Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[KPN Mobile / Hi Profile] AV gewijzigd, abbo opzeggen!?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.828 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren mijn factuur gehad van mijn Hi Profile 20 abbonement.
Bekijk deze vandaag dus even en er staat onderaan de factuur:
Om nog beter aan te sluiten bij onze nieuwe diensten en wettelijke verplichtingen wijzigt KPN haar Algemene Voorwaarden voor Mobiele Telecommunicatiediensten. De Aanvullende Voorwaarden i-mode worden daarin opgenomen. De nieuwe voorwaarden vindt u vanaf 18 Juli op www.kpn.com (trefwoord: algemene voorwaarden), of bel 0800-0507. De wijziging gaat voor u in op 08-08-2003.
Betekend dit dat het abbonement gratis opgezegd mag worden? Aangezien je toch niet akkoord hoeft te gaan met een wijziging van de Algemene Voorwaarden?

Ps. Er staat in de tekst (zie de quote) ook iets over de Aanvullende Voorwaarden i-mode, ik heb geen i-mode, weet niet of dit van belang is :?....

Verwijderd

Topicstarter
Uit de "oude" Algemene Voorwaarden:

27.4 - Indien een contractant een wijziging van de Algemene Voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden.

Moet dus wel mogelijk zijn... :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 13:40 ]

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
volgens mij worden de algemene voorwaarden niet verandert maar alleen de aanvullende voorwaarden imode er aan toegevoegd, en denk niet dat dat reden genoeg is om op te zeggen

Verwijderd

zou wel mooi zijn. ik heb nog een aantal gratis abo's lopen. die lopen nog iets van anderhalf jaar, dus als je kan opzeggen gaat dat voor mij (en dus heel veel anderen in nederland) flink wat geld opleren :€

Verwijderd

Topicstarter
harryslinger schreef op 20 July 2003 @ 18:11:
volgens mij worden de algemene voorwaarden niet verandert maar alleen de aanvullende voorwaarden imode er aan toegevoegd, en denk niet dat dat reden genoeg is om op te zeggen
Het moet volgens mij gewoon mogelijk zijn. Aangezien in de "oude" Algemene Voorwaarden staat dat je bij een wijziging het contract mag opzeggen.

Of er nu nieuwe gegevens in de AV komen of niet maakt volgens mij niet uit, aangezien het een wijziging is.

Ik zal morgenochtendvroeg is bellen naar KPN, ik hou jullie op de hoogte.
Indien KPN Mobile zegt dat dit niet kan zal ik eens een vriend er naar laten kijken (is advocaat) die wilt dat weleens voor mij uitzoeken :P

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE:

In oude AV staat dus:
Indien een contractant een wijziging van de Algemene Voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden.
En in de nieuwe AV staat:
Indien een contractant een wijziging van de Algemene Voorwaarden of tarieven, die betrekking heeft op een door hem afgenomen Dienst, niet wenst te accepteren, kan hij de overeenkomst met betrekking tot die Dienst schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden of tarieven van kracht worden. De schriftelijke opzegging dient voor de ingangsdatum van de wijziging door KPN te zijn ontvangen.
of te wel; zoals in de oude voorwaarden staat mag je om elke wijziging opzeggen, en in de nieuwe alleen als het veranderingen voor jou meebrengt !? :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 19:14:
UPDATE:

In oude AV staat dus:

[...]

En in de nieuwe AV staat:

[...]

of te wel; zoals in de oude voorwaarden staat mag je om elke wijziging opzeggen, en in de nieuwe alleen als het veranderingen voor jou meebrengt !? :?
logisch toch? kpn zegt: opzeggen vanwege dat regeltje mag nou eenmaal, fair enough. maar we gaan het wel aanpassen zodat het ons niet nog een keer gebeurt.

Verwijderd

Hoe pak je dat dan aan? Gewoon een brief sturen met "naar aanleiding van de voor mij onacceptabele wijziging van de voorwaarden" of iets dergelijks?

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:25

404error

Page Not Found

Machi, zoek eens op het forum rond en je vind genoeg brieven die je kunt gebruiken! Kijk eens (een forum) verder dan je neus lang is!!!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Verwijderd

Topicstarter
Idd gunhead, maar dat betkend dus dat het met deze wijziging wel mogelijk is om onder je abonnement uit te komen... :9

Verwijderd

Topicstarter
Misschien zo'n brief :? :
Geacht Meneer/Mevrouw, (Plaats, Datum)

Onlangs bereikte mij het bericht dat de Algemene Voorwaarden voor
"Mobiele Telecommunicatiediensten" van KPN Mobile worden gewijzigd per 08-08-2003.

Ik ga niet akkoord met de nieuwe Algemene Voorwaarden en wens dus mijn abbonement per 08-08-2003 te laten beëindigen naar aanleiding van punt 27.1 uit de Algemene Voorwaarden waarvoor ik getekend heb:

---
27.1 Indien een contractant een wijziging van de Algemene Voorwaarden niet wenst te accepteren,
kan hij de overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden.
---

Het gaat hier om telefoonnummer: {06-Jouwnummer}, met een {Abonementstype} abonement.
Ik zou hier graag zo spoedig mogelijk een bevestiging van ontvangen.

Met vriendelijke groet,

{HANDTEKENING}

{Voornaam} {Achternaam}
{Straatnaam} {Huisnummer}
{Postcode} {Woonplaats}
{Eventueel vaste tel.nr}
{Eventueel e-mailadres}

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 20:46 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 19:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 20:29:
Idd gunhead, maar dat betkend dus dat het met deze wijziging wel mogelijk is om onder je abonnement uit te komen... :9
inderdaad, grappig dat ze zoiets in de AV opnemen en dat daardoor mensen op gaan zeggen (omdat die nog onder de oude AV vallen :)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

404error schreef op 20 July 2003 @ 19:59:
Machi, zoek eens op het forum rond en je vind genoeg brieven die je kunt gebruiken! Kijk eens (een forum) verder dan je neus lang is!!!
Mijn nederige excuses. Dacht niet dat er zoveel brieven hier rondhingen naar aanleiding van wijziging algemene voorwaarden...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geinformeerd bij KPN Mobile en het is op dat punt wat ik noemde dus echt mogelijk het abonnement te beëindigen. Heb daarnet mijn opzegbriefje ge-faxt naar 0800-0991175 :)

Je kan hem ook opsturen maar dat adres weet ik niet, zal je dus zelf even moeten bellen als je niet kan fax-en :9

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 20:20
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 20:01:
Ik heb geinformeerd bij KPN Mobile en het is op dat punt wat ik noemde dus echt mogelijk het abonnement te beëindigen. Heb daarnet mijn opzegbriefje ge-faxt naar 0800-0991175 :)

Je kan hem ook opsturen maar dat adres weet ik niet, zal je dus zelf even moeten bellen als je niet kan fax-en :9
Das goed nieuws :) Maar is het nu niet mogelijk om het abonnement eerder te laten beëindigen dan 8-8-2003?

BTW. staat het adres niet op de factuur soms?
Adres gevonden:

KPN opheffingen
Postbus 13500
9700EG Groningen

Wat volgens KPN in het opheffingsverzoek moet staan:
  • uw naam, adres en woonplaats
  • het mobiele nummer dat u wilt opheffen
  • uw klantnummer
  • wanneer moet uw mobiele nummer opgeheven moet worden (datum)
  • uw handtekening
  • kopie van een geldig legitimatiebewijs. Als de contractant een bedrijf is, moet u een kopie van Kamer van Koophandel meesturen.

[ Voor 30% gewijzigd door Robino op 22-07-2003 10:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is niet mogelijk voor 08-08-2003. Je laat je contract dan namelijk beëindigen op dit punt:
...kan hij de overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden...
Dus dan is dat vanaf 08-08-2003. Maar goed, dit vindt ik ook al mooi, heb mijn abonnement 22-05-2003 afgesloten, dus eigenlijk zat ik er tot 22-05-2005 aanvast :)

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06-2024
Heb ook even met de klantenservice gebeld, en de vriendelijke dame van KPN vertelde onder anderen dat:

- De ingang van de nieuwe a.v. voor elke abonnee verschillend is (staat ook op de site van KPN), dus dit is niet voor iedereen 8-8-2003. Exacte datum komt op je factuur te staan, maar de vriendelijk dame van de KPN-klantenservice kan je ook aan de datum helpen.
- De nieuwe voorwaarden zijn een reden om op te zeggen. Ze las een memo o.i.d. voor over de nieuwe voorwaarden waarin letterlijk stond dat klanten hun abbo op konden zeggen, ook als dit nog niet afgelopen was
- Het adres heeft Rave17 al genoemd, alleen noemde de dame ipv "KPN opheffingen", "KPN Mobile, CRM opheffingen"

Bye bye annoying samsung N620 :D

Verwijderd

Topicstarter
Zekerz Kewl he, nieuw foontje halen :) :) :)

• Robino
Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 19:57:
Zekerz Kewl he, nieuw foontje halen :) :) :)
Zeg, als je nu een nieuw abonnement afsluit, zou dat dan nog onder de oude voorwaarden wezen :D

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:39

Ankh

|true

ok mooi, dus dan kan ik het ook op zeggen :), maar dan 1 vraag, ik wil mijn nummer nog wel behouden.. kan dat dan ook nog?

[edit]
lees net bij : KPN Mobile / Hi wijzigt Algemene Voorwaarden, opzeggen? in het voorbeeld ding, dat je dus via nummerbehoud dat moet regelen. maar dat moet ik dus bij vodafoon regelen?

[ Voor 48% gewijzigd door Ankh op 22-07-2003 20:20 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Topicstarter
Rave17 schreef op 22 juli 2003 @ 20:06:
[...]

Zeg, als je nu een nieuw abonnement afsluit, zou dat dan nog onder de oude voorwaarden wezen :D
Nee ze zijn niet helemaal gek natuurlijk, je teken dan direct voor de nieuwe voorwaarden en die gaan dan ook gelijk in. Was het maar zo, sloot ik vandaag nog even 100 abbo's af ;)

Verwijderd

KPN wijzigt haar Algemene Voorwaarden voor de mobiele telecommunicatiediensten om beter aan te sluiten bij onze nieuwe diensten en wettelijke verplichtingen. De Aanvullende Voorwaarden voor i-mode zijn hier bijvoorbeeld in opgenomen. De wijzigingen in de Algemene Voorwaarden hebben geen gevolgen voor de tarieven.

De nieuwe Algemene Voorwaarden treden voor nieuwe klanten in werking met ingang van 18 juli 2003. Als u al klant bent wordt u tussen 14 juli en 12 augustus 2003 via de factuur geïnformeerd wanneer de nieuwe Algemene Voorwaarden voor u in werking treden.

Voor KPN PrePay-klanten is de ingangsdatum 8 augustus 2003.

Voor Semafonie-klanten is de ingangsdatum 1 oktober 2003.

Het zou goed mogelijk zijn dat de AV voor de abbonementen pas ingaan op de contracts einddatum...dus pas op als je nu al meteen opzegt zonder de factuur af te wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, heb de factuur zelf gehad en stond echt in per 08-08-2003 en abbo loopt tot en met 21-05-2005 officieel.

Wel vet, ga denk ik de Nokia 6610 Grijs halen, van Vodafone met Vodafone 120 abonnement >:)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Beter! :)

Dit zal dan toch de eerste keer zijn dat ik uitkijk naar m'n telefoonrekening. Ben benieuwd! Ik ontvang 'm volgende week ergens.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 23:29:
Nope, heb de factuur zelf gehad en stond echt in per 08-08-2003 en abbo loopt tot en met 21-05-2005 officieel.

