Ik zit met het volgende. Vorige week heb ik een aantal services volgens http://www.techspot.com/tweaks/winxp_services/index.shtml op handmatig gezet om de systeemprestaties van mijn laptop iets op te krikken. Ook heb ik in gpedit.msc een beetje zitten rondneuzen en hier en daar wat zitten spelen met de instellingen
. Naar mijn idee had ik alles binnen het groepsbeleid weer teruggezet in de oude staat, maar het zou kunnen dat ik iets over het hoofd zie. Nu werkt Windows update niet meer. D.w.z: Ik krijg de volgende melding voordat hij zou moeten gaan zoeken naar de nieuwste updates:
Oja...op tabblad "Automatische updates" binnen systeemeigenschappen kan ik ook niks meer doen. D.w.z. de selectievakjes kan ik niet meer benaderen.

Account waar ik mee inlog is dus lid van de groep Administrators. Ik heb ook geprobeerd om de leesrechten van het mapje C:\WINDOWS\system32\Grouppolicy voor administrators UIT te zetten, zodat de eventuele wijzigingen in het groepsbeleid niet voor Admins zou gelden. Dit hielp ook niet. Wat nuU kunt alleen items vanaf Windows Update installeren als u bent aangemeld als Administrator of lid bent van de groep Administrators. Als uw computer is aangesloten op een netwerk, kan het zijn dat u deze procedure vanwege bepaalde netwerkbeleidsinstellingen niet kunt uitvoeren.
Oja...op tabblad "Automatische updates" binnen systeemeigenschappen kan ik ook niks meer doen. D.w.z. de selectievakjes kan ik niet meer benaderen.
[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 07-07-2003 01:15 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER