KoW schreef op 01 September 2003 @ 11:30:
Even nog over de spaarders.
Ik heb de top10 overall members van de 5 subteams gechecked. Er zaten een paar kleine spaaracties tussen van een aantal kleinere users die misschien anderhalve week gespaard hebben. Dat is allemaal niet erg. De volgende 2 accounts zijn erger...
SFM van En die muis zei tegen de olifant...
Hij flusht op de laatste dag meer dan tijdens de hele stampede.
The LedZ Collective van When you need more than Vodka Martini
Zij flushen in de laatste week 2,5 keer zoveel als gedurende de gehele stampede.
Nu zijn ze wel een tijdje op vakantie geweest, maar hun output ziet er daarna nog niet bepaald als dagelijks flushen uit.
Wat ga ik er mee doen

Nog niks, ik wacht nog op een reactie van de beide account bezitters. (Mag ook via mail)
Tot zo lang zijn er iig geen stats.
*gniffel*
Na een hele SMS conversatie moet ik het hier ook noges doen
Allereerst mijn complimenten voor KoW dat hij zich niet zomaar omver laat lullen en overal 'in depth' op in gaat
Ik zal een verklaring geven, waarna iedereen voor zich mag kijken of het hem/haar aanstaat. Vervelende hierbij is dat ik zelf ook in de organisatie zit en dus liever Trebel hiermee opscheep maar de punten zijn grotendeels van mij dus ik ben de aangewezen persoon om ze te rechtvaardigen.
Zoals sommigen misschien weten hebben wij bij TLC maar weinig dagen dat we onze echte daily output laten zien. Dit komt voornamelijk omdat we veel sparen

maar ook omdat onze output zo instabiel is dat we elke dag op een andere plek zouden staan daily. Opzich houden we wel van wat verwarring dus doorgaans maken we deze instabiliteit nog wat erger. Vanaf half juli tot vorig weekend was onze output hoofdzakelijk gegenereerd door home PC's. Zo'n beetje de enige stabiele factor hier. Omdat de overige PC's uit stonden, werden vervangen, van images werden voorzien, maar ook omdat wij zelf voornamelijk thuis waren of op vakantie is onze output op een zeer laag niveau terecht gekomen. We wisten al tijdens de aanvang van de Stampede dat we de verwachtingen die mensen stelden in ons niet bewaarheid zouden worden. Tevens wisten we dat we na onze vakantie zouden proberen alle zeilen bij te zetten om dit asap te verhelpen.
Helaas mocht dit niet zo zijn aangezien de paar keer dat ik zelf langs wat parkjes ben gegaan ze werden vervangen of van nieuwe images werden voorzien. Pas vorige week kregen we weer wat productie die we ook tijdens het weekend wilden flushen maar door een fout van mij gespaard werden en zo op maandag pas werden gedumpt. Dat was iets minder dan 5k. De week erna echter waren alle systemen klaar en konden we weer onze gang gaan. De output van afgelopen weekend is van systemen die toen draaieden met de output van de machines verdeel over de twee dagen om twee dagen een mooie output te halen. Ik heb vrijdag de files opgehaald en die met een proces keurig geflushed over het weekend.
-en verder-
Ik ben zelf verbaasd eigenlijk over de hoogte van onze flushes, maar de nieuwe core en een aantal nieuwe bakken (P4 2,4Ghz) doen blijkbaar wonderen
Volgens KoW's stats hebben wij een average output van: 967 points a day.
Dit is uiteraard inclusief beginperiode en geeft dus niet echt een goed beeld. Alle upgrades en uitbreidingen worden over de hele periode uitgesmeerd. Verder hebben we zoals ik al eerder zei een vrij instabiele output. Waar we afgelopen week 20k deden kan het aankomende week best op 5 blijven steken. Dat is veelvuldig voorgekomen en in de vakantie was het zelfs nog lager.
Tot slot kan ik enkel aanroepen dat we natuurlijk niet voor niets derde staan (wilde zeggen tweede, maar DukeBox kon zich weeres niet inhouden

).
Aan jullie de keuze of jullie onze 'MF' (wat het eigenlijk niet echt was) accepteren of niet.
Mijn mede teamgenoten waren wat verbaasd om KoW's reactie, maar die zien de proxy te vaak en zijn grote getallen wel gewend. Ik had er al sterk rekening mee gehouden dat ik mezelf even moest verantwoorden dus bij deze.
Dit alles is nog iets vervelender doordat ik dus zelf in organisatie zit. Om die reden stel ik eenvoudig weg voor dat als er hier meerdere mensen zijn die mij niet geloven op mijn woord dat ik KoW zal vragen de flushes van zaterdag en zondag te schrappen.
Ik heb liever dat de Stampede rustig afloopt dan dat LedZ nog even stijgt.
Overigens heb ik de afgelopen weken al herhaaldelijk aangegeven dat onze outpuit soep was en er verbeteringen aan zaten te komen.
[
Voor 23% gewijzigd door
Funcracker op 01-09-2003 12:46
]