[Stampede] #1 ECC2-109 (vervolg)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.731 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-04 07:05

Swaptor

Java Apprentice

Gaan we nog steeds over mijn opmerking/vraag heen: wat te doen als het lid zich zelf aanmeldt/aanbiedt?

Ik begrijp best dat we door de merge enzo wat scheve gezichten hebben veroorzaakt en begrijp dat er andere teams zijn die ook moeten groeien, maar in dit geval ih het The_J geweest die voor ons heeft gekozen.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 13:56
CaLeX schreef op 20 augustus 2003 @ 12:13:
[...]

het was de bedoeling het een beetje evenredig te maken. En niet om 1 super team te maken.

iedereen koos toen voor deze regel. nu er mensen de dupe van zijn is het niet goed :S

VGG mag vanaf dag 1 geen nieuwe leden aan nemen, ik geloof ook dat we ons daaraan hebben gehouden.
En wat nou als alle teams aan het sparen zijn behalve het eerst team :X , dan zou sparen ook volledig verboden moeten worden. En het is toch zo dat het wel power van de maand augustus moet zijn, maar er is toch niet gezegd dat er niet gespaard mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

hiostu schreef op 20 August 2003 @ 13:13:
[...]

En wat nou als alle teams aan het sparen zijn behalve het eerst team :X , dan zou sparen ook volledig verboden moeten worden. En het is toch zo dat het wel power van de maand augustus moet zijn, maar er is toch niet gezegd dat er niet gespaard mag worden.
Stampede teams mogen niet sparen hoor staat overal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 77335 schreef op 20 August 2003 @ 13:23:
[...]

en offline machines eens in de week legen

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Eijkb

Zo.

De Olifant is niet aan het sparen hoor, we zijn al dik zat. Nieuwe leden natuurlijk welkom, maar als kenissen bij bekenden ingedeeld willen worden dan snap ik dat wel, eerlijk gezegd.

Maar als tie nu bij ons komt, maakt tie kans op die meer dan 1000 dp´s! En nee, ik heb geen commerciële opleiding gedaan maar blijf het toch maar herhalen :+

[ Voor 33% gewijzigd door Eijkb op 20-08-2003 13:37 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Eijkb schreef op 20 August 2003 @ 13:35:
De Olifant is niet aan het sparen hoor, we zijn al dik zat. Nieuwe leden natuurlijk welkom, maar als kenissen bij bekenden ingedeeld willen worden dan snap ik dat wel, eerlijk gezegd.

Maar als tie nu bij ons komt, maakt tie kans op die meer dan 1000 dp´s! En nee, ik heb geen commerciële opleiding gedaan maar blijf het toch maar herhalen :+
:O its onkelovelijk mike

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

maareh, openlijk assimileruh mocht toch niet meer? 8)7 :?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Openlijk? Dit is toch een besloten forum? En het is voor een goed doel. Daarnaast post ik niet om reklame te maken, maar altijd als toevoeging, dan mag het wel toch? Mijn sig valt niet genoeg op :+

offtopic:
Vergeet die 1000 dp´s niet hé! Gewoon inschrijven!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 13:56
Anoniem: 77335 schreef op 20 August 2003 @ 13:23:
[...]

ah ok, ik doe niet mee daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7841

whohooooooo, wat een herrie over mij.... en ik krijg dat nu pas te horen...
goed, hoe het in mekaar zit: ik was al een weekje heel af en toe de stampede aan het volgen. en het viel me op dat een paar mede ud mensen daaraan meededen, allied ralphie....
en vanaf het 1e moment was De stampertjes mijn favoriet(dankzij mijn muziekvoorkeur;))
nu dacht ik dus maandag laat k eens wat info inwinnen, dus bij allied gevraagd en gejoind. zonder verder de precieze regels helemaal te lezen, want ik haat lezen... :) als nu blijkt dat ik te laat zou zijn gejoind klopt dit volgens de regels, maar mijn intresse was opgewekt toen ze nog laag stonden.
ik kan niet meer zeggen dan sorry voor het niet precies lezen van de regels, en als jullie zeggen van het mag niet, dan is het goed... dan ga ik weer terug naar UD, ik zou dit toch spijtig vinden!
maar 1 ding is zeker, niemand van de stampertjes heeft me over proberen te halen om erbij te komen, puur zelf gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Laat die gozert lekker bij de Stampertjes dan! Hoe meer zielen hoe meer ´ars´ schoppen! En dat is het hoofdobjectief, toch?

offtopic:
Bij olifant vs. muis draaien we ook leuke muziek hoor, als je van hollandse zuiderzee ballades houd.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 20:29
offtopic:
uuhm shit ik mag niet meer van team wissleen, zuiderzee ballades: HELP

moor ontopic, ik heb nu dus een mailtje gekregen van ecc2.com, en nu moet ik een team joinen, moet ik gewoon dpc joinen, of is dat nu anders met de stampenade?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Je moet eerst DPC joinen en vervolgens antwoord geven op de volgende vragen:

UserID :
ecc2 statsnaam:
Stampede statsnaam :
Subteam: en die muis zei tegen de olifant...

Die laatste heb ik vast voor je ingevuld :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
user ID: 2482
Ecc2 naam: [DPC] m1lamb3r
stampenade name: M1lamb3r
Stampenade subteam: en die muis zei tegen de olifant...

[ Voor 90% gewijzigd door Puc van S. op 20-08-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

M1lamb3r schreef op 20 August 2003 @ 14:50:
offtopic:
uuhm shit ik mag niet meer van team wissleen, zuiderzee ballades: HELP

moor ontopic, ik heb nu dus een mailtje gekregen van ecc2.com, en nu moet ik een team joinen, moet ik gewoon dpc joinen, of is dat nu anders met de stampenade?
je moet ook dpc joinen. via de ecc2 site ;)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

KoW schreef op 20 August 2003 @ 11:36:
[...]

Omdat je het er zo speciaal bij hebt geedit heb ik dit effe gechecked.
Op de 17e zijn jullie #3 geworden en op de 18e kregen je hem als lid binnen.
Gezien mijn naam ook genoemd word over dit onderwerp kan ik het niet laten om ook even te posten.

The J heeft met mij contact opgenomen, omdat hij ook met UD meedoet net asl ik.
Ik heb hem toen uitgelegd heo te installeren en het naast UD te draaien.
Ook ik heb niet gedacht aan de regels en met niet gerealiseerd dat we 3# stonden.

Als er besloten word dat hij niet mee kan doen met ons heb dan zou ik er vreden mee kunnen hebben.
Maar ik vraag me dan wel af wat we met Eijkb zijn sig moeten doen.
Als ik namelijk ook zoon sig maak en dus mijn mailadres in de .cfg zet, dan kan iedereen ons joinen zonder dat er een haan om kraait.
Begrijp me niet verkeerd, ik (wij) hebben respect voor de regels, maar dan wel voor iedereen gelijk.
Wie weet er b.v. welke users er nu allemaal onder Eijkb zijn naam flushen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Ehh, er flushen volgens mij nog 0 users onder mijn email.... De daily output is iets verhoogd door de nieuwe client, maar het zijn allemaal mijn eigen computers. Maar als principieel punt heb je wel gelijk. Een zien wat de arbitrage hiervan zegt en indien afkeurend haal ik de sig meteen weg :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Laatst online: 02-05 19:30
Ik vind het juist goed, ik heb zelf ook een ecc2 installer gemaakt, hoewel natuurlijk niemand hem downloadt. Ik geef die als link op als iemand voor tempest wil ecc2'en, hij maakt er namelijk automatisch een service van en heeft de nieuwe core + swfreak spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
idd, maar voor de stampade vind ik het oneerlijk, zo kunnen users toch een sterk team joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

offtopic:
Wij als stampertjes hebben ook zo'n leuke client, voorgeprogrammeerd om te flushen op een fake-naam die is ingesteld op onze proxy. So far heeft niemand die gedownloadt/gebruikt, maar het idee is idd wel leuk

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Is er over dat idee gebruiken al copyright betaald aan ondergetekende? Nee? Ah, 250 dp´s per dag aub... (Als het niet goedschiks kan, dan kwaad....met zijn alle!...schiks!) })

[ Voor 3% gewijzigd door Eijkb op 20-08-2003 17:38 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
Ik had hem al erg lang hoor... sinds maart ergens denk ik.. bij RC5 was het overigens verboden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Hmmm.....dat gaat me dan 12 dagen * 250 dp's kosten....

.

Anoniem: 40441 schreef op 20 August 2003 @ 15:36:
[...]

Gezien mijn naam ook genoemd word over dit onderwerp kan ik het niet laten om ook even te posten.

The J heeft met mij contact opgenomen, omdat hij ook met UD meedoet net asl ik.
Ik heb hem toen uitgelegd heo te installeren en het naast UD te draaien.
Ook ik heb niet gedacht aan de regels en met niet gerealiseerd dat we 3# stonden.

Als er besloten word dat hij niet mee kan doen met ons heb dan zou ik er vreden mee kunnen hebben.
Maar ik vraag me dan wel af wat we met Eijkb zijn sig moeten doen.
Als ik namelijk ook zoon sig maak en dus mijn mailadres in de .cfg zet, dan kan iedereen ons joinen zonder dat er een haan om kraait.
Begrijp me niet verkeerd, ik (wij) hebben respect voor de regels, maar dan wel voor iedereen gelijk.
Wie weet er b.v. welke users er nu allemaal onder Eijkb zijn naam flushen. :?
En nog steeds geen response van KoW.
Valt me wel een beetje tegen hoor.
En dat terwijl The J al via onze proxy aan het flushen is.

Ik vraag me zo langzamerhand af of er nog wel een reactie komt.

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Zit KoW niet zo op te jagen joh, die moet nog herkauwen en zijn 7 magen ontlasten +) En laat die gozert lekker met jullie meedoen, zolang er geen koe om loeit (als in haan en kraaien).

.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-05 20:10

scorpionv

This space for rent

Gezien de minimale respons op die voorgeconfigde cliënts denk ik dat het geen rel waard is :)

Het is uiteraard mogelijk om zó de Stampede-regels te breken, maar dat is het toch. Als ik Scoutlink overhaal om mee te doen, en tbv de Stampede tijdelijk op mijn e-mail te flushen valt jullie alleen een flink verhoogde output op. So what? Misschien heb ik wel een compleet bedrijf geassimileerd. Voor jullie is dat onzichtbaar, zolang iedereen z'n mond houdt.

Kortom; ik zie niet in wat een voorgeconfigureerde cliënt voor extra cheat mogelijkheden biedt.

Als je de kans op hooggeplaatste teams joinen helemaal wilt uitschakelen, zet dan gewoon een niet-Stampede e-mail adres in de voorgeconfigde cliënt.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Eh, * KoW had verwacht dat Funcracker ook wel al gereageerd zou hebben. Niet dus. AlliedComputers, dat stond letterlijk in mijn post, dus als je niet leest :P

Over die voorgeconfigureerde client, tsja, dat valt onder persoonlijke assimilatie. Je assimeert zelf die PC's onder je persoonlijke titel.
Het is vergelijkbaar met het assimileren van een PC op het werk die ook onder je eigen naam gaat draaien.
Ik denk dus dat daar geen enkel bezwaar tegen kan zijn.
Je hebt natuurlijk geen persoonlijke stats in de DPCH.

M1lamb3r is toegevoegd (vanaf gister)
The_J blijft nog even op de wachtlijst staan. Als we dit namelijk toestaan dan gaat men klagen dat we de regels veranderen.
Verder staat er toch niets meer open :?

--wat is wachtlijst als ik vragen mag?--

kijk ik geef ook wat punten van ud op, waar het toch al niet al te lekker met ons team gaat, dus als het geen zin heeft, meld het dan effe... aub!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 23:09

Marcelloz

IT dude with a beard

KoW schreef op 21 August 2003 @ 11:51:
... Als we dit namelijk toestaan dan gaat men klagen dat we de regels veranderen.
Inderdaad. Regels mogen veranderen tussen de Stampedes door, niet gedurende de stampede. J mag uiteraard via de proxy van de Stampertjes flushen, hij zal zijn naam niet bij KOW terugzien anders vind ik het competitievervalsing.

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Anoniem: 7841 schreef op 21 August 2003 @ 11:58:
--wat is wachtlijst als ik vragen mag?--
Ik heb net Funcracker een boze SMS gestuurd dat ie zo spoedig mogelijk online moet komen of anders...
Hij is degene die de opzet uitgewerkt heeft, dus ik wil dat hij ook reageert.

Overigens, je punten zijn nooit voor niets. Ze tellen altijd mee voor DPC.

Edit: om je te troosten heb ik de UD-Grid hitparade gepost ;)

[ Voor 8% gewijzigd door KoW op 21-08-2003 12:21 ]

• thettes
Nogmaals aanmelding:

Team: De muis zei tegen de olifant
Ecc2 naam: Clan_of_ToeT~Tempest
id: 882
weergavenaam: Tempest

flusht al voor de musi zei tregen de olifant sinds 20 augustus, als je die dp's er nog bij zou kunnen tellen, graag :)

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
KoW schreef op 21 August 2003 @ 12:17:
[...]

Ik heb net Funcracker een boze SMS gestuurd dat ie zo spoedig mogelijk online moet komen of anders...
Hij is degene die de opzet uitgewerkt heeft, dus ik wil dat hij ook reageert.

Overigens, je punten zijn nooit voor niets. Ze tellen altijd mee voor DPC.

Edit: om je te troosten heb ik de UD-Grid hitparade gepost ;)
Waarvoor bedankt KoW _/-\o_

Ik heb gisteren van 9:00 tot 21:30 gewerkt en had geen tijd om online te komen. Vandaag werk ik tot 17:30, maar ik kon ff een uitzondering maken (KoW smst me alleen als er probs zijn dus dat is handig).

De regels staan voor deze Stampede vast. Als ons dat leden kost is dat erg jammer, maar we kunnen niet opeens alles overhoop halen. Nieuwe leden (alle! op welke manier ze ook contact hebben gezocht) mogen enkel teams in de onderste regionen joinen (50%). Dat zijn dus de nr 4 en 5 in dit geval.

Als mensen hier moeite mee hebben, gaan we na deze stampede daar nog wel eens even naar kijken, maar niet nu.

Alle dreigbrieven etc mogen mijn kant op worden gestuurd, KoW is in deze onschuldig ;)

En mijn excuses dat ik dit even niet elke dag checkte.. Ik ging er eigenlijk niet eens vanuit dat er nu nog probs zouden voorkomen. How wrong can one be :>

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Anoniem: 28168

En ik ben geheel neutraal in deze kwestie, dus wilde er nix over zeggen. :)

Anoniem: 21046

Volgens mij 50% is 2.5/5 dus eigenlijk feitelijk kan hij de onderste helft van de stampertjes joinen! :? 8)7 |:(

Of klopt dit niet?

3 is inderdaad evenveel boven de 50 % als eronder... zekers als je bekijkt dat 50 % 2.5 is en als je dat moet afronden krijg je 3.... (wiskunde is altijd wel redelijk sterk kantje geweest bij mij ;) ) en super dat je de UD hebt gepost.. en ik kwam om te stampen niet om ecc2 te doen ;)
nou ik hoor het wel! moet nu weg

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Je staat er al in hoor.

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 21046 schreef op 21 augustus 2003 @ 14:01:
Volgens mij 50% is 2.5/5 dus eigenlijk feitelijk kan hij de onderste helft van de stampertjes joinen! :? 8)7 |:(

Of klopt dit niet?
ik vind dus van niet.

de #3 valt nog binnen de 50% dus valt helaas af in mijn ogen
Funcracker schreef op 21 August 2003 @ 13:53:
[...]
Alle dreigbrieven etc mogen mijn kant op worden gestuurd, KoW is in deze onschuldig ;)
weet je het zeker?? ik heb nog een smirnof-bom-brief liggen :P

offtopic:

Funcracker schreef op 21 August 2003 @ 13:53:
[...]
Waarvoor bedankt KoW _/-\o_

Ik heb gisteren van 9:00 tot 21:30 gewerkt en had geen tijd om online te komen. Vandaag werk ik tot 17:30, maar ik kon ff een uitzondering maken (KoW smst me alleen als er probs zijn dus dat is handig).