Wel vet, ga denk ik de Nokia 6610 Grijs halen, van Vodafone met Vodafone 120 abonnement >:)
Dat is dan lekker meegennomen :*)

Dan denk ik dat de datum voor de abb. gelijk is aan die van pre-pay.

Verwijderd

Ik heb een economy-abbo, is het mogelijk deze kostenloos om te zetten naar een KPN Prepay? Of is het echt alleen mogelijk om het gehele abo op te zeggen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 11:25:
Ik heb een economy-abbo, is het mogelijk deze kostenloos om te zetten naar een KPN Prepay? Of is het echt alleen mogelijk om het gehele abo op te zeggen?
Als voor jou de Algemene Voorwaarden ook wijzigen (kan je zien op je factuur) dan kan je je abonnement opzeggen, als je in je opzeggingsbrief vermeld dat het nummer bewaard moet blijven kan je gewoon een KPN HI PrePaid (of van welke provider dan ook) kaartje kopen en dan het nummer daarop laten zetten...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 07:11:
[...]

Dan denk ik dat de datum voor de abb. gelijk is aan die van pre-pay.
Nee, bij mij is de datum 22-8-03. Verschillend dus voor elke abo...

Verwijderd

SCaRaBaeuS schreef op 22 July 2003 @ 20:12:
maar dan 1 vraag, ik wil mijn nummer nog wel behouden.. kan dat dan ook nog?

... dat je dus via nummerbehoud dat moet regelen. maar dat moet ik dus bij vodafoon regelen?
Dat moet je inderdaad bij Vodafone regelen. Ben gisteren bij Belcompany geweest en alles geregeld. Es kijken hoe snel Vodafone met nummerportering is.

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
heb ook gelijk maar ff briefje geschreven naar KPN da'k mijn abbo wil beeindigen
fax ik morgen gelijk ff door.
vond het zowiezoo al duur en baalde er al een beetje van , heb een Profile 40 met Imode.
met zo'n accuslurpende N21i
blij dat ik er over een paar dagen vanaf ben. :-)
die legitimatiebewijs, kan dat ook een rijbewijs zijn? wie weet dit? kan er niks van op de site van KPN terugvinden namelijk wat hun onder een legitimatiebewijs verstaan.

Verwijderd

Topicstarter
shameete schreef op 23 July 2003 @ 18:03:
heb ook gelijk maar ff briefje geschreven naar KPN da'k mijn abbo wil beeindigen
fax ik morgen gelijk ff door.
vond het zowiezoo al duur en baalde er al een beetje van , heb een Profile 40 met Imode.
met zo'n accuslurpende N21i
blij dat ik er over een paar dagen vanaf ben. :-)
die legitimatiebewijs, kan dat ook een rijbewijs zijn? wie weet dit? kan er niks van op de site van KPN terugvinden namelijk wat hun onder een legitimatiebewijs verstaan.
Ja, een rijbewijs is een wettelijk legitimatiebewijs.

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 21:14

Allardie

AT..

Nee, rijbewijs is nog geen wettelijk legitimatiebewijs, er wordt wel weer over gedacht om het terug in te voeren. Het is het nog niet!

• Ankh

Ankh

|true

Allardie schreef op 23 July 2003 @ 19:29:
Nee, rijbewijs is nog geen wettelijk legitimatiebewijs, er wordt wel weer over gedacht om het terug in te voeren. Het is het nog niet!
http://overheid.zoek.nl/c...ingen.nl/legitimatie.html

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

SCaRaBaeuS schreef op 22 July 2003 @ 20:12:
ok mooi, dus dan kan ik het ook op zeggen :), maar dan 1 vraag, ik wil mijn nummer nog wel behouden.. kan dat dan ook nog?

[edit]
lees net bij : KPN Mobile / Hi wijzigt Algemene Voorwaarden, opzeggen? in het voorbeeld ding, dat je dus via nummerbehoud dat moet regelen. maar dat moet ik dus bij vodafoon regelen?
Moet je nummerbehoud niet minstens een maand voor het einde van het lopende contract aanvragen?

• Ankh

Ankh

|true

ik ga wel ff langs bij de vodafone shop.. kijken wat ze daar zeggen.. anders hebben de mensen pech :p

Verwijderd

Weet wel dat je aan het einde van je KPN contract voor 9 euro kan overstappen op pre-paid. Maar lijkt me nogal ongeloofwaardig dat je je abonnement opzegt, omdat je het niet eens bent met de voorwaarden en dan vraagt of je alsjeblieft pre-paid mag met precies dezelfde voorwaarden. :)

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 15:20

Alien_Inside

-geen-

en het is dus WEL belangrijk de juiste datum in de brief te zetten, wanneer voor jou de nieuwe AV ingaat,

dus in welke notagroep je valt, en welke datum daarbij hoort
- Het adres heeft Rave17 al genoemd, alleen noemde de dame ipv "KPN opheffingen", "KPN Mobile, CRM opheffingen"
^^dit maakt niets, gaat erom dat het bij de afdeling Opheffingen terechtkomt, de post wordt eerst nog op een alg. afd. gesorteerd.

EN HIER de ingangsdata van ALLE notagroepen: (vraag me niet hoe ;) )

Notagrp:Ingangsdatum
7,8,9: 1 aug
10-14: 8 aug
15-19: 15aug
20,1,2: 22 aug
3-6: 29 aug

[ Voor 57% gewijzigd door Alien_Inside op 24-07-2003 12:06 ]

-geen-

Verwijderd

Alien_Inside schreef op 24 July 2003 @ 11:53:

Ok, ik val dus in de groep van 20 juli, maar op mijn factuur staat dus 8 aug. Hoe zit dit nu? Moet ik mijn abonnement dan per 22 augustus opzeggen of per 8 augustus? 22 aug zou wel goed uitkomen, kan ik mijn nummer nog meenemen naar Orange. Volgens gsmtrack.nl moet mijn huidige abo daar nog minstens 3 weken voor lopen.
Ik heb net KPN gebeld met die vraag. Je moet naar een primafoon winkel gaan met factuur en legitimatiebewijs en dan kunnen ze dat daar voor je regelen. Denk dat ik dat zelf ook doe, weet dan zeker dat ik mijn nummer behoud. En wanneer ik pre-paid ben kan ik dan weer een ander abonnement afsluiten en mijn nummer meenemen. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 13:22 ]

• Allardie

Allardie

AT..

hmmm dit zou wel mooi zijn.
Ik heb de mijne laatst verlengd met 1 jaar naar 3 jaar, voor gratis imode toestel en paar maand imode abbo. Als ik hem nu opzeg, scheelt me dat dus behoorlijk wat geld. (gebruik imode toch zelden/nooit). Ik heb hem in oktober 2002 gekocht....

Bij mij gaan de nieuwe voorwaarden in per 15 augustus, kpn mobile 120.

Als ik het goed begrijp kan ik hem dus:

1- opzeggen bij KPN
2- nieuw abbo uitzoeken ergens
3- verzoeken om nummerportering? (moet wel vodafone of debitel zijn dus, binnen kpn zal wel niet kunnen?)

Of hoe zit de volgorde nu? Ik weet dat je normaal gewoon een nieuw afsluit en dan vraagt om portering, en dan sluiten zij (als het kan) het oude af. Hoe zit dat nu dan?

• kris_112
Als je je contract opzegt moet je in die brief duidelijk aangeven dat je je nummer bij je nieuwe provider wilt behouden (zie voorbeeldbrief ergens hierboven), en bij het afsluiten van je nieuwe abonnement moet je aangeven dat je je nummer wilt behouden. Aangezien het overzetten van het nummer een paar weken duurt moet je dan wel z.s.m. een nieuwe abonnement aanvragen. Opzeggen moet je voor ingang van de nieuwe a.v. doen.
edit:
kromme niet te volgen zinnen gewijzigd in nog steeds kromme, maar iets beter begrijpbare zinnen

[ Voor 17% gewijzigd door kris_112 op 26-07-2003 00:33 ]

• Allardie

Allardie

AT..

thaRealKris schreef op 26 July 2003 @ 00:32:
Als je je contract opzegt moet je in die brief duidelijk aangeven dat je je nummer bij je nieuwe provider wilt behouden (zie voorbeeldbrief ergens hierboven), en bij het afsluiten van je nieuwe abonnement moet je aangeven dat je je nummer wilt behouden. Aangezien het overzetten van het nummer een paar weken duurt moet je dan wel z.s.m. een nieuwe abonnement aanvragen. Opzeggen moet je voor ingang van de nieuwe a.v. doen.
edit:
kromme niet te volgen zinnen gewijzigd in nog steeds kromme, maar iets beter begrijpbare zinnen
wat vulje dan precies in op dat formulier?
einddatum 15 augustus, opzegtermijn 0 maand, ingangsdatum portering 15 augustus ofzo? ik denk dat ze wel raar staan te kijken als je dat op je nummerporteringsformulier schrijft?

• kris_112
Ik volg je niet helemaal; de meneer van belcompany heeft de aanvraag van een nieuw abonnement voor me geregeld, daar heb ik verder geen formulieren voor in hoeven vullen. Ik heb mijn contract opgezegd m.i.v. de ingangsdatum van de nieuwe a.v. Heb vervolgens een vodafone-abonnement aangevraagd en aangegeven dat ik het nummer van mijn oude provider mee wil nemen. De ingangsdatum van dat nieuwe abonnement is dan zodra het nummer is overgezet; de ingangsdatum van de nieuwe a.v. dus.

bij vodafone is het overigens zo dat je niet aan twee contracten vast zit / een boete krijgt als het opzeggen van je oude contract om een of andere reden niet lukt en je al getekend hebt voor een nieuw contract met nummer-porting; dit kan bij andere providers anders zijn (volgens de meneer van belcompany dan).

[ Voor 10% gewijzigd door kris_112 op 26-07-2003 14:47 ]

• Allardie

Allardie

AT..

Nouja, bij debitel moet je een formulier invullen waarop je die dingen aangeeft. Maar ik heb de winkel gemaild en die zullen het me wel kunnen uitleggen denk ik. Als ik wat weet post ik het wel. Alvast bedankt.

• Ankh

Ankh

|true

Alien_Inside schreef op 24 July 2003 @ 11:53:

waar kanik mijn notagroep zien? ik heb heel veel nummers op mijn nota staan :) (en heb nog geen nieuwe nota gehad btw, dus ik zal wel 1 van de laatsten wezen)

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik heb ongeveer een maand geleden me abbo afgesloten. Nu kreeg ik dus ook een factuur met deze opmerking. Ik kan nu dus gewoon opzeggen lijkt me?

Maar ik moet dus een brief sturen met copy van me identiteitsbewijs? Ik wil hem normaal versturen, hoe kan ik er dan toch voor zorgen dat het zeker goed komt?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Als je zekerheid wilt zal je je brief aangetekend moeten opsturen, dan moet KPN tekenen voor ontvangst. Dit kan je gewoon doen op het postkantoor (wel duurder als normaal verzenden!)

Als je voor de oude voorwaarden hebt getekend kan je i.d.d. je abonnement nu al opzeggen :)

• Ankh

Ankh

|true

SCaRaBaeuS schreef op 26 July 2003 @ 18:57:
[...]

waar kanik mijn notagroep zien? ik heb heel veel nummers op mijn nota staan :) (en heb nog geen nieuwe nota gehad btw, dus ik zal wel 1 van de laatsten wezen)
anybody, want ik wil wel van mijn abo af :(

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 00:03

Sebastiaan

....

hm, vraag me af ik dan mijn nummerportering naar voren kan schuiven, ik moet eigenlijk tot oktober wachten, maar als ik dan al binnen een maand kan porteren scheelt dat weer 50 euro in abo kosten :)

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 15:20

Alien_Inside

-geen-

SCaRaBaeuS schreef op 27 July 2003 @ 23:26:
[...]

anybody, want ik wil wel van mijn abo af :(
kun je iig opvragen bij klanten service 0507, hoef je alleen maar te zeggen; "ik bel i.v.m. .... kun je m'n notagroep geven?" , en je hebt meteen controle of het wel juist is wat ze zeggen.

-geen-

Verwijderd

ok, heb net kpn mobile klantenservice aan de lijn gehad zit in de notagroep 05 dus 29 augustus. Kan ik dan bv nu naar de primafoon gaan op alles op te zeggen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 15:00:
ok, heb net kpn mobile klantenservice aan de lijn gehad zit in de notagroep 05 dus 29 augustus. Kan ik dan bv nu naar de primafoon gaan op alles op te zeggen?
Ja, maar het abonnement wordt uiteraard dan pas 29/08/2003 beëindigd.
Hoef je niet voor naar Primafoon, briefje sturen is vele malen makkelijker. Als per FAX niet kan kan je het ook nog steeds per post doen, kijk voor het adres terug in dit topic.

• Ankh

Ankh

|true

Alien_Inside schreef op 28 July 2003 @ 13:51:
[...]

kun je iig opvragen bij klanten service 0507, hoef je alleen maar te zeggen; "ik bel i.v.m. .... kun je m'n notagroep geven?" , en je hebt meteen controle of het wel juist is wat ze zeggen.
thanks, ik heb nota groep 4 :)
wat een kut nummer hebben ze trouwens... hele tijd dat gezeik van die vrouw.

Verwijderd

offtopic:
Zijn er ook vrouwen die niet zeiken dan ;)

Verwijderd

Nou uur geleden gefaxt, ben benieuwd!!

Verwijderd

Heeft iemand al een bevestiging? Ik heb de dag na de eerste post in dit draadje (weet zo niet de datum... :? ) mijn brief ge-fax-d maar nog geen bevestiging mogen ontvangen terwijl ik daar in de brief wel om gevraagd had...zal nog eens bellen nu... :(

-edit-

Heb fax dus 21-7-2003 verstuurd.
En heb dus gebeld naar 0800-0507.

Is daar vandaag in het systeem (dus precies 1 week later!) in gezet dat het abonnement per 08-08-2003 wordt beëindigd. Ik krijg daar nog binnen 5 werkdagen een schriftelijke bevestiging van...duurt dus wel ff voordat je een bevestiging hebt :/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 20:00 ]

Verwijderd

Oke, wel langzaam zeg.

Verwijderd

Jep, schijnen het nog al druk te hebben...maar goed voor mensen die dus net als mij de datum 08-08-2003 hebben; Snel opzeggen, anders ben je te laat :(

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic maar na het KPN debacle en het Imode gebeuren wil ik eigenlijk weer een telefoon om alleen te bellen. Wat gaat iedereen hier nemen na de opzegging?

Verwijderd

Ik heb een Orange € 30,- genomen, was/is een aktie bij Belcompany.

* 1-jarig abonement
* Gratis Nokia 6610
* € 25,- aansluitkosten
(die bij mij overgens niet zijn aangeslagen, dus ook deze niet hoeven te betalen ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:35 ]

• Allardie

Allardie

AT..

ik ga voor debitel 150 op kpn net :) de rest heeft hier thuis weinig bereik.
2 jaar, met nokia 6610 waarschijnlijk, krijg dan 31 euro terug.

Verwijderd

-deleted by WouterSp-

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:36 ]

• Shanquish
  • Niet online
ff een vraag aan wouterSP,

ik heb mijn fax 1 dag later als jou verzonden, afgelopen donderdag dus.
zou die brief dan nog op tijd zijn?
mijn datum dat de nieuwe AV ingaan is 1-8-2003

of is het misschien zo dat als ik mijn nieuwe abbo gaat afsluiten, dat de verkoper kan zien of mijn KPN abbo inmiddels al opgezegd is? ik wil namelijk niet met 2 abbo's opgescheept zitten.

ik neem btw een T-mobile 450 abbo met een nokia 7650.

Verwijderd

Normaal gesproken kan een verkoper dat niet zien, misschien de primafoon wel ?
Mijn is vandaag in het systeem gezet bij hun als BEVESTIGD door de afdeling opzeggingen.

Dan zou jouwe morgen in het systeem gezet moeten zijn (normaal gesproken!)

Bel dus morgenavond rond een uur of 8 even naar 0800-0507 en vraag of je opzegging binnen is gekomen en zo ja wat de status is.

Als die als BEVESTIGD staat wordt die afgesloten, die bevestiging per post maakt dan niet zoveel uit... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:35 ]

Verwijderd

Ik heb vandaag ook gebeld met KPN, naar aanleiding van mijn brief die ik op 22 juli 2003 naar ze heb verzonden. Ook ik ben vandaag op bevestigd gezet, wat dus betekend dat mijn nummer per direct geporteerd kan worden. Vodafone wist dit nog niet (zij dachten dat ik nog tot 2005 bij kpn moest blijven) dus dit heb ik even telefonisch doorgegeven. Vodafone heeft meteen met KPN gebeld en ik ben inderdaad vrij om direct te gaan. Ze doen nu opnieuw een verzoek voor portering aan KPN over 5 werkdagen, kijken hoe ik er over een week bij sta...

Tip van de dag: Altijd er even achteraan bellen, nooit er vanuit gaan dat het meteen goed gaat.

• Shanquish
  • Niet online
gisteravond dus ff gebeld met de KPN
na het hele menu doorgeworsteld te zijn, kreeg ik een mederwerker aan de lijn
en die vertelde me dat de brief goed is ontvangen en dat mijn abbo afloopt per 1 augustus.

ik helemaal gelukkig en ga dus binnenkort ff naar de T for Telecom om nieuw abbo af te sluiten.

• Robino
shameete schreef op 30 juli 2003 @ 09:17:
gisteravond dus ff gebeld met de KPN
na het hele menu doorgeworsteld te zijn, kreeg ik een mederwerker aan de lijn
en die vertelde me dat de brief goed is ontvangen en dat mijn abbo afloopt per 1 augustus.

ik helemaal gelukkig en ga dus binnenkort ff naar de T for Telecom om nieuw abbo af te sluiten.
Lol dat ken ik ja, heb ondertussen vanwege problemen met me abo 6x met KPN moeten bellen, maar het lukt me nu steeds sneller om iemand aan de lijn te krijgen :D Eerste keer duurde het iets van 10 min. eerdat ik iemand aan de lijn kreeg :P

• Ankh

Ankh

|true

zo brief op de post, morgen ff bellen :)

• Allardie

Allardie

AT..

ik heb hem gister gepost, ga morgen ook maar eens bellen. Ik ga per 15-08 dus op zich nog tijd genoeg denk ik. Ben benieuwd hoe het gaat met nummerbehoud, heb het er expliciet in gezet (in in denk jouw brief?)

Verwijderd

tot wanneer kan ik dit doen ? Ik heb net de brief op de post gedaan. er staat bij mij bij notanummer 000009. dat is de notagroep neem ik aan ? Ik kan dat wijf niet bellen want mijn mobiel is net gejat.

krap an :D

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 19:51 ]

Verwijderd

kan dat wijf niet bellen?
Beetje meer respect voor het vrouwelijk schoon hé!

En je kan de klantenservice gewoon vanaf iedere telefoon bellen op 0800-0507

• Shanquish
  • Niet online
vanochtend mijn mobiel aangezet en wat blijkt, hij is afgesloten, jippie!

heb alleen nog geen nieuw abbo want de telefoon die ik wil, is er nog niet
komt pas over 2 weken, de nokia 7250i

dus ff 2 weken geen mobieltje bij de hand.

Verwijderd

Is het zo dat een 'pre-payer' geld terug krijgt?

Verwijderd

denk het niet, maar waarom zou je je prepaid kaart opzeggen?
Gewoon lekker laten lopen, je hebt geen vaste lasten dus lekker boeien dat de AV dan wijzigen...

• Andre21
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Mensen als ik het goed begrijp kanik het volgende doen:

Ik zeg mn KPN 120 op, dmv brief , en vraag daarin nummerbehoud aan.
Dit gaat dus per 15-8 voor mij (staat op mn factuur).
Hierbij een kopie van mn legitimatie bewijs..

Ik ga vanmiddag naar Phonehouse o.i.d. en vraag een T-mobile abbo aan met nieuwe tel..

Of vergeet ik nu nog iets?

Blender....

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:58
Ik heb eff gevraagd over nummerbehoud, en uiterlijk 15-09-03 moet het bij de KPN binnen zijn. Anders duurt het 3 maanden :(. Dus vandaag eff alles afronden, is de brief die aan het begin van deze thread staat goed :?

Verwijderd

Andre21 schreef op 01 augustus 2003 @ 15:55:
Mensen als ik het goed begrijp kanik het volgende doen:

Ik zeg mn KPN 120 op, dmv brief , en vraag daarin nummerbehoud aan.
Dit gaat dus per 15-8 voor mij (staat op mn factuur).
Hierbij een kopie van mn legitimatie bewijs..

Ik ga vanmiddag naar Phonehouse o.i.d. en vraag een T-mobile abbo aan met nieuwe tel..

Of vergeet ik nu nog iets?
nee, zo is t idd goed.
Termi schreef op 01 August 2003 @ 16:05:
Ik heb eff gevraagd over nummerbehoud, en uiterlijk 15-09-03 moet het bij de KPN binnen zijn. Anders duurt het 3 maanden :(. Dus vandaag eff alles afronden, is de brief die aan het begin van deze thread staat goed :?
Als je die brief die ik heb gepost bedoeld, denk het wel. Aangezien mijne opgezegd is met die brief. Maar bij mij stond er dacht ik niks in van nummerbehoud. Aangezien ik dat niet nodig had. Maar er staat nog een andere brief gepost in dit draadje...

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 16:09 ]

• Termi
Hoe zit het met nummerbehoud, want de vrouw vertelde met dat ik nog een brief moest faxen naar 050-5518998 :? Snap er geen hol van 8)7.

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Nou ik heb abbo schriftelijhk inmiddels opgezegd met nummerbehoud.
Naar phonehouse geweest, en daar T-mobile 225 aangeschaft met sms bundel en een nieuwe Nokia 6610..

Bedankt KPN >:)

Blender....

• Robino
Gisteren had KPN gebeld, betreft de ontvangen brief. Ik was er gisteren niet dus me moeder nam op en die vertelde mij dat de mevrouw van de KPN vertelde dat het niet opgezegd kon worden en dat ze mij morgenochtend terug zouden bellen. Kreeg vanochtend weer die mevrouw van de KPN aan de lijn en die vertelde mij dat ik het niet kon opzeggen omdat dat niet bij mijn abonnement kon (economy) :? Ze heeft me later nog 2x terug gebeld omdat ze van alles aan het uitzoeken was en toen vertelde ze opeens dat het wel kon :? Maar ze wilde wel graag weten waarom ik het wilde opzeggen, en of ik geen interesse had in een verlening van 2 jaar + toestel |:( (terwijl ik er juist af wil :(). Toen ik doordramde van ik wil er vanaf toen ging ze zeuren dat ik nog 1x die brief moest sturen naar Opheffingen (terwijl ik dat had gedaan!).
Conclusie: weer veel gezeur en zij stuurt nu die brief verder dus ik kan er toch vanaf komen, gelukkig maar.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Rave17 : tot wanneer zou je huidige contract lopen? Ik zou nl, indien dat per 22-8 (mijn nieuwe av-datum) ingaat, dus dat mijn huidige looptijd vervalt, best bij willen tekenen voor i-mode icm nokia 3650 bijvoorbeeld :)

