M'n broertjes pc is vastgelopen en ik snap er niets van. Hij zegt dat ie een tijdje weg was (tijdens spelen van CM4) en toen hij terugkwam was het beeldscherm uitgeschakeld (standby) en deed de pc niets meer. Als je hem nu aanzet hoor je nix laden, de lampjes van de HD en DVDrom (met daarin CM4-cd) branden wel, maar er gebeurt verder helemaal niets.
Heb 'm net opengedraaid en naast de grafische kaart brand er een (groen/geel)ledje op het moederbord. Heb geen boekje van het moederbord dus ook geen idee wat het betekent. Hangt ie ergens in standby??
Pc was net een paar weken geleden geformatteerd + alles opnieuw geïnstalleerd (uiteraard).
Systeem: WinXP (english), Athlon1200, A7V133 VIA chipset, Abit Siluro T400, 256RAM, lite-on 12x10x32, DVDrom, Logitech toetsenbord & optische muis.
(Hij zit vaak te klooien met vage downloads (spellen als .exe-file etc) van KaZaA dus het zou me niet verbazen als ie een griepje te pakken heeft.)
Heb 'm net opengedraaid en naast de grafische kaart brand er een (groen/geel)ledje op het moederbord. Heb geen boekje van het moederbord dus ook geen idee wat het betekent. Hangt ie ergens in standby??
Pc was net een paar weken geleden geformatteerd + alles opnieuw geïnstalleerd (uiteraard).
Systeem: WinXP (english), Athlon1200, A7V133 VIA chipset, Abit Siluro T400, 256RAM, lite-on 12x10x32, DVDrom, Logitech toetsenbord & optische muis.
(Hij zit vaak te klooien met vage downloads (spellen als .exe-file etc) van KaZaA dus het zou me niet verbazen als ie een griepje te pakken heeft.)
edit:
Voeding: elite DR-300ATX
HD: IBM deskstar 41,1GB
Audio: Creative Labs CT 4810 (?)
Netwerk: Sitecom 10/100
2 extra USB poorten op een slotje
Voeding: elite DR-300ATX
HD: IBM deskstar 41,1GB
Audio: Creative Labs CT 4810 (?)
Netwerk: Sitecom 10/100
2 extra USB poorten op een slotje
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 15:29 ]