Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Specs van mijn bak Hier!
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 21046
Dus dit is de volledige lijst.
De Stampertjes
--------------------------
Ralphie
Silk_Dude
Jopster
MaartenP
BaBBeloedie
fenrir
Marble
Noon
partycows
chielos
Tube
Allied Computers
Evert Mulder
Ben
Darthdrinker
shakedown
Siegert
Petey
Mentar
Teak
swaptor
Welkom ouwe gabber
[ Voor 43% gewijzigd door Marcelloz op 29-07-2003 20:57 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 56396
Wou ik net gaan doen, is dit het goede emailadres trouwens ? admin@eCompute.org Ik kan zo snel geen ander mailadres vinden.._Sunnyboy_ schreef op 29 July 2003 @ 18:46:
[...]
En anders het stats-team e-mailen. Heb ik ook een keer gedaan en toen ben ik prima geholpen.
Laat maar, heb de goede al..
edit2: ok mailtje verstuurd, ik moet alleen nog een team joinen!
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 56396 op 29-07-2003 21:04 ]
--------------------------
mcB
Robkazoe
Kr3Kr
X-G
Reggy
Gronik
De Vliegende BonBon*
RedFox*
GameCube:)*
Cerieltjuh
Japie_17
_Sunnyboy_
Tielemans
Strix (Skullflame)
Jep, die vind ik ook. Trouwens je kunt ook irc proberenAnoniem: 56396 schreef op 29 juli 2003 @ 20:56:
[...]
Wou ik net gaan doen, is dit het goede emailadres trouwens ? admin@eCompute.org Ik kan zo snel geen ander mailadres vinden..
Real time discussion available
Want to talk with people about this (or other) distributed project? You can almost always find someone to talk with on the eCompute IRC service.
Channel: #ECC2 or #DistributedComputing
Server: irc.eCompute.org (ports 80 and 6667)
Nog 3 uurtjes mensen..
Ik hoop dat DukeBox zich bij KoW heeft aangemeld, anders hoop ik nog op een mailtje
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Anoniem: 77335
ff down geweestshakedown schreef op 29 juli 2003 @ 20:36:
alleen eehm.. staat de proxy van de stampertjes offline ofzo?? (ik ben een n00b qua netwerk...) want ik heb staan dat er 27 dp wachten om te worden verzonden...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Daar is iemand voor gecharterdMarcyDarcy schreef op 29 July 2003 @ 21:04:
Hoe weet KoW trouwens onder welke nickname iedereen meedoet met ecc2? Handmatig moeten uitzoeken? Was het in dat opzicht dan niet makkelijker geweest om de leden van de stampedeteams gelijk hun ecc2 account te laten vermelden?
Ik krijg een mooi lijstje met het userid en de gewenste statsnaam en het gewenste subteam.
[off-topic]Overigens, fun{TAB}, waar ben je :?[/off-topic]
Wie of wie?Anoniem: 56396 schreef op 29 July 2003 @ 20:56:
[...]
edit2: ok mailtje verstuurd, ik moet alleen nog een team joinen!Eh.. het team dat het eerste reageert wil ik wel joinen !
Zitten alleen op IRC dacht ik.DukeBox schreef op 29 July 2003 @ 21:31:
Is er eigenlijk een site van #dpc ?
www.dutchpowercows.orgDukeBox schreef op 29 juli 2003 @ 21:31:
Overigens, Mark heeft wel een klein beetje gelijk.
Er wordt geroepen om een FP post. Als die er dan staat is daarop reageren natuurlijk wel leuk voor de mensen die zich er voor ingezet hebben.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Anoniem: 10747 schreef op 29 July 2003 @ 21:33:
[...]
Join En de muis zei tegen de OLIFANT!!
Voor addres zie sig
Gedaan
Roob
welkom bij "En die muis zei tegen de olifant..."
Sorry MarkB, maar #dpc is toch echt een irc kanaal en geen team...
toch?
[ Voor 48% gewijzigd door Marcelloz op 29-07-2003 23:29 ]
is toch wel een teamMarcelloz schreef op 29 July 2003 @ 22:00:
En we hebben er weer een lid bij:
<b>Roob</b>
welkom bij "En die muis zei tegen de olifant..."
Sorry MarkB, maar #dpc is toch echt een irc kanaal en geen team...
toch?
Server : Arethusa.tweakers.net
Kanaal: #stampertjes
Nog een extra reden om bij het gezelligste Stampede team te joinen.
www.DukeboxPowerCow.nlDukeBox schreef op 29 juli 2003 @ 21:31:
Volgens mij hebben ze geen site en zitten ze alleen op irc.sorcery
Maar kan ik hierbij concluderen dat het #dpc wordt?
[ Voor 11% gewijzigd door Murtceps op 29-07-2003 22:28 ]
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
heb al wel dp's verstuurd alleen nog geen mail ontvangen
[DPC]Mfrijm is de naam
[ Voor 49% gewijzigd door Freemann op 30-07-2003 00:02 ]
https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl
Ik doe mee met #dpc.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
geintjeDukeBox schreef op 29 July 2003 @ 23:59:
Net op tijd
Ik doe mee met "En die muis zei tegen de olifant..."
Volgens mij heb je de tijd van deze post ge-edit
[ Voor 17% gewijzigd door Marcelloz op 30-07-2003 00:05 ]
Bedankt voor jullie inzet mensen!
Ik ga zometeen even wat verzoeken posten, so stay tuned
update 00:15:
Van een aantal mensen is mij niet bekend wat hun ECC2-109 username is.
Alle namen die hier niet worden genoemd zijn
a) gevonden en toegevoegd aan de stats
b) nog niet toegevoegd aan de lijst op page 1 (check de update tijd) - volledig up to date nu
Alle namen die hier staan, staan hier om 1 van de volgende redenen:
a) ik ze niet kan vinden in de laatste stats (20:00 onze tijd)
b) er meerdere mensen met soortgelijke namen staan en ik niet weet welke de juiste is
De mensen van wie ik graag deze info (hun ECC2-109 username) hoor:
1 BaBBeloedie
1 partycows
1 chielos
1 Tube
1 Evert Mulder
1 Siegert
1 Mentar
1 Teak
2 BwO
2 Japie_17
2 Mfrijm
3 Bigbakkus
3 Kwarkie
3 g_uus
3 SFM
3 TPbasMIE
3 Rooster
3 Roob
4 Calex3000
4 msentinelb
4 Ispierings
4 LiL'T
4 _DPC_Scorpion
5 TGEN
5 Mark
5 Soulmaster
5 Chaos
5 Dutchman!
5 Mist
6 Randy48
6 KayCee
6 Flowerkid
6 XL9
6 Bas_Tard
6 Stefan-
6 Turndevil
6 dikkie_
6 damster
Het nummer dat voor je naam staat heeft te maken met in welk team je zit.
De team id's zijn als volgt:
1 De Stampertjes
2 Stampot Rauwe Andijvie
3 "En die muis zei tegen de olifant..."
4 Verenigd Graaskundig Genootschap
5 #dpc
6 When you need more than Vodka Martini
Ik wil ook graag van TGEN weten of hij meedoet.
Van onze XDC leden hoor ik graag nog hun account name, mag ook op het forum van team 6
Ik zal deze lijst up to date houden door in nieuwe posts kortere up-to-date lijsten te posten
[ Voor 95% gewijzigd door Funcracker op 30-07-2003 00:34 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Ik heb een aantal personen die ook een gelijknamig subteam schijnen te hebben. Van sommigen weet ik dat alle leden meedoen, maar van anderen niet.. Ik post hieronder de subteams met leden, en ik wil graag weten of ze allemaal meedoen, of slechts één of enkelen:
1 Ben~Xu
1 Ben~EltjoOnline
1 Ben~Chinwei
1 Ben~Ben
4 Division_Brabant~Hakke
4 Division_Brabant~Team
update 0:25:
Ik kan me voorstellen dat er toch nog ergens iemand gevonden wordt of hier langs komt die mee wil doen. Het staat je vrij om dit te regelen met iemand van het Stampede team dat je verkiest. Ik wil hier geen posts meer daarover zien nu (ik ben geen Mod, dus kan je enkel vragen om hierin even mee te werken, alvast bedankt
Als de stats op tijd af zijn en verdere zaken ook is het mogelijk om deze mensen nog toe te voegen voor we beginnen, hierover volgen later nog mededelingen.
Als je geen voorkeur hebt voor een team is het wel toegestaan dat hier kenbaar te maken. We kunnen je dan indelen bij het "ingeschatte" zwakste team. Hoe we dat doen gaan we nog bekijken.
Ik behoudt het recht hier op terug te komen
Iedereen die mee wil denken over zaken: discussieren in dit draadje of op andere plekken staat vrij.
Mijn prioriteit nu is de stats, dus daar zullen KoW en ik morgen voornamelijk mee bezig zijn vermoed ik.
[ Voor 59% gewijzigd door Funcracker op 30-07-2003 00:27 ]
• Bigbakkus - Die komt vrijdag of zaterdag terug van vakantie, joint DPC, flusht zijn buffer en gaat crunchen.
• Kwarkie - "Mark Schenkels"
• g_uus - "[DPC]Clan_of_ToeT~Guus"
• SFM - "Scapa Flow Media~PicMaster"
• TPbasMIE - vanavond geinstalleerd, morgen een username
• Rooster - vanavond geinstalleerd, morgen een username
Deze staat geloof ik nog niet op jouw lijst:
• Roob - Heeft een ECC2 account en probeert te achterhalen wat zijn nick ookalweer was.
Overigens, bij ons doen alle leden van [DPC]Liquid Reflections~ mee
[ Voor 18% gewijzigd door Marcelloz op 30-07-2003 00:32 ]
Graag zou ik willen weten of alle namen nu in de lijst staan (zie page 1 , derde post) en of de namen die daar staan ook idd de namen zijn die jullie in de Stampede stats terug willen zien. Daar ga ik zonder tegenbericht gewoon vanuit.
Alle namen zijn gestript van dingen als [DPC] overigens.
Jullie hoeven zelf niets te veranderen aan jullie account name uiteraard. Dit is gewoon weer een stats only kwestie.
KijkMarcelloz schreef op 30 juli 2003 @ 00:30:
Wat betreft "En die muis etc..." :
• Bigbakkus - Die komt vrijdag of zaterdag terug van vakantie, joint DPC, flusht zijn buffer en gaat crunchen.
• Kwarkie - "Mark Schenkels"
• g_uus - "[DPC]Clan_of_ToeT~Guus"
• SFM - "Scapa Flow Media~PicMaster"
• TPbasMIE - vanavond geinstalleerd, morgen een username
• Rooster - vanavond geinstalleerd, morgen een username
Deze staat geloof ik nog niet op jouw lijst:
• Roob - Heeft een ECC2 account en probeert te achterhalen wat zijn nick ookalweer was.
Overigens, bij ons doen alle leden van [DPC]Liquid Reflections~ mee
Je info is verwerkt, thnx!
p.s. BwO: Ik heb je bericht ontvangen en wacht af
Voor iedereen die zich afvraagt waarom hij geen mailtje kreeg. Ik kreeg ongeveer 5 uur na mijn eerste blokje een bevestiging cq. aanmeldlink. Dus heb geduld.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Mijn ECC2-109 naam is trouwens "oKIeh" en zit nu dus bij team "Dutch Power Cows"
Lees dit topic misschien niet altijd even goed, ik ben te bereiken via harders@fmf.nl
Ohja, heb een Athlon van 1Ghz die zo'n 14 uur per dag aan staat. En misschien komt daar binnenkort nog een 800Mhz pIII bij.
The Flying Dutchman
Ik had uit onderstaande post begrepen dat het niet de bedoeling was om dat soort dingen in dit topic te regelen en aangezien ik niet echt voorkeur had, leek het me het handigst om gewoon te melden dat ik graag mee wilde doen en geen voorkeur op te geven, zodat ik gewoon bij het "ingeschatte" zwakste team werd geplaatst.pietervl schreef op 30 juli 2003 @ 01:24:
Toch is het misschien handig een subteam te kiezen oKIeh..
Wat dacht je bv van de Stampertjes
Funcracker schreef op 30 July 2003 @ 00:20:
...
Ik kan me voorstellen dat er toch nog ergens iemand gevonden wordt of hier langs komt die mee wil doen. Het staat je vrij om dit te regelen met iemand van het Stampede team dat je verkiest. Ik wil hier geen posts meer daarover zien nu (ik ben geen Mod, dus kan je enkel vragen om hierin even mee te werken, alvast bedankt).
Als de stats op tijd af zijn en verdere zaken ook is het mogelijk om deze mensen nog toe te voegen voor we beginnen, hierover volgen later nog mededelingen.
Als je geen voorkeur hebt voor een team is het wel toegestaan dat hier kenbaar te maken. We kunnen je dan indelen bij het "ingeschatte" zwakste team. Hoe we dat doen gaan we nog bekijken.
...
The Flying Dutchman

Alle 4 van [DPC]Ben doen mee met de stampertjesFuncracker schreef op 30 July 2003 @ 00:20:
Nog meer vragen:
Ik heb een aantal personen die ook een gelijknamig subteam schijnen te hebben. Van sommigen weet ik dat alle leden meedoen, maar van anderen niet.. Ik post hieronder de subteams met leden, en ik wil graag weten of ze allemaal meedoen, of slechts één of enkelen:
1 Ben~Xu
1 Ben~EltjoOnline
1 Ben~Chinwei
1 Ben~Ben
4 Division_Brabant~Hakke
4 Division_Brabant~Team
Van klussen krijg je grijze haren

HODL
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Volgens mij zou alleen Witlof meedoen als ~team, maar ik zie geen output (meer) en hij is nu op vakantie. Verder nog weinig animo bij mijn team-mates.Funcracker schreef op 30 July 2003 @ 00:20:
Nog meer vragen:
4 Division_Brabant~Hakke
4 Division_Brabant~Team
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
CaLeX EN Deesje = Cute_Cow_Army-CaLeX (kow's id = 1092)
[ Voor 42% gewijzigd door CaLeX op 30-07-2003 10:44 . Reden: id nrs ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
zie hier : KoW stats Scorpion's personal page
ben dus bij KoW id 2349
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Anoniem: 10747
Als deze stampede is afgerond is het dan de bedoeling dat een dag later de volgende start of wordt er dan pas een nieuwe project gebruikt en dus
M'n pctjes staan al op volle kracht te ratelen... nu de rest nog en zien of we als DPC richting de 80000 dp's dagelijks kunnen gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Murtceps op 30-07-2003 10:39 ]
emmm welk team zallik eens joinen ?
[ Voor 8% gewijzigd door mvliet op 30-07-2003 10:46 ]
www.cenobytes.nl Noize Party's & industrialnation.nl
en het lijkt me niet de bedoeling om dit maandelijks te gaan doen als een soort team switch, maar 2 a 3 keer per jaar. Dat zal aan de vraag liggen.Anoniem: 10747 schreef op 30 July 2003 @ 10:30:
Ik vroeg me zo ff een ding af (ik weet het het is vroeg stampede #1 moet nog beginnen):
Als deze stampede is afgerond is het dan de bedoeling dat een dag later de volgende start of wordt er dan pas een nieuwe project gebruikt en dus
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
• Omdat er maar 6 teams zijn, zullen deze teams van begin tot einde meedoen.
• Stats worden gereset na een week, ookal zijn er maar 6 teams. Dit in verband met nieuwe teamleden en team hopping.
Je moet zelf een team uitkiezen, pluggen mogen we niet meermvliet schreef op 30 July 2003 @ 10:45:
*nieuw is sinds vandaag (Djeff) *
emmm welk team zallik eens joinen ?
ik heb echter een probleempje met inloggen op mijn personal space, dus heb me nog niet kunnen toevoegen aan DPC.
een mailtje is de deur uit, dus dat zal binnenkort vast wel opgelost zijn.
[ Voor 72% gewijzigd door job op 30-07-2003 14:41 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Anoniem: 10747
Ik lees persoonlijk over het tweede unt wat anders:Marcelloz schreef op 30 July 2003 @ 10:47:
Funcracker, kan jij het volgende bevestigen ( dit is een persoonlijke interpretatie/aanvulling op de regels ) :
• Stats worden gereset na een week, ookal zijn er maar 6 teams. Dit in verband met nieuwe teamleden en team hopping.
Verder verliezen alle mensen in deze opgeheven teams hun Stampede punten. Iedereen begint dus weer bij 0.
Aangezien er niks opgeheven dient te worden behoudt dus iedereen zijn punten????????????
PS. Wanneer wordt de stats run gedaan (in CET??). om 0:00 precies (dus blokjes op 31 juni 00:01 tellen voor 31 juni of is dit ook pas om 02:00 zoals bij de dnet projecten(d8 dat ik het ergens gelezen had)
KoW en ik hopen vandaag de stats zo goed als te fixen en te kunnen testen. Daarna zien we weer verder
Bijna goed. Alleen de stats worden niet gereset na een week. Dat zou enkel gebeuren als er een team 7 zou moeten opgaan in andere teams. Nu dat niet het geval is zal elk puntje vanaf 1 aug gewoon meetellen.Marcelloz schreef op 30 July 2003 @ 10:47:
Funcracker, kan jij het volgende bevestigen ( dit is een persoonlijke interpretatie/aanvulling op de regels ) :
De mensen die na 1 week mee gaan doen gaan wel pas vanaf dat moment tellen.
Om 2:00 's nachts iddAnoniem: 10747 schreef op 30 July 2003 @ 11:57:
PS. Wanneer wordt de stats run gedaan (in CET??). om 0:00 precies (dus blokjes op 31 juni 00:01 tellen voor 31 juni of is dit ook pas om 02:00 zoals bij de dnet projecten(d8 dat ik het ergens gelezen had)
Idd. Zeker niet direct de maand erna.. Minstens een maand rust. Anders kunnen we net zo goed een groot Team Switch ofzo gaan makenCaLeX3000 schreef op 30 July 2003 @ 10:46:
[...]
en het lijkt me niet de bedoeling om dit maandelijks te gaan doen als een soort team switch, maar 2 a 3 keer per jaar. Dat zal aan de vraag liggen.
[ Voor 31% gewijzigd door Funcracker op 30-07-2003 12:04 ]
(staat ook in de intro post)
Jij doet dus niet mee begrijp ik?Hakke schreef op 30 July 2003 @ 08:58:
[...]
Volgens mij zou alleen Witlof meedoen als ~team, maar ik zie geen output (meer) en hij is nu op vakantie. Verder nog weinig animo bij mijn team-mates.En anders moeten ze ook maar als ~team meedoen.
Laat maar. Je doet wel mee, maar buiten je subteam zie ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Funcracker op 30-07-2003 12:13 ]
of heeft dit er weer nix mee te maken en kan ik net zo goed nix typen

There can be only one.... en ik dan ??
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Hakke doet wel mee, gelukkigFuncracker schreef op 30 July 2003 @ 12:07:
Thnx aan iedereen voor het posten van de info. Ik maak zo even een nieuwe lijst met mensen en vragen
[...]
Jij doet dus niet mee begrijp ik?
Laat maar. Je doet wel mee, maar buiten je subteam zie ik.
Vandaag had ie al een mooie output. Wat ik lees is dat zowel hakke als Witlof gaan meedoen. Echter Witlof is op vakantie en van de andere teammaatjes in Division Brabant wilt er niemand meedoen, dus in dat opzicht kun je ~team schrappen al alleen ~hakke meenemen. Toch?
