gelukkig ben ik up-to-date tot 15 augustus....maar het nieuwe schooljaar begint en ik wil toch ff vol kunnen genieten van mijn pc...der staat nu gewoon veel troep op die ik niet meer gebruik...en mijn pc hopeloos vertraagt...
spyware heb ik niet
al mijn software is "lite" en andere ad-ware installeer ik niet/verwijder ik meteen bij (niet gewenste) installatie...om je gerust te stellen 
Toen ik gister de chello helpdesk aan de telefoon kreeg en ik vertelde hetzelfde, toen was hij VERBAASD dat ik dit NOG STEEDS had....ze waren er dus mee bekend..
ik kan op dit moment nog steeds niet updaten, helaas...
mensen, blijf posten over jullie stand van zaken mbt het updaten....
EDIT: over internet explorer, tis windows xp met IE helemaal geupdated, daarbij komt nog dat er hier 5 pc`s staan met windows xp en allemaal blijven ze op hetzelfde punt hangen...
de installaties verschillen ook totaal, de een is NOOIT geupdated, de ander tot ongeveer SP1, de ander alleen de kritieke patches, afhankelijk van wat voorn pc het is (typbakkie, ganes, full use)... het ligt dus zeker niet aan de installatie
spyware heb ik niet
Toen ik gister de chello helpdesk aan de telefoon kreeg en ik vertelde hetzelfde, toen was hij VERBAASD dat ik dit NOG STEEDS had....ze waren er dus mee bekend..
ik kan op dit moment nog steeds niet updaten, helaas...
mensen, blijf posten over jullie stand van zaken mbt het updaten....
EDIT: over internet explorer, tis windows xp met IE helemaal geupdated, daarbij komt nog dat er hier 5 pc`s staan met windows xp en allemaal blijven ze op hetzelfde punt hangen...
de installaties verschillen ook totaal, de een is NOOIT geupdated, de ander tot ongeveer SP1, de ander alleen de kritieke patches, afhankelijk van wat voorn pc het is (typbakkie, ganes, full use)... het ligt dus zeker niet aan de installatie
[ Voor 27% gewijzigd door Michael Knight op 23-08-2003 13:02 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A