Toon posts:

[KPN Mobile / Hi Profile] AV gewijzigd, abbo opzeggen!?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.828 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 00:03

Sebastiaan

....

hm, vraag me af ik dan mijn nummerportering naar voren kan schuiven, ik moet eigenlijk tot oktober wachten, maar als ik dan al binnen een maand kan porteren scheelt dat weer 50 euro in abo kosten :)

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 15:20

Alien_Inside

-geen-

SCaRaBaeuS schreef op 27 July 2003 @ 23:26:
[...]

anybody, want ik wil wel van mijn abo af :(
kun je iig opvragen bij klanten service 0507, hoef je alleen maar te zeggen; "ik bel i.v.m. .... kun je m'n notagroep geven?" , en je hebt meteen controle of het wel juist is wat ze zeggen.

-geen-

Verwijderd

ok, heb net kpn mobile klantenservice aan de lijn gehad zit in de notagroep 05 dus 29 augustus. Kan ik dan bv nu naar de primafoon gaan op alles op te zeggen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 15:00:
ok, heb net kpn mobile klantenservice aan de lijn gehad zit in de notagroep 05 dus 29 augustus. Kan ik dan bv nu naar de primafoon gaan op alles op te zeggen?
Ja, maar het abonnement wordt uiteraard dan pas 29/08/2003 beëindigd.
Hoef je niet voor naar Primafoon, briefje sturen is vele malen makkelijker. Als per FAX niet kan kan je het ook nog steeds per post doen, kijk voor het adres terug in dit topic.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:07

Ankh

|true

Alien_Inside schreef op 28 July 2003 @ 13:51:
[...]

kun je iig opvragen bij klanten service 0507, hoef je alleen maar te zeggen; "ik bel i.v.m. .... kun je m'n notagroep geven?" , en je hebt meteen controle of het wel juist is wat ze zeggen.
thanks, ik heb nota groep 4 :)
wat een kut nummer hebben ze trouwens... hele tijd dat gezeik van die vrouw.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

offtopic:
Zijn er ook vrouwen die niet zeiken dan ;)

Verwijderd

Nou uur geleden gefaxt, ben benieuwd!!

Verwijderd

Heeft iemand al een bevestiging? Ik heb de dag na de eerste post in dit draadje (weet zo niet de datum... :? ) mijn brief ge-fax-d maar nog geen bevestiging mogen ontvangen terwijl ik daar in de brief wel om gevraagd had...zal nog eens bellen nu... :(

-edit-

Heb fax dus 21-7-2003 verstuurd.
En heb dus gebeld naar 0800-0507.

Is daar vandaag in het systeem (dus precies 1 week later!) in gezet dat het abonnement per 08-08-2003 wordt beëindigd. Ik krijg daar nog binnen 5 werkdagen een schriftelijke bevestiging van...duurt dus wel ff voordat je een bevestiging hebt :/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 20:00 ]

Verwijderd

Oke, wel langzaam zeg.

Verwijderd

Jep, schijnen het nog al druk te hebben...maar goed voor mensen die dus net als mij de datum 08-08-2003 hebben; Snel opzeggen, anders ben je te laat :(

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic maar na het KPN debacle en het Imode gebeuren wil ik eigenlijk weer een telefoon om alleen te bellen. Wat gaat iedereen hier nemen na de opzegging?

Verwijderd

Ik heb een Orange € 30,- genomen, was/is een aktie bij Belcompany.

* 1-jarig abonement
* Gratis Nokia 6610
* € 25,- aansluitkosten
(die bij mij overgens niet zijn aangeslagen, dus ook deze niet hoeven te betalen ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:35 ]

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 21:14

Allardie

AT..

ik ga voor debitel 150 op kpn net :) de rest heeft hier thuis weinig bereik.
2 jaar, met nokia 6610 waarschijnlijk, krijg dan 31 euro terug.

Verwijderd

-deleted by WouterSp-

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:36 ]

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ff een vraag aan wouterSP,

ik heb mijn fax 1 dag later als jou verzonden, afgelopen donderdag dus.
zou die brief dan nog op tijd zijn?
mijn datum dat de nieuwe AV ingaan is 1-8-2003

of is het misschien zo dat als ik mijn nieuwe abbo gaat afsluiten, dat de verkoper kan zien of mijn KPN abbo inmiddels al opgezegd is? ik wil namelijk niet met 2 abbo's opgescheept zitten.

ik neem btw een T-mobile 450 abbo met een nokia 7650.

Verwijderd

Normaal gesproken kan een verkoper dat niet zien, misschien de primafoon wel ?
Mijn is vandaag in het systeem gezet bij hun als BEVESTIGD door de afdeling opzeggingen.

Dan zou jouwe morgen in het systeem gezet moeten zijn (normaal gesproken!)

Bel dus morgenavond rond een uur of 8 even naar 0800-0507 en vraag of je opzegging binnen is gekomen en zo ja wat de status is.

Als die als BEVESTIGD staat wordt die afgesloten, die bevestiging per post maakt dan niet zoveel uit... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:35 ]

Verwijderd

Ik heb vandaag ook gebeld met KPN, naar aanleiding van mijn brief die ik op 22 juli 2003 naar ze heb verzonden. Ook ik ben vandaag op bevestigd gezet, wat dus betekend dat mijn nummer per direct geporteerd kan worden. Vodafone wist dit nog niet (zij dachten dat ik nog tot 2005 bij kpn moest blijven) dus dit heb ik even telefonisch doorgegeven. Vodafone heeft meteen met KPN gebeld en ik ben inderdaad vrij om direct te gaan. Ze doen nu opnieuw een verzoek voor portering aan KPN over 5 werkdagen, kijken hoe ik er over een week bij sta...

Tip van de dag: Altijd er even achteraan bellen, nooit er vanuit gaan dat het meteen goed gaat.

• Shanquish
  • Niet online
gisteravond dus ff gebeld met de KPN
na het hele menu doorgeworsteld te zijn, kreeg ik een mederwerker aan de lijn
en die vertelde me dat de brief goed is ontvangen en dat mijn abbo afloopt per 1 augustus.

ik helemaal gelukkig en ga dus binnenkort ff naar de T for Telecom om nieuw abbo af te sluiten.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:20
shameete schreef op 30 juli 2003 @ 09:17:
gisteravond dus ff gebeld met de KPN
na het hele menu doorgeworsteld te zijn, kreeg ik een mederwerker aan de lijn
en die vertelde me dat de brief goed is ontvangen en dat mijn abbo afloopt per 1 augustus.

ik helemaal gelukkig en ga dus binnenkort ff naar de T for Telecom om nieuw abbo af te sluiten.
Lol dat ken ik ja, heb ondertussen vanwege problemen met me abo 6x met KPN moeten bellen, maar het lukt me nu steeds sneller om iemand aan de lijn te krijgen :D Eerste keer duurde het iets van 10 min. eerdat ik iemand aan de lijn kreeg :P

• Ankh

Ankh

|true

zo brief op de post, morgen ff bellen :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Allardie

Allardie

AT..

ik heb hem gister gepost, ga morgen ook maar eens bellen. Ik ga per 15-08 dus op zich nog tijd genoeg denk ik. Ben benieuwd hoe het gaat met nummerbehoud, heb het er expliciet in gezet (in in denk jouw brief?)

Verwijderd

tot wanneer kan ik dit doen ? Ik heb net de brief op de post gedaan. er staat bij mij bij notanummer 000009. dat is de notagroep neem ik aan ? Ik kan dat wijf niet bellen want mijn mobiel is net gejat.

7,8,9: 1 aug

krap an :D

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 19:51 ]

Verwijderd

kan dat wijf niet bellen?
Beetje meer respect voor het vrouwelijk schoon hé!

En je kan de klantenservice gewoon vanaf iedere telefoon bellen op 0800-0507

• Shanquish
  • Niet online
vanochtend mijn mobiel aangezet en wat blijkt, hij is afgesloten, jippie!

heb alleen nog geen nieuw abbo want de telefoon die ik wil, is er nog niet
komt pas over 2 weken, de nokia 7250i

dus ff 2 weken geen mobieltje bij de hand.

Verwijderd

Is het zo dat een 'pre-payer' geld terug krijgt?

Verwijderd

denk het niet, maar waarom zou je je prepaid kaart opzeggen?
Gewoon lekker laten lopen, je hebt geen vaste lasten dus lekker boeien dat de AV dan wijzigen...

• Andre21
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Mensen als ik het goed begrijp kanik het volgende doen:

Ik zeg mn KPN 120 op, dmv brief , en vraag daarin nummerbehoud aan.
Dit gaat dus per 15-8 voor mij (staat op mn factuur).
Hierbij een kopie van mn legitimatie bewijs..

Ik ga vanmiddag naar Phonehouse o.i.d. en vraag een T-mobile abbo aan met nieuwe tel..

Of vergeet ik nu nog iets?

Blender....

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48
Ik heb eff gevraagd over nummerbehoud, en uiterlijk 15-09-03 moet het bij de KPN binnen zijn. Anders duurt het 3 maanden :(. Dus vandaag eff alles afronden, is de brief die aan het begin van deze thread staat goed :?

Verwijderd

Andre21 schreef op 01 augustus 2003 @ 15:55:
Mensen als ik het goed begrijp kanik het volgende doen:

Ik zeg mn KPN 120 op, dmv brief , en vraag daarin nummerbehoud aan.
Dit gaat dus per 15-8 voor mij (staat op mn factuur).
Hierbij een kopie van mn legitimatie bewijs..

Ik ga vanmiddag naar Phonehouse o.i.d. en vraag een T-mobile abbo aan met nieuwe tel..

Of vergeet ik nu nog iets?
nee, zo is t idd goed.
Termi schreef op 01 August 2003 @ 16:05:
Ik heb eff gevraagd over nummerbehoud, en uiterlijk 15-09-03 moet het bij de KPN binnen zijn. Anders duurt het 3 maanden :(. Dus vandaag eff alles afronden, is de brief die aan het begin van deze thread staat goed :?
Als je die brief die ik heb gepost bedoeld, denk het wel. Aangezien mijne opgezegd is met die brief. Maar bij mij stond er dacht ik niks in van nummerbehoud. Aangezien ik dat niet nodig had. Maar er staat nog een andere brief gepost in dit draadje...

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 16:09 ]

• Termi
Hoe zit het met nummerbehoud, want de vrouw vertelde met dat ik nog een brief moest faxen naar 050-5518998 :? Snap er geen hol van 8)7.

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Nou ik heb abbo schriftelijhk inmiddels opgezegd met nummerbehoud.
Naar phonehouse geweest, en daar T-mobile 225 aangeschaft met sms bundel en een nieuwe Nokia 6610..

Bedankt KPN >:)

Blender....