[edit]
jaja nu snel editen he
[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 30-07-2003 12:16 ]
1 BaBBeloedie
1 partycows
1 chielos
1 Evert Mulder
1 Siegert
1 Mentar
2 Mfrijm
3 Bigbakkus
3 TPbasMIE
3 Rooster
3 Roobje
4 msentinelb
4 Ispierings
5 TGEN
5 Chaos
5 Dutchman!
6 Randy48
6 KayCee
6 Flowerkid
6 XL9
6 Bas_Tard
6 Stefan-
6 Turndevil
6 dikkie_
Ik weet van sommigen nu dat het er aan zit te komen, maar post ze toch voor de volledigheid.
Mijn vragen dan:
Doet TGEN mee?
Hoe gaat Division Brabant heten (de ~team user)? Gewoon Witlof dan maar? Of Witlof & co, of toch Division Brabant?
Willen alle 4 de leden van Ben apart in de stats staan zonder subteamnaam?
Of samen als subteam? (die laatste is dus zoals de stats normaal gemaakt worden)
Dus:
Xu
Ben
etc,
of:
Ben~Xu
Ben~Ben
zodat je in de Stampede stats als subteam wordt genoteerd.
Zelfde vraag voor subteam Mark (markt, en markv)
5 Dutchman onder TeamColdFusion 2012
offtopic:
Ik denk niet dat Dutchman bij TCF zit, hij heeft zich namelijk vanochtend pas aangemeld. Voor Chaos geldt hetzelfde. TGEN kun je gewoon opschrijven dat hij meedoet. De vraag alleen is wanneerCaLeX3000 schreef op 30 July 2003 @ 12:48:
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
ThnxCaLeX3000 schreef op 30 July 2003 @ 12:48:
1 partycows onder CrazyCows 2015
Maar die Dutchman is niet de goede
Er zit idd ook een Dutchman bij TCF, maar ik zoek die met een uitroepteken achter zijn naam
Nevertheless bedankt!
dus alle members onder [DPC]Ben zoals in de normale DPC stats ook zo is.
sorry als het weer wat meer werk is dan normaal
Bij deze duskan iemand ff op GoT doorgeven dat ik gewoon mee doe onder Mentar want ik heb geen account op GoT
HODL
heb vanochtend mijn mailtje morgen ontvangen en heb me gejoined bij DPC.
https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl
Wat dacht je van Mentar?Anoniem: 63484 schreef op 30 July 2003 @ 13:10:
en wie is 'ik' ?
HODL
Maar wel onder De Stampertjes, toch??Cyclops10 schreef op 30 July 2003 @ 13:00:
Wij als [DPC]Ben doen allemaal mee met de stampede en willen ook graag als 1 naam in de stampede stats komen.
dus alle members onder [DPC]Ben zoals in de normale DPC stats ook zo is.
sorry als het weer wat meer werk is dan normaal
en ik doe dus idd mee als ~Hakke.
Specs van mijn bak Hier!
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Dus, hoeveel heb je ongeveer gespaard voor de MegaFlush?
Ikke -> 0
Anoniem: 21944
Ik denk dat we er rustig vanuit kunnen gaan dat er morgen een redelijke pre-stampede flush gaat plaatsvinden
Speciaal voor de nieuwe members die het nog niet weten; Je kan al vannacht beginnen met flushen, maar doe dit pas NA 2:15 UUR.
De nieuwe stats-dag begint dus niet zoals verwacht om 0:00 uur maar pas na de laatste statsrun van 2:15 uur. Let hier op met flushen!
The emptyness says it all
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

No wind no waves, no waves no surfing, no surfing no babes!
Verzin maar iets moois, zal ik kijken of ik het erop kan krijgen
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 53559
Ik heb ff contact gezocht met hem. Hij heeft zich nog niet geregt bij ECC2 net client aan geslingert dus zal spoedig wel een confirmation email krijgen
de nick die hij gaat gerbuiken :
[DPC]_Team_ColdFusion~ispierings
zal morgen wel actief worden
Anoniem: 54991
- Barton 2800 @ 2,3 Ghz
- Througbred 2100 @ 2 Ghz
- P3 800
en maybe een lappie binnenkort
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 30-07-2003 21:46 ]