De regels staan voor deze Stampede vast. Als ons dat leden kost is dat erg jammer, maar we kunnen niet opeens alles overhoop halen. Nieuwe leden (alle! op welke manier ze ook contact hebben gezocht) mogen enkel teams in de onderste regionen joinen (50%). Dat zijn dus de nr 4 en 5 in dit geval.

Als mensen hier moeite mee hebben, gaan we na deze stampede daar nog wel eens even naar kijken, maar niet nu.

En mijn excuses dat ik dit even niet elke dag checkte.. Ik ging er eigenlijk niet eens vanuit dat er nu nog probs zouden voorkomen. How wrong can one be :>
Even ter verduideliking, er zijn en waren geen problemen.
The J heeft aangegeven dat hij graag met de stampertjes mee wil doen met de stampede op 18-8-2003.
Op 17-8-2003 zijn we 3e komen te staan.

Ook heb ik aangegeven dat als de regels zeggen dat het niet kan, dat dit dan zo is.

En als ik alles goed lees zou ik The J dus een client kunnen mailen die op mijn naam afgeconfigureerd is. :?

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Afgezien van het feit dat het een beetje boerenbedrog is, is daar volgens mij idd niets op tegen. Jij hebt dan The J geassimileerd :)

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Stuur hem anders mijn client :p

.

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 40441 schreef op 21 August 2003 @ 14:28:
[...]

Even ter verduideliking, er zijn en waren geen problemen.
The J heeft aangegeven dat hij graag met de stampertjes mee wil doen met de stampede op 18-8-2003.
Op 17-8-2003 zijn we 3e komen te staan.

Ook heb ik aangegeven dat als de regels zeggen dat het niet kan, dat dit dan zo is.

En als ik alles goed lees zou ik The J dus een client kunnen mailen die op mijn naam afgeconfigureerd is. :?
een beetje jammer dat het zo moet,

de stampede is juist bedacht om een grotere samenhang te creëren EN om nieuwe mensen te onmoeten. zodat je niet elke keer in hetzelfde cluppie zit
Eijkb schreef op 21 augustus 2003 @ 14:33:
Stuur hem anders mijn client :p
en jij moet nieuwe mensen ronselen ipv hier op dit forum lopen te hangen en al DPC-ers proberen over te halen

[ Voor 16% gewijzigd door CaLeX op 21-08-2003 14:38 ]

offtopic:

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
CaLeX schreef op 21 August 2003 @ 14:24:
[...]

ik vind dus van niet.

de #3 valt nog binnen de 50% dus valt helaas af in mijn ogen
Agreed. Zo redeneer ik dus ook.

Buiten dat zou het erg raar zijn als de voormalige #6 merged met de huidige #3 waardoor vervolgens ook noges nog meer mensen deze #3 mogen joinen. Dat haalt het hele concept voor sommigen denk ik flink onderuit.

De Stampertjes zitten in het tussengebied en behoren dus niet tot de onderste regionen. Ik hoop dat thej nog steeds mee wil doen. Het kan ook leuk zijn om de nummer 4 of 5 te joinen en je UD grid maatjes in te halen ;) :P
weet je het zeker?? ik heb nog een smirnof-bom-brief liggen :P
Dat klinkt nog niet eens zo fout :P
:>

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

en jij moet nieuwe mensen ronselen ipv hier op dit forum lopen te hangen en al DPC-ers proberen over te halen
En jij hebt gelijk daarin, maar ik doe dan ook mijn uiterste best! Heb ooit al gevraagd om een duidelijke uitleg hoe je mensen duidelijk maakt dat het geen kwaad kan en niet ten koste gaat van hun 'werkzaamheden'. Dat valt dus niet mee en verlangt vaak de ingreep van een timmerman om dat bord voor de kop weg te halen :)

.

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Eijkb schreef op 21 August 2003 @ 14:47:
[...]

En jij hebt gelijk daarin, maar ik doe dan ook mijn uiterste best! Heb ooit al gevraagd om een duidelijke uitleg hoe je mensen duidelijk maakt dat het geen kwaad kan en niet ten koste gaat van hun 'werkzaamheden'. Dat valt dus niet mee en verlangt vaak de ingreep van een timmerman om dat bord voor de kop weg te halen :)
ik ben eigenlijk een rc5-er/TSC-er maar heb deze week ook al 3 man aan de ecc2 gekregen (mensen van buiten NC)

vooral door de client van SWfreak is het errug simpel :D

dus het is te doen.

offtopic:

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
scorpionv schreef op 21 August 2003 @ 14:31:
Afgezien van het feit dat het een beetje boerenbedrog is, is daar volgens mij idd niets op tegen. Jij hebt dan The J geassimileerd :)
Technisch gezien is daar idd nix op tegen. thej verschijnt dan niet in de stats en jullie hebben dan een soort subteam opgericht onder 1 username. Dat mag. Assimileren en dit soort dingen zijn gewoon toegestaan.
Wel is het misschien leuk om voor de verandering met nieuwe mensen in een team te zitten, maar dat kan thej voor zichzelf het beste beslissen.

kan ik zelf niet het #6 team worden ?? :D
De Limburge Stamp Koeien ?
en ik denk er niet aan om bij een ander team dan de stampertjes mee te doen.. sorry
ik vind wel een manier om mijn puntjes te dumpen, maar de pret is er wel een beeeeetje af zo...

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Dan doe je het toch niet, als je niet wilt. De hele organisatie loopt al 2 volle maanden. De regels waren al lang bekend en goedgekeurd. En nu wil jij vlak voor het einde nog even de regels laten aanpassen.
Je probeert iig de pret een beeeeetje te bederven zo...

Ga eens naar page 1, en lees de openingspost en de FAQ eens goed door.
Je kunt eventueel ook de 2.000 tot 3.000 postjes doornemen als je wilt.

[ Voor 22% gewijzigd door KoW op 21-08-2003 16:51 ]

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
KoW schreef op 21 August 2003 @ 16:50:
Dan doe je het toch niet, als je niet wilt. De hele organisatie loopt al 2 volle maanden. De regels waren al lang bekend en goedgekeurd. En nu wil jij vlak voor het einde nog even de regels laten aanpassen.
Je probeert iig de pret een beeeeetje te bederven zo...

Ga eens naar page 1, en lees de openingspost en de FAQ eens goed door.
Je kunt eventueel ook de 2.000 tot 3.000 postjes doornemen als je wilt.
Rustig, rustig KoW :>

Niemand bederft de pret en daarom wijken we dus niet af van regels.
Als we daardoor mensen gaan missen nu is dat jammer maar helaas. Ik hoop dat thej het leuk vindt om zonder credits door het leven te gaan want ik zie na zijn laatste post geen andere oplossing.

Buiten de Stampede kun je (thej) natuurlijk ook gewoon flink mee crunchen met ECC2-109 zelf. Dat doen er meerdere dus join dus is misschien een optie?

Het gaat 'm waarschijnlijk niet om ecc2, maar meer om de stampede :)

Maar goed, je vind vast wel een oplossing thej, succes ermeej!

hey mensjes, laatste post en dan sluiten we dit af!!
regels zijn regels, en jullie zijn de baas. dus luisteren we daarnaar. ik zal niet in meedoen als stamper, jammer genoeg :(
het ging mij idd om de stampede, in ecc2 zie ikverder ook niet echt super veel.
verder vind ik het jammer hoe KoW heeft gereageerd, maar dat heeft mijn beslissing wel geholpen, geen gezeur meer!
veel succes met de stampede, en misschien tot een volgende keer, en dan volgens de regels!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Mijn post was vooral een reactie tegen de wat eisende houding van een paar stampertjes die niet eens lezen.

Verder vond ik die zin in die laatste post (die je ook heel duidelijk terug ziet komen in mijn post) niet bepaald opwekkend klinken.
Nu sta je er weer met een :( smilie

En gister kon ik ook even weinig hebben wegen persoonlijke redenen (zie sig)
sorry voor de misschien wat minder tactische posts.

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05 09:00
Jongens kappe nou! We gaan nou weer :> doen! We zijn toch gewoon een groot team? Mooi stampen dus! :P

HODL

Ralphie schreef op 21 August 2003 @ 23:13:
Jongens kappe nou! We gaan nou weer :> doen! We zijn toch gewoon een groot team? Mooi stampen dus! :P
Geheel mee eens.
Ik zei al eerder regels zijn regels maar we kunnen het proberen.
Mocht ik aanhoudend of dreigent zijn overgekomen. Sorry :>

We gaan weer lekker verder met z'n allen en hopen er het beste van.

Het enige wat ik nog kan zeggen is dat deze Stampede in mijn ogen een suc6 is, en dat we alleen maar kunnen leren voor de volgende. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

go ralphy! go allied!
*cheers*
go KoW!
Kommop jongens, problem solved, stampen maar! :P

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

Ik ijs :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Stelletje ijsberen :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

* Eijkb heeft wigwam opgezet en vredespijp aangestoken, verlichtend als deze kan werken (*met de juiste ingrediënten) ...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peace on earth
al dan niet met of zonder eijkb zijn ingredienten( voor mij zonder ) :D
beat them arses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51870

[DPC]Clan_of_ToeT~Dol_Fijn user 573 wil ons versterken bij "en die muis zei tegen de olifant..." zou Kow haar kunnen toevoegen bij ons team?
bvd
Guus

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 51870 op 25-08-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Kow? Kan er een confirmatie komen over bovenstaand bericht? Iemand? Hallooo, loo, lo :p

Iedereen nog zin in de eindspurt of allemaal al in een melancholische bui gezien de stampede op een einde loopt? Zijn er ervaringen te delen? Leuk stampede team gehad? Roddels en achterklap?

Bij ons in het team is een vrouwlijke deelnemer ondergeflushed, is tweemaal op doping gecontroleerd met beide een negatief gevolg en blijkt meer dan de helft aan alcohol verslaafd. Gelukkig maar een verslaafde aan ´overige´ verdovende middelen. Al met al een gemiddeld subteam van DPC?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eijkb schreef op 26 August 2003 @ 10:17:
Kow? Kan er een confirmatie komen over bovenstaand bericht? Iemand? Hallooo, loo, lo :p

Iedereen nog zin in de eindspurt of allemaal al in een melancholische bui gezien de stampede op een einde loopt? Zijn er ervaringen te delen? Leuk stampede team gehad? Roddels en achterklap?

Bij ons in het team is een vrouwlijke deelnemer ondergeflushed, is tweemaal op doping gecontroleerd met beide een negatief gevolg en blijkt meer dan de helft aan alcohol verslaafd. Gelukkig maar een verslaafde aan ´overige´ verdovende middelen. Al met al een gemiddeld subteam van DPC?
Ik dank al wat zie je groen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Gemiddeld? Gemiddeld? Wij hebben maar één niet alcoholist in ons subteam, en dat proberen we ook nog te veranderen, hè Tonio >:)

8)7 ;)
denken

ik denk
jij denkt
hij denkt
wij denken
jullie denken

ik dacht
jij dacht
hij dacht
wij dachten
jullie dachten

ik heb gedacht
jij hebt gedacht
hij heeft gedacht
jullie hebben gedacht
wij hebben gedacht

:P :P :P

[ Voor 63% gewijzigd door scorpionv op 26-08-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

scorpionv schreef op 26 augustus 2003 @ 10:26:
Gemiddeld? Gemiddeld? Wij hebben maar één niet alcoholist in ons subteam, en dat proberen we ook nog te veranderen, hè Tonio >:)

8)7 ;)
Waarom verander je de naam niet in [DPC] De Goot??? Dan kan je als een soort sociaal vangnet functioneren voor DPC verslaafden :p Of [DPC] AA ...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scorpionv schreef op 26 August 2003 @ 10:26:

8)7 ;)

[...]

denken

ik denk
jij denkt
hij denkt
wij denken
jullie denken

ik dacht
jij dacht
hij dacht
wij dachten

jullie dachten

ik heb gedacht
jij hebt gedacht
hij heeft gedacht
jullie hebben gedacht
wij hebben gedacht

:P :P :P
Tja van de drank dank ik alleen nog maar.

ik dank
jij dankt
hij dankt
wij danken
jullie danken

:P }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

Anoniem: 40441 schreef op 26 August 2003 @ 11:47:
[...]

Tja van de drank dank ik alleen nog maar.

ik dank
jij dankt
hij dankt
wij danken
jullie danken

:P }:O
ik drink
jij drinkt
hij/zij/het drinkt
wij drinken
jullie drinken
zij drinken

:9 :9 :+

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Een Thinker die dankt? Dat gaat me echt boven m'n verstand :? :?

to think = denken zegt m'n Euroglot toch echt >:)
Swaptor schreef op 26 August 2003 @ 12:12:
ik drink
jij drinkt
hij/zij/het drinkt
wij drinken
jullie drinken
zij drinken

:9 :9 :+
:)

[ Voor 50% gewijzigd door scorpionv op 26-08-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scorpionv schreef op 26 August 2003 @ 12:26:
Een Thinker die dankt? Dat gaat me echt boven m'n verstand :? :?

to think = denken zegt m'n Euroglot toch echt >:)

[...]

:)
Dus jij denkt dat het zo zou moeten zijn:

ik think
jij htinkt
hij thinkt
wij thinken
jullie thinken

:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Anoniem: 40441 schreef op 26 August 2003 @ 12:29:
Dus jij denkt dat het zo zou moeten zijn:

ik think
jij htinkt
hij thinkt
wij thinken
jullie thinken

:? :?
Mja, met dat verschil dat ik na de Stampede ga Folden, dus 'wij thinken' kan er wel uit ;)

Ik bedenk me net dat Think tegenwoordig Grid heet, dus de grap gaat niet meer op :'(

[ Voor 4% gewijzigd door scorpionv op 26-08-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij thinken, en gridden!
wij doen gewoon alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-05 23:47

aKra

Intentionally left blank.

Hoe zit het eigenlijk met sparen in de stampede, ik dacht iets met als het augustus productie is prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 26 August 2003 @ 14:02:
Hoe zit het eigenlijk met sparen in de stampede, ik dacht iets met als het augustus productie is prima?
Lees pagina 1.
Ofline machines mogen ongeveer 1x per week(1 week sparen dus) flushen.
Al het andere zou eventueel kunnen i.o.m. KoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 26 August 2003 @ 14:02:
1 week productie kan worden meegeteld voor de stampede. Evt. 1 of 2 dagen extra als het anders niet kon (met offline bakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

• Swaptor

Swaptor

Java Apprentice

lol @ dikkie_

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-05 23:47

aKra

Hmmm... Dodelijk einde? :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Eijkb schreef op 26 August 2003 @ 10:17:
* KoW verwacht dat Funcracker of Silk_Dude (die beiden ook users kunnen toevoegen) dit ondertussen al verwerkt hebben hoewel ik nog geen bevestiging zie.

[ Voor 6% gewijzigd door KoW op 29-08-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ja, hij staat er al tussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

scorpionv schreef op 21 August 2003 @ 10:43:
Gezien de minimale respons op die voorgeconfigde cliënts denk ik dat het geen rel waard is :)

Het is uiteraard mogelijk om zó de Stampede-regels te breken, maar dat is het toch. Als ik Scoutlink overhaal om mee te doen, en tbv de Stampede tijdelijk op mijn e-mail te flushen valt jullie alleen een flink verhoogde output op. So what? Misschien heb ik wel een compleet bedrijf geassimileerd. Voor jullie is dat onzichtbaar, zolang iedereen z'n mond houdt.
beetje late reactie maar: Zie mijn sig. En er is verder weinig animo voor een stampede rc5-72 willen we graag 1 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 10747 schreef op 31 August 2003 @ 09:42:
[...]

beetje late reactie maar: Zie mijn sig. En er is verder weinig animo voor een stampede rc5-72 willen we graag 1 blijven.
jullie kunne zo veel willen O-) :X

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

Iemand nog een idee ofdat de stats vandaag nog in orde komen? Ik moet de groene trui gaan berekenen en de cijfers van KoW's statsgenerator zijn onmisbaar!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Anoniem: 10747 schreef op 31 August 2003 @ 09:42:
[...]
Was ook maar een voorbeeld, maar het zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Dames en heren,

Met nog drie en een half uur te gaan naderen wij de afsluiting van onze eerste Stampede :)

Zoals de deelnemers welbekend zal zijn hebben we opt moment wat problemen met de stats maar de stats van vannacht worden iig gesaved voor latere verwerking. KoW heeft het op het moment erg druk (afaik) en is hopelijk morgen in staat om de eind uitslag kenbaar te maken middels een laatste statspagina.

Ik wil jullie nu in ieder geval alvast hartelijk bedanken voor jullie participatie, en het staat iedereen dus vrij om na 2:00 vannacht (ja dan wordt de laatste statsrun gemaakt bij ECC2-109) de pc's eventueel weer op het oude vertrouwde project voort te laten razen. Uiteraard is het ook toegestaan om de helpende hand bij dit project te blijven toesteken en DPC zo misschien nog wat dichter in de buurt te brengen bij onze grote concurrent.

Morgen dus hopelijk de officiele uitslag waarbij ik bovenstaande waarschijnlijk noges zal noemen, maar ik wilde iedereen vast even de zekerheid geven dat het na 2:00 dus echt ophoud (met of zonder Stampede stats) en dat de uiteindelijke stats zeker nog gepost gaan worden.

Morgen heb ik meer te vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21046

Ik wil dan ook iedereen bedanken die deze stampede heeft mogelijk gemaakt dwz de statsbouwers, de planningmakers, statsposters en natuurlijk de crunchers van alle teams. See y the next time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
hehe ;)
Thnx, maar laten we dit uitstellen tot morgen voor we hier een bedank thread van maken :P

Ik zal morgen een apart draadje openen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

_/-\o_ Voor kow en funkracker _/-\o_ En natuurlijk de andere mensen die zich ook voor de stampede hebben ingezet _/-\o_

Op naar de volgende !!!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 10747 op 31-08-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5572

Yeh was bere gezellie zo met een volle wei stampende koeien. }:O
Maar zoals Funcracker al aan gaf kunnen we dit beter morgen doen en de tranen laten vallen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

lang leve DPC... een voor allen, alles voor de koe ! 8)7 zij met u

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 12:28

TGEN

Hmmmx_

Joepie, hoeveel DP's heb ik uiteindelijk gedaan?

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26707

Een puntje ter overweging:
Kunnen we de stampede stats laten berekenen tot en met de statsrun van 08:00 1 sept 2003? Er zullen er best meer zijn, die zoals ik pas vanmorgen bij een aantal pc'tjes konden, die ook voor de stampede stonden te crunchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

ivm dumps in de Stampede statsruns die nog gefilterd gaan worden zijn er nog geen Stampede stats.
Elke week offline bakken flushen was toegestaan. De hele maand sparen niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26707 schreef op 01 september 2003 @ 08:04:
Een puntje ter overweging:
Kunnen we de stampede stats laten berekenen tot en met de statsrun van 08:00 1 sept 2003? Er zullen er best meer zijn, die zoals ik pas vanmorgen bij een aantal pc'tjes konden, die ook voor de stampede stonden te crunchen?
Tja lijkt mij niet.
De stampede had een duidelijke begin en ook eindtijd.
Ik heb vannacht ook nog 170 DP's gedaan en die tellen dus niet meer mee voor de stampede stats.
Het houd natuurlijk een keer op.
Want een ander begint mischien pas om 10:00 uur.

Stampede was t/m 31-8-2003 en dus niet t/m 1-9-2003. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Nop sorry Navigator..
Maar die punten maken een mooi eindflush voor vandaag? ;)
Ze tellen niet meer mee ivm met de datum. De volgende keer valt de maand vast beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Komt er eik een top 100 stampede members ?? O-)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
CaLeX schreef op 01 september 2003 @ 10:03:
Komt er eik een top 100 stampede members ?? O-)
:P
Have patience my young apprentice :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Even nog over de spaarders.
Ik heb de top10 overall members van de 5 subteams gechecked. Er zaten een paar kleine spaaracties tussen van een aantal kleinere users die misschien anderhalve week gespaard hebben. Dat is allemaal niet erg. De volgende 2 accounts zijn erger...

SFM van En die muis zei tegen de olifant...
Hij flusht op de laatste dag meer dan tijdens de hele stampede.

The LedZ Collective van When you need more than Vodka Martini
Zij flushen in de laatste week 2,5 keer zoveel als gedurende de gehele stampede.
Nu zijn ze wel een tijdje op vakantie geweest, maar hun output ziet er daarna nog niet bepaald als dagelijks flushen uit.

Wat ga ik er mee doen :?
Nog niks, ik wacht nog op een reactie van de beide account bezitters. (Mag ook via mail)
Tot zo lang zijn er iig geen stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
KoW schreef op 01 September 2003 @ 11:30:
Even nog over de spaarders.
Ik heb de top10 overall members van de 5 subteams gechecked. Er zaten een paar kleine spaaracties tussen van een aantal kleinere users die misschien anderhalve week gespaard hebben. Dat is allemaal niet erg. De volgende 2 accounts zijn erger...

SFM van En die muis zei tegen de olifant...
Hij flusht op de laatste dag meer dan tijdens de hele stampede.

The LedZ Collective van When you need more than Vodka Martini
Zij flushen in de laatste week 2,5 keer zoveel als gedurende de gehele stampede.
Nu zijn ze wel een tijdje op vakantie geweest, maar hun output ziet er daarna nog niet bepaald als dagelijks flushen uit.

