Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 14:36:
kan iemand mij vertellen hoe ik in hemelsnaam de trilfunctie uit kan zetten in de geluidsfunctie?
Ik heb hem op geluid staan maar hij trilt 1 keer aan het begin, ik kan nergens in het menu iets vinden.
Is al tich keren behandelt, staat helaas nog niet in de FAQ (JELTE!

)
Maar het is een feature. Omdat de ringtone via de luidspreker word afgespeelt (zelfde luidspreker als voor het telefoneren zelf), word er eerst een waarschuwingssignaal gegeven. Dit om gehoorbeschadiging te voorkomen.
De enige manier om er vanaf te komen is het volume van de ringtone op een dusdanig niveau te zetten, dat de trilfunctie niet meer geactiveerd word...
Die info moet je dus handmatig ophalen door op uitlezen te klikken:
Echter, bij jou mist dat gedeelte dus in het scherm...
Het zal dus wel een software fout zijn op je pc, maar waar dit te achterhalen is?
• virusscanner uitschakelen bij installatie en starten van programma
• register systeem monitor utilities uitschakelen bij installatie
• Heb je voldoende rights in windows om het programma te installeren en uit te voeren? Ik heb het onder admin rights geïnstalleerd en uitgevoerd...
• probeer het proggie eens onder een andere gebruiker uit
• Heb je voldoende geheugen?
• Is je windows installatie niet beschadigd en heb je misschien een reïnstall nodig?
Dit zijn de dingen waar ik aan zit te denken waar het aan kan liggen. Heb verder geen flauw idee waar het wel aan kan liggen...