Het grote GeForce FX topic (Deel 4)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.090 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op 26 September 2003 @ 13:59:
nVidia krijgt vandaag weer een flinke steek.

Asus had iets te vroeg op z'n site een melding gemaakt van de Radeon9800XT. De pagina is nu inmiddels al weg gehaald, maar dat laat niet weg dat veel mensen 'm hebben kunnen aanschouwen:

Asus Radeon 9800XT
[afbeelding]

GeForce FX V9950

[afbeelding]

De FX en de Radeon lijken wel veel op elkaar wat betreft cooler. Ben benieuwd welke beter presteert...
Ik snap niet waarom Nvidia een steek zou moeten krijgen van een kaart die later uitkomt dan de 5900 Ultra, ongetwijfelt wanneer de 5950 Ultra weer uitkomt zal die weer beter zijn. En is het voor ons qwa prijzen niet beter dat de kaarten bij iedereen gelijk zijn zodat de fabriekanten elkaar moeten be concureren met de prijs?
Steek voor Nvidia? nee, maar wel een steek voor mensen met een kaart van ATI of Nvidia waar ze net erg veel geld voor hebben betaald.
Ik heb hier ook een ATI9800 pro(Hercules) en die is toch in de meeste games die ik speel net even iets minder prettig om naar te kijken, mijn oordeel he.

ps. ik heb niks voor mijn kaarten betaald dus mij hoor je er niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
1000. Deze kan dicht. Hier weer verder:

Het grote GeForce FX topic (Deel 5)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 13:30:
[...]

ziet er goed uit, ik heb nog niet ge OC`d met mijn Golden Sample, maar dat gaat denk ik wel lukken met de Gainward Cool FX.
Welke driver vind jij de beste om te benchen, 45.23???
hoi ja de 45.23 ja van omegacorner benched goed , ik krijg er binnekort ook wx op dus dan kan ik ook veel verder , mijn max @ lucht is nu 500core en 1000mem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

hjs schreef op 26 September 2003 @ 09:51:
[...]
Misschien sarcatisch bedoeld die post? |:(
Ja, kneem wel aan dat "tegen elk bod" sarcastisch is, maar het kan toch best dat hij die kaart idd aanbiedt?
Je hoeft ieg niet direct met |:( te gaan gooien..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Okyah schreef op 26 september 2003 @ 17:49:
[...]

Ja, kneem wel aan dat "tegen elk bod" sarcastisch is, maar het kan toch best dat hij die kaart idd aanbiedt?
Je hoeft ieg niet direct met |:( te gaan gooien..
De gemoederen raken al snel aardig verhit hierzo, net zoals die Fx-kaartjes O-)

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.