lees de draad voordat je blaat
Verwijderd
sorry hoor maar dit is puur zoekwerk.....wel 200 topics te vinden, maar ik zal je op weg helpen
gele aansluiting pakken, jack->tulp kabel, witte kanaal pakken in de coax in rammen van je versterker. succes
gele aansluiting pakken, jack->tulp kabel, witte kanaal pakken in de coax in rammen van je versterker. succes
X-pert_Dreamer, gelieve even in de FAQ van Audio/Video te kijken (linkje), daar staan veel mogelijke manieren over het aansluiten van audio. Lees dat eventjes door, dan moet het wel duidelijk zijn. Maar neem ook meteen even het stukje mee over de verschillende Dolby formaten. En dan de verschillen tussen Dolby Surround (pro-logic) en Dolby Digital.
In principe staat op bovenstaand plaatje alles uitgeleg. Heb je een Dolby Digital decoder, dan kun je 'm aansluiten via de digitale uitgang. Heb je een Dolby Surround (pro-logic) decoder dan moet je 'm aansluiten via de gewone stereo uitgang. Heb je enkel een stereo versterker dan dus ook gewoon via de stereo uitgang.
Een misschien wat bijzondere laatste mogelijkheid is met twee stereo versterkers werken, daarvoor kun je het beste dit topic (linkje) even helemaal doorlezen.
mocht je er echt totaal niet uitkomen, mail me dan ff voor dit topic
In principe staat op bovenstaand plaatje alles uitgeleg. Heb je een Dolby Digital decoder, dan kun je 'm aansluiten via de digitale uitgang. Heb je een Dolby Surround (pro-logic) decoder dan moet je 'm aansluiten via de gewone stereo uitgang. Heb je enkel een stereo versterker dan dus ook gewoon via de stereo uitgang.
Een misschien wat bijzondere laatste mogelijkheid is met twee stereo versterkers werken, daarvoor kun je het beste dit topic (linkje) even helemaal doorlezen.
mocht je er echt totaal niet uitkomen, mail me dan ff voor dit topic
Dit topic is gesloten.
![]()