Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Casemod beoordeling ISO9000

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Ik heb ondertussen al een behoorlijke ervaring in casemodding opgebouwd, maar mijn mening wat mooi is, is niet altijd de mening van anderen. Oftewel;
opinions are like assholes - everbody has one.
Ik doe regelmatig ook aan jurering van casemods, laatst was The Party van GPN in Eindhoven, en ik heb dat samen met nog 3 man gedaan, 5chaap, paxlie en noto. 4 man, 4 meningen, 4 scores per case. Opgeteld bijelkaar kwam daar een winnaar uit. Klinkt eenvoudig ja? Nu is mijn vraag aan jullie casemodders-community; wáár zou JIJ bij een casemod op beoordeeld willen worden ? Ik kan zelf natuurlijk al t een en ander bij elkaar verzinnen, zoals originaliteit en afwerking, maar mischien denken jullie daar anders over. En misschien wegen sommige zaken meer mee dan anderen ? Dan zou ik weer een systeem moeten verzinnen waar je een aspect van een case zwaarder moet/kunnen laten wegen dan een ander.....

Let me know ! :)
greetz
Frenkie aka [RAG]Bitchie

PS op T.i.M.e.S. is ook een casemod compo :) http://times.gameparty.net

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• the_RJ
  • Laatst online: 08-10 15:24

the_RJ

Banana Hammock!

Ik zou kijken naar wat iemand heeft bereikt t.o.v. wat hij heeft besteed/wat voor materiaal hij heeft gebruikt. Er zullen mensen zijn die misschien wel 500 Euro vrij hebben voor een casemod en sommige die maar 100 hebben, dus ik zou willen kijken naar wat ze hebben bereikt t.o.v. hun bestedingen, lijkt me wel zo eerlijk

Edit:
Maarja zo zie ik het :P

Edit2:
Zal trouwens ook wel moeilijk te bepalen zijn, moet je dat gaan nazoeken en kijken wat er over is...

[ Voor 20% gewijzigd door the_RJ op 21-07-2003 13:35 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

De bruikbaarheid van een casemod...
Dus met andere woorden, is het enkel versiering, of brengt het nog iets bij aan nuttigheid.
bijvoorbeeld:
* window, ccfl is mooi, maar brengt verder niets bij
* baybus, remote-control, pc omtoveren tot arcade-game-kast, levert nog extra mogelijkheden op

[ Voor 1% gewijzigd door Kristof op 21-07-2003 13:38 . Reden: typo ]

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

*Functionaliteit
*Looks
*Originaliteit
*Afwerking

Dat zijn de 4 punten waar je op moet letten...

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Je hebt mods-voor-de-mooi, en mods-voor-de-functie.
Op LAN parties kom je vooral mods-voor-de-mooi tegen, dan moet je denk ik letten op zaken als originaliteit. Dus niet een casemodshop plunderen, en alle schroefjes, klittenbandjes enzo aandraaien en klaar, maar producten die nog niet vaak zijn gebruikt. Traanplaat is nu niet meer cool, maar de case waar dat als eerste inzat wel!

Wat ook zo is, is dat maar weinig cases jaar op jaar zuper mooi blijven.

Verwijderd

als jij nou ff verteld waar jij oplet hou ik daar volgende keer rekening mee :D

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Idee
Uitwerking
Afwerking
Originaliteit
Kleurencombinatie

Verwijderd

Ik vind dat casemods niet beoordeeld moeten worden. Wat de een mooi vind vind een ander niet mooi. Het is een soort van kunst (behalve die van de prutsers die er ook zijn) en sommige dingen vinden veel mensen mooi, andere dingen vinden andere mensen mooi.

Je moet eigenlijk alleen letten op orginaliteit en afwerking. Of het dan mooi is dat bepaald degene zelf wel. Orginaliteit betekent alleen dat het geen kant en klare mod moet zijn.

Verwijderd

Ben ff benieuwd wat je bedoeld met ISO9000 in je topic. Wat ik nu zo lees heeft het helemaal niets met ISO9000 te maken.

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-10 23:09

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Totaal prijs : Met een super budget is natuurlijk meer te doen. Prijs vs kwaliteit
Originaliteit : Een window heeft tegenwoordig iedereen. Iets nieuws is scoren !!!
Afwerking : Toch een van de meest onderschatte dingen (20 lampjes maar de kabels lopen overal doorheen/niet afgerwkt/weggewerkt.
Afstemming: Hoe past alles bijelkaar, is er overeenstemming of lijkt het een "samenraapsel"

Atari 4 ff'r 😊

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Het gevaar van een beoordeling op mooi-igheid is altijd dat het subjectief is, waardoor de beoordeling afhankelijk is van de jury die hem beoordeelt, in zo'n geval is "hoe meer hoe beter" beter, dus de bezoekers laten kiezen. Dat is dus niet altijd mogelijk.

Wat ik belangrijk is voor een "proffesionele" beoordeling is dat er vooral wordt gekeken naar de afwerking. Iemand kan wel een mooie mod hebben, maar als je je vingers snijd bij het vastpakken van een kast, dan vind ik persoonlijk dat het een waardeloze mod is.
Functionaliteit vind ik dus juist niet van belang, omdat de meeste mods juist niet om de funtionaliteit gaan. (je hebt bijv. niet zo veel aan een blauwe lamp in je kast, of een koeler met een zooi lampjes erin, of een alien finger"guard")
Originaliteit is natuurlijk wel belangrijk. Kopieren kan iedereen.

Misschien is het handig om 2 groepen te maken, functionele mods en mooie mods. (zoals hierboven ergens al werd getipt)
Of misschien bij grotere "competities" meerdere groepen van de kosten. Bijvoorbeeld een 0-50 euro mod, 50-100, 100-200 enz.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-10 17:30
bij mij moet een casemod geen/weinig geld kosten, hou het dus zo goedkoop mogelijk, orginaliteit en afwerking vind ik ook heel belangrijk!

• bonus

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 15:07:
Ik vind dat casemods niet beoordeeld moeten worden. Wat de een mooi vind vind een ander niet mooi. Het is een soort van kunst (behalve die van de prutsers die er ook zijn) en sommige dingen vinden veel mensen mooi, andere dingen vinden andere mensen mooi.

Je moet eigenlijk alleen letten op orginaliteit en afwerking. Of het dan mooi is dat bepaald degene zelf wel. Orginaliteit betekent alleen dat het geen kant en klare mod moet zijn.
Ach als basis kan een factory mod toch dienen, ben zelf ook gestart met zoiets alleen verder uitbouwen...

Atari 4 ff'r 😊

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 15:16
Cool
Afgewerkt
Strak
En
Meteen
Oogverblindend
Design

Dat is een Casemod ;)

[edit]
Offtopic:Hoe ken ik een lettertje vet maken in een gepost bericht ? (noob)
Antwoord is dus gekregen...
[edit]

[ Voor 54% gewijzigd door Sepiroth op 21-07-2003 15:55 ]

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:20
let ook op de netheid in de kast, en dan doel ik meer op of de kabels netjes zijn weggewerkt, zijn de ccfl's netjes weggewerkt. HOE zijn ide/stroom kabels werggewerkt (spiralwrap, tierippies, tape, krimpkous).

uiterlijk is 1 ding, innerlijk is zeker ook belangrijk.

je zou ook kunnen vragen naar een soort how-to, een complete beschrijving van hoe de mod tot stand is gekomen.

edit: of de mod gekocht is bijvoorbeeld bij m'n laatste punt, of zelf gemaakt

[ Voor 11% gewijzigd door Den_S85 op 21-07-2003 15:49 ]

• --MeAngry--
  • Laatst online: 28-11 21:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sepiroth schreef op 21 July 2003 @ 15:47:
[...]

Offtopic:Hoe ken ik een lettertje vet maken in een gepost bericht ? (noob)
Lees de FAQ [forumsurvival] ;) Dat kleine knopje bovenaan in de menubalk. :)

[ Voor 7% gewijzigd door --MeAngry-- op 21-07-2003 15:52 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

iig heel belangrijk tegenwoordig:

of het pre-mod spul is of handwerk :P

je kan tegenwoordig als je wat geld uitgeeft in een half dagje een hele mod in elkaar klikken

ik zat verdomme dagen te zweten op me raam en logo :P lol

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Rebels schreef op 21 juli 2003 @ 15:51:

je kan tegenwoordig als je wat geld uitgeeft in een half dagje een hele mod in elkaar klikken

voor premod moeten er punten worden afgetrokken imho :r

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

Het gaat om een total concept, dus de mod. hoe groot of klein, goedkoop of duur mag geen afbraak doen aan het geheel.
Het moet dus na de mod een geheel zijn wat zo lijkt te zijn bedacht qwa design en funtionaliteit door mensen die hier dagenlijks aan werken.
Ook is het wel eens verstandig om eens te vragen om de beide zijpanelen te verwijderen zodat de totale afwerking wat bedrading betreft gezien kan worden.(wie propt er niet alle bedrading weg achter wat maar mogenlijk is)
Kijk ook eens naar de technische dingen als airflow en plaatsing van straling sterke apparaten zoals pompen/ccfl`s en inventors.

Een casemod. is een totaal iets want het woord zegt het al: case modificatie.
Dit kan groot of klein, maar dan wel in een lijn met het orgineel. ;)

maar het belangrijkste is toch wel vind ik dat ik er tijdens het modden(hobby) er veel plezier aan beleef.

• bonus

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

En "first seen", echt iets orgineels mag best meer scoren !!!. Zoals de eerste cdrom met doorzichtige bovenkant vond ik wel heel orgineel.

Atari 4 ff'r 😊

• console
  • Laatst online: 07:59
1. Idee.
2. Wel zelf gedaan dus geen lasercutting of whatever, dus gewoon met de hand gedremelt 3. en/of gedeco't.
Afwerking.

Vooral vindt ik zelf punt 2 erg belangerijk, casemodden moet je zelf doen, en niet laten doen!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Kleuren Combinatie..
Orginaliteit
Afwerking
Hoeveel tijd heeft het gekost.. (1 dag.. of 5 weken druk)
geen rotzooi. (m.b.t. kabels en slangen)

En wat ik nu zie.. premod spullen is direct punten door de helft delen.. :r .. zo kan je makkelijk een leuke case maken.

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Looki schreef op 21 July 2003 @ 19:14:
Kleuren Combinatie..
Orginaliteit
Afwerking
Hoeveel tijd heeft het gekost.. (1 dag.. of 5 weken druk)
geen rotzooi. (m.b.t. kabels en slangen)

En wat ik nu zie.. premod spullen is direct punten door de helft delen.. :r .. zo kan je makkelijk een leuke case maken.
Je kan niet op kleuren afgaan want daar heeft iedereen weer een andere mening over, en het gaat erom dat de eigenaar het mooi vind.

Verder zou ik letten op:
afwerking
orginaliteit
functioneel of niet
Had het casemodden een doel en zoja is dat doel bereikt (bijvoorbeeld pc stiller maken)

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

gebruikte techniek (materiaal op de goede manier gebruiken dus)
afwerking (heel belangrijk)
originaliteit

Electronics development

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Mijn bijdrage:

laten doen of zelf doen, bijvoorbeeld:

lasersnijden of dremelen..

t gaat erom dat je het verzette werk zelf hebt gedaan en niet hoeveel bedrijven je hebt ingehuurd om het werk voor je te laten doen. Sure het ziet er maybe mooier uit, maar op een zelf gemaakt dremelwerk ben je gewoon trotser op jezelf dan dat je het hebt laten doen. Als ik weet dat iemand zn window heeft laten laseren vind ik het als mod al helemaal niks meer.. het ziet er vast mooi uit, maar de credits geef ik zo'n persoon er niet voor.

Zo en dat wou ik ff kwijt :P
edit:
een kleine spuit11... maar dit is ook mijn mening.

[ Voor 6% gewijzigd door Tentacle1 op 23-07-2003 11:58 ]

System specs

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Rebels schreef op 21 July 2003 @ 15:51:
----

Ken je mijn clanmate Big_Daddy ? die heeft, ondanks zijn handicap, een window uitge-figuurzaagd, wat helemaal niet zeer deed aan mijn oogjes..... Jammer genoeg kun je voor zoiets niet extra punten gaan geven. Wat me opvalt aan de rest van de comments, is de gruwelijk afkeer van pre-modded, en of je het wel helemaal zelf hebt gedaan, of hebt laten doen. Dat laatste heeft IMHO niets meer met ons liefde voor de hobby te maken. Elke GEK met een zak geld, of een -vriendje- met een lasercutter kan me rug op, als ik zijn/haar case zou moeten beoordelen..... Gelukkig maak ik dat niet in me uppie uit, zoals ik al in het begin van de thread schreef. Wereld zou er heel raar uit zien dan :D
Ik heb genoeg materiaal van jullie, ik ga t eens allemaal op een rijtje zetten, en wellicht komt er wel een beoordelings-formulier uit wat ik op TIMES ga gebruiken. Wie weet, slaat t aan en word het een nieuwe standaard :D :D :D

Bedankt voor de input en keep on modding !

Frenkie aka [RAG]Bitchie

Verwijderd

Frenkie123 schreef op 21 juli 2003 @ 13:24:
Ik heb ondertussen al een behoorlijke ervaring in casemodding opgebouwd, maar mijn mening wat mooi is, is niet altijd de mening van anderen. Oftewel;
opinions are like assholes - everbody has one.
Ik doe regelmatig ook aan jurering van casemods, laatst was The Party van GPN in Eindhoven, en ik heb dat samen met nog 3 man gedaan, 5chaap, paxlie en noto. 4 man, 4 meningen, 4 scores per case. Opgeteld bijelkaar kwam daar een winnaar uit. Klinkt eenvoudig ja? Nu is mijn vraag aan jullie casemodders-community; wáár zou JIJ bij een casemod op beoordeeld willen worden ? Ik kan zelf natuurlijk al t een en ander bij elkaar verzinnen, zoals originaliteit en afwerking, maar mischien denken jullie daar anders over. En misschien wegen sommige zaken meer mee dan anderen ? Dan zou ik weer een systeem moeten verzinnen waar je een aspect van een case zwaarder moet/kunnen laten wegen dan een ander.....

Let me know ! :)
greetz
Frenkie aka [RAG]Bitchie

PS op T.i.M.e.S. is ook een casemod compo :) http://times.gameparty.net
sorry maar nu lul je der hard langs maat,

jullie hebben helemaal niet beslist wie won , maar een vote poll gehouden , en daar baal ik ontiegelijk van want die gast die won was de halve zaal langs gegaan om mensen te vragen voor hem te stemmen.

oftewel een zeer oneerlijke winnaar

• Scotix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 07:43
Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 15:07:

Ik ben het met Thorry eens:) ieder zijn eigen mening....de 1 vind dat wel mooi maar de ander niet.

Verwijderd

Het gaat allemaal niet om het uiterlijk maar om het proces :D
Ik vind het gewoon leuk om te doen en tja er zijn veel mooiere mods dan ik heb gemaakt

Verwijderd

Tja, Casemods is een kwestie van smaak.
Prefabs, homemade of ghettomods, je kast krijgt zowieso een paar gaten.
Maar bij een compo moet alles wel eerlijk gaan door een neutrale jury.
Zoals script zei, is et niet eerlijk als 1 of andere happie chappie de zaal doorbanjerd en stemmen bij elkaar schraapt.
Ik sta dus 100% achter scripts mening. :X

Verwijderd

Volgens mij moet een mod samenhang vertonen, originaliteit is natuurlijk altijd goed. Daarvoor kan je geen premods gebruiken of premods moet je weer modden dat het toch weer een eigen karakter krijgt. Als het een mooi geheel is met eigen slag vind ik het wel een geslaagde mod.

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
nu is dat iso 9000 idee goed, maar het levert de volgende moeilijke vraag op:
wat is de definitie van een goede casemod?

ik hoop dat mijn mening een kleine bijdrage kan leveren :)

de punten die ik belangrijk vindt voor een goede mod zijn:

- originaliteit totaal van het concept en idee
- functionaliteit
- overall look/kleurcombinatie oftewel de :9~ -factor
- moeilijkheidsgraad dremel/laser/watercut & tijd besteed aan de mod
- afwerking netheid/strakheid
- budget low budget kan ook heel mooi en functioneel zijn. niet iedereen kan een ranzig dure serverkast betalen met waterkoeling of prometia.

wat gewoon IMHO not done is, is doodleuk meedoen met een premodded case aan een casemod-compo :+ premod is leuk als je twee linkerhanden hebt, maar de moeilijkheidsgraad is 0,0%. iedereen kan dat maken, geen kunst aan.

ik vindt ook dat het voting-systeem wat gameparty nu hanteert niet helemaal fool-proof is... de mensen die veel lannen en veel vrienden hebben @ een lan hebben daardoor meer kans om te winnen. beter is om een jury samen te stellen uit enkele deelnemers, die verstand hebben van casemodden en geen banden hebben met de deelnemers aan de casemod compo zelf. erg lastig uit te voeren in de praktijk, maar dat moet te doen zijn...

just my 2 cents....

Mn 3D printer blogje..

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 12:18:
[...]

sorry maar nu lul je der hard langs maat,

jullie hebben helemaal niet beslist wie won , maar een vote poll gehouden , en daar baal ik ontiegelijk van want die gast die won was de halve zaal langs gegaan om mensen te vragen voor hem te stemmen.

oftewel een zeer oneerlijke winnaar
----

hmmm... das idd een kwalijke zaak.... jammer dat niemand het heeft gemeld aan mij. Ik ga(ging) er van uit dat we eerlijk mensen zijn en dat we de meerderheid democraties laten beslissen. Als voorbeeld; The Resetter heeft op Campzone ( dacht ik ) gewoon eerlijk gewonnen met 30 stemmen meer dan mijn kasssie.... ik twijfel niet aan de de eerlijkheid van die beslissing.... smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou van jou misschien wel moeten verwachtten dat je, als je zoiets tegenkomt, dat meld op dat moment. Niet achteraf janken.......

sorry man, better luck next time.....

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Persoonlijk vind ik het plan om een case te beoordelen gewoon stom.

Iemand maakt een case van voor zichzelf. En of een ander dat nou mooi vindt boeit toch helemaal niks. Als je er zelf maar tevreden over bent.
En dan zou de ene case mooier worden gevonden door een groter publiek dan een andere..., so what?!?! ben je dan opeens de held ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Lamborghini op 07-08-2003 23:45 ]

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
Lamborghini schreef op 07 August 2003 @ 23:41:
Persoonlijk vind ik het plan om een case te beoordelen gewoon stom.

Iemand maakt een case van voor zichzelf. En of een ander dat nou mooi vindt boeit toch helemaal niks. Als je er zelf maar tevreden over bent.
En dan zou de ene case mooier worden gevonden door een groter publiek dan een andere..., so what?!?! ben je dan opeens de held ofzo?
op zich heb je een punt, maar ik ben het niet helemaal met je eens.

de (mannelijke, er van uitgaand van het feit dat de meeste tweakers/modders mannen zijn) mens heeft altijd iets waarmee ie indruk wil maken, laat het nou zn auto zijn, zn huis, zn vriendin, zn werk, zn comp, zn gaming performance, of de lengte van zn *** :+ het ligt gewoon in de natuur van de (mannelijke) mens om te patsen met zn 1337 stuff.. dus die casemod compo's zijn niet zo'n gek idee... het is hot nu, en daarom worden op veel lans een casemod compo gehouden...

natuurlijk is een casemod erg persoonlijk, maar als ie gewardeerd wordt door het publiek, waarom zou je dan niet een beetje eer opstrijken van je harde werk?

Mn 3D printer blogje..

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
FiXeL schreef op 08 August 2003 @ 01:01:
[...]
de (mannelijke, er van uitgaand van het feit dat de meeste tweakers/modders mannen zijn) mens heeft altijd iets waarmee ie indruk wil maken, laat het nou zn auto zijn, zn huis, zn vriendin, zn werk, zn comp, zn gaming performance, of de lengte van zn *** :+ het ligt gewoon in de natuur van de (mannelijke) mens om te patsen met zn 1337 stuff.. dus die casemod compo's zijn niet zo'n gek idee... het is hot nu, en daarom worden op veel lans een casemod compo gehouden...

natuurlijk is een casemod erg persoonlijk, maar als ie gewardeerd wordt door het publiek, waarom zou je dan niet een beetje eer opstrijken van je harde werk?
Tuurlijk, dat is zo, maar om daar nu een label aan te hangen van : "hij is de mooiste" vind ik persoonlijk onjuist. Want een 1e plaats bij zo'n compo betekend niet dat die case mooi (of goed, of...) is. Maar het betekend dat die case door het merendeel van het aanwezige publiek als mooiste wordt gezien. Iets wat helemaal NIKS over die case zelf zegt maar over de persoonlijke voorkeuren van de meerderheid.
Een case die helemaal op en top is gemaakt, mooi afgewerkt, strak ontwerp, enz. kan in principe alleen door de verkeerde kleurcombinaties afvallen omdat dat punt meestal zwaar meetelt, maar voor de "maker" waren dat de mooiste kleuren!

Wat ik met dit alles wil zeggen is dat het natuurlijk leuk is om je casemod te showen aan iedereen. Maar dat meningen over "goed en leuk" zo persoonlijk zijn dat je een case eigenlijk nooit kunt beoordelen met een groep. Want je kunt een gevoel/mening niet vastleggen op papier om vervolgens daarmee een keuze te maken tussen cases.
Show gewoon de cases aan elkaar en iedereen maakt voor zichzelf wel uit wat die de mooiste vind (en veel kans dat dat de eigen casemod is) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Lamborghini op 08-08-2003 10:13 ]

Verwijderd

mijn mening is dat je je case mod voor jezelf.
als je hem alleen mod om er bij te horen doe je iets niet goed.

en ja, tuurlijk is het leuk als anderen je werk waarderen, maar dat moet niet de reden zijn

verder vind ik het het leukst als je alles zelf hebt gedaan, dan heb je meer eer van je werk, premodded akstje kopen kan iedereen, orginaliteit is het belangrijkste

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Wat ik belangrijk vind aan een casemod is dat het ZELF gedaan is, dus geen premod zooi zoals, kant en klare windowtjes, led fans, kant en klare plexi kasten en dat soot dingen.
Ook bind ik het jammer als iemand een zak geld open trekt en vervolgens zijn kast laat lasercutten, prof spuiten en ultra dure waterkoel kits erin zet.

Ik ken me ook neit vorstellen dat een "premod" een voldaan geoel geeft. Een mod moet door JOUW gemaakt zijn en dan kun je er ook met trots naar kijken.

Over The Party:

Ik had daar de casemod comp gewonnen. Een lan vriend van mij heeft wel (naar mijn weten) mijn kast bij wat vrienden en kennisen van hem gepromoot, maar ik ben er van overtuigd dat ie niet door de zaal is gegaan en stemmen van willekeurig mensen heeft zitten charteren. Op het moment dat er sprake was van het hele case stem gebeuren (laaste dag) was ik trouwens bij me oma die dood lag te gaan. je kunt je dus wel voorstelen dat als je terug komt en je vervolgens kort daarna met prijzen in je handen staat, het niet in je op komt van "och ik heb met 1 stem gewonnen, en een vriend van me heeft waarschijnlijk een paar stemen voor me verzameld, wat ben ik een lamer en laat ik zeggen dat mijn case het totaal niet waard iz om hier te staan :? .

Verwijderd

waarom zou je aan een wedstrijd mee doen als een mod nooit af is...
tenminste dat is bij mij zo. mijn kast is nooit af..
heb laatst mijn stealth baybus eruit gesloopt om ruimte te maken voor...
jaja een waterbak voor mun visjes :+ alleen moet ff nieuw plexie kopen en dan ga ik hopelijk mijn originele id hier op tweakers planten :D

Aquatec Big Dragon :D

Een casemod maak je voor je zelf en niet voor een ander..
vinden ze het mooi.. ók!!
vinden ze het niet mooi. ook ók!! kijken ze maar de andere kant op

• tkorrel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 16:12
een pc maak je niet omdat andere mensen zeggen dat iets mooi is zoals plank zegt,
wat aan de meeste kasten tegenwoordig ontbreekt is originaliteit , teveel mensen kopen premodded kasten of spullen .. je ziet steed minder poppen en aquariums in de kasten

maarja wat lul ik eigenlijk , ik ben te voorzichtig met mijn glanzende kast
* tkorrel durft er geen gat in te zagen omdat er krassen op de kast kunnen komen :/

[offtopic]
vol=vol :D Plank , dan kun je niet meer bijmodden :D

waarom zal je aan een q3 compo meedoen als je niet getrained bent ?
reden : voor de lol
[offtopic]

[ Voor 21% gewijzigd door tkorrel op 12-08-2003 00:49 ]

Verwijderd

tkorrel schreef op 12 August 2003 @ 00:46:
je ziet steed minder poppen en aquariums in de kasten
Wat ook helemaal niet erg is imo. Kasten worden steeds meer een kermis ipv computerkasten. Stylish komt bij sommige mensen niet in hun vocabulair voor. Ghetto-mods zijn niet helemaal mijn ding.

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
ok, ik ben er klaar mee. Iedereen bedankt voor zijn/haar input.

C U @ T.i.M.e.S !!!!

http://times.gameparty.net

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ok mooi.
Om offtopic gedoe over die LAN enzo te voorkomen doe ik hem maar op slot :)

[ Voor 4% gewijzigd door m-m op 12-08-2003 12:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.