-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Handig dat zo'n altijd bereikbare helpdesk je dat nummer dan geeft savonds
Maar ja, maar ff proberen recht te zetten. Wordt misschien wel kort dag nu
volgende week krijg ik mijn 6610 met vodafone
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dat was dan ook het enige waar ze snel mee waren. Eindelijk service! Nu nog ff aanklooien met een oud prepay nummer en hard op zoek naar een nieuw nummer.
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
moet je nou ook een kopie van je paspoort mee sturen, of is enkel een brief genoeg?WEBsel schreef op 09 augustus 2003 @ 05:16:
Eergisteravond op het postkantoor om 19:20 een opzeggingsbrief gefaxd naar KPN Mobile. De volgende ochtend was ik al afgesloten!
Dat was dan ook het enige waar ze snel mee waren. Eindelijk service! Nu nog ff aanklooien met een oud prepay nummer en hard op zoek naar een nieuw nummer.
Stay safe
tuurlijk je moet een copy van je id / paspoort mee sturenMaster FX schreef op 09 augustus 2003 @ 10:38:
[...]
moet je nou ook een kopie van je paspoort mee sturen, of is enkel een brief genoeg?
Verwijderd
En daarbij een factuur van een dikke 400 euro, die ik natuurlijk niet betaal aangezien de AV gewijzigd zijn. Gelijk KPN Mobile gebeld op 0800-0507 en het verhaal uitgelegd. Er werd mij bevestigd dat ik dit niet hoefde te betalen en Maandag maar even terug moest bellen
Hiermee bedoel ik als ik vandaag de brief op de post doe kan het dan nog?
Mijn volgende rekening komt 15-08 weer?
Verwijderd
Verder een vraag: hoe zit het nou met dat omzetten naar prepaid? Moet je daarvoor bellen met die lui, of is aangeven in de opzegbrief voldoende?
Verwijderd
In principe doen ze dus wat in je brief staat, als je het maar duidelijk uitlegt komt het wel goed. Maar het kan geen kwaad er daarna ook nog een keer over te bellen.
Verwijderd
Als KPN daarin trapt ben ik de Kerstman!GFM schreef op 09 August 2003 @ 14:10:
Er staat niet opzeggen, er staat omzetten. Ik wil mijn abo naar prepaid omzetten...
Dat kan toch niet, je wilt van je abonnement af i.v.m. de nieuwe Algemene Voorwaarden? Vervolgens meld je dat je naar PrePaid wilt met precies dezelfde voorwaarden?
Erg geloofwaardig!!!
"Mogge Kerstman!" dan maar?Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 18:35:
[...]
Als KPN daarin trapt ben ik de Kerstman!
Dat kan toch niet, je wilt van je abonnement af i.v.m. de nieuwe Algemene Voorwaarden? Vervolgens meld je dat je naar PrePaid wilt met precies dezelfde voorwaarden?
Erg geloofwaardig!!!
Tja, en toch ben ik per gisteren vrolijk PrePaid... Je moet als argument aandragen dat je je nummer niet kwijt wilt maar nog niet weet naar welke provider je over wilt, en daarom tijdelijk Prepaid wilt worden om zo je nummr te behouden... Theoretisch had ik vandaag alweer mijn nummer om kunnen laten zetten naar KPN abo, ik vrees enkel dat ze dan toch wel enige "twijfel" zullen hebben als ze zien dat hij pas per gisteren omgezet is ;P
[ Voor 4% gewijzigd door Kippenijzer op 09-08-2003 19:19 . Reden: +1 grappig toegevoegd ;P ]
En wat je antedateren betreft, dat gaat niet werken... Er is één moment wanneer KPN zorgvuldig met alle binnengekomen stukken omtrent opheffing omgaat, en dat zijn dit soort situaties... Als jij geen bewijs hebt, lukt het je niet, helaas joh, had je eerder bij moeten wezen... Laatste sessie zijn mensen voor wie het de 29e ingaat... Daarna hopelijk weer eens wat meer rust in de (KPN-)tent
Ik heb een jaar geleden ook de overstap van KPN naar Debitel gemaakt en had precies het zelfde probleem. Heb toen enkele malen met Debitel en KPN gebeld waarop KPN het initiatief nam de zaak heeft geregeld. Uiteindelijk bleek dat Debitel de nummerportatie enkele malen verkeerd had ingediend.Allardie schreef op 08 August 2003 @ 19:32:
hmm dat dacht ik dus ook.........alleen ben ik geweigerd bij debitel en ze willen me niet zeggen waarom. Ik denk dat het komt omdat kpn mijn nummer toen nog niet vrij wou geven, dat debitel te snel was zeg maar en dat he tdus niet kon.
Verder heb ik ook uitsluitend slechte ervaringen met Debitel: slechte helpdesk, onverklaarbaar hoge facturen en tenslotte grote problemen met het opzeggen van het abonnement. Ik zou je willen aanraden om een abonnement rechtstreeks bij KPN, Vodafone of O2 te nemen en dit niet via Debitel te doen.
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoeld, maar natuurlijk zul je alle eventueel tot de opheffing gemaakte kosten moeten voldoen, dus als je nog nota's uit het verleden hebt openstaan, moet je die gewoon nog betalen...thefox154 schreef op 10 augustus 2003 @ 12:12:
ik ben nu benieuwd of ze me proberen te naaien met een nota van alle openstaande maanden
Verwijderd
Mij is het ook gewoon gelukt. Ben gewoon naar een primafoonwinkel gegaan en heb niet eens een reden op hoeven geven... Ga nou even een goede aanbieding afwachten...Kippenijzer schreef op 09 augustus 2003 @ 19:18:
[...]
"Mogge Kerstman!" dan maar?
Tja, en toch ben ik per gisteren vrolijk PrePaid... Je moet als argument aandragen dat je je nummer niet kwijt wilt maar nog niet weet naar welke provider je over wilt, en daarom tijdelijk Prepaid wilt worden om zo je nummr te behouden...
Maar goed, heb al nieuwe telefoon besteld, meot alleen nog ff contract tekenen, ik w8 gwoon nog ff met opsturen
ik bedoelde de maanden die nog zouden komen tot 2005 dus....Kippenijzer schreef op 10 August 2003 @ 12:51:
[...]
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoeld, maar natuurlijk zul je alle eventueel tot de opheffing gemaakte kosten moeten voldoen, dus als je nog nota's uit het verleden hebt openstaan, moet je die gewoon nog betalen...
of heb je daar nu helemaal geen last van???
Of moet je minstens een bepaalde tijd 'klant-af' zijn voor weer geaccepteerd te worden bij de KPN?
Iemand daar ervaring mee?
Ik had een tijd geleden migratie naar prepay toegezecht, dus ik moest 3 maanden wachten, en dan werd mijn abbo omgezet naar prepay..
Nadat ik deze brief heb verzonden, en er in heb gezet dat ik het op wil zeggen, is het zo dat vanaf 22 augustus aanstaande het abbo omgezet word in prepay, terwijl het de bedoeling was dat ie dus helemaal werd stopgezet (ipv 4 oktober omzetting naar prepay)..
Verwijderd
Overigens zit te denken om toch een nieuw flexibel abonnement af te sluiten (2-jarig Flexibel all-round, met gratis 3650 en na een half jaar omzetten in Economy). Zijn daar voorwaarden aan verbonden? Of mag ik gewoon zeggen, dat ik imode zó ontzettend mis
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 21:26 ]
Ik wil graag opzeggen bij KPN, maar toch ook erg graag bij de KPN blijven met hetzelfde nummer. Theoretisch moet dit dus kunnen, maar het is een toestel van mijn bedrijf, dus ik kan eigenlijk niet hebben dat ze het straks verkl.... en ik weken of maanden zonder eigen nummer zit.
Heeft iemand dit wel eens gedaan? Opzeggen bij KPN met nummerbehoud en vervolgens direct een nieuw abo nemen bij KPN met je oude nummer.
denk dat je dan gewoon in de brief moet zetten dat je wel bij KPN wil blijven. en dat je dat via primafoon (oid) gaat regelen. dan stuur je de brief op. bel je 2 a 3 later even op om te kijken of hij binnen is. Zo ja ga je naar primafoon en regel je het bij hun.CompuFAT schreef op 13 August 2003 @ 09:57:
Ik heb dus vandaag ook mijn factuur binnen en zit een beetje in dubio;
Ik wil graag opzeggen bij KPN, maar toch ook erg graag bij de KPN blijven met hetzelfde nummer. Theoretisch moet dit dus kunnen, maar het is een toestel van mijn bedrijf, dus ik kan eigenlijk niet hebben dat ze het straks verkl.... en ik weken of maanden zonder eigen nummer zit.
Heeft iemand dit wel eens gedaan? Opzeggen bij KPN met nummerbehoud en vervolgens direct een nieuw abo nemen bij KPN met je oude nummer.
ik heb het geregeld met vodafone. en was gewoon geen probleem
Verwijderd
Stay safe
ik moet nog 2 weken wachten erop , maar heb me andere telefoon alMaster FX schreef op 15 augustus 2003 @ 10:21:
Nou volgens mij is het gelukt. Ik had twee imode-abbo's (beiden om het toestel uiteindelijk te verkopen) en vanmorgen kreeg ik op beide SIM-kaarten "registratie mislukt". Toch een mooi manier om wat aan de cashdeals te verdienen.
Zou beetje zonde zijn als ik al mn tel nrs kwijt ben
Ja hoor dat kan gewoon. Zie het gewoon als heel erg geen bereik hebbenwdekreij schreef op 15 August 2003 @ 10:40:
Kan ik nog wel in mn telefoon komen als mn abbo is geblockt?
Zou beetje zonde zijn als ik al mn tel nrs kwijt ben
Stay safe
Verwijderd
Over de regels bij KPN: ik denk dat het wel kan, maar als het gewijgerd wordt zou ik niet raar staan kijken. Er is vast wel iemand die denkt dat het wel een rare regel is dat het wel kan, maar niet geschoten is atlijd mis.........
Tja, zie mijn post hierboven [rml]Kippenijzer in "[ KPN Mobile / Hi Profile] AV gewijzigd, "[/rml] daar maakt ik hier al melding van... Ikzelf heb uiteindelijk, niet zozeer om deze "twijfel" (je staat toch in je recht) maar gewoon omdat ik KPN GPRS te duur vind een Orange Free30 2jr genomen met die n3650... Met activering van Orange GPRS kostte het ding me €4,99Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 19:43:
Ontdek net dat ze bij KPN een Nokia 3650 aanbieden i.c.m. een 2-jarig flexibel abonnement (Allround, maar dat kan ik dus na 6 maanden laten omzetten in een economy abonnement). Kan ik nu opnieuw bij KPN een abo afsluiten? Weet iemand de regels die KPN hier voor hanteert?
Verwijderd
Best fijn eigenlijk, aangezien ze bij T-mobile gingen zeuren met de aanvraag( en nee, ben geen wanbetaler
En nu kan ik desnoods ook nummer portering aanvragen, maar duurt dat lang?
Aan de andere kant ook liever niet, aangezien ik laatst al meerdere keren reclame sms-jes kreeg, waarvoor ik nog moest betalen ook!!