[PC] Ufo Aftermath

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 334 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Stomme vraag misschien... maar is dit spel al uit in Nederland?

Heb vandaag de demo gespeeld, wil hem graag kopen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Legion schreef op 19 oktober 2003 @ 19:31:
Stomme vraag misschien... maar is dit spel al uit in Nederland?
Nee, is nogsteeds niet uit :(

Ik zit er ook op te wachten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 17:05

Mohy

Star Citizen

Laat ik jullie blijmaken. Het spel is inmiddels uit. (gekocht bij Dynabyte)

Si vis pacem, para bellum

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:20

Hu9o

Schokkend

Goh, niet gedacht dat dit topic nog over de 100 post heen zou gaan. (bleef op de 99 steken namelijk)

offtopic:

is mijn icoon ook zichtbaar voor jullie??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Hu9o schreef op 20 October 2003 @ 12:43:
is mijn icoon ook zichtbaar voor jullie??
Nee ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Nu het spel officieel uit is in nederland zal het hopelijk wel weer wat drukker worden in dit topic.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• PromWarMachine
  • Laatst online: 04-11 20:17

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op termijn vind ik het wel saai worden... je blijft maar bases veroveren, groter worden. Researchen, nieuwe wapens en weer vechten. Ook blijf ik nieuwe recruits krijgen van level 4/5, terwijl mijn laagste character level 9 is. Dan ga ik toch geen nieuwe aannemen? De afgelopen 8/10 heb ik allemaal direct bij 't krijgen neergeschoten. >:)

Dividend for Starters

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:20

Hu9o

Schokkend

Je kunt maar een bepaald aantal recruits hebben. Dus als je ze gewoon lekker laat staan in je lijstje, dan houd het van zelf wel op met nieuwelingen.

Heeft iemand ook al 2 twee aliens in z'n team?? Ik wel, maar wat moet ik er mee, want ze kunnen geen armor aan dus zullen ze zo dood zijn:?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Refragmental
Dus als ik nu de stad in ga... dan kan ik het spel zo uit de schappen halen?

:D

Heb ik weer wat te doen deze vakantie.

Verwijderd

Yup.

Wel even de nieuwste patch ophalen. Die maakt het spel iets gebalanceerder :D

• Refragmental
Ik ben zojuist in de stad geweest... nergens te krijgen :(
Waar zou ik em snel online kunnen bestellen?

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Hu9o schreef op 20 October 2003 @ 14:27:
Je kunt maar een bepaald aantal recruits hebben. Dus als je ze gewoon lekker laat staan in je lijstje, dan houd het van zelf wel op met nieuwelingen.

Heeft iemand ook al 2 twee aliens in z'n team?? Ik wel, maar wat moet ik er mee, want ze kunnen geen armor aan dus zullen ze zo dood zijn:?
Die twee MR. aliens hoeven geen armor aan, Om dat die al automaties armor aan hebben. Geef ze maar eens een Big Collapsible Plasma Cannon _/-\o_

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• Harkov
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik word helemaal geschift van die rocket mannetjes.. pauze, rennen, schieten, pauze, rennen, schieten, pauze, rennen, schieten. Iemand een beter idee om die irritantjes te slopen? Ik ga dit namelijk niet lang meer volhouden, dan gaat dit spel de kast in en ga ik het niet meer spelen ben ik bang.

Ik vind die UFO's trouwens wel erg klein, ben meer die X-COM dingen gewend :) Hier gaat een zelfrespecterende alien toch niet in rondvliegen....
Pagina: 1 2 Laatste