Toon posts:

Browser full screen openen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Als ik explorer opstart, start deze full screen op....maar, als ik een link aanklik opent deze klein.
Dit vind ik vet irri en vraag mij als leek af hoe ik kan instellen dat elke link die ik open full screen opent.

Is dit mogelijk, zo ja hoe ?

Plz , niet in algebra antwoorden.....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mag een link naar de veelgestelde vragen ook? :)
Software Algemeen - FAQ

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
jawel, maar kan er niet echt iets over vinden....dan staat het er ook onduidelijk.

ben niet zo'n freak as jullie

Verwijderd

Lees eerst het forum door en hou je aan de regels van het forum! Je vermeldt totaal geen informatie dat kan leiden naar een oplossing.

Welk OS, welke IE, etc. etc.

Verwijderd

Topicstarter
owh, sorry.........ehhhh internet explorer 6.0

OS = windows ME

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 22:07:
jawel, maar kan er niet echt iets over vinden....dan staat het er ook onduidelijk.

ben niet zo'n freak as jullie
offtopic:
Het is dan misschien een idee om een ander forum te gebruiken om vragen te stellen (of gewoon een uurtje of wat er mee te 'spelen'). Gathering of Tweakers is toch bedoeld voor de mensen die mensen met een interesse in PC's geen freak noemen ;)

Maar goed, SA FAQ -> Hoe krijg ik een nieuw scherm op de juiste grootte?, plus binnen SA zoeken naar 'link gemaximaliseerd openen', makkelijker dan dat zal op GoT niet lukken ben ik bang - voorkauwen is er niet bij voor tweakers. Klinkt cru maar daar zijn betere fora voor: http://gathering.tweakers.net/forum/faq :)

Maar lees nog eens goed en speel een uurtje met je browser en je komt er heel goed uit en je leert ook nog wat. Have fun :)

Edit:
klik op een link zodat een nieuw venster wordt geopend, zet dit venster zoals je het hebben wilt. Sluit nu het eerste scherm en vervolgens het tweede scherm.
Dat dus. Makkelijker kan ik het je niet maken :P
Over OS en browser versie noemen etc: lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) + SA Policy even door als het niet helemaal duidelikj is :)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 04-07-2003 22:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.