Wat ga ik er mee doen :?
Nog niks, ik wacht nog op een reactie van de beide account bezitters. (Mag ook via mail)
Tot zo lang zijn er iig geen stats.
*gniffel*
Na een hele SMS conversatie moet ik het hier ook noges doen ;)

Allereerst mijn complimenten voor KoW dat hij zich niet zomaar omver laat lullen en overal 'in depth' op in gaat _/-\o_

Ik zal een verklaring geven, waarna iedereen voor zich mag kijken of het hem/haar aanstaat. Vervelende hierbij is dat ik zelf ook in de organisatie zit en dus liever Trebel hiermee opscheep maar de punten zijn grotendeels van mij dus ik ben de aangewezen persoon om ze te rechtvaardigen.

Zoals sommigen misschien weten hebben wij bij TLC maar weinig dagen dat we onze echte daily output laten zien. Dit komt voornamelijk omdat we veel sparen :+ maar ook omdat onze output zo instabiel is dat we elke dag op een andere plek zouden staan daily. Opzich houden we wel van wat verwarring dus doorgaans maken we deze instabiliteit nog wat erger. Vanaf half juli tot vorig weekend was onze output hoofdzakelijk gegenereerd door home PC's. Zo'n beetje de enige stabiele factor hier. Omdat de overige PC's uit stonden, werden vervangen, van images werden voorzien, maar ook omdat wij zelf voornamelijk thuis waren of op vakantie is onze output op een zeer laag niveau terecht gekomen. We wisten al tijdens de aanvang van de Stampede dat we de verwachtingen die mensen stelden in ons niet bewaarheid zouden worden. Tevens wisten we dat we na onze vakantie zouden proberen alle zeilen bij te zetten om dit asap te verhelpen.

Helaas mocht dit niet zo zijn aangezien de paar keer dat ik zelf langs wat parkjes ben gegaan ze werden vervangen of van nieuwe images werden voorzien. Pas vorige week kregen we weer wat productie die we ook tijdens het weekend wilden flushen maar door een fout van mij gespaard werden en zo op maandag pas werden gedumpt. Dat was iets minder dan 5k. De week erna echter waren alle systemen klaar en konden we weer onze gang gaan. De output van afgelopen weekend is van systemen die toen draaieden met de output van de machines verdeel over de twee dagen om twee dagen een mooie output te halen. Ik heb vrijdag de files opgehaald en die met een proces keurig geflushed over het weekend.

-en verder-

Ik ben zelf verbaasd eigenlijk over de hoogte van onze flushes, maar de nieuwe core en een aantal nieuwe bakken (P4 2,4Ghz) doen blijkbaar wonderen :D

Volgens KoW's stats hebben wij een average output van: 967 points a day.
Dit is uiteraard inclusief beginperiode en geeft dus niet echt een goed beeld. Alle upgrades en uitbreidingen worden over de hele periode uitgesmeerd. Verder hebben we zoals ik al eerder zei een vrij instabiele output. Waar we afgelopen week 20k deden kan het aankomende week best op 5 blijven steken. Dat is veelvuldig voorgekomen en in de vakantie was het zelfs nog lager.

Tot slot kan ik enkel aanroepen dat we natuurlijk niet voor niets derde staan (wilde zeggen tweede, maar DukeBox kon zich weeres niet inhouden :P).

Aan jullie de keuze of jullie onze 'MF' (wat het eigenlijk niet echt was) accepteren of niet.

Mijn mede teamgenoten waren wat verbaasd om KoW's reactie, maar die zien de proxy te vaak en zijn grote getallen wel gewend. Ik had er al sterk rekening mee gehouden dat ik mezelf even moest verantwoorden dus bij deze.

Dit alles is nog iets vervelender doordat ik dus zelf in organisatie zit. Om die reden stel ik eenvoudig weg voor dat als er hier meerdere mensen zijn die mij niet geloven op mijn woord dat ik KoW zal vragen de flushes van zaterdag en zondag te schrappen.
Ik heb liever dat de Stampede rustig afloopt dan dat LedZ nog even stijgt.
Overigens heb ik de afgelopen weken al herhaaldelijk aangegeven dat onze outpuit soep was en er verbeteringen aan zaten te komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Funcracker op 01-09-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Nu online

Eijkb

Zo.

KoW, SFM van de muis vs Olifant heeft de groene trui gewonnen (mijn offline dp´s) ter waarde van 1300 dp´s of zo. Dat is een week sparen van offline bakken. De rest van hun DP´s moeten ze zelf verantwoorden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26707

KoW schreef op 01 september 2003 @ 08:57:
ivm dumps in de Stampede statsruns die nog gefilterd gaan worden zijn er nog geen Stampede stats.
Elke week offline bakken flushen was toegestaan. De hele maand sparen niet ...
En nog andere reacties. :)

Nou ja, jammer dan. Was geen spaaraktie van een maand, maar een drietal pc's die de afgelopen dagen hebben staan draaien. (Eentje ongeveer 7 dagen, de andere 2 pc's 3 dagen.)
Nogmaals, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Ach, bij mij is een offline machine flush vorige week mislukt. Hopelijk komt die de volgende statsrun wel binnen ('k heb hem vandaag overnieuw gedaan)

Edit: Ik ga nu de DPCH's posten.
Mocht er nog commentaar komen dan kan dat altijd achteraf nog aangepast worden

[ Voor 28% gewijzigd door KoW op 01-09-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
En de link naar het afsluitende topic (enkel voor plezierige dingen :P)
[rml][ Stampede] #1 Uitslag[/rml]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste