap MSN client gewerkt, maar sinds die protocol change is die wap site helaas ook dood...

Heb ff gezocht naar die client, maar hier vond ik dit:
[...]

Simpel gezegd. Het nieuwe MSN protocol is gebaseerd op https ipv http, dit word echter niet ondersteund in Java.

maw, ben er net achter gekomen dat er helemaal geen client meer zal zijn voor MSN.... Misschien iets voor in de Mini FAQ in de start post?
Jammer dat het ern iet meer zal komen :( Maar webbased dan, dat moet dan toch wel mogelijk zijn op de siemens s55? Of bestaat dat ook niet meer odor het nieuwe protocol.
Kut msn ook :( waarom heeft bijna niemand meer icq :( (want dat werkt wel prima met mobicq)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
mensen weet iemand van jullie teovallig of het mogelijk is om met dit toestel de verlichting altijd aan te hebben?

ik heb me al rot gezocht maar ik kon niks vinden :'(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het developer Menu activeren op mijn S55, maar het programmaatje wat ik eerder in dit topic gedownload had, werkt niet bij mijn toestel.

Het programma zegt ook dat het alleen werkt tot aan de x45. Ik heb firmware versie 20, dus de laatste. Kan iemand het proggie posten waarmee hij of zij het developer menu wel open gekregen heeft?

Ff op de vorige post: Licht altijd aan: Start een game, (bijv. magicPicture) en daar blijft het licht aanstaan. Je hoeft dan niks te doen. Een andere optie weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
M1lamb3r schreef op 02 januari 2004 @ 17:16:
mensen weet iemand van jullie teovallig of het mogelijk is om met dit toestel de verlichting altijd aan te hebben?

ik dacht dat het juist een 'feature' was dat het licht niet altijd aan was zodat je batterij bespaard. denk dus niet dat het mogelijk is...

[ Voor 8% gewijzigd door Zaagmans op 02-01-2004 23:01 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 20:51:
Ik wil het developer Menu activeren op mijn S55, maar het programmaatje wat ik eerder in dit topic gedownload had, werkt niet bij mijn toestel.

Het programma zegt ook dat het alleen werkt tot aan de x45. Ik heb firmware versie 20, dus de laatste. Kan iemand het proggie posten waarmee hij of zij het developer menu wel open gekregen heeft?

Ff op de vorige post: Licht altijd aan: Start een game, (bijv. magicPicture) en daar blijft het licht aanstaan. Je hoeft dan niks te doen. Een andere optie weet ik niet
[rml]Korakal in "Siemens S 55 :9~ [ deel2]"[/rml]

Die werkt bij mij (FW16). Welke heb jij gebruikt? Zie je de entry in je phonebook erbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

M1lamb3r schreef op 02 januari 2004 @ 17:16:

Naar mijn mening is dit idd niet mogelijk
Zaagmans schreef op 02 januari 2004 @ 23:01:
[...]

ik dacht dat het juist een 'feature' was dat het licht niet altijd aan was zodat je batterij bespaard. denk dus niet dat het mogelijk is...
Precies!

Je toestel zal in een dag leeg zijn.

Mag ik trouwens vragen wat hier het nut van is, om de verlichting altijd aan te laten? Even kort op de memo knop (rechterkant) drukken, in bijna alle gevallen gebeurt er dan niks (behalve als je een memo er in hebt dan heb je in de standbystand een probleempje, daarnaast komt er een menuutje tijdens het typen van een sms te voorschijn.)
Voor mij is de standby tijd belangrijker dan die verlichting. Heb hem momenteel nog steeds op 10% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
heeft het zin dat ik aan Siemens doorgeef dat ik het stom vind dat ik niet per profiel ook verschillende melodiëen kan instellen?
ik bedoel. is zoiets met firmware op te lossen? of is het toestel nou eenmaal zo.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 21:49
PuckStar schreef op 04 januari 2004 @ 22:31:
heeft het zin dat ik aan Siemens doorgeef dat ik het stom vind dat ik niet per profiel ook verschillende melodiëen kan instellen?
ik bedoel. is zoiets met firmware op te lossen? of is het toestel nou eenmaal zo.
Nee, dat is firmware matig op te lossen. Maar ik denk dat Siemens er niet zo snel iets mee zal doen. Pas als er een hoop mensen gaan klagen, zal Siemens gaan overwegen een nieuwe versie uit te brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
dus elke klacht kan helpen! :)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Als je wilt bankieren via imode bij de rabobank heb je een beveiligde verbinding nodig en dat heeft de siemens s55 niet. Is er een kans dat die ooit in een firmware komt zodat het alsnog kan?
Of heeft sw20 dat al? (zit nog met 16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

robbertb schreef op 17 december 2003 @ 10:36:
[...]

ik heb ook FW20 eropstaan, zo heb ik em gekocht. Maar als ik lang GPRS valt mijn gsm soms uit :(
*Schopt*

Ik heb dit probleem nog steeds.
Ik dacht eerst dat het misschien aan de kabel/compoort lag, maar ik itnernet nu via bluetooth en heb het probleem nog steeds :(
De telefoon valt gewoon soms spontaan uit (ene keer na 1,5 uur soms ook al na 15minuten). De accu is niet leeg.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertb
babbelbox schreef op 30 december 2003 @ 20:01:
Ik ben even nieuwsgierig naar de ervaringen van jullie met SiemensDataSuite.
Zelf vind ik versie 1.0.0.40 nog altijd het beste.
Ben een paar gekke dingen tegen gekomen in de 2 versies die erna kwamen (53 en 76)
Ik krijg het niet voor elkaar om in de laatste 2 versies GPRS werkend te krijgen. Telkens wanneer ik de wizard start, loopt ie vast. Met versie 40 heb ik hier geen last van.
Ook is er iets raars met de "Mobile" entry in Deze computer. Met verise 40 kan je door rechts te klikken op het Mobile icoon, de verbindings-poort instellen, maar ik heb gemerkt dat wanneer je versie 53 of 76 installeert, je dat dus ook kan doen door rechts te klikken op een van je harde schijven, en wanneer er dus geen telefoon is aangesloten, duurt dit dus veel langer dan nodig is.
Hebben meer mensen dit gemerkt of doe ik iets niet goed.

OS = WinXP Pro
Ik weet niet welke data suite ik draaide, ik geloof eerst die van de cd die erbij zit, en daarna van siemens.nl gedownload. Ik weet wel dat sinds kort ik geen normale (seriele) verbinding kan maken met mn foon. GPRS wizard wilde al nooit echt fijn bij mij, echter het verplaatsen van bestanden dmv de Mobile entry doet het nu ook al niet meer.. Zo ook het synchronizeren met (F)outlook |:(

Eerst deed alles het wel. Zelfde Data Suite op andere pc wil ook niet (tenminste niet dat Mobile entry ding, outlook heb ik niet kunnen testen)

Is dit nu puur een prob van mn S55 of van de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 06:47
Grmpf, de mijne is er sinds gister plotseling VOLLEDIG mee opgehouden.
Ik had hem in mijn jaszak, en hij is daar hooguit een beetje koud geworden, en er zat wat condens op, maar daar moet ie toch tegen kunnen lijkt me ??

Iemand dit al eens eerder gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

robbertb schreef op 06 januari 2004 @ 00:58:
[...]

*Schopt*

Ik heb dit probleem nog steeds.
Ik dacht eerst dat het misschien aan de kabel/compoort lag, maar ik itnernet nu via bluetooth en heb het probleem nog steeds :(
De telefoon valt gewoon soms spontaan uit (ene keer na 1,5 uur soms ook al na 15minuten). De accu is niet leeg.
Iemand een idee?
Volgens mij heb ik hier ook al eerder antwoord op gegeven op zo'n soortgelijk probleem. Gewoon terugbrengen. Een telefoon hoort niet te crashen! Vanaf half augustus heb ik ook een crashende telefoon gehad (onder SW16, officiële zelf install). In het begin was het 2 keer per week, maar vanaf half tot eind september waren dat er 4-5 per dag! Maar niet specifiek GPRS gebruik. Begin september had ik al om een omruil gevraagd die begin oktober uitgevoerd werd. Toen kreeg ik mijn huidige toestel met SW 20 erop. De eerste dag crashte hij en een week later. Daarna nooit meer die specifieke crashes meegemaakt.
X-Mogwai schreef op 06 januari 2004 @ 13:10:
Ik had hem in mijn jaszak, en hij is daar hooguit een beetje koud geworden, en er zat wat condens op, maar daar moet ie toch tegen kunnen lijkt me ??

Die van mij heeft -10 in een ijshal in Eindhoven in mijn binnenzak ruim 20 minuten vol gehouden. Zelfs nog even eruit gehaald om te kijken hoe hij functioneerde. Het schermpje was echt traag, alsof je doom speelde op een 486 laptop met LCD scherm....
geertb schreef op 06 januari 2004 @ 04:07:
[...]

Ik weet niet welke data suite ik draaide, ik geloof eerst die van de cd die erbij zit, en daarna van siemens.nl gedownload. Ik weet wel dat sinds kort ik geen normale (seriele) verbinding kan maken met mn foon. GPRS wizard wilde al nooit echt fijn bij mij, echter het verplaatsen van bestanden dmv de Mobile entry doet het nu ook al niet meer.. Zo ook het synchronizeren met (F)outlook |:(

Eerst deed alles het wel. Zelfde Data Suite op andere pc wil ook niet (tenminste niet dat Mobile entry ding, outlook heb ik niet kunnen testen)

Is dit nu puur een prob van mn S55 of van de software?
Lijkt mij meer een probleem van de software dan van de S55 zelf. Ik heb ook probs met syncen naar outlook toe onder XP :|. Moet het nog steeds eens proberen onder W2K, maar daar ben ik te lui voor....
Xof schreef op 05 januari 2004 @ 22:10:
Als je wilt bankieren via imode bij de rabobank heb je een beveiligde verbinding nodig en dat heeft de siemens s55 niet. Is er een kans dat die ooit in een firmware komt zodat het alsnog kan?
Of heeft sw20 dat al? (zit nog met 16)
SW 20 ondersteund nog geen https. De enige mogelijkheid om wel https op de S55 te krijgen is dat de browser geupdate word. Het lijkt mij niet snel gebeuren dat de browser geupdate word, tenzij er een hele grote groep is die dit wel wil. Maar wees nu eens eerlijk, wie staat er nu te springen om via je phone te internet bankieren bij de Rabobank voor € 3,- per kwartaal? Maar goed, er zijn ook legeo andere https services te bedenken natuurlijk. Safe via wap je mail checken bijvoorbeeld. https is een beveiligde verbinding, die gedecodeerd moet worden, ik vraag me dus ook af ofdat de S55 dat wel aan kan....

Wat ik me net nog bedenk, misschien is het mogelijk om een java applicatie te bouwen om via https te browsen, of had ik hierboven al gepost dat dat ook niet mogelijk was (nieuwe beveiligde MSN protocol).

Als je het echt graag wil, zou ik maar een mooie standaard brief opstellen en die hier op GoT posten, zodat het wel heel makkelijk word voor mensen om een feature request aan te vragen. Wie weet (kans lijkt me heel klein) word je aanvraag wel ingewilligt :).

[ Voor 68% gewijzigd door jules op 06-01-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Mogwai schreef op 06 januari 2004 @ 13:10:

Ik heb mijn 3 maanden oude S55 dus ook net afgelopen zaterdag ingeleverd aangezien hij volledig dood is....Ik had de telefoon 's avonds nog gebruikt, en de batterij was bijna leeg. Toen ik hem in de oplader wou stoppen, nadat ie vanwege de te lage batterij weer uitviel, bleek ie niet meer op te laden. Laat staan aangaan...volledig dood dus....Ik denk zelf dat de power processor of zoeiets dood is, aangezien een batterij van een vriend ook niets teweeg bracht....
Ik kijk vol verwachting uit naar de verklaring van Siemens....
Groetjes Victor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 21:42:
[...]
Ik heb mijn 3 maanden oude S55 dus ook net afgelopen zaterdag ingeleverd aangezien hij volledig dood is....Ik had de telefoon 's avonds nog gebruikt, en de batterij was bijna leeg. Toen ik hem in de oplader wou stoppen, nadat ie vanwege de te lage batterij weer uitviel, bleek ie niet meer op te laden. Laat staan aangaan...volledig dood dus....Ik denk zelf dat de power processor of zoeiets dood is, aangezien een batterij van een vriend ook niets teweeg bracht....
Ik kijk vol verwachting uit naar de verklaring van Siemens....
Groetjes Victor
plz let us know the answer! Altijd interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn siemens s55 zat geen datakabel bijgeleverd, en nou vind ik de orginele kabels iets te duur van siemens, maar zag op salesplaza.nl deze kabel staan:
Datakabel Siemens A52/A55/A60/C55/C60/M55/MC60/S55/SL55 € 12.50
Dat valt natuurlijke reuze mee, maar ik had toch een vraagje heeft iemand ervaring met deze kabel icm met de siemens s55 en werkt het ook met Siemens Data Suite, alvast bedankt, ik bestel hem meteen als iemand zegt dat die werkt.

MVG,

Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Uhm, herinner je je eerdere post + mijn opmerking nog? Verwijderd in "'Gratis' Siemens M55 bij GSM-Stunter?"

Als je nou eens even op deze link klikt: KLIK en met ctrl-f gaat bezigen dan vind je dat echt wel terug. Die is namelijk al vaker voorbij gekomen...

En wil je alsjeblieft niet onder iedere post 'MVG, Vincent' zetten? Dat is niet nodig. Eventueel kun je je signature (zie je profile instellingen) daarvoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardstikke bedankt hoe doe je dat dat je alles onder elkaar zet? Dat zocht ik namelijk ik wist al dat ik het een x eerder had gepost, maar kon het niet meer vinden. Sorry |:(

Korakal: topicurl?limit=999

[ Voor 9% gewijzigd door Korakal op 12-01-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Niet online
Ch!pY-J schreef op 06 januari 2004 @ 14:39:

Lijkt mij meer een probleem van de software dan van de S55 zelf. Ik heb ook probs met syncen naar outlook toe onder XP :|. Moet het nog steeds eens proberen onder W2K, maar daar ben ik te lui voor....
Wat wil je precies proberen onder Win2k? Ik heb namelijk onder win2k geen problemen met synchroniseren met outlook, kan dan proberen wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

fjorden schreef op 13 januari 2004 @ 00:05:
[...]

Wat wil je precies proberen onder Win2k? Ik heb namelijk onder win2k geen problemen met synchroniseren met outlook, kan dan proberen wat jij wil.
Ik vat je niet helemaal, met name
, kan dan proberen wat jij wil.
Onder Windows XP met outlook XP heb ik probs... Maar heb onder w2k nog geen outlook 2k of outlook xp geprobeerd..
M'n compu heeft sowiso behoefte aan een nieuwe install binnenkort. Na 1,5 jaar is dat toch wel eens nodig :). Misschien doet ie het daarna wel weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
De vraag was in oktober al eens gesteld, maar ik probeer het nu toch weer: zijn er inmiddels mensen die het voor elkaar hebben om de S55 te synchroniseren met een Palm (of wat voor pda dan ook) zonder tussenkomst van een pc?

-edit-
Heb wel BeamMobile gevonden, maar zijn daar ook alternatieven voor?

[ Voor 32% gewijzigd door epoman op 13-01-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ik heb ook problemen met de synchronisatie tussen mijn S55 en Outlook (XP op WinXP Pro).
Ik heb dus in eerste instantie al mijn contacten gesunchroniseerd met mijn PC. Wanneer ik dan bij een van de contacten in Outlook een telefoon nummer toevoeg (bijv werk) en ik doe een synchronisatie, gaat alles goed, maar wanneer ik vervolgens datzelfde nummer in Outlook weer weg haal, blijft ie in m'n S55 gewoon staan :S:S:S.
Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Niet online
Ch!pY-J schreef op 13 januari 2004 @ 00:20:

Ik vat je niet helemaal, met name
nou, als jij met een specifieke handeling steeds een error krijgt, kan ik proberen onder win2k met outlook 2000 of outlook xp of ik die error kan reproduceren of dat het onder win2k wel goed werkt. had dat enkel wat (te) kort geformuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

fjorden schreef op 13 januari 2004 @ 13:53:
[...]

nou, als jij met een specifieke handeling steeds een error krijgt, kan ik proberen onder win2k met outlook 2000 of outlook xp of ik die error kan reproduceren of dat het onder win2k wel goed werkt. had dat enkel wat (te) kort geformuleerd.
Ah ok... Het is heel simpel, ik kan helemaal niet synchroniseren. Kan het proggie opstarten, alles gaat redelijk. Op een gegeven moment als hij de telefoon moe uitlezen (voor instellingen) duurd het lang voordat hij klaar is. Tijdens het uiteindelijke synchroniseren loopt het proggie vast/blijft hangen... Zelfs met een ander toestel (heb vanaf oktober een andere nieuwere S55) Misschien voordat garantie verlopen is nog ff klagen bij Orange dat het toestel het niet doet.. Krijg ik weer een nieuwe ;)

[EDIT]

Lol, nu de Heiniken site ook op I-mode :)
Die kan je dus ook gewoon via je S55 op ieder ander netwerk bereiken via je telefoon :)

Nu dus ook gratis de officiele Heineken ringtones en wallpapers!

Heineken site voor je S55: http://heineken.xwits.nl/

[ Voor 14% gewijzigd door jules op 14-01-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer met mijn laptop verbinding te krijgen met het Internet via mijn mobiele telefoon (Siemens S55) via GPRS.

Ik heb een abonnement bij T-mobile. En ook GPRS actief.

Ik heb al vanalles geprobeerd. Handmatig, het T-mobile GPRS Connect programma en ook via xs4all. Maar niks werkt.

Meestal krijg ik:
Error 734: The PPP link control protocol has been terminated.

Dit krijg ik tijdens de verificatie in het T-mobile GPRS Connect programma en Registering your computer on the network als ik het handmatig probeer.

Heeft iemand een idee? Of heeft iemand het werkend, zodat ik die instellingen kan overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Niet in combi met T-Mobile. Heb wel zitten klooien met dat proggie van Orange... Maar zou niet weten wat ik precies gedaan had... Heb het overigens inmiddels ook weer gedeïnstalleerd vanwege weer een werkende ADSL verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

hmm kan je GPRS uitzetten dan op dat ding? (zo ja waar) :) ik gebruik het toch niet en als het stroom bepaard zou het wel fijn zijn :)

*edit* al gevonden, maar em scheelt het veel dan kwa stroom gebruik?

[ Voor 22% gewijzigd door SithWarrior op 15-01-2004 00:08 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 20:37:
Ik probeer met mijn laptop verbinding te krijgen met het Internet via mijn mobiele telefoon (Siemens S55) via GPRS.

Ik heb een abonnement bij T-mobile. En ook GPRS actief.

Ik heb al vanalles geprobeerd. Handmatig, het T-mobile GPRS Connect programma en ook via xs4all. Maar niks werkt.

Meestal krijg ik:
Error 734: The PPP link control protocol has been terminated.

Dit krijg ik tijdens de verificatie in het T-mobile GPRS Connect programma en Registering your computer on the network als ik het handmatig probeer.

Heeft iemand een idee? Of heeft iemand het werkend, zodat ik die instellingen kan overnemen?
Ik heb hier ook veel problemen meegehad, uiteindelijk bleek ik de verkeerde APN van de helpdesk van t-mobile te krijgen (internet-act), bij mij werkte het toen ik als apn "internet" koos. Werkt het btw op je gsm zelf wel?

[ Voor 3% gewijzigd door robbertb op 15-01-2004 02:19 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.