Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 20:26:
omg! Kom we maken een XCOM kloon, schrappen alle goeie punten. En gooien de slechte punten op de markt! . . . . . Ik wou em kopen, eerst maar ff downl***** ...uh.. checken duzzz
Ik ben tevreden als iemand een totale remake maakt van enemy unknown maar dan met een beetje betere graphics en die draaid op een moderne pc.
btw is enemy unknown nog ergens te koop? + een systeempje waar hij op draait?

keb em niet meer

Ik was eerst heel optimistich over dit spel, maar jammer genoeg neig ik ook steeds meer naar wat jij zegt. Heel jammer want ze hadden een goede kans om een kaskraker te maken, die hebben ze ben ik bang verspeeld. Maar ik zal het nog wel even blijven spelen, maar kopen ga ik het niet doen.
Nog ff mijn persoonlijke plus- en minpunten voor zover ik nu ben.
Minpunten:
-De intro is armzalig, hier hadden ze echt veel meer werk aan kunnen besteden. Dat vindt ik belangrijk voor verhaalvorming.
-Het verhaal vindt ik slap op zijn best tot nu toe, er zit nog weinig diepgang in en je ziet niks meer als de wereldbol en het speelveld
-De difficulty verschilt gigantisch, speel je een missie waarbij de aliens net een nieuw plasmawapen hebben en jij niet is het gigantisch moeilijk. Heb jij het plasmawapen ook dan loop je een beetje overal doorheen. Zelfde met UFO's neerschieten, met alle upgrades (speed, armor, fuel, weapons) win je bijna altijd.
-Ik ben in europa begonnen en als ik naar amerika wil voor area 51 dan ben ik daar 2 dagen mee bezig.....
-**spoiler?** Op gegeven moment krijg je een biomassa groei, in america. Aangezien ik daar geen basis in de buurt heb krijg ik daar geen missie's en heb geen enkele manier om erachter te komen wat dat is, mijn research is nu beetje doodgebloed en heb een vermoeden dat zodra je dat hebt weer wat verder kan.
-Geld vindt ik toch wel leuk om te hebben. Je oude troep verkopen om nieuwe te kopen. Nu blijf je met zoveel dingen zitten die je niet gebruikt dat je het overzicht kwijtraakt.
-Ze hadden er bestwel een autosave in kunnen stoppen want dit kan echt irritant worden.
-PATHFINDING!!!!
Pluspunten:
-De individuele training en ontwikkeling van je soldiers zorgen er wel voor dat je hard werkt om ze levend te houden. En dat je ze traint voor bepaalde dingen. (sommige voor rifles, andere voor launchers)
-Psi speelt een minder grote rol, dat vindt ik wel prettig. (zoals overnemen van je units etc.)
-De graphics zijn over het algemeen wel goed, het inzoomen op sommige aliens is heel mooi (zolang het niet tevaak gebeurt)
-Veel en mooie wapens

, mischien lijken sommige beetje teveel op elkaar....
-Mogelijkheid om sommige missie's door andere te laten doen.
[
Voor 58% gewijzigd door
Cryonist op 06-10-2003 22:08
. Reden: plus-minpunten ]
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3