Je kunt beter kijken naar wat er gedaan wordt op DIY gebied dan bij B&W. Veel transparanter. Wat B&W gedaan heeft weet ik niet, maar ik vraag me wel af op welke speaker je doelt en of je daar ook meetgrafieken van hebt. Je kan wel zeggen dat ze voor je gevoel hard gaan maar hoeveel db bij hoeveel hz is het nou precies.
Waarom wil je zo graag een 'd appolito opstelling en wat vind je zo belangrijk aan de baffle step. Dat compenseerd de Shiva ruimschoots met z'n overcapaciteit. Tevens waarom dus mtm? Als je de afstraling naar boven zo belangrijk vindt kun je ook de woofer boven de tweeter plaatsen, waardoor de ZDP referentie as (0 Graden) 15% naar boven gericht wordt.
Maak je een 3-weg met aparte behuizing voor de laagste weergever. Maar ok, als jij de plek niet hebt voor een grote speaker dan werkt dat ook nietJT schreef op 04 August 2003 @ 18:07:
3 weg met een 8" of 10" woofer ? Huidige woonruimte laat niet toe dat deze aan de zijkant word geplaatst, geen D'Appolito, geen bafflestep correctie en geen hoge gevoeligheid.
Waarom wil je zo graag een 'd appolito opstelling en wat vind je zo belangrijk aan de baffle step. Dat compenseerd de Shiva ruimschoots met z'n overcapaciteit. Tevens waarom dus mtm? Als je de afstraling naar boven zo belangrijk vindt kun je ook de woofer boven de tweeter plaatsen, waardoor de ZDP referentie as (0 Graden) 15% naar boven gericht wordt.
Waarom sub module? Gewoon integreren als sublaag weergever.Ik wil muziek met veel bas kunnen spelen over mijn speakers zonder sub. Daarnaast, als je die Shiva gaat gebruiken lopen de kosten gigantisch op; 150 euro voor de woofer, 300 euro voor de module. Subwoofer komt er toch wel, maar die word AV gericht, 15" ofzo.
ehm hardDit snap ik ff niet