Staat op de to-do list

Sir Killalot schreef op 14 July 2003 @ 14:49:
Handig proggie, alleen heb ik (natuurlijk) een vraagje: ik gebruik vaak winamp en om het volume aan te passen, gebruik ik dan de volumescroll die in winamp zelf zit, nou is mijn vraag; kan je als de winamp module geactiveerd is (winamp speelt dus een nummer af) instellen dat als je dan scrolled het volume in winamp en dus niet het master volume veranderd?
Dat moet wel mogelijk zijn denk ik; zal kijken wat ik kan doen.
Zal ik eens naar kijken, maar ik denk eerder dat dat aan XP of aan je grafische kaart ligt. Het enige wat StatBar doet als je uit userswitching komt is zorgen dat ie op de goeie plaats staat.
Feature request: Graag zou ik de titelsongs van Winamp in de bar zien (niet alleen als tooltip).
Staat ook op de to-do list.
gladiool schreef op 14 July 2003 @ 16:46:
nu gedraagt hij zich als de task bar, met een auto hide optie, en "always on top" lijkt bij statbar aan te staan. zou dit uit te schakelen zijn? want nu neemt ie scherm in beslag. Dus niet verstoppen maar gewoon dat andere windows er overheen kunnen.
Eh... daar zie ik ff het nut niet van in. Als StatBar op auto-hide staat en always on top staat uit, dan zou je 'm alleen maar tevoorschijn kunnen halen als je geen gemaximaliseerde vensters hebt omdat die anders over het randje wat StatBar over laat heen vallen. Dat randje is er omdat ie tevoorschijn komt als je daar met je muis overheen gaat.
Dan weet ik niet waar het aan ligt, of de timeserver die je gebruikt geeft de verkeerde tijd terug, maar dat lijkt me sterk. Zo'n timeserver hoort de tijd altijd in UTC terug te geven, en StatBar zegt vervolgens tegen Windows "hier heb je je nieuwe systeemtijd in UTC, zoek zelf maar uit wat het in je eigen tijdzone moet zijn". Op de correctie die Windows daarop loslaat heeft StatBar geen enkele invloed.