• Robino
Kippenijzer schreef op 01 augustus 2003 @ 19:20:
Rave17 : tot wanneer zou je huidige contract lopen? Ik zou nl, indien dat per 22-8 (mijn nieuwe av-datum) ingaat, dus dat mijn huidige looptijd vervalt, best bij willen tekenen voor i-mode icm nokia 3650 bijvoorbeeld :)
Mijn huidige contract zou lopen tot 6 december, maar ik wil er juist helemaal vanaf. Ze bood me trouwens dat nieuwe I-mode toestel aan en later een nog een Nokia 3310.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Zo'n wijziging is hartstikke leuk, :| maar WAT is er nou eigenlijk veranderd? Dit topic gaat voornamelijk over "hoe" op te zeggen... en op de site (www.hi.nl) staan ook leuk de nieuwe voorwaarden afgedrukt maar wat is er nou eigenlijk gewoon veranderd? :?

• Ankh

Ankh

|true

Rave17 schreef op 01 August 2003 @ 23:18:
[...]

Mijn huidige contract zou lopen tot 6 december, maar ik wil er juist helemaal vanaf. Ze bood me trouwens dat nieuwe I-mode toestel aan en later een nog een Nokia 3310.
hey bij mij ook,

ik was op een doorde weeks dag eens naar alkmaar, om nieuwe abo te nemen en een nieuwe foon.

Alles geregeld. Loop ik de winkel uit en loop ergens anders naar binnen. gaat mijn mobiel. is het KPN (!!!!) of ik misschien een i-mode wilde gratis, met goedkoop abo. het was een eenmalige actie.. .. niet gedaan (gelukkig ook)

[ Voor 39% gewijzigd door Ankh op 02-08-2003 20:36 ]

• Robino
SCaRaBaeuS schreef op 02 August 2003 @ 20:35:
[...]

hey bij mij ook,

ik was op een doorde weeks dag eens naar alkmaar, om nieuwe abo te nemen en een nieuwe foon.

Alles geregeld. Loop ik de winkel uit en loop ergens anders naar binnen. gaat mijn mobiel. is het KPN (!!!!) of ik misschien een i-mode wilde gratis, met goedkoop abo. het was een eenmalige actie.. .. niet gedaan (gelukkig ook)
Volgens mij zijn ze te bang om teveel klanten kwijt te raken, ze zijn iig niet blij met zulk soort topics op het internet :P

Verwijderd

Barca schreef op 02 August 2003 @ 19:51:
Zo'n wijziging is hartstikke leuk, :| maar WAT is er nou eigenlijk veranderd? Dit topic gaat voornamelijk over "hoe" op te zeggen... en op de site (www.hi.nl) staan ook leuk de nieuwe voorwaarden afgedrukt maar wat is er nou eigenlijk gewoon veranderd? :?
Lees het begin van dit topic even door, daar heb ik een punt opgenoemd wat gewijzigd is, op dat punt is mijn abonnement ook beëindigd. Volgens mij dien je namelijk ook aan te geven met welk nieuw punt je het niet eens bent...

• Ankh

Ankh

|true

Rave17 schreef op 03 augustus 2003 @ 10:14:
[...]

Volgens mij zijn ze te bang om teveel klanten kwijt te raken, ze zijn iig niet blij met zulk soort topics op het internet :P
ja en ;) anders stuur ik hem nog een keer aangetekent aan. zullen ze vandaag de klantenservice open zijn? lijkt me wel, krijg je wel van die "kinderen" op de helpdesk, maar die zullen er wel niets van snappen gnegne >:)

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

bel ik net naar kpn, is die brief nog niet aangekomen (ze hebben een "kleine achterstand" (zeker door al die tweakers >:) )) terwijl ik de brief niet afgelopen week, maar die week daarvoor heb verzonden..

Ze zegt nu dat ik het best mijn toestel vanaf 8-8 niet meer kan gebruiken, zodat ze het abbo, als ze de brief later behandelen, met "terugwerkende kracht stopzetten", dus dat ik dan die periode van 8-8 tot x-8 (wanneer ze die brief dan behandelen) niet hoeft te betalen..

Laten we hopen dat het allemaal goed komt :)

• Kippenijzer

Kippenijzer

wdekreij schreef op 04 August 2003 @ 09:27:
bel ik net naar kpn, is die brief nog niet aangekomen (ze hebben een "kleine achterstand" (zeker door al die tweakers >:) )) terwijl ik de brief niet afgelopen week, maar die week daarvoor heb verzonden..

Ze zegt nu dat ik het best mijn toestel vanaf 8-8 niet meer kan gebruiken, zodat ze het abbo, als ze de brief later behandelen, met "terugwerkende kracht stopzetten", dus dat ik dan die periode van 8-8 tot x-8 (wanneer ze die brief dan behandelen) niet hoeft te betalen..

Laten we hopen dat het allemaal goed komt :)
Weet niet of je bij de afgelopen tariefwijziging en het soortgelijke topic op T.net wat had meegelezen? Ook daar duurde het bij sommige mensen wat langer eer het verwerkt was... Wel altijd met terugwerkende kracht gedaan tot de datum waarop je hem het laatst gebruikt hebt (vandaar ook advies hem vanaf die datum niet meer te gebruiken). Daarnaast heb je nu ook niet het probleem dat je dan geruime tijd nog eens erachter komt dat je opheffing niet kosteloos was, wat bij de vorige "ronde" wel het geval was voor enkele ongelukkigen die hun Flex. Allrnd opgezegd hebben... (Jaja, deurwaarders enzo gaan het druk krijgen over een 2maand ofzo ;P )

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 07:09
seb_ schreef op 28 juli 2003 @ 00:27:
hm, vraag me af ik dan mijn nummerportering naar voren kan schuiven, ik moet eigenlijk tot oktober wachten, maar als ik dan al binnen een maand kan porteren scheelt dat weer 50 euro in abo kosten :)
dat gaat helaas niet op... de minimale duur van een portering is 14 werkdagen (ik heb vakantie kan er dus iets naast zitten:p)

en dat kan niet versnelt worden etc etc.

Verwijderd

Net de lieve dame van KPN aan de telefoon gehad, zonder afkoopsom abonnement stop gezet. 1 augustus is de aanvraag binnengekomen en stond nu al op verwerkt :) alleen nummerportabiliteit kon niet omdat ze daar weer 3 maanden voor nodig hadden dus dat gaat niet op voor mij

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ben ik trouwens zeker dat het opgezegt kan worden, dat ik niet strax weer gezeur krijg dat het toch niet kan? als het zeker is, kan ik namelijk een nieuwe tel gaan bestellen :)

Verwijderd

Ik heb een wanbetaler in mijn studentenhuis :'( dus kan geen abonnement afsluiten, moet een brief schrijven naar t-mobile en zeuren dat ik een abonnement wil....

• Termi
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 17:22:
Ik heb een wanbetaler in mijn studentenhuis :'( dus kan geen abonnement afsluiten, moet een brief schrijven naar t-mobile en zeuren dat ik een abonnement wil....
Bij orange heb je orange smart :), wel abbo. Maar ik hoefde geen rekening mee te sturen :+.

• Ankh

Ankh

|true

vanmiddag gebeld, om te kijken of de brief er nu wel was. lieve meid heeft ht op gezocht.. en per 29 augustus wordt mijn abonnement kosteloos opgezegt. Ook heeft ze even uit gezocht tot wanneer ik aan kan geven van mijn nummer behoud. Dat is 14 dagen ervoor, dus 15 augustus. Dan moet het bij kpn binnen zijn.. oftewel deze week even bij Vodafone langs

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

maar het is dus wel zeker dat het opgezegt kan worden, het is niet zo dat het opeens niet kan? Bij kpn hadden ze het namelijk nog niet in behandelingen genomen, mijn brief, maar ik zou graag vast een nieuwe tel bestellen, anders loop ik strax paar weken zonder tel (en je weet pas wat je aan een apparaat hebt, als je het mist, net als een horloge :) (steeds op je arm kijken, terwijl je je bedenkt dat ie bij de horlogemaker ligt oid :D ).

• Ankh

Ankh

|true

wdekreij schreef op 06 August 2003 @ 21:17:
maar het is dus wel zeker dat het opgezegt kan worden, het is niet zo dat het opeens niet kan? Bij kpn hadden ze het namelijk nog niet in behandelingen genomen, mijn brief, maar ik zou graag vast een nieuwe tel bestellen, anders loop ik strax paar weken zonder tel (en je weet pas wat je aan een apparaat hebt, als je het mist, net als een horloge :) (steeds op je arm kijken, terwijl je je bedenkt dat ie bij de horlogemaker ligt oid :D ).
dan zou ik nog een probleem hebben, mijn foon is mijn horloge 8)

vanaf 29 augustus ben ik er van, en om nummerbehoud te houden moet de aanvraag voor 15 augustus binnen zijn :p

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Hey mensen,

Nou ik heb dus die brief afgelopen maandag opgestuurd naar KPN (4 aug). En ik had ze tussendoor nog niet eens gebeld. Dat wilde ik a.s. maaandag doen.
Nu lag er net een brief van kpn op de mat, (dus 3dgn erna) dat alles geregeld wordt, maar ik moet wel via mn nieuwe provider nummerbehoud aanvragen.
Nou dat heb ik ook maandag opgestuurd naar t-mobile, dus het komt allemaal goed!

Ik snap dan ook niet dat ze achterstand zouden hebben daar. Maar dit gaatbest snel naar mijn id!

[ Voor 12% gewijzigd door Andre21 op 07-08-2003 11:01 ]

Blender....

• Ankh

Ankh

|true

Andre21 schreef op 07 August 2003 @ 11:00:
Hey mensen,

Nou ik heb dus die brief afgelopen maandag opgestuurd naar KPN (4 aug). En ik had ze tussendoor nog niet eens gebeld. Dat wilde ik a.s. maaandag doen.
Nu lag er net een brief van kpn op de mat, (dus 3dgn erna) dat alles geregeld wordt, maar ik moet wel via mn nieuwe provider nummerbehoud aanvragen.
Nou dat heb ik ook maandag opgestuurd naar t-mobile, dus het komt allemaal goed!

Ik snap dan ook niet dat ze achterstand zouden hebben daar. Maar dit gaatbest snel naar mijn id!
nee dit krijgt priority omdat VOOR die datums de abonnee's weg moeten zijn namelijk anders, moeten ze geld gaan terug betalen.. normaal duurt een opzegging zo'n 3 weken. :)

• Allardie

Allardie

AT..

net ff gebeld, had de 25e brief weggegaan. Was de 28e ontvangen ofzo, en 4 augustus hadden ze mij toestemming gegeven om per 15 augustus met behoud van nummer over te gaan. De brief met bevestiging zou de 4e verstuurd zijn, dus zal binnenkort wle op de mat vallen.

Ideaal :7
Dit scheelt me toch 2 jaar abbo en imode zut (toch zo'n 30 euro/maand). Nu maar hopen dat de nieuwe provider ook vrij snel is, zonder telefoon zitten is ook niet alles.

• Kippenijzer

Kippenijzer

Da's ook een optie... Ik wil gewoon wel een nieuw toestel en wil mijn nummer niet kwijt, dus ik migreer het nummer naar PrePaid en maakt daar daarna weer een abo van ;P
Pagina: 1 2 Laatste