Ik weet niet precies waar ik dit kan vragen, dus vraag het maar in DHOC. Ben nu bezig met een zelfgemaakte waterkoelset. Alleen er is 1 probleem. Het CPU blok is een groot vierkantblok dat precies overal tussenpast op het mobo. Alleen het opstaande randje van de socket (waar het draaimechanisme inzit) is een probleem. Het blok gaat daaroverheen en rust dus daar op en niet op de core. Hij zit dus nu zo'n 2/3 mm erboven.
Mijn vraag is nu omdat ik het waterkoelblok niet kan veranderen, kan ik de opstaande rand afvijlen?
In de opstaande rand zit dus het draaimech. in. Die gaat dus dan stuk, is dit rampzalig?
Kort gezegd, kan ik de cpu nog in de socket gebruiken als dat hele vastklik systeem weg is?
Please zeg dat het kan, anders zijn al die uren van waterkoelblok maken voor niets geweest
En ik had er aan gedacht voordat ik het blok ging maken, maar toch weer vergeten
Mijn vraag is nu omdat ik het waterkoelblok niet kan veranderen, kan ik de opstaande rand afvijlen?
In de opstaande rand zit dus het draaimech. in. Die gaat dus dan stuk, is dit rampzalig?
Kort gezegd, kan ik de cpu nog in de socket gebruiken als dat hele vastklik systeem weg is?
Please zeg dat het kan, anders zijn al die uren van waterkoelblok maken voor niets geweest
En ik had er aan gedacht voordat ik het blok ging maken, maar toch weer vergeten
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400