Het gaat weer heel erg lekker met m'n toestel!
Zaterdag had hij een crash in m'n broekzak. 's Ochtends aan gezet, 's avonds was hij opeeens uit...
Vorige week heb ik ook eens geprobeerd om m'n foon te syncen met Outlook. Tot op dit moment met weinig succes

. Ook heb ik geprobeerd om via de BT software wat te syncen. Dit had tot gevolg dat m'n foon een paar keer crashte en heel langzaam liep. Uiteindelijk kwam ik erachter dat in mijn adresboek sommige items 2 tot 3 keer voor kwamen.
Vandaag begon ik me er echt aan te ergeren en selecteerde al m'n dubbele items om ze te verwijderen. Op 115/196 bleef hij steken. Na een kwartier hetzelfde beeld bekeek ik het toestel eens beter. Bij het indrukken van een knop reageerde hij niet meer, zelfs niet door op anuleren te drukken. De enige knop waar hij wel op reageerde was de uitknop, maar dan ook prompt, opeens ploep het scherm uit met in het midden nog een streepje. Dat was dus weer een crash.
Na het opnieuw aanzetten deed ie het natuurlijk weer, alleen kon ik m'n adres boek niet meer in

.
Uit m'n vorige back up terugzet pogingen wist ik dat je de adresboek bestanden niet kon verwijderen of kon vervangen. Ik heb dus opnieuw een back up gemaakt van het toestel via de explorer in windows, vervolgens een format gedaan vanuit het toestel zelf en alles weer terug geplaatst vanuit de explorer. Het gros is weer vanouds, beltoon instellingen enzo. Kalender, e-mails, sms-en zijn foetsie helaas

.
Ik moet toegeven dat dit de snelste backup maken en terugzet actie is tot nog toe. Anhoewel, een 45 minuten vind ik nog lang voor een lullig toestelletje met maar 1 mb geheugen! Ik mag dus ook nog al m'n verjaardagen opnieuw gaan activeren

.
Ik weet nu niet precies waar die crashes vandaan komen zo opeens. Of het heeft iets te maken met de FW16 update die ik gedaan heb, of ze hebben in het reparatie centrum iets gedaan wat m'n toestel niet goed bevallen is. Maar die crashes beginnen dus best wel irri te worden! Ik ga vandeweek eens kijken ofdat ik niet in aanmerking kom voor een nieuw toestel!