• Robino
Gisteren had KPN gebeld, betreft de ontvangen brief. Ik was er gisteren niet dus me moeder nam op en die vertelde mij dat de mevrouw van de KPN vertelde dat het niet opgezegd kon worden en dat ze mij morgenochtend terug zouden bellen. Kreeg vanochtend weer die mevrouw van de KPN aan de lijn en die vertelde mij dat ik het niet kon opzeggen omdat dat niet bij mijn abonnement kon (economy) :? Ze heeft me later nog 2x terug gebeld omdat ze van alles aan het uitzoeken was en toen vertelde ze opeens dat het wel kon :? Maar ze wilde wel graag weten waarom ik het wilde opzeggen, en of ik geen interesse had in een verlening van 2 jaar + toestel |:( (terwijl ik er juist af wil :(). Toen ik doordramde van ik wil er vanaf toen ging ze zeuren dat ik nog 1x die brief moest sturen naar Opheffingen (terwijl ik dat had gedaan!).
Conclusie: weer veel gezeur en zij stuurt nu die brief verder dus ik kan er toch vanaf komen, gelukkig maar.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Rave17 : tot wanneer zou je huidige contract lopen? Ik zou nl, indien dat per 22-8 (mijn nieuwe av-datum) ingaat, dus dat mijn huidige looptijd vervalt, best bij willen tekenen voor i-mode icm nokia 3650 bijvoorbeeld :)

• Robino
Kippenijzer schreef op 01 augustus 2003 @ 19:20:
Rave17 : tot wanneer zou je huidige contract lopen? Ik zou nl, indien dat per 22-8 (mijn nieuwe av-datum) ingaat, dus dat mijn huidige looptijd vervalt, best bij willen tekenen voor i-mode icm nokia 3650 bijvoorbeeld :)
Mijn huidige contract zou lopen tot 6 december, maar ik wil er juist helemaal vanaf. Ze bood me trouwens dat nieuwe I-mode toestel aan en later een nog een Nokia 3310.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Zo'n wijziging is hartstikke leuk, :| maar WAT is er nou eigenlijk veranderd? Dit topic gaat voornamelijk over "hoe" op te zeggen... en op de site (www.hi.nl) staan ook leuk de nieuwe voorwaarden afgedrukt maar wat is er nou eigenlijk gewoon veranderd? :?

• Ankh

Ankh

|true

Rave17 schreef op 01 August 2003 @ 23:18:
[...]

Mijn huidige contract zou lopen tot 6 december, maar ik wil er juist helemaal vanaf. Ze bood me trouwens dat nieuwe I-mode toestel aan en later een nog een Nokia 3310.
hey bij mij ook,

ik was op een doorde weeks dag eens naar alkmaar, om nieuwe abo te nemen en een nieuwe foon.

Alles geregeld. Loop ik de winkel uit en loop ergens anders naar binnen. gaat mijn mobiel. is het KPN (!!!!) of ik misschien een i-mode wilde gratis, met goedkoop abo. het was een eenmalige actie.. .. niet gedaan (gelukkig ook)

[ Voor 39% gewijzigd door Ankh op 02-08-2003 20:36 ]

• Robino
SCaRaBaeuS schreef op 02 August 2003 @ 20:35:
[...]

hey bij mij ook,

ik was op een doorde weeks dag eens naar alkmaar, om nieuwe abo te nemen en een nieuwe foon.

Alles geregeld. Loop ik de winkel uit en loop ergens anders naar binnen. gaat mijn mobiel. is het KPN (!!!!) of ik misschien een i-mode wilde gratis, met goedkoop abo. het was een eenmalige actie.. .. niet gedaan (gelukkig ook)
Volgens mij zijn ze te bang om teveel klanten kwijt te raken, ze zijn iig niet blij met zulk soort topics op het internet :P

Verwijderd

Barca schreef op 02 August 2003 @ 19:51:
Zo'n wijziging is hartstikke leuk, :| maar WAT is er nou eigenlijk veranderd? Dit topic gaat voornamelijk over "hoe" op te zeggen... en op de site (www.hi.nl) staan ook leuk de nieuwe voorwaarden afgedrukt maar wat is er nou eigenlijk gewoon veranderd? :?
Lees het begin van dit topic even door, daar heb ik een punt opgenoemd wat gewijzigd is, op dat punt is mijn abonnement ook beëindigd. Volgens mij dien je namelijk ook aan te geven met welk nieuw punt je het niet eens bent...

• Ankh

Ankh

|true

Rave17 schreef op 03 augustus 2003 @ 10:14:
[...]

Volgens mij zijn ze te bang om teveel klanten kwijt te raken, ze zijn iig niet blij met zulk soort topics op het internet :P
ja en ;) anders stuur ik hem nog een keer aangetekent aan. zullen ze vandaag de klantenservice open zijn? lijkt me wel, krijg je wel van die "kinderen" op de helpdesk, maar die zullen er wel niets van snappen gnegne >:)

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

bel ik net naar kpn, is die brief nog niet aangekomen (ze hebben een "kleine achterstand" (zeker door al die tweakers >:) )) terwijl ik de brief niet afgelopen week, maar die week daarvoor heb verzonden..

Ze zegt nu dat ik het best mijn toestel vanaf 8-8 niet meer kan gebruiken, zodat ze het abbo, als ze de brief later behandelen, met "terugwerkende kracht stopzetten", dus dat ik dan die periode van 8-8 tot x-8 (wanneer ze die brief dan behandelen) niet hoeft te betalen..

Laten we hopen dat het allemaal goed komt :)

• Kippenijzer

Kippenijzer

wdekreij schreef op 04 August 2003 @ 09:27:
bel ik net naar kpn, is die brief nog niet aangekomen (ze hebben een "kleine achterstand" (zeker door al die tweakers >:) )) terwijl ik de brief niet afgelopen week, maar die week daarvoor heb verzonden..

Ze zegt nu dat ik het best mijn toestel vanaf 8-8 niet meer kan gebruiken, zodat ze het abbo, als ze de brief later behandelen, met "terugwerkende kracht stopzetten", dus dat ik dan die periode van 8-8 tot x-8 (wanneer ze die brief dan behandelen) niet hoeft te betalen..

Laten we hopen dat het allemaal goed komt :)
Weet niet of je bij de afgelopen tariefwijziging en het soortgelijke topic op T.net wat had meegelezen? Ook daar duurde het bij sommige mensen wat langer eer het verwerkt was... Wel altijd met terugwerkende kracht gedaan tot de datum waarop je hem het laatst gebruikt hebt (vandaar ook advies hem vanaf die datum niet meer te gebruiken). Daarnaast heb je nu ook niet het probleem dat je dan geruime tijd nog eens erachter komt dat je opheffing niet kosteloos was, wat bij de vorige "ronde" wel het geval was voor enkele ongelukkigen die hun Flex. Allrnd opgezegd hebben... (Jaja, deurwaarders enzo gaan het druk krijgen over een 2maand ofzo ;P )

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 07:09
seb_ schreef op 28 juli 2003 @ 00:27:
hm, vraag me af ik dan mijn nummerportering naar voren kan schuiven, ik moet eigenlijk tot oktober wachten, maar als ik dan al binnen een maand kan porteren scheelt dat weer 50 euro in abo kosten :)
dat gaat helaas niet op... de minimale duur van een portering is 14 werkdagen (ik heb vakantie kan er dus iets naast zitten:p)

en dat kan niet versnelt worden etc etc.

Verwijderd

Net de lieve dame van KPN aan de telefoon gehad, zonder afkoopsom abonnement stop gezet. 1 augustus is de aanvraag binnengekomen en stond nu al op verwerkt :) alleen nummerportabiliteit kon niet omdat ze daar weer 3 maanden voor nodig hadden dus dat gaat niet op voor mij

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ben ik trouwens zeker dat het opgezegt kan worden, dat ik niet strax weer gezeur krijg dat het toch niet kan? als het zeker is, kan ik namelijk een nieuwe tel gaan bestellen :)

Verwijderd

Ik heb een wanbetaler in mijn studentenhuis :'( dus kan geen abonnement afsluiten, moet een brief schrijven naar t-mobile en zeuren dat ik een abonnement wil....

• Termi
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 17:22:
Ik heb een wanbetaler in mijn studentenhuis :'( dus kan geen abonnement afsluiten, moet een brief schrijven naar t-mobile en zeuren dat ik een abonnement wil....
Bij orange heb je orange smart :), wel abbo. Maar ik hoefde geen rekening mee te sturen :+.

• Ankh

Ankh

|true

vanmiddag gebeld, om te kijken of de brief er nu wel was. lieve meid heeft ht op gezocht.. en per 29 augustus wordt mijn abonnement kosteloos opgezegt. Ook heeft ze even uit gezocht tot wanneer ik aan kan geven van mijn nummer behoud. Dat is 14 dagen ervoor, dus 15 augustus. Dan moet het bij kpn binnen zijn.. oftewel deze week even bij Vodafone langs

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

maar het is dus wel zeker dat het opgezegt kan worden, het is niet zo dat het opeens niet kan? Bij kpn hadden ze het namelijk nog niet in behandelingen genomen, mijn brief, maar ik zou graag vast een nieuwe tel bestellen, anders loop ik strax paar weken zonder tel (en je weet pas wat je aan een apparaat hebt, als je het mist, net als een horloge :) (steeds op je arm kijken, terwijl je je bedenkt dat ie bij de horlogemaker ligt oid :D ).

• Ankh

Ankh

|true

wdekreij schreef op 06 August 2003 @ 21:17:
maar het is dus wel zeker dat het opgezegt kan worden, het is niet zo dat het opeens niet kan? Bij kpn hadden ze het namelijk nog niet in behandelingen genomen, mijn brief, maar ik zou graag vast een nieuwe tel bestellen, anders loop ik strax paar weken zonder tel (en je weet pas wat je aan een apparaat hebt, als je het mist, net als een horloge :) (steeds op je arm kijken, terwijl je je bedenkt dat ie bij de horlogemaker ligt oid :D ).
dan zou ik nog een probleem hebben, mijn foon is mijn horloge 8)

vanaf 29 augustus ben ik er van, en om nummerbehoud te houden moet de aanvraag voor 15 augustus binnen zijn :p

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Hey mensen,

Nou ik heb dus die brief afgelopen maandag opgestuurd naar KPN (4 aug). En ik had ze tussendoor nog niet eens gebeld. Dat wilde ik a.s. maaandag doen.
Nu lag er net een brief van kpn op de mat, (dus 3dgn erna) dat alles geregeld wordt, maar ik moet wel via mn nieuwe provider nummerbehoud aanvragen.
Nou dat heb ik ook maandag opgestuurd naar t-mobile, dus het komt allemaal goed!

Ik snap dan ook niet dat ze achterstand zouden hebben daar. Maar dit gaatbest snel naar mijn id!

[ Voor 12% gewijzigd door Andre21 op 07-08-2003 11:01 ]

Blender....

• Ankh

Ankh

|true

Andre21 schreef op 07 August 2003 @ 11:00:
Hey mensen,

Nou ik heb dus die brief afgelopen maandag opgestuurd naar KPN (4 aug). En ik had ze tussendoor nog niet eens gebeld. Dat wilde ik a.s. maaandag doen.
Nu lag er net een brief van kpn op de mat, (dus 3dgn erna) dat alles geregeld wordt, maar ik moet wel via mn nieuwe provider nummerbehoud aanvragen.
Nou dat heb ik ook maandag opgestuurd naar t-mobile, dus het komt allemaal goed!

Ik snap dan ook niet dat ze achterstand zouden hebben daar. Maar dit gaatbest snel naar mijn id!
nee dit krijgt priority omdat VOOR die datums de abonnee's weg moeten zijn namelijk anders, moeten ze geld gaan terug betalen.. normaal duurt een opzegging zo'n 3 weken. :)

• Allardie

Allardie

AT..

net ff gebeld, had de 25e brief weggegaan. Was de 28e ontvangen ofzo, en 4 augustus hadden ze mij toestemming gegeven om per 15 augustus met behoud van nummer over te gaan. De brief met bevestiging zou de 4e verstuurd zijn, dus zal binnenkort wle op de mat vallen.

Ideaal :7
Dit scheelt me toch 2 jaar abbo en imode zut (toch zo'n 30 euro/maand). Nu maar hopen dat de nieuwe provider ook vrij snel is, zonder telefoon zitten is ook niet alles.

• Kippenijzer

Kippenijzer

Da's ook een optie... Ik wil gewoon wel een nieuw toestel en wil mijn nummer niet kwijt, dus ik migreer het nummer naar PrePaid en maakt daar daarna weer een abo van ;P

• Ankh

Ankh

|true

morgen nieuw abonnement afsluiten :) met 6610 erbij (aardig wat korting, vriend van me regelt het :P) en dan mooi vadn die kpn af ^_^

• Allardie

Allardie

AT..

hmm dat dacht ik dus ook.........alleen ben ik geweigerd bij debitel en ze willen me niet zeggen waarom. Ik denk dat het komt omdat kpn mijn nummer toen nog niet vrij wou geven, dat debitel te snel was zeg maar en dat he tdus niet kon. De exacte reden waarom ze niet aan mijn aanvraag voldeden wilden ze niet geven. Ik heb nog nooit problemen gehad met hen (of uberhaupt een andere maatschappij). Lullige is alleen wel dat je dat bedrijf wat bij hen de afwijzingen "uitlegt" alleen tijdens kantooruren te bereiken is.
Handig dat zo'n altijd bereikbare helpdesk je dat nummer dan geeft savonds ;)

Maar ja, maar ff proberen recht te zetten. Wordt misschien wel kort dag nu :/

• Kippenijzer

Kippenijzer

Per vandaag is mijn nummer naar aanleiding van de wijziging omgezet naar PrePay... En wat denk je? Ga ik morgen langs Primafoon, en haal ik een Nokia 3650 met i-mode, geheel gratis... Ben ik idioot of wat? :7

• Ankh

Ankh

|true

ja ^_^
volgende week krijg ik mijn 6610 met vodafone :) mooi zo ook were vanaf

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:16
Eergisteravond op het postkantoor om 19:20 een opzeggingsbrief gefaxd naar KPN Mobile. De volgende ochtend was ik al afgesloten!
Dat was dan ook het enige waar ze snel mee waren. Eindelijk service! Nu nog ff aanklooien met een oud prepay nummer en hard op zoek naar een nieuw nummer.

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:42
WEBsel schreef op 09 augustus 2003 @ 05:16:
Eergisteravond op het postkantoor om 19:20 een opzeggingsbrief gefaxd naar KPN Mobile. De volgende ochtend was ik al afgesloten!
Dat was dan ook het enige waar ze snel mee waren. Eindelijk service! Nu nog ff aanklooien met een oud prepay nummer en hard op zoek naar een nieuw nummer.
moet je nou ook een kopie van je paspoort mee sturen, of is enkel een brief genoeg?

Stay safe

• Ankh

Ankh

|true

Master FX schreef op 09 augustus 2003 @ 10:38:
[...]

moet je nou ook een kopie van je paspoort mee sturen, of is enkel een brief genoeg?
tuurlijk je moet een copy van je id / paspoort mee sturen :)

Verwijderd

Lolbroeken bij KPN, krijg ik gisteren een brief met nog wat gezeik van "Kunnen we u echt niet overhalen om te blijven?" NEE! ;)

En daarbij een factuur van een dikke 400 euro, die ik natuurlijk niet betaal aangezien de AV gewijzigd zijn. Gelijk KPN Mobile gebeld op 0800-0507 en het verhaal uitgelegd. Er werd mij bevestigd dat ik dit niet hoefde te betalen en Maandag maar even terug moest bellen :(

• Bbfreak
  • Laatst online: 18-07 10:58
Ik heb een Hi 30 abbo lopen tot oktober 2004. Kan ik die nu opzeggen?
Hiermee bedoel ik als ik vandaag de brief op de post doe kan het dan nog?
Mijn volgende rekening komt 15-08 weer?

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Verwijderd

Ja, maar ik zou hem fax-en als ik jou was. Het moet bij hun binnen zijn voor dat je AV wijzigen...

• Bbfreak
  • Laatst online: 18-07 10:58
Dat was volgens factuur 08-08 dus dan ben ik te laat :'(

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Gewoon alsnog sturen, die paar dagen kan je vast wel overheen lullen :)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:01
1 woord: antedateren :P

Verder een vraag: hoe zit het nou met dat omzetten naar prepaid? Moet je daarvoor bellen met die lui, of is aangeven in de opzegbrief voldoende?

Verwijderd

PrePaid moet je niet opzeggen, want je hebt geen vaste lasten...en geen contract dus waarom zou je die opzeggen? Is toch nutteloos!

• JJapie
Er staat niet opzeggen, er staat omzetten. Ik wil mijn abo naar prepaid omzetten...

• Allardie

Allardie

AT..

Aangeven in de brief moet wel voldoende zijn. Ik had aangegeven dat ik weg wilde met nummerbehoud, is ook gelukt, alleen was debitel te snel met opnieuw aanvragen en kregen ze mijn nummer dus nog niet (kpn had het nog niet behandeld). Dus nu nog maar een keer proberen.

In principe doen ze dus wat in je brief staat, als je het maar duidelijk uitlegt komt het wel goed. Maar het kan geen kwaad er daarna ook nog een keer over te bellen.

Verwijderd

GFM schreef op 09 August 2003 @ 14:10:
Er staat niet opzeggen, er staat omzetten. Ik wil mijn abo naar prepaid omzetten...
Als KPN daarin trapt ben ik de Kerstman!

Dat kan toch niet, je wilt van je abonnement af i.v.m. de nieuwe Algemene Voorwaarden? Vervolgens meld je dat je naar PrePaid wilt met precies dezelfde voorwaarden?

Erg geloofwaardig!!! :?

• JJapie
Nee, maar volgens mij las ik in dit draadje wel ergens dat het kon....

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 18:35:
[...]

Als KPN daarin trapt ben ik de Kerstman!

Dat kan toch niet, je wilt van je abonnement af i.v.m. de nieuwe Algemene Voorwaarden? Vervolgens meld je dat je naar PrePaid wilt met precies dezelfde voorwaarden?

Erg geloofwaardig!!! :?
"Mogge Kerstman!" dan maar?

Tja, en toch ben ik per gisteren vrolijk PrePaid... Je moet als argument aandragen dat je je nummer niet kwijt wilt maar nog niet weet naar welke provider je over wilt, en daarom tijdelijk Prepaid wilt worden om zo je nummr te behouden... Theoretisch had ik vandaag alweer mijn nummer om kunnen laten zetten naar KPN abo, ik vrees enkel dat ze dan toch wel enige "twijfel" zullen hebben als ze zien dat hij pas per gisteren omgezet is ;P

[ Voor 4% gewijzigd door Kippenijzer op 09-08-2003 19:19 . Reden: +1 grappig toegevoegd ;P ]

• JJapie
Mooi zo :) Kost dat omzetten nog geld? Kan dat per brief (bij opzeggen) of moet dat telefonisch?

• Kippenijzer

Kippenijzer

in dit geval zullen ze hiervoor doorgaans inderdaad 8 of 9 euro migratie kosten berekenen... Hebben ze bij mij iig wel gedaan... Hiervoor krijg je wel 5 euro beltegoed terug... Kwestie van dit helder en duidelijk beargumenteerd in je brief met legitimatie vermelden...

En wat je antedateren betreft, dat gaat niet werken... Er is één moment wanneer KPN zorgvuldig met alle binnengekomen stukken omtrent opheffing omgaat, en dat zijn dit soort situaties... Als jij geen bewijs hebt, lukt het je niet, helaas joh, had je eerder bij moeten wezen... Laatste sessie zijn mensen voor wie het de 29e ingaat... Daarna hopelijk weer eens wat meer rust in de (KPN-)tent

• thefox154
ik ben nu benieuwd of ze me proberen te naaien met een nota van alle openstaande maanden :s

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:56
Allardie schreef op 08 August 2003 @ 19:32:
hmm dat dacht ik dus ook.........alleen ben ik geweigerd bij debitel en ze willen me niet zeggen waarom. Ik denk dat het komt omdat kpn mijn nummer toen nog niet vrij wou geven, dat debitel te snel was zeg maar en dat he tdus niet kon.
Ik heb een jaar geleden ook de overstap van KPN naar Debitel gemaakt en had precies het zelfde probleem. Heb toen enkele malen met Debitel en KPN gebeld waarop KPN het initiatief nam de zaak heeft geregeld. Uiteindelijk bleek dat Debitel de nummerportatie enkele malen verkeerd had ingediend.
Verder heb ik ook uitsluitend slechte ervaringen met Debitel: slechte helpdesk, onverklaarbaar hoge facturen en tenslotte grote problemen met het opzeggen van het abonnement. Ik zou je willen aanraden om een abonnement rechtstreeks bij KPN, Vodafone of O2 te nemen en dit niet via Debitel te doen.

• Kippenijzer

Kippenijzer

thefox154 schreef op 10 augustus 2003 @ 12:12:
ik ben nu benieuwd of ze me proberen te naaien met een nota van alle openstaande maanden :s
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoeld, maar natuurlijk zul je alle eventueel tot de opheffing gemaakte kosten moeten voldoen, dus als je nog nota's uit het verleden hebt openstaan, moet je die gewoon nog betalen...

Verwijderd

Kippenijzer schreef op 09 augustus 2003 @ 19:18:
[...]

"Mogge Kerstman!" dan maar?

Tja, en toch ben ik per gisteren vrolijk PrePaid... Je moet als argument aandragen dat je je nummer niet kwijt wilt maar nog niet weet naar welke provider je over wilt, en daarom tijdelijk Prepaid wilt worden om zo je nummr te behouden...
Mij is het ook gewoon gelukt. Ben gewoon naar een primafoonwinkel gegaan en heb niet eens een reden op hoeven geven... Ga nou even een goede aanbieding afwachten...

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

net weer gebeld, en nu blijkt dat mijn abbo de 22ste afloopt, ipv de 8e.. en nu zie ik pas dat ik toen de verkeerde brief had uitgeprint, ik had de 22 ste namelijk nog niet in de 8e veranderd, dus is gwoon mijn fout..

Maar goed, heb al nieuwe telefoon besteld, meot alleen nog ff contract tekenen, ik w8 gwoon nog ff met opsturen :)

• thefox154
Kippenijzer schreef op 10 August 2003 @ 12:51:
[...]

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoeld, maar natuurlijk zul je alle eventueel tot de opheffing gemaakte kosten moeten voldoen, dus als je nog nota's uit het verleden hebt openstaan, moet je die gewoon nog betalen...
ik bedoelde de maanden die nog zouden komen tot 2005 dus....
of heb je daar nu helemaal geen last van???

• Kippenijzer

Kippenijzer

Nee, mochten ze je die wel berekenen, kost het je weer een paar kwartieren bellen (adviesje, door de week, tijdens kantooruren, anders kun je terugbellen / wordt het anders geregeld en duurt het je nog een maand voor je uitsluitsel hebt... Zolang je je originele brief maar hebt en ze "iets" daarmee gedaan hebben. Heffen ze met kosten op per direct en staat duidelijk in je brief dat je op grond van gewijzigde AV opzegt (vermeld je dat niet, jou probleem) dan hoef je het niet te betalen, kan enkel zijn dat ze wat hardleers zijn in het begrijpen daarvan...) Bij mij hadden ze ook migratie per einde contract ipv per direct gedaan, maar is ook telefonisch opgelost...

• CompuFAT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 19:23

CompuFAT

Oops, I farted ...

Kan ik mijn abo opzeggen (desnoods zonder nummerbehoud, maakr me niet echt uit) en vervolgens direct een nieuw abo afsluiten rechtstreeks bij de KPN (of via een webwinkel met cash-back ofzo)?

Of moet je minstens een bepaalde tijd 'klant-af' zijn voor weer geaccepteerd te worden bij de KPN?

Iemand daar ervaring mee?

• Kippenijzer

Kippenijzer

Zelf ga ik de gok ook wagen (met nummerbehoud zelfs) maar ik werd erop gewezen dat ze er inderdaad mee om kunnen gaan alsof het een vorm van fraude is... Zelf ben ik van mening dat je in een gerechtelijke procedure, mocht het zover komen, gewoon je gelijk zou krijgen. Ze wijzigen hun voorwaarden. Dan mag jij volgens de regels opzeggen, en je bent ook vrij om daarna weer een aansluiting bij hen te nemen, je accepteerde de wijziging niet voor je "oude" aansluiting, en bij de nieuwe ga je er wel mee accorrd, gewoon als 2 losstaande feiten bekijken...

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

bij mij was het zo:

Ik had een tijd geleden migratie naar prepay toegezecht, dus ik moest 3 maanden wachten, en dan werd mijn abbo omgezet naar prepay..

Nadat ik deze brief heb verzonden, en er in heb gezet dat ik het op wil zeggen, is het zo dat vanaf 22 augustus aanstaande het abbo omgezet word in prepay, terwijl het de bedoeling was dat ie dus helemaal werd stopgezet (ipv 4 oktober omzetting naar prepay)..

Verwijderd

Kreeg jij ook gratis 5 euro beltegoed van ze cadeau toen je overstapte op pre-paid? Verbaasde me nogal eigenlijk...

Overigens zit te denken om toch een nieuw flexibel abonnement af te sluiten (2-jarig Flexibel all-round, met gratis 3650 en na een half jaar omzetten in Economy). Zijn daar voorwaarden aan verbonden? Of mag ik gewoon zeggen, dat ik imode zó ontzettend mis ;) dat ik toch maar weer bij ze terugkom?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 21:26 ]

• CompuFAT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 19:23

CompuFAT

Oops, I farted ...

Ik heb dus vandaag ook mijn factuur binnen en zit een beetje in dubio;

Ik wil graag opzeggen bij KPN, maar toch ook erg graag bij de KPN blijven met hetzelfde nummer. Theoretisch moet dit dus kunnen, maar het is een toestel van mijn bedrijf, dus ik kan eigenlijk niet hebben dat ze het straks verkl.... en ik weken of maanden zonder eigen nummer zit.

Heeft iemand dit wel eens gedaan? Opzeggen bij KPN met nummerbehoud en vervolgens direct een nieuw abo nemen bij KPN met je oude nummer.

• Ankh

Ankh

|true

CompuFAT schreef op 13 August 2003 @ 09:57:
Ik heb dus vandaag ook mijn factuur binnen en zit een beetje in dubio;

Ik wil graag opzeggen bij KPN, maar toch ook erg graag bij de KPN blijven met hetzelfde nummer. Theoretisch moet dit dus kunnen, maar het is een toestel van mijn bedrijf, dus ik kan eigenlijk niet hebben dat ze het straks verkl.... en ik weken of maanden zonder eigen nummer zit.

Heeft iemand dit wel eens gedaan? Opzeggen bij KPN met nummerbehoud en vervolgens direct een nieuw abo nemen bij KPN met je oude nummer.
denk dat je dan gewoon in de brief moet zetten dat je wel bij KPN wil blijven. en dat je dat via primafoon (oid) gaat regelen. dan stuur je de brief op. bel je 2 a 3 later even op om te kijken of hij binnen is. Zo ja ga je naar primafoon en regel je het bij hun.
ik heb het geregeld met vodafone. en was gewoon geen probleem :)

Verwijderd

Ben nu overgestapt op pre-paid van KPN, denk dat ik een maandje wacht en dan weer een abo aanvraag. Baal er alleen van dat mijn imode e-mailadres nu 30 dagen geblokkeerd is :( Moet nu een maand wachten voordat ik mijn oude e-mailadres terug kan krijgen (om precies te zijn op 7 sept 11:43) Godzijdank hebben ze bij Toshiba bedacht dat een alarmfunctie misschien nog net wel handig is voor een gsm...

• Master FX
Nou volgens mij is het gelukt. Ik had twee imode-abbo's (beiden om het toestel uiteindelijk te verkopen) en vanmorgen kreeg ik op beide SIM-kaarten "registratie mislukt". Toch een mooi manier om wat aan de cashdeals te verdienen.

Stay safe

• Ankh

Ankh

|true

Master FX schreef op 15 augustus 2003 @ 10:21:
Nou volgens mij is het gelukt. Ik had twee imode-abbo's (beiden om het toestel uiteindelijk te verkopen) en vanmorgen kreeg ik op beide SIM-kaarten "registratie mislukt". Toch een mooi manier om wat aan de cashdeals te verdienen.
ik moet nog 2 weken wachten erop , maar heb me andere telefoon al :) dus dat is ook wel reliext :)

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Kan ik nog wel in mn telefoon komen als mn abbo is geblockt?

Zou beetje zonde zijn als ik al mn tel nrs kwijt ben :)

• Master FX
wdekreij schreef op 15 August 2003 @ 10:40:
Kan ik nog wel in mn telefoon komen als mn abbo is geblockt?

Zou beetje zonde zijn als ik al mn tel nrs kwijt ben :)
Ja hoor dat kan gewoon. Zie het gewoon als heel erg geen bereik hebben :)

Stay safe

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:06

Zjemm

...

grrrrrrrr kom net achter dit topic.... ben dus te laat met opzeggen:(

opensecure.nl

• thefox154
2 nummers van mij hadden ze netjes uit de lucht een 3e werkte vanochtend nog dus eventjes gebeld met kpn, die vriendelijke dame ging het even uitzoeken en toen heeft ze per direct me 3e ook uit de lucht gehaald. Ik hoefde niet eens aan te tonen dat ik het optijd had gefaxt. Klasse service jammer dat je dat alleen pas merk als je opzegt..

Verwijderd

Ontdek net dat ze bij KPN een Nokia 3650 aanbieden i.c.m. een 2-jarig flexibel abonnement (Allround, maar dat kan ik dus na 6 maanden laten omzetten in een economy abonnement). Kan ik nu opnieuw bij KPN een abo afsluiten? Weet iemand de regels die KPN hier voor hanteert?

• Allardie

Allardie

AT..

bij mij is alles geregeld, nieuwe sim van debitel op kpn en nieuwe foon gehad, nr geporteerd etc. Werkt prima.

Over de regels bij KPN: ik denk dat het wel kan, maar als het gewijgerd wordt zou ik niet raar staan kijken. Er is vast wel iemand die denkt dat het wel een rare regel is dat het wel kan, maar niet geschoten is atlijd mis.........

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 19:43:
Ontdek net dat ze bij KPN een Nokia 3650 aanbieden i.c.m. een 2-jarig flexibel abonnement (Allround, maar dat kan ik dus na 6 maanden laten omzetten in een economy abonnement). Kan ik nu opnieuw bij KPN een abo afsluiten? Weet iemand de regels die KPN hier voor hanteert?
Tja, zie mijn post hierboven [rml]Kippenijzer in "[ KPN Mobile / Hi Profile] AV gewijzigd, "[/rml] daar maakt ik hier al melding van... Ikzelf heb uiteindelijk, niet zozeer om deze "twijfel" (je staat toch in je recht) maar gewoon omdat ik KPN GPRS te duur vind een Orange Free30 2jr genomen met die n3650... Met activering van Orange GPRS kostte het ding me €4,99

Verwijderd

Wilde ook eerst een 3650 aanschaffen, maar heb ik toch niet gedaan (moest aan mijn portemonnee denken). Heb een 1-jarig Orange 40 abonnement afgesloten (met 344 euro cashback) bij 2call.nl en bij Belnu heb ik voor 99 euro een SE T300 (die GPRS, downloadable games, een kleurenscherm en een interne modem heeft) aangeschaft. Inclusief toestel (en als ik na een half jaar overstap op Orange 20) kost het me in totaal € 9,58 p/m _/-\o_

Verwijderd

Vandaag alle 3 abo's, broertje, zusje ik afgesloten :D Hele beste

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik had dus gevraagd dat mijn nr werd afgesloten, maar het werd gister opeens prepay, en ik kreeg 5 euro beltegoed :D

Best fijn eigenlijk, aangezien ze bij T-mobile gingen zeuren met de aanvraag( en nee, ben geen wanbetaler :) )..

En nu kan ik desnoods ook nummer portering aanvragen, maar duurt dat lang?

Aan de andere kant ook liever niet, aangezien ik laatst al meerdere keren reclame sms-jes kreeg, waarvoor ik nog moest betalen ook!!
Pagina: 1 2 Laatste