Toon posts:

Enermax Silver Wizard II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe behuizing.

Nou is mijn oog gevallen op de Enermax Silver Wizard II CS317.
Een nadeel (Of voordeel) bij deze kast is dat er geen voeding in zit, deze moet dus los erbij gekocht worden. :)

Ik heb wat rondgezocht. maar kan niet zo heel veel informatie over de kast vinden (behalve die op de site van Enermax).
Heeft iemand ervaring met deze kast? En zo ja, wat zijn de voor- en na-delen? :)

kosten van de kast zijn € 85.00 bij Com4 (die zit hier in de buurt)
http://www.enermax.com.tw/cs-3071.htm (link naar pagina van fabrikant. ;)

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Als die computerwinkel toch bij je in de buurt zit kan je net zo goed een kijkje gaan nemen daar, of niet soms? :)

Edit:
Met gewoon zoeken met google naar CS-3171L kwam ik op de volgende site:
http://www.3dxtreme.org/enermax_rainbowled_p1.shtml

[ Voor 38% gewijzigd door Dirk J op 07-07-2003 21:26 ]

Verwijderd

Ik heb de kast en moet zeggen dat het er best leuk uit ziet, ruimte voor 6 HD's en 4 cd/dvd stations.
Kleurenbuizen aan de voorkant veranderen langzaam van kleur ( zeven verschillende ) en de blauwe ccfl binnen in kan ook op geluid werken dmv een gevoeligheidsregelaar.
Blauwe power en HD led zitten er ook standaard in.

Als je geen zin en tijd hebt voor een eigen mod is deze kast een aanrader.
Mijn volgende kast wordt wel weer een eigen mod :)

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Deze splinternieuwe designbehuizing van Enermax heeft een aluminium look en een uitmuntende prijs/kwaliteitverhouding. De behuizing is zilverkleurig en beschikt aan de voorzijde over een plexiglaslaag. Dit geeft de behuzing een zeer exclusief uiterlijk.

De CS-3171, ook wel Silver Wizard II genoemd, beschikt standaard over een window in het zijpaneel. Daarnaast beschikt het zijpaneel in het midden over een transparante koeler van 80 x 80 x 25 mm., die de warme lucht uit de behuizing afvoert. Ook beschikt de behuizing standaard over een soundsensitive neonbuis, welke op het geluid reageert.

In tegenstelling tot de Silver Wizard I beschikt de behuizing eveneens over lichten aan de zijkanten van het frontpaneel. Deze lichten wisselen continu van kleur; daar waar in het bovenste deel de kleur blauw domineert, wisselt aan de onderzijde de kleur van blauw, paars, groen en rood. Dit is een nieuw effect dat op nog geen enkele andere behuizing te vinden is.

In de behuizing kunnen aan de voorzijde voorzien vier 5,25" en twee 3,5" geplaatst worden. Intern is er nog ruimte voor vier 3,5" drives. Aan de voorzijde zijn onder een afdekklep de volgende aansluitingen te vinden:
- 2x USB 2.0
- 1x Microfoon
- 1x Koptelefoon
- 1x FireWire

De behuizing biedt omvangrijke koelmogelijkheden. Naast de standaard meegeleverde koeler in het zijpaneel is er ruimte voor maximaal vier extra 80 mm. koelers. Het is ook mogelijk om i.p.v. een van deze 80 mm. koelers aan de voorzijde een 120 mm. koeler te gebruiken.

Specificaties:
-Afmetingen: 486 x 200 x 427 mm.
-Gewicht: ca. 7,8 kg
zo alsje dit heb ik gevonden bij FH (voor de niet weetende FREEZING HARDWARE _/-\o_ )

Enermax CS-3171 - Silver Wizard II

[ Voor 3% gewijzigd door loodgieter op 07-07-2003 21:59 ]

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Tsja, leuke kast, maar ik heb het niet zo op kasten waarin alles al voor je is gedaan. :O
Maar modden is waarschijnlijk ook niet je uitgangspunt. :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Tsja ieder zijn eigen visie daarop het.
vind het zelf ook leuker om te knutselen :)

Verwijderd

http://www.com4.nl/ / Google: CS317 Enermax

Geen CaseModding & Electronica vraag... CME > OH
Pagina: 1