Stomme vraag misschien... maar is dit spel al uit in Nederland?
Heb vandaag de demo gespeeld, wil hem graag kopen.
Heb vandaag de demo gespeeld, wil hem graag kopen.
Nee, is nogsteeds niet uitLegion schreef op 19 oktober 2003 @ 19:31:
Stomme vraag misschien... maar is dit spel al uit in Nederland?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Si vis pacem, para bellum
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
NeeHu9o schreef op 20 October 2003 @ 12:43:
is mijn icoon ook zichtbaar voor jullie??
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Die twee MR. aliens hoeven geen armor aan, Om dat die al automaties armor aan hebben. Geef ze maar eens een Big Collapsible Plasma CannonHu9o schreef op 20 October 2003 @ 14:27:
Je kunt maar een bepaald aantal recruits hebben. Dus als je ze gewoon lekker laat staan in je lijstje, dan houd het van zelf wel op met nieuwelingen.
Heeft iemand ook al 2 twee aliens in z'n team?? Ik wel, maar wat moet ik er mee, want ze kunnen geen armor aan dus zullen ze zo dood zijn:?
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq