Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
toont wel aan dat de P4 lekker over te klokken is
Helaas heb ik een 2,4 B1
[ Voor 35% gewijzigd door Glashelder op 06-07-2003 15:26 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik geloof niet dat het een hoax is..
Ik denk dat die kerel Pi aftikt in 5 seconden
[ Voor 13% gewijzigd door Outsync op 06-07-2003 15:30 ]
Ik kom maar nauwlijks aan de 220
of het echt is kan de maker van WCPUID geloof ik controleren dmv die code

Outsync, hoe ben je aan die link gekomen? Meer info over deze is idd wel wenselijk, niet alleen voor het nagaan over echt of niet, maar meer over welke config/koeling/etc
Verwijderd
http://www.geocities.co.jp/SiliconValley/ dit zal wel zijn site zijn, veel lees plezierReemF schreef op 06 July 2003 @ 15:33:
dual-zip, met die teksten als "Hieronder komen natuurlijk..." geef je mensen alleen maar aanleiding, liever niet dat soort dingen dusLaten we er eens vanuit gaan dat het echt is. De dir waar het plaatje in staat, heet 32c, dat zou dan een Pent4 3,2Ghz C zijn. Een OC van bijna 2000mhz. Niet slecht, naar mijn idee
Ik heb het plaatje even richting forumisdown geduwd, zodat we hem hier kunnen linken:
[afbeelding]
Outsync, hoe ben je aan die link gekomen? Meer info over deze is idd wel wenselijk, niet alleen voor het nagaan over echt of niet, maar meer over welke config/koeling/etc
Maar ik denk dat je deze niet met lucht/water/prom/vapo kan behalen .. stikstof dus
Deze meneer heeft nog wel andere grote OC-projecten lopen.. Zie ook http://homepage2.nifty.com/tama-yan/index.htm
[ Voor 31% gewijzigd door Outsync op 06-07-2003 15:40 ]
Dit zou het moeten zijn: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley/5883Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 15:38:
[...]
http://www.geocities.co.jp/SiliconValley/ dit zal wel zijn site zijn, veel lees plezier
Maarja, is under contruction, die siliconvalley is gewoon nog zo'n sub adres van geocities geloof ik.
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 15:38:
http://www.geocities.co.jp/SiliconValley/ dit zal wel zijn site zijn, veel lees plezier
Nee, dit zou dan de goede url zijn: http://www.geocities.co.jp/SiliconValley/5883/
uno spruzzo undici!
[ Voor 6% gewijzigd door DUX op 06-07-2003 15:45 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Verwijderd
Verwijderd
Dus..zonder meer info is dit voor mij gewoon een plaatje met wat cijfers erop. Het zegt mij niet dat het waar of niet waar is.. Eigenlijk zegt het helemaal niks
Verwijderd
PS: Wat ik nu wel raar vind is dit "JetRam PC2700 256MB x2" (Dit geheugen trekt deze FSB volgens mij dus echt wel niet hoor !! & dit staat er bij op de site !!)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 15:55 ]

Meen me te herinneren dat je de maker (H. Oda) kon mailen om te checken of het een fotosoep is of niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 06-07-2003 15:59 ]
Waarom dat? Die 5Ghz is niet stabiel, alleen ff leuk om een screenshotje van te maken.. en die chip is nu al lang dood, 2,2v op een P4 = doodcasemodderpoel schreef op 06 July 2003 @ 15:56:
als die gast dat had gehaald, had ie het van alle daken afgeschreeuwd, ipv 1 lullig WCPUID plaatje te posten IMHO
mobo: ASUS P4C800 Deluxe
proc: Pentium4 3.2G (SL6WG)
ram: JetRam PC2700 256MB x2
Vcore: 2.17v
I/O v: 3.60v
koeling: LN2
Geen zielige config idd
[ Voor 11% gewijzigd door Remy op 06-07-2003 16:00 ]
Verwijderd
als je er een divider op instelt dan kan het makkelijk..Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 15:53:
Het is perfect mogelijk hoor!! Ik denk dus wel dat dit waar is!! Macci heeft zijn 2.4C ook op een FSB van 322 draaien !! Wat stikstof betreft, dit is ook perfect mogelijk met een phager hoor maar TAM kennende is dit idd met stikstof gedaan
PS: Wat ik nu wel raar vind is dit "JetRam PC2700 256MB x2" (Dit geheugen trekt deze FSB volgens mij dus echt wel niet hoor !! & dit staat er bij op de site !!)
Verwijderd
Volledig akkoord maar de klienste divider op dat Asus bordje is volgens mij toch nog altijd 3:2 & dan moet het mem nog altijd 430Mhz ofzo halen héVerwijderd schreef op 06 July 2003 @ 16:06:
[...]
als je er een divider op instelt dan kan het makkelijk..
Verwijderd
Whehe..er zijn heel weinig mensen die zo hard gaan als MacciVerwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 15:53:
Het is perfect mogelijk hoor!! Ik denk dus wel dat dit waar is!! Macci heeft zijn 2.4C ook op een FSB van 322 draaien !! Wat stikstof betreft, dit is ook perfect mogelijk met een phager hoor maar TAM kennende is dit idd met stikstof gedaan
Verwijderd
Mja als je Tam kent geloof je het wel hoorVerwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 17:00:
[...]
Whehe..er zijn heel weinig mensen die zo hard gaan als MacciMaar het is mogelijk ja, maar zomaar geloven doe ik dit soort dingen helemaal nooit.
Maar wie mailt h.oda eens? Als iemand aan zn mail kan komen wil ik ook wel mailen als jullie niet durven
Kan niet stoppen met ontploffen!
hij staat idd op de eerste plaatsReemF schreef op 06 July 2003 @ 16:00:
Even de volledige specs volgens die WCPUID MAX ranking:
mobo: ASUS P4C800 Deluxe
proc: Pentium4 3.2G (SL6WG)
ram: JetRam PC2700 256MB x2
Vcore: 2.17v
I/O v: 3.60v
koeling: LN2
Geen zielige config idd
nu ga ik me ook in de ln2 wereld begeven denk ik zo
vr-zone Best P4 "Northwood" Overclockers:
maar ik zou ook graag zien hoe ver je voor everyday use kan komen. Dus met water, vapo of prom..
I love watercooling
Met die Nortbridge tot 320MHz FSB. Bij AMD systemen kreeg men met de extreemste waterkoeling (gewoon meer dan voldoende voor een Northbridge) de FSB niet boven de 240MHz stabiel (Abit NF7-S rev2.0)ASUS P4C800 Deluxe
Toch wel opmerkelijk dat bij dit P4 moederbord de FSB wel VEEEL hoger kan, ook met extreme koeling.
Volgens mij gaan ze voor de 20.000marks in 2001, als ze de videokaart nou ook nog eens netjes overclocken.Als ie nu nog eens zou kunnen 3dmarken, zou het wel tof zijn

Alleen je moet gewoon met meer programma's benchen uiteraard
[ Voor 33% gewijzigd door Yokozuna op 06-07-2003 20:23 ]
eeehm andere chipset?Yokozuna schreef op 06 July 2003 @ 20:20:
[...]
Met die Nortbridge tot 320MHz FSB. Bij AMD systemen kreeg men met de extreemste waterkoeling (gewoon meer dan voldoende voor een Northbridge) de FSB niet boven de 240MHz stabiel (Abit NF7-S rev2.0)
Toch wel opmerkelijk dat bij dit P4 moederbord de FSB wel VEEEL hoger kan, ook met extreme koeling.

Uiteraard, maar dan nog, zo'n groot verschil!
De Jappen hebben daar toch wel even de meerderheidpetervandamned schreef op 06 July 2003 @ 18:28:
[...]
hij staat idd op de eerste plaats
nu ga ik me ook in de ln2 wereld begeven denk ik zo
vr-zone Best P4 "Northwood" Overclockers:
Daar ben ik niet echt met je eens. Een 3.2GHz kan je echt wel tot 5GHz klokken met natuurlijk een buitengewone koeling (stikstof). Moederbord met aangepaste klokgenerator (een veel duurdere), en dan kom je er wel.Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 22:30:
Dit geloof ik dus niet... op een gegeven moment kun je gewoon niet meer hoger klokken, hoe sterk je ook koelt en hoeveel volt je er ook doorheen jaagt. De architectuur van de processor is gewoon niet gemaakt voor zulke snelheden, signalen komen niet meer op het juiste tijdstip bij hun bestemming aan enz. Mensen met phase-change koeling hebben die grens al aardig bereikt, wat wel blijkt uit het feit dat het verhogen van het voltage op een zeker punt totaal geen nut meer heeft. Dat deze meneer er vervolgens nog eens met een ghz overheen gaat lijkt mij gewoon onmogelijk.
Dat die 320MHz niet in sync was wist ik ook wel, maar dit moest ik ff wetenJupiler schreef op 06 juli 2003 @ 22:29:
Wil echt niks zeggen. De nForce 2 is duidelijk niet gemaakt om echt hoger dan 250 MHz te gaan, terwijl er genoeg Canterwoods zijn die 250-300 halen.
Verwijderd
wel niet de hoogste proc snelheid.. maar wel een fsb van 362 mhz
http://www.vr-zone.com/gu...Northwood/P42400@4349.gif
op een Albatron PX865PE Pro mobo.... ik denk dat ik m'n epox ga verkopen...
geheugen dat boven de 250mhz loopt op strakke timings (5-2-2-2) is een zeldzaamheid.
Op langzame timings heb ik de 270mhz ook nog niet gezien.
Laat staan 320mhz
kan best dat ze een 5/4 of 4/3 divider gebruikt hebben
heeft hij zijn geheugen dus ingesteldJetRam 0251W 256MB x2 (Turbo/5:4/2.0-2-2-5)
Divider 5:4
en de rest 5-2-2-2
OMFG! een fsb van anderhalve gigVerwijderd schreef op 06 July 2003 @ 23:30:
helemaal onderaan de pagina dan...
wel niet de hoogste proc snelheid.. maar wel een fsb van 362 mhz... ook niet sync lijkt mij
![]()
http://www.vr-zone.com/gu...Northwood/P42400@4349.gif
op een Albatron PX865PE Pro mobo.... ik denk dat ik m'n epox ga verkopen...
Dan zou zijn PC2700 geheugen dus 256 MHz cas 2 halen....heintjeput schreef op 07 juli 2003 @ 00:04:
Zo:
[...]
heeft hij zijn geheugen dus ingesteld
Divider 5:4
en de rest 5-2-2-2
Het is heel erg hoog. Maar Rick krijgt zijn pc2700 Infineon stripjes ook op 250 MHz.
Heeft iemand ooit stripjes van dat merk geprobeert... Als het echt zo is, zouden ze wel eens een nieuwe rage kunnen worden
Geen inspiratie
Als ik het goed zie is dat toch echt een ander lettertype
Smiegt japanner! Ze zijn misschien goed met oc-en, maar met photosoeps werken kunnen ze blijkbaar ook (niet) goed
Verwijderd
Tijd voor een brilletje?Banshee79 schreef op 07 July 2003 @ 14:54:
Volgens mij is dit wel een soeppie jah, vergelijk die 8 uit die code onderin maar eens met die 8 uit de systembus.
Als ik het goed zie is dat toch echt een ander lettertype![]()
Smiegt japanner! Ze zijn misschien goed met oc-en, maar met photosoeps werken kunnen ze blijkbaar ook (niet) goed
Die 8 en die andere 8 zijn precies hetzelfde.
nieuws: Pentium 4 3,2GHz bereikt 5,13GHz met stikstofkoeling
canterwood haalt gemiddeld ongeveer 270mhzJupiler schreef op 06 juli 2003 @ 22:29:
Wil echt niks zeggen. De nForce 2 is duidelijk niet gemaakt om echt hoger dan 250 MHz te gaan, terwijl er genoeg Canterwoods zijn die 250-300 halen.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

dikzak